Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 22 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »
-
~Piotr / 2022-06-05 21:45
Chamstwo i prywata wśród kierowców. Za nadbagaż kierowca nie wystawił rachunku (przypuszczam, że poszło w kieszeń) -
-
~Podróżnik / 2023-08-12 18:06
Podróżuje z firma Sindbad już od paru lat i pierwszy raz jestem zmuszona do wystawienia negatywnej opinii. Parę razy zdażyło mi się podróżować z Ukraińcami, którzy myślą że wszystko im się należy. Rozkładają siedzenia nie patrząc na osobę siedzącą z tylu, której zgniatają kolana. Jak się zwraca im uwagę to nie reagują i mówią ze oni maja mało miejsca. Każdy ma mało miejsca i chce w miarę w normalnych warunkach podróżować ponad 20 godzin. Zdażyło mi się ze Ukraińcy mieli pierwszeństwo wsiadania do autokaru i byli wywoływani z nazwiska a Polacy musieli czekać na swoją kolej.
Odkąd nie ma pilotów kawa jest rzadko podawana przez kierowców, sobie robią ale pasażerów się nie zapytają (nie wszyscy kierowcy tacy są). Jeśli nie ma pilota w autokarze to kierowcy bardzo rzadko albo i wcale nie puszczają filmów.
Obsługa firmy Sindbad bardzo spadła i nie wiem czy jeszcze będę podróżować z ta firma, bo siedzieć w autokarze i nie mieć miejsca na nogi to żaden komfort jazdy. -
~Polak / 2021-12-28 20:07
Nigdy więcej ... Jak tak można traktować podróżnych, jak się ma monopol to znaczy że jakiś już jest nieważna bo ludzie i tak kasę przyniosą. Wstyd... -
~Polak / 2023-05-18 13:20
Dlaczego piszecie że macie takie świetne oferty cenowe, patrzę a teraz ceny podniesliscie o 100% ciekawe na co to się przełoży. -
~Polak / 2024-08-22 19:37
Właściciel pazerna k..... Szmaciarz jakich mało kierowcy ok to są ludzie którzy tylko pracują fakt autobus dno po prostu nie jeździć sindbadem nie dawać szmaciarzowi zarabiać także ludzie obudźcie się i nie kupujcie biletów u tego szmaciarza ZaletyDobrzy kierowcyWadyPracodawca szmaciarz i tyle komunistyczny frajer -
~Renata / 2022-08-25 20:28
Nie polecam tej firmy przewozowej.Siedzenia okropne kierowcy bezczelni .Mieli nas dowieść do Nantes z Opola na przedostatnim przystanku nawet nas nie poinformowali ze mamy się przesiąść do innego autokaru tylko nam kazali wychodzić szybko bo oni nie pojada Specjalnie z nami jak jedzie inny autokar nie sprawdzili miejsc czy wogóle sa dostępne dla wszystkich. Najgorsza firma jaką widziałam .Nigdy więcej z nimi nie pojade ???? -
~tekkora / 2021-07-28 07:55
PODRÓŻNI WYBIERAJACY SIE NA WAKACJE PRZEWOZNIKIEM SINDBAD BREMENN- GDYNIA‼️‼️‼️☝....to co dzisiaj przeżyła matka z 4 letnim dzieckiem w podróży....to na długo pozostanie im w pamięci...HORROR...SZOK..HAOS...I BRAK ORGAMIZACJI...mozna by tych przymiotników wymienić mnóstwo ...NAPEWNO TRZEBA TO NAGŁOŚNIĆ DLA BEZPIECZENSTWA TAK POPROSTU BYC NIE MOŻE....????...otóż wczoraj o godz 19.15 matka z małym dzieckiem miala wyjechac planowo z Bremenn do Gdyni..planowany przyjazd miał być o 12.0 w południe dnia dzisiejszego...czyli sama podróż to 17 h...wyjechali z godzinnym opóźnieniem,ponieważ sprzedano więcej biletów niż miejsc w autokarze ..zabrakło miejsc a PODRÓŻNI mieli bilety w garści...grupę 7 osobowa musieli rozdzielić na inny autokar bo było full...no jakoś wyruszyli,jechali przez przejście w Słubicach...nikt wcześniej nie poinformował ze befzie przesiadka... ‼️matka z dzieckiem wysiadła, bagaże wytargali z luku i czekala na kolejny autokar SINBADA 1 h...byla godz 4 nad ranem,chłodno,dziecko zaspane...nikt z kierowców nie pokierował matka z malym dzieckiem " gdzie ma się udać i kiedy będzie autokar.." kierowca poinformował, że jedzie zatankować i tyle...