Nie zdarzyło się żebym leciała do Warszawy i z Warszawy bez opóźnień. Zawsze duże opóźnienia, a później trzeba znosić nachalne reklamy i nagabywanie na pokładzie.
ZaletyKrótki czas lotu w porównaniu z podróżą np. pociagiem
WadyOpoznienia
~Magggy / 2018-07-18 17:48
Ocena: 1.50 / 5
Z powodu awarii oprogramowania na lotnisku nie mieliśmy wydanych dokładnych numerów miejsc siedzących. Najpierw wchodziły rodziny z dziećmi potem dopiero reszta do której zaliczałam się ja z moja osoba z która podróżowałam. Zajęliśmy pierwsze lepsze dwa wolne miejsca tak jak kazała nam stewardesa. Po czym gdy inna stewardesa koniecznie chciała mnie przesiąść i rozdzielić i na moim miejscu posadzić innego pasażera. Nie dosyć że była bardzo nieuprzejma to jeszcze na cały głos przy wszystkich pasażerach zaczęła na mnie wręcz krzyczeć. Korzystałam już wcześniej z tych linii lotniczych ale z każdym kolejnym lotem mam coraz gorsze wrażenia.
ZaletyZnikome
WadyBardzo dużo
~Maniek75 / 2018-07-17 12:55
Ocena: 1.50 / 5
Kiedy mój znajomy wracał z Włoch, dwójka dzieci wieku 9 i 5 lat , trochę się spóźnili na odprawę ,duże lotnisko można sie zgubić.zamkneli im wejście na pokład tuż przed nosem,Ogromny stres dla dzieci.Nie pomogło tłumaczenie że na bilecie jest terminal A a odlot z terminalu B.Nie pomógł płacz 5 letniej dziewczynki,znieczulica , nigdy więcej Ryanair. na
ZaletyBrak
WadyDuże
~Pasazer / 2018-07-15 19:37
Ocena: 1.00 / 5
Linia lotnicza nie posiada żadnych zalet. Najgorszy przewoźnik z możliwych.
ZaletyBrak
WadyWszystko
~Natalia / 2018-07-06 18:40
Ocena: 4.50 / 5
Pierwszy lot ryanairem. Tam i z powrotem - zero turbulencji, byłam przygotowana na nieprzyjemny lot ze względu na dużo negatywnych opinii, jednak bardzo pozytywnie się zaskoczyłam. Przyjemny lot, brak opóźnień. Jestem zadowolona.
Zaletycena, brak turbulencji,
Wadymało miejsca
~md / 2018-07-05 11:32
Ocena: 1.50 / 5
Bardzo mało miejsca na fotelach, przepełnione samoloty, złe traktowanie bagażu, brak miejsca na nogi, wyloty z małych lotnisk
~roman / 2018-07-03 23:50
Ocena: 2.00 / 5
Tandetny marketing, spamowanie dodatkowe opłaty...
~Kasia / 2018-07-02 20:39
Ocena: 1.50 / 5
Tragedia!!!i totalna porażka. Opóźniony wiele godzin lot, nikt nie raczy podróżnych o czymkolwiek powiadomić. Samolot mały i ciasny, na samym początku dowiadujemy się ze klimatyzacja nie działa( środek lata, upaly ponad 30 st), człowiek po wielu godz czekania na lotnisku chce kupić dziecku bułkę w samolocie to słyszymy ze prawie nic nie ma w ofercie bo wszystko pokonczylo się w poprzednich lotach!! Tylko pieprzone zdrapki po 2 euro jakoś się nie kończą i stewardessy wciskają je wkurzony ludziom z uporem maniaka. Piloci niedouczeni, tak zle sie jeszcze nigdy nie czulam, nie ryljo zreszta ja, ludzie wymiotowali. Dodam że leciała sama z 4 dzieci i miałam ochotę komuś z załogi przyłożyć. Nigdy więcej! !!
ZaletyZadnych
WadySame
~Żaneta / 2018-07-01 09:55
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza firma. Podróż odwołali godzinę przed wylotem nikogo wcześniej nie informując. Porażka. Nigdy więcej
~Ewa / 2018-06-25 13:42
Ocena: 2.75 / 5
NIGDY WIĘCEJ. Moja nowa walizka, kupiona specjalnie przed lotem, została zabrana do luku bagażowego. Nie miałam z tym problemu, nie potrzebowałam jej na pokładzie. Po wylądowaniu okazało się, że walizka jest uszkodzona. Jako, że nie widziałam już nikogo z obsługi na lotnisku, a za granicą nie miałam internetu, by sprawdzić co zrobić w takiej sytuacji oraz spieszyłam się na wykupiony wcześniej autobus uznałam, że zgłoszę sprawę po powrocie do domu. Dzisiaj dowiedziałam się, że nie mogę nic z tym zrobić, ponieważ trzeba było sprawę zgłosić na lotnisku docelowym. Uważam to za całkowity brak szacunku do klienta. Nie każdy jest w stanie czekać na rozwiązanie sprawy na lotnisku (niespodzianka, ludzie mają wykupiony dojazd do miasta) i nie każdy wie, co zrobić, jeśli nie może sprawdzić tego w internecie. Nie wspominając już o tym, że miałam wykupione ubezpieczenie od takiego wypadku.
