Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 24 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »
-
~Czikoritaa / 2022-12-22 14:13
Nie polecam, nie dość że drogo to zero profesjonalizmu. Robią łaskę że ludzie z nimi jeżdżą i dają im zarabiać!!!! Tfuuu. Nigdy więcej. -
-
~Podobno nie klient / 2022-12-20 11:00
Kolejna nieprofesjonalna firma na polskim rynku. Brak jakiejkolwiek jakości świadczonych usług. Podstawiają zamienne autokary w żaden sposób nie oznakowane, bądź oznakowane bardzo kiepsko, przez co ludzie są zdezorientowani. Wczorajszego wieczoru przez taką sytuację 12 osób nie wsiadło do swojego autokaru, przez co spędzili kilkanaście godzin na mrozie w oczekiwaniu na ten właściwy. Rozmowy z ludźmi na infolinii to droga przez mękę. Aroganccy to szpiku kości, nieludzcy. Za wszystko obwiniają pasażera, nie widząc w usługach firmy żadnych niedociągnięć i uchybień. Nie mają odwagi przedstawić się podczas rozmowy, przecież lepiej jak nikt z imienia nie weźmie odpowiedzialności za swoje słowa. Regulamin to świetny dupochron na wszystkie ich występki i niedociągnięcia. Traktują rozmówcę z góry, bo są anonimowi i nie ponoszą odpowiedzialności. Kierowcy na przystanka są podobno tak zapracowani w czasie postoju, że nie mają nawet sekundy na poinformowanie podróżnych dokąd odjeżdżają. Pracują jak za karę (w przeciwieństwie do ludzi z infolinii, którzy człowieczeństwo porzucili w imię firmy...).
Omijajcie tych partaczy szerokim łukiem.ZaletybrakWadyarogancka obsługa zarówno autokarów jak i infolinii
brak odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju niedociągnięcia i uchybienia
wysokie ceny
słaby kontakt -
~Sandra ;) / 2022-12-19 07:44
Do momentu podróżowania z dwoma kierowcami, bez pilotów i dodatkowych kierowców wszystko na trasie Haga-Słubice przebiegało super. W Słubicach wsiadła "ZAŁOGA" 5 osób do podtrzymywania kierownicy i żartowania. Humory dopisywały, śmiechy, wulgarne i zboczone teksty leciały z każdych ust. Dopóki Pani pilotka Sara się nie zmęczyła i nie stwierdziła, że rozmowa szeptem jest za głośna. Przez 20godzin podróży kierowcy zrobili 2 postoje po 20min w pierwszych 15h i około 1,5h na granicy, bo czekaliśmy na pozostałe autokary, by zabrać ludzi. Nie wspomnę o tym, że Pani pilotka nie potrafi usadzic pary obok siebie, bo posadziła nas na 7 i 11 mimo, że wcześniejsze 15h siedzieliśmy razem. Jednak ona sama musi mieć dwa miejsca wolne dla siebie, bo ona nie spała. Super, ale przyjechała do autobusu o 4 rano, a nie siedziała w nim już 15godzin z brakiem możliwości wyprostowania nóg czy zapalenia. Pilotka próbuje stawiać warunki, że o godzinie 8 rano ktoś ma się zamknąć bo ona i jej kolega który skończył swoją pracę już dawno śpią. Docelowo kurs do Gdańska, ale zabrali kolejne 3 osoby, bo jeden wysiada w Lęborku, drudzy w Gdańsku a trzeci jeszcze w ogóle gdzie indziej i cierpią na tym ludzie, którzy płacą za bilety. Nie place za to, żeby siedzieć po turecku przez 30h bez możliwości zapalenia i odezwania się bo Pani pilotce się tak podoba. Mało tego, w Słubicach kierowcy przekazywali informacje, że nie działają alternatory, a zarazem barek z ciepłymi napojami również, ale Pani pilotka kazała to lekceważyć i w najgorszym przypadku o 10 poinformują biuro o niesprawności autokaru albo wymienią w Gdańsku alternator z innego autokaru. ZaletybrakWadyWszystkie. -
~Rozczarowany / 2022-12-18 19:51
Bilet zakupiony w biurze w Polsce wszystkie dane wypisywał pracownik łącznie z numerem tel.
