Cytat dotyczacy rozmowy z kierowcą
“Pytam się kierowcy :
na którym miejscu siedzę a on „co rok dziewięć”
ja się pytam co ?
a on 49 i czy do szkoły nie chodziłem “
Gratulacje,!!! PRYMITYWY !!!
Mam nadzieje, ze to wystarczajaco konkretnie i bez agresywnego języka ;) ;) ;) notatka
Zalety00000000000
Wady69696969*9*
~Mega wściekły pasażer / 2023-08-10 20:49
Ocena: 2.00 / 5
Witam. W dniu dzisiejszym bardzo się rozczarowałem i jestem mega wkurw....na dworcu autobusowym w Karlsruhe czekałem na mój Autokar.. Podjechał pierwszy Sindbad. Spytałem czy to mój Autokar? kierowca odpowiedział że nie ,pryjadą inne Autokary.. Po chwili podjechał drugi Autokar ,Sindbad koloru brązowo złotego, ponownie pytając kierowcę czy to mój autobus kierowca odpowiedział że Tak po czym z Busa wyszła Pani Pilot i bezczelnie i arogancko z podniesionym głosem powiedziała że to nie mój Autokar i że oni nie borą 140 osób, odpowiedziałem że od kierowcy otzymałem inną odpowiedź i że nie życzę sobie żeby się do mnie zwracała takim tonem ..z wielkim oburzeniem mruczała jeszcze coś pod nosem....Po pół godzinie podjechał trzeci Autokar ale już nie Sindbad tylko jakieś stare próchno Firmy Riviera nr Autokaru 265. Kierowca tego Autokaru również bezczelny i chamski....Spodziewałem się Autokaru Firmy Sindbad jakie Firma przedstawia na swojej stronie internetowej a przyjechało jakaś stara skrzynka z Firmy Riviera...Po prostu jakaś masakra!!!!
Jakość obsługi, Organizacja, Komfort = minus 10 !!!
Nie polecam tego przewoźnika!!!
ZaletyŻadne .....
WadyBrak organizacji, Obsługa Autokaru bezczelna i chamiska.....To niestety pierwszy raz ale jestem pewien że mój ostatni z tym przewoznikiem
~Jan / 2023-08-10 01:11
Ocena: 3.00 / 5
Miałem kurs 3.08 br z Holandii(Venlo) do Polski.
Autokar firmowany nazwą Dindbad na burcie pojazdu pojawił się w miejscu startu trasy opóźniony o 20 minut, ponieważ jechał z Belgii.
W autobusie było 2 kierowców którzy bardzo profesjonalnie wykonywali swoje obowiązki. Na wstępie oddałem swoje bagaże oraz otrzymałem nr miejsca w autokarze i rozpoczęła się podróż.
Już o godzinie 3 w nocy w Berlinie nadrobiliśmy wcześniejsze opóźnienie.
Następnie o godz 5 była przesiadka w Słubicach i tu zaczęły się problemy.
Podjechał Autokar sygnowany nazwą lipnicki. Tak jak poprzednio oddałem bagaże i otrzymałem nr miejsca jednakże było ono zajęte przez kogoś innego. Musiałem prosić kierowcę o interwencję. Po kilku minutach zasiadłem na swoim miejscu jednakże Autokar miał 1,5h opóźnienia ponieważ czekaliśmy na spóźnionych pasażerów. Tego opóźnienia nie udało się nadrobić już do końca kursu. Mało tego kierowca 2 razy pomylił trasę. W rezultacie spędziłem w podróży 21h a nie 18.30h jak miało być pierwotnie.
Sindbad jest ok ale niektórzy podwykonawcy, którym zleca dalsze części kursu są kompletnie nieodpowiedzialni.
ZaletyProfesjonalna obsługa samego Sindbada
~TOMASZ / 2023-08-09 20:55
Ocena: 2.00 / 5
Autobus 690 dzisiaj jadący do Warszawy, toaleta zamknięta - kierowca powiedział, że otworzą pòźniej. Czasami taka jest potrzeba organizmu że trzeba siè wysikać. Może wy macie pampersy, ok , rozumiem, siedziciebpo kilka godzin za kierownicą- tak jak w biedronce kiedyś kasjerki obsługiwały w pampersach -wtedy możecie siè obejść bez toalety. Ludzie płacą kasè I w trakcie jazdy toaleta zawsze powinna być otwarta. Widzę jak starszy pan chce skirzystać z toalety i jakieś dziecko. Toaleta jest wciąż zamknięta. To chodzi konkretnie o kierowcòw tego autobusu. TO JEST OFICJALNA SKARGA. Tak się zastanawiam czy to wy sami sobie tak otwieracie kiedy chcecie czy to zarządzenie waszych szefòw Czekam na odpowiedzieć kierownika firmy Sindbad. DZIĘKUJĘ
~Magda / 2023-08-09 17:39
Ocena: 3.50 / 5
Chciałam ostrzec i zwrócić uwagę właścicieli firmy na zachowanie kierowców.
Chodzi konkretnie o kierowcę z autokaru 53.
