Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 743 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.50
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ewa / 2016-03-07 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    zakupilam bilet wwa - wroclaw 107 pln w dwie strony. niby tak tanio.. Przy dokonywaniu odprawy online szukalam opcji dodania duzego bagazu. opcja nie byla dostepna. Pomyslalam ze musi byc w cenie biletu. na lotnisku okazalo sie, ze bylam w bledzie i teraz musze doplacic za walizke o wadze ponad 15 kg 250 pln w 1 strone!!!! lub przepakowac czesc do podrecznego i wtedy zaplace "jedyne" 153 zl w 1 strone. po dokonaniu operacji przepakowania okazalo sie, ze moge placic tylko gotowka! w kolejce do samolotu byl ogromny tlok, odprawa szla w zolwim tempie. w samolocie scisk i zero profesjonalizmu ze strony obslugi. To byla moja 1sza i ostatnia przygoda z tymi oszustami.
    ZaletyZadnych
    Wadyoszustwo, manipulacja, nabijanie w butelke, traktowanie pasazerow przedmiotowo
  • ~Dd82b / 2016-02-29 12:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, w sobotę w gdańsku miały odbyć się zawody levrone pro classic + fit festiwal oraz debiuty . 3-4 miesiące temu z wójkiem kupiliśmy bilety na zawody 1bilet 200 zł. Mieliśmy wylecieć z Modlina o godzinie 7 50. O godzinie 7 35 zostaliśmy poinformowani że samolot z powodu złych warunków atmosferycznych, przybędzie z pół godzinnym opóźnieniem. Za 45 minut znów pojawiła się informacja że samolot z powodu złych warunków atmosferycznych nie wyląduje w Modlinie, zostanie przekierowany na lotnisko Chopina. Obsługa kazała czekać 30 minut na dalsze informacje. Później zostaliśmy poinformowani że lot został odwołany i kto chce ubiegać się o zwrot biletów proszony jest o udanie się do kasy. Obok na Gate 4b samolot który miał lecieć do Wrocławia, został przekierowany na lotnisko Chopina, lotnisko Modlin podstawiło autobusy dla pasażerów z lotu do Wrocławia które miały ich dowieźć na lotnisko Chopina skąd mieli wylecieć do Wrocławia. Pasażerowie którzy mieli lecieć do Gdańska zostali potraktowani jak śmiecie i zostali zostawieni w polu 50 km od Warszawy. Nie zostały podstawione żadne autobusy, choćby które dowiozły by nas do centrum. Każdy musiał wrócić na własny koszt, na własną rękę, dziewczyna która miała wystąpić na tych zawodach, zapewne przygotowywała się kupę czasu, a przez tak bezinteresowne zachowanie obsługi jej występ stał pod znakiem zapytania. Nie zdążyliśmy na zawody wydaliśmy 600 zł żeby dowiedzieć się że samolotu nie będzie i mamy robić co chcemy, zostaliśmy potraktowani chamsko i beszczelnie. Nie polecam tego przewoźnika, oraz proszę trzymać się od lotniska Modlin jak najdalej.
    Zaletybrak zalet
    WadyNie wyszkolona obsługa, brak szacunku dla pasażerów, brak jakich kolwiek porad, 0 współpraca z pasażerami
  • ~Kaśka / 2016-02-10 15:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Nasza przygoda z Ryanairem zakończyła się jednak pozytywnie.Dostaliśmy zwrot poniesionych kosztów.
  • ~Kaśka / 2016-02-01 18:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Do tej pory ok,ale ...26.01.2016 mieliśmy wracać z Girony do Krakowa.Wieczorem 25.01 dostajemy maila,że lot odwołany i róbta,co chceta.Czat i wszelki kontakt z Ryanairem tylko do godziny 18/18.30.
    Na drugi dzień niekomunikatywna osoba na czacie oferuje nam połączenia...31-01. do Modlina lub 02.02 do Krakowa.Chcemy,żeby poszukała łączonego lotu do Krakowa.Odpowiada,że nie ma.
    Nikt się nami nie interesuje i nikt z własnej woli nie jest chętny do udzielania informacji.Trzeba ciągnąć za język-chodzi o pracowników Ryanaira
    Wylatujemy zatem 4 dni później zamiast do Krakowa to do Modlina.
    Wydanie więcej kasy niż planowaliśmy,rezerwowanie dodatkowych noclegów,pranie w pralni ciuchów,błagalne telefony do pracy o przedłużenie urlopu i nerwy,nerwy,nerwy...
