Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 25 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »
-
~Arkadiusz / 2022-11-01 16:52
Witam właśnie jadę numer 86 do Opola z synem i nawet nie ma pilota A jak się spytałem czy są ciepłe posiłki to odpowiedź była przerażająca dziękuję za taką obsługę jeżdżę od 2000 rok karate stała klienta -
-
~VIP / 2022-10-31 13:58
Do Pani ~Iwona / 2022-10-31 11:59
Która szanująca się kobieta pije piwo przed południem?
Kupując bilet akceptujesz regulamin koniec i kropka.
Nikt nie chce siedzieć obok kogoś od kogo śmierdzi alkoholem. -
~Iwona / 2022-10-31 11:59
Napiszę tak miałam zamiwiony i opłacony przejazd z Bamberg do Tychów, pilot który jechałam tym Sindbadem ( kobieta) nie zabrała mnie twierdząc zejestem piana,co wogóle nie było prawdą ponieważ wypiłam piwo owszem ,ale w południe a ja jechałam o 23 ,więc co mogła wyczuć,jechał tam też pań który przed przyjazdem autokaru centralnie obrócił całą butelkę piwa i jemu uwagi nie zwróciła.To bylabajgirsza noc w moim życiu poniewazmusiałam w tym wypadku iść na noclegownię i jechać na drugi dzień znów o 23 i opłacić musiałam kolejny bilet ZaletyNie ma zaletWadyCałokształt to wada -
~Wasz klijent / 2022-10-29 16:47
Najgorsza firma przewozowa.
Wezmą pieniądze i mają klijenta daleko w dupie.
Podczas kontroli paszportowej nawet nie poczekają czy pasażer przejdzie czy nie tylko od razu pojechali zostawiając pasażera samego za granicą.
Ponadto robią problemy że by zabrać klijenta porzuconego w obcym kraju spowrotem do Polski.
Nie polecam nikomuZaletyŻadneWadyWszystkie możliwe -
~Mario / 2022-10-28 09:00
27.10.2022roku.To była moja pierwsza i ostatnia podróż tym przewoźnikiem.Od samego Eindhoven opóźnienie 30min,przesiadki i bieganie z bagażami od autokaru do autokaru.W Dortmundzie gdzie wsiadałem na Opole okazało się że WC nieczynne.Kierowcy nie mili z autokaru 49.O godzinie 3.00 przebudził mnie nagły krzyk kobiet.Kierowca zasnął za kierownicą,zlechał na pobocze i zbierał wszystkie słupki.Na szczęście obok pasem nie jechał bo kierowca zjechał na środek i bujał się.Przeżyłem szok.Do końca trasy wszyscy podróżujący siedzieli jak na szpilkach.Na koniec podróży kierowca nie przeprosił pasażerów za zaistniałą sytuację tylko za nieczynne WC -
~Pasazerka / 2022-10-26 18:03
Dlaczego nie honorują karty VIP ??.Ktos jezdzil z nimi 15 lat,wydal majątek na bilety a teraz pilotki się smieją,że mam taką karte.Miejsca podwojne teraz przyznawane .....wiadomo jak. ZaletyJeszcze jeżdżą.... -
~Krystian / 2022-10-26 17:05
TRAGEDIA NAPRAWDĘ NIE POLECAM
Brak postoi, Brak Stewardesa, Drogooooo -
~Pasażer / 2022-10-26 16:26
Jakość podróży średnia. Uciążliwe i długie przesiadki. Obsługa Ok. Stosunek kierowcy do pasażera - dno. Zero kultury. Chamstwo to bardzo łagodne słowo. (Oczywiście nie wszyscy ) opieram swoją opinię na podstawie swoich spostrzeżeń po moim przejeździe na trasie do Venlo. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy. ZaletyAutobus którym jechałem był Ok. Troszkę ciasny ale da się wytrzymać.WadyZero kultury ze strony niektórych kierowców. -
-
~Beata / 2022-10-25 13:19
