Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 753 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 38 z 38
  • ~Żaneta / 2018-07-01 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma. Podróż odwołali godzinę przed wylotem nikogo wcześniej nie informując. Porażka. Nigdy więcej
  • ~BARBARA / 2014-12-15 09:51
    14 GRUDNIA 20014r wczoraj w niedziele moja 17 letnia corka z kolega mieli wykupiony lot do BIRMIGHAM niestety drzwi samolotu powyzszych lini nie chcialy sie zamknac prewieziono bagaze po 40 min i nastepnie przeprowadzili pasazerow do drugiego samolotu lot opoznil sie o dwie godz na pasie startowym nastapila awaria nastepnego samolotu gdzie interweniowala straz pozarna jakas masakra samolot byl tankowany juz z pasazerami jakas zenada przewoznik do niczego nigdy wiecej tych lini wole doplacic i nie ryzykowac zycia dzieci
    Zaletyzero
    Wadysame wady
  • ~kamila / 2011-09-07 23:17
    nie polecam tych lini lotniczych. ostatnio jak lecialam mialam tylko bagaz podreczny ktory wazyl 8 kg, na lotnisku kupilam kilka rzeczy, obsluga przyczepila sie do tych rzeczy zakupionych po odprawie kazali mi schowac zakupy po czym zwazyli bagaz. byl oczywiscie za ciezki tak wiec zaplacilam 40 funtow!!!!nie bylam jedyna!!!
    Zaletyzadnych
  • ~Oszukany / 2013-10-28 11:01
    22 października 2013 wykupiłem bilety lotnicze linii Ryanair na stronie internetowej za kwotę 199,96 funta. Wyciąg z banku niestety mówi coś innego a mianowicie: owe 199,96 funta zostało przeliczone na euro co stanowi 242,37 eu po czym przeliczone na złotówki a to już kwota ponad 1040 zł. Wobec powyższego zamierzam z tym pójść do prokuratury bo wiem, że nie jestem jedynym, który takiej przyjemności doznał. Pozdrawiam
  • ~Paula / 2015-11-14 05:25
    Strona internetowa jak i mobilna w obsłudze najgorsza z jaką się spotkałam!!!!!!!!!
  • ~Tomasz - / 2017-07-27 12:31
    Po przybyciu na lotnisko w Poznaniu dowiedzieliśmy się z rodziną że lot jest opuzniony o 15 min do Alicante -w sumie po 45 minutach wsiedliśmy na pokład samolotu.Obsługa zmęczona lotem z Alicante już miała dość wszystkiego -przynajmniej sprawiali takie wrażenie.Zapłaciłem za przelot w dwie strony 3,500 zł za 4 osoby i jeszcze na odprawie przez neta miałem dopłacić 200 zł za miejsca obok siebie,stwierdziłem że to przegięcie i po wylosowaniu miejsc siedzieliśmy jedno za drugim.W samolocie dogadaliśmy sie z wiarą odnośnie miejsc i udało się usiąść obok siebie.Przy lądowaniu poczułem bardzo mocny ucisk w uszach i do wieczora czułem jak bym miał wodę w uszach,tłumaczyłem sobie to tak że pierwszy mój lot i może tak musi być.Po miłym wypoczynku na słonecznych plażach Hiszpanii nastąpił ''czarny powrót do Polski''-odprawa przez neta,oczywiście porozrzucani po całym samolocie,spuzniony lot o 20 minut i gdy już znalezliśmy się w powietrzu córka zamówiła czekoladę na gorąco.Zmęczona życiem stewardesa podała córce kubek z nie domkniętym dekielkiem i córka poparzyła sobie nogi.Steward który asystował ''zmęczonej''chcąc pomóc wedle procedur ''ryanair'' został powstrzymany przez panią doktor, siedzącą nie daleko całej sytuacji-mówiąc żeby nie smarował tego żadnymi maściami tylko okłady lodem.PO INTERWENCI pani doktor ''steward''poleciał po pismo na którym musiała się podpisać w związku z jej zaleceniami.''Zmęczona ''stewardesa zapadła się pod ziemie i pojawiła się ''czeszka''stewardesa która rozumiała po polsku i nawet odpowiadała w bardzo przybliżonym języku do naszego dlatego nazwałem ją ''czeszka''Przez trzy godziny małżonka i pani Magda które siedziały obok córki trzymały jej lód na nogach wydawany przez ''Czeszke''w papierowych torebkach i w workach foliowych.Po przylocie na lotnisko udzielono nam fachowej pomocy przez ratowników straży pożarnej na ławicy w Poznaniu.Ratownik powiedział nam że najwięcej przypadków na tych liniach są poparzenia .Do końca tego'' czarnego lotu''ani razu nie przyszła ''zmęczona stewardesa''przeprosić z zaistniałej sytuacji i jestem bardzo zniesmaczony zachowaniem pracowników ryanair .Chciałbym jeszcze dodać że po wylądowaniu nie odczuwałem żadnego ucisku na bębenki i z całą pewnością lądowanie w Alicante było winą zbyt szybkiego schodzenia przy lądowaniu.To była moja pierwsza, a zarazem ostatnia przygoda z RYANAIR!!! NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyDODATKOWE KOSZTY PRZY ODPRAWIE /OPÓŹNIENIA W ODLOTACH /DROGIE-TANIE LINIE/ZAMULONA OBSŁUGA/BRAK PRZESZKOLENIA OBSŁUGI/MAŁO MIEJSCA W SAMOLOCIE/SPRZEDAŻ ZDRAPEK I INNYCH RZECZY W SAMOLOCIE/BRAK KOMUNIKACJI W JĘZYKU POLSKIM/
  • gilon / 2008-12-23 18:15
    zostawili mnie na lotnisku bo odlecieli za wczesnie
    Zaletyniema
    Wadywszystko
    latalem kilka razy
strona 38 z 38
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 753
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 396
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131