Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 847 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.59
  • Jakość obsługi
    2.17
  • Wygoda
    2.16

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Joanna / 2023-05-19 12:42
    Ocena: 4.50 / 5
    Witam serdecznie ,podróżowałam ostatnio do Hamburga i po tygodniu wracałam,podróż naprawdę w atmosferze dobrym, kierowcy pomocni ,na każde pytanie odpowiedzieli bez problemu ,przesiadki miałam Słubice w obie strony wszystko przejrzyste widoczne na biletach (a jeżeli ktoś nie umie czytać ,jest arogancki i nie dba o czystość w autobusie ,a potem się dziwią że kierowcy tak reagują ,byłam świadkiem jacy ludzie potrafią być chamscy) za taką cenę każdy chciałby limuzyną jechać :)
    Pozdrawiam obsługę z dnia 8.05 i 15.05 z autokarów 147/125/ 159 a Panią pilotkę Marzenę w szczególności za jej ciepło i wyrozumiałość do ludzi .Joanna z Mrągowa
  • ~Robert / 2023-05-19 07:16
    Ocena: 5.00 / 5
    Zawsze wolę autokar jasna obsługa w porcie Świecko kierowca bardziej wypoczęty niż w busach i postoje na przysłowiowy dymek
    ZaletyToaleta
  • ~Marcin / 2023-05-18 20:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Chamstwo i tyle na etapie zakupu biletu powinna być informacja ze są 2 przesiadki bedą, a nie zeby starsze osoby tachały ciezkie torby i zostaly pozostawione same sobie, takie cos powinno być w roli kierowcy przezucenie bagazu z autobusu do autobusu.
    ZaletyDziadostwo,ostatno raz
  • ~Polak / 2023-05-18 13:20
    Ocena: 2.25 / 5
    Dlaczego piszecie że macie takie świetne oferty cenowe, patrzę a teraz ceny podniesliscie o 100% ciekawe na co to się przełoży.
  • ~Katarzyna / 2023-05-17 13:29
    Ocena: 1.67 / 5
    Niemiły,opryskliwy kierowca,jest to transport dla Ukrainy, śmierdzi,głośne rozmowy pasażerów z Ukrainy,złośliwości z ich strony.Długie przerwy w środku nocy przy wymianie pasażerów nawet 2 godziny .
    Mało miejsca ,bardzo niekomfortowa jazda.Za tą cenę bardzo słaba usługa.
    ZaletyBrak
    WadyBrak dobrej logistyki
  • ~Michael / 2023-05-13 09:04
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma bazar kołchoz , pierwszeństwo mają posiadacze kart złoto, srebro , brąz , miedź, żelazo itd.
    O wszystkim decyduje kierowca z bombowca, prezes firmy jest przeciętna osoba, ale kierowca ma aureole i o losach firmy decyduje tylko on(kierowca)
    Pisanie uwag w informacjach na bilecie mija się z celem i tak nikt tego nie czyta....
    Odpowiedź na reklamację to kopiuj/wklej regulaminu
  • ~Pasażer / 2023-05-12 11:18
    Ocena: 3.25 / 5
    Witam dnia 11.05.2023 bus autokar nr 143 kierowca nie chciał poczekać kilku minut gdy zapytałem o to czy da radę zaczekać z 5 min ponieważ mam remont drog kierowca powiedziałem nie bo kara 3 tys go czeka i musiałem nadrabiać autem kolejne 130 km ma drogi przystanek po dojeździe kierowca był na miejscu 30 min przed czasem ciężko było.mu zaczekać kilka min jak oni się spyzniaja po 25 min nikt im tego nie wypomina
    ZaletyPilot
    WadyKierowcy
  • ~Pasażerka. / 2023-05-10 09:13
    Ocena: 3.25 / 5
    Radzę zwrócić większą uwagę na to, kogo zatrudniacie. Kierowcy strasznie wredni, opryskliwi i wręcz chamscy. Przy przesiadkach krzyczą na ludzi i klną ze złości jak ktoś o coś zapyta, bo nie zrozumiał gdzie iść.. Rozumiem,że dla kierowców to męczące powtarzać kilka razy te same informacje, ale trochę zrozumienia, niektórzy podróżują pierwszy raz i nie mogą odnaleźć się w tym tłoku, kierowca jest po to, aby pomóc a nie krzyczeć. Strach o cos zapytac. Oczywiście nie dotyczy to każdego kierowcy, bo byli tacy którzy sami podchodzili do pasażerów i sami pytali czy jakoś pomóc i czy wszystko jasne- to się chwali.
