Miałem kurs 3.08 br z Holandii(Venlo) do Polski.
Autokar firmowany nazwą Dindbad na burcie pojazdu pojawił się w miejscu startu trasy opóźniony o 20 minut, ponieważ jechał z Belgii.
W autobusie było 2 kierowców którzy bardzo profesjonalnie wykonywali swoje obowiązki. Na wstępie oddałem swoje bagaże oraz otrzymałem nr miejsca w autokarze i rozpoczęła się podróż.
Już o godzinie 3 w nocy w Berlinie nadrobiliśmy wcześniejsze opóźnienie.
Następnie o godz 5 była przesiadka w Słubicach i tu zaczęły się problemy.
Podjechał Autokar sygnowany nazwą lipnicki. Tak jak poprzednio oddałem bagaże i otrzymałem nr miejsca jednakże było ono zajęte przez kogoś innego. Musiałem prosić kierowcę o interwencję. Po kilku minutach zasiadłem na swoim miejscu jednakże Autokar miał 1,5h opóźnienia ponieważ czekaliśmy na spóźnionych pasażerów. Tego opóźnienia nie udało się nadrobić już do końca kursu. Mało tego kierowca 2 razy pomylił trasę. W rezultacie spędziłem w podróży 21h a nie 18.30h jak miało być pierwotnie.
Sindbad jest ok ale niektórzy podwykonawcy, którym zleca dalsze części kursu są kompletnie nieodpowiedzialni.
ZaletyProfesjonalna obsługa samego Sindbada
~Jo / 2022-04-15 19:53
Ocena: 3.00 / 5
Autokar nr 50 jechałam z przesiadka Stuttgart - Konstancja, bardzo miły i pomocny kierowca. Informował o wszystkim i służył pomocą. Niestety poprzedni kurs 138 słubice - Stuttgart masakra. Autokar wyeksploatowany, brak organizacji, chaos w Świecku, nikt nic nie wie. Ludzie nakręceni, taranujacy wszystko. Za mały port jak na taką ilość pasażerów. Masa ludzi pijanych. Strach zwłaszcza że to noc a ja podróżowałam z dziećmi
.
~Joanna / 2023-07-25 12:25
Ocena: 3.00 / 5
Autokary są brudne. Pasażerowie z Ukrainy łamią warunki przewozu zaśmiecając autokar i nie sprzątając po sobie. Dodatkowo wykonują na pokładzie autokaru podczas podróży piłowanie paznokci i wycinanie skórek, które pozostają na podlodze lub fotelu. Notorycznie korzystają z toalety podczas postoju. W autokarach śmierdzi.
~Małgosia / 2023-01-27 17:04
Ocena: 3.00 / 5
Witam serdecznie. Zanim zdecydowałam się wyrazić swoją opinię, przejrzałam dotychczasowe i niestety jestem zmuszona dołączyć do reszty. Opinia dotyczy obsługi. Dnia 25 stycznia podróżowałam Sindbadem na relacji Grudziądz-Ingolstadt (w Słubicach przesiadka) . Nie była to moja pierwsza podróż wyżej wspomnianym przewoźnikiem. Firma rozwija się prężenie, ponieważ pomimo owej pandemii utrzymuje się na rynku cały czas, czego życzę jak najdłużej. Niestety, pewne atuty firmy podupadły. Od kad pamiętam na pokładzie byli piloci. Tak było i tym razem. Pani Pilot - śliczna blondynka, przywitała mnie w drzwiach autokaru, poinformowała o miejscu i przesiadce, wydrukowała pasek na bagaż, odesłała do kierowcy. Tyle. Tyle miałam styczności z Panią Pilot. Pamiętam czasy gdzie była serwowana kawa oraz napoje zimne. Tymrazem tego nie było. Ani razu od Grudziądza pilotka nie przeszła się po autokarze i ani razu nie zaproponowała czegos gorącego do picia. Ewidentnie była zajęta czymś innym a mianowicie bardzo intensywnie była Wpatrzona w telefon. Rozumiem że dzisiejsza współczesna młodzież to pokolenie Instagrama i TikToka, ale trochę szacunku należy się nam jako pasażerom-to ona jest dla nas. To przykre, że tak mocno pochłonela ja technologia. Absolutnie tego nie zabraniam, ale przede wszystkim moim zdaniem priorytetem są obowiązki, które zostały jej powierzone. Poza tym, cała reszta była jak najbardziej okej. Kierowca uprzejmy, autokar schludny. Szkoda ze młodzież nie umie urozmaicić sobie czasu książka bądź zupełnie czymś innym. Mam nadzieję, że moja sugestia nikogo nie urazi a wręcz da dużo do myślenia.
