Wczorajszy kurs 30.12.2022 do Amsterdamu, autokar 148.
Wszyscy piszą na pilotów i kierowców same złe rzeczy a to przez Was ludzie autokar odjechał zupełnie nie o czasie. Pilot się dwoim tłumacząc Wam wszystko krótko i zwieźle, wystarczy słuchać. Kierowca się troił żeby samemu (!) zapakować bagaże. A póżniej pytania " a gdzie mój bagaż, a jaki mam numer miejsca, a gdzie będzie przesiadka?" Wszystko było napisane i wytłumaczone ! Nie wspominając już tego, jakie bydło wsiada na dw.Zachodnim że pilot nawet drzwi do autokaru nie mógł otworzyć bo staliście ludzie w drzwiach. (tak jak mówiłem jeśli Pan to czyta powinien Pan mieć podwyżkę i podziwiam szczerze za cierpliwośc). Pilot wyszedł, tłumaczył miasta krzycząc a kilka Pań i tak stało w kolejce nie do tego autokaru. Do kierowcy podchodzili ludzie z bagażami biorąc bilety z autokaru stojącego z tyłu. Ludzie, wy nie potraficie nic już?
Wielki szacun dla załogi.
Zaletycierpliwość kierowców i załogi
Wadytotalny idiotyzm pasażerów.
~Poli / 2022-12-30 17:31
Ocena: 3.00 / 5
Trasa Polska Monachium w dn 30.12 .
Z powodu wypadku na trasie autokar opóźniony o 4 h ale to wiadomo nie z winny przewoźnika.
Natomiast to co miało miejsce po przyjeździe do Świecie,to dramat!
Autokar 155 a głównie jego załoga ,kierowcy i bodajże pilot,bezczelnie, aroganccy, wprowadzili pasażerów w błąd. Z Monachium zamiast pojechać do Kempten gdzie jest bliżej, kierowca zafundował Nam wycieczkę po Bawarii...
Pilot poinformował nas że w Kempten będziemy o 12:30 a kiedy w Monachium dosiadł się nowy kierowca okazało się że Kempten będzie ok 16 i to jak dobrze pójdzie .
Pań kierowca jeszcze miał czelność powiedzieć że powinniśmy się cieszyć że w ogóle jedziemy.
A To Wy powinniście się cieszyć że ludzie z jeżdżą z taką firmą jak Wy!
Brak profesjonalizmy, empatii i bezczelne zachowanie personelu pokazało że już nigdy nie wybiorę tego przewoźnika i czemu jest tyle negatywnych opinii o firmie Sindabd .
ZaletyNieststy nic
WadyChamstwo, lekceważenie podróżujących,kiepski personel( również ten na infolinii)
Ogólnie więcej wad niż zalet.
~Kasia / 2022-12-28 18:58
Ocena: 4.25 / 5
Czytając wcześniejsze opinie byłam wrecz przerażona przed podróżą z 6letnim dzieckiem. Na szczęście w moim przypadku wszystko było w porządku. Wujazd 20.12 Kraków-Frankfurt, przesiadka w Opolu do autobusu numer 50,bardzo sympatyczny kierowca, toaleta działała, był też film, kawa. Droga powrotna 27.12 też bez problemowa. Także Dziekuje i pozdrawiam.
~Dorota Kanska / 2022-12-27 13:05
Ocena: 5.00 / 5
Od wielu lat korzystam z usług przewoźnika Sindbad. Na trasie Koszalin Paryż. Przede wszystkim szczęśliwie, że co bardzo jestem wdzięczna. Obecnie sytuacja rodzinna zmusiła mnie do zrezygnowania z wyjazdu i miła niespodzianka było niezwykle szybkie zwrócenie kosztów za opłacone wcześniej bilety.
~Ania / 2022-12-23 17:07
Ocena: 1.00 / 5
Przez 16 godzin Drogi zorbilismy 10 przystankow, zawsze na miejscu gdzie nie bylo mozna kupic ani wody ani jedzenia. 16 godzin bez jedzenia i poicia bylo traumatyczne.
ZaletyZadna
Wady16 godzin bez wody i bez jedzenia
~Kkmm / 2022-12-22 22:34
Ocena: 1.25 / 5
Jest mi przykro z powodu braku serca kierowcy ogólnie jest mi przykro prosiłam o miejsce z tyłu natomiast kierowca stwierdził że kłamie wymiotowałam pół trasy bo tyle nie byliście łaskawi zero profesjonalizmu , brak kultury , traktowanie osoby w zależności od określonego dnia i drogo przede wszystkim ;)
ZaletyPo tym kursie żadnej
WadyBrak internetu ,brak kultury ...
