strona 31 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »
-
~nik / 2021-05-09 16:03
TO JEST NIEODPOWIEDZIALNA FIRMA.
OMIJAC SZEROKI LUKIEM... -
-
~Norbert / 2022-04-20 00:07
Ostatni raz lecę liniami ryanair. Jako jedyni każą nosić maseczeki. Lot opóźnia się o 3 godziny na dodatek nic nie można się dowiedzieć a na lotnisku nie da się nawet kupić butelki wody (torp) Norwegia. Totalny dramat. Miałbyc lot o 22 a przewidywany lot jest o 2 w nocy.
Stanowczo nie polecam -
~Norwegian / 2017-07-19 08:15
Ceny to maja jakby na ksiezyc sie lecialo do tego obsluga niemila a piloci maja za malo godz wylatanych chyba. ZaletyNie maWadyBez wifii na pokladzie -
~Ola / 2018-04-03 18:31
Poprostu tragedia noewygodny noe na czas i wcale nie taki tani dodaj dodaj dodaj i juz nie jest tak tanio. Az tak biednego lotu nogdzie indziej nie doswiadczycie wizair przy rayanerze to poprostu cud malina ZaletyTo pytanie nie jest na miejscy jezeli chodzi o ta linie lotniczaWadySame Wady -
~Ola / 2021-12-25 10:53
Z kwietnia 2020 r. nie mogę odebrać pieniędzy za odwołany lot. Pisanie e-maili nic nie dało. Mam pilny wyjazd i na powrót znów trafił się bilet z ryanair. Miałam nadzieję że coś się zmieniło w tej firmie. Nic. Kolejny raz kombinacje. Zarezerwowałam bilet, wszystko OK. Po dwóch dniach otrzymałam e-mail ze zmianą lotu na 2 dni póżniej. Nie wiem czy dostane zwrot. Firma - beznadzieja. ZaletyżadnychWadyNie rzetelna firma, pieniędzy nie oddają -
~Ola / 2023-01-27 13:34
Dzis probowalam sie dogadac z osoba pracujaca na infolini pania Jadwigą w sprawie mojego anulowanego przez Ryanair lotu i straty jakie ponioslam odnosnie kosztow z tym zwiazanych. Probowalam dowiedziec sie jak prawidlowo zlozyc wniosek o odszkodowanie. Pani ton glosu i zachowanie bylo tragiczne i dodatkowo sie rozlaczyla twierdzac ze to ja jestem nie miła. Ja nie rozumiem takiego zachowania w momencie gdzie to ja ponioslam ogromne straty finansowe i czasowe z powodu odwolanego lotu wiec oczekuje chocbyilego zachowania i pomocy a dostaje kolejną osobe ktora za kare wykonuje swoja prace i wlasciwie jest bezczelna -
~Olaf / 2013-04-04 01:50
Pierwszy i ostatni raz!! Latam duzo , ale tego co sie dzieje w ryanair nie jestem w stanie opisac. Samolot do Bankoku z kurami na pokladzie. Opoznienie 120 min. bagaz nie dotarl za mna do docelowego lotniska. Wolaja ludzi do kolejki przed gate gdzie jeszcze samolot nawet nie wyladowal. Logistyka jedno wielkie ZERO!!!!NIGDY WIECEJ ryanair. WadyWszystko co mozna do normalnego lotu zaliczyc. -
~Olek / 2020-12-01 08:26
Oszuści mi już drugi bilet przepadł łączną suma £300
Pierwszy mój bilet przepadł w kwietniu pisałem do nich o zwrot pieniędzy nie oddali, teraz sytuacja się powtórzyła kupiłem bilet na 11 grudnia i dostałem e-mail że lot odwołany staram się o odzyskanie kosztów wypełniając formularz wyświetla się informacja ,,•wybrany kod lini lotniczej nie pasuje do lini lotniczej żadnego z lotów objętych tą rezerwacją"
LUDZIE TO SĄ NORMALNIE OSZUŚCI NIE KUPUJCIE TAM BILETÓW!!!WadyNajgorsza linia lotnicza, oszuści i złodzieje!!! -
-
~olena7897 / 2022-03-21 16:19
Linia lotnicza Ryanair pomimo ciągłego reklamowania się jako pomocna dla osób z Ukrainy nie ma nic wspólnego z chęcią pomocy. Kontakt z nimi jest niemal niemożliwy, a kiedy już jakimś cudem uda się dostać na chat z konsultantem to panie po zaledwie 10 sekundach zwłoki z odpowiedzią rozłączają się i trzeba czekać kolejne kwadranse na to aby łaskawie ktoś się z nami ponownie połączył. O kontakcie telefonicznym nawet nie nie będę się rozwodzić, ponieważ ciężko opowiedzieć o czymś czego nie ma.