Autokar miał być po godz. 24, informacja tel. Sindbada czynna do 24 autokar nie przyjechał staliśmy pół godziny na mrozie czekają- opłacony autokar nie przyjechał. Nikt nie zadzwonił, a informacja pracowała do godz 24 więc już nikt nie odebrał.
Po złożeniu reklamacji otrzymaliśmy odpowiedź, że autokar był tylko miał godzinne opuźnienie. Nikt nie zadzwonił ponieważ nie mieli numeru do pasażerki (zamówienie biletu robił ich pracownik biura i brał numer od pasażerki).
Pieniędzy nie oddali, zostawili nas na mrozie w środku nocy.ZaletyBrakWadyAutokar nie przyjechał.
Nie oddali pieniędzy. -
~Gówno / 2022-12-18 17:02
Złodzieje, oszukujecie ludzi i wysysacie kasę. Zgłoszenie poszło gdzie trzeba. Powodzenia dzbany. ZaletyNie Ma !!!!WadyWszystko, gnomy co odbiraja telefony powinny pracować u ruskich z takim podejściem. -
~Pasazer997 / 2022-12-17 18:23
Bardzo miło wspominam podróż ????żartuję.nie miła załoga. Opóźnienie pond 2h.a co najlepsze to awaria wc na podróż gdzie trwa ponad 17h.Brawo Nie nie i jeszcze raz niepolecam ZaletyBrakWadyBez komentarza -
~Damian / 2022-12-17 16:42
Zamawiałem miejsce z przodu autokaru 27.11 wyjazd miałem 17.12 i dostałem miejsce 54 zadzwoniłem do biura w trakcie rozmowy pani powiedziała że to nie jej problem tylko kierowcy i się rozłączyła katastrofa ZaletyBrakWadyZaduzo by pisać tyle jest wad -
~Irina / 2022-12-15 23:18
Жахлива поїздка
Серед ночі пересадка ,годину стояли
Не зручний автобус
117 чудовий водій
122 жахливий, не приємний водійZaletyЦінаWadyСервіс ,пересадка ,довго -
-
~Joanna / 2022-12-11 11:52
Witam chcę tylko powiedzieć że kiedyś podróż autokarem Sindbad to była przyjemność teraz to dyskomfort ze względu na nie miłą obsługę chodzi o kierowców i pilota, była taka sytuacja że kierowca nie spakował bagażu pewnej pani i jej wmawiał że go nie dała do luku a moje zdanie jest takie że gdyby się zajęli rzetelniej swoją pracą a nie ploteczkami między sobą to by to szło sprawniej (przecież to ich praca), i te samodzielne przenoszenie bagażu samotna kobieta lub starsze osoby mają problem z kilkoma walizkami (gdzie jest ta obsługa co kiedyś), z przykrością muszę im dać bardzo niska ocenę ZaletyDojazd na czasWadyJak powyżej+ strasznie ciasno -
~Rosso / 2022-12-11 02:55
Ja pitolę. 3 godziny podróży i ani jednej przerwy. Jaja sobie robią czy ki grzyb?? Do tej pory jak jeździłem zawsze jakiś postój co 1,5h. A teraz wcale. Zależy kto prowadzi czy ocb!!! -
~Rosso / 2022-12-11 02:32
Podróż spoko. Obsługa również. Ale w ciągu 3 godzin jedna przerwa na szluga to trochę KIEPSKO!!! -
~Roman / 2022-12-06 06:14
Podróż że Szwajcari do Polski przebiegła mi bardzo przyjemnie dzięki wspaniałej załodze autokaru nr 14, pani Ola pilotka opiekowała się podróżnymi pytając czy mają ochotę na napoje i serwowała bardzo dobrą kawę, informowała podróżnych o przepisach jakie obowiązują podczas podróży o postojach i przesiadkach. Wszystkim wybierającym się w podróż polecam firmę sindbad z taką wspaniałą załogą, kierowcy bardzo wzorowo prowadzili autokar.
