Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 859 opinii

2.39 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.60
  • Jakość obsługi
    2.19
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Aga / 2022-11-20 13:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Odbyliśmy z firmą cztery podróże grupą młodzieży. Bardzo sprawni i kompetentni kierowcy. Bezpieczna podróż, a to przecież najważniejsze. Podróż z dużą grupą młodzieży autobusem rejsowym a obyło się bez żadnych uwag.
    WadyBrak
  • ~Tajemniczy klient / 2022-11-18 14:56
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie pierwszy raz podróżuje z firma Sindbad i za każdym razem miło wspominam podróż.
    Ostatnio jechałem do Basel i jeszcze tak wspaniałej podróży nie miałem kierowcy zatrzymywali się co godzinę na pół godziny na parkingach były serwowane oczywiście gratis przekąski kebaby itp. Kierowcy i pilotka sami przenosili bagaże kompletnie nas pasażerów to nie interesowało filmy w telewizorach puszczane najnowsze jeszcze te przedpremierowe. Pilotka prezentowała najlepszy stand up jaki słyszałem.Kawa i posiłki serwowane gratis. Siedzenia czyściutkie i pachnące z podłogi można było jeść była taka czysta. Do Basel dojechaliśmy trzeciego dnia rano ale to pewnie przez te przerwy bo na jednej to było zorganizowane nawet ognisko i pieczenie kiełbasek ale było naprawdę warto polecam firmę SINDBAD w 100%pelen profesjonalizm i zaangażowanie załogi autokaru o numerze
    ZaletyDużo miejsca na nogi,życzliwa,uprzejma i pomocna załoga po prostu pełen profesjonalizm
    WadyMarudzacy pasażerowie
  • ~Dashie / 2022-11-17 04:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Jeździłem firmą sindbad przez długie lata. Ale obsługa jest nie miła, nie empatyczna, nie godna podziwu i trudna. Mówię tu od infolinii przez pilotów aż po kierowców. Płatne napoje o które trzeba iść poprosić. Sindbad 2 razy mnie wystawił do wiatru. Zawsze spóźniony na moje przystanki. I niesamowicie karygodna infolinia która nawet nie jest czynna w trakcie jazd busa. Więc jak o tobie zapomną to nic nie zrobisz.
    ZaletyMili często pasażerowie, wygodne niektóre siedzenia, ładne widoki.
    WadySindbad jako firma jest nie warta uwagi
  • ~Andrzej / 2022-11-15 12:38
    Ocena: 1.00 / 5
    5
    W dniu 14 .11 po raz pierwszy i ostatni jechałem Sinbadrm z Niemiec do Polski ,jestem zdruzgotany obsługą teej firmy ppostoje dwa nie licząc przesiadki w Opolu po 4 godzinach jazdy postoj na parkingu gdzie nawet nic zjesc nie mozna a kilkanascie kilometrow wczesniej zaloga zamowila sobie kebaby w Jedrzejowie i na postoju je konsumowala ,pani pilotka Basia nieprzyjemna i malo kontaktowa,.Nie polecam firmy Sindbad nkomu.
    WadySame wady
  • ~Pasażer 57 / 2022-11-15 12:31
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 14 .11 po raz pierwszy i ostatni jechałem Sinbadrm z Niemiec do Polski ,jestem zdruzgotany obsługą teej firmy ppostoje dwa nie licząc przesiadki w Opolu po 4 godzinach jazdy postoj na parkingu gdzie nawet nic zjesc nie mozna a kilkanascie kilometrow wczesniej zaloga zamowila sobie kebaby w Jedrzejowie i na postoju je konsumowala ,pani potka Basia nieprzyjemna i malo kontaktowa,.Nie polecam firmy Sindbad nkomu.
    ZaletyBrak
  • ~Kasia / 2022-11-15 12:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Pisze tu odnośnie autokaru 37, i pilotki pani Basia.

    Jeden wielki dramat! Zero postoju od 5 godzin, gdzie jadąc a innym autokarze postoje były co 2 godziny nawet na 15 min i każdy mógł sobie wyjść. A tutaj jak z dziećmi w przedszkolu. Ludzie nawet wyjść nie mogła z autokaru jak się zatrzyma na przystanku. Kierowcy z panią pilot zamówili sobie kebaby w Jędrzejowie gdzie następnie zatrzymali się na przerwę tylko MOPIE!!! Żeby sami sami zjedli w spokoju.
    Obłęd i masakra. Nie życzę nikomu podróży z ta pilotką a jeśli są tez inne takie to współczuje.

