Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 743 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.50
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~uraharu / 2020-01-10 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Na stronie mają perfidny błąd na którym oszukują klientów. Pobierają środki z karty nie dokonując rezerwacji, do tego środki te nie są zwracane ! to była ostatnia rezerwacja ryanair, tej firmie podziękujemy
    Zaletytanio
    Wadywszystko
  • ~Ewa / 2020-01-03 08:51
    Ocena: 2.50 / 5
    Uważam,że stewardesy powinny znać język polski. Ja jestem osobą starszą i nie znam angielskiego. Skoro latają do Polski tam i z powrotem to powinni znać. To jest niedopuszczalne nawet w przypadku tanich linii, żeby nie znali. Muszę prosić kogoś kto zna o tłumaczenie. To brak szacunku do pasażera.
  • ~John / 2020-01-02 07:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Taka firma przewozowa powinna zniknac i oszczedzic ludziom stresu, zdecydowanie nie polecam a nawet odradzam!!! 5 godzin opoznienia bez wczesniejszego powiadomienia, dodatkowe oplaty, lepiej doplacic i latac z profesjonalistami.
    WadyMnostwo, totalna amatorka, brak poszanowania klienta oraz .......
  • ~Patryk / 2019-12-29 20:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot Wroclaw do Palermo. myslalem ze bedzie wiekszy samolot, a tu zonk, dobrze ze wzialem przednie siedzenia w samolocie dla 4 osob w tym dwojki dzieci. Stewardesy mamrączące cos po angielsku i wlosku, jak w tym Polskim filmie, Pasanger Stanislaw Paluch. patrzylem na to i nie dowierzalem co widze.

    dobra wystartowalismy. po chwili zamowilem kawe, bo zasypialem, kawa DNO, jak to mozna nazwac lavazza!!!! gdzie lecialismy do Palermo.

    co jakis czas inna to stewardesa dorywala sie do telefonu by mowic przemowienie w jakims nieznanym mi jezyku, moze to irlandzki? kto go to wie, ale slyszalem cos wloskiego, takie mamrotanie, gdybysmy pewnie lecieli w dol z jakas awaria, to pewnie i takbym nie zrozumial.

    wyladowlaismy w Palermo, a tu pasazerowie sobie schodzcie sami po schodac.

    dobra jednak urlop tygodniowy.

    tydzien pozniej, nie dosc ze czekalismy w rekawie jak idiocy w przeciagu z dziecmi, gdzie juz czuje sie chory, to potem gosc zawolal nas ze juz mozna isc w dol schodami na plte lotniska i wsiadac do samolotu, a tam zonk, samolot tankuje, nie mozna wchodzic, na dworze zimno, tak stalismy 10 minut wkurzeni!!!!

    wsiadlismy an to samo miejsce z prozdu, oczywiscie za nim wszyscy wsiada to dalej wialo do samolotu,

    a tu inne stewardesy sie pojawily niz tydzien wczesniej, ten sam bełkot, patrzylem sie na innych czy cos rozumieja, bo moze ja gluchy juz jestem i mam makaron w uszach jeszcze.

    nie wiem czemu lot sie opoznil w trakcie o 25 minut, ostatnie 30 minut, pasazerowie mieli juz dosyc, cisza byla, wymeczeni byli beznadziejnym lotem. zero informacji, tylko bełkot slychac bylo dalej.


    na lotnisku we wroclawiu szanownie znowu trzeba bylo po schodach w dol, ptoem do autobusu, autobus kierowca zatrzymal i sobie poszedl:-) 5 minut go nie bylo, wszyscy stalo w autobusie.

    idiotyzm, zero profesjonalizmu!

