Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 859 opinii

2.39 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.60
  • Jakość obsługi
    2.19
  • Wygoda
    2.18

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~BG / 2024-09-30 17:03
    Ocena: 4.25 / 5
    Korzystałam z usługi przewoźnika "Sindbad" regularnie ostatni raz skorzystałam w dniu 22-23.09.2024r. oraz 24-25.09.2024 r. do Leverkusen i z powrotem (ul. Horst-Henning-Platz). Z przykrością oświadczam, iż przystanek jest nieoznakowany, nie ma żadnej informacji, że tu się zatrzymuje autobus. Nie ma jakiejkolwiek wiaty ochronnej dla pasażerów przed deszczem i wiatrem. Nie ma choćby ławeczki, aby przysiąść i odpocząć w oczekiwaniu na autobus. "Przystanek" ten funkcjonuje od około 2 lat, w sposób urągający godności człowieka, upokarzający dla pasażerów. Tuż obok jest piękne wybudowane centrum przesiadkowe dobrze skomunikowane z Deutshe Bahn, taxi i autobusami pdmiejskimi ul. Mitte Busbanhof, są tam toalety, punkty gastronomiczne itd., natomiast brak miejsca dla polskich pasażerów "Sindbad". Może to zbyt duży luksus dla polskich pasażerów, czuję się upokorzona, poniżona jako polski pasażer.

    Natomiast, pragnę podziękować obsłudze linii (kierowcom i pilotom) za profesjonalizm, fachowość, bardzo miłą obsługę. Zawsze mili, grzeczni i pomocni co czyni naszą podróż przyjemną i bezpieczną.
    Barbara Grabowska
  • ~Kuba / 2024-09-27 10:23
    Ocena: 4.00 / 5
    Chcię pochwalić fantastyczny poziom obsługi świadczony przez Panią Dorotę z autokaru nr 6 na trasie Wrocław-Stuttgart. Mega profesjonalna, uprzejma obsługa, Pani bardzo zaangażowana i uczynna dla pasażerów, a jej przemiły głos umilał długą trasę.
    Gratuluję takiej osoby w załodze. Rzadko spotyka się tak zaangażowane i niezmęczone swoją pracą osoby.
  • ~Dawid / 2024-09-26 09:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Agresywny kierowca który wywalił mnie po 200 km,nie oddali mi jednej torby podróżnej.pani w reklamacji tępa mówi że torba została wydana więc tłumaczę że miałem dwie torby a ta dalej że jedna została wydana.Chamy złodzieje straciłem wszystkie swoje zeczy.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa i dbanie o bagarz
  • ~Mariusz / 2024-09-25 08:25
    Ocena: 2.25 / 5
    Dwóch kierowców hamów z 163 autobusu startuje z łapami bo twierdzi że pasażer pijany szefostwo powinno się o tym dowiedzieć
  • ~Łukasz / 2024-09-24 00:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Zapłaciliśmy za trzy bilety
    Po 285 zł za transport z Radomia do Frankfurtu nad Menem ,wsiedliśmy do autokaru nr 8 o 12:45 na stacji Radom wszystko przebiegało dobrze zgodnie z charmonogramem trasy do momentu przesiadki w Opolu do autokaru z nr 25 kierowca pełniący swoje obowiązki kierowcy z asystentka po opóźnieniu które nastąpiło nie z naszej winy tylko ich nie kompetentnej organizacji czasu wprowadzili niekomfortowa sytuację która nabrała nie potrzebnych konsekwencji jestem klientem od 3 lat zawsze pieniążki były zapłacone i nagle przy przesiadce pani która pomaga kierowcy w organizacji miejsc siedzących stwierdziła że ja z jednym z moich kolegów jesteśmy pod wpływem alkoholu ,żeby wyjaśnić ta niezręczna sytuację kolega oburzony poprosił o alkomat żeby sprawdzili to a nie bez podstawie nas oceniali ,na to Pani która pracuje na owym stanowisku powiedziała że jak chcesz dmuchać w alkomat zadzwoń na policję ,żenada kogo wy zatrudniacie kierowca też jest bardzo prostym człowiekiem który nie zbyt wielu osiągnięć nawet chyba w szkole podstawowej bo mojego kolegę nazwał wieśniakiem ale to jest słabe i nie skomentowałem nawet tego żeby nie zniżać się do poziomu tego chłopka masakra , domagam się zwrotu części pieniędzy za zapłacone bilety bo nie będę płacił i nie chce być traktowany w ten sposób przez załogę która nie ma pojęcia jak postępować z ludzmi,najlepszym tego dowodem jest fakt że był z nami trzeci kolega Łukasz Drapała który wsiadł dosłownie 2 min wcześniej przed nami i sprzeczka która powstała pomiędzy mną i jednym z kolegów jego nie dotyczyła ale oczywiście zgrubna opinia obydwojga pracowników doszła do wniosku że on też zawinił i również go wyprosili ,jednym słowem amatorka i brak klasy ,nie odpuszczę tego i domagam się zwrotu pieniędzy podejście poniżej marginesu Zapłaciliśmy za trzy bilety