‼️ a natka z tymi bagażami zdezorientowana i male dziecko placzace w nocy... zobaczyła autokar z napisem do Gdyni jeszcze upewniła się u kierowcy czy napewno⁉️ TAK.‼️.. więc myślała, że już po kłopocie ...ależ nie...kierowca z tego autokaru bagaże zapakowal z biletem nie sprawdził...potem się okazało,że została wprowadzona w błąd...‼️Nikt nic NIE WIE⁉️od stanowiska do stanowiska wreszcie się udało...autokar jechal przez Gdynię do innego końcowego miasta ...finalnie dojechała do Gdyni po 17 godzinach zamiast o 12.0 była o 14.0 ..☝????‼️ SKANDAL ..Po wprowadzonych zmianach czyli likwidacji przewoźnika ówczesnego EST Lorek,którym od lat podróżowaliśmy na tej trasie m.innymi 12 h...było super i bezpiecznie,kawa ,herbata , która kierowcy częstowali podróżnych podczas postojów.. ALE TO JUZ BYLO ..I się skończyło...LORKA NIE MA ...połączyli podobno z SlNDBADEM...ROZPACZ ...‼️co się teraz dzieje⁉️ żadnej kawy
czy herbaty juz nikt nie proponuję...zreszta..każdy ma ze sobą to drobiazg,...ceny za bilety kosmiczne,tyle godzi jazdy,PRZESIADKA z zaskoczenia...nikt nie informował przy kupowaniu biletu..⁉️????..."..napewno juz więcej nie skorzystamy ani nasi znajomi i bliscy z tego Przewoźnika ...będziemy szukać innego alternatywnego rozwiązania...kto wie czy czasem nie zrobią FURORY PRYWATNI PRZEWOZNICY z serii" door to door" dotychczas to byliśmy bardzo zadowoleni z LORKA ..ale teraz już nigdy się nie wystawimy na taką PODROZ...brak pomocy konkretnej jasnej informacji co... i gdzie...dla pdroznych ,żadnego....zainteresowania...może Obecny PRZEWOZNIK ZAINTERESUJE SIE swoimi podrozujacymi klientami i.okaże odrobinę empatii dla NAS ...to chyba dzięki nam Państwo istniejecie a przynajmniej w wieksxosci ? czy My zasłużyliśmy na takie traktowanie...?Ludzie nie gęsi swój język mają i swoje prawa znaja.. " napewno nie zostawimy tego tak poprostu " jakby się mic nie stalo"...?!Pozdrawiamy serdecznie kierowców i PRZEWOZNIKA SINDBAD.
Zmęczona do granic możliwości matka z małym dzieckiem. -
~Tp29 / 2022-08-21 20:00
Jedna wielka porażka. Zero organizacji, zero pomyślunku, rozdzielanie grupy, do jednej miejscowości nie przyjadą bo za mało ludzi ale już jeżdżenie, rozwożenie kilku osób po zadupiach francuskich ( czytaj wąskich uliczkach gdzie osobówka ma problem a nie tej wielkości autokar) ..zamiast w pierwszej kolejności zawieżć tam gdzie większość pasażerów wysiadła by w jednym miejscu. Za tą wywidowaną cenę w tym roku poziom realizacji usługi ... Poniżej zera!!! Niestety jeszcze za nało konkurencji na rynku więc można robić z pasażerami co się podoba????♂️????♂️ ZaletyBRAK ... może poza kierowcami. Ci robią swoje i robią to na ile to możliwe.WadyW tym roku ... same wady -
-
~V0ssik / 2023-07-31 19:03
Nie polecam,nie mila obsługa brak zatrzymywania sie na normalnych stacjach.Pani pilot bardzo opryskliwa i nie zachęcająca do kupowania następnych biletow. ZaletyBrakWadyNie mila obsługa brak zainteresowania pani pilot olewanie próśb pasażerów brak wody w toalecie -
~Zosia / 2023-01-07 07:59
Trasa Den Haag-Bydgoszcz 6.01.2023
Opisuje Pilotów autokaru. Na terenie Holandii i Niemiec wyraźne zaangażowanie w swoje obowiązki i informowanie pasażerów na bieżąco przez sympatycznego Pana Pilota. Tak powinno być!