Dziś wracałam z Braunschweig niestety kierowca autobusu nr 269 był strasznie nie miły krzyczał na pasażerów ZaletyDrugi kierowca autobusu nr 64 był bardzo miły -
~Monika / 2022-10-21 17:09
Firma Sindbad uratowała nasz powrót do Polski w dniu strajku lotniska we Włoszech. Od momentu poinformowania nas o kłopotach na lotnisku autokar przyjechał w ciągu kilku godzin. Wracamy komfortowym dwupoziomowym autobusem, kierowcy bardzo mili, na pokładzie kawa i herbata. Jesteśmy ogromnie wdzięczni za nieocenioną pomoc. Polecamy w 100% ZaletySame zaletyWadyBrak -
~Diana / 2022-10-20 21:09
Kupiłam bilet na wyjazd z Katowic do Francji ( kurs do Barcelony) na dzień 28.09.2022 autobusem Sindbad. Wcześniej czytałam opinie (głównie negatywne )jakie wystawiają podróżni, ale chciałam osobiście to sprawdzić i wybrałam się w podróż. Z Katowic jechał autobus piętrowy nr 300 i bardzo fajne szeroko rozstawione fotele i podnóżki na nogi, ucieszyłam się ...do momentu gdy była przesiadka w Słubicach na utobus nr 303, jak zobaczyłam małą odległość pomiędzy siedzeniami i brak podnóżek na nogi to byłam w szoku, w dodatku cały autobus był zapełniony podróżującymi i to na taką odległą miejscowość jak Barcelona. Moje zdziwienie było, gdy klienci co często kursują na tej trasie mówili, że taki bylejaki autobus przeważnie posyłają na tej trasie, Więc przekonałam się na własnej skórze co znaczy ta firma Sindbad i jak traktuje swoich pasażerów, po takiej jeździe człowiek zmęczony, opuchnięte nogi. Opóźnienie 2 godziny. Jak można tak traktować ludzi? Czy chodzi wam o ilość upchanych ludzi i złą opinię, czy o jakość i dobra opinię firmy? Podróżni przemyślcie podróż w tym kierunku i piszcie opinie, czy coś się zmieniło.Diana WadyCiasny i niewygodny autobus na daleką trasę, brak podnóżek, mała odległość między siedzeniami przez co podróżni zmęczeni. Drogie bilety w stosunku do jakości. -
~Anezram66 / 2022-10-19 20:14
Jestem zniesmaczona dyskryminacją klienta bez złotej karty. Jeżdżę od lat i takowej nie mogę uzyskać. Ostatnio za 3kg nadwagi bagażu musiałam zapłacić 10CHF gdzie nie otrzymałam nawet rachunku. Klient złoty nic nie płaci. To nie jest uczciwe. -
~Klaudia / 2022-10-16 13:52
Porażka, nie było miejsca nawet na walizki, dawali je nawet to toalety i nie można było z niej korzystać. -
~Wiki / 2022-10-13 07:42
Po przeczytaniu opinii na tej stronie byłam lekko przerażona przed moją podróżą z Sindbadem, a okazało się jednak, że niepotrzebnie. Kierowcy byli bardzo mili, odpowiadali na wszystkie moje pytania, a miałam ich sporo z uwagi na pierwszą samotną podróż za granicę.
To prawda, że na trasie Katowice-Rennes przesiadałam się jak na razie 2 razy (jesteśmy teraz w Metz we Francji) a nikt mi tak do końca nie jest w stanie odpowiedzieć ile tych przesiadek ostatecznie będzie (na bilecie który dostałam od pierwszego kierowcy była zaznaczona jedna). Ale przesiadki to nie jest żaden problem, kierowcy pomagają w wyciąganiu i układaniu rzeczy, komunikują każdy postój i każdą najbliższą przesiadkę.
Podczas jednej z nich poznałam francuza z którym się zaprzyjaźniłam, a pan kierowca pomógł nam w kolejnym autokarze usiąść razem, mimo, że kompletnie nie musiał.
