Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 13 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Ona / 2024-02-06 21:35
Zero ogrzewania...automat do kawy zepsuty niby i zero kawy,,,,zimno bo debasto po co włączac,,,a dajcie ludzie spokoj i chora jestem ,,,,,lekarz,tabsy,,,,nigdy wiecej -
-
~Pasażer / 2023-05-12 11:18
Witam dnia 11.05.2023 bus autokar nr 143 kierowca nie chciał poczekać kilku minut gdy zapytałem o to czy da radę zaczekać z 5 min ponieważ mam remont drog kierowca powiedziałem nie bo kara 3 tys go czeka i musiałem nadrabiać autem kolejne 130 km ma drogi przystanek po dojeździe kierowca był na miejscu 30 min przed czasem ciężko było.mu zaczekać kilka min jak oni się spyzniaja po 25 min nikt im tego nie wypomina ZaletyPilotWadyKierowcy -
~Pasażerka. / 2023-05-10 09:13
Radzę zwrócić większą uwagę na to, kogo zatrudniacie. Kierowcy strasznie wredni, opryskliwi i wręcz chamscy. Przy przesiadkach krzyczą na ludzi i klną ze złości jak ktoś o coś zapyta, bo nie zrozumiał gdzie iść.. Rozumiem,że dla kierowców to męczące powtarzać kilka razy te same informacje, ale trochę zrozumienia, niektórzy podróżują pierwszy raz i nie mogą odnaleźć się w tym tłoku, kierowca jest po to, aby pomóc a nie krzyczeć. Strach o cos zapytac. Oczywiście nie dotyczy to każdego kierowcy, bo byli tacy którzy sami podchodzili do pasażerów i sami pytali czy jakoś pomóc i czy wszystko jasne- to się chwali. ZaletyDobre ceny.WadyNiektórzy kierowcy. -
~Patrycja / 2023-12-18 20:54
W dniu 18.12.23 roku wyjeżdżałam z Opola autokarem nr15. Jadąc z miesięcznym dzieciątkiem musiałam zabrać wózek. Po chwili przychodzi do mnie Pan który pakował walizki do bagażnika mowize przekroczyłam bagaż i mam natychmiast zapłacić za przekroczony bagaż bo nie pojadę zachowanie było hamskie. Pi czym na infolini poinformowano mnie ze wózek jest liczony jako bagaż a nie gabaryt jestem bardzo nie zadowolona normalne że muszę zabrać dla dziecka wozek WadyObsługa fatalna mówiąc o Panu który pakował walizki do bagaznika -
~Rosso / 2022-12-11 02:55
Ja pitolę. 3 godziny podróży i ani jednej przerwy. Jaja sobie robią czy ki grzyb?? Do tej pory jak jeździłem zawsze jakiś postój co 1,5h. A teraz wcale. Zależy kto prowadzi czy ocb!!! -
~Sindbad / 2023-05-09 23:51
Niektorym kierowcom sloma z butow wystaje. Jak takie buractwo do obslugi ludzi zatrudniac? -
~Teraz / 2023-11-04 15:49
Jechałam 2 listopada,za mało przerw ,tak mnie bolał tyłek ,fotele wytłoczone , ani wstać ,bo ciadnota ogromna ,wszystkie miejsca zajęte ,toaleta jest w autokarze ale, nie każdy może ,postojów brak ,jedynie to kierowcy ok ,znają się na robocie autokar 55 . ZaletyKierowcy profesjonalniWadyCiasnnnnota -
~Wmpk / 2024-08-03 12:38
Kierowca nie miły , nie chciał zabrać moich bagaży i był wulgarny. Druga sytuacja: każdy wysiadł zapalić więc też wyszłam, odjechał beze mnie mimo że biegłam za autokarem , na własną rękę musiałam dojechać do Rotterdamu po bagaże i oczywiście na biurze obsługi powiedzieli że to moja wina -
-
~Ypsylon / 2023-09-10 21:56
Jazda 15 godzin i toaleta nieczynna nagminnie pasazerowie nie maja dostepu do toalety co raz czesciej sie zdarza komfort jazdy beznadzienny brak kultury obslugi nie polecam z korzystania z autokarow firmy Sindbad -
~Anezram66 / 2022-10-19 20:14
Jestem zniesmaczona dyskryminacją klienta bez złotej karty. Jeżdżę od lat i takowej nie mogę uzyskać. Ostatnio za 3kg nadwagi bagażu musiałam zapłacić 10CHF gdzie nie otrzymałam nawet rachunku. Klient złoty nic nie płaci. To nie jest uczciwe. -
~BarbaraKathi / 2022-07-13 20:03
Autokar z Opola do Frankfurt am Main, 13.07.2022- tak ciasno że normalna osoba nie szans wyprostować nóg a ktoś wyższy ma komfort jazdy minus zero , toaleta brudna i śmierdzi. Jak można w tak daleka podróż dać taki autokar??!! Skandal poprostu! ZaletyDobrze wyprofilowane siedzeniaWadyMało miejsca między siedzeniami, toaleta śmierdzi -
