Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maria / 2022-11-05 12:38
    Ocena: 1.25 / 5

    Linia lotnicza odmawia odszkodowania i zwrotu kosztów transportu za lot opóźniony o 11 godzin.

    Lot ze Szczecina (Port Lotniczy Szczecin-Goleniów im. NSZZ Solidarność) do Krakowa (Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice). Z powodu mgły lot został przełożony z 22:40 dnia 01.11 na 9:30 dnia 02.11.
    Lotnisko znajduje się w odległości 60 km od Szczecina, transport na lotnisko oraz z lotniska jest więc bardzo trudny i kosztowny.

    Ze względu na duży dystans od centrum na lotnisko zostaliśmy przywiezieni przez rodziców. Na lotnisko przyjechaliśmy ok. godziny 21:15, od razu po przyjechaniu poszliśmy zapytać się, czy lot się odbędzie. Dostaliśmy informację twierdzącą. O 22:15 poinformowano nas, że samolot z Krakowa do Szczecina nie moze wylądować, ok. godziny 22:50 dostaliśmy informację, że lot jest przełożony na następny dzień. Z lotniska odebrali nas rodzice, przenocowaliśmy w domu, i następnego dnia przyjechaliśmy samochodem na lotnisko (łącznie 120 km, w bardzo złych warunkach pogodowych w dniu 01.11 oraz 120 km w dniu 02.11). Za przejazd samochodem prywanym oraz nocleg w domu nie posiadamy paragonu, który możnaby umieścić w standardowym formularzu zwrotów kosztów, zaś lotnisko odmawia przyjęcia wniowisku o zwrot kosztów bez paragonu.