    Po 285 zł za transport z Radomia do Frankfurtu nad Menem ,wsiedliśmy do autokaru nr 8 o 12:45 na stacji Radom wszystko przebiegało dobrze zgodnie z charmonogramem trasy do momentu przesiadki w Opolu do autokaru z nr 25 kierowca pełniący swoje obowiązki kierowcy z asystentka po opóźnieniu które nastąpiło nie z naszej winy tylko ich nie kompetentnej organizacji czasu wprowadzili niekomfortowa sytuację która nabrała nie potrzebnych konsekwencji jestem klientem od 3 lat zawsze pieniążki były zapłacone i nagle przy przesiadce pani która pomaga kierowcy w organizacji miejsc siedzących stwierdziła że ja z jednym z moich kolegów jesteśmy pod wpływem alkoholu ,żeby wyjaśnić ta niezręczna sytuację kolega oburzony poprosił o alkomat żeby sprawdzili to a nie bez podstawie nas oceniali ,na to Pani która pracuje na owym stanowisku powiedziała że jak chcesz dmuchać w alkomat zadzwoń na policję ,żenada kogo wy zatrudniacie kierowca też jest bardzo prostym człowiekiem który nie zbyt wielu osiągnięć nawet chyba w szkole podstawowej bo mojego kolegę nazwał wieśniakiem ale to jest słabe i nie skomentowałem nawet tego żeby nie zniżać się do poziomu tego chłopka masakra , domagam się zwrotu części pieniędzy za zapłacone bilety bo nie będę płacił i nie chce być traktowany w ten sposób przez załogę która nie ma pojęcia jak postępować z ludzmi,najlepszym tego dowodem jest fakt że był z nami trzeci kolega Łukasz Drapała który wsiadł dosłownie 2 min wcześniej przed nami i sprzeczka która powstała pomiędzy mną i jednym z kolegów jego nie dotyczyła ale oczywiście zgrubna opinia obydwojga pracowników doszła do wniosku że on też zawinił i również go wyprosili ,jednym słowem amatorka i brak klasy ,nie odpuszczę tego i domagam się zwrotu pieniędzy podejście poniżej marginesu
  • ~Anonim / 2024-09-20 09:37
    Ocena: 2.50 / 5
    W niedzielę 15/09 wsiadłam do autokaru 122 w Słubicach podróżowała z nami pilotka która zaraz po wejściu do autokaru położyła się pod kocyk i przespała całą drogę pewnie do Białegostoku. Prosiłam o herbatę której mi nie zrobiła. Zrobił ją dla mnie kierowca także zastanawiam się dlaczego tacy ludzie pracują w firmie która wozi ludzi a nie ziemniaki. Moim zdaniem w jej obowiązku powinno być to żeby obsługiwała pasażerów a nie spała całą drogę. Nie pozdrawiam jej powinna się wstydzić ale szef z pewnością nie wie o jej zachowaniu.
    ZaletyDoswiadczeni kierowcy mili
    WadyPani pilot w sumie której tam nie było
  • ~Dorota / 2024-09-17 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    16.09 była już o godzinie 16 informacja, że most w Lwówku Śląskim jest zamknięty z powodu powodzi ale państwo zarządzający Sindbadem mieli obrady w poniedziałek rano i stwierdzili, że kurs z Jeleniej Góry do Zurichu i innych miejscowości w Niemczech się odbędzie bez problemu. A skończyło się na tym, że kierowca zabrał o 21:15 pasażerów z Jeleniej Góry żeby poobwozić ich po miejscowościach zalanych i przed północą przywieźć z powrotem do Jeleniej Góry i pozostawić bez rozwiezienia do domów.
  • ~Dorota / 2024-09-16 23:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Od dwóch dni dzwoniłam ii pytałam jak z wyjazdem do z Jeleniej Góry do Zurichu ze względu na powódź. Zapewniono mnie, że wszystko OK i na pewno zostaniemy dowiezienii. Przyjechał po nas jak zwykle bus żeby dowieźć do autokarów do Okmian i do jechał do Lwówka a tam most zamknięty‼️ taka firma i nie potrafi się dowiedzieć czy drogi przejezdne?
    A kierowca z busa zdziwiony, że „ taka ładna droga a Policja nie wpuszcza na uszkodzony most”.
    Z Lwówka odwiózł ludzi z powrotem do Jeleniej Góry i ludzie nie mieli czym wrócić do swoich miejscowości spod Jeleniej Góry.
  • ~Mag / 2024-09-16 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!! Firma 100 lat za krajami 3 Świata! Dzisiejsza podróż dramat Google Maps od 2 godz pokazuje ze autostrada zablokowana a kierowca jedzie zamiast zjechać w zjazd! 7 godzin w korku nawet nie otworzono drzwi bo Pani „Ala” Pilot nie pozwoliła!.Dziękujemy i podziękowania za to że mogliśmy kupić kawę za 7 zł!! Dla dobra firmy zwolniałbym Panią od razu!!!!