Od Polskiej granicy w Słubicach nastąpiła zmiana pilotów. Pani pilotka w blond włosach ani razu nie przeszła się spytać czy ktoś ma ochotę się czegoś napić. Przechodziła tylko policzyć osoby. Przez mikrofon nie informowała o niczym praktycznie poza podaniem czasu przybycia do miast na trasie.WadyBrak zaangażowania i chęci -
~Zz / 2023-06-15 16:35
Podróż do dortmundu pan z obsługi który przyjmował klientów na pokład autokaru 126 czuć było od niego alkohol zawiodłam sie …. -
~Abi / 2024-03-01 21:29
okropne przeżycie. polityka zwrotów jest bardzo niesprawiedliwa. Nie polecam. flix bus jest znacznie lepszy i oferuje o wiele więcej dostępnych połączenie niż sindbad -
~AcoWas / 2023-02-01 20:58
Absolutnie nie polecam.
Jechałem z Amsterdamu do Gdańska w dniu 13stego października a dotarłem 13-stego..
To że podróż trwała ponad 25 h... trudno
Pierwszy kierowca naprawdę mjły starszy pan..
Natomiast druha obsługa - szczególnie jeden kierowca - niewysoki szczupły ... pajac.. wredny, nieuprzejmy... wręcz arogancki...
Jakby jakiś sfrustrowany expolicjant za karę jeżdżący... Na klientów krzyczy ...
Poza tym dokonana była zmiana trasy bez uzgodnienia z klientem co uważąm za kompletny skandal...
Nagle postój w GDYNI zniknął...
W życiu więcej nie skorzystam z SINDBADA.. żałuję ze nie zamówiłem zwykłego busa... ale cóż
Kopia biletu do wglądu....Zaletyabsolutnie nie polecamWadyabsolutnie nie polecam -
~Ala / 2022-08-15 21:21
Jedziemy z Pragi do Krakowa. Na bilecie jest inna nazwa przystanku (UAN Florenc) niż ulica na której się on znajduje (Wilsona 300, pod tym adresem znajduje się dworzec główny). Na UAN Florenc dostaliśmy informację, że taki autobus nie odjeżdża z tego miejsca, na dworcu głównym też nikt nie miał pojęcia o takim połączeniu. Na dworcu spotkaliśmy 7 osób, które szukały tego autobusu. 10 min po godzinie odjazdu staliśmy zakłopotani nie wiedząc gdzie iść ponieważ infolinia nie odbierała telefonu. Zadzwonił do mnie kierowca z informacją że czeka na nas lecz nie potrafił powiedzieć na jakiej ulicy na nas czeka. Potem zadzwoniła Pani z infolinii która powiedziała że kierowca na nas czeka lecz nie potrafiła powiedzieć na którym dworcu ani ulicy się znajduje. Pojechaliśmy metrem na UAN Florenc i udało się odnaleźć autobus z tabliczką z ukraińskimi nazwami jakiś innych miast niż docelowe. Autobus miał ukraińskie rejestrację i nie miał symbolu SINDBAD. Gdy ruszyliśmy objechaliśmy Pragę 2 razy do okoła, w Katowicach kierowca błądził w koło tymi samymi ulicami przez 40 min. ZaletyDojechaliśmy w jednym kawałkuWadyMam wrażenie że to jakaś fejkowa firma podawająca się za Sindbad -
~An7ek_Be / 2022-12-05 17:19
Pani z obsługi zabrała nam alkohol z bagażu podręcznego przy czym nas szanayażując że falej nie pojedziemy jak nie oddamy jej całego naszego alkoholu przy tym była bardzo nie miła i nam ubliżała, nie szanuje i nie pozdrawiam. Niedozobaczenia. ZaletyŻadneWadyNiemiła obsługa, szantażuje pasażerów, obraża ich i znieważa. -
~Anna / 2023-03-06 20:34
Właśnie jadę z Singen do Słupska . Jestem po bardzo ciężkiej operacji , dlatego kupiłam bilet wcześniej żeby mieć w miarę wygodne miejsce . Niestety nie zostałam poinformowana że to jest kurs z dwoma przesiadkami , na dodatek autobus do którego miałam się przesiąść uległ defektowi . Przepakowano nas do innego autobusu , niestety bez zachowania zarezerwowanych miejsc . Pomimo rozmowy z kierowcą nie mogłam zostać na miejscu z przodu pomimo że starałam się kierowcy wytłumaczyć swoją sytuacje . Kierowca na moje miejsce położył inną panią , twierdząc że te dwie panie są rodziną i muszą siedzieć ze sobą co dla mnie było absurdalną wymówką . Mam kupiony bilet powrotny za kulka dni ale prawdopodobnie zrezygnuję . Pomimo że kierowca był miły nie wykazał wyrozumiałości w moim przypadku . Kierowca który jechał nr 139 z Singen to wyjątkowo sympatyczny człowiek -
-
~Anna / 2023-03-14 06:32
Dwie przesiadki w podróży z Londynu do Lublina, firma poinformowała zaledwie o jednej. W pierwszy autokar bardzo mały i niewygodny, w drugim już trochę lepiej. Obsługa proponuje jedynie ciepłe napoje płatne 5 zł lub 4 zł zależnie od autokaru i udziela podstawowych informacji o podróży, nic specjalnego ZaletyNie maWadyŚcisk w autokarach -
~Anom / 2023-02-15 16:12
Mimo wpisania w uwagi prośby o miejsce na dolnym pokładzie przez chorobę lokomocyjna, pani pilot kazała mi siedzieć u góry mimo ,ze na dole wszystkie miejsca były wolne. Zero zrozumienia dla pasażera. WadyBrak zrozumienia dla pasażera, nieludzkie traktowanie -
~Arnold / 2025-08-03 12:42
Jesteście pieprzona firma która sobie wjechała na rynek parę lat temu .
Z tego co widzę kierujecie się ilością nie jakością .
Macie w śród swoich ludzi którzy przewożą, Polaków troglodytów, dzbanów , bezinteligencji kierowców .
Jeden z nich przyjął odemnie „opłatę za dodatkowy bagaż „
Chodź macie w swojej ofercie 20/30kg .
Czy ten kierowca który pobrał za mnie opłatę na swój własny numer telefonu , dzieli się z wami ?
To jego numer telefonu 602321583 na który kazał mi wysłać 10 euro za bagaż , o którym w waszej ofercie nie miałem okazji przeczytać .
Nie pozdrawiam wasz brak klimatyzacji , i zachowanie Pani OPUCHNIĘTEJ Marty nie budzi ciepła i zrozumienia .
NIGSY WIĘCEJ NIE POJADĘ Z TYMI PRZEWOŹNIKAMI .ZaletyŻadnychWadyWszystko -
~Aśka / 2024-01-21 18:58
Witam,jechałam ostatnio do Venlo tragedia trzy razy zmieniałam autobus ale to nie był problem w porównaniu z tym jak gburowaty był kierowcą co jest niedopuszczalne ludzie to nie bydło jakaś kultura musi być,no i oczywiście bagaże trochę delikatniej pasowało by wkładać i wyciagać że aż kółka odlatują a co śmueszne bagażnik z drugiej strony prawie pusty,więcej z nimi nie pojadę bo nic na dobre się nie zmieniło
strona 22 z 47
- « poprzednia
- 1 ...
- 20
- 21
- 22
- 23
- 24
- nastepna »