Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~kASA / 2021-11-14 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Odprawa na lotnisku odpłatna, nie informują o tym w mailu z potwierdzeniem rezerwacji biletów. Bagaże pokładowe dużo mniejsze niż standardowo. Obsługa klienta dramat, brak kontaktu.
    NIE POLECAM!!!
  • ~Kasia / 2018-09-28 02:33
    Ocena: 1.00 / 5
    115 euro za zmianę nazwiska (wprowadzonego błędnie, bo domyślnie przez komputer) po około 30 sekundach od kupna biletu na "za 4 miesiące" ? Tylko w Ryanair ❤️ Cieszę się,że mogę teraz kupić prezenty dla dzieci z rodziny albo kupić bagaż.
    Merry Christmas Właśnie straciliście regularnego klienta.
    Zalety
    WadyCena za zmianę nazwiska po 30 sekundach od dokonania płatności na bilet z 4 miesięcznym wyprzedzeniem.
  • ~Kasia / 2022-08-28 11:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Chcialam przestrzec wszystkich przed uzywaniem tych linii lotniczych!sytuacja miala miejsce w ostatni pt. Podroz z Salonik do Berlina ,oczywiście 2h opóźnienia,po wejsciu do samolotu przez przypadek dowiedzielismy sie ze lecimy do Hanoweru bo lotnisko w Berlinie nie przyjmuje lotow po 24:00 I ze maja tam czekac na nas autobusy ktore przewioza nas do Berlina. Na miejscu okazalo sie ze zadnych autobusow nie ma!mamy sobie radzic sami na wlasna reke w srodku nocy ludzie musieli organizowac sobie transport@! Byly tam tez male dzieci I osoby Starsze.Tragedia!! Ostatni raz

    I would like to warn you of using the services of Ryanair.Last Friday we had flight from Thessaloniki- Berlin,delayed ofc 2hours then on the plane we learnt ( by accident) that we are going to Hanover because Berlin airport doesn't accept flights after 00 :00 and that we will be transfered by busses to Berlin. There were no busses..no help..people were on they own in the middle of the night.There were kids,older ill people all of them they were abandoned on the Hanover airport. We needed to manage transport by ourselves. Tragedy.never again Ryanair!!
  • ~Kasia / 2022-12-22 10:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie wylądowałam w Gdańsku linia Ryania, lot FR2592 z Walencji do Gdańska i stewardessa ( blondynka) była wyjątkowo nieuprzejma, niegrzeczna, niekulturalna! Podróżowałam z dwiema córkami i Pani miała problem ze blokujemy wyjście, ze trzeba szybciej, nie rozumiała ze to są dzieci i maja swoje tempo!
    Jestem bardzo rozgoryczona, w tej atmosferze świat powinnismy być dla siebie milsi, zreszta zawsze tym bardziej Pani jako pracownica powinna wiedzieć jak się zachować!
    ZaletyBrak
  • ~Katarzyna / 2018-06-11 17:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Niekompetentna obsługa! Pani stewardessa upierała się, iż dziecko, które ma zaledwie rok musi siedzieć samo. Nie chciała wydać dodatkowego pasa ponieważ wg niej "nie wykupiliśmy priorytetu"!
  • ~Katarzyna / 2022-09-08 07:45
    Ocena: 1.00 / 5
    NIGDY więcej nie skorzystać z tych linii. Brud, syfiasty i ukryte we wszystkim koszty!!!!!!!!
    ZaletyŻadnych
    WadyTo nie są tanie linie lotnicze, to są drogie linie lotnicze. Wszędzie, we wszystkim ukryte koszty. NIGDY więcej nie skorzystać z tych linii.
  • ~Keysor / 2021-08-21 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, zero dbania o bezpieczeństwo ani o zdrowie klienta. Samolot ledwo ląduje ludzie wyciadają i wsiadają od razu kolejni, pasy często nie działają. Na stronie napisane że zaświadczenie od lekarza potrzebne żeby nie mieć maseczki, w samolocie już potrzebne inne zaświadczenie ryanair z dupy o którym nigdzie nic nie jest napisane co od razu mówie to kazali mi dzwonić do obsługi klienta i zgłaszać. Szkoda że nigdy ta obsługa nie odbiera swoją drogą. Cena podsumowując wszystkie kroki niekiedy dorównuje z Emiratami.
    ZaletyBrak
  • ~Klient2018 / 2018-07-19 17:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Ten przewoźnik to jedno wielkie dno. Samolot z Warszawy opóźniony 12h. Na lotnisku żadnych informacji co do odlotu. Obsługa czterokrotnie zmieniała bramki podając podając przy tym coraz to inne godziny odlotu, które z czasem okazywały się nie prawdziwe.
    ZaletyŻADNYCH
    WadyWSZYSTKO
  • ~KM / 2023-01-11 14:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy przewoznik na rynku, brak poszanowania klienta, zdecydowanie odradzam korzystanie z jego uslug, porazka!!!!
    Jakość obsługi
  • ~Komarek / 2023-08-18 22:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat opoznienie bez zadnego info. Ogolnie zla komunikacja
  • ~Konrad / 2021-08-19 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia po prostu ładowanie awaryjnie 20 km od docelowego lotniska bardzo mało miejsca fatalna obsługa 2 godziny czekania w samolocie na busa
    ZaletyNic
    WadyWszystkie
  • ~korpeza / 2022-03-26 09:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Od jakiegoś czasu zmienili sposób logowania i okazuje się że kod weryfikacyjny przychodzi po kilku godzinach kiedy już jest nie aktualny.
    W sobotę rano podczas kolejnej próby logowania kod przyszedł od razu ale po wpisaniu go wyświetlił się komunikat , że kod jest nie prawidłowy.