WadyPostawa pani pilot
~Margaret / 2021-09-17 19:09
Ocena: 3.00 / 5
Właśnie wróciłam z podróży 12.09.21z Mannheim do Słubic, autobus 138,Słubice - Gdynia aut. nr138, 16.09.21 Gdynia - Słubice aut.nr224,Słubice - Mannheim aut. 134.Tylko kierownica aut. nr 222 zachował się profesjonalnie, był miły, informował o postojach, można było zamówić napoje.W pozostałych autobusach tragedia. Autobus 224-jazda drogami lokalnymi, 1.5 godziny opóźnienia bez powodu.przez co nie było 20 min. przerwy podczas przesiadki2 postoje, kawa-nie, bo autobus sie trzęsie. Pilotka w autobusie 138 również nie miała czasu na informacje o trasie ani na zrobienie kawy wieczorem, 12 w nocy to średni czas na kawę. Jednak pilotka w autobusie 134 pobiła rekordy nieprofesjonalizmu. Dała popis arogancji i chamstwa. Klientów traktowała z góry. Była 1 przerwa. Nie pozwalała wysiąść pasażerom na 5 minut podczas postoju. Gdy ktoś wyszedł, krzyknęła "w tył zwrot! Ale już!". Rano spała, zamiast informować o przystankach. I dodatkowo - szkoliła następną pilotkę. Współczuję ewentualnym następnym pasażerom. Nigdy więcej podróży z Sindbadem. Stanowczo nie polecam, wręcz odradzam.
WadyPracownicy w pełni nieprofesjonalni, w szczególności pilotki.
~Maria / 2023-01-05 17:49
Ocena: 3.00 / 5
4.01 2023 przejazd autokarem z Opola do hamburg. Autokar wyposażony w siedzenia do przewożenia dzieci przedszkolnych a nie ludzi dorosłych. Ścisk i ciasnota tak że nie można było swobodnie siedzieć, przez co były klutnie między pasażerami bo jeden drugiemu na kolanach niemal leżał. Pan kierowca bardzo miły, ale przecież on noc nie mógł poradzić. Proponuję może Pan który zaprojektował ten autokar wybierze się tym autokarem/nr. 274/w pedróż to może zrozumie jak bardzo wygodnie się jechało
~Mariusz / 2023-09-09 08:26
Ocena: 3.00 / 5
Tata podrozowal wiele razy z firma Sinbad generalnie jest ok niestety Pani Stewardesa Dominika (Polska-Anglia ) jest bardzo niesympatyczna , nieprofesionalna I powinna jeszcze raz przejsc szkolenie z obslugi klienta.
~Mirabelka / 2022-09-09 20:56
Ocena: 3.00 / 5
Niestety nie mogę dać pozytywnej opinii z racji tego, że nie rozumiem jak można zabierać w podróż pijanych pasażerów. Smród niesamowity w autobusie. Pani pilotka nie udziela informacji dlaczego policja zatrzymuje autokar. Opóźnienie czterogodzinne bez słowa wyjaśnienia obsługi. Jedna wielka tragedia. Uważają że jak człowiek kupił bilet to ma siedzieć cicho i cieszyć się że w ogóle zawiozą do celu.
~Misiek / 2024-05-21 12:20
Ocena: 3.00 / 5
Wyjechaliśmy z Świecka o godzinie 00:30 21-05-2024 i pojechaliśmy w stronę granicy Frankfurt nad Odrą tam jechaliśmy prawie 1,5h rozumiem korki plus kontrola paszportowa ale 300km przed danym przyjazdem 6 przerw każda po 15 minut no moja podróż z Warszawy do xxx wynosiła prawie 24h ostatni raz korzystam z linii Sindbad
Wadydużo by tu pisać
~Monika / 2022-04-02 16:22
Ocena: 3.00 / 5
Witam. Kierowca z który jedzie dzisiaj (tj.02.p4.2022) z Dębicy jest niemiły. Mowi niewyraźnie, a kiedy ktoś go zaoyta o coś to jest niegrzeczny... nawet pasażerom nie życzył miłej podróży i nie informuje o niczym .
