Trasa Den Haag-Bydgoszcz 6.01.2023
Opisuje Pilotów autokaru. Na terenie Holandii i Niemiec wyraźne zaangażowanie w swoje obowiązki i informowanie pasażerów na bieżąco przez sympatycznego Pana Pilota. Tak powinno być!
Od Polskiej granicy w Słubicach nastąpiła zmiana pilotów. Pani pilotka w blond włosach ani razu nie przeszła się spytać czy ktoś ma ochotę się czegoś napić. Przechodziła tylko policzyć osoby. Przez mikrofon nie informowała o niczym praktycznie poza podaniem czasu przybycia do miast na trasie.
WadyBrak zaangażowania i chęci
~Zz / 2023-06-15 16:35
Ocena: 2.25 / 5
Podróż do dortmundu pan z obsługi który przyjmował klientów na pokład autokaru 126 czuć było od niego alkohol zawiodłam sie ….
~Abi / 2024-03-01 21:29
Ocena: 2.00 / 5
okropne przeżycie. polityka zwrotów jest bardzo niesprawiedliwa. Nie polecam. flix bus jest znacznie lepszy i oferuje o wiele więcej dostępnych połączenie niż sindbad
~AcoWas / 2023-02-01 20:58
Ocena: 2.00 / 5
Absolutnie nie polecam.
Jechałem z Amsterdamu do Gdańska w dniu 13stego października a dotarłem 13-stego..
To że podróż trwała ponad 25 h... trudno
Pierwszy kierowca naprawdę mjły starszy pan..
Natomiast druha obsługa - szczególnie jeden kierowca - niewysoki szczupły ... pajac.. wredny, nieuprzejmy... wręcz arogancki...
Jakby jakiś sfrustrowany expolicjant za karę jeżdżący... Na klientów krzyczy ...
Poza tym dokonana była zmiana trasy bez uzgodnienia z klientem co uważąm za kompletny skandal...
Nagle postój w GDYNI zniknął...
W życiu więcej nie skorzystam z SINDBADA.. żałuję ze nie zamówiłem zwykłego busa... ale cóż
Kopia biletu do wglądu....
Zaletyabsolutnie nie polecam
Wadyabsolutnie nie polecam
~Ala / 2022-08-15 21:21
Ocena: 2.00 / 5
Jedziemy z Pragi do Krakowa. Na bilecie jest inna nazwa przystanku (UAN Florenc) niż ulica na której się on znajduje (Wilsona 300, pod tym adresem znajduje się dworzec główny). Na UAN Florenc dostaliśmy informację, że taki autobus nie odjeżdża z tego miejsca, na dworcu głównym też nikt nie miał pojęcia o takim połączeniu. Na dworcu spotkaliśmy 7 osób, które szukały tego autobusu. 10 min po godzinie odjazdu staliśmy zakłopotani nie wiedząc gdzie iść ponieważ infolinia nie odbierała telefonu. Zadzwonił do mnie kierowca z informacją że czeka na nas lecz nie potrafił powiedzieć na jakiej ulicy na nas czeka. Potem zadzwoniła Pani z infolinii która powiedziała że kierowca na nas czeka lecz nie potrafiła powiedzieć na którym dworcu ani ulicy się znajduje. Pojechaliśmy metrem na UAN Florenc i udało się odnaleźć autobus z tabliczką z ukraińskimi nazwami jakiś innych miast niż docelowe. Autobus miał ukraińskie rejestrację i nie miał symbolu SINDBAD. Gdy ruszyliśmy objechaliśmy Pragę 2 razy do okoła, w Katowicach kierowca błądził w koło tymi samymi ulicami przez 40 min.
ZaletyDojechaliśmy w jednym kawałku
WadyMam wrażenie że to jakaś fejkowa firma podawająca się za Sindbad
~An7ek_Be / 2022-12-05 17:19
Ocena: 2.00 / 5
Pani z obsługi zabrała nam alkohol z bagażu podręcznego przy czym nas szanayażując że falej nie pojedziemy jak nie oddamy jej całego naszego alkoholu przy tym była bardzo nie miła i nam ubliżała, nie szanuje i nie pozdrawiam. Niedozobaczenia.
ZaletyŻadne
WadyNiemiła obsługa, szantażuje pasażerów, obraża ich i znieważa.
