Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 892 opinii

2.41 / 5

  • Poziom cen
    2.64
  • Oferta
    2.63
  • Jakość obsługi
    2.21
  • Wygoda
    2.20

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iza / 2022-06-09 15:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo nie polecam pani pilotki z pietrowego autbusu po przesiadce w Świecku. Dzisiaj 9 czerwca moja 73 letnia babcia po operacji biodra poprosila o miejsce na dole, bo ciezko bedzie jej wejsc na gore, niestety uslyszała tylko bardzo niemile, ze "co ona ma z tym zrobic". Na szczescie pan kierowca okazał wiecej empatii i na nastepnym stopie znalazl babci miejsce na dole.
  • ~Jędrek / 2022-05-25 12:00
    Ocena: 2.25 / 5
    Ciasnota 26 cm odstępu między siedziskiem a oparciem foteli .Naiwnie tłumacza to Setra
    produkuje takie autobusy .Tak jakby to nie Sindbad zamawiał takie konfiguracje.Dzięki awarii autobusu Sindbad swoją podróż kończyłem w autokarze tej samej marki ale mającym po jednym rzędzie foteli mniej . Dzięki czemu można było jechać komfortowo
    ZaletyDuża ilość połoczeń
    WadyPasażer to tylko pieniądze.Jego wygoda to ostatnia rzecz oktora zadbają .Wifi strach używać klima używam wcale lub bardzo słabo . Traktują jak bydło raz zostałem na przystanku w Słubicach bo pani pilotka stwierdziła skoro wszyscy są to możemy już jechać .Autobus wyjechał przed czasem.Kierowca z innego autobusu zawrócił mój autobusy Po 4 razie powiedziałem nigdy więcej i dotrzymóje słowa
  • ~Kieł / 2022-07-07 18:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechałem z Zabrza do Paryża. Nigdy, ale to absolutnie nigdy wiecej. Mam 187cm wzrostu i miejsca na nogi po prostu nie ma. Jechałem wiele godzin, bez możliwości zmiany pozycji, wygięty jak precelek. W takiej pozycji można dostać zatoru żylnego przez tyle godzin. Nogi bolały mnie kolejne 3dni po podróży. Dodam tylko, że nawet kobiety ok 165cm wzrostu narzekały na ilość miejsca. Czy to autokar dla niskorosłych, albo dzieci?
    NIE POLECAM x100! Nawet za darmo.
    ZaletyCzystość w autokarze.
    WadyMiejsce w autokarze
  • ~KKK / 2022-04-20 13:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Napisałbym coś o kierowcach i ich niekompetentnościach, ale patrząc na bieżące opinie nie muszę. Nie polecam
    ZaletyWygodny fotel
    WadyDoslownie wszystko, poza wygodnym fotelem
  • ~klient / 2023-05-02 18:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Podróż z Niemiec do polski w dniu 01.05.23 pilotka nie miła wulgarna chamska cały czas na telefonie wisiała widać ze pracuje bo musi oby jak najmniej takich pracowników w tej firmie ci ludzie pracują miedzy ludźmi autokar 147
  • ~Koleś / 2024-06-27 14:01
    Ocena: 2.25 / 5
    Kierowcy są nie uprzejmi! Przez ich winę spóźnili się do Słubic bo czekaliśmy godzinę na nich, linia 82. Dużo osób pali papierosy, no cóż nie ładny nawyk ... Ale jeśli się pali nałogowo , to człowiek robi się nerwowy gdy nie zapali raz na jakiś czas. Mieliśmy w Rannes wysiadke pasażera, i kilka osób wyszło na papierosa, a że następny przystanek dopiero Paryż czyli za ponad 4h to chcieliśmy zapalić 5 min... Ale kierowca z ryjem do nas że jak zaraz nie wsiądziemy to nas zostawi... Cham jakich mało! Przez ich opóźnienie muszą płacić pasażerowie! A chciałbym nadmienić że ja i każdy pasażer płaci za bilet na jego wypłatę i takie zachowanie jest nie dopuszczalne! Nic by się nie stało jakby 5 min zaczekał, różnicy by mu dużej nie zrobiło! Ja rozumie że muszą trzymać się godzin... Ale też trzeba być człowiekiem a nie chamem! Nie polecam tej firmy! Trzeba przesiąść się do flixbusa bo tym z sindbada się w głowach popierdoliło! Dodam że zapytałem grzecznie o 5 min na papierosa! Ale ten kierowca to cham ze wsi! Nie polecam!!!
    WadyChamscy kierowcy
  • ~Kris / 2023-07-23 16:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Obsługa na dramatycznym poziomie, byłem świadkiem kilku sytuacji gdzie ludzie byli spokojni i kulturalni a obsługa traktowała ich skandalicznie. Niestety sam kiedyś tego doświadczyłem. Załoga powinna zostać wysłana na kursy pracy z ludźmi.Zdake sobie sprawę że praca może być stresująca ale to nie usprawiedliwia chamstwa.
  • ~ktosia / 2022-07-23 10:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Nigdy nie zapomnę mojego powrotu z Niemiec gdzie w pewnym momencie źle się poczułam i całe 15 godzin wymiotowałam. Nie miałam już później do czego więc do własnej torebki. Pilotka widząc w jakim jestem stanie ani razu nie zareagowała. Nie zapytała czy może mi w jakiś sposób pomóc, potrzebowałam np. napić się herbaty, albo torby do wymiotowania ,totalna znieczulica. Ludzie którzy siedzieli blisko mnie patrzyli tylko z obrzydzeniem, nikt nie zapytał czy można mi jakoś pomóc, a ja nie miałam siły nawet podnieść głowy, więc wyjście do toalety,czy poproszenie o pomoc było nielada wyczynem. Nie pojmuje jak można jedynie patrzeć z obrzydzeniem na człowieka który przeżywa swego rodzaju dramat, i nie udzielić pomocy. To tylko pogłębiło mój stan bo dodatkowo doszło złe samopoczucie psychiczne. Czy obowiązkiem pilotki nie jest udzielenie pomocy jeśli ktoś się źle poczuje? Skąd Wy bierzecie tych opryskliwch kierowców i aroganckie pilotki bez empatii?!
    Zaletybrak
    Wadyopisałam wyżej
  • ~Lavah / 2022-01-01 21:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Ben voor eerst met firma Sindbad gereist van limanova naar aken,duitsland. Op 1/1 22
    Werkelijk de meest voorhanden snel wegen wordt niet gebruikt. Men rijdt voornamelijk over binnen wegen.
    Uiterst onconfortable is.

    Daarnaast worden kleine plaatsen aan gereden om diverse reis genoten op te halen. Vergt enorm veel tijd..tevens mag men niet buiten de bus zijn bij het ophalen van reis genoten.

    We zijn belachelijk veel tijd voor dat we eindelijk op weg zijn naar de afgesproken plaats.

    Ik wil dit unprofessional manier van werken,lees uitoefenen van mensen transport..nooit meer mee gaan maken.
    Dit was de eetste en de laatste keer dat ik bij firma Sindbad zaken heb gedaan
    ZaletyGelukkig was er koffie aan boord, En een aardige Stewart.
    Wadyzie mijn genoten ervaring under rubriek" mijn mening"
  • ~Maniek / 2021-08-17 18:56
    Ocena: 2.25 / 5
    Jazda tragedia kierowcy ważą torby podróżne wagą bez testu co nie mogą i kasują ludzi na pieniądze kibel zapchany przerwy tragedia nie czekaja na ludzi tragedia transport do francji
  • ~Maria Magdalena / 2024-01-09 00:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Dobry wieczór …Córka jedzie Sindbadem o Numerze 2 ..To jest karygodne co się tam dzisiaj w Opolu działo ..Kierowca powinienem raczej zmienić zawód lub zasięgnąć jakieś pomocy…
    Wyzywał pasażera i w dodatku mało tego rzucał walizkami na parę metrów ..A mało tego skasował za 3 kg nadbagażu nie dając żadnego rachunku ….(Korupcja) Karygodne i Bezczelne..Zachował się jakby ludzi za darmo wiózł i nie należało by się im odrobinę komfortu za co przecież płacą
    Zostanie to jeszcze telefonicznie zgłoszone bo przecież to jest jakaś paranoja
  • ~Mariele / 2022-06-09 20:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Jechalam z mezem z Poznania do Hagi z przesiadka w Slubicach. Ten odcinek trasy byl wzgledny choc autokar wypelniony do ostatniego miejsca. Brak informacji od panow kierowcow,nieuprzejmi! Natomiast trasa ze Slubic do Hagi to byl koszmar! Znow wiekszosc pasazerow to Ukraincy,dziewczyny,ktore siedzialy przed nami rozlozyly fotel do pozycji lezacej i to trwalo az do Amsterdamu,gdzie wysiadaly. Probowalismy wszystkiego aby choc troche zmienily pozycje foteli,bezskutecznie!,bylo tylko gorzej! Prosilismy pana kierowce o pomoc, ale on bez slowa wzruszyl tylko ramionami! Odnieslismy wrazenie, ze pasazer to tylko "numerek "do przewozu, przykre. Zaden komfort jazdy z Sindbadem,to koszmar trwajacy ponad 15 godzin!!!
    ZaletyZadne
    WadyNieuprzejmosc
  • ~Mariola / 2025-05-15 20:55
    Ocena: 2.25 / 5
    Wyrażając swoją opinie, muszę napisać że jestem zawiedziona obsługą i zrozumieniem wobec pasażerów z niepełnosprawnością.
    Wracającz Frankfurtu do Dzierżoniowa, telefonicznie prosiłam o wygodniejsze miejsce dla niepelsprawnego syna,ale został potraktowany obojętnie. Pomimo że akurat przez całą trase do Okmian
    trzy miejsca przy stoliku były puste,obsługa nie zezwoliła na zamianę miejsc.Bardzo nam przykro że może tak podle się zachować.
  • ~Mariusz / 2024-09-25 08:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Dwóch kierowców hamów z 163 autobusu startuje z łapami bo twierdzi że pasażer pijany szefostwo powinno się o tym dowiedzieć
