Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 867 opinii

2.40 / 5

  • Poziom cen
    2.63
  • Oferta
    2.61
  • Jakość obsługi
    2.20
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Jochan / 2023-08-27 06:28
    Ocena: 2.00 / 5
    Jazda do Torunia autobus miał być o 5:10
    A przyjechał 5:45 po łaskawym przyjeździe załadunek potrwał razem z tankowaniem 6:27 myślę że szkoda czasu
    ZaletyKlima
    WadyOrganizacja
  • ~Jp sindbad / 2023-09-03 05:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Przerwa pol godzinna a po chwili drzwi zamknięte i nie można na papierosa wyjść nawet. Jadę z Frankfurtu do Opola. Jeżeli ktoś pali wie co to znaczy
  • ~Kolec 90 / 2023-10-06 01:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus zapchany na maxa, aby tylko sztuka człowieka się liczyła... Ciasnota, to mało powiedziane! 1 i ostatni raz z nimi jadę!
    ZaletyMiła pani pilotka - Maja
    WadyCiasnota straszna!
  • ~Kris / 2022-11-08 09:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Powinna być weryfikacja ludzi wsiadających dmuchanie pijany nie jedzie proste a nie brać jak leci .
    ZaletyBrak
    WadyWsYstko
  • ~Krzysztof / 2022-08-07 18:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Wszystko w miarę Ok mimo droższych cen biletow o 40 % i tego ze mój syn po przywiezieniu do domu dostał tylko jedna torbę podróżna a miał dwie .Na szczęście ktoś ja znalazł ale syn musiał jechać po nią 60 km i spowrotem
  • ~Lille-gniezno / 2023-06-29 00:02
    Ocena: 2.00 / 5
    Wystarczyłoby zrobic dwa miejsca mniej z obu stron i dałoby radę jechać. Zamiast tego jest męczenie się cały czas przez CAŁKOWITY dyskomfort! NIE polecam z serca nikomu powyżej 165cm wzrostu..
    ZaletyDobry WYLACZNIE na jazdę do 400-500km
    WadyMnóstwo
  • ~Linka / 2023-04-27 05:40
    Ocena: 2.00 / 5
    W Świecku spęd ludzi czekanie w nieskończoność na podjazd autobusu
    ZaletyZadne
    WadyNie uprzejmość kierowców
  • ~marek / 2022-11-30 00:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam komfort minus 10 , przesiadki dramat nie polecam
    ZaletyCena
    WadyKomfort
  • ~Martinixd / 2022-01-01 23:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa z Małopolski do Nicei przez Niemcy, czyli + 10 godzin. Pani z infolinii, nie umiała powiedzieć dziękuje na życzenia noworoczne, na końcu rozmowy... okey.
    Już w drodze : najbardziej męczą mnie filmy, które są wlączone wszystkim i to o późnych porach. Każdy powinien mieć słuchawki i albo chce oglądać i słuchać albo nie, bo jest ciągły hałas. Czytam te złe opinie, pewnie firma nic nie zmienia bo ma monopol.
    WadyFilmy puszczane, wszystkim, brak słuchawek tylko dla tych którzy chcą je oglądać i SŁUCHAĆ !
  • ~Mega wściekły pasażer / 2023-08-10 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. W dniu dzisiejszym bardzo się rozczarowałem i jestem mega wkurw....na dworcu autobusowym w Karlsruhe czekałem na mój Autokar.. Podjechał pierwszy Sindbad. Spytałem czy to mój Autokar? kierowca odpowiedział że nie ,pryjadą inne Autokary.. Po chwili podjechał drugi Autokar ,Sindbad koloru brązowo złotego, ponownie pytając kierowcę czy to mój autobus kierowca odpowiedział że Tak po czym z Busa wyszła Pani Pilot i bezczelnie i arogancko z podniesionym głosem powiedziała że to nie mój Autokar i że oni nie borą 140 osób, odpowiedziałem że od kierowcy otzymałem inną odpowiedź i że nie życzę sobie żeby się do mnie zwracała takim tonem ..z wielkim oburzeniem mruczała jeszcze coś pod nosem....Po pół godzinie podjechał trzeci Autokar ale już nie Sindbad tylko jakieś stare próchno Firmy Riviera nr Autokaru 265. Kierowca tego Autokaru również bezczelny i chamski....Spodziewałem się Autokaru Firmy Sindbad jakie Firma przedstawia na swojej stronie internetowej a przyjechało jakaś stara skrzynka z Firmy Riviera...Po prostu jakaś masakra!!!!
    Jakość obsługi, Organizacja, Komfort = minus 10 !!!
    Nie polecam tego przewoźnika!!!
    ZaletyŻadne .....
    WadyBrak organizacji, Obsługa Autokaru bezczelna i chamiska.....To niestety pierwszy raz ale jestem pewien że mój ostatni z tym przewoznikiem
  • ~Melissa / 2023-11-24 06:46
    Ocena: 2.00 / 5
    Все было бы хорошо если бы не нанимали бы молодых не опытных людей для обслуживания сегодня 24.11.24 рейс 104 сели в автобус хотела воспользоваться туалетом так парень по всей видимости с Украины остановил меня приказал сесть мне на место пропустил парня молодого и ещё женщину они их с Украины..это не первый случай но этот меня задел конкретно так как у меня слабые почки так же буду жаловаться дальше если человек не понимает свою работу и связывает разные вещи то такой человек не должен работать в общественном месте так как я клиент и всего лишь и делаю ему деньги благодаря клиентам у них есть работа нравится им или нет..
    WadyБерите людей с опытом
  • ~Mitne / 2021-10-03 17:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Potwierdzam opinie pani Xzy byliśmy świadkami gdzie Pani była zwyzywana przez kierowcę,
    Opinia z naszej strony:
    Jechaliśmy pierw busem nr.222 - gdzie nie mieliśmy większy skarg - co prawda trasa niepotrzebnie długa no ale na czas dojechaliśmy.
    Potem była już tragedia. Bus nr.131 - okrzykiwanie pasażera obcej narodowości za nieznajomość polskiego (przypomniam to jest rejs MIĘDZYNARODOWY) 2 godziny postoju bez wypuszczania pasażerów, brak pilota, kierowca który uważa że przez 4 godziny jazdy (+2 godziny wcześniejszego postoju) uważa że nie trzeba robić postoju w żałosnej próbie nadgonienia terminu. Po zmianie w miarę okej, by potem stary kierowca wskoczył z powrotem na miejsce, zgubił się w nieznanej nikomu miejscowości w Holandii... dzięki temu, spóźniliśmy godzinę błądząc po ciasnych uliczkach i czyjś podwórkach - tyle warte odzyskiwanie czasu naszym kosztem. Cena atrakcyjna ale w ostatecznym rozrachunku - nie warto. Samochód był moim celem drugorzędnym ale przez to stał się piorytetem bo boję się już jazdy z Sindbadem. Do Niderlandów pojadę już z kolegą sam - własnym samochodem, Sindbad wyleczył mnie z używania samochodowych rejsów międzykrajowych.
    ZaletyCena
    WadyJakość obsługi, wyszkolenie, dobranie kadry, nieprofesjonalizm.
  • ~muadib / 2022-07-31 17:40
    Ocena: 2.00 / 5
    30.07.2022. dworzec zachodni Warszawa. Autokar do Göteborga. Wysoki ,siwy pan zainkasował ode mnie 50 złotych za rzekomą nadwagę bagażu. Walizka waży 26'5 kg . Nie 35 kg jak to pokazywała waga owego siwego pana. Jest co coś obrzydliwego. Pomijając wiele innych niedociągnięć
  • ~Pan / 2022-09-04 11:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam absolutnie Sindbadu kierowcy bardzo wredni idioci dosłownie bez przerwy jakieś problemy przesiadki podróż bardzo męcząca długa aż do przesady zepsuli mi walizkę i wyleciał mi olej i się stłukł pilotka w miarę grzeczna . Organizacja prawie sięga zera częste pomyłki . Ludzie ocknijcie się nie jedzcie z nimi bo można się wykończyć psychicznie no i fizycznie często ludzie mdleją widziałem na własne oczy Nigdy więcej!! Autokar 2 Polska-Włochy
    ZaletyŻadne
    WadyKierowcy chamscy wredni niekończąca się podróż
  • ~Pasazer / 2022-02-12 21:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenada obsługa niemiła brak profesjonalizmu z każdym kursem jest coraz gorzej widzę że powoli ludzie którzy pracują w tej firmie są z pierwszej łapanki podpinam się pod wszystkimi negatywnymi opiniami(szkoda powielać te same przykłady) na temat pilotów wraz z kierowcami dziwi mnie że właściciele Sindbad nic z tym nie robią!!
  • ~Pasazer / 2022-09-03 09:27
    Ocena: 2.00 / 5
    Podróżował do Ultrechtu. Pani Hostessa była bardzo nie uprzejma i przekracza swoje kompetencje. Ostatni raz! Nr autokaru 152. Data 3.09. Zastanówcie się kogo zatrudnianie, trafi się pasażer co nie będzie tak cierpliwy.