    Pomijając straty związane z samym opóźnieniem, nieoobecnością w pracy i nieprzespaną nocą , jeżdzenie samochodem z lotniska do domu oraz z domu i na lotnisko wyceniam na ok. 120 zł (koszt paliwa) które lotnisko odmawia zwrócić
    ZaletyBRAK
    WadyLinia odmawia wypłacenia odszkodowania / zwrotu kosztu transportu za lot opóźniony o 11 godzin
  • ~Edison / 2022-10-31 20:53
    Ocena: 2.75 / 5
    Leciałam liniami Ryanair Sun (Buzz) z Rodos do Katowice. Podróż i obsługa przebiegała dobrze, natomiast oceniam bardzo negatywną ocenę Ryanair jeśli chodzi o przyjmowanie reklamacji z powodu zniszczenia bagażu. Na Rodos firma obsługująca lotnisko wrzucała bagaże do samolotu jak przysłowiowe ziemniaki. Po przylocie okazało się że kilka osób ma uszkodzone bagaże: urwane rączki, wgniecenia, dziury w bagażu. Przedstawiciel Ryanair w Katowicach oznajmił że nie ma sensu tego zgłaszać bo i tak Ryanair potraktuje to jak uszkodzenie "kosmetyczne". Bagaż zgłoszony i odmowa uznania roszczenia za zniszczony bagaż, bo wg linii da się podróżować z bagażem z urwaną rączką i dziurą! bo to kosmetyczne uszkodzenie. Szkoda słów za podejście do klienta!
    Zaletymiła obsługa w samolocie
    Wadyobsługa klienta reklamacyjnego
  • ~A / 2022-10-30 15:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Chciwa firma. Dobrze się zastanówcie nad zakupem tzw.tanich biletów. Tam nic nie jest tanie. To tylko złudzenie żadnego pozytywnego podejścia do klienta. BUBUBU.
  • ~GFG / 2022-10-27 08:21
    Ocena: 1.00 / 5
    NAJGORSZA LINIA LOTNICZA ,NIGDY NIE SKORZYSTAM WIECEJ
    UNIKAJCIE JAK OGNIA:((((
    ZaletyZADNYCH
  • ~Martyna / 2022-10-23 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo wszystkich posiadanych dokumentów nie wpuszczono mnie na pokład. Jak wielu innych osób. Obsługa wyrzuciła nas z lotniska. Musiałam zostać w Hiszpanii dwa dni dłużej poszukując informacji o brakujących dokumentach mimo , ze takie nie istniały. Wprowadzono mnie w błąd narażając na nie małe koszta i stratę czasu. Nie polecam nikomu.
  • ~Anty Rayaner / 2022-10-20 20:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Wielki cyganski hu... wam q du... przenosicie lot do Mediolanu i w ostatniej chwili się dowiadujemy o tym wylot o 7 a prze liście na 16 30... obyście zbankrutowali ????????
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~Danielix / 2022-10-20 18:13
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEDNIA ,DNO,ZENADA najpierw że kot opóźniony ile nie powiedzieli okazało się że z 22.30 na 1:55 sami znaleźliśmy te informacje na aplikacji o 1 powiedzieli ze lot odwołalny.Jest 3 w nocy wychodzimy z lotniska po odebraniu bagażu i sprawdzeniu paszportow TAK 2H trwało odbieranie bagażu.Wychodzimy na zewnątrz jest -2 stopnie 3 w nocy a my beż noclegu i 200 km od domu.Kobiety z dziećmi siedziały na walizkach i płakały.Okazlo się że wszystkie inne samoloty odleciały a w Edynburgu normalnie też lądują i to jest 3 taka sytuacja w tym miesiącu.NiGDY WIECEJ UNIKAJCIE JAK OGNIA.Ciekawe czy chociaż łaskawie wrócą pieniądze za bilety.
    ZaletyBrak
    WadyKpina z ludzi.
  • ~Wk...iony / 2022-10-20 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Kontakt z tymi liniami to istna tragedia, lot odwołany, a pieniędzy za bilet zapewni nie zobaczę!!!!! Zalosne
  • ~Krzysztof / 2022-10-20 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje karzą dopłacać za bagaż ktory jest opłacony i wymiarowy. Na bramkach udają idiotow ze nie rozumieją i to ich nie obchodzi i albo zapłacę albo bagaż zostaje na lotniski
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Były klient / 2022-10-18 12:57
    Ocena: 2.00 / 5
    Od wczorajszego dnia jesteście dla mnie nikim innym jak ZŁODZIEJAMI. Trzymać ludzi na lotnisku przez kilka godzin, bez żadnej informacji, przekładać lot parę razy i ostatecznie odwołać, bo się nie chce pracować???? I radź sobie człowieku sam 1500km od domu. Dno i wodorosty!!! Nigdy więcej!!! Żegnam ozięble.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Lyolya / 2022-10-11 19:04
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko poszło nam dobrze, lot powrotny był opóźniony na 2 g przez mgłę , ale to nie strasznie
  • ~Asia / 2022-10-11 17:52
    Ocena: 2.00 / 5
    Karzą dopłacać za bagaż, który jest wymiarowy bo nagle według nich jest niewymiarowy i nie podyskutujecie, że odmierzany był co do centymetra. Oni wiedzą lepiej. Byle naciągnąć i tyle.
    ZaletyNa ten moment żadnych
    WadyNaciąganie na koszty, niejasne informacje.
  • ~Pala / 2022-09-26 16:23
    Ocena: 2.25 / 5
    Moja mama 4 tygodnie przed wylotem miała zabieg na oko gdzie był wpuszczany gaz. Jeżeli gaz nie znikie jest bezwzględny zakaz podróży samolotem bo może stracić wzrok. Przed wylotem odbyła się kontrola i lekarz kategorycznie zabronił podróży samolotem w obawie o utraty wzroku. W call center zostałam poinformowane ze jest możliwość otrzymania zwroty kosztów biletów w takich przypadkach. Więc wysłałam odpowiednie dokumenty. Nie dostałam odpowiedzi o odrzuceniu reklamacji tylko informację że koszty biletów są nierefudowane. Po ich e-mailach sierdzilam że oni nie czytają żadnych dokumentów i żadnych maili. Nie było nic odnośnie mojego przypadku. Oni po prostu maja przygotowane odpowiedzi i je wysyłają. Nawet się zgodzili ze stwierdzeniem 'If you takę Ryanair you are the lover we never give money back'. Nie rozumiem takuego traktowania klientow.
  • ~Podróżniczka / 2022-09-17 13:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot został opóźniony, co nie jest niczym dziwnym, bo to się zdarza, ale bardzo nieprzyjemna była relacja obsługi lotu. Mimo ze wybiła godzina o której mieliśmy wylecieć, nie bylo zadnej informacji o opóźnieniu - ile wynosi i ze wg jest.
    Jedyny komunikat pilota był taki, że za wolno wchodzimy i blokujemy przejście oraz ze mamy sie pospieszyć. Ani słowa o opóźnieniu - że jest, ile wynosi , ani tym bardziej przeprosin.
    Wybierając tę linię lotniczą nie oczekiwałam luksusów, ale kultury już tak.