    Sinbad proszę o lepsza organizacje tras w Polsce bo przez takie firmy ludzie się coraz gorzej denerwują.
  • ~andrzej / 2022-11-14 21:57
    Ocena: 4.25 / 5
    POdróżowałem z Rzeszowa do Frankfurtu. Wcześniej jechałem Flixbusem i musiałem czekać parę godzin w nocy w Dreźnie. Przesiadka w Opolu Sindbadem to super szybko , dużo ludzi do pomocy i wyjazd o czasie. Od początku wiedziałem kiedy z jakiego stanowiska i jakim autokarem. Bagaż przewiozłem specjalnym wózkiem, który jest za darmo. Polecam
    ZaletySzybko, zawsze pod opieką personelu
    WadyCena w sobotę trochę za wysoka, w czwartki jest dużo taniej
  • ~Stenia / 2022-11-09 13:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Z przykrością przyznam jako wieloletnią stałą klientka tej firmy od wielu lat jakość usług diametralnie spadła. Niewlasciwe traktowanie pasażera przez niektorych kierowcow i pilotow, przesadzanie pasażerów po nocach nawet kilka razy w ciągu jednej podróży ..bezskuteczne i wielokrotnie nic nie pomocne telefony do działu obsługi klienta A wystarczy zadzwonić, żeby usłyszeć powtarzajacy się slogan ,, na ten moment nie jestem w stanie pomóc,,Przy zakupie biletu wymagane numery telefonow pasażerów ,które nawet przy ponad dwurodzinny spóźnienia jak to miało miejsce w Monachium ,dział firmy nie raczy poinformować pasażerów czy dany kurs się odbędzie, czy i kiedy przyjedzie autokar.Nigdy nie zdarzyło się aby kierowca ,czy pilot za spóźnienie choćby oficjalnie przeprosił pasażerów.Niektorzy kierowcy są opryskliwi i wręcz nietaktowni wobec pasażerów ,źle mówią o firmie i zachowują się jakby wykonywali swoją pracę z przymusu ,Brak należytego traktowania pasażerów oraz brak możliwości zgłoszenia swoich zastrzeżeń w dyrekcji firmy ,a jedynie pisanie na mejle to totalny brak profesjonalizmu .
    Zaletynowy i przestrzenny plac przesiadkowy w Opolu z toaletami i barem i nazwa firmy Sindbad innych w obecnej firmie brak
    WadyJak wyzej w tresci
    Pasażerowie traktowani jak przewozony towar
  • ~Alicja / 2022-11-09 09:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Zmieniono na niekorzyść godziny przyjazdu do UK....!!!! Lądujesz w nocy w Anglii. To już skandal! GDZIE TEN DAWNY SINDBAD???? Gdzie dawne przystanki? Ludzie tam jezdżą do pracy-pomyślcie o tym zanim coś zmienicie.Czy tylko Ukrainców teraz będziecie wozić?? Dla nich są ułatwienia!
    Zaletyjuż teraz żadnych
    WadyGodziny i miejsca wyjazdów z PL
  • ~Kris / 2022-11-08 09:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Powinna być weryfikacja ludzi wsiadających dmuchanie pijany nie jedzie proste a nie brać jak leci .
    ZaletyBrak
    WadyWsYstko
  • ~Kesil / 2022-11-07 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu 7.11.2022.przeprowadziłem z działem obsługi klienta rozmowę zostałem w sposób bezczelny potraktowany przez telefonistke (szok).
    I tak samo przy połączeniu z działem reklamacji gdzie chciałem zgłosić skargę.
    Dosłownie klient jest na samym końcu.
  • ~ŁUKASZ / 2022-11-05 22:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Kpina to mało powiedziane ! Kupując bilet z Olsztyna do Bremerhaven uzyskaliśmy informacje, że możliwa będzie jedną przesiadka w Słubicach. Nadmienie,że podróżowała moja mama, kobieta w podeszłym wieku. Miała walizkę i torbę podróżna. Jakież było moje zdziwienie gdy odwieźliśmy mamę do autokaru. Poinformowano nas ,że owszem będzie przesiadka i to nie jedna a dwie. Na moje pytanie czy w takim razie przekazaniem bagażu do kolejnych autobusów zajmuje się załoga pan kierowca dosłownie mnie wyśmiał. Zapytałam co go tak bawi a w odpowiedzi usłyszałam ,że on lokajem nie jest i jemu nikt za to nie płaci. Mało tego nikt nie koordynuje przejścia pasażera do odpowiedniego autokaru. Szok i niedowierzanie. Przy przesiadce zamęt okropny, młodzi ludzie byli pogubieni o starszych nie wspomnę. Mama jeździła przez prawie 15lat wielokrotnie Sindbadem i zawsze polecała. Do tego przejazdu. Ceny porównywalne do biletu lotniczego a jakość podróży i obsługi nieporównywalna. Nigdy więcej.