~Anna / 2023-03-06 20:34
Ocena: 2.00 / 5
Właśnie jadę z Singen do Słupska . Jestem po bardzo ciężkiej operacji , dlatego kupiłam bilet wcześniej żeby mieć w miarę wygodne miejsce . Niestety nie zostałam poinformowana że to jest kurs z dwoma przesiadkami , na dodatek autobus do którego miałam się przesiąść uległ defektowi . Przepakowano nas do innego autobusu , niestety bez zachowania zarezerwowanych miejsc . Pomimo rozmowy z kierowcą nie mogłam zostać na miejscu z przodu pomimo że starałam się kierowcy wytłumaczyć swoją sytuacje . Kierowca na moje miejsce położył inną panią , twierdząc że te dwie panie są rodziną i muszą siedzieć ze sobą co dla mnie było absurdalną wymówką . Mam kupiony bilet powrotny za kulka dni ale prawdopodobnie zrezygnuję . Pomimo że kierowca był miły nie wykazał wyrozumiałości w moim przypadku . Kierowca który jechał nr 139 z Singen to wyjątkowo sympatyczny człowiek
~Anna / 2023-03-14 06:32
Ocena: 2.00 / 5
Dwie przesiadki w podróży z Londynu do Lublina, firma poinformowała zaledwie o jednej. W pierwszy autokar bardzo mały i niewygodny, w drugim już trochę lepiej. Obsługa proponuje jedynie ciepłe napoje płatne 5 zł lub 4 zł zależnie od autokaru i udziela podstawowych informacji o podróży, nic specjalnego
ZaletyNie ma
WadyŚcisk w autokarach
~Anom / 2023-02-15 16:12
Ocena: 2.00 / 5
Mimo wpisania w uwagi prośby o miejsce na dolnym pokładzie przez chorobę lokomocyjna, pani pilot kazała mi siedzieć u góry mimo ,ze na dole wszystkie miejsca były wolne. Zero zrozumienia dla pasażera.
WadyBrak zrozumienia dla pasażera, nieludzkie traktowanie
~Arnold / 2025-08-03 12:42
Ocena: 2.00 / 5
Jesteście pieprzona firma która sobie wjechała na rynek parę lat temu .
Z tego co widzę kierujecie się ilością nie jakością .
Macie w śród swoich ludzi którzy przewożą, Polaków troglodytów, dzbanów , bezinteligencji kierowców .
Jeden z nich przyjął odemnie „opłatę za dodatkowy bagaż „
Chodź macie w swojej ofercie 20/30kg .
Czy ten kierowca który pobrał za mnie opłatę na swój własny numer telefonu , dzieli się z wami ?
To jego numer telefonu 602321583 na który kazał mi wysłać 10 euro za bagaż , o którym w waszej ofercie nie miałem okazji przeczytać .
Nie pozdrawiam wasz brak klimatyzacji , i zachowanie Pani OPUCHNIĘTEJ Marty nie budzi ciepła i zrozumienia .
NIGSY WIĘCEJ NIE POJADĘ Z TYMI PRZEWOŹNIKAMI .
ZaletyŻadnych
WadyWszystko
~Aśka / 2024-01-21 18:58
Ocena: 2.00 / 5
Witam,jechałam ostatnio do Venlo tragedia trzy razy zmieniałam autobus ale to nie był problem w porównaniu z tym jak gburowaty był kierowcą co jest niedopuszczalne ludzie to nie bydło jakaś kultura musi być,no i oczywiście bagaże trochę delikatniej pasowało by wkładać i wyciagać że aż kółka odlatują a co śmueszne bagażnik z drugiej strony prawie pusty,więcej z nimi nie pojadę bo nic na dobre się nie zmieniło
~Barbara / 2021-09-02 13:50
Ocena: 2.00 / 5
Jechalam wczoraj autobusem z Warszawy do Niemiec.Niestety musze potwierdzic to co pisza poprzednicy.Jakosc uslug bardzo sie popsula.Obsluga nie zbyt mila oprocz co warto zaznaczyc jednego pana kierowcy ktory dosiadl sie w polowie trasy i przejal obowiazki brakujacego pilota i faktycznie chyba tylko jemu zalezalo zeby bylo wmiare ok mimo wszystko robil pasazerom kawe herbate a nie sadze by musial to robic gdy mieli okrojony sklad.Pani pilot ktora w Warszawie rozporzadzala ruchem nie uprzejma,kazala sama szukac autobusu na wywieszce a jak ktos nie znalazl to byla zbulwersowana.Wiekszosc osob nie byla z polski wiec nie rozumiala co do nich mowi,nie wiedziala ze trzeba znalezc ktorym autobusem ma sie jechac co pozniej skonczylo sie balaganem,szukaniem zaginionych pasazerow i opoznieniem autobusu ponad godzine bo wsiedli nie tam gdzie trzeba.Na samym wstepie byly przydzielone miejsca do siedzenia w autobusie po przesiadce ktore sie zmienily nie wiadomo z jakich przyczyn i nie wiadomo kiedy i kolejne zamieszanie.Mialam przydzielony numer na kartce wiec usiadlam na miejsce po czym przyszedl pan kierowca pytajac czemu tu siedze skoro mam miejsce gdzie indziej bo sie pozmienialo,gdyby mnie ktos poinformowal ze sie pozmienialo to bym usiadla na dobrym miejscu,skad mialam to wiedziec?!Autobus sam z siebie smierdzacy,toaleta brudna do tego stopnia ze nie odwazylam sie z niej skorzystac no ale tutaj mozliwe ze na poczatku byla czysta tego nie wiem a to pasazerowie zrobili sajgon.Przerwy robione w jakichs odludnych miejscach tylko przed granica zatrzymalismy sie na stacji benzynowej.Cena autobusu o 30,40 zl drozsza ale zdecydowanie jakosc uslug gorsza niz u konkurencji ponadto dluzszy tez czas jazdy o dwie godziny niz gdzie indziej.Wydaje mi sie ze brak dbalosci o klienta wynika z ogromnej ilosci imigrantow ktorzy przedewszystkim sa klientami autobusow miedzynarodowych,tak duzo ich teraz jezdzi ze przestano przejmowac sie jakakolwiek jakoscia.Jedyny plus to dogodna godzina wyjazdu popoludniowa ale nastepnym razem mimo poznych godzin wyjazdu autobusu wybiore konkurencje
ZaletyGodzina wyjazdu
WadyOpis powyzej
~Barbara / 2023-01-06 16:54
Ocena: 2.00 / 5
Masakrycznie zorganizowane przesiadki -długi okres oczekiwania w zimnie .Kierowcy maja gdzieś komfort przejazdu pasażerów .Zmieniające sie informację odnośnie przesiadek.