Pozdrawiam serdecznie -
~An7ek_Be / 2022-12-05 17:19
Pani z obsługi zabrała nam alkohol z bagażu podręcznego przy czym nas szanayażując że falej nie pojedziemy jak nie oddamy jej całego naszego alkoholu przy tym była bardzo nie miła i nam ubliżała, nie szanuje i nie pozdrawiam. Niedozobaczenia. ZaletyŻadneWadyNiemiła obsługa, szantażuje pasażerów, obraża ich i znieważa. -
~Mona / 2022-12-03 05:57
Pierwszy raz jechałam Sindbadem, wracaliśmy z synem z Niemiec do Tarnowa. Zamawiając bilety pan na infolinii zapewniał że będzie wszystko w porządku,mimo dużo złych opinii na temat firmy. Naprawdę jestesm bardzo zadowolona z podróży, trafili nam się bardzo, bardzo fajni,uprzejmi, ludzcy kierowcy, którzy robili przerwy, pożartowali, troszczyli się o posazerow czy wszyscy w kaplecie na pokładzie, informowali przez mikrofon kto gdzie wysiada żeby się przygotować i do jakiego nr. Mają się przesiadać, super, super. Kierowcy się zmieniali, żeby móc odpocząć i bezpiecznie dowieść do celu. I w ten sposób dowieźli nas do Opola, gdzie była przesiadka do Tarnowa, fajna 40 minutowa przerwa, bagaże na wózeczki i do następnego autokaru. Z Opola do Tarnowa był jeden kierowca, też bardzo sympatyczny, uprzejmy, bez zarzutów. Bezpiecznie dowiózł nas do celu, bez opóźnień, podziękował za miłą jazdę, zapraszał ponownie. Jedynie co mi się nie spodobało w podróży to 20 godzin jazdy, i trochę ciasno na nogi, ale niestety to normalne, przecież to autokar, a nie samolot, którym się leciało niecałe 2 godzinki do Niemiec ale i tak spędziło się pół dnia na lotnisku z odprawami, czekanie na bagaże. Ja jestem bardzo zadowolona z podróży Sindbadem, polecam i napewno jeszcze skorzystam z ich usług,. Pozdrawiam kierowców, którzy prowadzili autokary i być może do zobaczenia jeszcze kiedyś. ZaletyMiła uprzejma obsługa autokarówWadyTroszkę mało miejsca na nogi -
~Mala / 2022-12-02 20:23
Jestem bardzo zadowolona. Mój syn dojechał na miejsce. Byli przesiadki ale syn mówił że to było sprawnie. ZaletyPomogli nam z biletem który nam zginął -
~Tłister / 2022-12-02 02:38
Kierowcy autobusu numeru 55
Dnia 02.12.2022 nie zrobili postoju mimo że informowali że postu będzie za 2 godziny a będzie za 4 godziny oszuści i kłamcyWadyBrak postoju przez ok 5 godzin -
-
~marek / 2022-11-30 00:30
Nie polecam komfort minus 10 , przesiadki dramat nie polecam ZaletyCenaWadyKomfort -
~Strażak / 2022-11-25 09:29
22 godz. I jeszcze opóźniony, dramat, nigdy więcej ZaletyBrakWadyWszystko, oprócz pilotki -
~Alisa / 2022-11-21 23:37
Jestem w Polsce chwilowo, przejazdem. Mój pierwszy autobus spóźnił się 2 godziny, więc spóźniłem się na drugi. Przedstawiciel firmy nie chciał słuchać pomocy. Domagał się zakupu biletu na następny autobus w sposób obelżywy i obraźliwy. Siedziba firmy mieści się pod adresem: ul. Suchej 1, 50-525 Wrocław. Nie radzę nikomu kontaktować się z tą osobą. Zalety Ne ma -
~Adalberto / 2022-11-21 19:56
sindbad 153 buraki 3 dni temu po raz ostatni jechałem sindbadem , z Polski do francji z 4 przesiadkami jechałem 31 godz masakra jednego pasarzera wyrzucili w iemczech za piwo choć był cicho ni3 awanturował się, ale gdy wrcałem do Polski wyrzucili 2 też za piwo a do trzeciego chcieli wyrzucić za to że drugi którego wyrzucili wcseśniej zostawił po sobie pustą puszkę, a potem kierowca zobacząc tą puszkę mówi do niego bierz tą puszkę i swoje rzeczy i wyp...alaj , koleszka co liczył taki w okolarkach ciemne włosy,wszystko w sindbad 153 jechał
w z Soboty na niedzielę 19.112022 do 20 11.2022 wszystkich słyszalem jak na nich mowił pijaczyny buraki . Obsługa poniżej jakiwgo kolwiek poziomu jeszcze pracują z ludzmi Powinni ulice zamiatać.
strona 24 z 43
- « poprzednia
- 1 ...
- 22
- 23
- 24
- 25
- 26
- nastepna »