Zdecydowano nie polecam. Wybierzcie inna linie. Nieprzejrzyste zasady przy zakupie biletu. Chore dopłaty przy odprawie za brak nie obowiązkowe odprawy elektronicznej
ZaletyBrak
Wady
~Jakub P / 2023-04-05 22:13
Ocena: 1.00 / 5
Ryanair przełożył mój lot na kolejny dzień I zostałem zmuszony dokupić jedną noc w hotelu oraz straciłem dzień w pracy. Łącznie straciłem ponad 300 funtów. Ryanair nie zamierza oddać pieniędzy twierdząc że nie wiedzą jak zakwalifikować moją sprawę. Mają w D.pie klienta,zmieniają loty jak chcą nie licząc się z kosztami jakie musi ponieść klient. Jak dla mnie firma gorzej jak dno.
ZaletyŻadnych zalet
~Costa / 2023-04-04 09:08
Ocena: 4.00 / 5
Obsługa super, szczególnie Ekatarina. Super kobieta, wszystkim pomoże, uśmiechnięta, aż się chce lecieć.
Pozdrawiam.
ZaletyMiła obsługa
WadyPasy za krótkie...
~Julaaa / 2023-04-02 23:14
Ocena: 2.00 / 5
Leciałam dziś z Edynburga do Modlina. Obsługa na lotnisku była okropna,jeszcze nigdy nie trafilam na takiego sluzbiste i nieprzyjemnego pracownika jak przed dzisiejszym lotem,nie polecam!!!
~1212 / 2023-03-21 16:50
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia. Beznadziejny kontakt z klientem po odwołaniu lotu przez linie lotnicze. Lot miał się odbyć 30.12.2022 r. Kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię i za każdym razem otrzymywałam inną informację, co do tego jak mam postąpić. Pomimo realizacji i przesłania wniosku o zwrot kosztów biletu z powodu odwołanego lotu do dnia dzisiejszego tj. 21.03.2023 r. nie otrzymałam zwrotu kosztów (podobno wnioski rozpatrują w ciągu 7 dni taką informację usłyszysz na infolinii). Dziś po raz kolejny tam zadzwoniłam i znowu otrzymałam informację, że muszę coś zrobić, pomimo tego, iż we wcześniejszych rozmowach zapewniano mnie, że już nic nie muszę i że moja sprawa zostanie potraktowana priorytetowo. Nie polecam korzystania z usług linii Ryanair.
Zaletybrak
Wadyoszujkiwanie klienta
~brajan / 2023-03-18 00:55
Ocena: 3.00 / 5
Cebulaki lecą pierwszy raz samolotem. Zaplacili 59pln a wymagania jakby qatarem lecieli. Upchać co sie da do malego bagazu i poduszek. Spoznienie samolotu 10min i chca zwrotow za bułki. Bombelki wrzeszczą, a mamusie nieodprawione i z pretensjami ze nie siedza kolo starego za darmo.
~Trol / 2023-03-16 21:10
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa żmije jadowite pisiory j.b.n.,chamskie,bezczelne,wsiury myślą że od nich lot zależy...wiesiary z okolic.bolca im trzeba....kon by się uśmiał
~David / 2023-03-16 20:13
Ocena: 2.50 / 5
W dniu 16.03 Na lotnisku Modlin - Oslo Trop Gate 3A obsługiwała Czarna Pani. która była bardzo nie miła, flustrujace zachowanie jej osoby sprawiło iz lot byl kompletnie nie udany. Jej sposób bycia i zachowanie nie jest odpowiednim w tak mocno miejscu publicznym
~Sandra / 2023-03-14 17:37
Ocena: 2.00 / 5
Pani na lotnisku z Krakowa do Dublina 14.03.2023 godzina 17:35
Krótkie czarne włosy masakra poprostu,takiej wredoty i bezczelności nie spotkałam już od lat. I jeszcze bezczelnie ci się śmieje w twarz że ona może bo pana Boga za nogi złapała że jest na takim stanowisku. Żałosne poprostu nie szczęśliwe babsko.