~Krysia / 2022-12-22 17:14
Ocena: 3.50 / 5
W odpowiedzi do postu Pani ~Sandra
Jechałam z Państwem od początku autokarem 145 Trasa: Roterdam-Gdańsk w 3 rzędzie i to co Pani pisze mija się z Prawdą. Siedziała Pani z chłopakiem na miejscach załogi bo sprzedali wszystkie miejsca. Załoga przesadziła Państwa za sobą w Slubicach, gdyż znalazło sie miejsc. To logiczne, że tam siedzą. Nigdy pasażerowie nie jeżdżą z przodu jeśli jedzie załoga widziała Pani by o tym gdyby Pani byla stałym klientem tak jak ja. Po za tym od 6 do 8 rano państwo caly czas rozmawiali nie dziwię się, że pilotka prosiła Państwa grzecznie o ciszę inni pasażerowie wówczas śpią. Cisza nocna jest od 22:00 do 8:00 w autokarach zazwyczaj do pierwszej przerwy i zmiany kierowców. Po za tym sami Państwo wdawali się w dyskusje z załoga i żartowali, a teraz Pani to opisuje śmieszne. Kafe bar rzeczywiscie sie zepsoł ale w Słupsku załoga naprawila go nawet, piłam kawe, wiec nie wiem co ta Pani pisze. Pozdrawiam serdecznie Pasażerka Krystyna i życzę załodze Wesołych Świąt ;)
WadyPasażerowie, którzy nie szanują innych
~Czikoritaa / 2022-12-22 14:13
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam, nie dość że drogo to zero profesjonalizmu. Robią łaskę że ludzie z nimi jeżdżą i dają im zarabiać!!!! Tfuuu. Nigdy więcej.
~Podobno nie klient / 2022-12-20 11:00
Ocena: 1.00 / 5
Kolejna nieprofesjonalna firma na polskim rynku. Brak jakiejkolwiek jakości świadczonych usług. Podstawiają zamienne autokary w żaden sposób nie oznakowane, bądź oznakowane bardzo kiepsko, przez co ludzie są zdezorientowani. Wczorajszego wieczoru przez taką sytuację 12 osób nie wsiadło do swojego autokaru, przez co spędzili kilkanaście godzin na mrozie w oczekiwaniu na ten właściwy. Rozmowy z ludźmi na infolinii to droga przez mękę. Aroganccy to szpiku kości, nieludzcy. Za wszystko obwiniają pasażera, nie widząc w usługach firmy żadnych niedociągnięć i uchybień. Nie mają odwagi przedstawić się podczas rozmowy, przecież lepiej jak nikt z imienia nie weźmie odpowiedzialności za swoje słowa. Regulamin to świetny dupochron na wszystkie ich występki i niedociągnięcia. Traktują rozmówcę z góry, bo są anonimowi i nie ponoszą odpowiedzialności. Kierowcy na przystanka są podobno tak zapracowani w czasie postoju, że nie mają nawet sekundy na poinformowanie podróżnych dokąd odjeżdżają. Pracują jak za karę (w przeciwieństwie do ludzi z infolinii, którzy człowieczeństwo porzucili w imię firmy...).
Omijajcie tych partaczy szerokim łukiem.
Zaletybrak
Wadyarogancka obsługa zarówno autokarów jak i infolinii
brak odpowiedzialności za wszelkiego rodzaju niedociągnięcia i uchybienia
wysokie ceny
słaby kontakt
~Sandra ;) / 2022-12-19 07:44
Ocena: 1.00 / 5
Do momentu podróżowania z dwoma kierowcami, bez pilotów i dodatkowych kierowców wszystko na trasie Haga-Słubice przebiegało super. W Słubicach wsiadła "ZAŁOGA" 5 osób do podtrzymywania kierownicy i żartowania. Humory dopisywały, śmiechy, wulgarne i zboczone teksty leciały z każdych ust. Dopóki Pani pilotka Sara się nie zmęczyła i nie stwierdziła, że rozmowa szeptem jest za głośna. Przez 20godzin podróży kierowcy zrobili 2 postoje po 20min w pierwszych 15h i około 1,5h na granicy, bo czekaliśmy na pozostałe autokary, by zabrać ludzi. Nie wspomnę o tym, że Pani pilotka nie potrafi usadzic pary obok siebie, bo posadziła nas na 7 i 11 mimo, że wcześniejsze 15h siedzieliśmy razem. Jednak ona sama musi mieć dwa miejsca wolne dla siebie, bo ona nie spała. Super, ale przyjechała do autobusu o 4 rano, a nie siedziała w nim już 15godzin z brakiem możliwości wyprostowania nóg czy zapalenia. Pilotka próbuje stawiać warunki, że o godzinie 8 rano ktoś ma się zamknąć bo ona i jej kolega który skończył swoją pracę już dawno śpią. Docelowo kurs do Gdańska, ale zabrali kolejne 3 osoby, bo jeden wysiada w Lęborku, drudzy w Gdańsku a trzeci jeszcze w ogóle gdzie indziej i cierpią na tym ludzie, którzy płacą za bilety. Nie place za to, żeby siedzieć po turecku przez 30h bez możliwości zapalenia i odezwania się bo Pani pilotce się tak podoba. Mało tego, w Słubicach kierowcy przekazywali informacje, że nie działają alternatory, a zarazem barek z ciepłymi napojami również, ale Pani pilotka kazała to lekceważyć i w najgorszym przypadku o 10 poinformują biuro o niesprawności autokaru albo wymienią w Gdańsku alternator z innego autokaru.