    Niesmak pozostał.
  • ~Angelika / 2022-09-10 07:11
    Ocena: 1.25 / 5
    Lot Mediolan- Gdańsk. Zakończył się na lądowaniu we Wrocławiu. Stewardesy w samolocie ściemniały nas, ze zrekompensują nam to i dostaniemy nocleg i transport do Gdańska. Nie dostaliśmy nawet butelki wody. Na lotnisku powiedzieli, ze mamy działać na własna rękę ????. Po jakiejś godzinie lotnisko sie lituje (to nie ryainar- on do końca miał nas gdzieś) za co dziękujemy i zamawia nam busy, ale to nie był ich obowiązek. Nigdy już nie polecę to linia !!!! Dno
    WadyWad tyle, ze szkoda słów
  • ~Katarzyna / 2022-09-08 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY więcej nie skorzystać z tych linii. Brud, syfiasty i ukryte we wszystkim koszty!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyTo nie są tanie linie lotnicze, to są drogie linie lotnicze. Wszędzie, we wszystkim ukryte koszty. NIGDY więcej nie skorzystać z tych linii.
  • ~P / 2022-09-07 07:54
    Ocena: 3.00 / 5
    Tak, pierwszy i ostatni raz leciałam waszymi liniami! Nigdy wcześniej nie miałam tyłu kłopotów a zarazem stresu co przy tym przelocie. Pani przy bramce powiedziała że nie wejdę już na pokład ponieważ spóźniłam się 1min i juz mnie i mojego 2letniego synka nie wpusci...opóźnienie 1min nie zmojej winy a zwinny lotniska bo macie za mało personelu i czekałam 2h na sprawdzenie bagażu! Co miałam zrobić z dzieckiem na lotnisku ,spać z nim tam, bo zamiast nas wywołać że zamykają bramki jak w innych liniach wasz personel stwierdził że nas nie włości,bo lot miał być ponktualny po czym był opóźniony o 40min! Gdzie sam lot trwał tylko 1,5h! Zmiany samolotu i Bóg wie co jeszcze! Nigdy więcej nie skorzystam z waszych lin i wszystkim odradze!
  • ~Luca / 2022-09-06 19:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie powinienem wracać z Teneryfy ale oczywiście "najlepszy z przewoźników" Ryanair wysłał mi wiadomość że lot jest spóźniony półtorej godziny po czym po 20 min dostałem wiadomość że już spóźnienie wynosi 2 godziny no i czekam dalej. Czemu zawsze z nimi są problemy. Latam dużo dużo zazwyczaj z easy Jet albo Jet 2 i nigdy nie ma problemu a ta firmą (Ryanair) poprostu się nie da bo albo nerwicy można dostać albo jakiś wylew cię czeka przez te ich kombinowanie. Najgorsza linia lotnicza w Europie.
    ZaletyŻadnych
    WadyJest ich tak dużo że szkoda teraz wymieniać
  • ~Oliwia / 2022-09-01 14:56
    Ocena: 1.50 / 5
    Lot z Gdańska do Sztokholmu. Obsługa tragedia... wszyscy nie mili tak jakby pracowali za karę. Co do samego lotu, był to najgorszy lot, którym do tej pory leciałam. Lądowanie tragiczne, bez wyczucia. Lepiej dopłacić u innych linii lotniczych, aniżeli tutaj narażać własne życie. Nie polecam
  • ~Robert / 2022-08-31 10:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jedna wielka porazka. Traktuja pasazerow skandalicznie. Po 5 godzinnym czekaniu na lotnisku z powodu opoznienia wylotu w Milano-Bergamo, w koncu poinformowali ze lot zostaje odwolany a zastepczego nie bedzie. Dwa dodatkowe dni stracone na poszukiwaniu polaczen zastepczych.
    ZaletyBrak
    WadyCalkowity brak kompetencji
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960