    Zaletyzalety? zadne
    Wadymnostwo! niech znikna z naszego nieba.
  • ~m / 2019-12-23 08:06
    Ocena: 2.75 / 5
    bez opóźnień przylot przed czasem . tragiczna obsługa bagaży wózki dziecięce rzucone bezwladnie jeden na drugi połamane tragedia .
  • ~Zły Bob / 2019-12-15 11:42
    Ocena: 1.75 / 5
    kosmiczne koszty dodatkowe przekraczające wielokrotnie koszt biletów.
    WadyRyanair - to jedna wielka wada
  • ~Anna / 2019-12-12 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej !!! Nie dosyć że rodzina rozrzucona po całym samolocie , to co 40 min. Ogłaszali większe opróżnienie ???? nigdy więcej!!!
    ZaletyNie ma
  • ~Anna / 2019-12-12 14:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Nigdy więcej !!! Nie dosyć że rodzina rozrzucona po całym samolocie , to co 40 min. Ogłaszali większe opróżnienie ???? nigdy więcej!!!
    ZaletyNie ma
  • ~Danu / 2019-12-08 21:06
    Ocena: 2.50 / 5
    Już dwa razy miałam przypadek że wylot odbywał się z 1,5 godz opuznieniem gdzie na następnym lotnisku miałam przesiadkę siła zeczy teoretycznie byłam 10 min przed czasem ale niestety samolot już odleciał, latają jak chcą nie wiem czy to taka forma strajku uderzając w pasażera, co dziwne mają nr tel niestety nikt nawet się nie pofatygował żeby zadzwonić, wstyd ,a o zwrot nie możesz się domagać ,dobrze kombinują i w ten sposób okradają człowieka bo musisz jakoś dostać się do domu
    ZaletyZadne
    WadyDuzo
  • ~Andrzej / 2019-12-06 19:13
    Ocena: 2.25 / 5
    Średnio 2/3 loty opoznione idzie zwariowac jak sie czesto lata, czlowiek pedzi z pracy zeby zdazyc przed zamkniecirm bramek i na lotnisku chwile przed boardingiem dowiaduje sie ze jak zeykle opozniony, nie polecam. A najbardziej irytujace jest ze chwala sie ze 90 procent ich lotow bylo na czas nie wiem byc moze tylko na lini koln warszawa ma takie opoznienia...
    WadyOpoznienia!!!
  • ~Konrad / 2019-11-26 22:28
    Ocena: 2.50 / 5
    Odbywałam podróż 25 listopada 2019 roku z Londynu Stansted do Krakowa, lot o 13.05.
    Podróż zaczęła się od opoznienia, potem było już tylko gorzej. Załoga tzn obsługa podczas lotu była okropna a jeden ze stewardesow (mężczyzna pochodzenia Azjatyckiego) od początku przykul moja i mojego meza uwage. Mężczyzna ten bardzo dziwnie się zachowywał i w dziwny sposób patrzył na podróżujących . Po czym doszedł do mikrofonu aby zaproponować podróżującym do kupienia zdrapki. Wszystko wydawało się normalne dopóki nie zaczal mówić słów od "siebie". Podrozoje bardzo często i bardzo często liniami Ryanair dlatego też wiedziałam czego mogę się spodziewać i jak ta regułka odnośnie zdrapek ma brzmieć.
    Mężczyzna zaczal mówić jak terrorysta. Jakby była to ostatnia przemowa ,pozegnanie. Nie mogłam odebrać tego w inny sposób. Jego słowa "chciałem wam coś przekazać bardzo ważnego , jestescie wspaniałymi ludźmi , bardzo się cieszę że jesteście tu ze mną . To świadczy o waszej odwadze . Kocham was. Każdy z nas popełnia bledy. Ale ważne że jesteście i musimy się jakos dogadać" po czym poszedł z innymi członkami załogi na tył samolotu i długo nie wychodzili z tamtad. Przed samym łącznie zdowaniem przeszedł na przód samolotu i około 10 razy dochodził do drzwi samolotu i patrzył przez okno , drapał się przy tym i widać było jego zdenerwowanie. Wraz z całą rodziną modliłam się żeby wylądować, żeby nic nam się nie stało . Bardzo ciężko jest to opisać slowami... Ta cała sytuacja spowodowała że do teraz jestem niespokojna , cały czas o tym myślę , cały czas mam jego twarz przed oczami. Wyglądał jak niezrównoważony człowiek , jak ktoś albo odozony narkotykami albo dopalaczami. Bardzo przykre doswiadczenie. W związku z tym chciałam uchronić innych podrozujacych przed tym chorym psychicznie człowiekiem. NIE PODROZOJCIE LINIAMI RYANAIR I NIE NARAZAJCIE SWOJEGO ZYCIA I ZYCIA SWOICH BLISKICH. Nam udało się szczęśliwie dolecieć na miejcie ... A czy Wam się uda ?
  • ~Marlena / 2019-11-16 00:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Rayanair to OSZUŚCI, którzy powinni mieć zakaz świadczenia usług na całym świecie ! 13 listopada lecieliśmy z Krakowa do Wenecji ... na lotnisku okazało się że przez błąd systemu nie odprawilismy się przez komputer w domu co przed wylotem już na lotnisku kosztowało Nas dodatkowe 560 zl. Na nic tłumaczenia i screeny ze system wyrzucał... Bardzo opryskliwa, wredna baba warczala na mnie aż w końcu że złością zapytała czy płacimy i lecimy czy nie ? Zapłaciliśmy... Podczas stania w kolejce na samolot przyszła po Nas Pani która zobaczyła iż mamy mała walizkę... wyciągnęła nas z kolejki i kazała włożyć walizkę do małego ( malutkiego kosza) okazało się że walizka jest za duża 5 cm i do owego kosza się nie mieści co kosztowało Nas dodatkowe 120 zl i powrót do kolejki na sam jej koniec... Na końcu okazało się że nie zalapalismy się w czasie na wejście do samolotu i mieliśmy dopłacić 5 %ceny biletu za rzekome spóźnienie... wtedy zrobiliśmy już taki raban że złodziejki z rayanair odpuscily wiedząc że na lotnisku jest monitoring A my staliśmy w kolejce już wcześniej i wyszliśmy z niej wywolani przez pracownika rayanair. Jutro wracamy tymi zlodziejskimi liniami do Polski i już się boimy co nas znowu spotka na lotnisku. A teraz napiszę wam wyliczenia:
    98 zł bilet do Wenecji dla jednej osoby ( reklama że niby tak tanio)
    Po dokupieniu bagażu 20 kg, zapłaceniu 560 zl kary za nieodprawienie się przez komputer ( wina systemu bo wyrzucal że strony) zapłaceniu 120 zl za bagaż podręczny który 5 cm był za duży i nie zmieścił się w koszu do pomiaru walizek lot wyniósł nas na 2 osoby