W dniu 08.08.2023 moja mama wraz z siostrzeńcem wracali z Holandii. Z tym "Panem" jechali Holandia -Opole (później mieli przesiadkę)
Pan BARDZO nie miły,krzyczał zarówno na mamę ( lat 7) jak i na siostrzeńca (lat 13).
Nie można pozwalać na takie zachowanie!!! Trzeba reagować. Wiem,że nie tylko ja dzisiejszego dnia wystawie taką opinię. Mam nadzieję,że "Pan CHAM " długo nie popracuje.
Dodam,że mama jechała do Holandii 01.08.2023 z Radomia....kierowcy bardzo mili i bardzo pomocni.
Tylko przy powrocie trafili na takiego buraka
ZaletyJeśli kierowcy są ok to podróż mija super
WadyZły dobór personelu
~Gigi / 2023-08-07 19:42
Ocena: 2.50 / 5
Niemiła ukraińska obsługa na infolinii, kierowcy nie zdarzyło mi się żeby byli nieuprzejmi, zazwyczaj jest pozytywnie. Podczas podróży została zaproponowana kilka razy kawa i herbata. Nie rozumiem najbardziej przesiadki w Słubicach, która potrafi trwać 2 godziny, przy 18 godzinnej podróży to jakaś paranoja... duża niewygodą w autokarze, ludzie są upchani i jest mało miejsca.
ZaletyCena biletów
Dostępność
Obsługa w autobusie
WadyObsługa infolinii
Przesiadki
Brak komfortu podczas jazdy
~Sss / 2023-08-07 18:51
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam jeździć tymi autobusami. Przewoźnik autobusu nr 6 albo nr 64 nie potrafi zadbać o bagaż (trasa Radom-Hamburg 06.08.2023) Po rozpakowaniu walizki w domu okazało się, że monitor który był w walizce jest cały pęknięty. W walizce były tylko ciuchy i monitor. Był dobrze zawinięty w ciuchy, ręczniki itp. Więc albo przewoźnik rzucał walizka w luku bagażowym albo musiała mu z niego wypaść.
WadyWasza firma to porażka.
~W / 2023-08-07 09:23
Ocena: 3.00 / 5
Podróż w nie których autokarach nie podawając kawy itp..Nawet się nie zapytają.Toaleta przez cała podróż nie czynna.Jadąc takim autokarem np.z dzieckiem gdzie toaleta nieczynna to masakra.Po to wybiera się taka podróż żeby mieć wygodniej.Ostatnio sindbad schodzi na najniższa ocenę.Jeszcze miesiąc temu byłam bardzo zadowolona.????????A jadąc z dzieckiem chcą rozdzielić siedzenia zganiają ze to góra odpowiada a to ustalała pilot/pilotka załoga .☹️.Zatrudniają Ukraińców którzy są bardzo nie mili jak coś się pytasz ????Firma powinna to zmienić tak jak było kiedyś człowiek bardzo chętniej jechał sindbadem☺️
ZaletyNapoje ,toaleta
WadyObsługa w autokarze
~Krzysztof / 2023-08-07 05:13
Ocena: 2.50 / 5
Pierwsza podróż z Łodzi do Holandii ok, chociaż czuć było u niektórych kierowców chamstwo. Natomiast szczytem wszystkiego był Pan z autobusu 166 na trasie Venlo - Łódź. Z racji na to, że to kawał drogi, a z pasażerem obok ciasnota, chciałem usiąść na wolnym miejscu( 2 były wolne) by choć chwilę się przespać. Kierowca od razu zaczął pukać mnie w nogę jakbym był jego zwierzęciem domowy i rozkazującym tonem kazał mi wrócić. Co by mu przeszkadzało, że bym usiadł na wolnym miejscu? Nikt aż do Słubic się nie dosiadał. Dramat po prostu takich cha**ów zatrudniać.
WadyKierowca z 166 - ten starszy.
~Corleone / 2023-08-05 21:29
Ocena: 1.25 / 5
Kategorycznie odmawiam podróży tym skurwialym przewoźnikiem!zawsze coś albo toaleta nieczynna albo opóźniony i nie wiadomo z którego stanowiska i najgorsze przesiadki masakra .flixbus jak jedzie to zawsze bez przesiadek
~Ostatni pasazer / 2023-08-05 04:43
Ocena: 1.75 / 5
Unikaj, jesli mozesz. Godzina przyjazdu, to fikcja i uzalezniona jest od odgornego zarzadzenia w danym dniu dla powodu, jak np w czasie mojej podrozy, aby wszystkie autokary zjechaly do Opola w tym samym czasie. Zatem nasz rejs byl opozniony o godzine, by osiagnac te odgorne zarzadzenie, jak poinformowal pilot autobusu.
Zobowiazanie wobec klienta odnosnie godziny przyjazdu na bilecie jest drugorzedne. Regulamin, to tez tylko na papierze. Palenie epapierosow, picie wodki bez uwagi. Nie jest nawet to sprawdzane.
Toalety brudne..