Jeśli więc jak ja jesteś studentem szukającym najtańszej opcji, nie masz się co martwić, Sindbad jest spoko:)Zaletyniska cena, uprzejmi i pomocni kierowcy, w jednym z busów była możliwość zakupu kawy, toaleta w busieWadynie wiadomo z góry ile razy trzeba zmienić bus -
~Daniel Pelizg / 2022-10-13 02:42
Ja nadal nie rozumiem tej firmy są pasażerowie którzy nie wykupili dwóch miejsc siedzących , a zajmują dwa siedzące miejsca mało tego kierowca jeden i drugi zajmują kolejne dwa rzędy po obu stronach to jest kpina! Ja Gdy chciałem się przesiąść , usłyszałem z ust Kierowcy przekleństwa i obraźliwe słowa . Dodatkowo usłyszałem proszę wykupić dodatkowe miejsce no kpina ! Najgorsza firma jaką spotkałem !!! ZaletyŻadneWadyChamstwo na salonach , bezczelni kierowcy bez kultury, buractwo ze wsi ! Proszę o zwrócenie uwagi kierowcą z kursu z Maidston kierunek Rzeszów nr.autobusu 284. Tacy kierowcy nie powinni pracować w tej firmie brak kultury, chamstwo w stosunku do klienta -
~Podróżnik / 2022-10-12 20:12
Przed laty dość często podróżowałam Sindbadem do Niemiec. Podróż zawsze była dla mnie (i nie tylko )męcząca , szczególnie z uwagi na czas. Wtedy na mojej trasie było to przeszło 18 godz.Jakie moje zdziwienie było , gdy zapoznałam się z obecnym rozkładem jazdy na tej trasie i przejazd jest zaplanowany na przeszło 21godz. Reasumując, dodano przystanków, dołożono siedzeń w autokarze i podwyższono ceny biletu. Jak można tak traktować ludzi! Koszmar!!!Przecież chodzi o względny komfort podrózy , a to jest droga przez mękę i zdzierstwo. -
-
~M / 2022-10-08 12:18
Nie polecam firmy. Biletu przebukować nie można,zwrot? Zapomnijcie z ponad 600zł, które dostali za dwa bilety możliwość zwrotu 30zł (z ogromną łaską), bo trzeba wiedzieć wcześniej,że coś może komuś wypaść. Podróż jak starym pks-em, w lato gorąco, zimą zimno, zero szacunku dla klientów. Zero udogodnień, przynajmniej stać całą drogę nie trzeba (chociaż i to może się zmienić). Nigdy więcej nie skorzystam z "usług", do czego innych gorąco zachęcam. ZaletyNie bądźmy śmieszni. -
~Emilia / 2022-10-07 19:15
Autokar Hagen-Olsztyn. Autokar nr 146.
Przesiadka w Dortmundzie, kolejna o 5 rano na granicy do utokaru 138. Kultura kierowców i pilotki zaskoczyła mnie bardzo z negatywnej strony. Bardzo nieuprzejmi, wręcz wulgarni. Po upadku mojej mamy w autokarze, z powodu bardzo ostrego hamowania , spowodowanego tzw "jazdą na zderzaku" ciężarówki, zamiast uzyskać pomoc zostałyśmy zaatakowane słowami że po autobusie sie nie spaceruje, mama była w toalecie, i miała do niej 2 kroki. Nie zdążyła złapać oparcia które, złożył pan keirowca idąc po kawę. Bo najwyraźniej było mu za ciasno. Mama upadla tyłem, uderzając głowa o kant poreczy. Zajęłam się jej krwawiąca opuchniętą raną, ponieważ od strony załogi nie otrzymałyśmy żadnej pomocy. Oprócz prowadzącego kierowcy znajdowało sie jeszcze w autokarze 5 innych. Kultura wypowiedzi tych panów to po prostu, mówiąc zwyczajnie- chamstwo i buractwo. Do tego dochodzi rozmowa telefoniczna w czasie prowadzenia pojazdu. Niedopuszczalne po prostu.
Brak możliwości korzystania z toalety w czasie postoju, na których to toalet brakowało, lub zwyczajnie nie było czasu na skorzystanie z nich. Pan kierowca po otrzymaniu opłaty, 1,5 euro za skorzystanie z toalety w autobusie na postoju stwierdził że to nie jego wina, że na postojach nie ma toalet.
Szkoda że nie moge dodać zdjęć. A takie posiadam i w poniedziałek udaję sie do biura złożyć oficjalną skargęZaletyBrakWadyWszelkie możliwe, zero profesjonalizmu, chamstwo, agresja, agresywna jazda, rozmowa przez tel w czasie prowadzenia pojazdu, brak empatii, -
~Barbara / 2022-10-07 16:09
Od kilku lat podróżuje autokarami Sindbad i nie zawsze byłam zadowolona zwłaszcza po okresie pocovidowym ale dzisiejsza podróż była naprawdę super. Od Słubic pilotem był Pan Zdzisław ,przemiły człowiek, dbał o pasażerów i rozbawił cały autokar dzięki czemu podróż minęła błyskawicznie a wszyscy byli dla siebie życzliwi i rozbawieni.Tak mało trzeba tylko szkoda że jest tak mało takich pilotow jak pan Zdzislaw. -
~Majli / 2022-10-06 15:48
Cała firma to jedno wielkie chamstwo i gburostwo. Ludzie jeżdżą tym autokarami chyba za kare. Zdecydowanie nie polecam. ZaletyZdecydowanie 0
strona 25 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 23
- 24
- 25
- 26
- 27
- nastepna »