Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Sindbad opinie

Ocena na podstawie 847 opinii

2.38 / 5

  • Poziom cen
    2.62
  • Oferta
    2.59
  • Jakość obsługi
    2.17
  • Wygoda
    2.16

Dodaj własną opinię »

Autokarowe przewozy międzynarodowe do wielu krajów europejskich.
Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Zmęczony śmierdzący po podróży z sinbad / 2023-08-14 11:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj miałem nieprzyjemność podróżować sinbadem, Slupsk+Basel, zero informacji o dwóch przesiadkach, bus podstawiony w Słubicach nr 274 oczywiści pełny po brzegi do ostatniego miejsca to był koszmar dziesięć godzin bez klimatyzacji ludzie spoceni zaduch i smród, obsługa nic z tym nie zrobiła, dopiero na przystanku w Karlsruhe zmiana busa. Nie polecam sinbada to była koszmarna przejażdżka. Nigdy więcej!!!
    ZaletyZaletą jest to że już nie dam się nabrac na Sindbad
    WadySame wady !!!
  • ~Arkadiuas / 2023-08-13 22:49
    Ocena: 1.25 / 5
    Korzystam już kolejny raz z tego przewoźnika. Kilka lat temu dla umilenia przejazdu został włączony film. Teraz jest niemiła obsługa, coraz to mniejsze Busy, toalety nie są sprzątane, kilka przesiadek na jednej trasie, samemu trzeba zadbać o przenoszony bagaż?????!!!!
    ZaletyNie zauwazylem
    WadyWszystko to co w opini.
  • ~Klient, który mówi dzien dobry, prosze, / 2023-08-13 09:34
    Ocena: 3.50 / 5
    Jadę któryś już raz z Sindbad i niestety powtarza się,BARDZO niemiła obsluga ze strony kierowców.W większości gbury, ktorzy wożą jak za karę i jakby to robili za darmo. Elementarne zwroty grzecznościowe jak dzien dobry, proszę, dziękuję w ogole nie istnieją. Kierowca który skasowal mnie za nadbagaz mimo, ze jedna średnia walizka, nie wystawil mi rachunku mimo mojej prośby. Rozumie, że dodatkowr pieniążki do kieszeni a nie dla firmy.. Panie pilotki za to miłe i w porządku, pani Ukrainka i druga pani blondynka zawsze, ok. Kierowcy na jakis kurs, bo to masakra
  • ~Sabina / 2023-08-13 08:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Autokar 68 do Gelsenkirchen wszystko na najwyżym poziomie.
    ZaletyCzysto wygodnie miła obsługa
  • ~Klient od siedmiu bolesci / 2023-08-13 07:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie mili kierowcy, ja rozumiem bo kazdy jest zmeczony ale wystarczy byc milym …. Tyle. A i te nieszczesne przesiadki i do ktorego kierowcy nie poszlismy to mowili ze inny bus bo byly zmieniane miejsca w busach i ludzie przesiani no dobra ale dlaczego od busa do busa o 5 rano z walizami. Brak takiej organizacjiz bardzo malo miejsca w busie nie da sie nawet wyprostowac nog ogolnie nie jestem zadowolona za takie pieniadze to bardziej sie oplaca mal busem prywatnym i jeszcze Ci pijacy ukraincy w srodku bozeee
    ZaletyCzysto to chyba jedyna zaleta
    WadyPoza czystoscia to wszystko
  • ~Podróżnik / 2023-08-12 18:06
    Ocena: 2.25 / 5
    Podróżuje z firma Sindbad już od paru lat i pierwszy raz jestem zmuszona do wystawienia negatywnej opinii. Parę razy zdażyło mi się podróżować z Ukraińcami, którzy myślą że wszystko im się należy. Rozkładają siedzenia nie patrząc na osobę siedzącą z tylu, której zgniatają kolana. Jak się zwraca im uwagę to nie reagują i mówią ze oni maja mało miejsca. Każdy ma mało miejsca i chce w miarę w normalnych warunkach podróżować ponad 20 godzin. Zdażyło mi się ze Ukraińcy mieli pierwszeństwo wsiadania do autokaru i byli wywoływani z nazwiska a Polacy musieli czekać na swoją kolej.
    Odkąd nie ma pilotów kawa jest rzadko podawana przez kierowców, sobie robią ale pasażerów się nie zapytają (nie wszyscy kierowcy tacy są). Jeśli nie ma pilota w autokarze to kierowcy bardzo rzadko albo i wcale nie puszczają filmów.
    Obsługa firmy Sindbad bardzo spadła i nie wiem czy jeszcze będę podróżować z ta firma, bo siedzieć w autokarze i nie mieć miejsca na nogi to żaden komfort jazdy.
  • ~Podroznik / 2023-08-12 09:25
    Ocena: 2.00 / 5
    Trasa Bremerhawen Sanok najpierw jazda w upale w nieklimatyzowanym busie do Bremy. Kultura obsługi pozostawia bardzo wiele do życzenia. Nie można o nic zapytać, na pytanie "o której będziemy" , odpowiedź "co niewyraźnie mowie". Kolejna sprawa główny przystanek w Opolu toalety "połykają" monety, nie zwracają ich, z większego nominału nie wydają reszty, karty nie są akceptowane przez co robi się kolejka. Natomiast trasa Sanok Bremerhawen 3 sierpnia była bardzo obiecująca, podróż przebiegła w miłej atmosferze dzięki kierowcom oraz pilotom, pytania jak się jedzie, czy czegoś nie potrzebujemy. Myślałem, że powrót 11 sierpnia będzie taki sam ale bardzo się zawiodłem i z pewnością był to mój jak i osób wspólnie ze mną podróżujących ostatni kurs z tą firmą. Zobaczymy jeszcze jak będzie wyglądała podróż Opole Sanok, ale jeżeli panom nie odpowiada ta praca to niech poszukają innej.Placac za bilet, które nie są za przysłowiową złotówkę, chyba można oczekiwać jakiejś w miarę zadowalającej podróży a nie żeby ktoś podnosił na mnie lub inne osoby głos.
  • ~Wściekła / 2023-08-12 00:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Cytat dotyczacy rozmowy z kierowcą
    “Pytam się kierowcy :
    na którym miejscu siedzę a on „co rok dziewięć”
    ja się pytam co ?
    a on 49 i czy do szkoły nie chodziłem “

