Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 885 opinii

2.40 / 5

  • Poziom cen
    2.63
  • Oferta
    2.62
  • Jakość obsługi
    2.20
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Melissa / 2023-11-24 06:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Все было бы хорошо если бы не нанимали бы молодых не опытных людей для обслуживания сегодня 24.11.24 рейс 104 сели в автобус хотела воспользоваться туалетом так парень по всей видимости с Украины остановил меня приказал сесть мне на место пропустил парня молодого и ещё женщину они их с Украины..это не первый случай но этот меня задел конкретно так как у меня слабые почки так же буду жаловаться дальше если человек не понимает свою работу и связывает разные вещи то такой человек не должен работать в общественном месте так как я клиент и всего лишь и делаю ему деньги благодаря клиентам у них есть работа нравится им или нет..
    WadyБерите людей с опытом
  • ~Mitne / 2021-10-03 17:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Potwierdzam opinie pani Xzy byliśmy świadkami gdzie Pani była zwyzywana przez kierowcę,
    Opinia z naszej strony:
    Jechaliśmy pierw busem nr.222 - gdzie nie mieliśmy większy skarg - co prawda trasa niepotrzebnie długa no ale na czas dojechaliśmy.
    Potem była już tragedia. Bus nr.131 - okrzykiwanie pasażera obcej narodowości za nieznajomość polskiego (przypomniam to jest rejs MIĘDZYNARODOWY) 2 godziny postoju bez wypuszczania pasażerów, brak pilota, kierowca który uważa że przez 4 godziny jazdy (+2 godziny wcześniejszego postoju) uważa że nie trzeba robić postoju w żałosnej próbie nadgonienia terminu. Po zmianie w miarę okej, by potem stary kierowca wskoczył z powrotem na miejsce, zgubił się w nieznanej nikomu miejscowości w Holandii... dzięki temu, spóźniliśmy godzinę błądząc po ciasnych uliczkach i czyjś podwórkach - tyle warte odzyskiwanie czasu naszym kosztem. Cena atrakcyjna ale w ostatecznym rozrachunku - nie warto. Samochód był moim celem drugorzędnym ale przez to stał się piorytetem bo boję się już jazdy z Sindbadem. Do Niderlandów pojadę już z kolegą sam - własnym samochodem, Sindbad wyleczył mnie z używania samochodowych rejsów międzykrajowych.
    ZaletyCena
    WadyJakość obsługi, wyszkolenie, dobranie kadry, nieprofesjonalizm.
  • ~muadib / 2022-07-31 17:40
    Ocena: 2.00 / 5
    30.07.2022. dworzec zachodni Warszawa. Autokar do Göteborga. Wysoki ,siwy pan zainkasował ode mnie 50 złotych za rzekomą nadwagę bagażu. Walizka waży 26'5 kg . Nie 35 kg jak to pokazywała waga owego siwego pana. Jest co coś obrzydliwego. Pomijając wiele innych niedociągnięć
  • ~Pan / 2022-09-04 11:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam absolutnie Sindbadu kierowcy bardzo wredni idioci dosłownie bez przerwy jakieś problemy przesiadki podróż bardzo męcząca długa aż do przesady zepsuli mi walizkę i wyleciał mi olej i się stłukł pilotka w miarę grzeczna . Organizacja prawie sięga zera częste pomyłki . Ludzie ocknijcie się nie jedzcie z nimi bo można się wykończyć psychicznie no i fizycznie często ludzie mdleją widziałem na własne oczy Nigdy więcej!! Autokar 2 Polska-Włochy
    ZaletyŻadne
    WadyKierowcy chamscy wredni niekończąca się podróż
  • ~Pasazer / 2022-02-12 21:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenada obsługa niemiła brak profesjonalizmu z każdym kursem jest coraz gorzej widzę że powoli ludzie którzy pracują w tej firmie są z pierwszej łapanki podpinam się pod wszystkimi negatywnymi opiniami(szkoda powielać te same przykłady) na temat pilotów wraz z kierowcami dziwi mnie że właściciele Sindbad nic z tym nie robią!!
  • ~Pasazer / 2022-09-03 09:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróżował do Ultrechtu. Pani Hostessa była bardzo nie uprzejma i przekracza swoje kompetencje. Ostatni raz! Nr autokaru 152. Data 3.09. Zastanówcie się kogo zatrudnianie, trafi się pasażer co nie będzie tak cierpliwy.
