WadyOszukują
strona 30 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Marcin / 2021-04-27 22:16
Uważajcie bo jeśli dacie sie złapać na zakup biletu z możliwością zmiany terminu lotu to jest jedynie teoretyczna. Ryanair zrobi wszystkoaby tych pieniędzy nie zwrócić. -
-
~marek / 2023-08-29 16:13
Najgorsza linia lotnicza odprawę online robiłem 3 godziny żadnej logiki utrudnienia na każdym kroku -
~Marek / 2024-11-09 12:07
Zakupiona karta podarunkowa miała dotrzeć do córki na urodziny w ciagu godziny . Czekam 3 dzień i dalej nic , wykonane 2 telefony pierwszym razem podobno wina systemu , teraz dostałem informacje że karta wirtualna ma przyjść w ciągu kilku dni . Żenada nie polecam . -
~Maria / 2020-03-25 00:37
Od wielu dni próbuje odzyskać pieniądze za cztery bilety zakupione w tej fimie, z powodu odwołanie lotu..
NIEMOŻLIWE ani przez formularz, ani przez chat!! O żadnej porze dnia ani nocy !!
Żenada!!
-
~maria / 2022-06-02 22:08
najgorsza linia lotnicza, fatalna strona internetowa -
~Mariusz / 2020-03-17 22:03
Podobnie jak poprzednie komentarze, cały dzień poświęciłem na próbę wypełnienia formularza o zwrot pieniędzy, formularz nie przyjmuje również mojego numeru rezerwacji wygląda to jak działanie celowe przewoźnika, aby pieniędzy jednak nie zwrócić, pomimo, że oficjalnie taką możliwość podali. W Wiz zair zwrot pieniędzy był wzorowy, jeszcze dodali 20 % Wadycelowe uniemożliwienie zwrotu pieniędzy za odwołany lot, -
~Mariusz / 2023-03-05 06:16
Zostaliśmy okradzeni na ponad 500 zł chociaż w emeil żadnych informacji na ten temat,baba która nas obsługiwała to jakaś totalna porażka, proponuję worek kartofli i na targowisko, samolot opóźniony, czystość fatalna,nigdy więcej. ZaletyŻadneWadyZłodziejstwo,brak uprzejmości, opoznienie,brak czystości -
~Marlena / 2019-11-16 00:56
Rayanair to OSZUŚCI, którzy powinni mieć zakaz świadczenia usług na całym świecie ! 13 listopada lecieliśmy z Krakowa do Wenecji ... na lotnisku okazało się że przez błąd systemu nie odprawilismy się przez komputer w domu co przed wylotem już na lotnisku kosztowało Nas dodatkowe 560 zl. Na nic tłumaczenia i screeny ze system wyrzucał... Bardzo opryskliwa, wredna baba warczala na mnie aż w końcu że złością zapytała czy płacimy i lecimy czy nie ? Zapłaciliśmy... Podczas stania w kolejce na samolot przyszła po Nas Pani która zobaczyła iż mamy mała walizkę... wyciągnęła nas z kolejki i kazała włożyć walizkę do małego ( malutkiego kosza) okazało się że walizka jest za duża 5 cm i do owego kosza się nie mieści co kosztowało Nas dodatkowe 120 zl i powrót do kolejki na sam jej koniec... Na końcu okazało się że nie zalapalismy się w czasie na wejście do samolotu i mieliśmy dopłacić 5 %ceny biletu za rzekome spóźnienie... wtedy zrobiliśmy już taki raban że złodziejki z rayanair odpuscily wiedząc że na lotnisku jest monitoring A my staliśmy w kolejce już wcześniej i wyszliśmy z niej wywolani przez pracownika rayanair. Jutro wracamy tymi zlodziejskimi liniami do Polski i już się boimy co nas znowu spotka na lotnisku. A teraz napiszę wam wyliczenia:
98 zł bilet do Wenecji dla jednej osoby ( reklama że niby tak tanio)
Po dokupieniu bagażu 20 kg, zapłaceniu 560 zl kary za nieodprawienie się przez komputer ( wina systemu bo wyrzucal że strony) zapłaceniu 120 zl za bagaż podręczny który 5 cm był za duży i nie zmieścił się w koszu do pomiaru walizek lot wyniósł nas na 2 osoby
1490 zł !!!!!!!!! Ludzie wybierajcie regularne linie lotnicze A te "tanie" gowniane linie niech ZBANKRUTUJA!!!! -
-
~maro / 2020-03-20 11:04
hello
I cannot get refund for my flight FR2201 which was cancelled, RYANAIR says please try again later and refund form is not working.. -
~Marta / 2022-06-19 23:57
17.06 Lotnisko Berlin Brandenburg .
Odwołano lot do Salonik , 2 godz po planowanej godzinie odlotu . Bez podania przyczyny. Lotnisko jest milczące , więc żadne komunikaty nie docierają . Gdyby ludzie nie zaczęli wychodzić z gate to nie zorientowalibyśmy się . A na górze to już istna komedia w stylu : lotu nie będzie - idźcie do domu . Rozdano nam ksero z adresem e-mail do Ryanaira . I to wszystko . Żadnego okienka , w którym można byłoby złożyć reklamację , żadnego info . Nic . Słownie nic . Linia Ryanair nie zainteresowana była żadną formą pomocy w tej sytuacji . Nie zaproponowano żadnej alternatywy , noclegu , pomocy . Nigdy nigdzie nie spotkałam się z taką pogardą dla klienta .