WadyObsługa przy odprawie
~Klient / 2023-03-09 17:10
Ocena: 1.50 / 5
Pracowałem w miejscu bez zasięgu. W drodze na lotnisko zasieg się pojawił więc chciałem się odprawić i tu zdziwienie. Za późno. Na lotnisku 55 euro za wydrukowanie małego świstka. Złodziejska praktyka. Następnym razem polecę nie mając wyborów. Mając, zapłacę więcej innej firmie
ZaletyBrak
WadyBrak miejsca na wypisanie wszystkich
~Volvak / 2023-03-08 23:20
Ocena: 1.75 / 5
Oszuści. Napiszę krótko bo tylko tak można napisać. Kto kupuje to widzi jak działa ich strona internetowa. Szukasz lotu... cena X .... po zaakceptowaniu cena x+ coś co podwyższa cenę z księżyca. Bardzo ciekawe kupowanie klienta. Napiszcie od razu że cena za lot na wejściu to fikcja. Kliencie zobaczysz ją dopiero jak będziesz płacił.
A co najlepsze jak będziesz kupować to w informacji uzyskasz że to ostatnie miejsca "hehe". Dopiero jak jesteś już przy ewentualnym wyborze miejsca widać jak kłamią. Samolot prawie pusty, a piszą że jest już właściwie Full. Żenada. Bilet "300zł" a zaraz robi się "700" z znikąd! Myślałem, że to co piszą na różnych portalach to wymyślone rzeczy przez konkurencję form lotniczych. Niestety to prawda.
ZaletyPuki co brak
WadyCygaństwo.
~Komik 154 / 2023-03-07 21:13
Ocena: 2.00 / 5
Bardzo nie przyjemna obsługa, wredna i nie wychodwana, dzisaj był ostani raz co korzystam z tej firmy...
ZaletyNie ma
WadyObsługa
~Mariola / 2023-03-05 17:45
Ocena: 1.25 / 5
Ciasno jak w beczce śledzi, nawet oparcia nie można odchylić, bo udusisz pasażera z tyłu! Brak jakichkolwiek pojemników lub siatek na śmieci. Twarde, wysiedziane fotele (lot do Las Palmas trwający ponad 5 godzin) masakra!!! Ohydne, nienadające się do jedzenia kanapki! Oczekiwanie na bagaż w Katowicach - po 65 minutach pojawiły się pierwsze walizki na taśmie!!! Nigdy więcej takiego przewoźnika!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
WadyCiasnota. Brak pojemnika na śmieci. Stare, wysiedziane fotele. Ohydne jedzenie na pokładzie, nic gorszego nigdy nie kupiłam. Jedna wielka porażka!
~Mariusz / 2023-03-05 06:16
Ocena: 1.00 / 5
Zostaliśmy okradzeni na ponad 500 zł chociaż w emeil żadnych informacji na ten temat,baba która nas obsługiwała to jakaś totalna porażka, proponuję worek kartofli i na targowisko, samolot opóźniony, czystość fatalna,nigdy więcej.
Na lotnisku w Pyrzowicach pobieranie oplat za niewymiarowy bagaż," wypchany lub wystające kolka", około 300zl od walizki. Niemiła obsługa. Potraktowano nas jak bydło. Niepolecam i nigdy więcej tym gównem nie polecę. Oczywiście opóźnienia w standardzie i zero przeprosin.
ZaletyNie ma
WadyWszystko
~OSZUKANY JAROSŁAW / 2023-02-22 17:04
Ocena: 1.00 / 5
Za to że nie zabieram bagażu i nie chce do niego dopłacić, muszę za KARĘ dopłacić 40zł - wspaniała firma
Zaletyjedyną zaletą to niższa cena niż inne linie lotnicze
Wadyciasno, brudno, opóźnienia, złodziejskie dopłaty za brak bagażu
~Ula / 2023-02-21 04:44
Ocena: 1.25 / 5
Niemiła obsługa naziemna, sprawiająca wrażenie że robi mi wielką łaskę wydając bilet o 4 rano.Nie było opcji abym siedziała ze starszą mamą-sama wybiorę miejsca odburknęła niemiła baba w okienku
~justa / 2023-02-15 14:22
Ocena: 2.67 / 5
Ogólnie powiedzmy, że tanio (choć to też mocno zależy). Odprawy na ostatnią chwilę, za absolutnie wszystko trzeba dopłacać - nawet to, żeby 5-osobowa rodzina siedziała w 1 miejscu. Tyle, że czasem stewardessie chce się przeorganizować usadzenie ludzi i znajdzie miejsce dla całej rodziny - za tą obsługę dałam gwiazdkę. Kolejną za to, że w sumie obsługa jest miła.
Ogólnie z przygód lotniczych - połamany wózek, dwie zniszczone (kompletnie) walizki, tryliony godzin opóźnienia i czekania upchnięci jak sardynki, raz byłam nawet niewpuszczona do samolotu, bo sprzedali więcej biletów niż mieli miejsc - a na następny dzień miałam ważny egzamin, na który nie dotarłam i skończyło się dla mnie okrutnymi nieprzyjemnościami. Za jedną z walizek czarną nową i drogą oddano mi kiedyś tanią we wściekłym różu. Reklamacja za połamany wózek nie doczekała się rekompensaty. Zaproponowali jakąś śmieszną kwotę typu 200zł lub jeszcze mniej, a wózek już był nie do naprawy. Dobrze, że cóka już go używała tylko na wyjazdach i tyle tylko, że wyrzuciłam w śmietnik, nie mogłam go odsprzedać, byłam może z 500zł w plecy. Jakbym musiała kupićnowy to byłabym 2 tys. w plecy...
zero napojów czy poczęstunku (darmowych jak w normalnych liniach lotniczych).
Ameryki myślę, że nie odkrywam. Tanie linie to jednak dziadostwo straszne. Ale tanie. Jeśli różnica w cenie biletów nie rekompensuje strat jak wyżej to lepiej wybrać coś porządniejszego. Ale jeśli bilet ma połowę ceny porządnej linii lotniczej - sama znów polecę z Ryanairem ;)
~Tamar123 / 2023-02-14 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Wynajełam auto przez Rayaner ogólnie kicha. Miało być tanio i przyjemnie. Na lotnisku nie uznano karty kredytowej. Koszt kaucji za auto makabrycznie wysoki. Po nie uznaniu karty roponowany samochód z dodatkowym ubezpieczeniem, które wynosiło roczny koszt ubezpieczznia auta. Koszt dobowy wypożyczenia samochodu średniej klasy Jetta :) wyniósł by około 350 złotych na dobę.
Koniec końców wziełam auto z innej firmy - bez kaucji , bez wkładu wrazie uszkodzenia za kwotę 190 złotych na dobę. Nie ma zwrotu wpłaconych pieniędzy do Rayanera
Nie polecam wynajmowania auta.
~Ela / 2023-02-08 09:56
Ocena: 3.00 / 5
Kupiłam bilet przez aplikację Ryanair i po paru minutach chciałam dokupić bagaż. Jakie było moje zdziwienie kiedy różnica w cenie dosłownie po paru minutach wzrosła ze 139 na 209 co wynosi za 1 walizkę biorąc pod uwagę lot powrotny aż 140 zł. Innym razem zmieniałam termin lotu (w przeciągu 24 godzin), niestety nie otrzymałam zwrotu nadpłaty. Dla przewoźnika najważniejszy jest klient przed dokonaniem rezerwacji. Jak już jà dokonasz to niestety wszystko na korzyść przewoźnika nie klienta.