WadyBrak miejsca 
	Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 20 z 48
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 18
 - 19
 - 20
 - 21
 - 22
 - nastepna »
 
- 
	~Zbyszek123 / 2025-04-27 01:32Ocena: 2.50 / 5
Najgorsza podróż jaką kiedy kolwiek miałem autobus to śmiech na sali dla małych dzieci chyba tak ciasno że szprotki w puszce maja więcej miejsca nie polecam. Na tak długą trasę dać taki autobus nie wiem kto tym zarządza ale.lepiej zredukować ilość mi3jsc na koszt miejsca porażka nikomu nie polece  - 
	
	
 - 
	~Kasia / 2025-10-26 01:08Ocena: 2.33 / 5
Kolejny raz podróżuje z firma Sindbad i nie polecam kierowcy na zadane pytania odpowiadają hamsko, nie dadzą dokończyć a juz krzyczą... juz nie wspomne o wygodzie, gdzie spędza sie kilkanaście godzin i nie ma nawet jak nóg wyprostować. Wiadomo każdy chce odpocząć i nawet minimalnie rozkładając fotel osoba z tyłu nie ma juz miejsca. WadyBrak komfortu. Brak szacunku do klienta - 
	~pasażerka / 2023-05-22 20:37Ocena: 2.33 / 5
Podróż z Włoch do polski w dniu 20.05.23 pan pilot gdy próbowałam zapytać o kawę w dolnym pokładzie miałam wrażenie jak by palił urządzenie elektryczne i na dodatek zaczął się burzyć kurs 105 nie polecam  - 
	~Sebastian / 2022-06-29 12:01Ocena: 2.33 / 5
Kierowca kursu 295 z Barcelony 29-06-22 cham i prostak z nerwami do ludzi o wszystko, brak znajomości języków zero kompetencji i jakiejkolwiek wiedzy emeryt który nie powinien już pracować z ludźmi. I na drodze tym bardziej widać że ma problem z sobą super wizytówka firmy.  - 
	~…. / 2023-04-21 20:31Ocena: 2.25 / 5
Pani Natalio z tego co Kojarzę to firma nie przyjmuje kelnerów wiec nie wiem co znaczyć pani od kawy i herbaty  - 
	~2709 / 2023-01-14 17:28Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam nr autobusu 73 kierowca nie miły 
Z toalety nie mozna korzystac, internetu brak,ZaletyNie maWadyWypisane wyzej - 
	~Acik / 2025-07-30 21:02Ocena: 2.25 / 5
Jechałam 25.07 25r z katwoc do Niemiec i niestety nie pierwszy raz brak pilota na pokładzie.. panowie kierowcy ok ale nie liczyli ile ludzi jest w autokarze po przerwie ponieważ powiedzieli że nie będą tego robi. Po drugie brak możliwości zakupu ciepłego napoju bo kierowcy nie roboa. Po trzecie jadac 18 godz nawet jednego filmu nie pościeli. Zdarzyło mi się to w tym roku już 4neazy. Sindbad bardzo sie zepsuł. Nie polecam. ZaletyBrakWadyBrak pilota na pokładzie Brak ciepłych napoju obsługa do kitu - 
	~Agnieszka / 2023-08-25 20:39Ocena: 2.25 / 5
Potwierdzam ogólną złą opinię pasażerów, ale niestety to jedyna firma autokarowa z Polski do Paryża. Kierowca autokaru z Kłodzka do przesiadki na granicy nie zareagował na moją powtórzoną prośbę zapalenia światełek w nad siedzeniem. To był jego sposób odmówienia mojej prośby. W czasie innych podróży, kierowcy byli równie gburowaci i nieprzyjemni. ZaletyPiloci byli w miarę uprzejmi - 
	
