strona 36 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »
-
~teresa / 2022-03-21 11:47
reklamację złożyłam 02.12.2021 !!!! do dnia dzisiejszego po kilkunastu próbach kontaktu, który w praktyce nie istnieje !!!! nie otrzymałam odpowiedzi, telefony nie DZIAŁAJĄ ,KTÓRE KANCELARIE PRAWNE ZAJMUJĄ SIĘ TĄ LINIĄ ??? -
-
~tjoiy / 2022-02-22 22:00
Mega źle, oszuści niesamowici tyle w temacie. mega porazka Zaletyzoe -
~Tom / 2022-03-30 12:34
Nie polecam. Często odwoływane loty. Odzyskanie pieniędzy graniczy z cudem. Kontakt bardzo ograniczony. WadySłaby kontakt. Brak pomocy w rozwiązywaniu problemów. Przetrzymywanie pieniędzy za odwołane loty. -
~Tom / 2024-05-04 09:06
Przez pomyłkę zabukowałem 2 bagaże w jedną stronę. Infolinia po któreś tam godzinie nie była już czynna. Na lotnisku nastepnego dnia powiedzieli ze trzeba dzwonić na infolinię i napewno da się przebukowac jeden na powrót.
Po telefonie na infolinię pan powiedziel że nie przebudują tego bagażu.
Obsługa informacyjna dramat!! -
~tomas / 2023-12-01 21:57
Co to za ceny? Lepiej jechać samochodem. Jak można lecieć do Londynu za 15000..jakąś bzdura. -
~Tomasz / 2022-02-13 23:17
Nie polecam tego przewoźnika .brak kontaktu z infolinią , zle podejście do klienta . -
~Tomasz / 2022-04-01 19:29
Oszuści! Brak informacji? 10 h opóźnienia nikt nie daje znać! ZaletyBrakWadyWszystko!! -
~Tomasz / 2022-08-08 19:22
Service
Ryanair Transfers.
Car transfer ordered through the Ryanair website. The service of transfer from the airport to the destination, ordered together with the purchase of tickets for a Ryanair flight. The company that operates the CARTRAWLER transfer.
Customer reference IT613289080
Vendor reference number 517071144
Problem
The plane we were supposed to fly on was delayed flight FR8845. Scheduled airport pickup time was 4:10 pm on Monday June 20, 2022 while the flight was postponed from Monday June 20 at 2:00 pm to Tuesday 21 June at approximately 7:00 am. In connection with the above, the driver told us that he would not be able to come for us despite the fact that we had informed him about the delay many times. We incurred the cost of the return transfer plus we had to pay for another transfer from the airport to the hotel. As it is very difficult to get to the hotel of our choice by public transport (the journey takes about 4 hours and there are a few changes, which was not an option with a small child after a night and in the morning spent at the airport), we chose a taxi, which cost 250 EUR. So we incurred double the costs: for a transfer that did not come to fruition and a transfer that we had to arrange ourselves.ZaletyNoneWadyThey are not responsible for delay and you will pay for transfer wherever you go or not -
-
~Tomasz / 2023-01-30 12:16
Traktowanie pasażerów gorzej niż bydła to chyba standard. Po odprawie czekaliśmy 20 min na mrozie aby wejść do samolotu. ZaletyMoże cena.WadyCała organizacja -
~Tomek / 2018-04-03 18:39
Odradzam kupilem bilet i sie odprawilem ale nie polecialem kit mi wciskali ze nie ma mnie na liscie jak samolot polecial to uslyszalem sorry zaszla pomylka kasa za bilet przepadla i musialem kupic drugi bilet dziadostwo i nic wiecej ZaletyN/AWadyDziadostwo -
~Tomek / 2022-04-13 16:55
To idioci . Moja narzeczona miała walizkę która wchodziła tylko trzeba było ją wcisnąć a ja poszedłem na priority .kazali jej dopłacić 50 euro. Złodzieje. Byłem wyjaśnić ale pani mówi teraz za późno, idzie pan bo zamykamy. WadyZłodziejska linia -
~Tomy Lee Jones / 2024-08-17 23:33
Dramat po prostu dramat . Tablica info z przylotami co innego aplikacja co innego na płycie nie ma personelu . Tragedia . Jedna wielka porażka . Latałem dotąd bez zakłóceń . Co mnie obchodzą wasze braki kadrowe . Zamknąć linie a nie opóźnienia po 7 godzin . Zajmijcie się kręceniem waty albo precli jak sobie nie radzicie . A samoloty do muzeum . Jedna wielka k...a tragedia ZaletyŻadnychWadyDużo -
~Trol / 2023-03-16 21:10
Obsługa żmije jadowite pisiory j.b.n.,chamskie,bezczelne,wsiury myślą że od nich lot zależy...wiesiary z okolic.bolca im trzeba....kon by się uśmiał -
~uraharu / 2020-01-10 16:22
Na stronie mają perfidny błąd na którym oszukują klientów. Pobierają środki z karty nie dokonując rezerwacji, do tego środki te nie są zwracane ! to była ostatnia rezerwacja ryanair, tej firmie podziękujemy ZaletytanioWadywszystko -
~Urszula / 2021-01-09 14:43
Odwołują loty i nie oddają pieniędzy a na wiadomości nie odpisują. Lot z 17.01łali a po przebukowniu na 7 luty musiałam dopłacić kwotę większą niż wcześniej zakupiony bilet. Dziś 9.01.2021r. odwołali lot z 7 lutego a najbliższy lot u nich to data 28 marca br. O zwrot za bilet trudno się doprosić bo aplikacja nie działa jak trzeba. Z ludzi robią idiotów. Czas zmienić linię. ZaletyżadneWadyaż za dużo -
~V / 2021-10-15 20:16
Najgorsza linia lotnicza. Obsługa na poziomie dna. -
-
~Vadym / 2022-05-17 19:58
Za 40 minut ne zarejestrowali na lot. Z Warszawy do Szczecina. I powiedzieli że za 2 godziny trzeba być i wali ich to że ktoś dojeżdża.
O zwrócenie wartości kasier powiedziała że spuznionym nie zwracamy.ZaletyNie polecam z korzystania. Lotów tej kampanii
Lepiej zapłacić trochę droższy bilet i być spokojny. Pierwszy i ostatni raz korzystałem z usług tej kampanii. I nikomu ze znajomych nie polecę. -
~voy / 2024-08-22 23:23
dramat, brudno, ciasno, nawet obsługa w jakiś zużytych uniformach. -
~Wacek / 2022-03-28 12:27
Opłaty za wszystko. Słaba aplikacja. Nie polecam. Stanowczo odradzam. WadySame wady. Drogo. Maksimum oplat za wszystko -
~wacek / 2022-06-12 12:16
Banda złodzieji nawet za podręczny bagaż trzeba zapłacic .Ktoś powinien się nimi zająć U mnie będą mieli sprawę w sądzie ZaletyŻadnychWadyWszystkie
strona 36 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 34
- 35
- 36
- 37
- 38
- nastepna »