UWAGA Ryanair to zlodzieje
Tanie gowniane linie ile już ludzi oszukali to głowa mała
Walczę z nimi już od 3 miesięcy ale maja gdzieś
ZaletyNie ma
WadyWszystkie
~John / 2020-01-02 07:27
Ocena: 1.00 / 5
Taka firma przewozowa powinna zniknac i oszczedzic ludziom stresu, zdecydowanie nie polecam a nawet odradzam!!! 5 godzin opoznienia bez wczesniejszego powiadomienia, dodatkowe oplaty, lepiej doplacic i latac z profesjonalistami.
WadyMnostwo, totalna amatorka, brak poszanowania klienta oraz .......
~Jola / 2022-02-08 13:04
Ocena: 1.00 / 5
KATASTROFA!!! Dzięki "uprzejmości" pracowników nie dostaliśmy się na pokład. Kazali nam wypełnić jakiś papierek w internecie (mimo posiadania paszportów covidowych). Internet się wieszał, wszystko było po hiszpańsku, nikt nie zaproponował opcji papierowej, potem okazało się że taka była, po wypełnieniu jednego, na drugi brakło kilku minut, bramki zamknęli pół godziny przed wylotem. Straciliśmy ok. 10 000 zł, wystarczyła mała pomoc ze strony przewoźnika. Sprawa idzie do sądu. Omijać tę linię szerokim łukiem, bo można stracić dużą kasę. Niskie ceny samego lotu rekompensują sobie czym innym : wysoką ceną bagażu rejestrowanego (można dokupić dodatkowy podręczny), przydzielaniem miejsc osobno (można dokupić wybór miejsca) itp.
ZaletyBRAK
~Jon / 2019-01-19 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Nie ma sensu o tej firmie nic pisać, bo wszystko dawno było powiedziane. Dobre opinie zrobione na ludziach, którzy raz w życiu polecieli za 100 złotych i zadowoleni. Każdy kto ma jakiekolwiek doświadczenie w podróżowaniu i troche po świecie polatał wie, że ta firma to najlepszy sposób na popsute wakacje, zawaloną podróż służbową, doświadczenie niekompetencji pracowników albo gigantyczny rachunek, z którego sobie odbiją tańsze bilety dla marketerów, czyli Kowalskich. Misseling stosowany masowo. Unikać za wszelką cenę.
Zaletybrak
Wadywszystko
~JT / 2022-05-13 09:43
Ocena: 1.00 / 5
Brak możliwości zwrotu pieniędzy za to że nie lecimy, a zmiana terminu lotu dopłata 4 większą, oni na tym zarabiają, śmieszna firma mam nadzieję że przestanie istniec
~Jules / 2021-09-08 21:21
Ocena: 1.00 / 5
Całkowicie fatalna obsługa. Brak informacji dotyczących poprawnego pakowania sprzętu sportowego na stronie (rower). Jest napisane „ opakowanie ochronne lub pokrowiec”. Przez trzy dni nie udało się nam dodzwonić na infolinię, więc uznaliśmy, że porządne opakowanie roweru w folię (taką jak pakuje się walizki) wystarczy. Nie wystarcza. Na lotnisku zostaliśmy wyśmiani. Pan od razu powiedział, że nie ma mowy, że ten rower zostanie przyjęty. Za dokupienie przewozu roweru zapłaciliśmy 60 funtów! Zero chęci pomocy, pan tylko starał się nam wmówić, że na stronie napisane jest, że opakowanie musi być sztywne. Nie jest tak napisane. Rozumiem, że są zasady dotyczące przewozu takiego sprzętu, ma sens to, że powinien on być zapakowany na sztywno. Jednak taka informacja nie jest nigdzie dostępna. Przyszła pani manager, powiedziała nam to samo co wcześniej pan. Wszystko odbyło się w okropnie nieprzyjemnej atmosferze, zostaliśmy potraktowani jak osoby niespełna rozumu. Rower zostaje na miejscu, pieniędzy prawdopodobnie już nigdy nie zobaczymy. Bardzo nieprzyjemna sytuacja. Latam Ryanairem ok. 6 razy w roku, ale niestety będę musiała znaleźć inną linię lotniczą, ponieważ nie pamiętam kiedy zostałam ostatnio tak opryskliwie i okropnie potraktowana.
~Julia / 2019-04-18 16:35
Ocena: 1.00 / 5
Chamska obsługa oszuści kompletnie nie polecam. Za bagaże zapłaciliśmy a ludzie kładą duże bagaże bo nie chce im się płacić a reszta ma na kolanach sobie mieć bagaż podręczny SKANDAL
ZaletyNic
WadyChamska obsługa
Chaos
~Justi / 2019-10-23 12:40
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza linia lotnicza pod każdym względem. Pierwszy raz dodaje opinie negatywna i to aż tak negatywna. Sam lot przebiegał bez zarzutu. Wszystko zaczęło się już po tym jak dolecieliśmy i okazało się ze nasze bagaże są zagubione. Linie lotnicze nie potrafiły w ogóle ustalić czy bagaże zostały załadowane, nie wiadomo było gdzie są i kiedy się odnajdą. Na lotnisku pozostawiono nas bez żadnej pomocy, pomimo zgłoszenia ze jestem w 6 miesiącu ciąży a w walizce znajdują się leki. Następnego dnia rano nadal linie nie były w stanie ustalić gdzie jest bagaż i kiedy go otrzymamy. Kupiliśmy niezbędne rzeczy - kosmetyki, bieliznę na zmianę. Bagaż odnalazł się późnym popołudniem czyli około 20 godzin od zaginięcia. Linie odmówiły nam wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania, nawet za pastę do zębów :) ich zdaniem zarówno w nocy jak i cały kolejny dzień nie powinnismy się myć, nie wspominając o przebraniu się. A kobieta w ciąży? No cóż.
Nie polecam! I na pewno dodam negatywne opinie wszędzie gdzie to będzie możliwe!
ZaletyBrak
WadyNie szanują ludzi
~Jvb / 2020-10-10 23:29
Ocena: 1.00 / 5
To zwykli oszusci , jakby mogli zjedli by gowno z pod siebie , pisza ze oddali pieniadze choc nie dotarly na konto a debile z Chat powtarzaja w kolo zamiast pokazac potwierdzenie
ZaletyWyszli z Uni
WadyPatologia
~K / 2021-06-16 11:18
Ocena: 1.00 / 5
Odrażająca jest firma. Zwrot środków nie dostałem od czasu za nieodbyty lot. Już minęło 2 lata. 3 razy złożyłem do Ryanair wymagane dokumenty potwierdzające tożsamość i nic z tego. Cały czas piszą dosłać dokumenty. To ile razy mam to samo dosłać!? Nigdy więcej nie skorzystam z usługi tego coś. To jest nie firma a banda złodzieje.
~Kameleon / 2019-03-21 10:04
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują klientów przy zakupie biletów przez Internet. Na początku podają ceny w PLN później przeliczają tę kwotę po jakimś kosmicznym kursie na USD. W konsekwencji konto klienta jest obciążone dużo większą sumą niż w momencie zakupu. Przykład: cena zakupionego biletu w PLN - 760, ich przelicznik na USD - 214 a bank za te 214 USD liczy sobie 870 zł.
Wadywprowadzanie w błąd kientów
~Kamil / 2019-01-28 18:08
Ocena: 1.00 / 5
Wprowadzenie dodatkowych opłat jest totalnym złodziejstwem, przez który tracę pieniądze jak i również swój czas. Same przygotowanie do lotu i odbiór bagażu przy zwykłym podręcznym teraz będzie trwal więcej niż sam lot. Samoloty stare rozklekotane, nie miła obsługa i jak już pisałem coraz bardziej chore przepisy, zamiast ułatwiać, wszystko jest utrudniane.
~Karo / 2022-05-18 15:25
Ocena: 1.00 / 5
Obsługa rzuca słuchawką, rozłącza się. Traktuje klienta jak śmiecia. Pierwszy raz miałam sytuację, że w miejscu obsługi klienta , ktoś rzuca słuchawką.
Nie polecam dzwonić z jakimkolwiek problemem, bo tak i tak nic tym nie uzyskasz.
WadyBezszczelna obsługa
~Karol / 2019-07-14 23:10
Ocena: 1.00 / 5
Zmiana ceny, gdy juz wszystko uzupelnione i tylko klikam zapłać - transkacja nie przechodzi i sie okazuje, ze cena sie zmienila (wiadomo oczywiscie w ktora strone).
~Karolina / 2022-03-25 19:07
Ocena: 1.00 / 5
Kolejna tania linia, którą lata się z przymusu, bo nie ma innych połączeń. Komfort poniżej oczekiwań, na każdym kroku wyłudzana dodatkowa złotówka. W przypadku problemów z rezerwacją rozmawia się z automatem, który nie identyfikuje co się do niego pisze. Koszmar!!!!
~Karolina / 2023-10-13 08:11
Ocena: 1.00 / 5
Ubolewam ze nie mogę dać 0*** ta linia lotnicza to jakaś totalna porażka.obsługa klienta na najniższym poziomie bez kultury bez podstawowej wiedzy.
A sama linia to banda naciągaczy, nie wpuścili nas na pokład sugerując spóźnienie/absurd bo byliśmy w wymaganym czasie/tym samym zmuszając nas do zakupu ponownego biletu na inny lot!!!!!Co istotne ze słynna Linia lotnicza RAYNair z tego słynie!!!!!!
ZaletyBrak
WadyNaciagacze
~kASA / 2021-11-14 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Odprawa na lotnisku odpłatna, nie informują o tym w mailu z potwierdzeniem rezerwacji biletów. Bagaże pokładowe dużo mniejsze niż standardowo. Obsługa klienta dramat, brak kontaktu.
NIE POLECAM!!!
~Kasia / 2018-09-28 02:33
Ocena: 1.00 / 5
115 euro za zmianę nazwiska (wprowadzonego błędnie, bo domyślnie przez komputer) po około 30 sekundach od kupna biletu na "za 4 miesiące" ? Tylko w Ryanair ❤️ Cieszę się,że mogę teraz kupić prezenty dla dzieci z rodziny albo kupić bagaż.
Merry Christmas Właśnie straciliście regularnego klienta.
Zalety
WadyCena za zmianę nazwiska po 30 sekundach od dokonania płatności na bilet z 4 miesięcznym wyprzedzeniem.
~Kasia / 2022-08-28 11:24
Ocena: 1.00 / 5
Chcialam przestrzec wszystkich przed uzywaniem tych linii lotniczych!sytuacja miala miejsce w ostatni pt. Podroz z Salonik do Berlina ,oczywiście 2h opóźnienia,po wejsciu do samolotu przez przypadek dowiedzielismy sie ze lecimy do Hanoweru bo lotnisko w Berlinie nie przyjmuje lotow po 24:00 I ze maja tam czekac na nas autobusy ktore przewioza nas do Berlina. Na miejscu okazalo sie ze zadnych autobusow nie ma!mamy sobie radzic sami na wlasna reke w srodku nocy ludzie musieli organizowac sobie transport@! Byly tam tez male dzieci I osoby Starsze.Tragedia!! Ostatni raz
I would like to warn you of using the services of Ryanair.Last Friday we had flight from Thessaloniki- Berlin,delayed ofc 2hours then on the plane we learnt ( by accident) that we are going to Hanover because Berlin airport doesn't accept flights after 00 :00 and that we will be transfered by busses to Berlin. There were no busses..no help..people were on they own in the middle of the night.There were kids,older ill people all of them they were abandoned on the Hanover airport. We needed to manage transport by ourselves. Tragedy.never again Ryanair!!
~Kasia / 2022-12-22 10:20
Ocena: 1.00 / 5
Właśnie wylądowałam w Gdańsku linia Ryania, lot FR2592 z Walencji do Gdańska i stewardessa ( blondynka) była wyjątkowo nieuprzejma, niegrzeczna, niekulturalna! Podróżowałam z dwiema córkami i Pani miała problem ze blokujemy wyjście, ze trzeba szybciej, nie rozumiała ze to są dzieci i maja swoje tempo!
Jestem bardzo rozgoryczona, w tej atmosferze świat powinnismy być dla siebie milsi, zreszta zawsze tym bardziej Pani jako pracownica powinna wiedzieć jak się zachować!