Zaletybrak
WadyWszystkie.
~Rozczarowany / 2022-12-18 19:51
Ocena: 1.00 / 5
Bilet zakupiony w biurze w Polsce wszystkie dane wypisywał pracownik łącznie z numerem tel.
Autokar miał być po godz. 24, informacja tel. Sindbada czynna do 24 autokar nie przyjechał staliśmy pół godziny na mrozie czekają- opłacony autokar nie przyjechał. Nikt nie zadzwonił, a informacja pracowała do godz 24 więc już nikt nie odebrał.
Po złożeniu reklamacji otrzymaliśmy odpowiedź, że autokar był tylko miał godzinne opuźnienie. Nikt nie zadzwonił ponieważ nie mieli numeru do pasażerki (zamówienie biletu robił ich pracownik biura i brał numer od pasażerki).
Pieniędzy nie oddali, zostawili nas na mrozie w środku nocy.
ZaletyBrak
WadyAutokar nie przyjechał.
Nie oddali pieniędzy.
~Gówno / 2022-12-18 17:02
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje, oszukujecie ludzi i wysysacie kasę. Zgłoszenie poszło gdzie trzeba. Powodzenia dzbany.
ZaletyNie Ma !!!!
WadyWszystko, gnomy co odbiraja telefony powinny pracować u ruskich z takim podejściem.
~Pasazer997 / 2022-12-17 18:23
Ocena: 1.25 / 5
Bardzo miło wspominam podróż ????żartuję.nie miła załoga. Opóźnienie pond 2h.a co najlepsze to awaria wc na podróż gdzie trwa ponad 17h.Brawo Nie nie i jeszcze raz niepolecam
ZaletyBrak
WadyBez komentarza
~Damian / 2022-12-17 16:42
Ocena: 1.00 / 5
Zamawiałem miejsce z przodu autokaru 27.11 wyjazd miałem 17.12 i dostałem miejsce 54 zadzwoniłem do biura w trakcie rozmowy pani powiedziała że to nie jej problem tylko kierowcy i się rozłączyła katastrofa
ZaletyBrak
WadyZaduzo by pisać tyle jest wad
~Irina / 2022-12-15 23:18
Ocena: 2.50 / 5
Жахлива поїздка
Серед ночі пересадка ,годину стояли
Не зручний автобус
117 чудовий водій
122 жахливий, не приємний водій
ZaletyЦіна
WadyСервіс ,пересадка ,довго
~Joanna / 2022-12-11 11:52
Ocena: 3.25 / 5
Witam chcę tylko powiedzieć że kiedyś podróż autokarem Sindbad to była przyjemność teraz to dyskomfort ze względu na nie miłą obsługę chodzi o kierowców i pilota, była taka sytuacja że kierowca nie spakował bagażu pewnej pani i jej wmawiał że go nie dała do luku a moje zdanie jest takie że gdyby się zajęli rzetelniej swoją pracą a nie ploteczkami między sobą to by to szło sprawniej (przecież to ich praca), i te samodzielne przenoszenie bagażu samotna kobieta lub starsze osoby mają problem z kilkoma walizkami (gdzie jest ta obsługa co kiedyś), z przykrością muszę im dać bardzo niska ocenę
ZaletyDojazd na czas
WadyJak powyżej+ strasznie ciasno
~Rosso / 2022-12-11 02:55
Ocena: 3.25 / 5
Ja pitolę. 3 godziny podróży i ani jednej przerwy. Jaja sobie robią czy ki grzyb?? Do tej pory jak jeździłem zawsze jakiś postój co 1,5h. A teraz wcale. Zależy kto prowadzi czy ocb!!!
~Rosso / 2022-12-11 02:32
Ocena: 3.50 / 5
Podróż spoko. Obsługa również. Ale w ciągu 3 godzin jedna przerwa na szluga to trochę KIEPSKO!!!
~Roman / 2022-12-06 06:14
Ocena: 4.75 / 5
Podróż że Szwajcari do Polski przebiegła mi bardzo przyjemnie dzięki wspaniałej załodze autokaru nr 14, pani Ola pilotka opiekowała się podróżnymi pytając czy mają ochotę na napoje i serwowała bardzo dobrą kawę, informowała podróżnych o przepisach jakie obowiązują podczas podróży o postojach i przesiadkach. Wszystkim wybierającym się w podróż polecam firmę sindbad z taką wspaniałą załogą, kierowcy bardzo wzorowo prowadzili autokar.
Pozdrawiam serdecznie
~An7ek_Be / 2022-12-05 17:19
Ocena: 2.00 / 5
Pani z obsługi zabrała nam alkohol z bagażu podręcznego przy czym nas szanayażując że falej nie pojedziemy jak nie oddamy jej całego naszego alkoholu przy tym była bardzo nie miła i nam ubliżała, nie szanuje i nie pozdrawiam. Niedozobaczenia.
ZaletyŻadne
WadyNiemiła obsługa, szantażuje pasażerów, obraża ich i znieważa.