WadyBez zakupu miejsca nie można zrobić odprawy.To jest bardzo nie eleganckie .Naciąga się pasażerów na dodatkowe koszty na siłę!!!
strona 6 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »
-
~Małgorzata / 2023-05-15 19:37
Za torebkę mająca 20cm/15cm zapłacłam dodatkowe 50€ -
-
~Dyrektor / 2023-05-07 18:58
Przewoźnik który gubi bagaże i ma cię serdecznie gdzieś, zero pomocy, radź se pan sam…! ZaletyNie występująWadyBrak zalet -
~DS / 2023-05-05 22:18
DYSKRYMINACJA OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ RUCHOWĄ!
2 maja nie przyjęto nas (dwie osoby na wózkach inwalidzkich) na pokład samolotu z Krakowa do Alicante. Obsługa - dwie Panie- nie znające się na parametrach technicznych akumulatorów, stwierdziły, że nie spełniają warunków regulaminowych. Nie przyjmowały argumentów i dowodów, że są to akumulatory - w jednym wózku litowo-jonowe a w drugim żelowe, czyli obydwa bezpieczne do przewozu lotniczego.
Były aroganckie i upokarzające nas. Straciliśmy urlop, ponieśliśmy ogromne koszty- nie zwrócono nam za bilety, wynajem apartamentu w Hiszpanii, wynajem samochodu inwalidzkiego, koszty zatrudnienia trzech opiekunów, którzy mieli z nami lecieć. Jesteśmy zbulwersowani i upokorzeni całą tą sytuacją. DS -
~Łukasz / 2023-04-27 00:32
Mnóstwo ukrytych opłat, przycięte bagaże podręczne w nienajtańszej taryfie do wymiarów małego plecaka, płatna odprawa. Masakra, korzystam e ostateczności. -
~Kora8899 / 2023-04-25 14:22
Świetna linia lotnicza! Bardzo polecam! Ceny świetne! Obsługa miła! ZaletyMiła obsługa, bezpieczeństwo , można wziąć dużo bagarzuWadyBrak -
~Rafal / 2023-04-19 11:25
Kompletnie chaotyczne zarzadzanie. Fatalna logistyka i zlewanie klienta. Dokonalem rezerwacji biletu z potwierdzenie na moim profilu u Ryanair a dzien przed odprawa rezerwacja sie blokuje i nie pozwala mi przejsc do odprawy. Okazalo sie dopiero po telefonach do oslugi ze nie pobrali mi pieniedzy z karty. Na ten lot juz wyprzedali moje miejsca i mozecie sie walic. -
~Rafal / 2023-04-19 00:08
Oszusty do kwadratu. Zakupilem bilet dostalem potwierdzenie rezerwacji. Za miesiac pozniej dzien przed odlotem nie da sie dokonac odprawy link z rezerwacja kreci sie w kolko z napisem sproboj pozniej. Okazalo sie ze nie pobrano oñlaty z karty i nie powiadomiono o sytuacji. Wyprzedano miejsca i na ten lot nie mozna bulo poleciec. W dodatku byñ to lot etapowy rowniez z ta sama linia. TRAGEDIA ZaletyNie zaoserwowano -
~Tylko gotówka / 2023-04-16 18:04
Zakaz używania gotówki przy zakupach w czasie lotu.Uważam,że jest to bardzo groźna, nielegalna praktyka przyzwyczajania ludzi do CBDC. Będę bojkotował tego przewoźnika. -
-
~Hans / 2023-04-14 09:58
Najgorsze linie na świecie.
Niemiła obsługa. Zwłaszcza Warszawa Majorka 14.04.2023 -
~AS / 2023-04-13 20:31
Uważajcie na Ryanair wyloty z Gdańska!
Wyjątkowo nieuprzejma obsługa wpuszczająca na pokład, szukająca tylko okazji by "okraść" pasażerów.
Zawsze latam z tym samym bagażem, małym plecakiem, który mieści się pod siedzeniem w samolocie.
Latam z różnych lotnisk, z rożnych krajów ponieważ taką mam pracę. Pani Laluni się dziś, jednak nie spodobał mój plecak i kazała mi zapłacić 45 euro bym mogła wejść na pokład. Naturalnie po wejściu plecak jak zawsze zmieścił się bez problemu pod siedzeniem.
