Firma nie wypełnia zobowiązań umowy. Kilka lat temu przechodząc na prędkość 300 Mbs próbowali mi wmówić przyczynę w moim routerze. Po przyjeździe ich serwisu udowodniłem, że nie włączyli mi odpowiednich prędkości. Teraz przeszedłem na 600 mbs i znów nie zabezpieczają wymaganej prędkości. Ponadto konsultant z ich działu technicznego bardzo nieprzyjemny. Czas ich pracy w dni powszednie tylko do 18 a w soboty do 17. To kpina z klientów. Wzięli przed laty dopłaty unijne, zbudowali sieć a teraz klientów mają gdzieś. Jeśli [płacę za coś to mam prawo wymagać realizacji zobowiązań. Wkrótce zgłoszę ich do UOKiK. Tak nie może być. Dodzwonienie się do nich też jest bardzo trudne. ogólnie gdybym miał inny światłowód w okolicy to już bym ich pożegnał. Wg mnie jest to firma SKANDALICZNA.ZaletyFirma nie posiada zalet. Nie powinna już istnieć na rynku. UOKiK powinien od dawna się nimi zająć
WadyZła komunikacja z klientami, impertynencja ludzi z działu technicznego, niewywiązywanie się ze zobowiązań umowy w kwestii prędkości internetu, brak odpowiedzi na pisma przesyłane do nich mailowo.
MiejscowośćNekla