    A jakakolwiek próba kontaktu bez zalogowania jest nie możliwa .
    To jest chyba najgorsza linia z jaką kiedykolwiek miałem do czynienia.

    spróbuje jeszcze raz i kasuje konto bo to nie ma sensu .
  • ~Krakowiak / 2023-01-04 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Wylot z Krakowa 27.12.2023 opóźniony 1 godzinę do Barcelony (przez co następnie odbył się bieg z przeszkodami); na odprawie bagażowej i na bramce w Krakowie bardzo niemiła brunetka o jasnej karnacji, z cichutkim piskliwym głosem, bezczelnie kazała płacić "bo kółka jej wystawały" z niebieskiej blachy (jakaś nowa technika wymuszania za pomocą kółek) - wymuszając dopłatę za "Priority". Co gorsze, kłamała, zapewniając, że na lot powrotny można dopłacić online taniej. Niestety, w internecie blokada odprawy, trzeba będzie znowu "przypadkowo" zapłacić więcej na lotnisku. Jest coś wyjątkowo nikczemnego w tej firmie - nie wiadomo, kiedy Cię skroi, nigdy nie możesz być pewien, ile każe sobie zapłacić.
    Koniecznie trzeba dobrego prawnika - konsument ma prawo dowiedzieć się przed lotem ile wszystko wynosi. W przypadku tej firmy należy duuużo doliczyć.
    ZaletyLata
  • ~Kris / 2019-08-01 11:52
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest moja ostatnia podróż tymi liniami , właśnie czekam w samolocie we Frankfurcie na start już ponad godzinę spóźniony ! Za każdym razem to samo , znów się spóźnię na PKP i tak dalej nigdy więcej z nimi nie polecę !!!
    ZaletyBrak
    WadyOgromne opóźnienia
  • ~Krzysiek / 2019-05-23 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Siedzę na Balicach i czekam jak wał na to aż złom w którym będę leciał zgnieciony jak sardynka w puszce łaskawie pojawi się na pasie a 2 lalunię poprawiające fryzury zaczną odprawę. Opóźnienie już godzinne. Zero informacji, inne samoloty startują i lądują a my czekamy. Jak zwykle. Zamierzam wyprodukować i sprzedawać papier do podbierania sobie tyłka z logo Ryj on Air. Jeśli ktoś zainteresowany szukać za tydzień na allegro.
    ZaletyBrak
    WadyOpóźnienia
  • ~Krzysztof / 2018-07-28 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia oszukiwanie pasazerow .co do godzin co do odlotow kasowanie jak pasuje i jak im odpowiada a o odszkodowaniu zapomnij!!!
    ZaletyBrak
    WadyBrak slow na to tanie dziadostwo
  • ~Krzysztof / 2019-02-09 08:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Ukryte koszty = wyłudzanie pieniędzy.
    Jakošč pokoi ponizej wszelkiej krytyki = niezgodne z opisem !
  • ~krzysztof / 2019-08-20 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie niczego podczas lotu bardzo wysokie ceny bardzo dziwny sposób sprzedaży towarów nie spotykany u innych przewozników a co najgorsze nie wydają reszty gdy się upomniałem o resztę usłyszałem ze nie ma drobnych to jest skandal to był lot z Poznania do Grecji nr.lotu 3015 samolot nie posprzątany nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Krzysztof / 2021-08-01 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dziejszym 1.08.2021 samolot raynira odleciał bez 27 osób.odprawa trwała od 18.10 do godz 19. Wpuścili nas di strefy samolot stał ale nie wpuścili nas na pokład. Po chwili odleciał. Skandal.
    ZaletyŻadnych
  • ~Krzysztof / 2022-10-20 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje karzą dopłacać za bagaż ktory jest opłacony i wymiarowy. Na bramkach udają idiotow ze nie rozumieją i to ich nie obchodzi i albo zapłacę albo bagaż zostaje na lotniski
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960