~Niezadowolona / 2022-07-17 19:36
Ocena: 3.00 / 5
Jeżdżę sinbadem wtedy gdy potrzebuje firma znam od początku jeszcze mi się nie zdarzyło żeby byli no punktualni żeby raz powiedzieli przepraszam opóźnienie juz mamy wielkie co z tegoi tak sobie stoimy nikt nic nie mówi panowie kierowcy przed autokarem katastrofa a my czzekamy
WadyMnóstwo
~Norek / 2022-08-19 00:07
Ocena: 3.00 / 5
Ogólny dramat brak pasa bezpieczeństwa brak przystanków na jakiś stacjach lub miejscach gdzie można kupić chociażby wodę przystanki na tak zwanych dzikusach gdzie nawet mydła nie ma o warunkach już nie wspomnę moja podróż z bonn do Kielc to ponad 20 h a nawet nadmuchu nie działają odpowiednio ogólnie nie polecam omijać szerokim łukiem
ZaletyTani bilet
WadyPrzepocone siedzenia,brak pasa bezpieczeństwa,wentylatory ledwo dmuchają,postoje na tak zwanych dzikusach
~Ola / 2023-07-23 20:30
Ocena: 3.00 / 5
Jadę 217 Sindbadem siedzenia straszna nogi podkurczone bo brak miejsca. A droga daleka.wyjecjalam o 18.30 Venla i do 5.10 do przejścia. Dlaczego jest tyle miejsc i taka ciasnota. Zawsze byłam zadowolona a od dziś więcej nie pojadę
~Pasażerka / 2024-01-01 14:28
Ocena: 3.00 / 5
Bardzo kiepskie warunki przejazdu w stosunku do ceny.. 27grudnia jechałam autokarem nr268 z Opola do Niemiec.. Autokar tak ciasny, że nie dało się nawet dobrze nóg wyłożyć, w autokarze ludzie poupychani, na taką długą trasę i na taką dużą liczbę Pasażerów, autokar powinien być większy i wygodniejszy.. Kierowcy też byli nieuprzejmi
ZaletyKierowcy bezpiecznie jechali
WadyCiasno, zero wygody
~Pasażerka / 2024-03-04 16:34
Ocena: 3.00 / 5
Firma Sindbad powinna bardziej dbać o dane Pasażerów, przecież wkoncu jest Rodo.. Kierowca Tomasz Augustyniak bierze numery telefonow z biletu w celach prywatnych i wypisuje do Pasażerek, firma powinna chronić prywatne dane Klientów..
~Paulina / 2022-08-01 07:33
Ocena: 3.00 / 5
Jechaliśmy z Zurichu do Konina pierwszy autobus rewelacja obsługa. Po przesiadce w Słubicach kierowcy katastrofa oni na papierosa wyszli chcąc wyjść dostałam informację, że nie mogę bo tu nie wolno stac. Mimo, że sami palili a autobus stał.
~paweł / 2023-01-25 23:02
Ocena: 3.00 / 5
żucają walizki kierowca pali w autobusie walizki żucone na mokrę podłorze
~Pazazer / 2024-03-25 05:42
Ocena: 3.00 / 5
Piloci i kierowcy nie mili dla pasażerów brak zaangażowania do pracy.
~Pep / 2023-12-01 22:03
Ocena: 3.00 / 5
Kurs na Paryz pierwszy i ostatni raz,pora zmienić pracowników!
~Podróżnik / 2023-02-08 13:48
Ocena: 3.00 / 5
Kierowca jadacy trasa Ostrów Wielkopolski, Sycow, Kepno do Wrocław Wrocław dniu 1.02.2023 jechał bardzo niebezpiecznie: jechał z bardzo duża prędkością pomimo że była ulewa typu ,,sciana deszu", wyprzedzał za ostrym zakrecie oznaczonym gęsto ustawionymi znakami o ostrym zakręcie, wyprzedzał w takj sposób ze ledwo uniknął zderzenia z innym samochodem, na koniec ostro hamował bo niby Sar mu wyskoczyła, kobiety krzyczały Jezus Maria podczas tego zdarzenia. Sytuacja ogólnie jiebezpieczna i niesympatyczna. Proszę zmijic tego podwykonowce bo prawdopodobne ze nawet drogi nie zna bo rozpędza się przed zakrętami a później ledwo wyrabia te zakrety