  • ~Pasazerka / 2023-10-10 01:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Jadę z Polski do Niemiec, trafiły mi się z jednej i drugiej strony miejsca, gdzie nie można rozłożyć fotela bo starym paniusiom malo miejsca. A Pani która jest tak jakby opiekunem mogła jedynie zaproponować że wysadzi wszystkich. Już nawet nie chodzi o mnie tylko o moją córkę która nie może rozłożyć fotela bo wszystkim na około źle. Powinni wprowadzić rezerwację miejsc, może wtedy standard jazdy byłby lepszy a starsze baby bo inaczej nie można ich nazwać były by spokojniejsze.
  • ~Pasażer / 2022-02-05 23:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Siedząc na swoim miejscu i przeglądając telefon, podchodzi do mnie Pani z personelu i burzliwym głosem zapytała „z czego Pan się śmieje?” Zapytałem wiec czy nie można się już zaśmiać z czegoś co mnie rozśmieszyło?
    Polecam lepiej dobierać pracowników.
    NR 181
    05.02.2022 godz 23:20
  • ~Pasażer / 2022-10-26 16:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość podróży średnia. Uciążliwe i długie przesiadki. Obsługa Ok. Stosunek kierowcy do pasażera - dno. Zero kultury. Chamstwo to bardzo łagodne słowo. (Oczywiście nie wszyscy ) opieram swoją opinię na podstawie swoich spostrzeżeń po moim przejeździe na trasie do Venlo. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
    ZaletyAutobus którym jechałem był Ok. Troszkę ciasny ale da się wytrzymać.
    WadyZero kultury ze strony niektórych kierowców.
  • ~Pasażerka pytająca i walcząca z głupotą / 2021-10-09 16:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałam podzielić się wspomnieniem mojej podróży z Sindbadem, na dużej trasie Aachen - Kraków. Dwie przesiadki to norma, na bilecie tego nie ma. Zaraz po podróży 23 września wysłałam reklamację - zażalenie do firmy. Po kilkunastu dniach otrzymałam odpowiedź, która polegała na wlepieniu do tekstu tego, co firma powinna robić w czasie takiej podróży. Niestety ani słowa na temat karygodnych i wymienionych zastrzeżeń. Miałam nadzieję, że osoba z Działu Reklamacji potrafiła czytać ze zrozumieniem, jednak nie jest to już pewne. Zmroziła mnie lekceważąca i sztampowa odpowiedź.
    Poczytałam Wasze wspomnienia i czuję się bardzo obeznana z tymi klimatami. Na co zwróciłam uwagę firmie ja? Po pierwsze pilotki chodziły bez masek, a jedna była osobą opryskliwą, złośliwą i podającą powylewaną kawę (aż mi było wstyd, jak urabiała sobie prostych facetów, żeby to od niej wzięli). Kierowca ostro odpowiadał, że przerw nie będzie, bo "oni teraz tylko gonią". Idiotyzm zabolał, a gdzie potrzeba skorzystania z toalety dla tych, co nie mogą się przemóc do skorzystania z tej w busie, która po jakimś czasie korzystania przez pełny skład pasażerów, jest nie lada wyzwaniem.
    We Wrocławiu nabraliśmy 1 h opóźnienia. Nikt słowem nas nie przeprosił i nie powiadomił. Sami zauważyliśmy, że godzinę autokar znajdował się ciągle we Wrocławiu. Nie wydali kobiecie bagażu z bagażnika i musieli wracać. Tutaj mi się przypomina jeden z wpisów, że kierowcy kazali kobiecie samej przewalać bagaże, żeby swój odnalazła i wyciągnęła.
    ANI RAZU nie było zapowiedzi, że pasażerowie muszą używać masek. Inteligentny kierowca zrobił wstyd na cały autokar (goście zagraniczni) mówiąc, że tu jest już Polska w środku i nie trzeba.
    Pytaliśmy dlaczego fotele są tak bardzo blisko siebie. Kierowca odpowiedział, że rzeczywiście, ale taki autokar kupiła firma.
    Mamy dwa problemy:
    1. niedociągnięcia firmy Sindbad oraz nastawienie jedynie na zarobek
    2. fatalna obsługa (negatywna selekcja?) oraz lekceważący przepisy kierowcy

    Życzę firmie, żeby czytała te zażalenia i wyciągała wnioski.
    ZaletyDobra jazda kierowców, technicznie, ale to nie zaleta, bo na takiej trasie nie można zatrudniać Ukraińca, który miał zabrane prawo jazdy (tak mi się zdarzyło w busie).
    WadyJ.w.
  • ~Podroznik / 2023-08-12 09:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Bremerhawen Sanok najpierw jazda w upale w nieklimatyzowanym busie do Bremy. Kultura obsługi pozostawia bardzo wiele do życzenia. Nie można o nic zapytać, na pytanie "o której będziemy" , odpowiedź "co niewyraźnie mowie". Kolejna sprawa główny przystanek w Opolu toalety "połykają" monety, nie zwracają ich, z większego nominału nie wydają reszty, karty nie są akceptowane przez co robi się kolejka. Natomiast trasa Sanok Bremerhawen 3 sierpnia była bardzo obiecująca, podróż przebiegła w miłej atmosferze dzięki kierowcom oraz pilotom, pytania jak się jedzie, czy czegoś nie potrzebujemy. Myślałem, że powrót 11 sierpnia będzie taki sam ale bardzo się zawiodłem i z pewnością był to mój jak i osób wspólnie ze mną podróżujących ostatni kurs z tą firmą. Zobaczymy jeszcze jak będzie wyglądała podróż Opole Sanok, ale jeżeli panom nie odpowiada ta praca to niech poszukają innej.Placac za bilet, które nie są za przysłowiową złotówkę, chyba można oczekiwać jakiejś w miarę zadowalającej podróży a nie żeby ktoś podnosił na mnie lub inne osoby głos.
  • ~Podróżniczka / 2021-08-05 23:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Autokar się spóźnił nikt nie raczył o tym poinformować. Miejsca mało ludzi tłum. Kierowca przemadrzały. Wcześniej trasa zmieniona informacja na ostatnią chwilę.
    ZaletyZa mało
    WadyZa dużo
  • ~Podróżnik / 2022-02-21 11:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Strona przez która kupowałem bilet pokazywała 0 przesiadek, okazuje się, ze mam dwie. Jeden kontakt na dwóch pasażerów i nie działające wifi. Dodatkowo, brak możliwości skanowania certyfikatu szczepień - można go równie dobrze podrobić.
    ZaletyCena, chociaż tez super niska.
    WadyWszystkie rzeczy wyrażone w opinii.
  • ~Qaz / 2023-07-03 11:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakiś koszmar. Autobusy odjeżdżające bez pasażerów. Klienci którzy są obrażani.gubione bagaże. Piloci którzy się zachowują jakby pierwszym dzień byli w pracy. JAKIŚ ŻART. Sindbadzie obudź się!!!! Po ostatniej przygodzie chyba wybiore konkurencję.
    WadyPiloci. Syf.bałagan.obrażanie.
  • ~Roman Hrabovskyi / 2022-05-13 05:02
    Ocena: 2.00 / 5
    We will never use Sindbad again. Service is zero. The attitude towards passengers is terrible. The driver was not adequate, threw luggage. As a result, he broke my suitcase. Companies are advised to pay attention to such incidents. I wrote a letter complaining about damaged luggage - no reaction. Apparently the company lacks drivers once they hire such brats.
  • ~sindBAD / 2023-02-27 06:57
    Ocena: 2.00 / 5
    obsługa okropna, nie daje odpowiedzi na pytania gdzie się zatrzymujemy, ani o której, nie raczy pomóc w żaden sposób, kontakty w autokarze nie działają, siedzenia są niewygodne
    Wadyniepomagając, niemiła obsługa
  • ~staly pasazer / 2023-11-08 16:44
    Ocena: 2.00 / 5
    4 lisopada jechalo sie super do Calais..i dalej do UK..fajni ,normalni kierowcy, dziekujemy!
    BARDZO DUZO ZAINFEKOWANYCH PASAZEROW!Efektem czego po takiej 26 godz podrozy czlowiek lezy w lozku,a jesli to Covid? Ludzie-jestescie chorzy to siedzcie w domu!!!
    Zaletyprofesjonalizm kierowcow
    Wadyza dluga podroz,ktora jeszcze rok temu trwala 7 godz mniej.....Trasa do Londynu przez Dortmunt to porazka!
  • ~Stefan / 2023-08-24 19:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróż z Radomia do Paryża 24.08.2023. Na terenie Polski autobus piętrowy którego stan po zostawiał wiele do życzenia. Pani pilot aż tryskała złością do pasażerów.
    ZaletyNie widziałem żadnych zalet.
    WadyAutokar obsługa. Żal tulko kierowców którzy próbowali posklejać to gówno.
  • ~Strażak / 2022-11-25 09:29
    Ocena: 2.00 / 5
    22 godz. I jeszcze opóźniony, dramat, nigdy więcej
    ZaletyBrak
    WadyWszystko, oprócz pilotki
  • ~Tomasz / 2022-07-23 09:20
    Ocena: 2.00 / 5
    Długo jadą ,pewne ruchy mogliby wykonywać szybciej. Pasażerowie gdy sie przesiadają nie obowiązują wtedy żadne zasady . Ostatni raz z nimi jadę
    ZaletyWodę dają ????
    WadyCiasno i niewygodnie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5203
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3207
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 885
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 719
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.99, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027