Wzięli również pieniądze od dziewczyny, która z tym samym plecakiem, tą samą linią przyleciała godzinę wcześniej z Amsterdamu, mając międzylądowanie w Gdańsku. W Amsterdamie plecak był ok dla obsługi tej samej firmy. W Gdańsku już nie. Jak można w ten sposób traktować własnych klientów…
-
~Kang / 2023-04-11 13:24
Masakra opóźnienia przeciąganie, cały dzień na lotnisku ZaletyBrak na serio brak wybierajcie inne ofertyWadyCzas nieterminowy -
~Konrad / 2023-04-10 22:40
Żałuję, że muszę dać 1* a nie 0. 10.04.2023: Kolonia, o godz. 13:30 jestem na lotnisku, lot o 15:15 do Warszawy, przy bramce jestem o 14:50 (na bilecie zamknięcie bramki o 14:45 - to fakt), widzę ostatnich pasażerów w korytarzu, + samolot 30 m od nas i wchodzących do niego ludzi. Dwie nażelowaną cipy z wielką satysfakcją informują, że właśnie system został zamknięty i nie ma możliwości wejścia na pokład. Absolutne zero empatii. Byłem świadkiem podobnej sytuacji w Warszawie z innym finałem. Fuck you Ryanair!!! Wadyjw -
~Konrad / 2023-04-10 22:33
Żałuję, że muszę dać 1* a nie 0. 10.04.2023: Kolonia, o godz. 13:30 jestem na lotnisku, lot o 15:15 do Warszawy, przy bramce jestem o 14:50 (na bilecie zamknięcie bramki o 14:45 - to fakt), widzę ostatnich pasażerów w korytarzu, + samolot 30 m od nas i wchodzących do niego ludzi. Dwie nażelowaną cipy z wielką satysfakcją informują, że właśnie system został zamknięty i nie ma możliwości wejścia na pokład. Absolutne zero empatii. Byłem świadkiem podobnej sytuacji w Warszawie z innym finałem. Fuck you Ryanair!!! Zaletytrudno znaleźćWadyjak wyżej -
~Marek / 2023-04-10 15:36
Lecę dziś z Hani w Grecji do Gdańska no ale samolot zepsuty to+5h na lotnisku ludzie zmęczeni iw dodatku krzesła niewygodne. ZaletyDobre połączeniaWadyZły stan techniczny samolotu
Załoga nic nie mówi
Polityka firmy -
~Rafal / 2023-04-08 18:00
Zdecydowano nie polecam. Wybierzcie inna linie. Nieprzejrzyste zasady przy zakupie biletu. Chore dopłaty przy odprawie za brak nie obowiązkowe odprawy elektronicznej ZaletyBrakWady -
~Jakub P / 2023-04-05 22:13
Ryanair przełożył mój lot na kolejny dzień I zostałem zmuszony dokupić jedną noc w hotelu oraz straciłem dzień w pracy. Łącznie straciłem ponad 300 funtów. Ryanair nie zamierza oddać pieniędzy twierdząc że nie wiedzą jak zakwalifikować moją sprawę. Mają w D.pie klienta,zmieniają loty jak chcą nie licząc się z kosztami jakie musi ponieść klient. Jak dla mnie firma gorzej jak dno. ZaletyŻadnych zalet -
-
~Costa / 2023-04-04 09:08
Obsługa super, szczególnie Ekatarina. Super kobieta, wszystkim pomoże, uśmiechnięta, aż się chce lecieć.
Pozdrawiam.ZaletyMiła obsługaWadyPasy za krótkie... -
~Julaaa / 2023-04-02 23:14
Leciałam dziś z Edynburga do Modlina. Obsługa na lotnisku była okropna,jeszcze nigdy nie trafilam na takiego sluzbiste i nieprzyjemnego pracownika jak przed dzisiejszym lotem,nie polecam!!! -
~1212 / 2023-03-21 16:50
Tragedia. Beznadziejny kontakt z klientem po odwołaniu lotu przez linie lotnicze. Lot miał się odbyć 30.12.2022 r. Kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię i za każdym razem otrzymywałam inną informację, co do tego jak mam postąpić. Pomimo realizacji i przesłania wniosku o zwrot kosztów biletu z powodu odwołanego lotu do dnia dzisiejszego tj. 21.03.2023 r. nie otrzymałam zwrotu kosztów (podobno wnioski rozpatrują w ciągu 7 dni taką informację usłyszysz na infolinii). Dziś po raz kolejny tam zadzwoniłam i znowu otrzymałam informację, że muszę coś zrobić, pomimo tego, iż we wcześniejszych rozmowach zapewniano mnie, że już nic nie muszę i że moja sprawa zostanie potraktowana priorytetowo. Nie polecam korzystania z usług linii Ryanair. ZaletybrakWadyoszujkiwanie klienta -
~brajan / 2023-03-18 00:55
Cebulaki lecą pierwszy raz samolotem. Zaplacili 59pln a wymagania jakby qatarem lecieli. Upchać co sie da do malego bagazu i poduszek. Spoznienie samolotu 10min i chca zwrotow za bułki. Bombelki wrzeszczą, a mamusie nieodprawione i z pretensjami ze nie siedza kolo starego za darmo.
strona 6 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 4
- 5
- 6
- 7
- 8
- nastepna »