Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 867 opinii

2.40 / 5

  • Poziom cen
    2.63
  • Oferta
    2.61
  • Jakość obsługi
    2.20
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~An7ek_Be / 2022-12-05 17:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Pani z obsługi zabrała nam alkohol z bagażu podręcznego przy czym nas szanayażując że falej nie pojedziemy jak nie oddamy jej całego naszego alkoholu przy tym była bardzo nie miła i nam ubliżała, nie szanuje i nie pozdrawiam. Niedozobaczenia.
    ZaletyŻadne
    WadyNiemiła obsługa, szantażuje pasażerów, obraża ich i znieważa.
  • ~Anna / 2023-03-06 20:34
    Ocena: 2.00 / 5
    Właśnie jadę z Singen do Słupska . Jestem po bardzo ciężkiej operacji , dlatego kupiłam bilet wcześniej żeby mieć w miarę wygodne miejsce . Niestety nie zostałam poinformowana że to jest kurs z dwoma przesiadkami , na dodatek autobus do którego miałam się przesiąść uległ defektowi . Przepakowano nas do innego autobusu , niestety bez zachowania zarezerwowanych miejsc . Pomimo rozmowy z kierowcą nie mogłam zostać na miejscu z przodu pomimo że starałam się kierowcy wytłumaczyć swoją sytuacje . Kierowca na moje miejsce położył inną panią , twierdząc że te dwie panie są rodziną i muszą siedzieć ze sobą co dla mnie było absurdalną wymówką . Mam kupiony bilet powrotny za kulka dni ale prawdopodobnie zrezygnuję . Pomimo że kierowca był miły nie wykazał wyrozumiałości w moim przypadku . Kierowca który jechał nr 139 z Singen to wyjątkowo sympatyczny człowiek
  • ~Anna / 2023-03-14 06:32
    Ocena: 2.00 / 5
    Dwie przesiadki w podróży z Londynu do Lublina, firma poinformowała zaledwie o jednej. W pierwszy autokar bardzo mały i niewygodny, w drugim już trochę lepiej. Obsługa proponuje jedynie ciepłe napoje płatne 5 zł lub 4 zł zależnie od autokaru i udziela podstawowych informacji o podróży, nic specjalnego
    ZaletyNie ma
    WadyŚcisk w autokarach
  • ~Anom / 2023-02-15 16:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Mimo wpisania w uwagi prośby o miejsce na dolnym pokładzie przez chorobę lokomocyjna, pani pilot kazała mi siedzieć u góry mimo ,ze na dole wszystkie miejsca były wolne. Zero zrozumienia dla pasażera.
    WadyBrak zrozumienia dla pasażera, nieludzkie traktowanie
  • ~Aśka / 2024-01-21 18:58
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam,jechałam ostatnio do Venlo tragedia trzy razy zmieniałam autobus ale to nie był problem w porównaniu z tym jak gburowaty był kierowcą co jest niedopuszczalne ludzie to nie bydło jakaś kultura musi być,no i oczywiście bagaże trochę delikatniej pasowało by wkładać i wyciagać że aż kółka odlatują a co śmueszne bagażnik z drugiej strony prawie pusty,więcej z nimi nie pojadę bo nic na dobre się nie zmieniło
  • ~Barbara / 2021-09-02 13:50
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechalam wczoraj autobusem z Warszawy do Niemiec.Niestety musze potwierdzic to co pisza poprzednicy.Jakosc uslug bardzo sie popsula.Obsluga nie zbyt mila oprocz co warto zaznaczyc jednego pana kierowcy ktory dosiadl sie w polowie trasy i przejal obowiazki brakujacego pilota i faktycznie chyba tylko jemu zalezalo zeby bylo wmiare ok mimo wszystko robil pasazerom kawe herbate a nie sadze by musial to robic gdy mieli okrojony sklad.Pani pilot ktora w Warszawie rozporzadzala ruchem nie uprzejma,kazala sama szukac autobusu na wywieszce a jak ktos nie znalazl to byla zbulwersowana.Wiekszosc osob nie byla z polski wiec nie rozumiala co do nich mowi,nie wiedziala ze trzeba znalezc ktorym autobusem ma sie jechac co pozniej skonczylo sie balaganem,szukaniem zaginionych pasazerow i opoznieniem autobusu ponad godzine bo wsiedli nie tam gdzie trzeba.Na samym wstepie byly przydzielone miejsca do siedzenia w autobusie po przesiadce ktore sie zmienily nie wiadomo z jakich przyczyn i nie wiadomo kiedy i kolejne zamieszanie.Mialam przydzielony numer na kartce wiec usiadlam na miejsce po czym przyszedl pan kierowca pytajac czemu tu siedze skoro mam miejsce gdzie indziej bo sie pozmienialo,gdyby mnie ktos poinformowal ze sie pozmienialo to bym usiadla na dobrym miejscu,skad mialam to wiedziec?!Autobus sam z siebie smierdzacy,toaleta brudna do tego stopnia ze nie odwazylam sie z niej skorzystac no ale tutaj mozliwe ze na poczatku byla czysta tego nie wiem a to pasazerowie zrobili sajgon.Przerwy robione w jakichs odludnych miejscach tylko przed granica zatrzymalismy sie na stacji benzynowej.Cena autobusu o 30,40 zl drozsza ale zdecydowanie jakosc uslug gorsza niz u konkurencji ponadto dluzszy tez czas jazdy o dwie godziny niz gdzie indziej.Wydaje mi sie ze brak dbalosci o klienta wynika z ogromnej ilosci imigrantow ktorzy przedewszystkim sa klientami autobusow miedzynarodowych,tak duzo ich teraz jezdzi ze przestano przejmowac sie jakakolwiek jakoscia.Jedyny plus to dogodna godzina wyjazdu popoludniowa ale nastepnym razem mimo poznych godzin wyjazdu autobusu wybiore konkurencje
    ZaletyGodzina wyjazdu
    WadyOpis powyzej
  • ~Barbara / 2023-01-06 16:54
    Ocena: 2.00 / 5
    Masakrycznie zorganizowane przesiadki -długi okres oczekiwania w zimnie .Kierowcy maja gdzieś komfort przejazdu pasażerów .Zmieniające sie informację odnośnie przesiadek.
    ZaletyBrak
    WadyOrganizacją i podejście do pasażerów
  • ~Bohdan / 2023-04-28 15:51
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechałem tym przewoźnikiem do Niemczech, najgorsza podróż w moim życiu, stary autobus, opóznienie i chamska obsługa
    1 gwiazdka nie więcej
  • ~DANUTA / 2022-08-22 09:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Średnio polecam, obsługa nie miła , lekcewaząca, miejsce wcześnie z zaznaczeniem na konkretne wogole nie brane pod uwagę.Przy wysokim wzroście średnio wytrzymać 17 godz w zcisnietym siedzeniu, w którym blokuje deska nogi.Obsluga na infolini grzeczna ale nie chcąc zrozumieć sytuacji.Niexwiem po co texrezerwacje skoro są nie respektowane.
  • ~Dawid / 2024-03-25 08:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam,pierwszy i ostatni raz jechałem takim czymś. Poprostu żenada.
  • ~E. / 2023-08-21 12:40
    Ocena: 2.00 / 5
    Podczas podróży z Białegostoku do Mannheim dnia 21.08.2023 było dwóch kierowców. Starszy i młodszy. Starszy pan kiedy wydawał mi bilet, poprosiłam go o miejsce z przodu, a on bardzo chamsko i opryskliwie wskazał miejsce w połowie autokaru. Kiedy powiedziałam ze prosiłam o miejsce nr 5 lub 8 tak jak było wskazane w uwagach biletu i bardzo mi zależało aby siedzieć z przodu (ponieważ tak lepiej znoszę podróż), po raz drugi i bardzo bezczelny powiedział, ze mam siedzieć z tylu i przerwał ze mną rozmowę.

    Płacę za bilet i jednak wymagam o odrobine szacunku do drugiej osoby szczególnie, ze uwagi zgłaszałam już wcześniej. Czy kierowcy tam jeżdżą za karę i dlatego są takimi burakami ?
    WadyOpryskliwi i chamscy kierowcy
  • ~Elcia / 2023-10-13 14:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Z taką patologią i kierowcami którzy nie potrafią co 4.5 godziny króciutkiej przerwy zrobić jeszcze nie jechałam. Pierwszy i ostatni raz. Pozdrawiam.