    Gratulacje,!!! PRYMITYWY !!!
    Mam nadzieje, ze to wystarczajaco konkretnie i bez agresywnego języka ;) ;) ;) notatka
    Zalety00000000000
    Wady69696969*9*
  • ~Mega wściekły pasażer / 2023-08-10 20:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Witam. W dniu dzisiejszym bardzo się rozczarowałem i jestem mega wkurw....na dworcu autobusowym w Karlsruhe czekałem na mój Autokar.. Podjechał pierwszy Sindbad. Spytałem czy to mój Autokar? kierowca odpowiedział że nie ,pryjadą inne Autokary.. Po chwili podjechał drugi Autokar ,Sindbad koloru brązowo złotego, ponownie pytając kierowcę czy to mój autobus kierowca odpowiedział że Tak po czym z Busa wyszła Pani Pilot i bezczelnie i arogancko z podniesionym głosem powiedziała że to nie mój Autokar i że oni nie borą 140 osób, odpowiedziałem że od kierowcy otzymałem inną odpowiedź i że nie życzę sobie żeby się do mnie zwracała takim tonem ..z wielkim oburzeniem mruczała jeszcze coś pod nosem....Po pół godzinie podjechał trzeci Autokar ale już nie Sindbad tylko jakieś stare próchno Firmy Riviera nr Autokaru 265. Kierowca tego Autokaru również bezczelny i chamski....Spodziewałem się Autokaru Firmy Sindbad jakie Firma przedstawia na swojej stronie internetowej a przyjechało jakaś stara skrzynka z Firmy Riviera...Po prostu jakaś masakra!!!!
    Jakość obsługi, Organizacja, Komfort = minus 10 !!!
    Nie polecam tego przewoźnika!!!
    ZaletyŻadne .....
    WadyBrak organizacji, Obsługa Autokaru bezczelna i chamiska.....To niestety pierwszy raz ale jestem pewien że mój ostatni z tym przewoznikiem
  • ~Jan / 2023-08-10 01:11
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałem kurs 3.08 br z Holandii(Venlo) do Polski.
    Autokar firmowany nazwą Dindbad na burcie pojazdu pojawił się w miejscu startu trasy opóźniony o 20 minut, ponieważ jechał z Belgii.
    W autobusie było 2 kierowców którzy bardzo profesjonalnie wykonywali swoje obowiązki. Na wstępie oddałem swoje bagaże oraz otrzymałem nr miejsca w autokarze i rozpoczęła się podróż.
    Już o godzinie 3 w nocy w Berlinie nadrobiliśmy wcześniejsze opóźnienie.
    Następnie o godz 5 była przesiadka w Słubicach i tu zaczęły się problemy.
    Podjechał Autokar sygnowany nazwą lipnicki. Tak jak poprzednio oddałem bagaże i otrzymałem nr miejsca jednakże było ono zajęte przez kogoś innego. Musiałem prosić kierowcę o interwencję. Po kilku minutach zasiadłem na swoim miejscu jednakże Autokar miał 1,5h opóźnienia ponieważ czekaliśmy na spóźnionych pasażerów. Tego opóźnienia nie udało się nadrobić już do końca kursu. Mało tego kierowca 2 razy pomylił trasę. W rezultacie spędziłem w podróży 21h a nie 18.30h jak miało być pierwotnie.
    Sindbad jest ok ale niektórzy podwykonawcy, którym zleca dalsze części kursu są kompletnie nieodpowiedzialni.
    ZaletyProfesjonalna obsługa samego Sindbada