    Czy tańszy bilet od Ryanaira wart jest tego wszystkiego
    Zaletytanie bilety,miła obsługa w samolocie
    Wadyopisane wyżej
  • ~Tadeusz / 2016-01-30 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Brak komunikacji. Samolot lądował w Gdańsku zamiast w Bydgoszczy. Przetransportowano pasażerów, jednak zamiast wylądować w Duseldorfie wylądował w Koln Bonn, o czym nikt nie został wcześniej poinformowany. W Koln żadnej obsługi i informacji. Takie linie powinni zlikwidować. Sprawa nadaje się do sądu. Brak ludzkiego traktowania. Brak w ogóle myślenia i mózgu
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo. kłamstwo. nieuczciwość. manipulacja
    .
  • ~Paula / 2015-11-14 05:25
    Strona internetowa jak i mobilna w obsłudze najgorsza z jaką się spotkałam!!!!!!!!!
  • ~Zażenowana / 2015-11-06 07:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenujący poziom obsługi, zero informacji i zero alternatyw w sytuacji odwołania lotu. Lot do Aten początkowo przekierowany z Modlina na Okęcie, po wygonieniu ludzi na dwór w zimnie musieliśmy czekać na autobus do Warszawy, który ostatecznie nas tam nie zabrał bo lot został ( nie wiadomo dlaczego) odwołany!zostaliśmy zostawieni sami sobie, bez informacji, bez transportu do chociażby Warszawy w środku nocy i bez żadnej alternatywy. Przebukowanie lotu?oczywiście, ale tylko w 1 stronę!!!żenada, żeby w XXI w tak traktować pasażerów. zawiodłam się i będę mijała te linie szerokim łukiem
    Zaletybrak
    Wadymasa
  • ~Anna S. / 2015-10-24 18:15
    Ocena: 4.33 / 5
    Niedawno zgubiłam walizkę na lotnisku Ryanair w Łodzi. Byłam przekonana że będę spodziewać się najgorszego. Od razu skierowałam się do personelu i złożyłam sprawę. Wszyscy byli rozsądni i spokojni kiedy słuchali mojej historii. Po kilku dniach dowiedziałam się że walizka została znaleziona i dlatego chcę podziękować z całego serca pracownikom linii lotniczych że zainterweniowali szybko i skutecznie. Walizka jest tym samym stanie co poprzednio i wszystko jest obecne. Jeszcze raz dziękuję.
  • ~Ada / 2015-10-18 16:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie rozczarowałam się. Punktualnie, wszystko zgadzało się z informacjami na stronie linii. Może tylko trochę olewają język polski, większość komunikatów podczas lotu była w języku włoskim (leciałam do Włoch) i angielskim. Ogólnie jestem zadowolona.
    Zaletycena, punktualność, miła obsługa,
  • ~Mekl / 2015-09-21 22:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Lot GDN->WMI. Boeing 737-800. Lot co prawda bardzo krótki, bo 45 minut, ale wystarczy by ocenić....
    Tanio, czysto, punktualnie.
    Obsługa bardzo miła i sympatyczna (akurat trafiła się młoda i bardzo wyluzowana ekipa:)
    Niczego więcej nie można żądać za taka cenę.
    Jak ktoś nie ma 200 cm wzrostu, albo 140 kg to nie będzie narzekał na brak miejsca.
    Faktycznie w trakcie lotu oferują loterię i sprzedaż perfumów, ale jak ktoś nie jest zainteresowany to nie wciskają na siłę.
    ZaletyTanio, czysto, punktualnie. Obsługa bardzo miła i sympatyczna (akurat trafiła się młoda i bardzo wyluzowana ekipa:)
    WadyBrak
    200
  • ~Dariusz / 2015-08-16 13:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Gówniane linie. Od dwóch lat nie moge zalogowac na ich stronie.
    Gdy wpisuje opcje "zapomnialem hasla" pojawia się komunikat "wyslano haslo na emaila. " Czekam do dziś. Poza tym często się wiesza i przerywa proces kupowania.
    Obsluga , szczególnie gdy z Polski jest mila.
    Zaletyczestotliwosc lotow
    Wadydrogo w wekendy, malo miejsca, zle godziny lotow szczegolnie z Krakowa.
  • ~kls / 2015-08-11 15:17
    Ocena: 4.67 / 5
    Cena, punktualność, odprawa online, bezpłatne numerowane miejsca lub dodatkowo płatne "te lepsze".

    Świetny stosunek jakości do ceny.

    Zupełnie nie rozumiem hejtów na obsługę lotniskową czy pretensji o odrapany bagaż.

    Personel pokładowy bardzo przyjemny, przez cały lot chętny do pomocy i sprzedaży cateringu. Nachalne wciskanie losów? No nie wiem, jak nie znasz innego języka to pewnie tak to możesz odebrać, ale mówią po angielsku, że jest loteria w której kasa idzie na dobre cele a dodatkowo możesz wygrać kasę dla siebie. Po chwili przechodzi Pani z losami i nikomu nie wciska.

    A teraz napiszę coś niesamowitego:

    By nie było problemów przed kupnem biletu warto przeczytać REGULAMIN lini lotniczej i pliki pomocy, wtedy unikniesz problemów z dodatkowo płatną odprawą na lotnisku lub z za dużym bagażem. Jeśli masz problem z takimi rzeczami to może faktycznie lepiej jechać Autosanem z PKS?

    Jak chcesz dostać się z Polski na Majorkę i wrócić w szczycie sezonu za ~ 500 PLN to nie wymagaj limuzyny na lotnisko oraz szampana i kawioru na pokładzie.

  • ~Agnieszka / 2015-08-01 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupilam synowi bilet rozmawiam z konsultantem online zapewniał mnie ze nie ma żadnych opłat lotniskowych wszystko w cenie biletów 2godziny przed lotem okazało się że odprawa miała być zrobona online kazano synowi dopłacić 240 zł wracał z wakacji i zabrakło pieniędzy został jak bezdomny na lotnisku nie dało się nic zrobić Żenada
    ZaletyZero
  • ~mikolanik / 2015-01-19 23:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Wolę latać wszystkimi innymi liniami Ale nie rayanair .. broń Boże żebym wsiadł do ich samolotu . Pracownicy są tam wykorzystywani do maksimum w tym także piloci którzy są przemeczeni ... Kto ma ochotę wsiąść w taki samolot ... Jeszcze komfort jest tam taki ze nawalone jest siedzeń żeby jak najwięcej ludzi upchac ... Żenada nie polecam
    Zaletyzadnych zalet
    Wadynie da sie tego skomentowac
  • ~Sylwia / 2015-01-12 17:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Ryanair to jeden wielki syf. Kupiłam córce bilet na lot z Gdańska do Dublina ale jak przyszło do zrobienia odprawy online to okazało się że córka nie poleci bo córka nie ma 16 lat. Jeżeli chodzi o zwrot pieniędzy za bilet to nie ma takiej opcji. Jedyny telefon kontaktowy do Ryanaira w Polsce jest płatny za 8 minut słuchania muzyczki prawie 20 zł. Skandal.
    Zaletybrak
    Wadytanie okradanie w butelkę nabijanie
  • ~Hana / 2015-01-11 20:25
    Ocena: 5.00 / 5
    Jak najbardziej polecam! Miła obsługa zawsze uśmiechnięta. Kiedyś była awaria musieliśmy opuścić samolot i na lotnisku czekaliśmy 5 h. Kiedy wchodzilismy do samolotu dostaliśmy jedzenie i picie. Komfort ja to komfort za taką cenę nie ma co narzekać. Trzeba przyznać ze piloci pierwsza klasa zawsze delikatne lądowanie. Jestem bardzo zadowolona z tej linii. Polecam
  • ~Jacek / 2015-01-10 19:32
    Ocena: 2.67 / 5
    Lot Fr8845 Wrocław-Bergamo 09.01.2015
    Pierwszy samolot awaria hydrauliki .
