Trasa Polska Monachium w dn 30.12 .
Z powodu wypadku na trasie autokar opóźniony o 4 h ale to wiadomo nie z winny przewoźnika.
Natomiast to co miało miejsce po przyjeździe do Świecie,to dramat!
Autokar 155 a głównie jego załoga ,kierowcy i bodajże pilot,bezczelnie, aroganccy, wprowadzili pasażerów w błąd. Z Monachium zamiast pojechać do Kempten gdzie jest bliżej, kierowca zafundował Nam wycieczkę po Bawarii...
Pilot poinformował nas że w Kempten będziemy o 12:30 a kiedy w Monachium dosiadł się nowy kierowca okazało się że Kempten będzie ok 16 i to jak dobrze pójdzie .
Pań kierowca jeszcze miał czelność powiedzieć że powinniśmy się cieszyć że w ogóle jedziemy.
A To Wy powinniście się cieszyć że ludzie z jeżdżą z taką firmą jak Wy!
Brak profesjonalizmy, empatii i bezczelne zachowanie personelu pokazało że już nigdy nie wybiorę tego przewoźnika i czemu jest tyle negatywnych opinii o firmie Sindabd .
ZaletyNieststy nic
WadyChamstwo, lekceważenie podróżujących,kiepski personel( również ten na infolinii)
Ogólnie więcej wad niż zalet.
~S / 2023-02-12 20:56
Ocena: 3.00 / 5
Witam.
Mialem okazję jechać z tym przewoźnikiem do Niemiec. Wyjazd był 26.12.2022. Mam zastrzeżenia co do „pilota” prawdopodobnie miał na imię Radosław ponieważ kierowcy zwracali się do Niego „Radziu” Więc pan Radziu okazał się wyjątkowo niemiłym, opryskliwym człowiekiem. Na pytanie jednej Pani dokąd jedzie autokar odpowiedział szyderczo nie wiem. Ponadto myślałem ze wypadły mi dokumenty bilety itp przy autobusie. Oczywiście dla pana Radzia to tez stanowiło problem aby wysiąść. Zbawienie przyszło w Świecku gdyż zmieniła się ekipa. Pani pilot przemiła kobieta. Kierowcy również.
Standard autokarów powiedzmy średni.Tak reklamowane wifi chciałbym zaznaczyć ze dostępne jest tylko na terytorium Polski
WadyJak wyżej
~Tom / 2022-08-10 06:28
Ocena: 3.00 / 5
Pilotka autokaru Jarema Kaja,bardzo nieuprzejma do pasażerów.By uczyła starych kierowców jak mają jeździć.tak pozatym fajnie się jeździ,jeżdżę tyle lat i nie było problemu wszystko pozytywnie.
ZaletyWszystkie inne
WadyJakość pilota
~Victoria / 2022-01-20 11:42
Ocena: 3.00 / 5
Witam. Pierwsze co mnie negatywne nastroiło to kompletny brak wymogów sanitarnych. Kaszlących, kichających i z brakiem głosu więcej od zdrowych. Kierowcy nie namawiają do noszenia maseczek. Dramat !!!Na stronie informacja o obowiązku noszenia maseczek. Dwa - przesiadka i godzina oczekiwania podczas śnieżycy na kolejny autokar, który podjeżdża i odjeżdża na kolejną godzinę mówiąc że wróci za dwadzieścia minut. Dodam że o przesiadce nie zostałam poinformowana na infolinii oraz brak takiej informacji na stronie. Tak być nie powinno. Bardzo negatywne doświadczenie !!!
Zalety????
~W / 2023-08-07 09:23
Ocena: 3.00 / 5
Podróż w nie których autokarach nie podawając kawy itp..Nawet się nie zapytają.Toaleta przez cała podróż nie czynna.Jadąc takim autokarem np.z dzieckiem gdzie toaleta nieczynna to masakra.Po to wybiera się taka podróż żeby mieć wygodniej.Ostatnio sindbad schodzi na najniższa ocenę.Jeszcze miesiąc temu byłam bardzo zadowolona.????????A jadąc z dzieckiem chcą rozdzielić siedzenia zganiają ze to góra odpowiada a to ustalała pilot/pilotka załoga .☹️.Zatrudniają Ukraińców którzy są bardzo nie mili jak coś się pytasz ????Firma powinna to zmienić tak jak było kiedyś człowiek bardzo chętniej jechał sindbadem☺️
ZaletyNapoje ,toaleta
WadyObsługa w autokarze
~Agnieszka / 2023-05-09 16:24
Ocena: 2.75 / 5
Chciałam złożyć skargę na kierowcę autokaru sinbad,który jechał dnia 09.05.2023 o godz.5:00rano że Słubic na Gorzów Wielkopolski.Jadąc z Paryża 18 godz.,zmęczona przesiadając się do autokaru nr 507 zapytałam grzecznie kierowcę ile będzie trwała przerwa, ponieważ chciałam skorzystać z toalety.Kierowca nerwowo i agresywnie,krzyczał do mnie i do innych pasażerów, przy tym wulgarny.Mam wrażenie że mężczyzna ten nie jest zadowolony ze swojej pracy.Droga do Paryża i powrotna do Słubic waszymi liniami przebiegała spokojnie,bardzo kulturalni i pomocni kierowcy .