    ZaletyDobre ceny.
    WadyNiektórzy kierowcy.
  • ~Izunia / 2023-05-10 07:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Parę dni temu podróżowałam autokarem 147 pani pilot bardzo nie miła i wręcz bezczelna. Moim zdaniem pracuję za karę a ja nie pozwolę sobie na takie zachowanie. Mam swoje lata i należy mi się jakiś szacunek. A ona niech zmieni pracę bo do pracy z ludźmi się najwyraźniej nie nadaje nie polecam. Jechałam z wami osatni raz.
    ZaletyWygodne fotele
    WadyChamskie zachowanie Pani pilot
  • ~Sindbad / 2023-05-09 23:51
    Ocena: 3.25 / 5
    Niektorym kierowcom sloma z butow wystaje. Jak takie buractwo do obslugi ludzi zatrudniac?
  • ~Ela / 2023-05-09 20:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Podzielam opinie pani i zlozyc skarge na 2 kierowcow ktorzy jechali z Paryza do Slubic w poniedzialek 8 Maja 2023 i na poziom obslugi biura !!! Skandalicznie !
    Bilet mial byc placony w zlotowkach a kierowca ( bo nie bylo obslugi bo autokar zastepczy !!!!!! W jedna i druga strone autokar zastepczy bez kawy i herbaty tylko dla kierowcow a ludzie to co ????? Ludzie ktorzy placa za przejazd konfortowy !!!zadrzadal w euro i jak pani nie ma to nie jego problem ! ( bo pani w agenji sie pomylila!!!)
    Mama ( starsza pani )po kilku godzinach jazdy poprosila o postuj n’a stacji benzynowej zeby w koncu sie czegos napic ! Odpowiedz kierowcy ze to nie wycieczka !!!!! Bezczelny i arogancki !!!!!!!!
    ZaletyZadne
    WadyBezczelnosc, brak obslugi i komfortu biora ludzi ktorzy il placa za «  bydlo » do przewozu
  • ~Agnieszka / 2023-05-09 16:24
    Ocena: 2.75 / 5
    Chciałam złożyć skargę na kierowcę autokaru sinbad,który jechał dnia 09.05.2023 o godz.5:00rano że Słubic na Gorzów Wielkopolski.Jadąc z Paryża 18 godz.,zmęczona przesiadając się do autokaru nr 507 zapytałam grzecznie kierowcę ile będzie trwała przerwa, ponieważ chciałam skorzystać z toalety.Kierowca nerwowo i agresywnie,krzyczał do mnie i do innych pasażerów, przy tym wulgarny.Mam wrażenie że mężczyzna ten nie jest zadowolony ze swojej pracy.Droga do Paryża i powrotna do Słubic waszymi liniami przebiegała spokojnie,bardzo kulturalni i pomocni kierowcy .
