Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Grzegorz / 2016-05-16 15:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam, Ryanair to jedna wielka firma krzak. Dowiadujemy się o tym, dopiero kiedy coś pojdzie nie zgodnie z planem...W moim przypadku wynająłem auto poprzez stronę Ryana, zapłaciłem za wynajem plus ubezpieczenie, konieczne aby za auto nie została pobierana kaucja. 0czywiście na miejscu okazało się że muszę dopłacić drugie tyle ile wynosił podstawowy koszt wynajmu, gdyż wynajmujący nie uznawał ubezpieczenia sprzedanego przez Ryan. Nocka na lotnisku, cały wyjazd nic nie załatwiłem (a nie byłem na wczasach), koszta poniesione i tu zaczynają się schody. Infolinia Ryana umywa ręce i odsyła mnie do firmy, ktora dla nich obsługuje wynajem aut. Raz, że jest to niezgodne z prawem, dwa firma, do ktorej odsyła Ryan nie istnieje. Zgłosiłem sprawę do Europejskiej Federacji Konsumenta (żadna ze służb polskich nie chciała przyjąć zgłoszenia, gdyż siedziba firmy znajduje się w Dublinie i nie posiada innych placowek. Fakt, że łamane jest prawo RP służby te miały w dupie. Ryan każe sobie wysyłać maile do centrali w Dublinie, po ang, czas odp to 30 dni, także życzę powodzenia w załatwianiu czegoś z tymi złodziejami. Unikać jak ognia wszelkich usług polecanych przez tych oszustow!!!
    Zalety- Ceny - Liczba połączeń
    Wady- Złodzieje - 0szuści - Brak możliwości kontaktu - Łamanie prawa RP
  • ~Agnieszka / 2016-05-10 15:51
    Ocena: 4.75 / 5
    Duża siatka połączeń z Polski, wszystkie loty do tej pory miałam punktualne.Bardzo miła i pomocna obsługa.Obsługa bardzo się stara. Bilety na niektóre kierunki mogłyby być troszkę tańsze.
    Zaletymożna mieć bagaż podręczny cięższy niż 10 kg i się nie czepiają
    Wadyzbyt wysokie ceny biletów na niektóre kierunki
  • ~lm1 / 2016-03-31 16:10
    Ocena: 3.75 / 5
    to fajna linia lotnicza
    Zaletyfajne logo
    Wadyniema
  • ~Agulak / 2016-03-29 22:49
    Ocena: 5.00 / 5
    Lot z Brukseli do Krakowa. Ryanair wylądował przed czasem,lądowanie delikatne, lot bez problemów. Obsługa miła. To, że na pokładzie samolotu sprzedają produkty nie jest żadnym problem. Szybciej upływa czas. Polecam.
  • ~Raf / 2016-03-29 13:03
    Ocena: 4.00 / 5
    Lecąc do Londynu i z powrotem czułem się jak na arabskim bazarze, obsługa całą drogę nie dawała odpocząć, poczytać książki, całą drogę biegali z serwisem szturchając bliżej siedzących, wciskali jakieś losy, jedzenie, kosmetyki i alkohole po prostu żenada. W innych liniach jest podobnie ale w Ryanair doprowadzili to do extremum ! Na dłuższych trasach może to być irytujące.
    ZaletyCena
    WadyNamolność
    leciaem 2 razy, kupiłem też bilety na letni sezon.
  • ~MAWOJ / 2016-03-29 09:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Właśnie siedzę trzecią godzinę na lotnisku w Modlinie i czekam na naprawę oświetlenia samolotu do Londynu. Nikt nic nie wie. Rysnair miał wydawać bony na posiłki i napoje, ale po zadaniu pytania obsługa zniknęła i nie ma nikogo. Siedzimy na brudnej posadzce bo krzeseł wystarcza dla kilu osób a pasażerów komplet.
    ZaletyNie ma
    WadyWszelkie możliwe. Nigdy wiecej Ryznair. Dla tej linii obowiązuje zasada: klient nasz wróg
    Internet, czego ogromnie żałuje
  • ~pasażer / 2016-03-09 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    leciałem tymi liniami na Sycylie i nie da się nic pochwalic.niewygodne fotele , mało miejsca na nogi , obsługa nie mówiła po polsku pomimo że lot był wyczarterowany , tak że właściwie można było tylko domyślać się co one mówiły.pilot w trapani wylądował jak wozem żelazniakiem.oczywiście nie wspomnę że bilety pomimo że lista pasażerów była dużo wcześniej podana każdy miał w innej części samolotu.Moim zdanie ludzie powinni byc informowani że taniośc nie idzie w parze z wygodami
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Ewa / 2016-03-07 14:45
    Ocena: 1.00 / 5
    zakupilam bilet wwa - wroclaw 107 pln w dwie strony. niby tak tanio.. Przy dokonywaniu odprawy online szukalam opcji dodania duzego bagazu. opcja nie byla dostepna. Pomyslalam ze musi byc w cenie biletu. na lotnisku okazalo sie, ze bylam w bledzie i teraz musze doplacic za walizke o wadze ponad 15 kg 250 pln w 1 strone!!!! lub przepakowac czesc do podrecznego i wtedy zaplace "jedyne" 153 zl w 1 strone. po dokonaniu operacji przepakowania okazalo sie, ze moge placic tylko gotowka! w kolejce do samolotu byl ogromny tlok, odprawa szla w zolwim tempie. w samolocie scisk i zero profesjonalizmu ze strony obslugi. To byla moja 1sza i ostatnia przygoda z tymi oszustami.
    ZaletyZadnych
    Wadyoszustwo, manipulacja, nabijanie w butelke, traktowanie pasazerow przedmiotowo
  • ~Dd82b / 2016-02-29 12:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, w sobotę w gdańsku miały odbyć się zawody levrone pro classic + fit festiwal oraz debiuty . 3-4 miesiące temu z wójkiem kupiliśmy bilety na zawody 1bilet 200 zł. Mieliśmy wylecieć z Modlina o godzinie 7 50. O godzinie 7 35 zostaliśmy poinformowani że samolot z powodu złych warunków atmosferycznych, przybędzie z pół godzinnym opóźnieniem. Za 45 minut znów pojawiła się informacja że samolot z powodu złych warunków atmosferycznych nie wyląduje w Modlinie, zostanie przekierowany na lotnisko Chopina. Obsługa kazała czekać 30 minut na dalsze informacje. Później zostaliśmy poinformowani że lot został odwołany i kto chce ubiegać się o zwrot biletów proszony jest o udanie się do kasy. Obok na Gate 4b samolot który miał lecieć do Wrocławia, został przekierowany na lotnisko Chopina, lotnisko Modlin podstawiło autobusy dla pasażerów z lotu do Wrocławia które miały ich dowieźć na lotnisko Chopina skąd mieli wylecieć do Wrocławia. Pasażerowie którzy mieli lecieć do Gdańska zostali potraktowani jak śmiecie i zostali zostawieni w polu 50 km od Warszawy. Nie zostały podstawione żadne autobusy, choćby które dowiozły by nas do centrum. Każdy musiał wrócić na własny koszt, na własną rękę, dziewczyna która miała wystąpić na tych zawodach, zapewne przygotowywała się kupę czasu, a przez tak bezinteresowne zachowanie obsługi jej występ stał pod znakiem zapytania. Nie zdążyliśmy na zawody wydaliśmy 600 zł żeby dowiedzieć się że samolotu nie będzie i mamy robić co chcemy, zostaliśmy potraktowani chamsko i beszczelnie. Nie polecam tego przewoźnika, oraz proszę trzymać się od lotniska Modlin jak najdalej.
    Zaletybrak zalet
    WadyNie wyszkolona obsługa, brak szacunku dla pasażerów, brak jakich kolwiek porad, 0 współpraca z pasażerami
  • ~Kaśka / 2016-02-10 15:12
    Ocena: 5.00 / 5
    Nasza przygoda z Ryanairem zakończyła się jednak pozytywnie.Dostaliśmy zwrot poniesionych kosztów.
  • ~Kaśka / 2016-02-01 18:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Do tej pory ok,ale ...26.01.2016 mieliśmy wracać z Girony do Krakowa.Wieczorem 25.01 dostajemy maila,że lot odwołany i róbta,co chceta.Czat i wszelki kontakt z Ryanairem tylko do godziny 18/18.30.
    Na drugi dzień niekomunikatywna osoba na czacie oferuje nam połączenia...31-01. do Modlina lub 02.02 do Krakowa.Chcemy,żeby poszukała łączonego lotu do Krakowa.Odpowiada,że nie ma.
    Nikt się nami nie interesuje i nikt z własnej woli nie jest chętny do udzielania informacji.Trzeba ciągnąć za język-chodzi o pracowników Ryanaira
    Wylatujemy zatem 4 dni później zamiast do Krakowa to do Modlina.
    Wydanie więcej kasy niż planowaliśmy,rezerwowanie dodatkowych noclegów,pranie w pralni ciuchów,błagalne telefony do pracy o przedłużenie urlopu i nerwy,nerwy,nerwy...
    Czy tańszy bilet od Ryanaira wart jest tego wszystkiego
    Zaletytanie bilety,miła obsługa w samolocie
    Wadyopisane wyżej
  • ~Tadeusz / 2016-01-30 18:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam. Brak komunikacji. Samolot lądował w Gdańsku zamiast w Bydgoszczy. Przetransportowano pasażerów, jednak zamiast wylądować w Duseldorfie wylądował w Koln Bonn, o czym nikt nie został wcześniej poinformowany. W Koln żadnej obsługi i informacji. Takie linie powinni zlikwidować. Sprawa nadaje się do sądu. Brak ludzkiego traktowania. Brak w ogóle myślenia i mózgu
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo. kłamstwo. nieuczciwość. manipulacja
    .
  • ~Paula / 2015-11-14 05:25
    Strona internetowa jak i mobilna w obsłudze najgorsza z jaką się spotkałam!!!!!!!!!
  • ~Zażenowana / 2015-11-06 07:55
    Ocena: 2.00 / 5
    Żenujący poziom obsługi, zero informacji i zero alternatyw w sytuacji odwołania lotu. Lot do Aten początkowo przekierowany z Modlina na Okęcie, po wygonieniu ludzi na dwór w zimnie musieliśmy czekać na autobus do Warszawy, który ostatecznie nas tam nie zabrał bo lot został ( nie wiadomo dlaczego) odwołany!zostaliśmy zostawieni sami sobie, bez informacji, bez transportu do chociażby Warszawy w środku nocy i bez żadnej alternatywy. Przebukowanie lotu?oczywiście, ale tylko w 1 stronę!!!żenada, żeby w XXI w tak traktować pasażerów. zawiodłam się i będę mijała te linie szerokim łukiem
    Zaletybrak
    Wadymasa
  • ~Anna S. / 2015-10-24 18:15
    Ocena: 4.33 / 5
    Niedawno zgubiłam walizkę na lotnisku Ryanair w Łodzi. Byłam przekonana że będę spodziewać się najgorszego. Od razu skierowałam się do personelu i złożyłam sprawę. Wszyscy byli rozsądni i spokojni kiedy słuchali mojej historii. Po kilku dniach dowiedziałam się że walizka została znaleziona i dlatego chcę podziękować z całego serca pracownikom linii lotniczych że zainterweniowali szybko i skutecznie. Walizka jest tym samym stanie co poprzednio i wszystko jest obecne. Jeszcze raz dziękuję.
  • ~Ada / 2015-10-18 16:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie rozczarowałam się. Punktualnie, wszystko zgadzało się z informacjami na stronie linii. Może tylko trochę olewają język polski, większość komunikatów podczas lotu była w języku włoskim (leciałam do Włoch) i angielskim. Ogólnie jestem zadowolona.
    Zaletycena, punktualność, miła obsługa,
  • ~Mekl / 2015-09-21 22:02
    Ocena: 5.00 / 5
    Lot GDN->WMI. Boeing 737-800. Lot co prawda bardzo krótki, bo 45 minut, ale wystarczy by ocenić....
    Tanio, czysto, punktualnie.
    Obsługa bardzo miła i sympatyczna (akurat trafiła się młoda i bardzo wyluzowana ekipa:)
    Niczego więcej nie można żądać za taka cenę.
    Jak ktoś nie ma 200 cm wzrostu, albo 140 kg to nie będzie narzekał na brak miejsca.
    Faktycznie w trakcie lotu oferują loterię i sprzedaż perfumów, ale jak ktoś nie jest zainteresowany to nie wciskają na siłę.
    ZaletyTanio, czysto, punktualnie. Obsługa bardzo miła i sympatyczna (akurat trafiła się młoda i bardzo wyluzowana ekipa:)
    WadyBrak
    200
  • ~Dariusz / 2015-08-16 13:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Gówniane linie. Od dwóch lat nie moge zalogowac na ich stronie.
    Gdy wpisuje opcje "zapomnialem hasla" pojawia się komunikat "wyslano haslo na emaila. " Czekam do dziś. Poza tym często się wiesza i przerywa proces kupowania.
    Obsluga , szczególnie gdy z Polski jest mila.
    Zaletyczestotliwosc lotow
    Wadydrogo w wekendy, malo miejsca, zle godziny lotow szczegolnie z Krakowa.
  • ~kls / 2015-08-11 15:17
    Ocena: 4.67 / 5
    Cena, punktualność, odprawa online, bezpłatne numerowane miejsca lub dodatkowo płatne "te lepsze".

    Świetny stosunek jakości do ceny.

    Zupełnie nie rozumiem hejtów na obsługę lotniskową czy pretensji o odrapany bagaż.

    Personel pokładowy bardzo przyjemny, przez cały lot chętny do pomocy i sprzedaży cateringu. Nachalne wciskanie losów? No nie wiem, jak nie znasz innego języka to pewnie tak to możesz odebrać, ale mówią po angielsku, że jest loteria w której kasa idzie na dobre cele a dodatkowo możesz wygrać kasę dla siebie. Po chwili przechodzi Pani z losami i nikomu nie wciska.

    A teraz napiszę coś niesamowitego:

    By nie było problemów przed kupnem biletu warto przeczytać REGULAMIN lini lotniczej i pliki pomocy, wtedy unikniesz problemów z dodatkowo płatną odprawą na lotnisku lub z za dużym bagażem. Jeśli masz problem z takimi rzeczami to może faktycznie lepiej jechać Autosanem z PKS?

    Jak chcesz dostać się z Polski na Majorkę i wrócić w szczycie sezonu za ~ 500 PLN to nie wymagaj limuzyny na lotnisko oraz szampana i kawioru na pokładzie.

  • ~Agnieszka / 2015-08-01 09:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupilam synowi bilet rozmawiam z konsultantem online zapewniał mnie ze nie ma żadnych opłat lotniskowych wszystko w cenie biletów 2godziny przed lotem okazało się że odprawa miała być zrobona online kazano synowi dopłacić 240 zł wracał z wakacji i zabrakło pieniędzy został jak bezdomny na lotnisku nie dało się nic zrobić Żenada
    ZaletyZero
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961