Jazda do Torunia autobus miał być o 5:10
A przyjechał 5:45 po łaskawym przyjeździe załadunek potrwał razem z tankowaniem 6:27 myślę że szkoda czasu
ZaletyKlima
WadyOrganizacja
~Sławomir / 2023-08-26 19:43
Ocena: 1.00 / 5
Jadę właśnie autokarem platformy Sindbad i brak komfortu i przesiadka beznadziejna nie zadowolony klient slawek2686@gmail.com
ZaletyBrak
WadyNie polecam
~ANNNA / 2023-08-26 06:07
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT!!! PODRÓŻ 19/20.07.2023R ZE SŁUPSKA DO PARYŻA.
AUTOKAR PRZYJECHAŁ O CZASIE, A ODJECHAŁ Z GODZINNYM OPÓŹNIENIEM.CZEKANIE PRZED AUTOBUSEM GODZINĘ W SŁOŃCU - ŚREDNIA PRZYJEMNOŚĆ. TYLE TRWAŁO LOKOWANIE PASAŻERÓW I PAKOWANIE BAGAŻY - ZEPSUTA DRUKARKA DO OZNAKOWANIA BAGAŻY. MIMO, ZE POCHŁONĘŁO TO TYLE CZASU I TAK WYZNACZONE MIEJSCE PRZEZ KIEROWCE BYŁO ZAJETE. HAOS I BAŁAGAN, WSZYSCY SZUKALI SWOJEGO MIEJSCA, PO KILKA OSÓB DOSTAWAŁO TEN SAM NR FOTELA - BAJZEL I NIEPOTRZEBNE STRESY. PERSONEL PODCZAS PODRÓŻY GORĄCO ODRADZAŁ KORZYSTANIE Z TOALETY W AUTOBUSIE, TYLKO W OSTATECZNOŚCI - BO BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO W AUTOBUSIE, BO JEST LATO- MOZNA PRZECIEŻ CZĘŚCIEJ OPRÓŻNIAĆ!!! I FAKTYCZNIE ZALATYWAŁO SMRODEM. KRÓTKIE RZADKIE POSTOJE - PEWNIE Z POWODU OPÓŹNIENIA. NA KONIEC PODRÓŻY NIESPODZIANKA - ZMIANA MIEJSCA WYSIADKI- 20 KM DALEJ NIŻ W BILECIE, MIAŁO BYĆ NA PLACU CONCORDE, ALE NIKT Z PERSONELU NIE BYŁ UPRZEJMY POINFORMOWAĆ O ZMIANACH. PO CO KAŻĄ PRZY KUPNIE BILETU PODAWAĆ NR TELEFONU, EMAIL ??? WYSTARCZYŁ BY SMS. DRAMAT. ROZWAŻAM NAPISANIE SKARGI DO GŁÓWNEGO INSPEKTORATU TRANSPORTU DROGOWEGO, CZYTAJĄC OPINIE, RADZĘ TO I INNYM. SINDBAD JEST MONOPOLISTĄ, NIE MA KONKURENCJI I DLATEGO POZWALA SOBIE TAK TRAKTOWAĆ LUDZ. MYŚLĘ ,ŻĘ CZAS Z TYM SKOŃCZYĆ. GORĄCO NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA.
~Annna / 2023-08-26 05:56
Ocena: 1.00 / 5
DRAMAT!!! PODRÓŻ 19/20.07.2023R ZE SŁUPSKA DO PARYŻA.
AUTOKAR PRZYJECHAŁ O CZASIE, A ODJECHAŁ Z GODZINNYM OPÓŹNIENIEM.CZEKANIE PRZED AUTOBUSEM GODZINĘ W SŁOŃCU - ŚREDNIA PRZYJEMNOŚĆ. TYLE TRWAŁO LOKOWANIE PASAŻERÓW I PAKOWANIE BAGAŻY - ZEPSUTA DRUKARKA DO OZNAKOWANIA BAGAŻY. MIMO, ZE POCHŁONĘŁO TO TYLE CZASU I TAK WYZNACZONE MIEJSCE PRZEZ KIEROWCE BYŁO ZAJETE. HAOS I BAŁAGAN, WSZYSCY SZUKALI SWOJEGO MIEJSCA, PO KILKA OSÓB DOSTAWAŁO TEN SAM NR FOTELA - BAJZEL I NIEPOTRZEBNE STRESY. PERSONEL PODCZAS PODRÓŻY GORĄCO ODRADZAŁ KORZYSTANIE Z TOALETY W AUTOBUSIE, TYLKO W OSTATECZNOŚCI - BO BĘDZIE ŚMIERDZIAŁO W AUTOBUSIE, BO JEST LATO- MOZNA PRZECIEŻ CZĘŚCIEJ OPRÓŻNIAĆ!!! I FAKTYCZNIE ZALATYWAŁO SMRODEM. KRÓTKIE RZADKIE POSTOJE - PEWNIE Z POWODU OPÓŹNIENIA. NA KONIEC PODRÓŻY NIESPODZIANKA - ZMIANA MIEJSCA WYSIADKI- 20 KM DALEJ NIŻ W BILECIE, MIAŁO BYĆ NA PLACU CONCORDE, ALE NIKT Z PERSONELU NIE BYŁ UPRZEJMY POINFORMOWAĆ O ZMIANACH. PO CO KAŻĄ PRZY KUPNIE BILETU PODAWAĆ NR TELEFONU, EMAIL ??? WYSTARCZYŁ BY SMS. DRAMAT. ROZWAŻAM NAPISANIE SKARGI DO GŁÓWNEGO INSPEKTORATU TRANSPORTU DROGOWEGO, CZYTAJĄC OPINIE, RADZĘ TO I INNYM. SINDBAD JEST MONOPOLISTĄ, NIE MA KONKURENCJI I DLATEGO POZWALA SOBIE TAK TRAKTOWAĆ LUDZ. MYŚLĘ ,ŻĘ CZAS Z TYM SKOŃCZYĆ. GORĄCO NIE POLECAM TEGO PRZEWOŹNIKA.
ZaletyB R A K
WadyW I E L E
~Rafal / 2023-08-26 00:23
Ocena: 1.00 / 5
Autobus 161. 25.08.2023 do Paryża z Poznania. Bez przesiadki ok. Super. W Słobitach kazali mi się przenieść, bo znowu źle obliczyli miejsca.
~Agnieszka / 2023-08-25 20:39
Ocena: 2.25 / 5
Potwierdzam ogólną złą opinię pasażerów, ale niestety to jedyna firma autokarowa z Polski do Paryża. Kierowca autokaru z Kłodzka do przesiadki na granicy nie zareagował na moją powtórzoną prośbę zapalenia światełek w nad siedzeniem. To był jego sposób odmówienia mojej prośby. W czasie innych podróży, kierowcy byli równie gburowaci i nieprzyjemni.
ZaletyPiloci byli w miarę uprzejmi
~Stefan / 2023-08-24 19:35
Ocena: 2.00 / 5
Podróż z Radomia do Paryża 24.08.2023. Na terenie Polski autobus piętrowy którego stan po zostawiał wiele do życzenia. Pani pilot aż tryskała złością do pasażerów.
ZaletyNie widziałem żadnych zalet.
WadyAutokar obsługa. Żal tulko kierowców którzy próbowali posklejać to gówno.
~E. / 2023-08-21 12:40
Ocena: 2.00 / 5
Podczas podróży z Białegostoku do Mannheim dnia 21.08.2023 było dwóch kierowców. Starszy i młodszy. Starszy pan kiedy wydawał mi bilet, poprosiłam go o miejsce z przodu, a on bardzo chamsko i opryskliwie wskazał miejsce w połowie autokaru. Kiedy powiedziałam ze prosiłam o miejsce nr 5 lub 8 tak jak było wskazane w uwagach biletu i bardzo mi zależało aby siedzieć z przodu (ponieważ tak lepiej znoszę podróż), po raz drugi i bardzo bezczelny powiedział, ze mam siedzieć z tylu i przerwał ze mną rozmowę.
Płacę za bilet i jednak wymagam o odrobine szacunku do drugiej osoby szczególnie, ze uwagi zgłaszałam już wcześniej. Czy kierowcy tam jeżdżą za karę i dlatego są takimi burakami ?
WadyOpryskliwi i chamscy kierowcy
~Dominika / 2023-08-20 17:17
Ocena: 5.00 / 5
Jechałam na trasie Wrocław-Lyon. Przesiadka idzie gładko, szybko. Autobus był tuż obok. Wszystko było super. Byłam przerażona po przeczytaniu opinii tutaj i aż ciężko mi uwierzyć, że są prawdziwe, bo w moim odczuciu to był bardzo dobrze zorganizowany przejazd. Czułam się zaopiekowana i wreszcie nie bałam się o kradzież bagażów tak jak w innej znanej firmie.
Zaletydobrze zorganizowany przejazd, opieka pilota, sprawna przesiadka, nie bałam się bagaże
Wadybrak
~Alicja / 2023-08-20 12:44
Ocena: 2.25 / 5
Witam .Niestety największe zastrzeżenie to godziny odjazdów i przyjazdów z Gdańska do uk Northampton .Bardzo niekorzystna zmiana przez to okropnie długa podróż do tego 2 przesiadki .Kiedyś tak nie było i wielka szkoda .Ostatnio małżonek jechał w obie strony .Kierowcy ok autokary tez jakos przetrwał to wszystko ale ciężko było .Może firma przemyśli jeszcze i skróci czas przejazdów przejazdów ?
ZaletyAutokar
WadyCzas i przesiadki
~K / 2023-08-20 07:26
Ocena: 1.00 / 5
Porażka totalna ten przewoźnik ludzi jak bydło traktują
~Krzyś / 2023-08-19 13:17
Ocena: 1.00 / 5
Chamstwo beszczelnosc obsługa na etapie przedszkola!!!!!! Bilety drogie.!!!KOSZMAR!!!!!
ZaletyZadnych
Wady Żadnych
~Anna / 2023-08-19 12:52
Ocena: 1.00 / 5
Witam serdecznie dzis jechałam autokarem Nr.48 z opola do karlsruhe zachowanie Pilotki jest bardzo chamskie traktuje pasazerów hoch przewóz bydła .To jest nie do przyjecia zeby kieriwca jadac autokarem pusał jednoczesnie na Telefonie.Jesli chodzi o grupe jadacs dzis do karlsruhePan Denis Pan Ryszard i Pani Pilotka kłócac sie przy padazerach to jest nie do przyjecia żadnych dokładnych informacji źadnego Filmu a juz nie mówiac o napojach .Przykro mi ze taka Firma ma tak nieprofesionalna załoge.
ZaletyŻadnych
WadyBraknie miejsca aby wpisac
~Skarga / 2023-08-18 22:08
Ocena: 1.75 / 5
Z przykrością informuję o chamskim zachowaniu starszego kierowcy z autokaru nr. 326 linii nr 02EX na trasie Kolonia - Opole, które miało miejsce podczas wyładunku bagażu w Opolu w dniu 17 sierpnia 2023r. Bagaże z piętrowego autokaru wyładowywane były przez dwóch kierowców: młodszego i starszego. Po wyładowaniu większości walizek pasażerów wysiadających w Opolu została wyciągnięta z luku bagażowego. Z niewiadomych przyczyn starszy kierowca odłożył na bok walizkę mojej Mamy. W chwili kiedy młodszy chciał ją wyładować starszy z niezrozumiałych mi powodów go powstrzymał. A gdy moja Mama upomniała się o bagaż powiedział, że "MOŻE JĄ SOBIE SAMA WZIĄĆ"!!! Jeżdżę Sindbadem już od lat i jeszcze nigdy nie byłam świadkiem takiego prymitywnego zachowania. Żeby w dodatku rosły mężczyzna tak potraktował drobniejszą od siebie kobietę! Wygląda więc na to, że Sindbad zaczął zatrudniać starych, chamskich prostaków! Brawo!!!
Zalety- częstotliwość połączeń
Wady- szarżowanie na drodze i przejeżdżanie na czerwonym świetle
- chamskie traktowanie pasażerów przez niektórych członków personelu Sindbada
~Loczek / 2023-08-17 23:32
Ocena: 1.00 / 5
Kukis ma rację, zgadzam się z chłopem, Sindbad tylko potrafi oszukiwać klientów.nie potrafią poczekać na klienta gdy ma problem i kontaktuje się z kierowcą.a jeśli wy macie problem w trasie to my jako klienci musimy to znosić jeśli ze strony Sindbad nie raz są problemy w trasie to czemu kierowca nie poczekam tą chwilę(te5min)nie polecam
ZaletyNie ma
WadyWszystkie
~Patryczak / 2023-08-17 23:21
Ocena: 1.00 / 5
Kukis ma rację .nie polecam robią ludzi w kulki.tylko na pieniądzach im zaląy miałem podobną sytuację
ZaletyNie ma
WadyWszstko
~Kukis / 2023-08-17 16:16
Ocena: 1.00 / 5
Ta firma potrafi tylko zarabiać na klientach i oszukiwać. Piszecie że macie internet na pokładzie. A tylko w Pl jest. Trzeba czekać na wasze autokary nie wiadomo po ile godzin a jak człowiek się spóźni 5 min na autokar to wy nie potraficie zaczekać bo uważacie się za bogów a my wam kur... Dajemy zarobić. Jesteście zwykłą bandą oszustów
ZaletyNie ma
WadyWszystko jest wada u was
~PeterS / 2023-08-15 00:18
Ocena: 2.75 / 5
Specyficzna firma. Dziwne podejscie do klientów. Tak jest zresztą od dwoch dekad. Traktowanie pasażerów jak intruzów, chamska i arogancka obsługa, ciasne autokary, niepunktualność, zamieszanie przy przesiadkach.... gorzej chyba być nie może.
ZaletyCieKo wymienić...
WadyJak wyżej
~Maryla / 2023-08-14 23:50
Ocena: 2.75 / 5
Z każdym wyjazdem coraz gorzej. Kierowcy to z kulturą nie mają nic wspólnego. Potrafią krzyczeć na ludzi że o głupich odzywkach nie wspomnę.Za każdym razem jest ten sam problem z przesiadkami bo ludzie niektórzy jadą pierwszy raz i nie do końca sie orientują kiedy i gdzie mają przesiadki a te buce za kierownicą to mają problem żeby wcześniej kilka minut powiedzieć. Za karę chyba tam pracują. Kawę to sprzedają dopiero po kolejnym upomnieniu bo dlaczego ludzie im przeszkadzają. Żadnego filmu nie puszczą nawet radio ostatnio dopiero w połowie drogi włączyli. Maskara sami psują sobie opinie przez takich kierowców
~Miejsce nr 12 / 2023-08-14 18:32
Ocena: 3.25 / 5
W dniu 13 na 14 sierpnia r 2023 podróżując autokarem nr 14 z Anglii do Polski spotkałam się z przemiłą i troskliwą opieką
Bardzo chcę podziękować pilotowi Maciejowi za profesjonalne podejście do psażera