  • ~Megan / 2023-05-08 08:31
    Ocena: 1.25 / 5
    05.maja o 20:35 miałam wyjazd z Hanau z przesiadką w Opolu. Autokar nr 61 spóźnił się 40 min, brak jakiejkolwiek informacji z ich strony. Ujechalismy z Hanau do następnej miejscowości i tu zaczęły się niespodzianki. Kierowca poinformował że mamy awarie. Awaria polegała na tym że wysiadła elektronika. Pogrzebali pogrzebali po około 20 minutach wpuścili nowych podroznych do autokaru. Światła w autokarze podczas jazdy gasły i zaswiecaly się, niczym na dyskotece, nie można było naładować telefonu, telewizor nie chodzi ponieważ wszystko było ograniczone. Temperatura w pewnym momencie spadła do 9 stopni. Po paru godzinach autokar zjechal na stację w celu przerwy i tutaj niespodzianka: jak już się zatrzymał to nie mógł otworzyć drzwi i informacja od kierowcy buca: proszę państwa jednak przerwy nie będzie bo drzwi się zaciely, nie chcą się otworzyć, nie mamy jak wyjść! Jedna osoba zrobila awanturę że jakto się nie chcą otworzyć i dopiero po ostrej wymianie zdań kierowca otwarł drzwi awaryjnie. Na 11 godzin jazdy to była jedyna przerwa. Ludzie mieli popuchnięte nogi od siedzenia. Wiadomo że miejsca tam za wiele nie ma. Kiedy pierwsi pasażerowie wysiadali w Pl jeden kierowca wysiadł ( młodszy, wyższy i bardzo mily) wyjąć bagaże a buc oznajmił że tutaj nie ma przerwy i żeby nie wysiadać z autokaru, natomiast sam wyszedł zapalić papierosa. Kiedy inni pasażerowie wyszli razem z nim zaczął krzyczeć że nie ma przerwy i mieliśmy nie wysiadać. Kiedy zwróciłam mu uwagę że inni też tak jak on chcą zapalić i rozprostować nogi bo mamy napuchniete nogi po tylu godzinach jazdy to powiedział mi że zawsze mogę latać samolotem, nie muszę jeździć autokarem... Przez 11 godzin nie zaproponował nic ciepłego do picia, zero komunikacji. Firma powinna zastanowić się kogo zatrudnia bo taki kierowca ( starszy, nizszy i bardzo chamski- niestety nie znam z nazwiska dlatego opisuje wyglądem żeby drugi kierowca który był miły nie był z nim utożsamiany) nie powinien pracować z ludźmi. W Opolu miałam przesiadkę do autokaru nr 6 i tutaj ogromna niespodzianka!!! Kierowcy do rany przyłóż. Cały czas bardzo uprzejmi, zaproponowali mi żebym sobie wybrała miejsce gdzie chce siedzieć. Potrafili zrobić przerwy, zaproponować coś ciepłego do picia i jeszcze zabawiali pasażerowow swoim poczuciem humoru :) wspaniali ludzie, widać było że zależy im na wygodzie pasażerów. Niestety przez takiego kierowcę z autokaru 61 jadącego z Hanau firma nie jest odbierana dobrze. Powinni się zastanowić kogo zatrudniają bo jeden kierowca może spieprzyć opinie całej firmie. To mój nie pierwszy ale ostatni kurs z tą firmą.
    ZaletyBrak
    WadyNiemiły kierowca
    Brak przerw podczas jazdy
    Brak ogrzewania
  • ~Pasażerka / 2023-05-08 00:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra
    Podróż brudnym i śmierdzącym autokarem
    Ciasno bardzo jak na tak długą podróż .
    Brak wody w toalecie . Smród …
    Monachium - Slubice
  • ~Alicja / 2023-05-06 12:12
    Ocena: 4.00 / 5
    Jechałam autokarem Sindbad na trasie Warszawa-Amsterdam (wysiadałam w Utrechcie) Cała trasa zajęła ok 19h. Na wstępie chciałabym powiedzieć, że po przeczytaniu wszechobecnych złych opinii o firmie, jechałam na dworzec zestresowana i zastanawiająca się nagminnie co to mnie tam czeka. Nie wiem co się wydarzyło, że kierowcy, piloci mają tak niepochlebne opinie, ale ja odniosłam zupełnie inne wrażenie. Na całej trasie (przy jednej przesiadce w Świecku i wymianami kierowców w Polsce, Świecku i 2x w Niemczech) jechałam z 7ma różnymi kierowcami. Każdy przemiły, pomocny, po prostu normalni ludzie. Panie pilotki były dwie (jedna w Warszawie do Świecka i druga zmieniła ją w Świecku) Babeczki również do rany przyłóż. Jeśli chodzi o wygodę w samym autokarze, tu myślę jest trochę loteria. Z Warszawy do Świecka miałam przyjemność jechać najnowszym, piętrowym autokarem. Sporo miejsca, wszystko czyściutkie, z toaletą. Pani Pilot co jakiś czas pytała pasażerów, czy podać coś do picia,czy na przykład wiedząc że ma miejsce na górze, przesiadła dwie Panie. Zasugerowała,że tyłem się bardzo źle jedzie, a na górze są normalne miejsca, więc będzie wygodniej. No klasa ! Każdy kierowca starał się robić jak najcześciej krótkie postoje na rozprostowanie kości, toaletę, czy papierosa. O czym informowali chwilę wcześniej, gdzie i na ile się zatrzymujemy. Dojechaliśmy do Świecka. W Świecku, uwaga.. miałam niezapowiedzianą przesiadkę, lekka irytacja była, bo to była już północ i musiałam sama z bagażami się przenosić, no ale.. Moje bagaże.. Miałam na prawdę spory nadbagaż,dwie walizki po 30kg plus dwa bagaże podręczne, żaden kierowca nawet się nie zająknął, nic, zero problemów,bagaże przyjęte z uśmiechem, bez dodatkowych opłat, dyskusji. Wracając do wygody w autokarze, jak wspomniałam w pierwszym baja, nowiutki, czyściutki autokar. W Świecku przesiedliśmy się już do starego, dobrego PkSa :) Co tu dużo mówić, luksusowo tam nie było, ale dało się przeżyć. Za 300 zł nie ma na co narzekać. Kochani, bierzmy poprawkę na każdą opinie wyczytaną w internecie. Po co dodawać sobie stresów i psuć sobie głowę, nigdy nie wiemy ile opinii w internecie jest oparte na rzeczywistości, a ile na zwykłej ludzkiej zawiści. Próbujmy i wyrabiajmy sobie własne opinie, ja polecam !
  • ~Slawol / 2023-05-04 13:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Kupiłem bilet do Bordo Francja 600 zł kierowca tej firmy powiedział że walizki są za ciężkie i że nie mam być śmieszny i że mnie nie zabierze kpina z klienta To było kilka lat wstecz w Poznaniu przyszedł pracownik tej firmy powiedział że nie ma zwrotu pieniędzy bo im nie zapłacą 600 zł poszło dla zorganizowanej mafii Sindbad
    ZaletyBrak
    WadyBeszczelna obsługa
  • ~Zbigniew / 2023-05-04 09:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Jechałem 2.05.2023 z Bamberg do Łodzi 23.00 wyjazd . Kierowca za zaledwie 1 kg nadwagi bagażu skasował 10 euro nie wydając potwierdzenia że pobrał niniejszą dopłatę. Pytanie: do czyjej kieszeni trafiła oplata za nadbagaż. Autokar 192
  • ~Boczek / 2023-05-03 23:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Witam wszystkich przesiadłem się w Opolu do autokaru nr.66 o godzinie 19,30 ruszyliśmy i jest godzina 23 kierowcy nic się nie odzywają do ludzi nikogo nie wypuścili z autokaru nawet nie puścili filmu żaden z nich nie przeszedl się ani razu zapytać sie ludzi o kawę czy herbatę wydaje mi się że nie powinno tak być ja się czuje jak bym jechał do jakiegoś obozu i nie możemy wyjść z autokaru. Żeby nikogo nie zgubili. Jeżeli będę jechał następnym razem z tymi samymi bucami kierowcami to pójdzie skarga z mojej firmy od Prezesa data 03 05 2023
  • ~Pasazerka / 2023-05-03 08:00
    Ocena: 2.75 / 5
    Bardzo mila pilotka i kierowcy na trasie Monachium 18.45 - Kraków 11.10 dzien 2 maja. Bardzo malo miejsca na wyprostowanie nog w autobusie, plus cala noc bylo wlaczone oswietlenie. Polecam bluze z kapturem, kaptur na oczy i tylko tak mozna zasnac.
    ZaletyMila obsluga
    WadyCiasno
  • ~klient / 2023-05-02 18:15
    Ocena: 2.25 / 5
    Podróż z Niemiec do polski w dniu 01.05.23 pilotka nie miła wulgarna chamska cały czas na telefonie wisiała widać ze pracuje bo musi oby jak najmniej takich pracowników w tej firmie ci ludzie pracują miedzy ludźmi autokar 147
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4935
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3069
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 847
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 705
Szwagropol
Ocena: 2.01, ilość opinii: 342
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4383
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892