Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 885 opinii

2.40 / 5

  • Poziom cen
    2.63
  • Oferta
    2.62
  • Jakość obsługi
    2.20
  • Wygoda
    2.19

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Koleś / 2024-06-27 14:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Kierowcy są nie uprzejmi! Przez ich winę spóźnili się do Słubic bo czekaliśmy godzinę na nich, linia 82. Dużo osób pali papierosy, no cóż nie ładny nawyk ... Ale jeśli się pali nałogowo , to człowiek robi się nerwowy gdy nie zapali raz na jakiś czas. Mieliśmy w Rannes wysiadke pasażera, i kilka osób wyszło na papierosa, a że następny przystanek dopiero Paryż czyli za ponad 4h to chcieliśmy zapalić 5 min... Ale kierowca z ryjem do nas że jak zaraz nie wsiądziemy to nas zostawi... Cham jakich mało! Przez ich opóźnienie muszą płacić pasażerowie! A chciałbym nadmienić że ja i każdy pasażer płaci za bilet na jego wypłatę i takie zachowanie jest nie dopuszczalne! Nic by się nie stało jakby 5 min zaczekał, różnicy by mu dużej nie zrobiło! Ja rozumie że muszą trzymać się godzin... Ale też trzeba być człowiekiem a nie chamem! Nie polecam tej firmy! Trzeba przesiąść się do flixbusa bo tym z sindbada się w głowach popierdoliło! Dodam że zapytałem grzecznie o 5 min na papierosa! Ale ten kierowca to cham ze wsi! Nie polecam!!!
    WadyChamscy kierowcy
  • ~Kris / 2023-07-23 16:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa na dramatycznym poziomie, byłem świadkiem kilku sytuacji gdzie ludzie byli spokojni i kulturalni a obsługa traktowała ich skandalicznie. Niestety sam kiedyś tego doświadczyłem. Załoga powinna zostać wysłana na kursy pracy z ludźmi.Zdake sobie sprawę że praca może być stresująca ale to nie usprawiedliwia chamstwa.
  • ~ktosia / 2022-07-23 10:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Nigdy nie zapomnę mojego powrotu z Niemiec gdzie w pewnym momencie źle się poczułam i całe 15 godzin wymiotowałam. Nie miałam już później do czego więc do własnej torebki. Pilotka widząc w jakim jestem stanie ani razu nie zareagowała. Nie zapytała czy może mi w jakiś sposób pomóc, potrzebowałam np. napić się herbaty, albo torby do wymiotowania ,totalna znieczulica. Ludzie którzy siedzieli blisko mnie patrzyli tylko z obrzydzeniem, nikt nie zapytał czy można mi jakoś pomóc, a ja nie miałam siły nawet podnieść głowy, więc wyjście do toalety,czy poproszenie o pomoc było nielada wyczynem. Nie pojmuje jak można jedynie patrzeć z obrzydzeniem na człowieka który przeżywa swego rodzaju dramat, i nie udzielić pomocy. To tylko pogłębiło mój stan bo dodatkowo doszło złe samopoczucie psychiczne. Czy obowiązkiem pilotki nie jest udzielenie pomocy jeśli ktoś się źle poczuje? Skąd Wy bierzecie tych opryskliwch kierowców i aroganckie pilotki bez empatii?!
    Zaletybrak
    Wadyopisałam wyżej
  • ~Lavah / 2022-01-01 21:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Ben voor eerst met firma Sindbad gereist van limanova naar aken,duitsland. Op 1/1 22
    Werkelijk de meest voorhanden snel wegen wordt niet gebruikt. Men rijdt voornamelijk over binnen wegen.
    Uiterst onconfortable is.

    Daarnaast worden kleine plaatsen aan gereden om diverse reis genoten op te halen. Vergt enorm veel tijd..tevens mag men niet buiten de bus zijn bij het ophalen van reis genoten.

    We zijn belachelijk veel tijd voor dat we eindelijk op weg zijn naar de afgesproken plaats.

