Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Iwonna / 2019-11-06 11:50
    Ocena: 1.75 / 5
    Wracaliśmy po udanym pobycie, ale zmęczeni intensywnym zwiedzaniem z Rzymu. Z powodu mgły w Modlinie przekierowano samolot do Katowic. Zamiast o 20:00 w okolicach Warszawy wyładowaliśmy ok.20:20 w Katowicach. Powiedziano, że będą podstawione autokary do Warszawy. Około 21:00 nadjechał pierwszy. Z nadzieją udaliśmy się w jego kierunku. Krótką nadzieją. To był autokar dla pasażerów innego lotu, w podobnej sytuacji. Po długim czasie okazało się, że nasze autokary będą ok. 22:30. Ok. 23:00 wyruszyliśmy w kierunku domu. Spora grupa pasażerów chciała wysiąść w Warszawie. Nasze postulaty o zatrzymanie w Warszawie w drodze do Modlina skończyły się tylko kolejnym ogromnym zdenerwowaniem. Wszyscy rozumieją, ale nikt nic nie może...
    Już ok. 03:00 nad ranem byliśmy w Modlinie. Mogliśmy po nieprzespanej nocy w autokarze posiedzieć do rana na lotnisku, ale jako nie najmłodsi emeryci wybraliśmy opcję powrotu do Warszawy taksówką. 200 zł kosztował ten luksus, dodatkowa wartość dodana do poprzednich "atrakcji". Wystąpiłam do Ryanair o zwrot kosztów, także za Modlinbus, z którego nie mieliśmy szansy skorzystać poprzedniego wieczoru, a który opłaciłam. Zgadnijcie jaka odpowiedź dostałam?
    NIGDY WIĘCEJ TEGO PRZEWOŹNIKA!!! Leciałam po raz pierwszy, ale z pewnością ostatni!
    Bezsensowne rozdzielanie par i rodzin, to już tylko drobiazg w porównaniu z tym co przeżyliśmy.
    Zaletybrak
    Wadycałość
  • ~Aneta / 2019-11-05 18:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Dobry wieczor chciałam napisac opinie na temat lini Ryanair a dokładnie na temat pracownikow z ktorymi miałam stycznosć 03.11 .19 na lotnisku w Krakowie ,moj błąd ,ze nie popatrzyłam imie i nazwisko dwoch panòw ,ktorzy byli na obsluce tego dnia ,lot był o 6 : 30 ,spoźniłam sie 5 minut ,ludzie nie weszli jeszcze do samolotu ,zamkneły sie tylko drzwi ,a ludzie przemieszczali sie jeszcze pomału do samolotu ,a zlosliwosc panow ,była na tyle ,że nie chcieli mnie już puscic ,załuje ,że nie zrobiłam afery i odrazu tego nie zglosiłam tam gdzie trzeba ,niestety ,czasu nie cowne ,byli bardzo nie przyjemniji ,byłam w ciaży ,musiałam isc na toalete ,ktora na moj pech była zajenta ,a nie mysłalam,ze tak akurat sie wydarzy ,oczywiscie, czas sie konczył o 6 na przejscie ,ale tyle razy ,bylo tak ,ze było pa czasie ,a my czekaĺismy itd ,niestety trawiłam na bardzo hamska obsługe ,szkoda ,ale sa ludzie i ludziska ,życze pana wszystkiego dobrego ,bo nie życzy sie zlego ,ale czasami tak bywa że wraca do ludzi ,życie takie jest .....
    ZaletyNie mam
    WadyMam
  • ~Ludmiła / 2019-10-30 08:31
    Ocena: 5.00 / 5
    Chciałam bardzo podziękować Paniom z obsługi Ryanair z Krakowa, a szczególnie Pani Kapuście za ogromną, bezinteresowną pomoc. Duży plus za świetną organizację.
  • ~ziggi / 2019-10-27 11:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszusci,na karcie nie było mojego wykupionego bagażu 20kg ,dokupiłem okazało się że mam 1x20kg,malutkimi literami napisane było.Zapłaciłem dwa razy za bagaż 20kg ,wykupiony bagaż nie podlega zwrot.Ostatni raz złodzieje!!!!!!!!
