Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 753 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maciek / 2021-06-16 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłata 552 zł za dodanie litery do imienia. Prawie nieistniejąca obsługa. Masa innych ukrytych opłat. Wciskanie szajsu na każdym kroku. Często niestety monopolista jeśli chodzi o pewne kierunki - powinien być lepiej uregulowany. Straszna firma.
  • ~Maja / 2016-12-20 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Szkoda słów ! Opóźnienia, brak szacunku do klienta, ignorancja obsługi, brak informacji ile jeszcze czasu będziemy oczekiwać na odprawę, wpuszczenie do samolotu, bądź start. Samolot nie uprzątnięty po poprzednim przewozie, ludzie przylatujący nie zdążyli wyjść dobrze z samolotu, a kolejni pasażerowie byli od razu wpuszczani na pokład. ŻENADA !
    Zaletybrak
    Wadyopóźnienia, brak szacunku do klienta, ignorancja obsługi, brak informacji ile jeszcze czasu będziemy oczekiwać na odprawę, wpuszczenie do samolotu, bądź start. Samolot nie uprzątnięty po poprzednim przewozie, ludzie przylatujący nie zdążyli wyjść dobrze z samolotu, a kolejni pasażerowie byli od razu wpuszczani na pokład. ŻENADA !
    4 lata korzystam z usług Ryanair gdyż są to jedyne tanie linie lotnicze obsługujące lotniska z których korzystam. Ceny nieadekwatne do jakości usług.
  • ~majanerka / 2022-04-23 08:01
    Ocena: 1.00 / 5
    zepsuly sie bramki na lotnisku bo byla awaria i wszystko nie dzialalo a samolot odlecial pusty nie polecam
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Maniek / 2020-08-03 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem zmienić dzień wylotu z 18.08 na 20.08, do dopłaty miałem niecałe 100 PLN wg otwartego okna w przeglądarce, natomiast system nie zaakceptował płatności. Teraz datę mam zmienioną, a status rezerwacji jest "nieopłacony, skontaktuj się". Na infolinii straciłem 30 PLN i nie udało mi się połączyć.

    Edit:

    Dziś na infolinii dowiedziałem się, że mam zapłacić 770 PLN, bo nie będę mógł polecieć, czyli podczas płacenia kartą, zmienili kwotę za zmianę rezerwacji o ponad 600 PLN. Tym sposobem nie możemy polecieć z rodziną na wakacje, bo nie stać nas na taki wydatek. Nie odpuszczę szmaciarzom.
  • ~Maniek / 2020-08-19 00:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem zmienić dzień wylotu z 18.08 na 20.08, do dopłaty miałem niecałe 100 PLN wg otwartego okna w przeglądarce, natomiast system nie zaakceptował płatności. Teraz datę mam zmienioną, a status rezerwacji jest "nieopłacony, skontaktuj się". Na infolinii straciłem 30 PLN i nie udało mi się połączyć.

    Edit:

    Dziś na infolinii dowiedziałem się, że mam zapłacić 770 PLN, bo nie będę mógł polecieć, czyli podczas płacenia kartą, zmienili kwotę za zmianę rezerwacji o ponad 600 PLN. Tym sposobem nie możemy polecieć z rodziną na wakacje, bo nie stać nas na taki wydatek. Nie odpuszczę szmaciarzom.
  • ~Maniuś / 2025-05-16 10:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Moja torba z którą latam od kilkunastu lat okazała się za duża. Wizualnie była idealnie pasująca. Ale nie pozwolili mi wejść na pokład. Jak nie chciałem się z tym zgodzić wezwali straż graniczną która ciągnęła mnie jak bandytę po całym lotnisku do ciemnego pomieszczenia skąd trafiłem do szpitala z podejrzeniem udaru. Moja żona została wyrzucona poza lotnisko. Dodam że stała obok podczas tej całej sytuacji. Dostałem mandat 500 zlotych i przejazd karetką do szpitala. Dodam że w tym pomieszczeniu w którym trzymali mnie siłą pilnowało mnie 7 istnych skazańców.
  • ~Manna / 2020-01-22 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Personel niegrzeczny, piloci bardzo źli, lądowanie pozostanie moją traumą do końca życia.
    W przeciągu tygodnia na trasie GLA-Wroclaw, Wrocław-GLA lądowania były przerażające!!
    Nigdy więcej nie polecę z tymi liniami.
    Obawiam się o bezpieczeństwo pasażerów, którzy latają tymi liniami.
    Zróbcie coś bo może dojść do tragedii.
    ZaletyBrak
    WadySłabo wyszkolony personel.
  • ~Marcin / 2021-04-27 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Uważajcie bo jeśli dacie sie złapać na zakup biletu z możliwością zmiany terminu lotu to jest jedynie teoretyczna. Ryanair zrobi wszystkoaby tych pieniędzy nie zwrócić.
    WadyOszukują
  • ~marek / 2023-08-29 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza odprawę online robiłem 3 godziny żadnej logiki utrudnienia na każdym kroku
  • ~Marek / 2024-11-09 12:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiona karta podarunkowa miała dotrzeć do córki na urodziny w ciagu godziny . Czekam 3 dzień i dalej nic , wykonane 2 telefony pierwszym razem podobno wina systemu , teraz dostałem informacje że karta wirtualna ma przyjść w ciągu kilku dni . Żenada nie polecam .
  • ~Maria / 2020-03-25 00:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu dni próbuje odzyskać pieniądze za cztery bilety zakupione w tej fimie, z powodu odwołanie lotu..
    NIEMOŻLIWE ani przez formularz, ani przez chat!! O żadnej porze dnia ani nocy !!