  • ~Pasazerka / 2023-10-10 01:39
    Ocena: 2.00 / 5
    Jadę z Polski do Niemiec, trafiły mi się z jednej i drugiej strony miejsca, gdzie nie można rozłożyć fotela bo starym paniusiom malo miejsca. A Pani która jest tak jakby opiekunem mogła jedynie zaproponować że wysadzi wszystkich. Już nawet nie chodzi o mnie tylko o moją córkę która nie może rozłożyć fotela bo wszystkim na około źle. Powinni wprowadzić rezerwację miejsc, może wtedy standard jazdy byłby lepszy a starsze baby bo inaczej nie można ich nazwać były by spokojniejsze.
  • ~Pasażer / 2022-02-05 23:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Siedząc na swoim miejscu i przeglądając telefon, podchodzi do mnie Pani z personelu i burzliwym głosem zapytała „z czego Pan się śmieje?” Zapytałem wiec czy nie można się już zaśmiać z czegoś co mnie rozśmieszyło?
    Polecam lepiej dobierać pracowników.
    NR 181
    05.02.2022 godz 23:20
  • ~Pasażer / 2022-10-26 16:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Jakość podróży średnia. Uciążliwe i długie przesiadki. Obsługa Ok. Stosunek kierowcy do pasażera - dno. Zero kultury. Chamstwo to bardzo łagodne słowo. (Oczywiście nie wszyscy ) opieram swoją opinię na podstawie swoich spostrzeżeń po moim przejeździe na trasie do Venlo. Nigdy więcej nie skorzystam z usług tej firmy.
    ZaletyAutobus którym jechałem był Ok. Troszkę ciasny ale da się wytrzymać.
    WadyZero kultury ze strony niektórych kierowców.
  • ~Pasażerka pytająca i walcząca z głupotą / 2021-10-09 16:26
    Ocena: 2.00 / 5
    Chciałam podzielić się wspomnieniem mojej podróży z Sindbadem, na dużej trasie Aachen - Kraków. Dwie przesiadki to norma, na bilecie tego nie ma. Zaraz po podróży 23 września wysłałam reklamację - zażalenie do firmy. Po kilkunastu dniach otrzymałam odpowiedź, która polegała na wlepieniu do tekstu tego, co firma powinna robić w czasie takiej podróży. Niestety ani słowa na temat karygodnych i wymienionych zastrzeżeń. Miałam nadzieję, że osoba z Działu Reklamacji potrafiła czytać ze zrozumieniem, jednak nie jest to już pewne. Zmroziła mnie lekceważąca i sztampowa odpowiedź.
    Poczytałam Wasze wspomnienia i czuję się bardzo obeznana z tymi klimatami. Na co zwróciłam uwagę firmie ja? Po pierwsze pilotki chodziły bez masek, a jedna była osobą opryskliwą, złośliwą i podającą powylewaną kawę (aż mi było wstyd, jak urabiała sobie prostych facetów, żeby to od niej wzięli). Kierowca ostro odpowiadał, że przerw nie będzie, bo "oni teraz tylko gonią". Idiotyzm zabolał, a gdzie potrzeba skorzystania z toalety dla tych, co nie mogą się przemóc do skorzystania z tej w busie, która po jakimś czasie korzystania przez pełny skład pasażerów, jest nie lada wyzwaniem.
    We Wrocławiu nabraliśmy 1 h opóźnienia. Nikt słowem nas nie przeprosił i nie powiadomił. Sami zauważyliśmy, że godzinę autokar znajdował się ciągle we Wrocławiu. Nie wydali kobiecie bagażu z bagażnika i musieli wracać. Tutaj mi się przypomina jeden z wpisów, że kierowcy kazali kobiecie samej przewalać bagaże, żeby swój odnalazła i wyciągnęła.
    ANI RAZU nie było zapowiedzi, że pasażerowie muszą używać masek. Inteligentny kierowca zrobił wstyd na cały autokar (goście zagraniczni) mówiąc, że tu jest już Polska w środku i nie trzeba.
    Pytaliśmy dlaczego fotele są tak bardzo blisko siebie. Kierowca odpowiedział, że rzeczywiście, ale taki autokar kupiła firma.
    Mamy dwa problemy:
    1. niedociągnięcia firmy Sindbad oraz nastawienie jedynie na zarobek
    2. fatalna obsługa (negatywna selekcja?) oraz lekceważący przepisy kierowcy

    Życzę firmie, żeby czytała te zażalenia i wyciągała wnioski.
    ZaletyDobra jazda kierowców, technicznie, ale to nie zaleta, bo na takiej trasie nie można zatrudniać Ukraińca, który miał zabrane prawo jazdy (tak mi się zdarzyło w busie).
    WadyJ.w.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3932
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2990