~Beata / 2023-01-01 19:18
Wyjazd Katowice Saarbrucken.Jeden kietowce dwoił się i troił.Zepsuło się urządzenie do wydruku pasków na walizki Wszystko ręcznie wypisywał.Kolejka dosyć duża.Samemu trzeba walizkę wręcz upychać do bagażnika.Przesiadka w Opolu to standard.Brak dodatkowej osoby do organizacji.Opóżnienie 30 min -
~Beni / 2025-06-22 09:59
Opóźnienia, długie postoje spowodowane wewnętrzną organizacją przesiadek, nierzetelna informacja (miała być jedna przesiadka w/g opisu, w rzeczywistości były dwie) WadyDużo pzesiadek -
~Ciasny1946 / 2023-01-07 08:31
Ceny biletow i połączenia miast w porządku. 6 stycznia wyjechałem autokarem 147 z Den Haag do Bydgoszczy. Pani pilot od początku swojej, która zaczęła o 5 rano ani raz nie zapytała czy mam ochotę na kawę. Uważam, że powinna Pani chociaż sporadycznie wykonywać swoje obowiązki skoro pobiera Pani wynagrodzenie. -
~Dag / 2023-02-05 01:14
Rozkład jazdy na Internecie nie odpowiada rzeczywistości, dodatkowa przesiadka w Dortmundzie z Holandii, później Świecko. Męczące. Kultura pasażerów różna. ZaletyCenaWadyPrzesiadki, czekanie, obciążanie pierdołami kierowców, którzy mają mieć warunki do bezpiecznej razdy, brak kompetentnego pilota. -
~Daniel / 2023-07-22 21:02
Masakra zapakowanie 20 osób twa godzinę i tak na każdym przystanku po 3 h byłem 100km od domu -
-
~Dk / 2023-04-01 11:24
Witam. Juz w Rastatt czekalismy ponad godzine na autobus. W koncu przyjechal inny, ktory nadrobil strate. No ale zeby nie bylo za pieknie musielimy czekac ponad 2 godziny na autobus z Londynu. Na 7 osob! Jakby nie bylo mozna zorganizowac busa dla tych paru osob. Niestety potwierdzaja sie zle opinie p Sindbadzie. Jedna wielka katastrofa. Brawo Wady20 godzin podrozy i nikt nie zaproponowal napoi a wrecz zignorowal prosby pasazerow. -
~Edward / 2023-07-26 07:34
Nr 139 autokar z Gent jeden z kierowców wyglądał na chorego bo tak się zachowywał gdy prowadził autokar ten kierowca to był strach że dojedziemy cali i zdrowi nie umiał posługiwać się GPS gubił się drugi kierowca musiał caky czas patrzeć i mówić , gwałtownie hamował, przyspieszał, dziwne manewry robił zjechaliśmy na parking to wjechał dla osobówek zamiast dla autokaru potem pod zakaz wjechal żeby wyjechać z tamad oraz kierowca zbierał w trakcie przerwy puszki po piwie po konserwach a potem przy wyjmowaniu toreb puszki się wysypały na torby podróżujących. Porażka. Proszę o wyciągnięcie wniosków wobec tego jednego kierowcy nawet Pilotka mówiła że napiszę skargę. ZaletyPilotka i drugi kierowca w porządku nr139. Dzień 24.07-25.07 z poniedziałku na wtorek.WadyNieodpowiedzialny kierowca -
~Iridid / 2023-07-22 21:01
Witam serdecznie, często korzystam z tej firmy i do dziś byłem mega zadowolony. Odkąd Sindbad podpisał umowę z firmą która wspiera Sindbad nie chcemy pisać z jaką, jestem rozczarowany brak ładowarek do telefonów, teraz będę miał wielki problem z dotarciem do pracy w Niemczech, ponieważ telefon mi się rozładuje i nie zadzwonię do kolegi żeby po mnie przyjechał ,mogli przynajmniej podać pasażerom taką informację ale nie po co prawda kasa wpadła i jest ok. Już NIE POLECAM jadę ostatni raz ZaletyByło fajnieWadyBrak ładowarek do telefonów w innych autokarach niż Sindbad -
~Iwona / 2025-01-12 17:19
Wyrazy uznania za miłą i profesjonalą obsługę przecudownej pilotce,Pani Marzenie,z którą miałam przyjemność odbyć podróż 9.01.2025 na trasie Słubice-Verona.
Kompetencja, profesjonalizm, zaangażowanie, świetna organizacja i dbanie o pasażerów,to tylko niektóre z zalet Pani Marzeny.
Stworzyła przemiłą atmosferę, dzięki której podróż była spokojna i przyjemna.
I jeszcze jedno spostrzeżenie, zero wulgaryzmów, przekleństw i zachowań nie na miejscu, co niestety często można zaobserwować u niektórych pilotek.
strona 13 z 45
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »