Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Martak / 2020-03-19 09:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam dokładnie to samo. Przy wypełnianiu wniosku o zwrot system informuje że podaje błędny numer rezerwacji
  • ~Martyna / 2022-07-09 01:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot z godziny 23:25 został przełożony na godzinę 15
    WadyOkropna obsługa
  • ~Martyna / 2022-10-23 00:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Mimo wszystkich posiadanych dokumentów nie wpuszczono mnie na pokład. Jak wielu innych osób. Obsługa wyrzuciła nas z lotniska. Musiałam zostać w Hiszpanii dwa dni dłużej poszukując informacji o brakujących dokumentach mimo , ze takie nie istniały. Wprowadzono mnie w błąd narażając na nie małe koszta i stratę czasu. Nie polecam nikomu.
  • ~Masha / 2019-03-27 13:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Problemy z odoprawa
    Zła obsługa w kasie, nie miłe pracowniki na lotnisku Modlin
    ZaletyZŁa
    WadyZła obsługa w kasie, nie miłe pracowniki na lotnisku Modlin
  • ~Matbal / 2022-08-12 16:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Samo dodanie karty na stronie rayanair to droga przez mękę
    ZaletyBrak
  • ~Mateusz / 2022-06-18 17:52
    Ocena: 1.00 / 5
    RyanAir w pogoni za zyskiem przekroczył wszelkie granice przyzwoitości.
    Sytuacja z 18.06.2022.
    Czekam przed bramką, lot ma być za pół godziny. RyanAir tradycyjnie by nabić sobie zyski sprzedał więcej biletów niż ma miejsc w samolocie. Tym razem jednak im się to nie udało, każdy zdążył na swój lot i zrobił się problem. Zamiast wziąć na klatę że ich szermana strategia nadsprzedaży i liczenia na to że ktoś się spóźni/nie dotrze/zmieni plany nie zawsze zadziała i w takim wypadku muszą wypłacić odszkodowania, Ryanair wykalkulował że zamiast zapłacić odszkodowanie taniej będzie sprowadzić większy samolot. Co oczywiście wygeneruje opoznienia. A więc 200 osób dotarło na lotnisko docelowe niespełna 2h wyłącznie przez ich chciwość.
    Na jakiekolwiek uwagi,taka sytuacja generuje dla wielu pasażerów dalsze dodatkowe koszty - choćby wynikające z rezerwacji późniejszych transportów z lotniska na miejsca docelowe, Ryanair uważa że dopóki nie wygenerował spóźnienia przekraczającego 3h, wszystko jest OK. Świadome powodowanie 2 godzinnego spóźnienia przez własną głupotę i chciwość nie jest ich zdaniem niczym złym, skoro prawo pasażera jasno tego nie zabrania.
    WadyNiepoważne podejście do klienta
  • ~Maxx / 2021-04-15 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Bilet flexi płacisz za fleksi i nie można zmienić opcji bagażu na iny bagaż oszustwo piszą że przykro im jest co to za opcją za którą zapłaciłem więcej
  • ~Michael O'Realy / 2022-03-05 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ryanair to najwieksze dno jesli chodzi o Europejskich przewoznikow! Jesli mozesz wybierz cokolwiek innego np LOT lub AERLINGUS! Z dala od tego twora co traktuje ludzi jak bydlo i przegania pasazerow od zagrody do zagrody i sciska jak swinie w malych pomieszczeniach, na domiar czasem przetrzyma na zewnatrz terminala przed samolotem tylko dlatego ze mozna! Dno i 5metrow mulu.
    ZaletyBRAK -
    WadyIstnienie takiego badziewia!
  • ~Migielka / 2019-06-14 07:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Miałam okazję lecieć ta linia pierwszy raz i mam nadzieję że ostatni! Mając bagaż podręczny do 10 kg zawsze zabieram go na pokład samolotu bez żadnej dodatkowej opłaty. Pani przed odprawa mówi do mnie że to jest duży bagaż a torebka jako maly. Musiałam iść do informacji i zapłacić 20 euro żeby móc wejść na pokład z walizka, skandal, w innych liniach lotniczych wchodziłam bez żadnej opłaty.
    Jeszcze stewardessa się przyczepiła do mnie że mam za duży bagaż i nie wejdzie, a wszedł by jeszcze większy. Masakra z tą linią mam nadzieję że nigdy już nie będę musiała nią lecieć. Opóźnienie było 35 min.
    WadyOpłata za bagaż podręczny
  • ~Mike / 2022-04-06 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy nie bukujcie parkingu przez ich apke,zapłaciłem 80£ ,a w momencie kiedy musiałem odwołać lot z powodu ospy wietrznej mojego synka (kiedy w końcu się dodzwoniłem do szanownych państwo) dowiedziałem się że nie odzyskam tych pieniędzy bo nie mają takiej polisy.To są złodzieje przywłaszczający sobie czyjeś pieniądze ot tak,nawet nie mogłem przebukować na inny termin.Shame of you
  • ~Monika / 2020-06-19 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad 3 miesiace czekam na zwrot pieniadzy za bilet. PORAŻKA I NIEPOROZUMIENIE. Do tej pory latałam do GRecji do rodziny tylko RYanairem bo wiadomo, taniej. Teraz nawet nie popatrze w ich kierunku. ZŁODZIEJE!!!!!!!! Na inforlinii opczywiście nikt nic nie wie, wiec po co tam są>? Od ryanaira dostałam juz oko 5 maili ze zwrot jest w trakcie, ale jest tak duzo wnioskow ze zajmuje to wiecej niz zwykle. Pomijam info z pierwszego maila ze zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od odwołania lotu.....
    Zaletytotalne zero
    Wadybrak szacunku do klienta, bycie oszustem, NIEPOROZUMIENIE
  • ~Mrs.liv / 2021-12-23 11:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsluga!!!!!! Mam juz dosyc ubiegac sie 2 lata o zwrot pieniedzy, to jest jakis zart ze tak powiem. Niemila obsluga rozlaczyla sie po tym jak spytalam po raz kolejny co mam dalej zrobic bo juz sama nie wiem, caly czas wysylalam maile i formularze jak prosili a nie odpisywali na nie. Latalam do banku i prosilam o jakies potwierdzenia mojego konta. Teraz znowu wymyslaja co innego. Co to ma znaczyc ??
    ZaletyŻadnych.
  • ~Nat / 2022-08-15 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Nieuczciwe oferty. Słaba komunikacja. Niemiła obsługa
  • ~Nataliiiiczy / 2022-12-12 14:32
    Ocena: 1.00 / 5
    Opóźnienia i tragiczny system w samolocie ludzie nie mysla tam
    Zaletynie ma
    Wadydużo
  • ~Nati / 2022-08-09 16:54
    Ocena: 1.00 / 5
    09.08.22lot z Barcelony El spray do Warszawa Modlin. Pierwszy raz jestem na tym lotnisku, nie wiedziałam gdzie się udać,zauważyłam okienko z napisem RYANAIR.Zadałam pytanie, gdzie m się udać. Mam tylko bagaż podręczny i nie muszę podchodzić do bagaży rejstrowanych gdzie jest kontrol. A ona bardzo ordynarnie to, nie widzisz,dawaj tam.Tam były rejstrowane i pan powiedział,że nie tu i pokazał gdzie.Wystarczy ten pan, ta pani ordynarna tylko zniechęca klientów.
  • ~Neo / 2018-09-20 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza firma lotnicza jaka znam, w obie strony ponad 2 godzinne opóźnienia. Obsługa na lotnisku również nie ogarnięta i nie potrafi nic wyjaśnić. Samolot ciasny tylko po to by upchać jak najwiecej ludzi. Plastikowe stoliki. Oczywiście żadnych informacji o opóźnieniach. Już nie wspomnę ze upychali nas do samolotu i ponad godzinę oglądaliśmy jak dopiero pakują nasze walizki. Po powrocie otrzymałam cała popękana walizkę. Jedna wielka tragedia. Nie polecam
  • ~Nick / 2018-06-21 14:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wpisali na naszych biletach miejsc i przez 10 minutusieliśmu czekać w przejściu
  • ~Nick / 2022-04-17 20:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Moich znajomych po pierwsze nie wpuścili do samolotu po drugie zabrali im pieniądze po trzecie wmawiali że nie kupili biletów itp
    ZaletyŻadne
    WadyDużo
  • ~Nie zadowolony klient / 2024-04-28 09:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Pracownicy to buractwo, moralne karykatury, egoiści, na lotnisku w Gdańsku. Sprzedają za dużą ilość biletów i później wmawiają pasażerą że ,,stwarzają niebezpieczeństwo" nie informują o nowych zasadach bordingu.
    ZaletyNic
    WadyPracownicy,
  • ~Niemka / 2021-11-27 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Leciałam ostatnio z rodzina i kilkoma innymi osobami do Dortmundu z Katowic,oj przepraszam, mieliśmy jechać. Fakt, na odprawie bezpieczeństwa były otwarte tylko dwie bramki wiec odprawa szła powoli ale pracownicy uwijali się próbując wszystkich przepuścić. Z tego co wiemy leciały w tym samym czasie 3 samoloty różnych przewodniki. Panie z Wizzaira czekały na pasażerów, Lufthansa również a ryanair zamknął nam przed nosem bramki z wytłumaczeniem „proszę pisać skargę na pocztę Polska” pytam jak? Skoro każdy inny Przewoznik poczekał tylko nie ryanair. Żałuje ze nie spojrzałam na imię Pani w blond włosach która tak „wspaniale” nas obsłużyła, olewając nas totalnie i ciesząc się nam w twarz mówiąc ze gate został zamknięty. Takich ludzi powinno się zwalniać od razu, pracują z innym człowiekiem i rozumiem ze pasażerowie są różni i różnych rzeczy mzona się nasluchac ale w takim układzie radzę zmienić prace w odosobnieniu. Zero pomocy, zero wsparcia, zero zrozumienia. Lot był 21.11.2021 o 6:35.
    ZaletyZero
    WadyObsługa ordynarna. Małolaty bez szacunku do człowieka
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960