  • ~TOMASZ / 2023-08-09 20:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Autobus 690 dzisiaj jadący do Warszawy, toaleta zamknięta - kierowca powiedział, że otworzą pòźniej. Czasami taka jest potrzeba organizmu że trzeba siè wysikać. Może wy macie pampersy, ok , rozumiem, siedziciebpo kilka godzin za kierownicą- tak jak w biedronce kiedyś kasjerki obsługiwały w pampersach -wtedy możecie siè obejść bez toalety. Ludzie płacą kasè I w trakcie jazdy toaleta zawsze powinna być otwarta. Widzę jak starszy pan chce skirzystać z toalety i jakieś dziecko. Toaleta jest wciąż zamknięta. To chodzi konkretnie o kierowcòw tego autobusu. TO JEST OFICJALNA SKARGA. Tak się zastanawiam czy to wy sami sobie tak otwieracie kiedy chcecie czy to zarządzenie waszych szefòw Czekam na odpowiedzieć kierownika firmy Sindbad. DZIĘKUJĘ
  • ~Magda / 2023-08-09 17:39
    Ocena: 3.50 / 5
    Chciałam ostrzec i zwrócić uwagę właścicieli firmy na zachowanie kierowców.
    Chodzi konkretnie o kierowcę z autokaru 53.
    W dniu 08.08.2023 moja mama wraz z siostrzeńcem wracali z Holandii. Z tym "Panem" jechali Holandia -Opole (później mieli przesiadkę)
    Pan BARDZO nie miły,krzyczał zarówno na mamę ( lat 7) jak i na siostrzeńca (lat 13).
    Nie można pozwalać na takie zachowanie!!! Trzeba reagować. Wiem,że nie tylko ja dzisiejszego dnia wystawie taką opinię. Mam nadzieję,że "Pan CHAM " długo nie popracuje.
    Dodam,że mama jechała do Holandii 01.08.2023 z Radomia....kierowcy bardzo mili i bardzo pomocni.
    Tylko przy powrocie trafili na takiego buraka
    ZaletyJeśli kierowcy są ok to podróż mija super
    WadyZły dobór personelu
  • ~Gigi / 2023-08-07 19:42
    Ocena: 2.50 / 5
    Niemiła ukraińska obsługa na infolinii, kierowcy nie zdarzyło mi się żeby byli nieuprzejmi, zazwyczaj jest pozytywnie. Podczas podróży została zaproponowana kilka razy kawa i herbata. Nie rozumiem najbardziej przesiadki w Słubicach, która potrafi trwać 2 godziny, przy 18 godzinnej podróży to jakaś paranoja... duża niewygodą w autokarze, ludzie są upchani i jest mało miejsca.
    ZaletyCena biletów
    Dostępność
    Obsługa w autobusie
    WadyObsługa infolinii
    Przesiadki
    Brak komfortu podczas jazdy
  • ~Sss / 2023-08-07 18:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam jeździć tymi autobusami. Przewoźnik autobusu nr 6 albo nr 64 nie potrafi zadbać o bagaż (trasa Radom-Hamburg 06.08.2023) Po rozpakowaniu walizki w domu okazało się, że monitor który był w walizce jest cały pęknięty. W walizce były tylko ciuchy i monitor. Był dobrze zawinięty w ciuchy, ręczniki itp. Więc albo przewoźnik rzucał walizka w luku bagażowym albo musiała mu z niego wypaść.
    WadyWasza firma to porażka.
  • ~W / 2023-08-07 09:23
    Ocena: 3.00 / 5
    Podróż w nie których autokarach nie podawając kawy itp..Nawet się nie zapytają.Toaleta przez cała podróż nie czynna.Jadąc takim autokarem np.z dzieckiem gdzie toaleta nieczynna to masakra.Po to wybiera się taka podróż żeby mieć wygodniej.Ostatnio sindbad schodzi na najniższa ocenę.Jeszcze miesiąc temu byłam bardzo zadowolona.????????A jadąc z dzieckiem chcą rozdzielić siedzenia zganiają ze to góra odpowiada a to ustalała pilot/pilotka załoga .☹️.Zatrudniają Ukraińców którzy są bardzo nie mili jak coś się pytasz ????Firma powinna to zmienić tak jak było kiedyś człowiek bardzo chętniej jechał sindbadem☺️
