Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 17 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Alina / 2025-05-04 15:36
Wiele lat podróżuję z firmą Sindbad i niestety coraz częściej myślę, że jest coraz gorzej. Jeśli chodzi o pilotów i panów kierowców to nie mam zarzutów. Ale autokary ... Kto decyduje o rozmieszczeniu foteli? Zastanawiam się czy osoby decyzyjne w tej kwestii przejechały się choć raz w pozycji na baczność przez 24 godziny podróży. Jak można tak ciasno rozmieścić siedzenia. Kolana ledwo się mieszczą a o uchyleniu oparcia nie ma mowy. Pasażerowie się kłócą bo rzeczywiście trudno mieć na kolanach inną osobę przez 24 godziny.
To jest rzeczywiście brak szacunku dla pasażerów. Bo cóż zapłacił, wsiadł to jaki ma wybór musi cierpieć. Ale reklamę to się przedstawia jaki to komfort, wygoda i WiFi które nigdy nie działa.
Jestem przekonana, że odpowiedzialność za taki stan rzeczy leży po stronie władz firmy. Zapraszam więc kierownicwo do wspólnej podróży chociaż raz ,szczególnie na przykład numerem autokaru 85. -
-
~Anonim / 2024-09-20 09:37
W niedzielę 15/09 wsiadłam do autokaru 122 w Słubicach podróżowała z nami pilotka która zaraz po wejściu do autokaru położyła się pod kocyk i przespała całą drogę pewnie do Białegostoku. Prosiłam o herbatę której mi nie zrobiła. Zrobił ją dla mnie kierowca także zastanawiam się dlaczego tacy ludzie pracują w firmie która wozi ludzi a nie ziemniaki. Moim zdaniem w jej obowiązku powinno być to żeby obsługiwała pasażerów a nie spała całą drogę. Nie pozdrawiam jej powinna się wstydzić ale szef z pewnością nie wie o jej zachowaniu. ZaletyDoswiadczeni kierowcy miliWadyPani pilot w sumie której tam nie było -
~Antek / 2023-04-19 19:04
Pani pilot chyba była w trakcie okresu nie za miła oby za kare pracowała za to kierowcy fest w porządku ZaletyKierowcyWadyPilot przejazdu -
~Blabla / 2022-03-30 22:08
Po przesiadce w Opolu kolejka do autokaru- brak możliwości skorzystania z toalet stacjonarnych ,we Wrocławiu nie wolno wysiadać- pani pilotka ze skwaszoną miną obsługuje ludzi- równie dobrze mogła zamknąć drzwi i olać temat-. Kierowca mowi że brak pani pilot - a tu nagle jest - kawa 6 zł , a pani mówi że 4. Wywalają te bagarze i wrzucają jak worki z ziemiakami,nie wspomnę już o akcji w Opolu w tym dzikim tłumie, gdzie kierowcy krzyczą na ludzi żeby nie stali i nie gapili się już na bagarze/ a potem się czyta że brak bagarzu , ale to nie ich wina czy problem. 6 lat nie jeździłam ale napewno już więc nie wsiądę, wolę piechotą. Nie wspomnę że odnoszę wrażenie iż specjalnie omijają autostrady i jeżdżą wiochami, dlatego podróż tK się ciągnie. -
~Cinky / 2024-05-08 11:20
Jadę drugi raz, za pierwszym razem nawet okej poza Ukraińcem który strasznie przeszkadzał w autobusie ale to nie wina firmy. Za pierwszym razem dużo przystanków na skorzystanie z toalety ale kierowcy nieogarnięci, zapomnieli zmienić tachograf i przez to musieliśmy godzinę czekać…
Za drugim razem współpasażerowie tacy sobie, dużo Rumunów i Ukraińców. Kierowca rzuca torbami do bagażnika zamiast normalnie włożyć… gdyby nie to że flixbusem musiałbym jechać kilka godzin dłużej to nigdy więcej nie wybrałbym tej firmy -
~Częsty pasażer / 2022-06-13 17:37
13.06.22 - Autobus 126 (Olsztyn --> Słubice) Obsługa autobusu kompletne mruki , kompletnie brak objawów jakichkolwiek realicji obsługa-pasażer .
