Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 745 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ryszard / 2018-08-30 11:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam uszkodzili walizki które miały zostać odkupione i dosłane do dwóch tygodni , mija pól roku po wysłaniu czterech maili do furmy i cisza .
    Oszustwo i tyle nie polecam tych linii.
    WadyBrak szacunku do klienta
  • ~Ryszard / 2024-04-18 08:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupiłem bagaż za 24 £ przy odprawie walizeczka weszła do ramki ,ale wg bardzo oroganckiej stewardesy ,z prawej strony zamiast 2 cm był 1 cm . Musiałem dopłacić 70 £ .Oszukją ,że niby tanio a później nękają pasażerów..Wykorzystują monopol na niby tanie loty !! Dno !
    ZaletyNie potrafię znaleźć zalet
    WadyNiechlujna obsługa . Opryskliwe zachowanie
  • ~Sandra / 2018-09-26 13:29
    Ocena: 1.00 / 5
    W poniedziałek 24.09.18 miał odbyć się lot z Pescary (14.45) do Warszawy lotnisko w Modlinie. O równej godzinie, odlotu, samolotu zostaliśmy poinformowani, że samolot wylądował w Rzymie. Miał zostać zaraz postawiony autokar abyśmy mogli wylecieć w tym dniu. Nagle jakiś inteligentny dyrcio stwierdził, że odda wszystkim pieniądze albo ewentualnie wymyśli jakiś lot w ramach gratisu. Lot haha np przejazd do Rzymu po godzinie 20 i wylot w środę do Pragi a następnie z tamtad pociągiem do Polski albo o lepsze cyrku z 3 przesiadkami np.
    Nie mówiąc o pieniądzach na które trzeba czekać 7 dni Roboczych. I co w takim przypadku z ludźmi, którzy byli na tydzień na wakacjach i zostali bez grosza? Owszem oferowali opłacenie jednej nocy w hotelu i co dalej? Chyba spanie pod mostem. Kolejki 3 a nawet 4 godzinne do kasy aby przebookowac lot bądź wystąpić o zwrot pieniędzy.
    WSTYD I HAŃBA! TRAKTOWANIE LUDZI JAK PRZEDMIOTY I ZOSTAWIANIE NA PASTWĘ ICH JAKIEJŚ ŁASKI.
    że szczerego serca nie polecam ich Lini!
    W tym momencie wracam do Polski autokarem z 4 letnim dzieckiem.
    Nie interesuje mnie czy przeczyta to ktoś z obsługi tych śmiesznych linii, ale chcę ostrzec wszystkich którzy skusza się na np dobra ofertę cenową. Doplaccie parę groszy i bądźcie spokojni!
    Po powrocie do domu składam wniosek o odszkodowanie i siedzienie ponad 7 godzin z rodziną na lotnisku.
    ZaletyŻadnych zalet! Omijaj ie szerokim łukiem!
    WadyWszelkie możliwe!
  • ~Sarah / 2022-04-02 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam, miałam zakupiony specjalny bilet na instrument, który miał zostać odprawiony do łuku bagażowego, a kazano mi go wnieść samej na pokład samolotu 18 kg, mimo że miał być przechowany w luku bagażowym.
  • ~sas69 / 2019-04-26 13:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Każda niska opinia na temat tej linii jest uzasadniona.
    Tylko i wyłącznie nietypowy rynek linii lotniczych utrzymuje ich przy życiu.
    Każda inna firma przy takiej obsłudze i złodziejskim traktowaniu klienta dawno by utoneła.
    30 groszy za przewalutowanie EUR/PLN to jest zwykłe złodziejstwo....
  • ~Sebastian / 2019-06-28 13:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. Wczoraj wracaliśmy z Lizbony, czekaliśmy na samolot 1,5 h bez żadnych informacji o zaistniałej sytuacji jedyna informacja to na banerze opóźnienie etc. W końcu gdy postawili samolot Rayaner okazało się że klimatyzacja nie działa i do tego w czasie całego lotu ogromnie śmierdziało z ubikacji. Co do obsługi to co im najbardziej wychodzi to handel.... zachowują się jak akwizytorzy. Naprawdę nie warto, lepiej dopłacić i lecieć Lotem czy też Lufthansa. Pozdrawiam
    ZaletyNie mogę się doszukać
    WadyJak w opisie
  • ~Sebastian / 2022-08-17 08:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Brak kompetencji, brak informacji, brak czegokolwiek
    ZaletyNic
    WadySporo
  • ~Sebastian / 2022-08-30 19:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza jaką może być. Obsługa wpuszczają ludzi na pokład w Katowicach nieuprzejma.
    2 polki odmiezaja bagaż podręczny co do centymetra.( zwłaszcza walizki od dzieci), do doroslych osób nie podchodzą tylko do dzieci ,bo wiedzą że rodzic nie wyrzuci walizki od dziecka a zapłaci "nadbagaz ".
    Bardzo uważajcie na tego przewoźnika.
    ZaletyŻadnych zalet.
    WadyChciwość,nieutciwosc,chamstwo zwłaszcza w śród polskiej obsługi
  • ~Sieksjs / 2024-07-30 15:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zachowanie obsługi jest bezczelne czekaliśmy 13 godzin. Kompletny brak szacunku . Najgorsza obsługa lini lotniczych.
    ZaletyNie ma zalet
  • ~Slo / 2020-04-29 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje .proponują oddać pieniądze za odwołanie lotów a pieniądzy i tak nie oddali
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkiego
  • ~Sprawiedliwośc / 2021-03-14 12:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Bez nadziejna śmiećiowa firma lotnicza! Złodzieje! Nie komu nie polecam! Złożyłem wszystkie papiery o zwrot środków o nie odbyty lot nic mi nie zwrócziły. Gdy jeszcze raz zapytałem się kiedy dostanę zwrot, to znów mam powtórnie złożyć te same papierki! Knują głupa rżną niby nic nie wiedzą na teń temat! Oszusty! Niech te pieniądze zostaną im na zdrowie!
  • ~Stanisław / 2022-08-01 17:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Linia lotnicza okazała się niewiarygodna. Pobrano opłatę za transfer z na lotnisko w Palma de Majorka, usługi nie wykonano, a zwrotu wpłaconych 50 euro w żaden sposób nie można wyegzekwować
    Zaletybrak
  • ~Stewardesa z PKSu / 2023-07-20 10:54
    Ocena: 1.00 / 5
    To nie jest "tania linia" - nie ma tanich linii!!! Oferta cenowa KLM / AIR FRANCE, Lufthansy itp. bardzo często jest korzystniejsza niż tego latającego PKSu, a przy tym serwis świadczony przez Ryanair, o przepraszam PKS jest tak denny że nie ma o czym pisać! Po odwołanym locie na trasie BORDEAUX - LISBOA po ponad 13 miesiącach dalej szarpię się z nimi o zwroty, odszkodowanie etc. KLM za lot przełożony o 14 h zapłacił za posiłki, napoje i hotel w Amsterdamie, a pieniądze z odszkodowania były na moim koncie po 48 h - jakieś pytania jeszcze?!?!?
    Totalny Bojkot fruwającego PKS'u !!! I namawiam do tego wszystkich!
    ZaletyŻadnych zlet
    WadySame wady
  • ~Sylwia / 2022-05-12 18:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści. Ukryta opcja niedopłacania za miejsca. Doliczanie pieniędzy do końcowej kwoty mimo podanej kwoty po przeliczeniu. Jak najdalej od firmy Ryanair.
    WadyNaciąganie
  • ~Szymon / 2019-09-04 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ta nie dba w ogóle o klienta. Cały czas zmienia regulamin przewozu i wprowadza nowe, coraz bardziej absurdalne opłaty. Jeszcze brakuje, żeby pobierali pieniądze za skorzystanie z toalety. Dodatkowo jeśli czegoś nie doczytałeś, albo o czymś zapomniałeś, oczywiście musisz płacić. Z każdym lotem można spodziewać się problemów, albo dopłaty. Dodatkowo obsługa reklamacji przy odwołanym locie do kolejny kabaret. Firma ta nie respektuje regulacji europejskiej dotyczącej wypłacania rekompensaty i oczekuje, że klient nie będzie chciał walczyć o swoje. W skrócie jest typowy przykład Januszexu, który chce naciągnąć klienta na coraz to nowsze opłaty extra za pierdoły. Nie mówię już o komforcie lotu, gdzie podczas snu na niewygodnym plastikowym siedzeniu budzi Cie co chwile komunikat, że oferują zdrapki, srapki, alkohole, perfumy i cuda na kiju. Nie polecam z całego serca. Jeśli chcecie znać prawdziwą cenę podróży ryanairem, doliczcie do kosztów lotu w dwie strony 100-200 zł bo tyle kosztuje możliwość wzięcia zwykłego bagażu 10kg plus wybór miejsca, żeby móc siedzieć obok znajomego.
    ZaletyTanio? Chociaż nie zawsze
    WadyObsługa klienta, ukryte koszty, płać za wszystko, co chwile zmiany regulaminu i nowe opłaty, coś pominiesz to płacisz za karę
  • ~Szymon / 2021-11-07 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze linie lotnicze jakie są na rynku. W jednym przypadku nie umiejąca wpuścić na pokład samolotu po zamknięciu bramek a w innym mogą. Totalnie nie polecam. Najgorsze linie lotnicze. Spóźnienia nie są najważniejsze mimo kolejnych 55e za odprawę.
    ZaletyBrak
    WadySame wady poza wątpliwie niską ceną
  • ~Tadeusz / 2016-01-30 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Brak komunikacji. Samolot lądował w Gdańsku zamiast w Bydgoszczy. Przetransportowano pasażerów, jednak zamiast wylądować w Duseldorfie wylądował w Koln Bonn, o czym nikt nie został wcześniej poinformowany. W Koln żadnej obsługi i informacji. Takie linie powinni zlikwidować. Sprawa nadaje się do sądu. Brak ludzkiego traktowania. Brak w ogóle myślenia i mózgu
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo. kłamstwo. nieuczciwość. manipulacja
    .
  • ~Tamar123 / 2023-02-14 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Wynajełam auto przez Rayaner ogólnie kicha. Miało być tanio i przyjemnie. Na lotnisku nie uznano karty kredytowej. Koszt kaucji za auto makabrycznie wysoki. Po nie uznaniu karty roponowany samochód z dodatkowym ubezpieczeniem, które wynosiło roczny koszt ubezpieczznia auta. Koszt dobowy wypożyczenia samochodu średniej klasy Jetta :) wyniósł by około 350 złotych na dobę.
    Koniec końców wziełam auto z innej firmy - bez kaucji , bez wkładu wrazie uszkodzenia za kwotę 190 złotych na dobę. Nie ma zwrotu wpłaconych pieniędzy do Rayanera
    Nie polecam wynajmowania auta.
  • ~Tamii / 2020-06-05 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiony był bilet do Szwecji na 02.04.2020 powrót 07.04.2020 do tej pory czekam na zwrot pieniedzy. 01.06.2020 miały wpłynąć na moje konto do tej pory nie ma. Porażka to mało powiedziane. Nigdy nie zakupie żadnego lotu z tą firmą.OSZUŚCI!!!!*
    ZaletyZADNYCH
    WadyBRAK SZACUNKU DO KLIENTÓW!!
  • ~Tati / 2021-09-09 22:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Pierwszy i ostatni raz(: Dziś 09.09.2021 leciała z Bari do Modlina, miałam wykupiony bilet z bagażem podręcznym w cenie. Przy wejściu na pokład nie puścili mnie i powiedzieli ze mam zapłacić 47€. Miałam walizkę 40/30/25 na kółkach, osoby z plecakami większymi od mojej walizy normalnie wchodzili bez żadnych opłat. Kiedy zapytałam jaka różnica? zero odpowiedzi, osoba przy wejściu powiedziała mi ze musiałabym wykupić priorytet, ale z jakiej racji? skoro priorytet to 2 sztuki bagażu i pierwszeństwo wejścia, a ja miałam 1 malutka walizkę. Zero kompetencji, zdrowego rozsądku. Załoga pokładu tez nie przytomna, jedno mówi jedno, druga mówi drugie. Zapłaciła za bagaż, zabrała ze sobą na pokład, jedna z obsługi do mnie ze nie mogę dać ta walizę do schowka, druga ze mogę. Naskoczyła na mnie, że ja mam problem, ona już oceniła kto co ma. Jedynek problemem tego wszystkiego jest „oszustwo klienta” i podwójne standardy, którego ja nie znoszę(: nie polecam, bo to jest oszustwo, brak kompetencji, brak podejścia do klienta, brak pomocy, brak wyrozumiałości brak kompetencji(: I jeszcze jedno, absolutnie nie dali odpocząć za 2h lotu, bo gadali non stop wciskają łudziłam kity????
    ZaletyBrak
    WadyCały ten Rynair to wielka wada
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 745
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 390
Lufthansa
Ocena: 3.25, ilość opinii: 1
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4501
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028