Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
strona 12 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »
-
~Amalia / 2023-08-04 03:10
Pierwszy Pan, który troszczył się o pasażerów tylko na krótkiej trasie autokaru nr.56 był bardzo miły. Jego cierpliwość i bardzo łagodny ton, jakim posługiwał się w komunikacji z gośćmi pokładu autokaru był wyjątkowo miły :)
Kolejni dwaj starsi panowie, którzy we Frankfurcie przejęli tenrze autokar na następne setki km są także bardzo mili. Ich troska o pasażerów jest podkreślona delikatnym humorkiem ;) -
-
~Anonim / 2022-03-13 06:46
Uwaga!!!!
Na Pana kierowce z starszym stażem ,jadąc z Kraśnika do De z dzieckiem Pan wlacza filmy dla doroslych nie zwazajac ze sa nieletni w autokarze,oczywiscie zglaszane bylo do biura na to Pani po drugiej stronie odpowiedziala ze nic nie może zrobic,po drugie nie stabilny do prowadzenia juz pojazdu po drodze lapie go policja dostaje mandat i cwaniakuje.nie polecam z racji owej sytuacji.ZaletyDrugi kierowca za to wporzadku bardzo uprzejmy wysoki szatyn bodajrze pelna kulturaWadyReszta ok -
~Ewa / 2023-02-03 08:44
Moja trasa Essen-Gdansk w dniu 1.02 2023.Trasa nocna do Słubic Ok,kierowcy mili oraz pilot kilkakrotnie serwujący ciepłe napoje oraz dbający o pasażerów. Natomiast trasa po przesiadce do autokaru 221 kierującą przez kobietę ,atmosfera bardzo niemiła. Pani wyrażała głośno swoje niezadowolenie z pracy i apodyktyczna w stosunku do swojego zmiennika.W Koszalinie po zmianie kierowcy, poprosiłam grzecznie czy mogę prosić o kawę Pani na mnie wybuchła krzycząc, żadnej kawy nie będzie (nie ma pilota ,nie ma kawy)a jak mi się nie podoba to niech piszę skargę do pracodawcy.Jeżdziłam trzykrotnie Sindbadem i pierwszy raz byłam niezadowolona. -
~Greta / 2021-11-07 16:18
Tragedia.Nikt nie przestrzega zalecen covidowych.Maseczek nie nosi ani personel ,ani pasazerowie.Prosze wyobrazic sobie kilkunastogodzinna jazde w takim autobusie.Brak plynow dezynfekujacych .Naprawde totalna ignorancja.Nic tylko nastepnym razem dzwonic na niemiecka granice.Niech skontroluja testy i paszporty covidowe.Nie wspomne o spoznieniach ZaletyBrakWadyIgnorancja i balagan -
~Jo / 2021-10-14 13:44
Jechałam z Gdańska do Rzymu. Jedyny plus to kierowcy, którzy byli naprawdę sympatyczni i pomocni.
Na minus natomiast:
- kilka przesiadek o których nie zostaliśmy powiadomieni
- autobus zepsuł się i mieliśmy opóźnienie
- straszny ścisk - nie było ani jednego miejsca wolnego
- praktycznie nikt nie był w masce, wielu też otwarcie przyznało, że nie robiło testu na covid. O ile nie przejmuję się za bardzo zachorowaniem, o tyle nawet ja już zaczęłam mieć o to obawy biorąc pod uwagę, że 1/3 autobusu kaszlała (oczywiście brak masek), było duszno, a w dodatku ścisk
Zaletymili kierowcyWadywszystko inne -
~Joanna / 2022-12-11 11:52
Witam chcę tylko powiedzieć że kiedyś podróż autokarem Sindbad to była przyjemność teraz to dyskomfort ze względu na nie miłą obsługę chodzi o kierowców i pilota, była taka sytuacja że kierowca nie spakował bagażu pewnej pani i jej wmawiał że go nie dała do luku a moje zdanie jest takie że gdyby się zajęli rzetelniej swoją pracą a nie ploteczkami między sobą to by to szło sprawniej (przecież to ich praca), i te samodzielne przenoszenie bagażu samotna kobieta lub starsze osoby mają problem z kilkoma walizkami (gdzie jest ta obsługa co kiedyś), z przykrością muszę im dać bardzo niska ocenę ZaletyDojazd na czasWadyJak powyżej+ strasznie ciasno -
~Joanna / 2024-07-08 14:00
Chcialam podziekowac za przyjemna podroz Autobusem Nr 61 Opole..Mönchengladbach.
Panowie Kierowcy uprzejmni.
Wielki Uklon dla P.Moniki z biura w Duisburgu za Serwis i pomoc.
Dziekuje -
~Kasia / 2023-05-02 13:24
Obsługa na infolinii fatalna, 29 kwietnia dzwoniłam na infolinię, a Pani, która odbierała była bardzo nieprzyjemna, jakby za karę tam pracowała...
Kierowcy byli wporzadku, mili i uprzejmi, jednak w autobusie bardzo mało miejsca, byliśmy poupychani tak, że ciężko się było poruszaćZaletyMili, uprzejmi Kierowcy, podróż bezpiecznaWadyObsługa Infolinii na minus, mało miejsca w autobusach -
-
~Kasia Kasia / 2022-09-18 13:17
18.09.22 Autokar o numerze 25 Wrocław-Verona. Dawno nie spotkałam tak przemiłego i życzliwego kierowcy A zarazem (pilota) Pan STANISŁAW na najwyższym poziomie!!! Reszta powinna się uczyć ZaletyPan kierowca Stanisław -
~Magomed / 2023-03-12 10:29
Demon king 3 lari na euro ile to tanjiro vs muzan solo io Flow SwiftKey Flow Ududfgtgyyyfdsu753h ZaletyWygodne siedzeneWadyObsluga -
~Maya / 2022-09-06 11:55
Duszno, niewygodnie. 25 godzin z przednim siedzeniem uniemożliwiającym zmianę pozycji osobie z tyłu. Jak można tak zagęszczać siedzenia? W autobusie miejskim jest wygodniej. Absolutnie nie na takie długie trasy. To kpina z pasażerów. Zaletykierowcy się starająWadysiedzenia, duszno, postoje w krzakach -
~Miejsce nr 12 / 2023-08-14 18:32
W dniu 13 na 14 sierpnia r 2023 podróżując autokarem nr 14 z Anglii do Polski spotkałam się z przemiłą i troskliwą opieką
Bardzo chcę podziękować pilotowi Maciejowi za profesjonalne podejście do psażera -
~Mike / 2023-05-23 05:47
Czytając Opinie ludzi którzy mówią że z Ukrainy się zachowują głośno, A Polacy nie tak ? Fakt siedzenia nie są wygodne, ale nie można oczekiwać 1 klasy, Uwielbiam taką Panią,która jechała 23.05.23 z Słubic w kierunku do Tczewa. Jest to bodajże Pilot,ale można mówić że Mega Osoba ZaletyJasne informacjeWadyNiewygodne siedzenia -
~Nie Sindbad / 2022-11-05 11:48
Autobusy są różne, albo stare i śmierdzące, albo naprawdę nowe i czyste. Zależy od przypadku. Obsługa, i telefoniczna, i w autobusach, i na dworcach, najczęściej niestety okropna. Najlepiej nie dzwonić, nie podchodzić, nie pytać o nic. Jeśli traktuje się ludzi jak bydło to tak będą reagować. Życzliwy uśmiech, uprzejme powitanie i autentyczna próba pomocy robią ogromną różnicę a przecież nic nie kosztują. Wstyd tym bardziej jak to czyjś pierwszy kontakt z Polską. Dlaczego tak jest? ZaletyŁatwa obsługa strony przy zakupie biletu, gniazdka w autobusie, możliwość zakupu gorącego napoju -wtedy kiedy z przodu jest obu kierowców.WadyChamstwo personelu. -
~Ona / 2024-02-06 21:35
Zero ogrzewania...automat do kawy zepsuty niby i zero kawy,,,,zimno bo debasto po co włączac,,,a dajcie ludzie spokoj i chora jestem ,,,,,lekarz,tabsy,,,,nigdy wiecej -
~Pasażer / 2023-05-12 11:18
Witam dnia 11.05.2023 bus autokar nr 143 kierowca nie chciał poczekać kilku minut gdy zapytałem o to czy da radę zaczekać z 5 min ponieważ mam remont drog kierowca powiedziałem nie bo kara 3 tys go czeka i musiałem nadrabiać autem kolejne 130 km ma drogi przystanek po dojeździe kierowca był na miejscu 30 min przed czasem ciężko było.mu zaczekać kilka min jak oni się spyzniaja po 25 min nikt im tego nie wypomina ZaletyPilotWadyKierowcy -
-
~Pasażerka. / 2023-05-10 09:13
Radzę zwrócić większą uwagę na to, kogo zatrudniacie. Kierowcy strasznie wredni, opryskliwi i wręcz chamscy. Przy przesiadkach krzyczą na ludzi i klną ze złości jak ktoś o coś zapyta, bo nie zrozumiał gdzie iść.. Rozumiem,że dla kierowców to męczące powtarzać kilka razy te same informacje, ale trochę zrozumienia, niektórzy podróżują pierwszy raz i nie mogą odnaleźć się w tym tłoku, kierowca jest po to, aby pomóc a nie krzyczeć. Strach o cos zapytac. Oczywiście nie dotyczy to każdego kierowcy, bo byli tacy którzy sami podchodzili do pasażerów i sami pytali czy jakoś pomóc i czy wszystko jasne- to się chwali. ZaletyDobre ceny.WadyNiektórzy kierowcy. -
~Patrycja / 2023-12-18 20:54
W dniu 18.12.23 roku wyjeżdżałam z Opola autokarem nr15. Jadąc z miesięcznym dzieciątkiem musiałam zabrać wózek. Po chwili przychodzi do mnie Pan który pakował walizki do bagażnika mowize przekroczyłam bagaż i mam natychmiast zapłacić za przekroczony bagaż bo nie pojadę zachowanie było hamskie. Pi czym na infolini poinformowano mnie ze wózek jest liczony jako bagaż a nie gabaryt jestem bardzo nie zadowolona normalne że muszę zabrać dla dziecka wozek WadyObsługa fatalna mówiąc o Panu który pakował walizki do bagaznika -
~Rosso / 2022-12-11 02:55
Ja pitolę. 3 godziny podróży i ani jednej przerwy. Jaja sobie robią czy ki grzyb?? Do tej pory jak jeździłem zawsze jakiś postój co 1,5h. A teraz wcale. Zależy kto prowadzi czy ocb!!! -
~Sindbad / 2023-05-09 23:51
Niektorym kierowcom sloma z butow wystaje. Jak takie buractwo do obslugi ludzi zatrudniac?
strona 12 z 44
- « poprzednia
- 1 ...
- 10
- 11
- 12
- 13
- 14
- nastepna »