Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 743 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.50
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Mariusz / 2020-03-17 22:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Podobnie jak poprzednie komentarze, cały dzień poświęciłem na próbę wypełnienia formularza o zwrot pieniędzy, formularz nie przyjmuje również mojego numeru rezerwacji wygląda to jak działanie celowe przewoźnika, aby pieniędzy jednak nie zwrócić, pomimo, że oficjalnie taką możliwość podali. W Wiz zair zwrot pieniędzy był wzorowy, jeszcze dodali 20 %
    Wadycelowe uniemożliwienie zwrotu pieniędzy za odwołany lot,
  • ~Agnieszka / 2020-03-17 20:31
    Ocena: 2.00 / 5
    Dziś cały dzień poświęciłam na kontakt z firmą. Chcę dostać zwrot pieniędzy. Formularz zwrotny nie przyjmuje mojego numeru rezerwacji, więc nie mogę go wysłać. Jestem bezsilna bo nie ma z nimi kontaktu. Dokładnie tak samo jak u E.
    WadyProblemy ze zwrotem pieniędzy za odwołany lot z powodu covid-19
  • ~Mariusz / 2020-03-15 20:57
    Ocena: 2.00 / 5
    W piątek dostałem informacje z Raianera, iż mogę bezpłatnie przebukować bilet w związku z zagrożeniem epimediologicznym. Na pierwszy rzut ok, wspaniałomyślność przewoźnika. Następnie sprawdziłem ceny biletów w tym roku, od maja począwszy i tu skończyła się moja radość. Ceny nawet w odległych i mało atrakcyjnych terminach są z kosmosu. Jesteśmy 6 osobową rodziną i biorąc pod uwagę, że mamy dopłacić różnicę, która jest kilkakrotnie wyższa niż cena jaką zapłaciłem za bilety, po prostu dziękuję. I o to cała wspaniałomyślność przewoźnika . Pozdrawiam.
  • ~AGUS / 2020-02-26 12:08
    Ocena: 2.25 / 5
    Z trojka dzieci bylam na wakacjach , w dniu wylotu a byla to niedziela po odprawie i oczekiwaniu na samolot na pol godziny przed wylotem , poinformowali nas ze lot odwolany z przyczyn pogodowych .Nikogo z przedstawicieli lini Rayaner na lotnisku nie bylo , zero informacji , brak jakiejkolwiek pomocy z ich strony.Wyprowadzili nas z lotniska i zostalismy sami , dopiero w poniedzialek po kulkunastu probach dodzwonienia sie uzyskalam alternatywny lot na powrot do domu na piatek !!!!Musialam wziasc urlop w pracy , dzieci wolne ze szkoly , zorganizowac noclegi , wyzywienie , podroz znow na lotnisko.Wydatki ogromnę a po napisaniu pisma o odszkodowanie dostalam marne 488zl na cztery osoby.To jest poprostu skandal.Jestem oburzona i bardzo zniesmaczona tym jak linie mnie i moje dzieci potraktowaly.
    ZaletyBrak
    WadyBrak kontaktu, nie interesuja ich pasazerowie,
  • ~A. / 2020-02-18 18:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Lot został odwołany z powodu złej pogody, co jak najbardziej rozumiem, natomiast pomimo 3-krotnej prośby o pomoc członków załogi i obsługi Rynair usłyszałam, że oni nie są w stanie zapewnić mi innego lotu, noclegu, ani wyżywienia i że mam to zrobić na własną rękę. Przez to wydałam ok. 1500 zł żeby móc wrócić do Polski innym lotem i przenocować w Paryżu. Po napisaniu reklamacji dowiedziałam się, że linia lotnicza nie zwróci mi nic z poniesionych kosztów, ponieważ kupiłam bilet na inny lot bez uzgodnienia z nimi. Szkoda, że gdy próbowałam cokolwiek uzgodnić kilka razy dostałam odpowiedź, że oni nic nie wiedzą, nic mi nie pomogą i mogę się w czoło pocałować. Choćbym miała następnym razem zapłacić za bilet 200% u konkurencji to nigdy więcej nie skorzystam z tej "linii lotniczej".
    ZaletyTanie bilety
    WadyZero pomocy ze strony personelu. Co z tego, że bilety są tanie skoro w razie odwołania lotu muszę wydać ekstra 1000 zł żeby wrócić do kraju, bo linia lotnicza nic nie wie i nie chce rozmawiać?
  • ~Piotr / 2020-02-16 16:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Właśnie zostałem zmuszony dopłacić 220 euro za check-in ...za 4 osoby ...coś było celowo napisane małymi literkami żeby można mnie było okraść. Pierwszy i ostatni raz korzystam z usług kogoś kto zastawia pułapki na klienta i liczy na jego blad.
    ZaletyZadne
    WadyPotrzeba prawnika do omijania min w regulaminie podróży
  • ~Wx22 / 2020-02-12 21:54
    Ocena: 2.25 / 5
    Wykupiłam pierwszeństwo przejścia a nie mogę do luku bagażowego schować dwóch bagaży bo ktoś inny może potrzebować po czym ludzie chowają kurtki i jeden plecak i miejsca maja nie mówiąc o tym ze miejsca na nogi brak.
    WadyBrak miejsca
  • ~matra123 / 2020-02-08 23:49
    Ocena: 5.00 / 5
    ludzie, wy jesteście niemożliwi! Jesteście tak roszczeniowi w tym swoim małym światku że to mi się w głowie nie mieści! Płacicie za bilet 20 euro a spodziewacie się nie wiadomo jakiego luksusu, jak za początkowych czasów latania. Świat sie zmienia, wszystko się zmienia, teraz podróz miedzy krajami to jak pstryknięcie palcem i macie tą możliwość dzięki takim liniom jak ryanair. Gdyby nie tanie linie to nikt z was nie podrózowalby na wakacje do egiptu czy do pracy do anglii :D Jest to bardzo logiczne że gdy płaci sie 10 euro za bilet, linia musi na czymś zarobić, czyt. sprzedaż czy dodatkowe płatności (twoją decyzją jest, czy chcesz dodatkowo płacić za usługi, nie chcesz- nie płacisz) :D nie wiem z czym wy macie problem, kazda linia lotnicza ma swoje procedury i swoje przepisy, które są wyraźnie opisanie na stronach!!! to że nie potraficie sie z nimi zapoznać, to już tylko i wyłącznie wasz problem, nie linii ;) nikt was nie oszukuje, wszystko jest czarno na białym wypisane. tak samo macie problem z bagażem. Dobrze wiecie jakie powinny być wymiary, dlaczego ich nie przestrzegacie tylko wylewacie tutaj swoje żale? restrykcje wobec bagażu nie są wymyslone ot tak, one maja jakis glebszy sens, nie zastanawialiscie sie nad tym? :) miejsce oraz waga bagażu są dokladnie wymierzone zwlaszcza gdy jest pelny lot (w ryanairze zazwyczaj sa pelne), wszystko musi sie pomieścic w samolocie, oraz ciezar musi byc odpowiedni, jest to kwestia bezpieczenstwa, a wy serio macie problem o to do linii? nie macie ZIELONEGO pojecia o lotnictwie a obrazacie tutaj wszystko i wszystkich bo wam ktos kazal placic dodatkowo za plecak, ktory nie zmiescilby sie nawet w schowku bo byl tak wypchany, bo szkoda wam paru zlotych :D janusze biznesu, pchaja sie do ryanaira bo chca zaoszczedzic, a jak sie nie uda to wypisuja jakies bzdury w internecie ze oszusci itp :D juz nie mowiac o waszej ortografii, ale widac jaki poziom reprezentujecie :D ja uwielbiam ta linie, latam nią bardzo czesto, wiem jakie sa przepisy i wiem czego moge sie spodziewac bo zawsze sprawdzam wszystko 100 razy przed lotem, tak juz inteligentni ludzie robia ;) gdyby nie ta linia nie zwiedzilabym calej europy ;) jestem im wdzieczna, a jesli chodzi o sprzedaz, to jesli nie chcesz nic kupic, polecam sluchawki i muze;)
    Zaletycena, obsługa, profesjonalizm
    Wadybrak
  • ~Janusz / 2020-02-03 13:35
    Ocena: 3.75 / 5
    Zadzwoniłem na infolinię o pomoc. Niestety nie umiano mi udzielić odpowiedzi z którego lotniska za granicą /Izrael/ startuje ich samolot.Kazano mi dzwonić do TelAviv .infolinia jest płatna całkiem spore pieniądze a informacja żadna. jedynie przy zmianie nazwiska na bilecie pani była bardzo miła i pomocna ale zmiana niestety jest bardzo droga.
    Zaletyczasem fajne promocje . szybkośc wykupu biletu
    Wadydrogo bardzo zmiana nazwiska na bilecie. czasem taniej wyniesie zakup nowego biletu
  • ~J*s / 2020-01-28 21:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Bagaż 1 cm za duży i kazano 100 zł dopłacić !! Naprawdę NIE polecam latać ta linia ! Pozdrawiam
  • ~Wściekły klient / 2020-01-24 12:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Ryanair.
    Ta firma ma za nic klientów. Nie raczą poinformować o opóźnionym locie. Ja byłem przy odprawie o 3 min za późno i pani powiedziała że już mnie nie odprawi bo odprawa zamknięta.nie informując mnie o opóźnieniu.powiedziała że muszę wziąć bagaże do odprawy osobistej. Na odprawie zabrali mi oczywiście wszystkie rzeczy których nie mogłam przewozić. Potem biegiem przez całe lotnisko do bramki, by na miejscu okazało się że samolot którym miałem lecieć jest opóźnionym o 4 godziny !!!! Lot miał być 10.05 informacje o opóźnieniu łaskawie ryanair wysłał o 10.02. skandal. żadnej informacji na aplikacji!!!
    Jeśli możecie omijajcie tą firmę z daleka.
    A wystarczyło by trochę zrozumienia i lepszej komunikacji, przede wszystkim z klientami
    WadyZero informacji
    Niekompetencja pracowników którzy nawet nie wiedzą że samolot jest tyle opóźniony
  • ~Manna / 2020-01-22 22:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Personel niegrzeczny, piloci bardzo źli, lądowanie pozostanie moją traumą do końca życia.
    W przeciągu tygodnia na trasie GLA-Wroclaw, Wrocław-GLA lądowania były przerażające!!
    Nigdy więcej nie polecę z tymi liniami.
    Obawiam się o bezpieczeństwo pasażerów, którzy latają tymi liniami.
    Zróbcie coś bo może dojść do tragedii.
    ZaletyBrak
    WadySłabo wyszkolony personel.
  • ~toja / 2020-01-21 07:49
    Ocena: 2.00 / 5
    Tu nie chodzi o miłą obsługę czy wygodne latanie. To chodzi o być albo nie być. Loty do Marsylii, Oslo oraz Katanii zostały niestety odwołane z powodu przekroczenia przez nasze załogi dozwolonych godzin lotu - wyjaśnia Onetowi Olga Pawlonka dyrektor sprzedaży i marketingu Ryanaira w Europie środkowo-wschodniej i na Bałkanach
    Zaletyjak tak dalej będzie to linia przestanie istnieć
    Wadykrótkowzroczność właściciela
  • ~beret / 2020-01-20 14:13
    Ocena: 2.00 / 5
    Linie lotnicze wpisujace sie w trend dzisiejszych czasow. To znaczy zarobic ile sie da bo jutro moze nie byc okazjii. Jest szkodnikiem na rynku podrozy bo niszczy rynek niskimi cenami, a standarty podrozy jak wygoda i brak stresu niestety nie istnieja. Wielu latajacych za taka kase nigdy nie bedzie miec porownania jak moze wygladac obsluga i komfort podrozowania, bo nie ma wplywu instytucji regulujacych te standarty, liczy sie tylko kasa. Wkrotce uzytkownicy Ryanara beda uznawali ze skoro malo placa to to wszystkie potnicia sa wybaczalne. Tak juz u nas bylo na kolei, gdy wsiadalo sie do pociagu przez okno, bo wiadomo ze byl tlok...
    Brak informacji. O bagazu, o mozliwosci zwrotu biletu. Brak dbalosci o komunikacje z pasazerami. Zastanowcie sie czy warto jechac na buforze tramwaju, czy moze doplacic jednak dyche...
    ZaletyMają samoloty.
    WadyUzywaja ich jak zatloczocych tramwai
  • ~zostawiony na Malcie / 2020-01-20 13:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Dno i 3m mułu. Zostawiają ludzi, odwołują lot w kraju gdzie kursują co 4 dni. Odwołano z powodu mgły na Balicach, przekierować nie można było na Rzeszów czy Katowice? Lot miał być o 20, poinformowano o 23 że lot odwołany. O 3 załatwili hotel dla ludzi. Żenada. Dzieci śpiące na lotnisku. Syf i kiła. Ostatni raz.
  • ~Piort / 2020-01-17 20:18
    Ocena: 2.00 / 5
    Kto może niech omija tę linię. Słowu chciwość nadali nowy niespotykany wymiar. Moja rada jeśli trochę się szanujesz,nie musisz dziadowac,NIE KORZYSTAJ Z ICH USŁUG.
    ZaletyCzasem można znaleźć dobre ceny
    WadyOplaty za nawet najbardziej minimalne przekroczenie rozmiarów bagażu,bardzo nieuprzejma obsługa, czasem wręcz chamskie zachowanie.
  • ~Renata / 2020-01-15 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    podczas rezerwacji przez internet pomyliłam się. Nie wiem dlaczego system zaczytał lokalizację. jak wpisywałam dane wszystko było ok jak dotarło na miejsce w nazwisku męża widniała nazwa miejscowości z której się logowałam.
    natychmiast zawiadomiłam linę lotniczą że to pomyłka zupełnie niezawiniona. Nie pierwzy raz dokonywałam rezerwacji, pierwszy raz zdrzyło mi sie coś takiego. cena biletu 200 zł. Niestety - za zmianę nazwiska Linia zażądała 600 zł. Kupiłam nowybilet za 200 zł - tańsza opcja. Złożyłam reklamację - niestety nie została uznana. W tej sytuacji nikt inny nie mógł skorzystać z biletu. Nie mogłam dokonać zwrotu ani zmienić danych - to jakiś obłęd. Przecież nawet gdyby ta ziana kosztowała kilka % ceny biletu byłoby to dopuszczalne.Gdybym zrobiła to po długim czasie - ja zaregowałm natychmiast - Nie i już. Następny raz poleć LOT-em - drożej ale u swoich. Renata
  • ~Ona / 2020-01-14 20:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Ludzie koczuja w Malmo 9 godzin. Mieli mieć lot o 12 godz A jest po 20. Pozostawieni sami sobie z bonem 40 zł na obiad. Nikt ich nawet nie informuje kiedy bedzie lot,to jakas porazka. Tak tego nie zostawimy.
    ZaletyBrak
    WadyBrak zainteresowania klientem. Lot opóźniony cały dzień
  • ~KrisF / 2020-01-14 17:57
    Ocena: 3.00 / 5
    Do niedawna wydawało mi się, że to są tanie linie lotnicze, ale biorąc pod uwagę koszty bagażu, który jak np. 5.03.2020 z Szczecina do Krakowa, kosztuje ponad 108zł, a cena biletu 39zł, to już zdecydowana przesada.
    Zaletydobra oferta
    WadyFatalne ceny za bagaż
  • ~Slawomy / 2020-01-10 19:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Latałem waszymi linjami stwierdzam że wolę Wizzair dlatego że obsługa nie bardzo pozatym drogo i mało wygodnie do wizerra poruwnywalnie
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 743
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 390
Lufthansa
Ocena: 3.25, ilość opinii: 1
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4691
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3962
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027