  • ~Justi / 2019-10-23 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza pod każdym względem. Pierwszy raz dodaje opinie negatywna i to aż tak negatywna. Sam lot przebiegał bez zarzutu. Wszystko zaczęło się już po tym jak dolecieliśmy i okazało się ze nasze bagaże są zagubione. Linie lotnicze nie potrafiły w ogóle ustalić czy bagaże zostały załadowane, nie wiadomo było gdzie są i kiedy się odnajdą. Na lotnisku pozostawiono nas bez żadnej pomocy, pomimo zgłoszenia ze jestem w 6 miesiącu ciąży a w walizce znajdują się leki. Następnego dnia rano nadal linie nie były w stanie ustalić gdzie jest bagaż i kiedy go otrzymamy. Kupiliśmy niezbędne rzeczy - kosmetyki, bieliznę na zmianę. Bagaż odnalazł się późnym popołudniem czyli około 20 godzin od zaginięcia. Linie odmówiły nam wypłaty jakiegokolwiek odszkodowania, nawet za pastę do zębów :) ich zdaniem zarówno w nocy jak i cały kolejny dzień nie powinnismy się myć, nie wspominając o przebraniu się. A kobieta w ciąży? No cóż.
    Nie polecam! I na pewno dodam negatywne opinie wszędzie gdzie to będzie możliwe!
    ZaletyBrak
    WadyNie szanują ludzi
  • ~Adam / 2019-09-28 19:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Właśnie się dowiedziałem.ze ryanair skrócil mój pobyt w Portugalii o 3 dni nie informując mnie stosownie o tym. Poobno wysłali maila dzień przed wylotem tyle że był on tak ukryty że nikt bo nie zauwazyl A w dodatku składał się z 2 części pierwsza to jakieś bzdury A druga malym druczkiem info o zmianie dary odloru.Dzwonilem na infolinię ale oczywiście mnie olali. Trzeba czytac wszystko i koniec Tak powiedział tylko kto ma na to czas dzień przed wylotem..Dla mnie to ratalne skurwy....
    ZaletyŻadnych
    WadyNieodpowiedzialne zachowanie niuczciwosc nierzetelnosc brak współpracy z klientem
  • ~Daria / 2019-09-27 12:58
    Ocena: 3.00 / 5
    Lot odbył się 25.09.2019 z Ibizy do Poznania.Najwiekszym minusem było umiejscowienie pasażerów !!!! Wszystkie pary rozdzielone ,rodzice z dziećmi rozdzieleni .... katastrofa .
    ZaletyBrak
    WadyNajgorsze umiejscowienie pasażerów !!!
  • ~Robert / 2019-09-22 11:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Leciałem w piątek na trasie Wrocław - Manchester i już przy wysiadaniu kiedy obsługa czeka na schody rozmowa dwóch polskich stewardes: "Dzisiaj spokojny lot żadnych pijaczków", " No tak tylko zwykłe ROBOLKI" moje pytanie w czym ta Pani jest lepsza tym że jest stewardesą bo nie rozumiem myślę że jako zwykły "ROBOLEK" zarabiam większe pieniądze niż wyżej wspomniane Paniusie.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Lejla / 2019-09-20 21:59
    Ocena: 2.50 / 5
    KOSZMAR! Nie mogę nic zarzucić obsłudze (a i pilot, który lądował w Lizbonie był fantastyczny - tak gładkiego lądowania nie miałam nigdy!), ale polityka firmy to jedna wielka kpina. Wszędzie, gdzie kupuje się bilety równocześnie miejsca są obok siebie, ale nie w Ryanair! W Ryaniar musisz dopłacić za siedzenie obok własnego dziecka! Nie zamierzam płacić za coś, co mi się należy, więc efekt był taki, że miałam sama wsiąść z niespełna dwulatką i pięciolatką (i naszymi bagażami) tylnym wejściem, a mój mąż sam przednim wejściem. Poradziliśmy sobie, bo oczywiście Ryanair rozsadza tak wszystkich i chętnych do wymiany nie brakuje, tylko pto co ten CYRK?
    Ale i tak najgorszy był lot 19-24.00, ani na chwilę nie odpuścili tego swojego JARMARKU "kupcie państwo kanapkę z kawą za jedyne 10 euro czyli 45 złotych!", "Zdrapki, zdrapki, komu zdrapki?", "oto perfumy w ekstra cenie!", do tego cały czas włączone silne światło - jeśli ktoś z Państwa planuje zdrzemnąć się w nocnym locie to na pewno nie w RYAAAIR!!!... Dzieci po podróży były wykończone, my także. Nigdy więcej!
    Zalety- genialny pilot samolotu (zapewne niedoceniany)
    Wady- nieustanny jarmark na pokładzie (współczuję załodze, która niby pracuje jako stewardessy i stewarci, a w praktyce jako telemarketerzy)
    - nieprzygaszone światło w nocy
    - polityka antyrodzinna
  • ~Ata / 2019-09-16 10:56
    Ocena: 2.75 / 5
    Leciała 4 września do Turcji. 2 osoby dorosłe i 4 letnie dziecko po tym jak dostałam bilety zauważyłam że wszyscy siedzimy osobno posadzili 4 letnie dziecko z dala od rodziców. To jest nie poważne jak można posadzić 4 letnie dziecko same wiadomo że takie dziecko nie usiedzi w jednym miejscu.
  • ~Telimena / 2019-09-12 10:47
    Ocena: 2.25 / 5
    Lecę ze znajomymi do Malagi, Ryanair przydzielając nam miejsca wybrał 3B, 4B, 5B, 4E, 5E. Oczywiście, miejsca obok wolne, ta linia zawsze żerowała na klientach, przy niskich cenach biletów mogłam to zrozumieć, ale to, co robią od kilku miesięcy, jest przerażające. Nie wspomnę o rozdzielaniu rodzin z dziećmi, bo to już nie tylko jest nieciekawe traktowanie klienta, ale zwyczajnie nieetyczne. Co lot (z opowiadań znajomych, jeden taki przeżyłam) ludzie się zamieniają, ja sama proponowałam ostatnio z STN do BZG małżeństwu z rocznym (może dwuletnim, nie pytałam) dzieckiem. Ograniczam podróże do minimum, tylko gdy nie będzie nic innego, tym bardziej, że na trasie Polska-Londyn, British Airways często oferuje atrakcyjniejsze cenowo bilety niż Ryanair, gdy doliczymy dopłatę za walizkę kabinową.
  • ~lady / 2019-09-10 20:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Też lecę ostatni raz.Za każdym razem zmieniają godziny,wybrałam powrót wieczorem bo lecę zwiedzać to mi zmienili na rano,dzwonię do nich A pani mi mówi że być może będę
    Musiała dopłacić jeżeli chcę lot po południu katastrofa.Lecialam do Polski z dziećmi to nas rozsadzili,

  • ~Szymon / 2019-09-04 19:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma ta nie dba w ogóle o klienta. Cały czas zmienia regulamin przewozu i wprowadza nowe, coraz bardziej absurdalne opłaty. Jeszcze brakuje, żeby pobierali pieniądze za skorzystanie z toalety. Dodatkowo jeśli czegoś nie doczytałeś, albo o czymś zapomniałeś, oczywiście musisz płacić. Z każdym lotem można spodziewać się problemów, albo dopłaty. Dodatkowo obsługa reklamacji przy odwołanym locie do kolejny kabaret. Firma ta nie respektuje regulacji europejskiej dotyczącej wypłacania rekompensaty i oczekuje, że klient nie będzie chciał walczyć o swoje. W skrócie jest typowy przykład Januszexu, który chce naciągnąć klienta na coraz to nowsze opłaty extra za pierdoły. Nie mówię już o komforcie lotu, gdzie podczas snu na niewygodnym plastikowym siedzeniu budzi Cie co chwile komunikat, że oferują zdrapki, srapki, alkohole, perfumy i cuda na kiju. Nie polecam z całego serca. Jeśli chcecie znać prawdziwą cenę podróży ryanairem, doliczcie do kosztów lotu w dwie strony 100-200 zł bo tyle kosztuje możliwość wzięcia zwykłego bagażu 10kg plus wybór miejsca, żeby móc siedzieć obok znajomego.
    ZaletyTanio? Chociaż nie zawsze
    WadyObsługa klienta, ukryte koszty, płać za wszystko, co chwile zmiany regulaminu i nowe opłaty, coś pominiesz to płacisz za karę
  • ~Rodrigez / 2019-08-29 11:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Witam. Ostrzegam, że linia ta nie zwraca pieniędzy w razie niemożliwości odbycia podróży. Nie da się zwrócić biletu. Uwaga
  • ~Blondynkaa_m / 2019-08-26 15:02
    Ocena: 2.75 / 5
    W momencie kiedy chciałam zabrać ze sobą walizkę na pokład obsługa linii lotniczych powiedziała, że nie mogę tego zrobić. W środku miałam kruche pamiątki, które podczas podróży mogły ulec zniszczeniu. Mimo chęci dodatkowe opłaty za tą usługę moja walizka nie została wpuszczona na pokład razem ze mną. Mimo zapewnień obsługi że nic się nie stanie po odbiorze moje rzeczy dostałam w kawałkach. Teraz walczę o zwrócenie kosztów podróży mojej walizki oraz zwrócenie pieniędzy za zniszczone rzeczy. Podobno w linią lotniczą Ryanair będzie ciężko odzyskać pieniądze. Do tego bardzo mało miejsca w samolocie, co sprawia że podróży jest bardzo niekomfortowa.
    WadyBrak dbałości o wygodę klienta i brak szacunku do jego rzeczy osobistych
  • ~Anonim / 2019-08-20 21:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie wpuścili nas na samolot z 3 dzieci bo ponoć byliśmy za późno
    ZaletyBrak
    WadyW szczególności obsługa stracone 1300 złotych zenada
  • ~krzysztof / 2019-08-20 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie kupujcie niczego podczas lotu bardzo wysokie ceny bardzo dziwny sposób sprzedaży towarów nie spotykany u innych przewozników a co najgorsze nie wydają reszty gdy się upomniałem o resztę usłyszałem ze nie ma drobnych to jest skandal to był lot z Poznania do Grecji nr.lotu 3015 samolot nie posprzątany nie polecam
    ZaletyBrak
  • ~Slawek / 2019-08-14 21:14
    Ocena: 1.50 / 5
    Lot modlin- żym zamówiłem jeden bilet na cztery osoby po odprawie wszyscy siedzą gdzie indziej porażka. Lot w obie strony opóźniony. Najgorsze to to że nie siedzi się z rodziną. Ze mną leciała córka 10 lat i siedziała oddzielnie. Dla mnie to są to oszuści i nigdy więcej nie polecę tymi liniami.
    ZaletyBrak
  • ~Jan / 2019-08-11 21:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada Banda oszustów i zlodzieji. Niegdy się nie dodzwonisz. Na czacie cię wyrzuca szmata proponuję kontakt telefoniczny w niedzielę gdzie jest linia nie czynna, żebyś tylko więcej zapłacił. Na koniec blokuje konto że nie można zapłacić kartą. Po oświadczeniu że dziecko nie leci odblokowala. Zawsze latalem wizzarem ale coś mnie skusilo. Nigdy nigdy wiecej. Banda skurwie.... I tyle
    ZaletyNie ma
    WadySame
  • ~Luckyx1 / 2019-08-10 22:42
    Ocena: 1.00 / 5
    Wszystko źle. Nie dajcie się zwieść "tanim" linią lotniczym nawet jak mało dacie za bilet to i tak potem dopłata za bagaż (bo ciężko się zmieścić w ich parametrach) dopłata za bilety obok rodziny. Leciałem z synem (mniej niż 13 lat czyli musi lecieć obok opiekuna dorosłego). Podszedłem do obsługi i wyjaśniłem problem na co oni: Proszę pamiętać że to tylko Ryanair. Naprawdę nie polecam.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960