Firma ta nie dba w ogóle o klienta. Cały czas zmienia regulamin przewozu i wprowadza nowe, coraz bardziej absurdalne opłaty. Jeszcze brakuje, żeby pobierali pieniądze za skorzystanie z toalety. Dodatkowo jeśli czegoś nie doczytałeś, albo o czymś zapomniałeś, oczywiście musisz płacić. Z każdym lotem można spodziewać się problemów, albo dopłaty. Dodatkowo obsługa reklamacji przy odwołanym locie do kolejny kabaret. Firma ta nie respektuje regulacji europejskiej dotyczącej wypłacania rekompensaty i oczekuje, że klient nie będzie chciał walczyć o swoje. W skrócie jest typowy przykład Januszexu, który chce naciągnąć klienta na coraz to nowsze opłaty extra za pierdoły. Nie mówię już o komforcie lotu, gdzie podczas snu na niewygodnym plastikowym siedzeniu budzi Cie co chwile komunikat, że oferują zdrapki, srapki, alkohole, perfumy i cuda na kiju. Nie polecam z całego serca. Jeśli chcecie znać prawdziwą cenę podróży ryanairem, doliczcie do kosztów lotu w dwie strony 100-200 zł bo tyle kosztuje możliwość wzięcia zwykłego bagażu 10kg plus wybór miejsca, żeby móc siedzieć obok znajomego.
ZaletyTanio? Chociaż nie zawsze
WadyObsługa klienta, ukryte koszty, płać za wszystko, co chwile zmiany regulaminu i nowe opłaty, coś pominiesz to płacisz za karę
~Szymon / 2021-11-07 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze linie lotnicze jakie są na rynku. W jednym przypadku nie umiejąca wpuścić na pokład samolotu po zamknięciu bramek a w innym mogą. Totalnie nie polecam. Najgorsze linie lotnicze. Spóźnienia nie są najważniejsze mimo kolejnych 55e za odprawę.
ZaletyBrak
WadySame wady poza wątpliwie niską ceną
~Tadeusz / 2016-01-30 18:02
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Brak komunikacji. Samolot lądował w Gdańsku zamiast w Bydgoszczy. Przetransportowano pasażerów, jednak zamiast wylądować w Duseldorfie wylądował w Koln Bonn, o czym nikt nie został wcześniej poinformowany. W Koln żadnej obsługi i informacji. Takie linie powinni zlikwidować. Sprawa nadaje się do sądu. Brak ludzkiego traktowania. Brak w ogóle myślenia i mózgu
Zaletybrak
Wadyoszustwo. kłamstwo. nieuczciwość. manipulacja
.
~Tamar123 / 2023-02-14 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Wynajełam auto przez Rayaner ogólnie kicha. Miało być tanio i przyjemnie. Na lotnisku nie uznano karty kredytowej. Koszt kaucji za auto makabrycznie wysoki. Po nie uznaniu karty roponowany samochód z dodatkowym ubezpieczeniem, które wynosiło roczny koszt ubezpieczznia auta. Koszt dobowy wypożyczenia samochodu średniej klasy Jetta :) wyniósł by około 350 złotych na dobę.
Koniec końców wziełam auto z innej firmy - bez kaucji , bez wkładu wrazie uszkodzenia za kwotę 190 złotych na dobę. Nie ma zwrotu wpłaconych pieniędzy do Rayanera
Nie polecam wynajmowania auta.
~Tamii / 2020-06-05 19:30
Ocena: 1.00 / 5
Zakupiony był bilet do Szwecji na 02.04.2020 powrót 07.04.2020 do tej pory czekam na zwrot pieniedzy. 01.06.2020 miały wpłynąć na moje konto do tej pory nie ma. Porażka to mało powiedziane. Nigdy nie zakupie żadnego lotu z tą firmą.OSZUŚCI!!!!*
ZaletyZADNYCH
WadyBRAK SZACUNKU DO KLIENTÓW!!
~Tati / 2021-09-09 22:37
Ocena: 1.00 / 5
Pierwszy i ostatni raz(: Dziś 09.09.2021 leciała z Bari do Modlina, miałam wykupiony bilet z bagażem podręcznym w cenie. Przy wejściu na pokład nie puścili mnie i powiedzieli ze mam zapłacić 47€. Miałam walizkę 40/30/25 na kółkach, osoby z plecakami większymi od mojej walizy normalnie wchodzili bez żadnych opłat. Kiedy zapytałam jaka różnica? zero odpowiedzi, osoba przy wejściu powiedziała mi ze musiałabym wykupić priorytet, ale z jakiej racji? skoro priorytet to 2 sztuki bagażu i pierwszeństwo wejścia, a ja miałam 1 malutka walizkę. Zero kompetencji, zdrowego rozsądku. Załoga pokładu tez nie przytomna, jedno mówi jedno, druga mówi drugie. Zapłaciła za bagaż, zabrała ze sobą na pokład, jedna z obsługi do mnie ze nie mogę dać ta walizę do schowka, druga ze mogę. Naskoczyła na mnie, że ja mam problem, ona już oceniła kto co ma. Jedynek problemem tego wszystkiego jest „oszustwo klienta” i podwójne standardy, którego ja nie znoszę(: nie polecam, bo to jest oszustwo, brak kompetencji, brak podejścia do klienta, brak pomocy, brak wyrozumiałości brak kompetencji(: I jeszcze jedno, absolutnie nie dali odpocząć za 2h lotu, bo gadali non stop wciskają łudziłam kity????
ZaletyBrak
WadyCały ten Rynair to wielka wada
~teresa / 2022-03-21 11:47
Ocena: 1.00 / 5
reklamację złożyłam 02.12.2021 !!!! do dnia dzisiejszego po kilkunastu próbach kontaktu, który w praktyce nie istnieje !!!! nie otrzymałam odpowiedzi, telefony nie DZIAŁAJĄ ,KTÓRE KANCELARIE PRAWNE ZAJMUJĄ SIĘ TĄ LINIĄ ???
~tjoiy / 2022-02-22 22:00
Ocena: 1.00 / 5
Mega źle, oszuści niesamowici tyle w temacie. mega porazka
Zaletyzoe
~Tom / 2022-03-30 12:34
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam. Często odwoływane loty. Odzyskanie pieniędzy graniczy z cudem. Kontakt bardzo ograniczony.
WadySłaby kontakt. Brak pomocy w rozwiązywaniu problemów. Przetrzymywanie pieniędzy za odwołane loty.
~Tom / 2024-05-04 09:06
Ocena: 1.00 / 5
Przez pomyłkę zabukowałem 2 bagaże w jedną stronę. Infolinia po któreś tam godzinie nie była już czynna. Na lotnisku nastepnego dnia powiedzieli ze trzeba dzwonić na infolinię i napewno da się przebukowac jeden na powrót.
Po telefonie na infolinię pan powiedziel że nie przebudują tego bagażu.
Obsługa informacyjna dramat!!
~tomas / 2023-12-01 21:57
Ocena: 1.00 / 5
Co to za ceny? Lepiej jechać samochodem. Jak można lecieć do Londynu za 15000..jakąś bzdura.
~Tomasz / 2022-02-13 23:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie polecam tego przewoźnika .brak kontaktu z infolinią , zle podejście do klienta .
~Tomasz / 2022-04-01 19:29
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści! Brak informacji? 10 h opóźnienia nikt nie daje znać!
ZaletyBrak
WadyWszystko!!
~Tomasz / 2022-08-08 19:22
Ocena: 1.00 / 5
Service
Ryanair Transfers.
Car transfer ordered through the Ryanair website. The service of transfer from the airport to the destination, ordered together with the purchase of tickets for a Ryanair flight. The company that operates the CARTRAWLER transfer.
Customer reference IT613289080
Vendor reference number 517071144
Problem
The plane we were supposed to fly on was delayed flight FR8845. Scheduled airport pickup time was 4:10 pm on Monday June 20, 2022 while the flight was postponed from Monday June 20 at 2:00 pm to Tuesday 21 June at approximately 7:00 am. In connection with the above, the driver told us that he would not be able to come for us despite the fact that we had informed him about the delay many times. We incurred the cost of the return transfer plus we had to pay for another transfer from the airport to the hotel. As it is very difficult to get to the hotel of our choice by public transport (the journey takes about 4 hours and there are a few changes, which was not an option with a small child after a night and in the morning spent at the airport), we chose a taxi, which cost 250 EUR. So we incurred double the costs: for a transfer that did not come to fruition and a transfer that we had to arrange ourselves.
ZaletyNone
WadyThey are not responsible for delay and you will pay for transfer wherever you go or not
~Tomasz / 2023-01-30 12:16
Ocena: 1.00 / 5
Traktowanie pasażerów gorzej niż bydła to chyba standard. Po odprawie czekaliśmy 20 min na mrozie aby wejść do samolotu.
ZaletyMoże cena.
WadyCała organizacja
~Tomek / 2018-04-03 18:39
Ocena: 1.00 / 5
Odradzam kupilem bilet i sie odprawilem ale nie polecialem kit mi wciskali ze nie ma mnie na liscie jak samolot polecial to uslyszalem sorry zaszla pomylka kasa za bilet przepadla i musialem kupic drugi bilet dziadostwo i nic wiecej
ZaletyN/A
WadyDziadostwo
~Tomek / 2022-04-13 16:55
Ocena: 1.00 / 5
To idioci . Moja narzeczona miała walizkę która wchodziła tylko trzeba było ją wcisnąć a ja poszedłem na priority .kazali jej dopłacić 50 euro. Złodzieje. Byłem wyjaśnić ale pani mówi teraz za późno, idzie pan bo zamykamy.
WadyZłodziejska linia
~Tomy Lee Jones / 2024-08-17 23:33
Ocena: 1.00 / 5
Dramat po prostu dramat . Tablica info z przylotami co innego aplikacja co innego na płycie nie ma personelu . Tragedia . Jedna wielka porażka . Latałem dotąd bez zakłóceń . Co mnie obchodzą wasze braki kadrowe . Zamknąć linie a nie opóźnienia po 7 godzin . Zajmijcie się kręceniem waty albo precli jak sobie nie radzicie . A samoloty do muzeum . Jedna wielka k...a tragedia
ZaletyŻadnych
WadyDużo
~Trol / 2023-03-16 21:10
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa żmije jadowite pisiory j.b.n.,chamskie,bezczelne,wsiury myślą że od nich lot zależy...wiesiary z okolic.bolca im trzeba....kon by się uśmiał
~uraharu / 2020-01-10 16:22
Ocena: 1.00 / 5
Na stronie mają perfidny błąd na którym oszukują klientów. Pobierają środki z karty nie dokonując rezerwacji, do tego środki te nie są zwracane ! to była ostatnia rezerwacja ryanair, tej firmie podziękujemy