	
 - 
	~Alicja / 2023-08-20 12:44Ocena: 2.25 / 5
Witam .Niestety największe zastrzeżenie to godziny odjazdów i przyjazdów z Gdańska do uk Northampton .Bardzo niekorzystna zmiana przez to okropnie długa podróż do tego 2 przesiadki .Kiedyś tak nie było i wielka szkoda .Ostatnio małżonek jechał w obie strony .Kierowcy ok autokary tez jakos przetrwał to wszystko ale ciężko było .Może firma przemyśli jeszcze i skróci czas przejazdów przejazdów ? ZaletyAutokarWadyCzas i przesiadki - 
	~Alla / 2023-07-16 04:52Ocena: 2.25 / 5
Bilet Eindhoven-Gdańsk 15.07.23. 
Lot 277.
Nie da się odpocząć, co 2-3 godziny są przystanki, które głośno zapowiadają i włączają światła w nocy. Po postojach palacze wracają ze smrodem do wnętrza autobusu.
Wieczorem były postoje około 19 i 21.
20 minut o północy, 20 minut o 2 w nocy, później o 3:38 tankowali i wszystkich wysadzali, pół godziny później bagaże zostały wydane, czekałem na dwie i pół godziny na przesiadkę do innego autobusu, brak informacji o przesiadce
Niezadowoleni, nerwowi kierowcy.
Nie polecam.( - 
	~Andrzej / 2021-12-01 02:55Ocena: 2.25 / 5
Kurs Polkowice autobus 218 nikt się nie zapytał czy ktoś chce kawę czy herbatę żadnej pauzy dla palących od 22 do 3 rana obsługi jak by nie było  - 
	~Anna / 2021-09-03 08:54Ocena: 2.25 / 5
To była jakaś masakra tak długo nigdy nie jechałam do Holandia w wydruku rozkładu jazdy w ogóle nie było tych miejscowości w których się zatrzymywał brak pilota to nie ten przewoźnik z którym jeździłam dotychczas zdecydował się bo zawsze byłam zadowolona z usług tego przewoźnika ale tym razem bardzo się zawiodłam nie polecam ZaletyPoza cena nie widzę żadnych zaletWadyTo te które opisałam - 
	~Artur / 2023-07-14 12:22Ocena: 2.25 / 5
Nie polecam korzystania z usług firmy Sindbad. Kupiłem dwa bilety z Zielonej Góry do Amsterdamu dla dwóch niepełnoletnich dzieci. Kazali drukować i wypisać kartki z danymi osoby które będzie upoważniona do odbioru dzieci w Amsterdamie. Miałem być godzinę przed przyjazdem autokaru na miejsce poinformowany przez kierowcę o której będą na miejscu. Okazało się że kierowca zostawił dzieci na przystanku w Amsterdamie i sobie pojechał nie informując mnie. Dopiero syn mojej dziewczyny do mnie zadzwonił że są w Amsterdamie i zostali zostawieni. To jest bardzo nieprofesjonalne zachowanie. Będę jeszcze składał oficjalną skargę. WadyKierowca nieodpowiedzialny!!!!
Tym samym cala firma Sindbad!!!! - 
	~Berni / 2021-12-17 15:39Ocena: 2.25 / 5
Niby wszystko ok a zawsze cos w świecku godzine czterdzieści minut trwała przesiadka obsługa coraz bardziej ma wywalone na klienta i oczywiście czas podróży nigdy na czas za każdym razem od 1 do 4 godzin później jak rozkład jazdy. Ogólna ocena 2,5/5 kiedyś świadczyły lepsze usługi. ZaletyCenaWadyCzas podróży - 
	~crisia@interia.pl / 2022-10-02 04:29Ocena: 2.25 / 5
Dużo przesiadek 18 godz do Katowic ,dużo Ukraińców wraz z dziećmi ,dzieci kaszlą ,latają po autokarze ,na bilecie nic nie pisało o przesiadce żadnej a bylo ich pare plus zabieranie ludzi z 5 punktów 
Niewygodne strasznie te autokary ostatni raz jechałem sinbademZaletyŻadnych może to że 10-15 euro tańsze niż gtvWadyZimno w nocy w autokarze ,niewygodne siedzenia ,przesiadki - 
	~darek / 2022-01-13 10:11Ocena: 2.25 / 5
Brak informacji na stronie i podczas zakupu biletu o przesiadkach - tragedia. Gdybym wiedział że muszę się przesiadać nigdy bym nie skorzystał z usług tej firmy. Zaletypowiedzmy że cenaWadybrak informacji o przesiadkach - 
	
	
 - 
	~Dario / 2021-12-30 19:55Ocena: 2.25 / 5
Pierwszy i ostatni raz, kierowca chamski, pani na infolinii jeszcze gorsza. trasa przejazdu (wraz z przesiadkami) ukryta gdzieś w czeluściach serwisu. Skandal, że nie ma o tym wzmianki na bilecie. 
Byłem głupi bo konkurencja tańsza i szybsza. Nigdy więcej sindbada - 
	~Dmian / 2024-09-16 16:35Ocena: 2.25 / 5
Chłopak waży 68kg kazali mu dopłacić 40zl za 10kg bagażu obok siedzi pani z wagą około 130kg. Czyli wyciąganie kasy od pasażerów bez podstawnie.  - 
	~Dominik / 2022-12-31 11:20Ocena: 2.25 / 5
Śmieszna sytuacja, jechaliśmy przez miasto w którym mieszkam kierowca nie mógł się zatrzymać żeby mnie wypuścić, tylko musiałem jechać 150 km dalej, dno totalne. Wygoda strasznie średnia, obsługa bardzo nie miła, pracują za karę! Wyjazd utracht-olszyn.  - 
	~Doris / 2021-08-08 00:16Ocena: 2.25 / 5
Opłacono dwa miejsca dla Pana który ma problemy ze zdrowiem Dziś rano potwierdził Pan z biura w Paryżu ze będzie miał miejsca dwa od okna i obok Nie stało się tak kierowcy nie mili zmienili zdanie i przesadzili go na tył ciasno bardzo nigdy więżeniecej coraz gorzej z tą firmą przydałaby im się Pandemia bo nigdy się nie naucza kultury wobec klienta WadyNie mili kierowcy 
strona 20 z 48
- « poprzednia
 - 1 ...
 - 18
 - 19
 - 20
 - 21
 - 22
 - nastepna »
 