  • ~Nie Sindbad / 2022-11-05 11:48
    Ocena: 3.25 / 5
    Autobusy są różne, albo stare i śmierdzące, albo naprawdę nowe i czyste. Zależy od przypadku. Obsługa, i telefoniczna, i w autobusach, i na dworcach, najczęściej niestety okropna. Najlepiej nie dzwonić, nie podchodzić, nie pytać o nic. Jeśli traktuje się ludzi jak bydło to tak będą reagować. Życzliwy uśmiech, uprzejme powitanie i autentyczna próba pomocy robią ogromną różnicę a przecież nic nie kosztują. Wstyd tym bardziej jak to czyjś pierwszy kontakt z Polską. Dlaczego tak jest?
    ZaletyŁatwa obsługa strony przy zakupie biletu, gniazdka w autobusie, możliwość zakupu gorącego napoju -wtedy kiedy z przodu jest obu kierowców.
    WadyChamstwo personelu.
  • ~Arkadiusz / 2022-11-01 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam właśnie jadę numer 86 do Opola z synem i nawet nie ma pilota A jak się spytałem czy są ciepłe posiłki to odpowiedź była przerażająca dziękuję za taką obsługę jeżdżę od 2000 rok karate stała klienta
  • ~VIP / 2022-10-31 13:58
    Ocena: 4.25 / 5
    Do Pani ~Iwona / 2022-10-31 11:59
    Która szanująca się kobieta pije piwo przed południem?
    Kupując bilet akceptujesz regulamin koniec i kropka.
    Nikt nie chce siedzieć obok kogoś od kogo śmierdzi alkoholem.
  • ~Iwona / 2022-10-31 11:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Napiszę tak miałam zamiwiony i opłacony przejazd z Bamberg do Tychów, pilot który jechałam tym Sindbadem ( kobieta) nie zabrała mnie twierdząc zejestem piana,co wogóle nie było prawdą ponieważ wypiłam piwo owszem ,ale w południe a ja jechałam o 23 ,więc co mogła wyczuć,jechał tam też pań który przed przyjazdem autokaru centralnie obrócił całą butelkę piwa i jemu uwagi nie zwróciła.To bylabajgirsza noc w moim życiu poniewazmusiałam w tym wypadku iść na noclegownię i jechać na drugi dzień znów o 23 i opłacić musiałam kolejny bilet
    ZaletyNie ma zalet
    WadyCałokształt to wada
  • ~Wasz klijent / 2022-10-29 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma przewozowa.
    Wezmą pieniądze i mają klijenta daleko w dupie.
    Podczas kontroli paszportowej nawet nie poczekają czy pasażer przejdzie czy nie tylko od razu pojechali zostawiając pasażera samego za granicą.
    Ponadto robią problemy że by zabrać klijenta porzuconego w obcym kraju spowrotem do Polski.
    Nie polecam nikomu
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie możliwe
  • ~Mario / 2022-10-28 09:00
    Ocena: 2.50 / 5
    27.10.2022roku.To była moja pierwsza i ostatnia podróż tym przewoźnikiem.Od samego Eindhoven opóźnienie 30min,przesiadki i bieganie z bagażami od autokaru do autokaru.W Dortmundzie gdzie wsiadałem na Opole okazało się że WC nieczynne.Kierowcy nie mili z autokaru 49.O godzinie 3.00 przebudził mnie nagły krzyk kobiet.Kierowca zasnął za kierownicą,zlechał na pobocze i zbierał wszystkie słupki.Na szczęście obok pasem nie jechał bo kierowca zjechał na środek i bujał się.Przeżyłem szok.Do końca trasy wszyscy podróżujący siedzieli jak na szpilkach.Na koniec podróży kierowca nie przeprosił pasażerów za zaistniałą sytuację tylko za nieczynne WC
  • ~Pasazerka / 2022-10-26 18:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dlaczego nie honorują karty VIP ??.Ktos jezdzil z nimi 15 lat,wydal majątek na bilety a teraz pilotki się smieją,że mam taką karte.Miejsca podwojne teraz przyznawane .....wiadomo jak.
    ZaletyJeszcze jeżdżą....
  • ~Krystian / 2022-10-26 17:05
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA NAPRAWDĘ NIE POLECAM
    Brak postoi, Brak Stewardesa, Drogooooo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5038
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 330
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960