    Ik wil dit unprofessional manier van werken,lees uitoefenen van mensen transport..nooit meer mee gaan maken.
    Dit was de eetste en de laatste keer dat ik bij firma Sindbad zaken heb gedaan
    ZaletyGelukkig was er koffie aan boord, En een aardige Stewart.
    Wadyzie mijn genoten ervaring under rubriek" mijn mening"
  • ~Maniek / 2021-08-17 18:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Jazda tragedia kierowcy ważą torby podróżne wagą bez testu co nie mogą i kasują ludzi na pieniądze kibel zapchany przerwy tragedia nie czekaja na ludzi tragedia transport do francji
  • ~Maria Magdalena / 2024-01-09 00:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Dobry wieczór …Córka jedzie Sindbadem o Numerze 2 ..To jest karygodne co się tam dzisiaj w Opolu działo ..Kierowca powinienem raczej zmienić zawód lub zasięgnąć jakieś pomocy…
    Wyzywał pasażera i w dodatku mało tego rzucał walizkami na parę metrów ..A mało tego skasował za 3 kg nadbagażu nie dając żadnego rachunku ….(Korupcja) Karygodne i Bezczelne..Zachował się jakby ludzi za darmo wiózł i nie należało by się im odrobinę komfortu za co przecież płacą
    Zostanie to jeszcze telefonicznie zgłoszone bo przecież to jest jakaś paranoja
  • ~Mariele / 2022-06-09 20:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechalam z mezem z Poznania do Hagi z przesiadka w Slubicach. Ten odcinek trasy byl wzgledny choc autokar wypelniony do ostatniego miejsca. Brak informacji od panow kierowcow,nieuprzejmi! Natomiast trasa ze Slubic do Hagi to byl koszmar! Znow wiekszosc pasazerow to Ukraincy,dziewczyny,ktore siedzialy przed nami rozlozyly fotel do pozycji lezacej i to trwalo az do Amsterdamu,gdzie wysiadaly. Probowalismy wszystkiego aby choc troche zmienily pozycje foteli,bezskutecznie!,bylo tylko gorzej! Prosilismy pana kierowce o pomoc, ale on bez slowa wzruszyl tylko ramionami! Odnieslismy wrazenie, ze pasazer to tylko "numerek "do przewozu, przykre. Zaden komfort jazdy z Sindbadem,to koszmar trwajacy ponad 15 godzin!!!
    ZaletyZadne
    WadyNieuprzejmosc
  • ~Mariola / 2025-05-15 20:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Wyrażając swoją opinie, muszę napisać że jestem zawiedziona obsługą i zrozumieniem wobec pasażerów z niepełnosprawnością.
    Wracającz Frankfurtu do Dzierżoniowa, telefonicznie prosiłam o wygodniejsze miejsce dla niepelsprawnego syna,ale został potraktowany obojętnie. Pomimo że akurat przez całą trase do Okmian
    trzy miejsca przy stoliku były puste,obsługa nie zezwoliła na zamianę miejsc.Bardzo nam przykro że może tak podle się zachować.
  • ~Mariusz / 2024-09-25 08:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Dwóch kierowców hamów z 163 autobusu startuje z łapami bo twierdzi że pasażer pijany szefostwo powinno się o tym dowiedzieć
  • ~Marta / 2023-07-25 07:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Miałam nieprzyjemność podróżować autokarem numer 184 z Panem Krzysztofem. Takiego chama i prostaka dawno nie widziałam. Panie Krzysztofie, to, że jest pan kierowcą nie upoważnia pana do traktowania pasażerów jak bydła, które można wyśmiewać na cały autokar, rzucać jego rzeczami, czy ignorować gdy zadaje pytania. Przy wyciąganiu naszych bagaży pana agresja i celowe uderzanie bagażami dzieci i rzucanie na stopy pasażerów, które gdzieś przypadkiem nadepły na wyznaczoną przez pana linie, było wręcz obrzydliwe. Nie wiem czy tacy ludzie powinni pracować w takim miejscu. Zdecydowanie zaniża to opinię na temat tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalny kierowca, chamski kierowca
  • ~Moni / 2023-01-14 04:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Katastrofa,duze spoznienie,wyjazd ze Slubic w dn 13 styczen,nr autokaru 138 po godzinie podrozy juz nie bylo wody do splukania w toalecie,i tak przez cala podroz.Nie ma internetu.Nie polecam
    ZaletyNie widze
    WadyToaleta,Internet,brak zaangazowania zalogi
  • ~Nicki / 2023-04-17 16:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak wygody krótkie postoje nie mili piloci i kierowcy
  • ~Parcheniak Iwona / 2022-09-04 13:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Jade teraz z Opola do Genewy szwajcari. Obsługa okropna,pilotka ani razu od opola ,nie przeszła się zapytać,czy ktoś chce coś do picia. Bylam teraz się zapytać, czy wloncza jakiś film ,to mi powiedziała,że nie mają więcej filmów. Śmieszne ludzie jadą do francji jeszcze tyle godzin,a oni puścili 2 filmy w polsce ,i wyczerpał się asortyment . To jest najgorsze biuro obsługi SINDBAD,oni nie rozumieją tego,że my jesteśmy zmuszeni jechać z nimi ,bo nie ma innych autokarów, i wygodą jest,że można wziąść więcej walizek. Ja nie rozumiem,że WLASCICIEL się nie interesuje tym ,bo wywala tyle kasy na pracowników,a tu połowa jest nie potrzebna, np. Piloci nie są potrzebni,kasa wyzucona . Piloci nic nie robią, a powinni oni przekładać walizki z autokaru do drugiego, nie KIEROWCY.... KIEROWCA jest po to żeby jechać i odpoczywać, a Piloci do przzucania walizek.
  • ~Pasażer / 2023-07-30 22:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra! Na Przesiadce zmienili nam Autokar, tak że się nie wiedziało nic. Podeszliśmy do na nas przeznaczonego Autokara, Kierowcy jednak nie mogli znaleść naszym Imion, zostaliśmy wysłani do innego Autokara, Kierowca tego nawet nie wiedział do kąd będzie jechał, i był zaskoczony naszym Celem do którego musieliśmy dotrzeć. Ogólnie to cała Brygada wydaje się nie zbyt miła(są Wyjątki).
    Klima nie działa porządnie. I jeden Kierowca od Busa Nr.184 nie zachował się zbyt miło przy wydaniu Bagaży, jak Człowiek się tylko troszkę do niego zbliżył to odrazu, się zrobił niemiły, nie tylko do nas ale też do innych Pasażerów.
    Kiedyś Sindbad był o wiele lepszy.
  • ~Pasażer istatni raz / 2023-01-07 17:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Dno i wodorosty. Zarezerwowałem miejsce przy oknie i takie dostałem lecz jeden z pasażerów zajął moje miejsce i ani pilot ani kierowca nie zareagowali by zmienił swoje miejsce. Oprócz tego autokar spóźnił się prawie 2 godziny.
    WadyBrak organuzacji
  • ~Pasażera z kolanami do wymiany / 2024-05-04 00:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Podróż dla osób powyżej 160cm wzrostu to patologia.. radzę trzymać się z daleka id tej firmy..
    ZaletyŻadnych poza miłą obsługą w co drugim autobusie bo jezdzilem autokarami i autokar to jest tylko z zewnątrz
    WadyNa cztery razy w ciągu dwunastu miesiecy spóźnienia po minimum godzinę za każdym razem.
  • ~Piotr / 2022-06-05 21:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Chamstwo i prywata wśród kierowców. Za nadbagaż kierowca nie wystawił rachunku (przypuszczam, że poszło w kieszeń)
  • ~Podróżnik / 2023-08-12 18:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Podróżuje z firma Sindbad już od paru lat i pierwszy raz jestem zmuszona do wystawienia negatywnej opinii. Parę razy zdażyło mi się podróżować z Ukraińcami, którzy myślą że wszystko im się należy. Rozkładają siedzenia nie patrząc na osobę siedzącą z tylu, której zgniatają kolana. Jak się zwraca im uwagę to nie reagują i mówią ze oni maja mało miejsca. Każdy ma mało miejsca i chce w miarę w normalnych warunkach podróżować ponad 20 godzin. Zdażyło mi się ze Ukraińcy mieli pierwszeństwo wsiadania do autokaru i byli wywoływani z nazwiska a Polacy musieli czekać na swoją kolej.
    Odkąd nie ma pilotów kawa jest rzadko podawana przez kierowców, sobie robią ale pasażerów się nie zapytają (nie wszyscy kierowcy tacy są). Jeśli nie ma pilota w autokarze to kierowcy bardzo rzadko albo i wcale nie puszczają filmów.
    Obsługa firmy Sindbad bardzo spadła i nie wiem czy jeszcze będę podróżować z ta firma, bo siedzieć w autokarze i nie mieć miejsca na nogi to żaden komfort jazdy.
  • ~Polak / 2021-12-28 20:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Nigdy więcej ... Jak tak można traktować podróżnych, jak się ma monopol to znaczy że jakiś już jest nieważna bo ludzie i tak kasę przyniosą. Wstyd...
  • ~Polak / 2023-05-18 13:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Dlaczego piszecie że macie takie świetne oferty cenowe, patrzę a teraz ceny podniesliscie o 100% ciekawe na co to się przełoży.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5203
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3204
Sindbad
Ocena: 2.40, ilość opinii: 885
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 719
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.99, ilość opinii: 350
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027