strona 30 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »
-
~Mam / 2018-09-28 19:45
27 września 2018 lot z Cypru Paphos do Poznańia RR4502 Gdy wchodziliśmy do samolotu musieliśmy czekać bo panie stewardesy musiały sobie najpierw zrobić selfie.....bezczelna stewardesa
p.A przewracałaa oczami robila głupie miny i ublizala pasażerom! -
-
~Kasia / 2018-09-28 02:33
115 euro za zmianę nazwiska (wprowadzonego błędnie, bo domyślnie przez komputer) po około 30 sekundach od kupna biletu na "za 4 miesiące" ? Tylko w Ryanair ❤️ Cieszę się,że mogę teraz kupić prezenty dla dzieci z rodziny albo kupić bagaż.
Merry Christmas Właśnie straciliście regularnego klienta.ZaletyWadyCena za zmianę nazwiska po 30 sekundach od dokonania płatności na bilet z 4 miesięcznym wyprzedzeniem. -
~Damiano / 2018-09-26 20:15
Tragedia,jak można odwołać lot na 6 godzin przed wylotem,nie podając przyczyny??!! -
~Sandra / 2018-09-26 13:29
W poniedziałek 24.09.18 miał odbyć się lot z Pescary (14.45) do Warszawy lotnisko w Modlinie. O równej godzinie, odlotu, samolotu zostaliśmy poinformowani, że samolot wylądował w Rzymie. Miał zostać zaraz postawiony autokar abyśmy mogli wylecieć w tym dniu. Nagle jakiś inteligentny dyrcio stwierdził, że odda wszystkim pieniądze albo ewentualnie wymyśli jakiś lot w ramach gratisu. Lot haha np przejazd do Rzymu po godzinie 20 i wylot w środę do Pragi a następnie z tamtad pociągiem do Polski albo o lepsze cyrku z 3 przesiadkami np.
Nie mówiąc o pieniądzach na które trzeba czekać 7 dni Roboczych. I co w takim przypadku z ludźmi, którzy byli na tydzień na wakacjach i zostali bez grosza? Owszem oferowali opłacenie jednej nocy w hotelu i co dalej? Chyba spanie pod mostem. Kolejki 3 a nawet 4 godzinne do kasy aby przebookowac lot bądź wystąpić o zwrot pieniędzy.
WSTYD I HAŃBA! TRAKTOWANIE LUDZI JAK PRZEDMIOTY I ZOSTAWIANIE NA PASTWĘ ICH JAKIEJŚ ŁASKI.
że szczerego serca nie polecam ich Lini!
W tym momencie wracam do Polski autokarem z 4 letnim dzieckiem.
Nie interesuje mnie czy przeczyta to ktoś z obsługi tych śmiesznych linii, ale chcę ostrzec wszystkich którzy skusza się na np dobra ofertę cenową. Doplaccie parę groszy i bądźcie spokojni!
Po powrocie do domu składam wniosek o odszkodowanie i siedzienie ponad 7 godzin z rodziną na lotnisku.ZaletyŻadnych zalet! Omijaj ie szerokim łukiem!WadyWszelkie możliwe! -
~Alaskan.hunter / 2018-09-25 22:25
Kupilem bilet dla pewnej osoby wystapil blad w nazwisku, instrukcja mowila ze w ciagu 24 h mozna bezplatnie poprawic blad w nazwisku po kilkunastu probach wciaz bez rezultatu, po uplywie 24h cena za korekte ponad 500 zl. Udaje sie im sprzedawac bilety tylko ze wzgledu na ich cene jednak korporacja robi bardzo duze spustoszenie na rynku jak i w glowach niektorych pasazerow i pracownikow tez zapewne.. jak wiadomo wlasciciel linii prowadzi bardzo agresywna polityke marketingowa ogolny bilans wplywu ludzi pokroju tego typu na srodowisko jest bardzo ujemny -
~Roki / 2018-09-22 09:49
Dramat. Najgorsze linie jakimi lecialem. Do tego obsluga katastrofa. Linia poz -rod ZaletyPoloci wporzadkuWadyWszystko -
~Neo / 2018-09-20 20:01
Najgorsza firma lotnicza jaka znam, w obie strony ponad 2 godzinne opóźnienia. Obsługa na lotnisku również nie ogarnięta i nie potrafi nic wyjaśnić. Samolot ciasny tylko po to by upchać jak najwiecej ludzi. Plastikowe stoliki. Oczywiście żadnych informacji o opóźnieniach. Już nie wspomnę ze upychali nas do samolotu i ponad godzinę oglądaliśmy jak dopiero pakują nasze walizki. Po powrocie otrzymałam cała popękana walizkę. Jedna wielka tragedia. Nie polecam -
~Zażenowana pasażerka / 2018-09-18 15:24
Pewnie praca na pokładzie samolotu bywa męcząca i każdy może mieć gorszy dzień, ale niedopuszczalne jest to, że załoga jest pijana. Damska obsługa lotu w dniu 17W61998 była pijana, zablokowała 2 toalety i zrobiła sobie z nich palarnię (swoją drogą pani kierownik lotu wspaniale pachniała perfumami w postaci odświeżacza do kibla), a podczas lotu sama szefowa we wspaniały sposób zbierała do swojej różowej kieszonki pieniążki, które wypadły pasażerom- nawet nie raczyła ich oddać. Skandaliczne zachowanie, obsługa na najniższym poziomie, zero poszanowania dla pasażera. Wszystko robione z łaską. ZaletyBrakWadyFatalna, chamski, pijana, obsługa pokładowa. -
-
~Marcin / 2018-09-17 20:14
Złożyliśmy rezerwację na auto (dwa tygodnie), które miało być do odbioru w terminalu lotniska Burgas, gdy przylecieliśmy całą rodziną w tym dwoje małych dzieci w wieku 9 miesięcy i 6 lat, w biurze Addcar nikogo nie było, dzwoniliśmy kilkukrotnie na nu numer widniejący w szyldzie biura, Pan, który odebrał tel twierdził, że pracownik zapewne poszedł wydać komuś auto i powinien lada moment wrócić. Mimo łącznie 4 telefonów nikt się nie pojawił, była północ gdy wylądowaliśmy, czekaliśmy w sumie dwie godziny i nikt się nie pojawił, w końcu gdy już nie wytrzymałem i mówiąc przez telefon co o nich myślę, zaproponowano nam abyśmy wzięli taksówkę, oraz paragon to zostanie nam zwrócony koszt a auto jutro nam zostanie dostarczone pod dom. Zapłaciliśmy za taksówkę 80BGN, następnego dnia sam musiałem się upominać o to aby dostać samochód za, który już wcześniej zapłaciłem. Wówczas już miła Pani powiedział, że ktoś po nie podjedzie gdzie wówczas zawiezie mnie do Słonecznego po odbiór auta. Tak też się stało. W zamian rekompensaty dostaliśmy Renault Captura kiedy rezerwowaliśmy Pandę, więc wydawało się ok, gdyż większe auto (aczkolwiek o dobę krócej). Zapytałem co z moim kosztem za taksówkę? Pani zrobiła zdjęcie i powiedziała, że przekaże szefowi i wówczas gdy będę zdawał auto to zostanie mi zwrócony koszt taksówki. Przy zdawaniu auta w terminalu nie dostałem zwrotu kosztu za taksówkę gdyż jak Pan w biurze twierdził dostałem lepsze auto i w dodatku próbował mi wkręcić, że rezerwację składałem dzień przed odbiorem co było nie prawdą gdyż co najmniej dwa tygodnie wcześniej była rezerwacja, a to, że czekałem w środku nocy 2 godziny z małymi dziećmi jego nie interesowało. Następnie poprosił o wydanie opinii na ankiecie, wiadomo chyba, że od góry do dołu dostali same 1... Puki co już ponad tydzień czekam na zwrot kaucji na kartę... Nie polecam Addcar w Bułgarii, a w szczególności biura w terminalu lotniska. ZaletyBRAKWadySAME WADY... -
~Piotr / 2018-09-03 21:35
5 lotów w ciągu 2 tygodni i wszystkie opóźnione 1-2h. Koszty związane z podróżami z tą nieszczęsna firma znacznie przewyższyły zamierzone oszczędności. Poza tym na każdym kroku czyhają żeby uszczknąć chociaż 1 euro. Masakra. Naprawdę warto dopłacić do lotu normalnymi liniami. ZaletyPozornie niska cena początkowa.WadyJak wyżej. -
~Szihom / 2018-09-01 22:30
1) system specjalnie roZdziela osoby odprawiającego się razem aby wymusić zakup pierwszeństwa wejścia i wybór miejsca
2) brak możliwości oddania bagażu przy odprawie na lotnisku trzeba z nim biegac po schodach (Balice) ii oddawać przy samolocie
3) wiecznie opóźnione lotyZaletyMiły staff w samolocie -
~Andrzej / 2018-09-01 20:19
Opłata za miejsce to naciągane. Lot z Katowic do Londynu, zimno było nie tylko mi i dziecku. Inni pasażerowie też mówili, że zimno. A z Londynu Stansted lodowanie jakiego jeszcze nie miałem, uszy tak bolały, że aż pulsowało. Dziecko pyta się co się dzieje, kobieta łapie się za uszy, a ja nie słyszę co mówi obsługa i na koniec to brak języka polskiego przez obsługę. Uszy zatkane drugi dzień. ZaletyJedynie to cena biletu jest przyzwoitaWadyNiezadowolenie klienta -
~Ryszard / 2018-08-30 11:17
Nie polecam uszkodzili walizki które miały zostać odkupione i dosłane do dwóch tygodni , mija pól roku po wysłaniu czterech maili do furmy i cisza .
Oszustwo i tyle nie polecam tych linii.WadyBrak szacunku do klienta -
~ewa / 2018-08-27 17:21
Bilet na trasie Oslo Torp nie przybył, pieniądze ściągnięto z konta. Nie istnieje droga mejlowa do reklamacji, tylko telefoniczna, czyli dalsze koszty. Po dodzwonieniu się pytają po angielsku o trasę, dzień wyjazdu, adres e/mail, stronę zamówienia, ostatnie cyfry karty płatniczej, z czego nic nie wynika. Nie polecam. Łamią prawa konsumenta na każdym kroku. ZaletyżadneWadybrak możliwości załatwienia reklamacji -
~Łukasz / 2018-08-24 14:00
Lot odwołany dno mało brakło aby ta beznadziejna firma zniszczyła mi urlop
Powinna zbankrutować ???? -
~Edi / 2018-08-20 11:25
Nigdy tak źle mi się nie podróżowało. Pierwszy raz z Ryanair i na każdym etapie podrózy działają fatalnie:
1. dopiero 3 termin lotu doszedł do skutku, pierwsze dwa odwołane lub przełożone
2. wcześniej wykupiony transport bagażu 'wyexpirował" (??) i na szybko, w nerwach wykupowaliśmy go ponownie już na lotnisku
3. w drodze powrotne okazało się ze bagaż jest opłacony w 1 stronę (!), o czym obsługa Ryanair wczesniej nie poinformowała, wiec te same nerwy i stanie w kolejce do okienka lotniskowego
4. odprawic się i wydrukowac bilety mozna na dwa dni przed startem, wiec bez dostepu do drukarki na wakacjach jestescie w czarnej d*
5. wydrukowane przez nas karty pokłądowe nie działały z czytnikiem na lotnisku - kolejna wizyta (trzcia!) w okienku Ryanaira
6. mimo duzego opoznienia w starcie i oczekiwania na miejscach nie dostalismy nawet szklanki wody
7. rozumiem, że nie wykupiliśmy miejsc ale czy sadzanie dzieci 35 rzędów za rodzicami jest na pewno bezpieczne???
8. przy wejsciu zabieraja wszystkie walizki podreczne (!) więc z zaskoczenia zostalismy bez wody i kanapek
A wszystko to byście wykupili dodatkowe usługi, które pozwola zabrać bagaż, dostać karty pokladowe na maila lub smsa, siedziec razem z rodziną. Nie korzystajcie wtedy z tego badziewia, lećcie regularnymi lotami. Za brak nerwow tez warto zaplacic.ZaletyhahahahahaWadyjedna wielka wada -
-
~Piotrek / 2018-08-20 06:09
Omijać takie linie lotnicze szerokim łukiem, na wszystkim chcą zarobić a kwintesencją ich bezczelności był nakaz zabrania torby bagazowej jako bagaz podręczny. Dno ZaletyNie maWadyNie miła obsługa, złodzieje, opoznione loty -
~Aga / 2018-08-18 18:37
Nie mozna zarezerwowac biletu on line. Od 2 dni jakis problem i oczywiscie juz cena biletu wzrosla. Kupujac przez obluge klienta dodatkowa oplata. Bardzo negatywnie. -
~grzegorz1111111 / 2018-08-17 14:32
najgorsze linie loty zawsze opóźnione a odwołanie wylotu wręcz niemożliwe potrafią tylko brać kase za bilety i nic poza tym obsługa angielska szczególnie lotniskowa do niczego stosująca dwa kryteria odprawy bietów z priorytetem inaczej traktują anglików inaczej polaków sam to przeżyłemtragedia Zaletynie ma takichWadywszystko -
~Ryszard / 2018-08-13 17:07
Niewygodne samoloty, niemiła obsługa, brak szacunku do klientów WadyNiesmpatyczna obsługa, opóźnione loty, niewygodne samoloty.KATASTROFA
strona 30 z 38
- « poprzednia
- 1 ...
- 28
- 29
- 30
- 31
- 32
- nastepna »