    ZaletyZero
    WadyDużo
  • ~Elektro / 2023-09-02 10:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie miła obsługa,zero szacunku i zrozumienia.Przez was straciłem 50 euro
  • ~Elix / 2022-02-15 12:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Sindbad, robi sobie żarty z ludzi. Dwie do trzech przesiadek, z Poznania do Kolonii. To są kpiny. Przewozicie ludzi a nie paczki, które czekają od przesiadki do przesiadki godzinę i więcej. Wczoraj z Kolonii do Poznania same przesiadki i duże opóźnienie. Kiedyś tak nie było. To nie spedycja, żeby logistycznie pasowało. Ludzie to nie towar. Wykupiliście konkurencję i personel zachowuje sie po hamsku. Na każdej przesiadce podróżny musi biegać ze swoją walizką, kiedyś to obsługa autokaru robiła. My już dziękujemy i nie będziemy jechać sindbadem. A jeździliśmy prawie co miesiąc. Moi rodzice nie mająjuż siły na ciągłe przesiadki i targanie walizek. Sprawdzanie aktualnego testu na Covid i noszenie maseczki w czesie jazdy nikogo nie obchodzi. A na stronie robicie reklame, ze wszystko jest idealnie pod kontrolą i autokary są jonizowane. Bzdura. Odradzam podróż sindbadem.
    ZaletyJuz nie ma
    WadyCiągłe przesiadki i bieganie z autokaru do autokaru z walizką.
  • ~Ewa / 2024-04-03 15:53
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam, jestem stałym klientem Sindbada. Jakiś czas temu otrzymałam Kartę Stałego Klienta i wraz z nią parę dość istotnych przywilejów. Niestety po tzw pandemii przewoźnik wykorzystał sytuację i zaczął systematycznie pozbawiać nas przywilejów. Teraz kupując bilet zostałam poinformowana , że pozbawiono nas możliwości określenia gdzie chciałabym siedzieć. I teraz zaczną się przepychanki pod autokarem w czasie wsiadania. Tłumaczenie przewoźnika , że pasażerowie byli niezadowoleni jest próbą spychoterapii.
  • ~irena / 2023-01-25 14:48
    Ocena: 2.00 / 5
    Jechalam 23.012023 z Monachium do Bytomia nr boczny 28 przyjeto na poklad pasazera tak smierdzacego ze jena z pasazerek zwymiotowala cala droge do Ooola straszny smrod a w Opolu przesiadka do autobusu chyba 291 siezenia byly tak ciasno ustawione byl problem zeby sie zmiescic na poklad weszla pzni z pieskiem ktory mial klatke jednak z niej niekorzystalodnosze wrazenie ze dla pieniedzy Sindbad niedlugo zacznie ludzi tak jak ma to miejsce w krajach trzeciego swiata z roku na rok coraz gorzej a korzystam juz oferty firmy przeszlo 20lat
    Zaletyzero
    Wady100%
  • ~Iurii / 2023-11-18 19:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus się spóźnił. Bardzo słaba obsługa. Nie polecam tego przewoźnika
    ZaletyNie ma żadnych korzyści
    WadyAutobus się spóźnił. Bardzo słaba obsługa
  • ~Izunia / 2024-09-11 21:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałam okazję podróżować autokarem 157 w Słubicach wsiadła Pani pilot totalna porażka dziewczyna myśli że my jesteśmy tu dla niej. Nie polecam firma nie dba o pasażerów.
    ZaletyBrak
    WadyPilotka która myśli że my jesteśmy tu dla niej
  • ~Ja / 2021-11-06 00:36
    Ocena: 2.00 / 5
    Droga z Polski do Belgi, 2 przesiadki...pierwsza w Słubice a dla mnie i mojego 4 letniego synka nie ma miejsca. Chyba ktoś sprzedał za dużo biletów.
    Wielkie podziękowania dla Panów kierowców, którzy mimo trudnej sytuacji znaleźli rozwiązanie. Bardzo dziękuję.
    Sindbad powinien się wstydzić za narażanie na stres pasażerów jak i kierowców.
    ZaletyMiła i pomocna załoga
    WadyBrak myślenia
  • ~Jacksparow / 2022-07-23 09:17
    Ocena: 2.00 / 5
    Kierowca nie jedzie wedlug przepisów tylko porusza się jak żółw po przez to trasa trwała 3h więcej jak zalecane
    ZaletyBrak
    WadyOpisane wyżej
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.82, ilość opinii: 5083
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3141
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 867
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 715
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.95, ilość opinii: 337
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4609
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4458
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3931
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3502
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2989