Podczas postojów zakaz opuszczania miejsc, choćby żeby nawet wyjścia na świeże powietrze ,obsługa nie informuje gdzie i za ile będzie przystanek . Pani gdy została zapytana o spytanie pasażerów o napoje, była bardzo zdziwiona , widocznie siedzenie w telefonie ze sluchawkami bardzo wciągnęło xd Jest to dosyć problematyczne , bo wcześniej zazwyczaj obsługa była na bardzo wysokim poziomie .ZaletyCzystoWadyBrak informacji
Brak postojów
Niemal zerowy komfort podróży -
~Dorota P. / 2022-05-26 22:54
Podroz z Holandii do Polski to katastrofa.Brudny autobus z zewnatrz i wewnatrz.Toaleta smierdzaca na caly autobus. 1wsza czesc trasy-kierowca ok,2ga czesc trasy kierowca i pilotka-katastrofa. 3cia czesc trasy-autokar nr21-bardzo mily kierowca a autokar zadbany. -
~Ewa / 2022-08-14 23:34
Podróż ze Skarżyska do Niemiec tragedia. Wyjazd 13:20 ,do godz 23:30 czyli po 10 godz jeszcze w Polsce,czterokrotna zmiana autokaru o czym podróżni nie byli wcześniej informowani . Absolutnie nie polecam ZaletyMili kierowcy, kawa herbataWadyZero organizacji -
-
~G / 2021-08-30 22:56
Witam
Jestem zbulwersowany jakością usług, wymienię parę kwestii od akapitów bo mam tak dosyć, że nie chce mi się nawet rozpisywać:
Aha przejazd z Wrocławia do Hagi 29-30.08 2021
- autokar nr 30 w sam raz na wycieczkę dla szkoły podstawowej gdyby był sprawny
- hałas silnika
- bicie podłogi i trzęsące się fotele
- brak pilota (opcjonalnie) ale wracanie się godzinę po zapomnianego pasażera to już przesada
- koordynacja odjazdów z Wrocławia katastrofa
- 3 postoje z rzędu w miejscach bez toalet
Pozmieniało się szkoda
GZaletyNie wyświetlanie filmów znanych nawet w Mozambiku -
~Gigi / 2023-08-07 19:42
Niemiła ukraińska obsługa na infolinii, kierowcy nie zdarzyło mi się żeby byli nieuprzejmi, zazwyczaj jest pozytywnie. Podczas podróży została zaproponowana kilka razy kawa i herbata. Nie rozumiem najbardziej przesiadki w Słubicach, która potrafi trwać 2 godziny, przy 18 godzinnej podróży to jakaś paranoja... duża niewygodą w autokarze, ludzie są upchani i jest mało miejsca. ZaletyCena biletów
Dostępność
Obsługa w autobusieWadyObsługa infolinii
Przesiadki
Brak komfortu podczas jazdy -
~Irina / 2022-12-15 23:18
Жахлива поїздка
Серед ночі пересадка ,годину стояли
Не зручний автобус
117 чудовий водій
122 жахливий, не приємний водійZaletyЦінаWadyСервіс ,пересадка ,довго -
~Jarek / 2021-08-21 22:16
Czasami korzystam z usług tego przewoźnika i niestety coraz bardziej się pogarsza. Do tego zakup biletu online nie działa. Bez problemu płacę kartą Visa na całym świecie, ale u Sindbada nie wychodzi :( Karta klienta też do wyrzucenia, już nie akceptowana (rzekomo z powodu pandemii). ZaletyKiedyś byłyWadyza dużo -
~Józek / 2022-07-06 21:33
Zamość Monachium, jakieś dziwne postoje, jakieś dziwne zasady, nie POLECAM -
~Kama / 2025-02-20 21:08
Jadę dziś z Warszawy pilotka w tej firmie to jakaś zniewaga. Proszę zerknijcie kto u was pracuje. ZaletyKomfortowy busWadyPilot,przesiadka -
~Krzysztof / 2023-08-07 05:13
Pierwsza podróż z Łodzi do Holandii ok, chociaż czuć było u niektórych kierowców chamstwo. Natomiast szczytem wszystkiego był Pan z autobusu 166 na trasie Venlo - Łódź. Z racji na to, że to kawał drogi, a z pasażerem obok ciasnota, chciałem usiąść na wolnym miejscu( 2 były wolne) by choć chwilę się przespać. Kierowca od razu zaczął pukać mnie w nogę jakbym był jego zwierzęciem domowy i rozkazującym tonem kazał mi wrócić. Co by mu przeszkadzało, że bym usiadł na wolnym miejscu? Nikt aż do Słubic się nie dosiadał. Dramat po prostu takich cha**ów zatrudniać. WadyKierowca z 166 - ten starszy. -
~Kurt / 2021-09-05 06:34
Bardzo zimno w tych autokarach... Naprawdę słabo się jeździ ta linią. Prosiłem o włączenie ogrzewania to włączyli na kilka minut a my dalej musimy marznąć... ZaletyJedynie tyle że jeździWadyObsługa różnie. Mimo obowiązku czekania w niektórych przypadkach straszenie że nawet jeśli spóźni sie ktoś o minutę że nie zabiorą. Ogólnie NIE POLECAM -
-
~ŁUKASZ / 2022-11-05 22:52
Kpina to mało powiedziane ! Kupując bilet z Olsztyna do Bremerhaven uzyskaliśmy informacje, że możliwa będzie jedną przesiadka w Słubicach. Nadmienie,że podróżowała moja mama, kobieta w podeszłym wieku. Miała walizkę i torbę podróżna. Jakież było moje zdziwienie gdy odwieźliśmy mamę do autokaru. Poinformowano nas ,że owszem będzie przesiadka i to nie jedna a dwie. Na moje pytanie czy w takim razie przekazaniem bagażu do kolejnych autobusów zajmuje się załoga pan kierowca dosłownie mnie wyśmiał. Zapytałam co go tak bawi a w odpowiedzi usłyszałam ,że on lokajem nie jest i jemu nikt za to nie płaci. Mało tego nikt nie koordynuje przejścia pasażera do odpowiedniego autokaru. Szok i niedowierzanie. Przy przesiadce zamęt okropny, młodzi ludzie byli pogubieni o starszych nie wspomnę. Mama jeździła przez prawie 15lat wielokrotnie Sindbadem i zawsze polecała. Do tego przejazdu. Ceny porównywalne do biletu lotniczego a jakość podróży i obsługi nieporównywalna. Nigdy więcej. -
~Magdalena / 2024-05-31 17:13
Kierowcy bez kultury ,wykupiłam bilet dla kota bez problemu ale za to w dzień podruzy kierowca chamsko się zachowywał niekrył swojej niechęci wręcz był bardzo chamski i nie grzeczny brak słów. -
~Mario / 2022-10-28 09:00
27.10.2022roku.To była moja pierwsza i ostatnia podróż tym przewoźnikiem.Od samego Eindhoven opóźnienie 30min,przesiadki i bieganie z bagażami od autokaru do autokaru.W Dortmundzie gdzie wsiadałem na Opole okazało się że WC nieczynne.Kierowcy nie mili z autokaru 49.O godzinie 3.00 przebudził mnie nagły krzyk kobiet.Kierowca zasnął za kierownicą,zlechał na pobocze i zbierał wszystkie słupki.Na szczęście obok pasem nie jechał bo kierowca zjechał na środek i bujał się.Przeżyłem szok.Do końca trasy wszyscy podróżujący siedzieli jak na szpilkach.Na koniec podróży kierowca nie przeprosił pasażerów za zaistniałą sytuację tylko za nieczynne WC -
~Markus / 2022-09-03 22:42
Ten przewoznik to jedna wielka katastrofa!!! Totalny Kaos z organizacją przy przesiadkach.....Byle upchnąć autokar do pełna i gotowe..W Autokarze kompletnie brak miejsca żeby wygodnie usiąść....Kto wymyślał trasę przejazdu to chyba nie ma dobrze poukładane w głowie. Przez kilka lat jezdziłem Sandrą który obecnie przejął Sindbad - NIESTETY .... zero Stresu,,wygodnie, człowiek nie musiał się martwić o bagaż ponieważ kierowcy przekładali bagaże sami, wszystko było dopięte na ostatni guzik....Pierwszy i ostatni raz ...NIE POLECAM WadyTotalna poraża
strona 17 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »