Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 743 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.50
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kasia / 2018-07-02 20:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia!!!i totalna porażka. Opóźniony wiele godzin lot, nikt nie raczy podróżnych o czymkolwiek powiadomić. Samolot mały i ciasny, na samym początku dowiadujemy się ze klimatyzacja nie działa( środek lata, upaly ponad 30 st), człowiek po wielu godz czekania na lotnisku chce kupić dziecku bułkę w samolocie to słyszymy ze prawie nic nie ma w ofercie bo wszystko pokonczylo się w poprzednich lotach!! Tylko pieprzone zdrapki po 2 euro jakoś się nie kończą i stewardessy wciskają je wkurzony ludziom z uporem maniaka. Piloci niedouczeni, tak zle sie jeszcze nigdy nie czulam, nie ryljo zreszta ja, ludzie wymiotowali. Dodam że leciała sama z 4 dzieci i miałam ochotę komuś z załogi przyłożyć. Nigdy więcej! !!
    ZaletyZadnych
    WadySame
  • ~Żaneta / 2018-07-01 09:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma. Podróż odwołali godzinę przed wylotem nikogo wcześniej nie informując. Porażka. Nigdy więcej
  • ~Ewa / 2018-06-25 13:42
    Ocena: 2.75 / 5
    NIGDY WIĘCEJ. Moja nowa walizka, kupiona specjalnie przed lotem, została zabrana do luku bagażowego. Nie miałam z tym problemu, nie potrzebowałam jej na pokładzie. Po wylądowaniu okazało się, że walizka jest uszkodzona. Jako, że nie widziałam już nikogo z obsługi na lotnisku, a za granicą nie miałam internetu, by sprawdzić co zrobić w takiej sytuacji oraz spieszyłam się na wykupiony wcześniej autobus uznałam, że zgłoszę sprawę po powrocie do domu. Dzisiaj dowiedziałam się, że nie mogę nic z tym zrobić, ponieważ trzeba było sprawę zgłosić na lotnisku docelowym. Uważam to za całkowity brak szacunku do klienta. Nie każdy jest w stanie czekać na rozwiązanie sprawy na lotnisku (niespodzianka, ludzie mają wykupiony dojazd do miasta) i nie każdy wie, co zrobić, jeśli nie może sprawdzić tego w internecie. Nie wspominając już o tym, że miałam wykupione ubezpieczenie od takiego wypadku.
  • ~Robs / 2018-06-23 22:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy wiecej wynajmu samochodu na Majorce przy lotnisku za posrednictwem ryanair /czas oczekiwania 3h /mial byc automat jest manual/ubezpieczenie niewazne bo nie ma numerow rejestracyjnych auta /za 18 euro moga obsluzyc szybciej ale musisz o tym wiedziec /chaos balagan marnowanie czasu /firma OK rent a car polecana przez ryanaira to zenada /NIE DAJCIE SIE WYPUSZCZAC W TE MALINY
    Wady2.5 h lotu i 3h czekania na wydanie kluczykow i samochodu
  • ~Nick / 2018-06-21 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wpisali na naszych biletach miejsc i przez 10 minutusieliśmu czekać w przejściu
  • ~Paulaerr / 2018-06-18 05:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsza firma z która miałam odczynienia lecieć. Szczerze nie polecam
  • ~Bartek / 2018-06-17 20:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa lotniska powolna. Brak ludzi przy odprawie. (Jeden ślepy dziadzia)
    ZaletyNie dostrzegam
    WadyBrak zalet
  • ~pulczex / 2018-06-15 12:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj ( 15.06.2018 ) miałam udać sie do Londynu samolotem o godzinie 7:00. Lot został opóźniony o 5 godzin ( 11:50 ). Przyczyna : załoga nie pojawiła sie na lotnisku. Jakby to było mało na niedługo przed ustalona godzina lot został opóźniony o kolejna godzinę ( 12:50 ). W Londynie mam spełnić jedno ze swoich największych marzeń : udać sie na koncert beyonce. Jeżeli spóźnię sie przez „brak załogi” to przysięgam popełnię samobójstwo.
    ZaletySzybciej skoncze swoje marne życie
    WadySkończę życie nie spełniając swojego marzenia, Dzieki ryanair
  • ~Polak1266 / 2018-06-14 20:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za firma! Zero informacji o check in, a pieniądze na lotnisku zapłać, 200zl za check in. Polacy uważajcie!
    WadyZero informacji
  • ~Katarzyna / 2018-06-11 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentna obsługa! Pani stewardessa upierała się, iż dziecko, które ma zaledwie rok musi siedzieć samo. Nie chciała wydać dodatkowego pasa ponieważ wg niej "nie wykupiliśmy priorytetu"!
  • ~sok / 2018-06-07 00:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot Stansted-Rzeszów 05.06.18, godz.11.45-15.20, to jedna wielka porażka. Tzn. sam lot ujdzie. Problem w tym że zamiast wylądować w Rzeszowie o 15.20, przekierowano nas do Warszawa-Modlin ze wzgledu na burzę. To jeszcze zrozumiem ale to ze koczowałam tam z maleńkim dzieckiem do godz.22.00 nie mieści się w głowie. Nikt pasażerów o niczym nie informował, dopiero po ostej wymianie zdań z pracownikami Ryanair o godz.19.00 zaczęto organizować taksówki do Rzeszowa. Dzieci miały mieć pierwszeństwo a jednak wyjechały jako ostatnie ponieważ panie z obsługi ogarnęła ciemnota i nie pomyślały że potrzebne są foteliki. Nie zapewniono podróżnym nawet butelki wody a pracownicy biura zdawało sie że mają niezły ubaw z calej sytuacji. Docinki typu "ja bym już dawno pojechała pociagiem" podnosiły ciśnienie zdenerwowamyn na maksa ludziom.Na kazde pytanie rozkladali ręce i nie umieli odpowiedziec. Zdaje sobie sprawe ze to nie ich wina ze tam trafilismy ale jednak takie zachowanie bylo skandaliczne. Powinny tam pracowac osoby umiejace porowadzic jakis dialog z ludzmi i choc troche empatyczne i zainteresowane sytuacja. Aż sie we mnie gotuje na wspomnienie tej podróży. Dodam jeszcze ze w domu bylam po 3 w nocy, a mieszkam 70km od Rzeszowa.
    ZaletyObsługa samolotu-bo chociaż te panie szeptaly do siebie "szkoda mi tych dzieci"
    WadyLinia Ryanair to jedna wielka wada.
  • ~G.V / 2018-06-06 11:05
    Ocena: 3.50 / 5
    Leciałam do Oslo. Z Gdańska. Pierwszy raz z Ryanairem. W sumie było ok.
    Niestety lot powrotny został całkowicie odwołany na kilka godzin przed odlotem, bez podania przyczyny. Po prostu. O 3.15 nad ranem przysłano sms-a sugerującego możliwość zwrotu kasy lub lotu w innym terminie!!!!!!
    Wracałam liniami Wizzair i....przyznaję BEZ PORÓWNANIA. Klasa, czysto, jakość lotu, wnętrze samolotu.
    Nigdy więcej Ryanair. Tym bardziej, że oni jak wnioskuję w ogóle nie przejmują się tymi opiniami.
    Zaletymiła obsługa,
    Wadyodwołanie lotu bez jakiejkolwiek formy pomocy, natrętny handel na pokładzie samolotu, jakość lotu
  • ~Cobyr / 2018-06-06 07:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Coraz gorzej , opóżnienia 1 godz . to standart .Lotnisko Modlin tragedia brak toalet oraz miejsc do siedzienia.Klimatyzacji nie ma .Toalety jeżeli znajdziesz to brudne i śmierdzące . Autobusy po co to lotnisko pielgrzymów .
    Zaletyjest jeden sklep !
    Wadysame wady
  • ~HB / 2018-06-04 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Ludzie, ryanair zrójnuje wam wczasy. Odwołują loty tydzien przed i mają pasazera w dupie. Nie kupować, nie latać !!! Hate this fucking Corporation.
    Maj 2018
    ZaletyBrak zalet
    WadyWszystko co najgorsze. Lepiej rowerem lub autokarem
  • ~Stefan / 2018-06-02 20:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot 6945 Barceloma Opóźnienie 1 godzina jak sie to ma do Waszej reklamy zawsze na czas. Poza tym lotnisko Modlin to gorzej niz dworzec PKS w Pcimu.....
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Neka / 2018-05-27 20:23
    Ocena: 1.75 / 5
    Juz kilka razy latalam linia Ryanair z katowice do edynburgha I z Krakow a do Edynburgha za kazdym razem bylo tragedia I czystosc, wygoda, Sam lot. Pozniej zrezygnowalam z tej lini I zmienialam na in a dzis jednak lecialam znow ta Lina liczac ze linia Ryanair ulegla zmienie I jest lepiej jednak pomylilam sie z mediolaniu do Polski mielismyy 1h I 20 mint opuznienia w samolocie siedzielismy jak idioci I nikt Nas nie poinformować dlaczego take opuznienia jest. Stuardesy tylko ciagle mowily ze mamy zachowac spokoj za kilka mint wylecimy. Rowniez Sam lot daje duzo do zyczenia, piloci Chyna dopiero ucza sie Lata. Nie Mowiac o niemile obsludze szczegolnie Panna Barbara. Nie polecam tej lini to byla moja ostatni lot ta linia juz nigdy wiecej!!!
    ZaletyBrak moze Cena
    WadyObsluga, czas, stuardesy szcegolnie Polki, Sam lot I przeciazenia latalam wczesniej innymi liniami I nigdy nie bylo AZ takich przeciazen odczowanych, czystosc
  • ~Bogdan / 2018-05-23 23:46
    Ocena: 3.25 / 5
    Dlaczego lecąc z Anglii do Polski stewardesy mówią tylko po angielsku chociaż większość pasażerów to Polacy.Jedyne informacje udzielane w języku polskim są na temat oferowanych do sprzedaży zdrapek i kosmetyków.Ponadto sztuka lądowania samolotu przez pilotów ma wiele do życzenia bo jest ono bardzo ostre i niekorzystnie odczuwalne przez pasażerów.
    ZaletyW miarę tanie bilety.
    WadyWyżej wymienione.
  • ~Maria / 2018-05-10 16:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Nikomu nie polecam. Tłum, bałagan, opóźnienia. Ile razy nie leciałąm tak było.Ostatni nie miałam karty pokładowej, bo nie były w internecie dostępne. Musiałąm zapłacić za jedną 55 euro plus koszty manipulacyjne.
    Radzę wystrzegać się Ryanaira.
    ZaletyNietety nie wiem.
    WadyBałagan, opóźnienia, ukryte koszty.
  • ~Lidka / 2018-05-09 19:28
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie wykupujcie ubezpieczenia podróżnego , które proponują przy zakupie biletów. Nie dostaniecie nic z wyjątkiem nr tego ubezpieczenia. nie dostaniecie ani warunków umowy ani polisy ani telefonów w razie wypadku.Chat twierdzi,ze to firma zewnętrzna nie jest to sprawa do Ryaniera. no nic wykuię jeszcze raz w normalnej polskiej firmie. frycowe sie płaci.
    Zaletytanio ale to zbyt mało- lepiej nie mieć zepsutych wakacji
    Wadykompletny brak pomocy w razie problemów
  • ~XYZ / 2018-05-07 21:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Jedno wielkie bagno ...
    Kupione bilety 2 miesiące wcześniej, w dniu wylotu występowały turbulencje i czułam się jak w pralce dosłownie.. brudno i ciasno. Oczywiście podróż bez przygód nie byłaby sobą. Dwa dni przed odlotem do Wrocławia z Rzymu ciampino odwołali lot bez przyczyny. Ryanair zaoferował oddanie pieniędzy lub zmianę lotu na inny dzień oczywiście trzeba było dopłacić do ceny pokazanej w danym dniu ... na najbliższy lot trzeba było zapłacić 1000 zł ???? zabawne ... oczywiście wziąłam zwrot pieniędzy i kupiłam lot w liniach Wizzair. Takim sposobem tracą klientów. Jestem bardzo niezadowolona.
    ZaletyCeny tanie gdy kupi się dużo wcześniej.
    WadySmród,bród i ubóstwo. ..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 743
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 390
Lufthansa
Ocena: 3.25, ilość opinii: 1
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4688
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3960
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3026