Podejście Ryanaira jest skandaliczne, konsultanci nie są skorzy do pomocy, a każdą nawet minimalną i oczywistą do poprawy pomyłkę wyceniają jak diamentowe korony ze złotymi wstawkami. Nie da się od nich dowiedzieć niczego poza tym, że właściwie to idźcie sobie i nie zawracajcie nam głowy. Na prośbę o pomoc w poprawieniu rezerwacji osób z Ukrainy, które uciekają przecież przed wojną stwierdzili, że nie są w stanie pomóc. Gdzie w takim razie ta ich wszędzie ogłaszana pomoc Ukraińcom?
Skandal i żenada!ZaletyBRAKWadyZA DUŻO BY SIĘ TU ZMIEŚCIŁO -
~olga / 2023-06-07 10:35
TRAGEDIA pod każdym względem. Począwszy od braku kontaktu z infolinią, przez wysokie ceny,
przeprawę przez rezerwację i zakup biletów a na końcu obsługę lotuZaletyżadne -
~OSZUKANY JAROSŁAW / 2023-02-22 17:04
Za to że nie zabieram bagażu i nie chce do niego dopłacić, muszę za KARĘ dopłacić 40zł - wspaniała firma Zaletyjedyną zaletą to niższa cena niż inne linie lotniczeWadyciasno, brudno, opóźnienia, złodziejskie dopłaty za brak bagażu -
~Oszukany, okradziony / 2018-10-03 21:02
Witam
Linie lotnicze Ryanair na które trzeba uważać, nie jest godna polecenia, mówiąc delikatnie.
Dokonując nie dawno z parę tygodni temu rezerwacji zaplacilem karta kredytowa przez internet.
A tydzień temu patrzę ze kwota została ściągnięta jeszczetaz na rachunek Rayanera.
Tego dnia nie otrzymałem żadnego SMS-a z potwierdzonym kodem .
Zglosilem kradzież w banku i na policji.
Napisałem tez do Rayanera .....
Tez brane jest ze być może ktoś schakowal. Z tym ze ta kwota poszła na knto Ryanera i jakby na druga rezerwację tego samego lotu.
