Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 745 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Oleksii Ivanov / 2025-06-21 16:51
    Ocena: 1.00 / 5
    W tej kompanii pracują nieludzkości, jeżeli chcecie być traktowani jak gówno, zapraszam!
    WadyTylko wady
  • ~olena7897 / 2022-03-21 16:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Linia lotnicza Ryanair pomimo ciągłego reklamowania się jako pomocna dla osób z Ukrainy nie ma nic wspólnego z chęcią pomocy. Kontakt z nimi jest niemal niemożliwy, a kiedy już jakimś cudem uda się dostać na chat z konsultantem to panie po zaledwie 10 sekundach zwłoki z odpowiedzią rozłączają się i trzeba czekać kolejne kwadranse na to aby łaskawie ktoś się z nami ponownie połączył. O kontakcie telefonicznym nawet nie nie będę się rozwodzić, ponieważ ciężko opowiedzieć o czymś czego nie ma.
    Podejście Ryanaira jest skandaliczne, konsultanci nie są skorzy do pomocy, a każdą nawet minimalną i oczywistą do poprawy pomyłkę wyceniają jak diamentowe korony ze złotymi wstawkami. Nie da się od nich dowiedzieć niczego poza tym, że właściwie to idźcie sobie i nie zawracajcie nam głowy. Na prośbę o pomoc w poprawieniu rezerwacji osób z Ukrainy, które uciekają przecież przed wojną stwierdzili, że nie są w stanie pomóc. Gdzie w takim razie ta ich wszędzie ogłaszana pomoc Ukraińcom?
    Skandal i żenada!
    ZaletyBRAK
    WadyZA DUŻO BY SIĘ TU ZMIEŚCIŁO
  • ~olga / 2023-06-07 10:35
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA pod każdym względem. Począwszy od braku kontaktu z infolinią, przez wysokie ceny,
    przeprawę przez rezerwację i zakup biletów a na końcu obsługę lotu
    Zaletyżadne
  • ~OSZUKANY JAROSŁAW / 2023-02-22 17:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Za to że nie zabieram bagażu i nie chce do niego dopłacić, muszę za KARĘ dopłacić 40zł - wspaniała firma
    Zaletyjedyną zaletą to niższa cena niż inne linie lotnicze
    Wadyciasno, brudno, opóźnienia, złodziejskie dopłaty za brak bagażu
  • ~Oszukany, okradziony / 2018-10-03 21:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam
    Linie lotnicze Ryanair na które trzeba uważać, nie jest godna polecenia, mówiąc delikatnie.
    Dokonując nie dawno z parę tygodni temu rezerwacji zaplacilem karta kredytowa przez internet.
    A tydzień temu patrzę ze kwota została ściągnięta jeszczetaz na rachunek Rayanera.
    Tego dnia nie otrzymałem żadnego SMS-a z potwierdzonym kodem .

    Zglosilem kradzież w banku i na policji.
    Napisałem tez do Rayanera .....
    Tez brane jest ze być może ktoś schakowal. Z tym ze ta kwota poszła na knto Ryanera i jakby na druga rezerwację tego samego lotu.

    Także ludzie jak macie dokonać zakupu biletu , to szukajcie innych przewoźników.
    ZaletyZadnych
    WadySpore
  • ~P / 2018-08-09 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie będę polecała tej linii lotniczej . Zawiodłam się całkowicie w momencie gdy niecałe 3 godziny przed odlotem , dowiedziałam się że został odwołany !!! Kpina !
    ZaletyNic
    WadyWszystko
  • ~Pam / 2016-09-06 13:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzien temu wracalam z Lizbony do Warszawy... Niedość, ze czekaliśmy na spóźniony samolot ponad 2 godziny, nie zapewniona nam zadnych udogodnień (i nie mowie tu o jedzeniu, piciu, ale chociaz miejsca do siedzenia na lotnisku czy dostępu do wifi), to zachowanie stewardess w trakcie lotu byl skandaliczny. Stewardesy co 10 minut mialy cis do powiedzenia, jedna nie potrafiła sie wypowiedzieć po polski, wiec dodała komentarz, ze jest juz zmeczona, dlatego jej nie idzie...
  • ~Pani / 2022-12-17 16:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo nie miła Pani ,obsługa samolotu na lot Kraków -Alicante dnia 17 grudnia 2022
    ZaletyBrak zrozumienia w grubych sytuacjach
    WadyNie polecam szczególnie 1 złośliwa Pani
  • ~Paolka / 2022-07-02 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Tania linia a jednak droga. Bazują na niewiedzy pasażerów- nie można zamienić bagażu jeżeli ktoś się pomyli w rezerwacji, trzeba kupić nowy. Zero ukłonu w stronę klienta- pani z obsługi powiedział, że ten problem to mój problem a nie jej. Obsługa w Polsce miła ale zagranica zarówno naziemna jak i pokładowa tragiczna. Zero koca do przykrycia jeżeli trzeba siedzieć w samolocie w oczekiwaniu na możliwość startu, a prośba o podwyższenie temperatury nie została spełniona.
    ZaletyBrak
  • ~Pasazer / 2018-07-15 19:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Linia lotnicza nie posiada żadnych zalet. Najgorszy przewoźnik z możliwych.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~pasażer / 2016-03-09 17:28
    Ocena: 1.00 / 5
    leciałem tymi liniami na Sycylie i nie da się nic pochwalic.niewygodne fotele , mało miejsca na nogi , obsługa nie mówiła po polsku pomimo że lot był wyczarterowany , tak że właściwie można było tylko domyślać się co one mówiły.pilot w trapani wylądował jak wozem żelazniakiem.oczywiście nie wspomnę że bilety pomimo że lista pasażerów była dużo wcześniej podana każdy miał w innej części samolotu.Moim zdanie ludzie powinni byc informowani że taniośc nie idzie w parze z wygodami
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Pasażer / 2020-08-02 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot do Eindhoven z Modlina 2.08.2020.
    Celowa zagrywka Ryanair i lotniska Modlin ze względu na koronke!
    Bez informowania pasażerów zrobili świństwo nie do pomyślenia.
    Wpuścili polowe ludzi i samolot tak odleciał.
    Walizki poleciały bez właścicieli.

    Jedna osoba ślamazarnie obsługująca nadanie bagażu nie przepuszczająca dalej i przedłużająca wszystko jak tylko mogła...
    Sznur ludzi czekających po dwie godziny żeby oddać bagaż.
    Bilet zeskanowany przed czasem i pozostawienie około 40 osób na lotnisku.
    „Rączki umyli”i z nas winnych jeszcze zrobili tłumacząc że na czas nie byliśmy.
    Powiedzieli nam że system padł i nie mogą tego sprawdzić że byliśmy na czas zeskanowani.
    Takie rzeczy tylko w Polsce!
    Nigdy więcej Ryanair i Modlin.
    W głowie się nie mieści jak potraktowali polowe pasażerów samolotu.
    Straciliśmy pieniądze,
    ludzie brali na bramki duże bagaże ,
    pozabierali rzeczy z nich i nowe bilety mowią żeby kupić.

    Skandal jakich mało,
    historia nie do uwierzenia nadająca się do telewizji,
    mają ludzi za nic!
    Rozumiem 1-2 osoby,ale nie pół samolotu...
    ZaletyŻadne!
    WadyNiezliczona ilość ,brak słów.
  • ~Pasażer / 2021-08-03 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    To co wyprawiają Ci ludzie z obsługi jest poniżej godności , właśnie zostawili ileś ludzi na lotnisku , nie martwiąc się że zostawiają małe dzieci ,starszych ludzi chociaż są w pełni zaszczepieni, mieli negatywne testy. Tak właśnie było dzisiaj na lotnisku w Poznaniu lot do Bristolu . Linie straszne nie dbają o swoich klientów, trzeba nie mieć serca żeby zostawić ojca z małym dzieckiem, zwykłe chamstwo strach korzystać z tych linii.
  • ~Pasażer / 2021-10-08 12:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Proszę uważać poziom obsługi to już totalne dno. Kupowaliśmy bilety przez infolinie. Pracownik zasugerował zakup dodatkowego bagażu w postaci wózka dziecięcego koszt 199 zł * 2. POdczas odprway pracownik lotniska poinformował nas, że nie ma potrzeby zakupu tej opcji do 12 roku życia dziecka. Wiec rayanair świadomie wprowadza ludzi w błąd. Poza tym obsługa w samolocie to żenada. Stewardessy przelatują przez samolot z wózkami z jedzeniem w ekspresowym tempie. Po czym zasiadają z tyłu samolotu tworząc kącik wzajemnej adoracji śmiejąc się na pół samolotu. Lot był wieczorny więc zamiast ciszy trzeba było wysłuchiwać smiechów i historii załogii.
  • ~Patryk / 2019-12-29 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot Wroclaw do Palermo. myslalem ze bedzie wiekszy samolot, a tu zonk, dobrze ze wzialem przednie siedzenia w samolocie dla 4 osob w tym dwojki dzieci. Stewardesy mamrączące cos po angielsku i wlosku, jak w tym Polskim filmie, Pasanger Stanislaw Paluch. patrzylem na to i nie dowierzalem co widze.