    1490 zł !!!!!!!!! Ludzie wybierajcie regularne linie lotnicze A te "tanie" gowniane linie niech ZBANKRUTUJA!!!!
  • ~Dagrasso / 2019-11-09 18:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej spierdolona linia z możliwych a latam dużo wiec mam o tym pojęcie, zmiany przepisów są śmieszne- standardowa mała walizka tzw bagaż podręczny który zawsze w każdej jednej linii jest OK nagle przed samym wejściem do samolotu okazuje się ze jest za duży jeżeli nie ma się jakiś specjalnych biletów i trzeba dopłacić 20 euro/120 zł od osoby, bilety były zakupione przed wprowadzeniem tego przepisu wiec nie powinno być tak dużej dopłaty plus nie można było wziąć ze sobą walizek na pokład
    WadyZmiany przepisów 20x na miesiąc- oczywiście same niekorzystne
  • ~Iwonna / 2019-11-06 11:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Wracaliśmy po udanym pobycie, ale zmęczeni intensywnym zwiedzaniem z Rzymu. Z powodu mgły w Modlinie przekierowano samolot do Katowic. Zamiast o 20:00 w okolicach Warszawy wyładowaliśmy ok.20:20 w Katowicach. Powiedziano, że będą podstawione autokary do Warszawy. Około 21:00 nadjechał pierwszy. Z nadzieją udaliśmy się w jego kierunku. Krótką nadzieją. To był autokar dla pasażerów innego lotu, w podobnej sytuacji. Po długim czasie okazało się, że nasze autokary będą ok. 22:30. Ok. 23:00 wyruszyliśmy w kierunku domu. Spora grupa pasażerów chciała wysiąść w Warszawie. Nasze postulaty o zatrzymanie w Warszawie w drodze do Modlina skończyły się tylko kolejnym ogromnym zdenerwowaniem. Wszyscy rozumieją, ale nikt nic nie może...
    Już ok. 03:00 nad ranem byliśmy w Modlinie. Mogliśmy po nieprzespanej nocy w autokarze posiedzieć do rana na lotnisku, ale jako nie najmłodsi emeryci wybraliśmy opcję powrotu do Warszawy taksówką. 200 zł kosztował ten luksus, dodatkowa wartość dodana do poprzednich "atrakcji". Wystąpiłam do Ryanair o zwrot kosztów, także za Modlinbus, z którego nie mieliśmy szansy skorzystać poprzedniego wieczoru, a który opłaciłam. Zgadnijcie jaka odpowiedź dostałam?
    NIGDY WIĘCEJ TEGO PRZEWOŹNIKA!!! Leciałam po raz pierwszy, ale z pewnością ostatni!
    Bezsensowne rozdzielanie par i rodzin, to już tylko drobiazg w porównaniu z tym co przeżyliśmy.
    Zaletybrak
    Wadycałość
  • ~Aneta / 2019-11-05 18:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Dobry wieczor chciałam napisac opinie na temat lini Ryanair a dokładnie na temat pracownikow z ktorymi miałam stycznosć 03.11 .19 na lotnisku w Krakowie ,moj błąd ,ze nie popatrzyłam imie i nazwisko dwoch panòw ,ktorzy byli na obsluce tego dnia ,lot był o 6 : 30 ,spoźniłam sie 5 minut ,ludzie nie weszli jeszcze do samolotu ,zamkneły sie tylko drzwi ,a ludzie przemieszczali sie jeszcze pomału do samolotu ,a zlosliwosc panow ,była na tyle ,że nie chcieli mnie już puscic ,załuje ,że nie zrobiłam afery i odrazu tego nie zglosiłam tam gdzie trzeba ,niestety ,czasu nie cowne ,byli bardzo nie przyjemniji ,byłam w ciaży ,musiałam isc na toalete ,ktora na moj pech była zajenta ,a nie mysłalam,ze tak akurat sie wydarzy ,oczywiscie, czas sie konczył o 6 na przejscie ,ale tyle razy ,bylo tak ,ze było pa czasie ,a my czekaĺismy itd ,niestety trawiłam na bardzo hamska obsługe ,szkoda ,ale sa ludzie i ludziska ,życze pana wszystkiego dobrego ,bo nie życzy sie zlego ,ale czasami tak bywa że wraca do ludzi ,życie takie jest .....
    ZaletyNie mam
    WadyMam
  • ~Ludmiła / 2019-10-30 08:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam bardzo podziękować Paniom z obsługi Ryanair z Krakowa, a szczególnie Pani Kapuście za ogromną, bezinteresowną pomoc. Duży plus za świetną organizację.
  • ~ziggi / 2019-10-27 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci,na karcie nie było mojego wykupionego bagażu 20kg ,dokupiłem okazało się że mam 1x20kg,malutkimi literami napisane było.Zapłaciłem dwa razy za bagaż 20kg ,wykupiony bagaż nie podlega zwrot.Ostatni raz złodzieje!!!!!!!!
  • ~Justi / 2019-10-23 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza pod każdym względem. Pierwszy raz dodaje opinie negatywna i to aż tak negatywna. Sam lot przebiegał bez zarzutu. Wszystko zaczęło się już po tym jak dolecieliśmy i okazało się ze nasze bagaże są zagubione. Linie lotnicze nie potrafiły w ogóle ustalić czy bagaże zostały załadowane, nie wiadomo było gdzie są i kiedy się odnajdą. Na lotnisku pozostawiono nas bez żadnej pomocy, pomimo zgłoszenia ze jestem w 6 miesiącu ciąży a w walizce znajdują się leki. Następnego dnia rano nadal linie nie były w stanie ustalić gdzie jest bagaż i kiedy go otrzymamy. Kupiliśmy niezbędne rzeczy - kosmetyki, bieliznę na zmianę. Bagaż odnalazł się późnym popołudniem czyli około 20 godzin od zaginięcia. Linie odmówiły nam wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania, nawet za pastę do zębów :) ich zdaniem zarówno w nocy jak i cały kolejny dzień nie powinnismy się myć, nie wspominając o przebraniu się. A kobieta w ciąży? No cóż.
    Nie polecam! I na pewno dodam negatywne opinie wszędzie gdzie to będzie możliwe!
    ZaletyBrak
    WadyNie szanują ludzi
  • ~Adam / 2019-09-28 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie się dowiedziałem.ze ryanair skrócil mój pobyt w Portugalii o 3 dni nie informując mnie stosownie o tym. Poobno wysłali maila dzień przed wylotem tyle że był on tak ukryty że nikt bo nie zauwazyl A w dodatku składał się z 2 części pierwsza to jakieś bzdury A druga malym druczkiem info o zmianie dary odloru.Dzwonilem na infolinię ale oczywiście mnie olali. Trzeba czytac wszystko i koniec Tak powiedział tylko kto ma na to czas dzień przed wylotem..Dla mnie to ratalne skurwy....
    ZaletyŻadnych
    WadyNieodpowiedzialne zachowanie niuczciwosc nierzetelnosc brak współpracy z klientem
  • ~Daria / 2019-09-27 12:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Lot odbył się 25.09.2019 z Ibizy do Poznania.Najwiekszym minusem było umiejscowienie pasażerów !!!! Wszystkie pary rozdzielone ,rodzice z dziećmi rozdzieleni .... katastrofa .
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsze umiejscowienie pasażerów !!!
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 743
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 390
Lufthansa
Ocena: 3.25, ilość opinii: 1
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4690
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027