~Grażyna / 2023-08-05 00:33
Ocena: 5.00 / 5
Pozdrawiam super pilotów !
Paulina i Marcin ????????
ZaletyMiła obsługa
~Kasia / 2023-08-04 17:04
Ocena: 1.00 / 5
Wczoraj jechalam juz kolejny raz Sindbad Autokarem.Bylo okropnie.Autokar 111 .Mialam wykupiony podwojny bilet.Panowie kierowcy zarzadali jeszcze 40zl bo bagaz byl zbyt ciezki chociaz mialam prawo na zabranie dwoch bagazy.Walizka moja zostala uszkodzona .Miejsce dostalam blizko toalety.Smrod niesamowity.Nie wiem dlaczego nie ma przystankow w miejscach ,gdzie sa toalety.Mialam wrazenie ze oni przewoza ziemniaki a nie pasazerow ,ktorzy za podroz placa. I zasluguja inne traktowanie.Jestem ta firma bardzo rozczarowana juz kolejny raz.
~Amalia / 2023-08-04 03:10
Ocena: 3.25 / 5
Pierwszy Pan, który troszczył się o pasażerów tylko na krótkiej trasie autokaru nr.56 był bardzo miły. Jego cierpliwość i bardzo łagodny ton, jakim posługiwał się w komunikacji z gośćmi pokładu autokaru był wyjątkowo miły :)
Kolejni dwaj starsi panowie, którzy we Frankfurcie przejęli tenrze autokar na następne setki km są także bardzo mili. Ich troska o pasażerów jest podkreślona delikatnym humorkiem ;)
~Iro / 2023-08-03 18:10
Ocena: 2.75 / 5
Witam a Ja często jeżdżę Sindbadem i było ok ale w dniu 03.08.2023 jadąc autobusem nr 152 doznałem rozczarowania tak nie miłego i chamskiego opiekuna rejsu to jeszcze nie spotkałem (starszy siwy pan) najpierw głośno rozmawiał o godzinach pracy ze są nie takie a potem traktował pasażerów jak podopiecznych wycieczki z ZK dramat mam nadzieje ze takich pracowników nie spotkam więcej w tej firmie
~Kuba / 2023-08-03 09:17
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma to jakaś porażka mieli nas dzisaj zawieść do Bremen a 200km dalej kąpieli się że mirli nas przesadzić w Haburgu na inny autobus dzień stracony nie polecam tego przewoznika
~Tomek / 2023-08-02 22:48
Ocena: 4.50 / 5
Czytam te opinie i nie wierzę. Miałem okazje jechać ostatnio dwa razy Sindbadem,nie było smrodu,chamstwa i reszty tego o czym ludzie tutaj piszą. Jedyny mankament to mało miejsca. Autobus zazwyczaj dojezdza przed czasem. Kierowcy mili i kulturalni
ZaletyCena.punktualność.Miła obsługa
WadyMogło by być troszkę więcej miejsca
~Meggy / 2023-08-01 17:54
Ocena: 2.75 / 5
Jeżdżę Sindbadem od lat i zawsze byłam zadowolona . Niestety co tam się dzieje od około roku przechodzi ludzkie pojęcie. Brud w autokarach i smród. Pełno ukraincow którzy zachowują się w busie jak bydło poprostu ....kierowcy ani pilotka zero zwróconej uwagi nawet na pijanych pasażerów. Kierowca nie miły i opryskliwy . Koszmarna podróż z heilbronn do Opola autokarem nr 2 . 31.07.2023 godzina 20.
ZaletyW tej konkretnej podróży brak
WadySmród w autobusie , duszno , pijanych w sztok dwóch pasażerów, ukraincy zistawiajacy brud po sobie ,opryskliwy jeden z kierowców,
~Krzysztof / 2023-08-01 13:08
Ocena: 5.00 / 5
Super obsługa. Mili kierowcy i pilot. Pozdrawiam serdecznie
~Katarzyna Aleksandra / 2023-08-01 12:36
Ocena: 1.75 / 5
Kierowcy w busie 130 byli chamscy i niepoważni, zostałam potraktowana jak kilku letnie dziecko. Brak pilota oznaczał brak kawy. Kierowcy robili kawe sami dla siebie rozpinali koszule i przechdzili w ten nieprofesjonalny sposób przez pokład. Nikt nie pilnował czy pasażerowie sa na pokładzie. Zamiast „można już usiąść” usłyszałam „sio, iść już”. W busie podczas podczas trwania przesiadki gdy zabierałam swoje rzeczy i upewniałam się że wszystko zabrałam kierowca powiedział do mnie z wyrzutem „ to sie wychodzi czy nie bo ktos chce tu popracowac” po czym pośpieszona przez niego wyszlam z busu tylko po to by ponad godzinę czekać na bus o numerze 221. W tym busie nie było czynnej toalety, kawa również się nie pojawiła. Pani pilot była w 221 opryskliwa i na wszstkie pytania pasażerów odowiadała w naprawdę chamski sposób. Pół godziny temu powinnam być w Warszawie a jestem w Łodzi. Nie polecam.