Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 945 opinii

2.44 / 5

  • Poziom cen
    2.67
  • Oferta
    2.66
  • Jakość obsługi
    2.24
  • Wygoda
    2.23

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Patpapa / 2021-12-20 03:20
    Ocena: 2.75 / 5
    Jadąc 16.12 z Karlsruhe do Suwałk autobusem o numerze 222 pani pilotka , która okazała się kierowca nie sympatycznie powitała mnie przy przywitaniu . Natomiast w Słubicach kierowca kłucił się i wyzywał z pasażerem z powodu nadbagażu za który było zapłacone. Jeżeli chodzi o obsługę bardzo kultura w firmie singbad spadła.
  • ~PeterS / 2023-08-15 00:18
    Ocena: 2.75 / 5
    Specyficzna firma. Dziwne podejscie do klientów. Tak jest zresztą od dwoch dekad. Traktowanie pasażerów jak intruzów, chamska i arogancka obsługa, ciasne autokary, niepunktualność, zamieszanie przy przesiadkach.... gorzej chyba być nie może.
    ZaletyCieKo wymienić...
    WadyJak wyżej
  • ~Wojciech / 2023-12-23 13:51
    Ocena: 2.75 / 5
    Wczoraj miałem nieprzyjemności w Port Swiecko jakaś dziewczyna z łysym kierowcom mnie zostawili. Miałem jechać do swojej rodziny na święta a oni mnie po prostu zostawili. Autokar 121 do tego pilotka coś krzyczała do większej ilości osób zabierzcie tego nie będę komentował bo brak mi słów. Pilotka hamska do tego kierowca chciał mnie przejechać. Jak czytacie to wiedzcie ze zgłosiłem sprawę na policję nie daruje wam tego.
    WadyPilotka która traktuje ludzi jak nie wiadomo kto plus ci kierowcy strasznie nie mili
  • ~Wolaaneczka / 2023-09-04 05:54
    Ocena: 2.75 / 5
    Jadąc ostatnio, spotkalam sie z batdzo nie profesjonalną obsługą pasażerów przez kierowcę autobusu. Byl bardzo nie miły, delikatnie mówiąc. Z prośbą o zamiane miejca dla wspoljadacych ze mna osób, wczesniej oczywiscie dzwonilam na infolinię tej firmy i prosilam o taką rzecz, kierowca nie chętnie do tego podszedl, stwierdzil ze skoro miejsce jakie jest ustalone takie zostac musi. Dopiero po jakims czasie ,troche z łaską, dostosowal sie do prośby o zamiane tych miejsc.
    Moze to nic ale jednak mnie jako czlowieka to zirytowało.
    ZaletyProfesjonalni kierowcy w jeździe
    WadyBrak szacunku do pasażera
  • ~Zenek / 2025-09-10 03:20
    Ocena: 2.75 / 5
    Coraz gorzej w tych autobusach, mało miejsca i strasznie nie wygodne, powinni dodać jeszcze z 4 rzędy żeby wszyscy stali. Nie polecam
    ZaletyChyba nie ma
    WadyZbyt duzo
  • ~Boczek / 2023-05-03 23:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam wszystkich przesiadłem się w Opolu do autokaru nr.66 o godzinie 19,30 ruszyliśmy i jest godzina 23 kierowcy nic się nie odzywają do ludzi nikogo nie wypuścili z autokaru nawet nie puścili filmu żaden z nich nie przeszedl się ani razu zapytać sie ludzi o kawę czy herbatę wydaje mi się że nie powinno tak być ja się czuje jak bym jechał do jakiegoś obozu i nie możemy wyjść z autokaru. Żeby nikogo nie zgubili. Jeżeli będę jechał następnym razem z tymi samymi bucami kierowcami to pójdzie skarga z mojej firmy od Prezesa data 03 05 2023
  • ~Johan / 2025-05-19 07:46
    Ocena: 2.67 / 5
    Niewygodne siedzenia.Brak wlan,nie ma ulg, pisze - 10 % to nieprawda
  • ~Adamo / 2022-04-20 00:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechałem z dziewczyną do polski do Wrocławia z aachen. Jechałem 18 godzin do Wrocławia miał 3-4 godzin opóźnienia na powrót jechaliśmy na ostatnich miejscach do tego jeszcze jacyś pijacy pili piwo i krzyczeli na cały autokar a pilot pokładowy nawet się nie odezwał płaciliśmy za osobę 125€ i nie polecam niestety
  • ~Agata / 2022-07-31 06:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam, nie polecam nikomu, dosyć że na dzień dobry spóźniony po nie wielu km ponad godzinę , to w Polsce przy granicy musiałam czekać trzy godziny jeszcze po tylu godzinach jazdy. Czekałam na przysadkę do innego autokaru i ja tak tylko trzy godziny a wiele osób jeszcze dłużej. Także wszyscy naprawdę narzekali, a do tego jeszcze później przy końcu trasy następna przysiadka, nie polecam naprawdę bo droga była dużo dłuższa i cięższa niż np busami. To była porażka.
  • ~Agnieszka / 2023-04-23 20:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Pierwszy raz wyslalam dziecko 15 letnie na ferie autokarem sindbad.Jakies(wazne) niepotrzebne zezwolenie na wyjazd dziecka niepelnoletniego,ktorego nikt nie sprwadzal.Dzieckio mialo przesiadke,nikt sie nim nie interesowal,nikt nie informowal gdzie wysiasc gdzie wsiasc.Jak syna odbieralam rowniez nikt nie zwracal uwagi czy dobrze wysiadl i czy zostal odebrany przez rodzicow.MASAKRA Cala ta podroz byla dla mnie jako rodzica bardzo stresujaca .
    WadyPodroz dziecka Zero zainteresownia od strony pilota
  • ~Alina / 2025-05-04 15:36
    Ocena: 2.50 / 5
    Wiele lat podróżuję z firmą Sindbad i niestety coraz częściej myślę, że jest coraz gorzej. Jeśli chodzi o pilotów i panów kierowców to nie mam zarzutów. Ale autokary ... Kto decyduje o rozmieszczeniu foteli? Zastanawiam się czy osoby decyzyjne w tej kwestii przejechały się choć raz w pozycji na baczność przez 24 godziny podróży. Jak można tak ciasno rozmieścić siedzenia. Kolana ledwo się mieszczą a o uchyleniu oparcia nie ma mowy. Pasażerowie się kłócą bo rzeczywiście trudno mieć na kolanach inną osobę przez 24 godziny.
    To jest rzeczywiście brak szacunku dla pasażerów. Bo cóż zapłacił, wsiadł to jaki ma wybór musi cierpieć. Ale reklamę to się przedstawia jaki to komfort, wygoda i WiFi które nigdy nie działa.
    Jestem przekonana, że odpowiedzialność za taki stan rzeczy leży po stronie władz firmy. Zapraszam więc kierownicwo do wspólnej podróży chociaż raz ,szczególnie na przykład numerem autokaru 85.
  • ~Anonim / 2024-09-20 09:37
    Ocena: 2.50 / 5
    W niedzielę 15/09 wsiadłam do autokaru 122 w Słubicach podróżowała z nami pilotka która zaraz po wejściu do autokaru położyła się pod kocyk i przespała całą drogę pewnie do Białegostoku. Prosiłam o herbatę której mi nie zrobiła. Zrobił ją dla mnie kierowca także zastanawiam się dlaczego tacy ludzie pracują w firmie która wozi ludzi a nie ziemniaki. Moim zdaniem w jej obowiązku powinno być to żeby obsługiwała pasażerów a nie spała całą drogę. Nie pozdrawiam jej powinna się wstydzić ale szef z pewnością nie wie o jej zachowaniu.
    ZaletyDoswiadczeni kierowcy mili
    WadyPani pilot w sumie której tam nie było
  • ~Antek / 2023-04-19 19:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Pani pilot chyba była w trakcie okresu nie za miła oby za kare pracowała za to kierowcy fest w porządku
    ZaletyKierowcy
    WadyPilot przejazdu
  • ~Blabla / 2022-03-30 22:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Po przesiadce w Opolu kolejka do autokaru- brak możliwości skorzystania z toalet stacjonarnych ,we Wrocławiu nie wolno wysiadać- pani pilotka ze skwaszoną miną obsługuje ludzi- równie dobrze mogła zamknąć drzwi i olać temat-. Kierowca mowi że brak pani pilot - a tu nagle jest - kawa 6 zł , a pani mówi że 4. Wywalają te bagarze i wrzucają jak worki z ziemiakami,nie wspomnę już o akcji w Opolu w tym dzikim tłumie, gdzie kierowcy krzyczą na ludzi żeby nie stali i nie gapili się już na bagarze/ a potem się czyta że brak bagarzu , ale to nie ich wina czy problem. 6 lat nie jeździłam ale napewno już więc nie wsiądę, wolę piechotą. Nie wspomnę że odnoszę wrażenie iż specjalnie omijają autostrady i jeżdżą wiochami, dlatego podróż tK się ciągnie.