Także ludzie jak macie dokonać zakupu biletu , to szukajcie innych przewoźników.ZaletyZadnychWadySpore -
~P / 2018-08-09 18:54
Nigdy nie będę polecała tej linii lotniczej . Zawiodłam się całkowicie w momencie gdy niecałe 3 godziny przed odlotem , dowiedziałam się że został odwołany !!! Kpina ! ZaletyNicWadyWszystko -
~Pam / 2016-09-06 13:38
Tydzien temu wracalam z Lizbony do Warszawy... Niedość, ze czekaliśmy na spóźniony samolot ponad 2 godziny, nie zapewniona nam zadnych udogodnień (i nie mowie tu o jedzeniu, piciu, ale chociaz miejsca do siedzenia na lotnisku czy dostępu do wifi), to zachowanie stewardess w trakcie lotu byl skandaliczny. Stewardesy co 10 minut mialy cis do powiedzenia, jedna nie potrafiła sie wypowiedzieć po polski, wiec dodała komentarz, ze jest juz zmeczona, dlatego jej nie idzie... -
~Pani / 2022-12-17 16:17
Bardzo nie miła Pani ,obsługa samolotu na lot Kraków -Alicante dnia 17 grudnia 2022 ZaletyBrak zrozumienia w grubych sytuacjachWadyNie polecam szczególnie 1 złośliwa Pani -
~Paolka / 2022-07-02 00:45
Tania linia a jednak droga. Bazują na niewiedzy pasażerów- nie można zamienić bagażu jeżeli ktoś się pomyli w rezerwacji, trzeba kupić nowy. Zero ukłonu w stronę klienta- pani z obsługi powiedział, że ten problem to mój problem a nie jej. Obsługa w Polsce miła ale zagranica zarówno naziemna jak i pokładowa tragiczna. Zero koca do przykrycia jeżeli trzeba siedzieć w samolocie w oczekiwaniu na możliwość startu, a prośba o podwyższenie temperatury nie została spełniona. ZaletyBrak -
-
~Pasazer / 2018-07-15 19:37
Linia lotnicza nie posiada żadnych zalet. Najgorszy przewoźnik z możliwych. ZaletyBrakWadyWszystko -
~pasażer / 2016-03-09 17:28
leciałem tymi liniami na Sycylie i nie da się nic pochwalic.niewygodne fotele , mało miejsca na nogi , obsługa nie mówiła po polsku pomimo że lot był wyczarterowany , tak że właściwie można było tylko domyślać się co one mówiły.pilot w trapani wylądował jak wozem żelazniakiem.oczywiście nie wspomnę że bilety pomimo że lista pasażerów była dużo wcześniej podana każdy miał w innej części samolotu.Moim zdanie ludzie powinni byc informowani że taniośc nie idzie w parze z wygodami ZaletybrakWadysame -
~Pasażer / 2020-08-02 08:43
Lot do Eindhoven z Modlina 2.08.2020.
Celowa zagrywka Ryanair i lotniska Modlin ze względu na koronke!
Bez informowania pasażerów zrobili świństwo nie do pomyślenia.
Wpuścili polowe ludzi i samolot tak odleciał.
Walizki poleciały bez właścicieli.
Jedna osoba ślamazarnie obsługująca nadanie bagażu nie przepuszczająca dalej i przedłużająca wszystko jak tylko mogła...
Sznur ludzi czekających po dwie godziny żeby oddać bagaż.
Bilet zeskanowany przed czasem i pozostawienie około 40 osób na lotnisku.
„Rączki umyli”i z nas winnych jeszcze zrobili tłumacząc że na czas nie byliśmy.
Powiedzieli nam że system padł i nie mogą tego sprawdzić że byliśmy na czas zeskanowani.
Takie rzeczy tylko w Polsce!
Nigdy więcej Ryanair i Modlin.
W głowie się nie mieści jak potraktowali polowe pasażerów samolotu.
Straciliśmy pieniądze,
ludzie brali na bramki duże bagaże ,
pozabierali rzeczy z nich i nowe bilety mowią żeby kupić.
Skandal jakich mało,
historia nie do uwierzenia nadająca się do telewizji,
mają ludzi za nic!
Rozumiem 1-2 osoby,ale nie pół samolotu...ZaletyŻadne!WadyNiezliczona ilość ,brak słów. -
~Pasażer / 2021-08-03 09:12
To co wyprawiają Ci ludzie z obsługi jest poniżej godności , właśnie zostawili ileś ludzi na lotnisku , nie martwiąc się że zostawiają małe dzieci ,starszych ludzi chociaż są w pełni zaszczepieni, mieli negatywne testy. Tak właśnie było dzisiaj na lotnisku w Poznaniu lot do Bristolu . Linie straszne nie dbają o swoich klientów, trzeba nie mieć serca żeby zostawić ojca z małym dzieckiem, zwykłe chamstwo strach korzystać z tych linii.
strona 31 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 29
- 30
- 31
- 32
- 33
- nastepna »