Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 945 opinii

2.44 / 5

  • Poziom cen
    2.67
  • Oferta
    2.66
  • Jakość obsługi
    2.24
  • Wygoda
    2.23

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Wiolonczela / 2024-07-10 22:47
    Ocena: 4.00 / 5
    Podróżuję z Sindbadem od lat na trasie Luksemburg - Legnica. Obsługa zawsze miła, zarówno piloci jak i kierowcy. Porażką są niestety autokary piętrowe. Są ciasne, brak miejsca na bagaż podręczny, wszystko kłebiło się pod nogami. Po prostu dramat. Na tak długie trasy, gdzie w autobusie spędza się 17h, należałoby zrezygnować z piętrusów.
    ZaletyBardzo miła obsługa.
    WadyMało miejsca. Nie wygodna i mało komfortowa jazda autokarem piętrowym.
  • ~Alicja / 2024-08-04 13:29
    Ocena: 3.75 / 5
    Pierwszy raz korzystam z usług firmy sindbad autokary wyposażone na wysokim poziomie lecz niestety praca pilotki zostawia wiele do życzenia. Córka wyjeżdżała 2.08 do Frankfurtu autokarem 25 . Moja nieletnia córkę nawet nikt nie zapytał czy posiada oświadczenie . Zero zainteresowania ze strony pilotki Natalki . Toaleta była cały czas zamknięta. Mam nadzieję że gdy córka będzie wracać trafi na inną załogę
  • ~anymous / 2022-08-14 09:09
    Ocena: 3.75 / 5
    Podróż z Krakowa do Kiel 13.08./14.08. na czas,wygodnie, pyszna kawa, wysoka kultura osobista i pełen profesjonalizm pilota, pana Maćka. Oby więcej takich pracowników.
    ZaletyMiła atmosfera, pilot
  • ~Beti / 2025-10-20 12:19
    Ocena: 3.75 / 5
    Wracając z Niemiec Sindbadem,kierowca niemiły prz załadunku bagażu rzucał bagażami oczywiście uszkodził moją walizkę pakując ja do kufra przypiętego z tyłu autokaru. Zważył walizkę i okazało się że jest nadbagaż.Zaplacilam 10 Euro . Pytam gdzie zapłacić czy iść do pilotki ,a on że jemu.Wlozyl sobie do kieszeni pytam się o jakiś kwitek ,żadnej reakcji z jego strony. Na przesiadce oczywiście to samo z nowy zapłaciłam 10 euro za ten sam nadbagaż chociaż mówiłam że już e pierwszym autokarze zapłaciłam. Nie miałam żadnego kwitka ,żeby udowodnić. Ludzie co za brak profesjonalizmu. Nie chodzi już o te 10 tu i 10 tu. Ale myślę ,że kierowcy ( może nie wszyscy) okradają firmę.Jestem stałym klientem od 15 lat.
    ZaletyPanie pilotki i panowie piloci zawsze mili i uprzejmi kierowcy nie wszyscy
  • ~Borodin Oleksii / 2022-04-08 00:48
    Ocena: 3.75 / 5
    Jechal z Nienec do Polski. Kirowca nie mial reszty, kiedy podszedł zapytal ponownie, zaczal wuzywac, szarpac, normalnie zaczął histeria. Czy on narkoman, cxy choryj? I ten czlowiek prowadzil bus... Lepiej zapłacić wieńce i spokojnie jechać innym przewoźnik. Nie polecam!!
  • ~Dona / 2023-09-03 12:04
    Ocena: 3.75 / 5
    Jeżdżę z firmą Sindbad od 20 z której byłam bardzo zadowolona. Obecnie firma spada na dno loggistyka beznadziejna. Przesiadka na granicy gdzie czeka się ponad 2 godziny w nocy na następny autokar, brak szacunku dla pasażera i jego czasu. Pasażerowie w nocy z bagażami stoją na przystanku i nikt nie wie kiedy podjedzie następny autokar.
    Zabrali karty stałego klienta i zniżki na które pasażer zapracował przez lata. Kiedyś w czasie podróży można było napić się ciepłego napoju obecnie nie ma takiej możliwości ani puszczanych filmów w czasie jazdy. Proponuję zmienić ludzi którzy zajmują się logistyką, ponieważ przez ich nieudolność nie ma szacunku dla pasażerów jak również dla kierowców, którzy tak samo są zmęczeni taką organizacją pracy
    ZaletyMili kierowcy
    WadyLogistyka zła
  • ~Dona / 2023-09-03 12:04
    Ocena: 3.75 / 5
    Jeżdżę z firmą Sindbad od 20 z której byłam bardzo zadowolona. Obecnie firma spada na dno loggistyka beznadziejna. Przesiadka na granicy gdzie czeka się ponad 2 godziny w nocy na następny autokar, brak szacunku dla pasażera i jego czasu. Pasażerowie w nocy z bagażami stoją na przystanku i nikt nie wie kiedy podjedzie następny autokar.
    Zabrali karty stałego klienta i zniżki na które pasażer zapracował przez lata. Kiedyś w czasie podróży można było napić się ciepłego napoju obecnie nie ma takiej możliwości ani puszczanych filmów w czasie jazdy. Proponuję zmienić ludzi którzy zajmują się logistyką, ponieważ przez ich nieudolność nie ma szacunku dla pasażerów jak również dla kierowców, którzy tak samo są zmęczeni taką organizacją pracy
    ZaletyMili kierowcy
    WadyLogistyka zła
  • ~Ela / 2022-02-12 10:53
    Ocena: 3.75 / 5
    Szczególne podziękowania dla kierowcy p.Piotra Z Lublina i pilotki p .Basi którzy pomogli mi odzyskać zgubiony telefon na trasie Opole-Lublin dn.1.02.2022-E.Aleksandrzak.
    ZaletyZawsze miła obsługa
    WadyBrak połączenia z Białej Podlaskiej do Niemiec,a kiedyś było
  • ~Ella / 2021-10-26 11:57
    Ocena: 3.75 / 5
    Pomijajac spoznienia najbardziej zdziwona bylam brakiem przestrzegania przepisow covidowych.Nikt ,absolutnie nikt nie mial zalozonej maseczki.Lacznie z personelem.Bylam jedyna osoba z maseczka.To bylo wrecz przerazajace.Autokar wypelniony do ostatniego miejsca.Strach bylo jechac.Mieszkam w Niemczech ,gdzie nikt bez maseczki nie wejdzie do komunikaacj.Chce nadmienic ,ze podjechal autokar Flixbus i tam wszyscy byli w maseczkach.Jedyny plus ,ze kierowca nie zabral pijanych.Moze warto zwrocic jednak uwage na te maseczki.
    ZaletyKierowca nie zabral pijanych pasazerow
    WadyPasazerowie bez maseczek.Spoznienia.
  • ~Gogo / 2025-03-16 23:34
    Ocena: 3.75 / 5
    Nie ma tragedii. Kierowcy śmieszni, luzna atmosfera. Jeżdżę 10 lat, bywają rozne sytuacje, ale ogolnie polecam.
    ZaletyWesoło
    WadyŚmierdzi kiełbasą
  • ~Nyne / 2022-09-22 08:45
    Ocena: 3.75 / 5
    Właśnie jadę autokarem z Rzeszowa do Ulm, w Monachium piloci oskarżyli mnie że paliłem fajkę w toalecie bo jakiś pasażer tak twierdził, a w tej przesiadce ani razu nie ruszałem się z miejsca. Kierowcy po chamsku...
  • ~Pasażerka / 2023-02-03 13:53
    Ocena: 3.75 / 5
    Witam, podróżuje Sindbadem z Włoch do Polski.
    Kiedyś przed pandemia wszystko było super fakt że są opóźnienia ale to nie wina przewoźnika.
    Załoga okej, kierowcy mili , nawet żartowni , ale pilotka która chyba tylko ona jeździ.
    Pilotka jak dobrze kojarzę Ula to totalne dno, zamiast rozmawiać z pasażerami to do nich warczy,rządzi się w autokarze jak mako kto.
    Poprosiłam o zmianę miejsca to ponieważ miałam problem z chodzeniem to Pilotka Ula stwierdziła to po co pani jeździ, niech Pani idzie się leczyć, kierowcy próbują ją uspokoić ale nic z tego.
    Ogólnie wywnioskowałem ze jest wariatka ciągle krzyczy nic nie powie .
    Jakby za karę jeździła.
    ZaletyKierowcy mili.
    WadyPilotka Ula do zwolnienia.
  • ~Rafał / 2025-01-11 06:41
    Ocena: 3.75 / 5
    Wyjechałem wczoraj z Bilefeldu i jadę do Lublina są kierowcy tak nie mili radia nie włączyli nie robią przestanków tylko jadą szybko żeby zdążyć 15 a powinienem być na 17. Mniejsza o to ani kawę nie proponowali ani nas nie liczyli czy wszyscy są.
    Autokar fajny wygodny i komfortowy. Ogólnie mam problem z lędźwiowym kręgosłupem więc co jakiś czas mogli by zrobić pauzę
    WadyKierowcy to chamy!!!
  • ~Ala / 2022-01-20 22:47
    Ocena: 3.67 / 5
    Witam
    Jesli chodzi o personel to nie zauwazylismy zeby byl nieuprzejmy.
    Natomiast toalety smierdza i to juz na poczatku podrozy. Powinny byc odkazone i odswiezone, tym bardziej ze znajduja sie blisko kacika gdzie podawane sa napoje. Te toalety po prostu nie sa dokladnie myte i pilnie potrzebuja Domestosta.
    Poza tym co najwaznieszje Dyrekcja nie wymaga noszenia maseczek przez personel i podroznych. Nie wystarczy informacja na stronie. Wedlug prawa trzeba aby parsonel tego pilnowal i egzekwowal. W tamtym roku jedna osoba jechala z Covid, nie bylo konsekwencji dla Sindbada, bo wtedy jeszcze nie bylo takich obostrzen i wymogow. Teraz sytuacja jest odmiennie inna i jest obowiazek egzekwowania masek. Tak jak w innych srodkach transportu, a nie tylko informacja na stronie i przymykanie oczu na ich brak, tlumaczac, ze ludzi nie mozna zmusic. Otoz mozna i ma sie taki obowiazek. W razie infekcji do kilku dni po takiej podrozy firma poniesie konsekwencje prawne.
    A szkoda, gdyz jedzie sie calkiem dobrze, jesli sie trafi na nowszy , wygodniejszy autokar. Ceny tez przystepne. Wiec coz higiena i bezpieczenstwo lezy. Reszta moim zdaniem jest w porzadku. Nie mozna narzekac.
    Zaletyceny, mozliwosc wyboru wielu dat
    Wadyhigiena i dbalosc o bezpieczenstwo zakazenia covid
  • ~Karol / 2023-09-08 22:37
    Ocena: 3.67 / 5
    Katastrofa Biedni ci ludzie a szczególnie starsze osoby Niestety kierowca nie pozwala wysiąść na jakimkolwiek przystanku żeby zaczerpnąć powietrza czy poprostu zrobić kilka kroków rozprostować się Wagon do Katynia
  • ~Terres / 2023-10-26 23:35
    Ocena: 3.67 / 5
    Jechałam dzisiaj,40 kierowcy mili i zorganizowani było ok,jedynie z przerwami słabo , gonią 10 min i stres żeby zdążyć ,za dużo przesiadek , robią taki spęd pasażerów ,żeby ekonomicznie na korzyść przewoźnika ,czysto,przyjemnie
    ZaletyProfesjonalni kierowcy
    WadyZa dużo przesiadek ,za mało przerw
  • ~Anetta / 2022-06-12 18:52
    Ocena: 3.50 / 5
    Jakość usług po okresie pandemii znacznie się poprawiła.
    Jedyna wadą jest zimny nawiew klimatyzacji lecący przez całą trasę przejazdu powtarzający się w wielu autokarach a jezdżę często, wiem, ze wszystkim w tej kwestii się nie dogodzi ale za zimno to nie zdrowo i nie wszyscy tolerują klimatyzację np moja znajoma i ja leczymy już 3 tydzień infekcje dróg oddechowych po ostatniej podróży Sindbadem z włączoną klimatyzacją
    Zaletydostateczną liczba przystanków na rozprostowanie nóg
    Wadybrak informacji o spóźnieniach powyżej 30 min
    powrót ciepłych napojów byłby mile widziany
  • ~arecki80 / 2023-06-11 09:17
    Ocena: 3.50 / 5
    Co to ma być? Trasa niby skrócona, a w rzeczywistości i tak dojazd do celu o starej godzinie! Miało być 9.30 będzie 11 30. Masakra.
  • ~barbara / 2021-08-31 12:33
    Ocena: 3.50 / 5
    Jazde autobusem singbad uwazam w okresie corony, za bardzo niebespieczna; Autobus belny, oprocz mnie zaden nie uzywal maseczki ochraniajacej; nie podawano zadnych napoji; przy sinnej deszczowej, silne wiatry, temp. powietrza 8 stopni, w autobusie bardzo zimno; 2 kierowcöw spalo, an kierowca autobusu przy tej zlej pogodzie, podczas jazdy, gral na handy gry; prosze o wiecej kontroli. ja chce dalej korzystac z waszych przejazdow ale w bezpieczenstwie.
    Zaletywygodny autobus
    Wadyopisane wyzej
  • ~Basia / 2023-11-20 08:07
    Ocena: 3.50 / 5
    Często korzystam z usług przewoźnika jednak to co ostatnio zobaczyłam i usłyszałam zbiło mnie z nóg to przewoznik czy firma oferująca darmowe usługi? Na przerwie stałam obok pilotki i pasażera pilotka na siłę szukała okazji było słychać pasażer dwu krotnie mówił że nie jest zainteresowany. Nie pozdrawiam Cie dziewczyno nie wiem jak miałaś na imię(niska ,ciemne długie włosy grubszej postury )ale jak to czytasz to zapewne wiesz. Odradzam wszystkim
    ZaletyAutokar czysty
    WadyDarmowe usługi matrymonialne
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.85, ilość opinii: 5622
Flixbus
Ocena: 2.17, ilość opinii: 3415
Sindbad
Ocena: 2.44, ilość opinii: 945
NeoBus
Ocena: 2.66, ilość opinii: 741
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 2.02, ilość opinii: 422
Koleje Śląskie
Ocena: 1.58, ilość opinii: 394
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4954
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4631
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4099
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3514
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3213
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3181