~Andrii / 2022-09-11 11:58
Ocena: 2.75 / 5
Absolutely nonchalant sercive. Booked two-way ticket a week before a ride. Got a broken chair in reward and was struggling to endure this whole mess for 10 hours. No substitute offered, no money refund.
Wady100%
~Andrzej / 2024-10-15 18:40
Ocena: 2.75 / 5
Dno i wodorosty. Ostatnio biorą się za rewidowanie bagażu.
~Angelika / 2022-06-18 23:35
Ocena: 2.75 / 5
Niestety jestem mega zawiedziona podróżowaniem autokarem "Sindbad". Moja mama już od ponad 15 lat jeździ do Niemiec "Sindbadem " i nigdy nie narzekała. Ja jestem świeżo po podróży, a dokładnie 9 czerwca jechałam do Monachium z Poznania. Nie dość ,że bardzo nie mili kierowcy. Traktują pasażerów jak psy. Opryskliwi. Chciałam tylko grzecznie zapytać, czy na pewno wsiadam do dobrego autokaru, a kierowca odpowiada oczywiście z naburmuszona miną,że on nie ma czasu ,że ludzie czekają. A ja przepraszam kto ?? Nie człowiek ?? Jechałam pierwszy raz z synkiem ,miałam prawo byc niepewna,czy dobrze wsiadam w autobus. W Słubicach to samo. Bałagan, chaos. A jak zapytałam,gdzie można zostawić bagaż ,kierowca udawał ,że nie rozumie polskiego. A potem krzyczał,że pokolei ,i brali z wielkim fochem bagaże. Nigdy więcej niestety nie wybiorę się autokarem do Niemiec. Pozdrawiam
ZaletyCzysto.
WadyOpryskliwi kierowcy. Pracują tam jak na siłę. Zalecam skończyć ta pracę i zmienić fach.
~Anka / 2023-05-23 20:14
Ocena: 2.75 / 5
Witam dzisiejszy przejazd 22.05.2023 z Bremen do Wrocławia to koszmar. Autokar opisany nazwą Riviera dwóch kierowców bez pilota bez zapytania o kawę czy cherbate, jeden postój na 11 godzin jazdy na polskiej już stronie , który trwał 20 minut (po 5 minutach gdy autokar ruszył usłyszeliśmy że nie po robią postoje żeby korzystać z WC w autokarze powtarzam postój zrobili tylko jeden na siku), palący kierowca sam palił elektryka. Pozdrawiam panów ????????????
~Anna / 2021-12-17 19:56
Ocena: 2.75 / 5
Kierowca autobusu 128 bierze pieniądze za nadbagaż 2 kg kwotę 10 euro do kieszeni.Nie daje możliwości przełożenia do bagażu podręcznego mimo,że nie posiadałam bagażu podręcznego i mogłam wziąć rzeczy do torby podrecznej
ZaletyCena nie jest zawyzona
WadyPieniądze do kieszeni kierowcy
~Bartosz / 2023-03-09 22:19
Ocena: 2.75 / 5
Witam klientów Sindbad. Wczorajszy rejs tj. 08.03 2023 z Dortmundu do Torunia(na miejscu w Toruniu 09.03 2023) nr autokaru 181. Od samego początku pilot pan Piotr był arogancki i bardzo nieuprzrzejmy. Pilot w Świecku przerwał podróż po tym jak potraktował starsza panią z Ukrainy. Kobieta nie znała języka polskiego a pilot po próbie porozumienia się stwierdził cytuje "ku...a to nie moja sprawa". Pasażerce pomogli inni pasażerowie którzy słyszeli to stwierdzenie bo na tego Pana nie było co liczyć. Nie pozdrawiam pilota lecz reszta rejsu jak najbardziej ok.
~Bogdan / 2021-11-12 17:00
Ocena: 2.75 / 5
Jechalem z Walbtzycha do Paryza i zpowrotem w jedna strone to kierowca jeszcze pytal czy zrobic cos do picia no ale jazda powrotna to juz byla o suchym pysku pond godzine ludzie czekali w Paryzu na autobus po przyjezdzie zaden z kierowcow nawet nie spytal czy ktos potrzebuje coc do picia ptzrz cala droge to jest 15 godzin jazdy.Sumujac ceny biletow wzrosly a obsluga spadla do zera.Nadmieniam ze jezdzilem Ta firma od lat i tak zle jeszcxe nie bylo.
ZaletyNowe autobusy
WadyBrak pilota i obsluga beznadziejna
~Czesław Urban / 2022-08-16 20:51
Ocena: 2.75 / 5
Nie polecam nikomu no chyba ze nie ma innej opcji podróży . Kierowcy są chamscy wulgarni i opryskliwi naprawde lepiej wydac troszke wiecej i jechac w miłej atmosferze , anie z burakami
WadyKIEROWCY KIEROWCY KIEROWCY
~Donato Berchicci / 2021-06-06 22:49
Ocena: 2.75 / 5
Od kiedy Sindbad ma monopol , wyglada jak transport zwierzęta , z Bruksela ze by dotarł do Wrocław , obierdza cała Niemcach . Zapchany ludzi w autobus wyglada jak wagon do Oszwiecim , coś okropnego , nie polecam ni kogo , tylko ten który jak ja nie ma wybore dopolki nie latają samolot ..
ZaletyNie znam i nie widzę
WadyJuż pisałem , dziciaj Sindbad wyglada jak transport bydła
~Dorota / 2024-03-15 11:35
Ocena: 2.75 / 5
Tragicznie, ale niestety brak alternatywy.moja cörka ma za kazdym wyjazdem Problemy, duzo by pisac. Alkohol w autobusie, zamkniecie WC, kierowcy ignorujacy problemy,notoryczne spoznienia. Niestety zmiana na minus a przed 15laty bylo naprawde dobrze.
ZaletyNie ma
WadyAlkohol u pasazerow, spoznienia, zamkniete wc
~HB / 2021-08-19 09:28
Ocena: 2.75 / 5
Ważyć torby to jak najbardziej! Autokary jadą czasem bardzo niepełne, więc miejsce jest w łuku, ale oni nadal biorą za nadbagaż. Dobrze odczuli to ile kasy im ucieklo z kieszeni, bo ludzie już tak nie woza jak kiedys. Żyła złota pęka, więc ciągną jeszcze ile się da. Bardzo przepisowi są z tymi bagażami, to fakt. Jednak bardziej powinni zadbać o bezpieczeństwo wszystkich pasażerów, także i swoje, bo podczas jazdy obsługują telefony, siedzą na whatsapp, odpowiadają na wiadomości tekstowe i zachwycają się memami!!!! Skandal!!!!!! Zresztą, do pracy pobrali wszystkich i jakość jest taka, jaka jest, czyli coraz gorszą.
~Iro / 2023-08-03 18:10
Ocena: 2.75 / 5
Witam a Ja często jeżdżę Sindbadem i było ok ale w dniu 03.08.2023 jadąc autobusem nr 152 doznałem rozczarowania tak nie miłego i chamskiego opiekuna rejsu to jeszcze nie spotkałem (starszy siwy pan) najpierw głośno rozmawiał o godzinach pracy ze są nie takie a potem traktował pasażerów jak podopiecznych wycieczki z ZK dramat mam nadzieje ze takich pracowników nie spotkam więcej w tej firmie
~Iwona / 2022-07-16 13:09
Ocena: 2.75 / 5
Wczoraj z Osnabruck wyjeżdżała moja 14 letnia córka kierunek Bytom ,2 razy pytaliśmy w biurze podróży czy otrzyma pomoc w Opolu przy przesiadce z bagażem i oczywiście opieka pilota z przeniesieniem z jednego autokaru do drugiego, oczywiście doszło do przesiadki na moje szczęście moja córka jechała tym autokarem że znajomymi których przypadkowo spotkała i oni pomogli jej i z bagażem i w samej przesiadce do drugiego autokaru.Osoba odbierająca córkę w Bytomiu w żaden sposób nie została wylegitymowana ,zapłaciłam za bilet jak za osobę dorosłą szok następny wyjazd na pewno nie przez Sindbad mimo wszystkich zapewnień .
~Jurek / 2025-06-08 10:46
Ocena: 2.75 / 5
Wczoraj kierowca jadacy do polski skasowal mnie za nad bagaż pomimo ze posiadam karte stalego klijenta bo jego to nie obchodzi ze posiadam ta karte kierowca byl nie kompetentny i nie przyjemny zato pani pilotka bardzo go tlumaczyla