  • ~Marta / 2023-07-25 07:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Miałam nieprzyjemność podróżować autokarem numer 184 z Panem Krzysztofem. Takiego chama i prostaka dawno nie widziałam. Panie Krzysztofie, to, że jest pan kierowcą nie upoważnia pana do traktowania pasażerów jak bydła, które można wyśmiewać na cały autokar, rzucać jego rzeczami, czy ignorować gdy zadaje pytania. Przy wyciąganiu naszych bagaży pana agresja i celowe uderzanie bagażami dzieci i rzucanie na stopy pasażerów, które gdzieś przypadkiem nadepły na wyznaczoną przez pana linie, było wręcz obrzydliwe. Nie wiem czy tacy ludzie powinni pracować w takim miejscu. Zdecydowanie zaniża to opinię na temat tej firmy.
    ZaletyBrak
    WadyNieprofesjonalny kierowca, chamski kierowca
  • ~Moni / 2023-01-14 04:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Katastrofa,duze spoznienie,wyjazd ze Slubic w dn 13 styczen,nr autokaru 138 po godzinie podrozy juz nie bylo wody do splukania w toalecie,i tak przez cala podroz.Nie ma internetu.Nie polecam
    ZaletyNie widze
    WadyToaleta,Internet,brak zaangazowania zalogi
  • ~Nicki / 2023-04-17 16:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Brak wygody krótkie postoje nie mili piloci i kierowcy
  • ~Parcheniak Iwona / 2022-09-04 13:44
    Ocena: 2.25 / 5
    Jade teraz z Opola do Genewy szwajcari. Obsługa okropna,pilotka ani razu od opola ,nie przeszła się zapytać,czy ktoś chce coś do picia. Bylam teraz się zapytać, czy wloncza jakiś film ,to mi powiedziała,że nie mają więcej filmów. Śmieszne ludzie jadą do francji jeszcze tyle godzin,a oni puścili 2 filmy w polsce ,i wyczerpał się asortyment . To jest najgorsze biuro obsługi SINDBAD,oni nie rozumieją tego,że my jesteśmy zmuszeni jechać z nimi ,bo nie ma innych autokarów, i wygodą jest,że można wziąść więcej walizek. Ja nie rozumiem,że WLASCICIEL się nie interesuje tym ,bo wywala tyle kasy na pracowników,a tu połowa jest nie potrzebna, np. Piloci nie są potrzebni,kasa wyzucona . Piloci nic nie robią, a powinni oni przekładać walizki z autokaru do drugiego, nie KIEROWCY.... KIEROWCA jest po to żeby jechać i odpoczywać, a Piloci do przzucania walizek.
  • ~Pasażer / 2023-07-30 22:45
    Ocena: 2.25 / 5
    Masakra! Na Przesiadce zmienili nam Autokar, tak że się nie wiedziało nic. Podeszliśmy do na nas przeznaczonego Autokara, Kierowcy jednak nie mogli znaleść naszym Imion, zostaliśmy wysłani do innego Autokara, Kierowca tego nawet nie wiedział do kąd będzie jechał, i był zaskoczony naszym Celem do którego musieliśmy dotrzeć. Ogólnie to cała Brygada wydaje się nie zbyt miła(są Wyjątki).
    Klima nie działa porządnie. I jeden Kierowca od Busa Nr.184 nie zachował się zbyt miło przy wydaniu Bagaży, jak Człowiek się tylko troszkę do niego zbliżył to odrazu, się zrobił niemiły, nie tylko do nas ale też do innych Pasażerów.
    Kiedyś Sindbad był o wiele lepszy.
  • ~Pasażer istatni raz / 2023-01-07 17:51
    Ocena: 2.25 / 5
    Dno i wodorosty. Zarezerwowałem miejsce przy oknie i takie dostałem lecz jeden z pasażerów zajął moje miejsce i ani pilot ani kierowca nie zareagowali by zmienił swoje miejsce. Oprócz tego autokar spóźnił się prawie 2 godziny.
    WadyBrak organuzacji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.83, ilość opinii: 5267
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3240
Sindbad
Ocena: 2.41, ilość opinii: 892
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 726
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 358
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.00, ilość opinii: 357
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3059