1ZaletyZeroWadyWszystko -
~marta / 2024-06-04 09:30
Nie odpowiadają za uszkodzenia bagażu i może dlatego rzucają nimi tak samo jak wózkami dla dzieci jak workami od śmieci!!! Nasz nowy wózek praktycznie zniszczony,a Pani na lotnisku z uśmiechem na twarzy ,że nic z tym nie zrobimy , bo te linie za to nie odpowiadają, żenada, nie polecam!!!! -
~Martak / 2020-03-19 09:50
Mam dokładnie to samo. Przy wypełnianiu wniosku o zwrot system informuje że podaje błędny numer rezerwacji -
~Martyna / 2022-07-09 01:02
Lot z godziny 23:25 został przełożony na godzinę 15 WadyOkropna obsługa -
~Martyna / 2022-10-23 00:45
Mimo wszystkich posiadanych dokumentów nie wpuszczono mnie na pokład. Jak wielu innych osób. Obsługa wyrzuciła nas z lotniska. Musiałam zostać w Hiszpanii dwa dni dłużej poszukując informacji o brakujących dokumentach mimo , ze takie nie istniały. Wprowadzono mnie w błąd narażając na nie małe koszta i stratę czasu. Nie polecam nikomu. -
~Masha / 2019-03-27 13:07
Problemy z odoprawa
Zła obsługa w kasie, nie miłe pracowniki na lotnisku ModlinZaletyZŁaWadyZła obsługa w kasie, nie miłe pracowniki na lotnisku Modlin -
~Matbal / 2022-08-12 16:11
Samo dodanie karty na stronie rayanair to droga przez mękę ZaletyBrak -
-
~Mateusz / 2022-06-18 17:52
RyanAir w pogoni za zyskiem przekroczył wszelkie granice przyzwoitości.
Sytuacja z 18.06.2022.
Czekam przed bramką, lot ma być za pół godziny. RyanAir tradycyjnie by nabić sobie zyski sprzedał więcej biletów niż ma miejsc w samolocie. Tym razem jednak im się to nie udało, każdy zdążył na swój lot i zrobił się problem. Zamiast wziąć na klatę że ich szermana strategia nadsprzedaży i liczenia na to że ktoś się spóźni/nie dotrze/zmieni plany nie zawsze zadziała i w takim wypadku muszą wypłacić odszkodowania, Ryanair wykalkulował że zamiast zapłacić odszkodowanie taniej będzie sprowadzić większy samolot. Co oczywiście wygeneruje opoznienia. A więc 200 osób dotarło na lotnisko docelowe niespełna 2h wyłącznie przez ich chciwość.
Na jakiekolwiek uwagi,taka sytuacja generuje dla wielu pasażerów dalsze dodatkowe koszty - choćby wynikające z rezerwacji późniejszych transportów z lotniska na miejsca docelowe, Ryanair uważa że dopóki nie wygenerował spóźnienia przekraczającego 3h, wszystko jest OK. Świadome powodowanie 2 godzinnego spóźnienia przez własną głupotę i chciwość nie jest ich zdaniem niczym złym, skoro prawo pasażera jasno tego nie zabrania.WadyNiepoważne podejście do klienta -
~Maxx / 2021-04-15 15:16
Bilet flexi płacisz za fleksi i nie można zmienić opcji bagażu na iny bagaż oszustwo piszą że przykro im jest co to za opcją za którą zapłaciłem więcej -
~Michael O'Realy / 2022-03-05 21:48
Ryanair to najwieksze dno jesli chodzi o Europejskich przewoznikow! Jesli mozesz wybierz cokolwiek innego np LOT lub AERLINGUS! Z dala od tego twora co traktuje ludzi jak bydlo i przegania pasazerow od zagrody do zagrody i sciska jak swinie w malych pomieszczeniach, na domiar czasem przetrzyma na zewnatrz terminala przed samolotem tylko dlatego ze mozna! Dno i 5metrow mulu. ZaletyBRAK -WadyIstnienie takiego badziewia! -
~michal / 2025-03-31 16:13
cześć, czy kontrole wymiaru bagażu są teraz szczegółowe? dotyczy lotnisko Modlin
strona 30 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »