Oddałam przed samolotem do luki nowy wózek, w stanie idealnym. Odebrałam wózek i zauważyłam liczne głębokie rysu na stelażu, a także zniszczoną tapicerkę. Po złożeniu reklamacji, dostałam odpowiedz, ze odrzucają reklamacje, a uszkodzenia mają charakter kosmetyczny! Wózek za ponad 5 tysięcy nadaje się jedynie do kosza, wyglada jakby miał 10 lat.
Beznadziejna linia i beznadziejne traktowanie!
Podczas tego samego lotu oddali mi walizkę wittchena bez kołka, powgniataną i popękaną- zwrócili 50 euro… chciałabym wiedzieć, gdzie mogę za takie pieniądze odkupić identyczną walizkę…
ZaletyBrak
~Faulbaum / 2023-05-27 14:55
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga!!! Odprawa na lotnisku kosztuje 55 Euro za osobę. Na lotnisku zapłaciłem 165 Euro za 3 osoby, czyli koszt jednego biletu w obie strony.
Zaletybrak
WadyODPRAWA NA LOTNISKU JEST PŁATNA 55EUR od osoby!!!
Robią z ludzi debili dokumenty sprawdzają 5 minut przed wylotem po czym osoby podróżujące nie maja czasu na ich uzupełnienie ponieważ zamykają bramki… żerują na tym żeby po raz drugi kupić bilet ! Pandemia im sprzyja! Nie polecam!!!!!!….
~FUC' RYANAIR ,,I,, / 2019-03-13 10:11
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze linie jakimi przyszło niestety mi latać. Za wszystko pobierane są opłaty. Bez opłat przewoźnik z premedytacją i złośliwie rozdziela wszystkich pasażerów z jednej rezerwacji po kątach całego samolotu. BANKRUTUJCIE GAMONIE Z RYANAIR !!!
~Gerard / 2022-05-17 23:17
Ocena: 1.00 / 5
Jestem zdegustowany mocno, celowe wprowadzenie w błąd z cenami i zakresem usług. Cała obsługa nastawiona na to aby Klient się pomylił i zapłacił za coś dodatkowo. I jest to celowe. "Okradanie w białych rękawiczkach" Nie jasno określone ceny i zasady w celu wyłudzenia dodatkowych pieniędzy. Dużo stresu, bardzo dużo co można czego nie można i za co ślubna klienta na kolejną kasę
Dawno nie latałem ale samolot to latający stragan. Nie długo kosiarki do trawy będzie można nabyć albo opony zimowe
ZaletyBrak
WadyObsługa Klienta poniżej mułu
~GFG / 2022-10-27 08:21
Ocena: 1.00 / 5
NAJGORSZA LINIA LOTNICZA ,NIGDY NIE SKORZYSTAM WIECEJ
UNIKAJCIE JAK OGNIA:((((
ZaletyZADNYCH
~Gg / 2022-02-14 19:53
Ocena: 1.00 / 5
Żenująco niski poziom obsługi klienta zarówno w miedzynarodowym zespole reklamacji jak też polskim zespole odpowiedzialnym za customer care. Ignrorwanie pytań, brak możliwości kontaktu telefonicznego i ignorowanie prośby obtaki aby usprawnić wyjaśnienie sprawy.
~Gienek 112 / 2018-10-08 20:53
Ocena: 1.00 / 5
Uszkodzili na dwa bagaże. Poprawnie wypelniliśmy wszystkie formalności związane ze zgłoszeniem uszkodzenia bagaży. Niechcą oddać nam pieniędzy ani w jaki kolwiek inny sposób zrekomensować naszej straty. Żadają od nas paragonów których niestety ale nie kolekcjonujemy. Stewaradami są mężczyźni o śniadej karnacji prawdopodobnie muzułmanie.
WadyBrak rekompensaty za zniszczony bagaż.
~Gigga / 2018-11-24 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Firma widmo. Nie wiadomo, gdzie jest jakieś szefostwo firmy w Polsce. Kontakt przez chat, na którym odpowiedź ogranicza się do 1 zdania na wyczerpująco zadane pytanie. Myślę że ta kadra ludzi jest szkolona zeby zbywac klientow z problemami. Ludzie myslicie ze polecicie tanio. Sprawdza sie zasada, ze to co tanie to drogie. Raz zginie bagaż z wartościowymi rzeczami, to znów, jak w naszym wypadku zarezerwowalismy lot, po czym poinformowano nas ze nie polecimy bo już ktoś inny go zakupił.
Życzymy tej firmie wszystkiego najgorszego.
ZaletyBeznadzieja.
WadyTotalny brak zrozumienia
~Gigga / 2018-11-24 19:57
Ocena: 1.00 / 5
Firma widmo. Nie wiadomo, gdzie jest jakieś szefostwo firmy w Polsce. Kontakt przez chat, na którym odpowiedź ogranicza się do 1 zdania na wyczerpująco zadane pytanie. Myślę że ta kadra ludzi jest szkolona zeby zbywac klientow z problemami. Ludzie myslicie ze polecicie tanio. Sprawdza sie zasada, ze to co tanie to drogie. Raz zginie bagaż z wartościowymi rzeczami, to znów, jak w naszym wypadku zarezerwowalismy lot, po czym poinformowano nas ze nie polecimy bo już ktoś inny go zakupił.
Życzymy tej firmie wszystkiego najgorszego.
Czas oczekiwania na połączenie ponad pół godziny, agent nie ma żadnych kompetencji i ze wszystkim biega do przełożonego, rozmowa w połowie przerwana a pomoc praktycznie żadna.
ZaletyBrak
~Grażyna / 2020-03-21 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj otrzymałam informację, że mój lot w wakacje - 05.08.2020 z Zadaru do Krakowa jest odwołany. Rzeczywiście, ten kierunek został całkowicie usunięty. Próbuję wypełnić formularz o zwrot pieniędzy i otrzymuję informację, że jest to niemożliwe, bo mój lot nie jest odwołany i nie jest opóźniony powyżej 3 godzin.
Zaletyżadnych
Wadykażdy widzi
~Grzech93 / 2022-03-22 09:18
Ocena: 1.00 / 5
Oszuści i złodzieje!!! Anulowali mój lot po czym przy zwrocie pieniędzy obciążyli mnie kosztami za płatność kartą.
ZaletyŻadnych
WadyOszuści
~grzegorz1111111 / 2018-08-17 14:32
Ocena: 1.00 / 5
najgorsze linie loty zawsze opóźnione a odwołanie wylotu wręcz niemożliwe potrafią tylko brać kase za bilety i nic poza tym obsługa angielska szczególnie lotniskowa do niczego stosująca dwa kryteria odprawy bietów z priorytetem inaczej traktują anglików inaczej polaków sam to przeżyłemtragedia
Zaletynie ma takich
Wadywszystko
~Grzesiek / 2022-06-05 20:05
Ocena: 1.00 / 5
Zmuszają ludzi do rezerwacji miejsca. Jak nie wykupisz to cała rodzine złośliwie rozrzuca po samolocie włącznie z dziecmi!!!
~Guzik0802 / 2021-09-18 17:46
Ocena: 1.00 / 5
Straszna obsluga w poznaniu na lotnisku, tego nie da sie skomentowac.
Nie ludzic sie ze jest taniej, wychodzi drozej
~H2o / 2023-07-01 22:29
Ocena: 1.00 / 5
Lot Katowice Warna 30min w samolocie beż klimatyzacji wszyscy mokrzi dzieci płakały dopiero jak się wydarłem to otworzyli drzi i pozwolili z dziećmi podejść do drzwi ogólnie masakra
ZaletyJeden wielki minus
WadyJeden wielki minus
~Hans / 2023-04-14 09:58
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze linie na świecie.
Niemiła obsługa. Zwłaszcza Warszawa Majorka 14.04.2023