  • ~Cinky / 2024-05-08 11:20
    Ocena: 2.50 / 5
    Jadę drugi raz, za pierwszym razem nawet okej poza Ukraińcem który strasznie przeszkadzał w autobusie ale to nie wina firmy. Za pierwszym razem dużo przystanków na skorzystanie z toalety ale kierowcy nieogarnięci, zapomnieli zmienić tachograf i przez to musieliśmy godzinę czekać…

    Za drugim razem współpasażerowie tacy sobie, dużo Rumunów i Ukraińców. Kierowca rzuca torbami do bagażnika zamiast normalnie włożyć… gdyby nie to że flixbusem musiałbym jechać kilka godzin dłużej to nigdy więcej nie wybrałbym tej firmy
  • ~Częsty pasażer / 2022-06-13 17:37
    Ocena: 2.50 / 5
    13.06.22 - Autobus 126 (Olsztyn --> Słubice) Obsługa autobusu kompletne mruki , kompletnie brak objawów jakichkolwiek realicji obsługa-pasażer .
    Podczas postojów zakaz opuszczania miejsc, choćby żeby nawet wyjścia na świeże powietrze ,obsługa nie informuje gdzie i za ile będzie przystanek . Pani gdy została zapytana o spytanie pasażerów o napoje, była bardzo zdziwiona , widocznie siedzenie w telefonie ze sluchawkami bardzo wciągnęło xd Jest to dosyć problematyczne , bo wcześniej zazwyczaj obsługa była na bardzo wysokim poziomie .
    ZaletyCzysto
    WadyBrak informacji
    Brak postojów
    Niemal zerowy komfort podróży
  • ~Dorota P. / 2022-05-26 22:54
    Ocena: 2.50 / 5
    Podroz z Holandii do Polski to katastrofa.Brudny autobus z zewnatrz i wewnatrz.Toaleta smierdzaca na caly autobus. 1wsza czesc trasy-kierowca ok,2ga czesc trasy kierowca i pilotka-katastrofa. 3cia czesc trasy-autokar nr21-bardzo mily kierowca a autokar zadbany.
  • ~Ewa / 2022-08-14 23:34
    Ocena: 2.50 / 5
    Podróż ze Skarżyska do Niemiec tragedia. Wyjazd 13:20 ,do godz 23:30 czyli po 10 godz jeszcze w Polsce,czterokrotna zmiana autokaru o czym podróżni nie byli wcześniej informowani . Absolutnie nie polecam
    ZaletyMili kierowcy, kawa herbata
    WadyZero organizacji
  • ~G / 2021-08-30 22:56
    Ocena: 2.50 / 5
    Witam
    Jestem zbulwersowany jakością usług, wymienię parę kwestii od akapitów bo mam tak dosyć, że nie chce mi się nawet rozpisywać:
    Aha przejazd z Wrocławia do Hagi 29-30.08 2021
    - autokar nr 30 w sam raz na wycieczkę dla szkoły podstawowej gdyby był sprawny
    - hałas silnika
    - bicie podłogi i trzęsące się fotele
    - brak pilota (opcjonalnie) ale wracanie się godzinę po zapomnianego pasażera to już przesada
    - koordynacja odjazdów z Wrocławia katastrofa
    - 3 postoje z rzędu w miejscach bez toalet
    Pozmieniało się szkoda
    G
    ZaletyNie wyświetlanie filmów znanych nawet w Mozambiku
  • ~Gigi / 2023-08-07 19:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Niemiła ukraińska obsługa na infolinii, kierowcy nie zdarzyło mi się żeby byli nieuprzejmi, zazwyczaj jest pozytywnie. Podczas podróży została zaproponowana kilka razy kawa i herbata. Nie rozumiem najbardziej przesiadki w Słubicach, która potrafi trwać 2 godziny, przy 18 godzinnej podróży to jakaś paranoja... duża niewygodą w autokarze, ludzie są upchani i jest mało miejsca.
    ZaletyCena biletów
    Dostępność
    Obsługa w autobusie
    WadyObsługa infolinii
    Przesiadki
    Brak komfortu podczas jazdy
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5622
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3415
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 945
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 422
Koleje Śląskie
Ocena: 1.58, ilość opinii: 394
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4631
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3181