    Przesiadka na drugi samolot po 40 min który już przyleciał z awarią , którą rzekomo usunęli w czasie obsługi.Przy rozbiegu do startu samolotu awaria się powtarza ( niedomknięte drzwi awaryjne ) zjeżdża na powtórny przegląd który ostatecznie nie zostaje usunięty.Łącznie po trzech godzinach siedzenia w dwóch samolotach przebukowują mi bilety z piątku na poniedziałek ,, I RADŻ SOBIE SAM "!!! .
    Dobrze że miał kto po mnie przyjechać bo akurat nie dysponowałem gotówką na hotel
    Zaletykanapki i kawa po 6 godz. śmiechu warte
    Wadyfatalna obsługa przy kasie i przebukowywaniu biletów , obojętne podejście do pasażerów lotu FR8845 , który się nie odbył z winy RYANAIR
    rezerwacja od listopada , 300 euro
  • ~karol / 2015-01-01 21:31
    Ocena: 5.00 / 5
    10.11,14 leciałem samolotem z Wrocławia do warszawy obsługa bardzo miła i sympatyczna bardzo przyjemny start i lądowanie w warszawie i we Wrocławiu lubię te linie na 1 miejscu
    Zaletyszybko ,tanio,wygodnie
    Wadyżadne
    bilet kupiłem w obie strony za 38 zł kożystam od 2 miesięcy
  • ~BARBARA / 2014-12-15 09:51
    14 GRUDNIA 20014r wczoraj w niedziele moja 17 letnia corka z kolega mieli wykupiony lot do BIRMIGHAM niestety drzwi samolotu powyzszych lini nie chcialy sie zamknac prewieziono bagaze po 40 min i nastepnie przeprowadzili pasazerow do drugiego samolotu lot opoznil sie o dwie godz na pasie startowym nastapila awaria nastepnego samolotu gdzie interweniowala straz pozarna jakas masakra samolot byl tankowany juz z pasazerami jakas zenada przewoznik do niczego nigdy wiecej tych lini wole doplacic i nie ryzykowac zycia dzieci
    Zaletyzero
    Wadysame wady
  • ~Artur / 2014-11-05 14:14
    Ocena: 3.00 / 5
    Kupiłem połączenia łączone z trzymiesięcznym wyprzedzeniem z Gdańska do Londynu, stamtąd na Gran Canaria i z powrotem. W międzyczasie otrzymałem informację mailową, że godziny odlotów się pozmieniały, co powoduje, że na lotnisku w Londynie mam spędzić nie 6 godzin a 14 godzin, w tym noc. No cóż, może jakoś przekoczuję. Nie wiem co tam można robić tyle czasu, może ktoś ma jakiś pomysł. Ale to nie wszystko. Lot powrotny z Las Palmas do Londynu został też przesunięty i to dwukrotnie, tym razem o łącznie 5 godzin, co powoduje, że nie zdążę na lot z Londynu do Gdańska, który miał być po 3 godzinach oczekiwania i zostałem zmuszony do zakupu biletów na następny dzień, co skutkuje tym, że będę musiał koczować w Londynie aż 18 godzin. Oczywiście musiałem kupić bilety na ten następny lot, a tamte przepadły. W infolinii powiadomiono mnie, że Ryanair nie bierze odpowiedzialności za lot w połączeniach łączonych. To na jakiego ... mają ten rozkład lotów, który później sobie dowolnie zmieniają? Pomijam już fakt, że trzy miesiące wcześniej surowy bilet z Gdańska do Londynu kosztował 88 zł, a teraz przed datą odlotu 75 zł. Niby nic, ale niesmak pozostaje.
    Zaletybrak
    WadyOszustwo
    800 zł
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 743
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 390
Lufthansa
Ocena: 3.25, ilość opinii: 1
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4688
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3960
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3025