    dobra wystartowalismy. po chwili zamowilem kawe, bo zasypialem, kawa DNO, jak to mozna nazwac lavazza!!!! gdzie lecialismy do Palermo.

    co jakis czas inna to stewardesa dorywala sie do telefonu by mowic przemowienie w jakims nieznanym mi jezyku, moze to irlandzki? kto go to wie, ale slyszalem cos wloskiego, takie mamrotanie, gdybysmy pewnie lecieli w dol z jakas awaria, to pewnie i takbym nie zrozumial.

    wyladowlaismy w Palermo, a tu pasazerowie sobie schodzcie sami po schodac.

    dobra jednak urlop tygodniowy.

    tydzien pozniej, nie dosc ze czekalismy w rekawie jak idiocy w przeciagu z dziecmi, gdzie juz czuje sie chory, to potem gosc zawolal nas ze juz mozna isc w dol schodami na plte lotniska i wsiadac do samolotu, a tam zonk, samolot tankuje, nie mozna wchodzic, na dworze zimno, tak stalismy 10 minut wkurzeni!!!!

    wsiadlismy an to samo miejsce z prozdu, oczywiscie za nim wszyscy wsiada to dalej wialo do samolotu,

    a tu inne stewardesy sie pojawily niz tydzien wczesniej, ten sam bełkot, patrzylem sie na innych czy cos rozumieja, bo moze ja gluchy juz jestem i mam makaron w uszach jeszcze.

    nie wiem czemu lot sie opoznil w trakcie o 25 minut, ostatnie 30 minut, pasazerowie mieli juz dosyc, cisza byla, wymeczeni byli beznadziejnym lotem. zero informacji, tylko bełkot slychac bylo dalej.


    na lotnisku we wroclawiu szanownie znowu trzeba bylo po schodach w dol, ptoem do autobusu, autobus kierowca zatrzymal i sobie poszedl:-) 5 minut go nie bylo, wszyscy stalo w autobusie.

    idiotyzm, zero profesjonalizmu!

    Zaletyzalety? zadne
    Wadymnostwo! niech znikna z naszego nieba.
  • ~Patryk / 2022-07-16 00:21
    Ocena: 1.00 / 5
    Specjalnie rozdzielają miejsca dla jednej rezerwacji, aby dokupić miejsce obok siebie. To jest przegięcie. Nigdy więcej nie polecę Rayanair.
  • ~Patyczak / 2022-04-23 07:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Na lotnisku powstała usterka nie chciano nam przeskanować bagażu a rayaner nie chce oddać kasy za bilety
  • ~Paulina / 2022-05-18 15:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam firmy. Konsultacji bezczelni, przy problemie z rezerwacją rzucają słuchawką. Nie chcą pomóc, tylko „nie da się” lub wyśle Pani zdjęcie ekranu z problemem, wtedy mamy do 28 dni na rozpatrzenie problemu. Jak poprosiłam o rezerwacje , aby zrobiono za mnie skoro ja nie mogę , to usłyszałam cenę 240zł. Pani Julia rzuciła słuchawką. Traktowanie klienta poniżej normy .
  • ~Paulina / 2023-09-30 21:39
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy w samolocie strasznie niepopomocni, nieuprzejmi. Odpowiadają z wielkim problemem zamiast służyc pomocą.
  • ~Pawel / 2022-12-15 16:47
    Ocena: 1.00 / 5
    Wykupilem lot dla 5 osob z Warszawy do Neapolu plus powrotny, za pośrednictwem Opodo. Lot powrotny Ryanair odwolal. Nikt nie zaproponowal alternatywy. Bylem zmuszony kupic inne. Zlozylem reklamacje na Opodo. Sytuacja miala miejsce 2 mce temu. Co wiecej na opodo zniknelo moje roszczenie o zwrot. Brak jakichkolwiek informacji. Brak możliwości kontaktu z Opodo.
    ZaletyBrak
    WadyTylko wady
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 745
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 390
Lufthansa
Ocena: 3.25, ilość opinii: 1
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4696
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3028