    ZaletyNapoje ,toaleta
    WadyObsługa w autokarze
  • ~Krzysztof / 2023-08-07 05:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Pierwsza podróż z Łodzi do Holandii ok, chociaż czuć było u niektórych kierowców chamstwo. Natomiast szczytem wszystkiego był Pan z autobusu 166 na trasie Venlo - Łódź. Z racji na to, że to kawał drogi, a z pasażerem obok ciasnota, chciałem usiąść na wolnym miejscu( 2 były wolne) by choć chwilę się przespać. Kierowca od razu zaczął pukać mnie w nogę jakbym był jego zwierzęciem domowy i rozkazującym tonem kazał mi wrócić. Co by mu przeszkadzało, że bym usiadł na wolnym miejscu? Nikt aż do Słubic się nie dosiadał. Dramat po prostu takich cha**ów zatrudniać.
    WadyKierowca z 166 - ten starszy.
  • ~Corleone / 2023-08-05 21:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Kategorycznie odmawiam podróży tym skurwialym przewoźnikiem!zawsze coś albo toaleta nieczynna albo opóźniony i nie wiadomo z którego stanowiska i najgorsze przesiadki masakra .flixbus jak jedzie to zawsze bez przesiadek
  • ~Ostatni pasazer / 2023-08-05 04:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Unikaj, jesli mozesz. Godzina przyjazdu, to fikcja i uzalezniona jest od odgornego zarzadzenia w danym dniu dla powodu, jak np w czasie mojej podrozy, aby wszystkie autokary zjechaly do Opola w tym samym czasie. Zatem nasz rejs byl opozniony o godzine, by osiagnac te odgorne zarzadzenie, jak poinformowal pilot autobusu.
    Zobowiazanie wobec klienta odnosnie godziny przyjazdu na bilecie jest drugorzedne. Regulamin, to tez tylko na papierze. Palenie epapierosow, picie wodki bez uwagi. Nie jest nawet to sprawdzane.
    Toalety brudne..
  • ~Grażyna / 2023-08-05 00:33
    Ocena: 5.00 / 5
    Pozdrawiam super pilotów !
    Paulina i Marcin ????????
    ZaletyMiła obsługa
  • ~Kasia / 2023-08-04 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Wczoraj jechalam juz kolejny raz Sindbad Autokarem.Bylo okropnie.Autokar 111 .Mialam wykupiony podwojny bilet.Panowie kierowcy zarzadali jeszcze 40zl bo bagaz byl zbyt ciezki chociaz mialam prawo na zabranie dwoch bagazy.Walizka moja zostala uszkodzona .Miejsce dostalam blizko toalety.Smrod niesamowity.Nie wiem dlaczego nie ma przystankow w miejscach ,gdzie sa toalety.Mialam wrazenie ze oni przewoza ziemniaki a nie pasazerow ,ktorzy za podroz placa. I zasluguja inne traktowanie.Jestem ta firma bardzo rozczarowana juz kolejny raz.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

PKP Intercity
Ocena: 1.80, ilość opinii: 4935
Flixbus
Ocena: 2.16, ilość opinii: 3069
Sindbad
Ocena: 2.38, ilość opinii: 847
NeoBus
Ocena: 2.64, ilość opinii: 705
Szwagropol
Ocena: 2.01, ilość opinii: 342
Koleje Dolnośląskie
Ocena: 1.91, ilość opinii: 304
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4387
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4382
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3859
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3488
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3198
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2892