ZaletyBrak
WadyOrganizacją i podejście do pasażerów
~Bohdan / 2023-04-28 15:51
Ocena: 2.00 / 5
Jechałem tym przewoźnikiem do Niemczech, najgorsza podróż w moim życiu, stary autobus, opóznienie i chamska obsługa
1 gwiazdka nie więcej
~DANUTA / 2022-08-22 09:19
Ocena: 2.00 / 5
Średnio polecam, obsługa nie miła , lekcewaząca, miejsce wcześnie z zaznaczeniem na konkretne wogole nie brane pod uwagę.Przy wysokim wzroście średnio wytrzymać 17 godz w zcisnietym siedzeniu, w którym blokuje deska nogi.Obsluga na infolini grzeczna ale nie chcąc zrozumieć sytuacji.Niexwiem po co texrezerwacje skoro są nie respektowane.
~Dawid / 2024-03-25 08:47
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam,pierwszy i ostatni raz jechałem takim czymś. Poprostu żenada.
~E. / 2023-08-21 12:40
Ocena: 2.00 / 5
Podczas podróży z Białegostoku do Mannheim dnia 21.08.2023 było dwóch kierowców. Starszy i młodszy. Starszy pan kiedy wydawał mi bilet, poprosiłam go o miejsce z przodu, a on bardzo chamsko i opryskliwie wskazał miejsce w połowie autokaru. Kiedy powiedziałam ze prosiłam o miejsce nr 5 lub 8 tak jak było wskazane w uwagach biletu i bardzo mi zależało aby siedzieć z przodu (ponieważ tak lepiej znoszę podróż), po raz drugi i bardzo bezczelny powiedział, ze mam siedzieć z tylu i przerwał ze mną rozmowę.
Płacę za bilet i jednak wymagam o odrobine szacunku do drugiej osoby szczególnie, ze uwagi zgłaszałam już wcześniej. Czy kierowcy tam jeżdżą za karę i dlatego są takimi burakami ?
WadyOpryskliwi i chamscy kierowcy
~Elcia / 2023-10-13 14:00
Ocena: 2.00 / 5
Z taką patologią i kierowcami którzy nie potrafią co 4.5 godziny króciutkiej przerwy zrobić jeszcze nie jechałam. Pierwszy i ostatni raz. Pozdrawiam.
ZaletyZero
WadyDużo
~Elektro / 2023-09-02 10:09
Ocena: 2.00 / 5
Nie miła obsługa,zero szacunku i zrozumienia.Przez was straciłem 50 euro
~Elix / 2022-02-15 12:18
Ocena: 2.00 / 5
Sindbad, robi sobie żarty z ludzi. Dwie do trzech przesiadek, z Poznania do Kolonii. To są kpiny. Przewozicie ludzi a nie paczki, które czekają od przesiadki do przesiadki godzinę i więcej. Wczoraj z Kolonii do Poznania same przesiadki i duże opóźnienie. Kiedyś tak nie było. To nie spedycja, żeby logistycznie pasowało. Ludzie to nie towar. Wykupiliście konkurencję i personel zachowuje sie po hamsku. Na każdej przesiadce podróżny musi biegać ze swoją walizką, kiedyś to obsługa autokaru robiła. My już dziękujemy i nie będziemy jechać sindbadem. A jeździliśmy prawie co miesiąc. Moi rodzice nie mająjuż siły na ciągłe przesiadki i targanie walizek. Sprawdzanie aktualnego testu na Covid i noszenie maseczki w czesie jazdy nikogo nie obchodzi. A na stronie robicie reklame, ze wszystko jest idealnie pod kontrolą i autokary są jonizowane. Bzdura. Odradzam podróż sindbadem.
ZaletyJuz nie ma
WadyCiągłe przesiadki i bieganie z autokaru do autokaru z walizką.