Złodzieje .proponują oddać pieniądze za odwołanie lotów a pieniądzy i tak nie oddali
ZaletyŻadnych
WadyWszystkiego
~wojciech / 2020-04-23 09:01
Ocena: 1.00 / 5
Próbuję odzyskać koszty odwołanego lotu do Lizbony.Wypełniam formularz i wciąż mi wyskakuje komunikat ,że błędny numer lotu...to naprawdę bardzo nieuczciwe zagrywki.
~Benson / 2020-04-07 01:33
Ocena: 1.00 / 5
Korporacyjny System obsługi klienta na stronie www jak i na aplikacji telefonicznej utrudnia kontakt w sprawie odzyskania pieniędzy za lot odwołany - koronaworus wiadomo. Oddajcie pieniedze za bilety gda - odessa - gda (odwołany lot). Wszystko przekierowuje w nieskończoność. Dzwonię - czas oczekiwania dwa lata. Precz z takimi praktykami obsługi klienta!!!
WadyOd lat kiepskie praktyki obsługi posprzedażowej. Typowe. Buy US an F...u..
~Maria / 2020-03-25 00:37
Ocena: 1.00 / 5
Od wielu dni próbuje odzyskać pieniądze za cztery bilety zakupione w tej fimie, z powodu odwołanie lotu..
NIEMOŻLIWE ani przez formularz, ani przez chat!! O żadnej porze dnia ani nocy !!
Żenada!!
~WERKA / 2020-03-24 03:08
Ocena: 2.50 / 5
Ryanair, to najgorsza i nieżetelna firma. Od kiedy próbowałam się z nimi skontaktować w sprawie cofnięcia mi odprawy, gdyż chciałam zmienić datę lotu, nawet nie odpowiedzieli mi na maila. Kilka razy pisałam i nic. Wypełniając wniosek o zwrot kosztów za opóźniony i odwołany lot tez stwarzali problemy, że np. nr rezerwacji jest za długi i przez to nie można było dokończyć wniosku. Cały czas utrudniają i zamiast pomagać to tylko zniechęcają.
ZaletyMiła obsługa w samolocie.
WadyCeny biletów są do przesady za drogie. Jestem z Mazur i do domu latam zazwyczaj przez Poznań albo inne miasta bo jest dużo taniej.
~Grażyna / 2020-03-21 17:50
Ocena: 1.00 / 5
Dzisiaj otrzymałam informację, że mój lot w wakacje - 05.08.2020 z Zadaru do Krakowa jest odwołany. Rzeczywiście, ten kierunek został całkowicie usunięty. Próbuję wypełnić formularz o zwrot pieniędzy i otrzymuję informację, że jest to niemożliwe, bo mój lot nie jest odwołany i nie jest opóźniony powyżej 3 godzin.
Zaletyżadnych
Wadykażdy widzi
~maro / 2020-03-20 11:04
Ocena: 1.00 / 5
hello
I cannot get refund for my flight FR2201 which was cancelled, RYANAIR says please try again later and refund form is not working..
~Maa / 2020-03-20 08:40
Ocena: 1.00 / 5
Koronawirus , i firmie odebrało już resztki godności . Kupiony bilet , odprawienie w terminie , pojawienie się na lotnisku o czasie i nie wpuszczenie do samolotu bo postanowili sprzedać więcej biletów niż miejsc na pokładzie . 5 pasażerów pozostawiona sama sobie bez jedzenia , hotelu i alternatywnego lotu po prostu , nic nas to nie obchodzi radźcie sobie sami .
~Alicja / 2020-03-19 15:08
Ocena: 1.50 / 5
W obecnej sytuacji rozumiem, że jest kryzys. Ale po co wysyłać emaile do klientów, że jest możliwa zmiana daty lotu lub zwrot kosztów?????Skoro od samego początku jest coś ustawione tak, że nic nie działa. Zaraz minie termin lotów i nie będzie możliwości odzyskać pieniędzy za odwołany lot.
Zaletywielkie zeroooo
WadyBrak szacunku do klienta!!!!!!!!!!!!!
~Degan / 2020-03-19 11:10
Ocena: 1.00 / 5
Oddajcie kasę zlodzieje,brak kontaktu rzekomo zly nr rejestracji
ZaletyBrak
WadyMnóstwo
~Martak / 2020-03-19 09:50
Ocena: 1.00 / 5
Mam dokładnie to samo. Przy wypełnianiu wniosku o zwrot system informuje że podaje błędny numer rezerwacji
~Boing Boing / 2020-03-18 20:17
Ocena: 1.00 / 5
Nie mogę odzyskac zwrot pieniedzy za bilet odessa - wrocław (odwołany lot). I pewnie nie odzyskam .
Zaletybrak
Wadyoszukiwanie klientów
~artur / 2020-03-18 12:45
Ocena: 3.25 / 5
Nie mogę odzyskać pieniędzy za loty na trasie Wrocław Londyn ciągle pojawia się informacja błędny numer lotu.
~Wieslawa / 2020-03-18 09:55
Ocena: 4.00 / 5
Od 2 dni usiłujemy wysłać wniosek o zwrot pieniędzy. System odrzuca z powodu rzekomo
błędnego numeru rezerwacji.
Zaletywygodnie,tanio
Wadybrak kontaktu czatowego po polsku
~Mariusz / 2020-03-17 22:03
Ocena: 1.00 / 5
Podobnie jak poprzednie komentarze, cały dzień poświęciłem na próbę wypełnienia formularza o zwrot pieniędzy, formularz nie przyjmuje również mojego numeru rezerwacji wygląda to jak działanie celowe przewoźnika, aby pieniędzy jednak nie zwrócić, pomimo, że oficjalnie taką możliwość podali. W Wiz zair zwrot pieniędzy był wzorowy, jeszcze dodali 20 %
Wadycelowe uniemożliwienie zwrotu pieniędzy za odwołany lot,
~Agnieszka / 2020-03-17 20:31
Ocena: 2.00 / 5
Dziś cały dzień poświęciłam na kontakt z firmą. Chcę dostać zwrot pieniędzy. Formularz zwrotny nie przyjmuje mojego numeru rezerwacji, więc nie mogę go wysłać. Jestem bezsilna bo nie ma z nimi kontaktu. Dokładnie tak samo jak u E.
WadyProblemy ze zwrotem pieniędzy za odwołany lot z powodu covid-19
~Mariusz / 2020-03-15 20:57
Ocena: 2.00 / 5
W piątek dostałem informacje z Raianera, iż mogę bezpłatnie przebukować bilet w związku z zagrożeniem epimediologicznym. Na pierwszy rzut ok, wspaniałomyślność przewoźnika. Następnie sprawdziłem ceny biletów w tym roku, od maja począwszy i tu skończyła się moja radość. Ceny nawet w odległych i mało atrakcyjnych terminach są z kosmosu. Jesteśmy 6 osobową rodziną i biorąc pod uwagę, że mamy dopłacić różnicę, która jest kilkakrotnie wyższa niż cena jaką zapłaciłem za bilety, po prostu dziękuję. I o to cała wspaniałomyślność przewoźnika . Pozdrawiam.
~AGUS / 2020-02-26 12:08
Ocena: 2.25 / 5
Z trojka dzieci bylam na wakacjach , w dniu wylotu a byla to niedziela po odprawie i oczekiwaniu na samolot na pol godziny przed wylotem , poinformowali nas ze lot odwolany z przyczyn pogodowych .Nikogo z przedstawicieli lini Rayaner na lotnisku nie bylo , zero informacji , brak jakiejkolwiek pomocy z ich strony.Wyprowadzili nas z lotniska i zostalismy sami , dopiero w poniedzialek po kulkunastu probach dodzwonienia sie uzyskalam alternatywny lot na powrot do domu na piatek !!!!Musialam wziasc urlop w pracy , dzieci wolne ze szkoly , zorganizowac noclegi , wyzywienie , podroz znow na lotnisko.Wydatki ogromnę a po napisaniu pisma o odszkodowanie dostalam marne 488zl na cztery osoby.To jest poprostu skandal.Jestem oburzona i bardzo zniesmaczona tym jak linie mnie i moje dzieci potraktowaly.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu, nie interesuja ich pasazerowie,
~A. / 2020-02-18 18:04
Ocena: 2.50 / 5
Lot został odwołany z powodu złej pogody, co jak najbardziej rozumiem, natomiast pomimo 3-krotnej prośby o pomoc członków załogi i obsługi Rynair usłyszałam, że oni nie są w stanie zapewnić mi innego lotu, noclegu, ani wyżywienia i że mam to zrobić na własną rękę. Przez to wydałam ok. 1500 zł żeby móc wrócić do Polski innym lotem i przenocować w Paryżu. Po napisaniu reklamacji dowiedziałam się, że linia lotnicza nie zwróci mi nic z poniesionych kosztów, ponieważ kupiłam bilet na inny lot bez uzgodnienia z nimi. Szkoda, że gdy próbowałam cokolwiek uzgodnić kilka razy dostałam odpowiedź, że oni nic nie wiedzą, nic mi nie pomogą i mogę się w czoło pocałować. Choćbym miała następnym razem zapłacić za bilet 200% u konkurencji to nigdy więcej nie skorzystam z tej "linii lotniczej".
ZaletyTanie bilety
WadyZero pomocy ze strony personelu. Co z tego, że bilety są tanie skoro w razie odwołania lotu muszę wydać ekstra 1000 zł żeby wrócić do kraju, bo linia lotnicza nic nie wie i nie chce rozmawiać?
~Piotr / 2020-02-16 16:45
Ocena: 1.25 / 5
Właśnie zostałem zmuszony dopłacić 220 euro za check-in ...za 4 osoby ...coś było celowo napisane małymi literkami żeby można mnie było okraść. Pierwszy i ostatni raz korzystam z usług kogoś kto zastawia pułapki na klienta i liczy na jego blad.
ZaletyZadne
WadyPotrzeba prawnika do omijania min w regulaminie podróży