    ZaletyBrak zalet
    WadySame wady
  • ~Dmian / 2024-09-16 16:35
    Ocena: 2.25 / 5
    Chłopak waży 68kg kazali mu dopłacić 40zl za 10kg bagażu obok siedzi pani z wagą około 130kg. Czyli wyciąganie kasy od pasażerów bez podstawnie.
  • ~Evi / 2024-09-16 11:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Minus 5 gwiazdek, szkoda że nie da się. Podróż zaczęła się od tego że nie wolno korzystać z toalety przez kilka godzin. Przesiadka o 2 w nocy w jakiejś dziurze. Podróż 23 godziny. Nie ma co chyba ta linia wywodzi się z Pakistanu
    WadyWszystko
  • ~Izunia / 2024-09-11 21:07
    Ocena: 2.00 / 5
    Miałam okazję podróżować autokarem 157 w Słubicach wsiadła Pani pilot totalna porażka dziewczyna myśli że my jesteśmy tu dla niej. Nie polecam firma nie dba o pasażerów.
    ZaletyBrak
    WadyPilotka która myśli że my jesteśmy tu dla niej
  • ~Don / 2024-09-05 21:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam , zawsze spóźnia się kierowca , na odpowiedź czemu pan spóźnia odpowiada ze to nie mój problem
  • ~Jan / 2024-09-04 12:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nie wygodne siedzenia nie dbają o klientów .hamskie postępowanie że strony załogi
    ZaletyNie ma
    WadyBrak kultury
  • ~Kasia / 2024-09-01 07:28
    Ocena: 5.00 / 5
    Pozdrawiam serdecznie panów kierowców autokaru nr 70 z dnia 01.09.24 Kurs z Verony. Dawno nie spotkałam tak symptycznej i pomocnej obsługi???? (pilotki powinny się od nich uczyć!) Panowie zasługują na premierę, dbają o klientów, choć Ci wiadomo, są "różni"
    Miło będzie kiedyś znów, trafić na taką załogę ????
    Pozdrawiam pasażerka z Wrocławia.
  • ~Kazimierz / 2024-08-29 21:08
    Ocena: 1.50 / 5
    44 godziny z Warszawy do euro tunelu we Francji ???? kierowcy bez pojęcia , chamstwo na Viktoria w Londynie po 62 godzinkach mordenga ????
    ZaletyZalet brak
    WadyKierowcy bez muzgu sam steropian w głowie
  • ~Piotr / 2024-08-29 08:55
    Ocena: 4.00 / 5
    Podroz z Sindbadem,nie polecam nikomu,siedzenia bardzo blisko siebie comfort jak w PRL-u.Na trasie Opole-Rzym dnia 28/29.08.24. autokar nr.81 mily pilot,brak kontroli odnosnie klientow
    z psami,bez kagancow,przewoz niezgodny z regulaminem,calkowity brak kontroli ze strony pilota.Firma niedbajaca o klienta,
  • ~Stanislawa / 2024-08-28 15:30
    Ocena: 4.75 / 5
    Nim wyjechałam,naczytałam się negatywnych komentarzy.Ale zaryzykowałam. Jechałam z Gniezna do Heidelbergu. W obu autobusach bardzo miła obsługa. Toaleta czysta.Pan Piotr,co godzinę pytał komu kawę czy herbatę. Następnym razem też wybiorę tego przewoznika
    ZaletyCena
    WadySiedzenia na dlugą jazdę mogłyby być wygodniejsze
  • ~Jolanta / 2024-08-24 11:33
    Ocena: 4.67 / 5
    Chcę podziękować za wspaniałą podròż dzięki Pani Patrycji- hostessy,ktòra ma bardzo dużo empatii,cierpliwości,życzliwości i uśmiechu na twarzy,ktòry się udziela.
    Życzę państwu więcej takich pracownikòw,a Pani Patrycji sukcesòw zawodowych i życiowych.
    Pozdrawiam Jolanta Łakomiec
  • ~Polak / 2024-08-22 19:37
    Ocena: 2.25 / 5
    Właściciel pazerna k..... Szmaciarz jakich mało kierowcy ok to są ludzie którzy tylko pracują fakt autobus dno po prostu nie jeździć sindbadem nie dawać szmaciarzowi zarabiać także ludzie obudźcie się i nie kupujcie biletów u tego szmaciarza
    ZaletyDobrzy kierowcy
    WadyPracodawca szmaciarz i tyle komunistyczny frajer
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.81, ilość opinii: 5036
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3116
Sindbad
Ocena: 2.39, ilość opinii: 859
NeoBus
Ocena: 2.65, ilość opinii: 714
Szwagropol
Ocena: 2.00, ilość opinii: 356
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.93, ilość opinii: 329
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.44, ilość opinii: 2956