    Żenada!!

  • ~maria / 2022-06-02 22:08
    Ocena: 1.00 / 5
    najgorsza linia lotnicza, fatalna strona internetowa
  • ~Mariusz / 2020-03-17 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobnie jak poprzednie komentarze, cały dzień poświęciłem na próbę wypełnienia formularza o zwrot pieniędzy, formularz nie przyjmuje również mojego numeru rezerwacji wygląda to jak działanie celowe przewoźnika, aby pieniędzy jednak nie zwrócić, pomimo, że oficjalnie taką możliwość podali. W Wiz zair zwrot pieniędzy był wzorowy, jeszcze dodali 20 %
    Wadycelowe uniemożliwienie zwrotu pieniędzy za odwołany lot,
  • ~Mariusz / 2023-03-05 06:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Zostaliśmy okradzeni na ponad 500 zł chociaż w emeil żadnych informacji na ten temat,baba która nas obsługiwała to jakaś totalna porażka, proponuję worek kartofli i na targowisko, samolot opóźniony, czystość fatalna,nigdy więcej.
    ZaletyŻadne
    WadyZłodziejstwo,brak uprzejmości, opoznienie,brak czystości
  • ~Marlena / 2019-11-16 00:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Rayanair to OSZUŚCI, którzy powinni mieć zakaz świadczenia usług na całym świecie ! 13 listopada lecieliśmy z Krakowa do Wenecji ... na lotnisku okazało się że przez błąd systemu nie odprawilismy się przez komputer w domu co przed wylotem już na lotnisku kosztowało Nas dodatkowe 560 zl. Na nic tłumaczenia i screeny ze system wyrzucał... Bardzo opryskliwa, wredna baba warczala na mnie aż w końcu że złością zapytała czy płacimy i lecimy czy nie ? Zapłaciliśmy... Podczas stania w kolejce na samolot przyszła po Nas Pani która zobaczyła iż mamy mała walizkę... wyciągnęła nas z kolejki i kazała włożyć walizkę do małego ( malutkiego kosza) okazało się że walizka jest za duża 5 cm i do owego kosza się nie mieści co kosztowało Nas dodatkowe 120 zl i powrót do kolejki na sam jej koniec... Na końcu okazało się że nie zalapalismy się w czasie na wejście do samolotu i mieliśmy dopłacić 5 %ceny biletu za rzekome spóźnienie... wtedy zrobiliśmy już taki raban że złodziejki z rayanair odpuscily wiedząc że na lotnisku jest monitoring A my staliśmy w kolejce już wcześniej i wyszliśmy z niej wywolani przez pracownika rayanair. Jutro wracamy tymi zlodziejskimi liniami do Polski i już się boimy co nas znowu spotka na lotnisku. A teraz napiszę wam wyliczenia:
    98 zł bilet do Wenecji dla jednej osoby ( reklama że niby tak tanio)
    Po dokupieniu bagażu 20 kg, zapłaceniu 560 zl kary za nieodprawienie się przez komputer ( wina systemu bo wyrzucal że strony) zapłaceniu 120 zl za bagaż podręczny który 5 cm był za duży i nie zmieścił się w koszu do pomiaru walizek lot wyniósł nas na 2 osoby

    1490 zł !!!!!!!!! Ludzie wybierajcie regularne linie lotnicze A te "tanie" gowniane linie niech ZBANKRUTUJA!!!!
  • ~maro / 2020-03-20 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    hello

    I cannot get refund for my flight FR2201 which was cancelled, RYANAIR says please try again later and refund form is not working..
  • ~Marta / 2022-06-19 23:57
    Ocena: 1.00 / 5
    17.06 Lotnisko Berlin Brandenburg .
    Odwołano lot do Salonik , 2 godz po planowanej godzinie odlotu . Bez podania przyczyny. Lotnisko jest milczące , więc żadne komunikaty nie docierają . Gdyby ludzie nie zaczęli wychodzić z gate to nie zorientowalibyśmy się . A na górze to już istna komedia w stylu : lotu nie będzie - idźcie do domu . Rozdano nam ksero z adresem e-mail do Ryanaira . I to wszystko . Żadnego okienka , w którym można byłoby złożyć reklamację , żadnego info . Nic . Słownie nic . Linia Ryanair nie zainteresowana była żadną formą pomocy w tej sytuacji . Nie zaproponowano żadnej alternatywy , noclegu , pomocy . Nigdy nigdzie nie spotkałam się z taką pogardą dla klienta .

    1
    ZaletyZero
    WadyWszystko
  • ~marta / 2024-06-04 09:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie odpowiadają za uszkodzenia bagażu i może dlatego rzucają nimi tak samo jak wózkami dla dzieci jak workami od śmieci!!! Nasz nowy wózek praktycznie zniszczony,a Pani na lotnisku z uśmiechem na twarzy ,że nic z tym nie zrobimy , bo te linie za to nie odpowiadają, żenada, nie polecam!!!!
  • ~Martak / 2020-03-19 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam dokładnie to samo. Przy wypełnianiu wniosku o zwrot system informuje że podaje błędny numer rezerwacji
  • ~Martyna / 2022-07-09 01:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot z godziny 23:25 został przełożony na godzinę 15
    WadyOkropna obsługa
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 753
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 396
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.47, ilość opinii: 3131