~Robs / 2018-06-23 22:07
Ocena: 1.00 / 5
Nigdy wiecej wynajmu samochodu na Majorce przy lotnisku za posrednictwem ryanair /czas oczekiwania 3h /mial byc automat jest manual/ubezpieczenie niewazne bo nie ma numerow rejestracyjnych auta /za 18 euro moga obsluzyc szybciej ale musisz o tym wiedziec /chaos balagan marnowanie czasu /firma OK rent a car polecana przez ryanaira to zenada /NIE DAJCIE SIE WYPUSZCZAC W TE MALINY
Wady2.5 h lotu i 3h czekania na wydanie kluczykow i samochodu
~Nick / 2018-06-21 14:13
Ocena: 1.00 / 5
Nie wpisali na naszych biletach miejsc i przez 10 minutusieliśmu czekać w przejściu
~Paulaerr / 2018-06-18 05:00
Ocena: 1.25 / 5
Najgorsza firma z która miałam odczynienia lecieć. Szczerze nie polecam
~Bartek / 2018-06-17 20:32
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa lotniska powolna. Brak ludzi przy odprawie. (Jeden ślepy dziadzia)
ZaletyNie dostrzegam
WadyBrak zalet
~pulczex / 2018-06-15 12:16
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj ( 15.06.2018 ) miałam udać sie do Londynu samolotem o godzinie 7:00. Lot został opóźniony o 5 godzin ( 11:50 ). Przyczyna : załoga nie pojawiła sie na lotnisku. Jakby to było mało na niedługo przed ustalona godzina lot został opóźniony o kolejna godzinę ( 12:50 ). W Londynie mam spełnić jedno ze swoich największych marzeń : udać sie na koncert beyonce. Jeżeli spóźnię sie przez „brak załogi” to przysięgam popełnię samobójstwo.
ZaletySzybciej skoncze swoje marne życie
WadySkończę życie nie spełniając swojego marzenia, Dzieki ryanair
~Polak1266 / 2018-06-14 20:49
Ocena: 1.00 / 5
Co za firma! Zero informacji o check in, a pieniądze na lotnisku zapłać, 200zl za check in. Polacy uważajcie!
WadyZero informacji
~Katarzyna / 2018-06-11 17:56
Ocena: 1.00 / 5
Niekompetentna obsługa! Pani stewardessa upierała się, iż dziecko, które ma zaledwie rok musi siedzieć samo. Nie chciała wydać dodatkowego pasa ponieważ wg niej "nie wykupiliśmy priorytetu"!
~sok / 2018-06-07 00:09
Ocena: 1.75 / 5
Lot Stansted-Rzeszów 05.06.18, godz.11.45-15.20, to jedna wielka porażka. Tzn. sam lot ujdzie. Problem w tym że zamiast wylądować w Rzeszowie o 15.20, przekierowano nas do Warszawa-Modlin ze wzgledu na burzę. To jeszcze zrozumiem ale to ze koczowałam tam z maleńkim dzieckiem do godz.22.00 nie mieści się w głowie. Nikt pasażerów o niczym nie informował, dopiero po ostej wymianie zdań z pracownikami Ryanair o godz.19.00 zaczęto organizować taksówki do Rzeszowa. Dzieci miały mieć pierwszeństwo a jednak wyjechały jako ostatnie ponieważ panie z obsługi ogarnęła ciemnota i nie pomyślały że potrzebne są foteliki. Nie zapewniono podróżnym nawet butelki wody a pracownicy biura zdawało sie że mają niezły ubaw z calej sytuacji. Docinki typu "ja bym już dawno pojechała pociagiem" podnosiły ciśnienie zdenerwowamyn na maksa ludziom.Na kazde pytanie rozkladali ręce i nie umieli odpowiedziec. Zdaje sobie sprawe ze to nie ich wina ze tam trafilismy ale jednak takie zachowanie bylo skandaliczne. Powinny tam pracowac osoby umiejace porowadzic jakis dialog z ludzmi i choc troche empatyczne i zainteresowane sytuacja. Aż sie we mnie gotuje na wspomnienie tej podróży. Dodam jeszcze ze w domu bylam po 3 w nocy, a mieszkam 70km od Rzeszowa.
ZaletyObsługa samolotu-bo chociaż te panie szeptaly do siebie "szkoda mi tych dzieci"
WadyLinia Ryanair to jedna wielka wada.
~G.V / 2018-06-06 11:05
Ocena: 3.50 / 5
Leciałam do Oslo. Z Gdańska. Pierwszy raz z Ryanairem. W sumie było ok.
Niestety lot powrotny został całkowicie odwołany na kilka godzin przed odlotem, bez podania przyczyny. Po prostu. O 3.15 nad ranem przysłano sms-a sugerującego możliwość zwrotu kasy lub lotu w innym terminie!!!!!!
Wracałam liniami Wizzair i....przyznaję BEZ PORÓWNANIA. Klasa, czysto, jakość lotu, wnętrze samolotu.
Nigdy więcej Ryanair. Tym bardziej, że oni jak wnioskuję w ogóle nie przejmują się tymi opiniami.
Zaletymiła obsługa,
Wadyodwołanie lotu bez jakiejkolwiek formy pomocy, natrętny handel na pokładzie samolotu, jakość lotu
~Cobyr / 2018-06-06 07:55
Ocena: 1.00 / 5
Coraz gorzej , opóżnienia 1 godz . to standart .Lotnisko Modlin tragedia brak toalet oraz miejsc do siedzienia.Klimatyzacji nie ma .Toalety jeżeli znajdziesz to brudne i śmierdzące . Autobusy po co to lotnisko pielgrzymów .