Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Maniek / 2020-08-19 00:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem zmienić dzień wylotu z 18.08 na 20.08, do dopłaty miałem niecałe 100 PLN wg otwartego okna w przeglądarce, natomiast system nie zaakceptował płatności. Teraz datę mam zmienioną, a status rezerwacji jest "nieopłacony, skontaktuj się". Na infolinii straciłem 30 PLN i nie udało mi się połączyć.

    Edit:

    Dziś na infolinii dowiedziałem się, że mam zapłacić 770 PLN, bo nie będę mógł polecieć, czyli podczas płacenia kartą, zmienili kwotę za zmianę rezerwacji o ponad 600 PLN. Tym sposobem nie możemy polecieć z rodziną na wakacje, bo nie stać nas na taki wydatek. Nie odpuszczę szmaciarzom.
  • ~Mariusz / 2020-08-06 10:09
    Ocena: 2.00 / 5
    Firma nie liczy się z klientem. Po wprowadzeniu kwarantanny Ryanair nie zawiesił lotów, wiedząc, że cześć pasażerów nie poleci (koszt testu jest wyższy od biletu).
    Zaletycena
    Wadymały bagaż podręczny
    trudny kontakt
    przedmiotowe traktowanie klienta
  • ~ROCKY / 2020-08-04 18:03
    Ocena: 2.00 / 5
    czy ktoś dodzwonił sie ???????
    czekam od 1 czerwca na zwrot kasy z odwołanego lotu , 1 czerwca poinformowano mnie za zaraz wypłacą, po tygodniu dostałam info ze 8 tygodni - JUZ MINĘŁO !!!!!!
    KONTAKTU BRAK
  • ~Maniek / 2020-08-03 23:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Chciałem zmienić dzień wylotu z 18.08 na 20.08, do dopłaty miałem niecałe 100 PLN wg otwartego okna w przeglądarce, natomiast system nie zaakceptował płatności. Teraz datę mam zmienioną, a status rezerwacji jest "nieopłacony, skontaktuj się". Na infolinii straciłem 30 PLN i nie udało mi się połączyć.

    Edit:

    Dziś na infolinii dowiedziałem się, że mam zapłacić 770 PLN, bo nie będę mógł polecieć, czyli podczas płacenia kartą, zmienili kwotę za zmianę rezerwacji o ponad 600 PLN. Tym sposobem nie możemy polecieć z rodziną na wakacje, bo nie stać nas na taki wydatek. Nie odpuszczę szmaciarzom.
  • ~Pasażer / 2020-08-02 08:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Lot do Eindhoven z Modlina 2.08.2020.
    Celowa zagrywka Ryanair i lotniska Modlin ze względu na koronke!
    Bez informowania pasażerów zrobili świństwo nie do pomyślenia.
    Wpuścili polowe ludzi i samolot tak odleciał.
    Walizki poleciały bez właścicieli.

    Jedna osoba ślamazarnie obsługująca nadanie bagażu nie przepuszczająca dalej i przedłużająca wszystko jak tylko mogła...
    Sznur ludzi czekających po dwie godziny żeby oddać bagaż.
    Bilet zeskanowany przed czasem i pozostawienie około 40 osób na lotnisku.
    „Rączki umyli”i z nas winnych jeszcze zrobili tłumacząc że na czas nie byliśmy.
    Powiedzieli nam że system padł i nie mogą tego sprawdzić że byliśmy na czas zeskanowani.
    Takie rzeczy tylko w Polsce!
    Nigdy więcej Ryanair i Modlin.
    W głowie się nie mieści jak potraktowali polowe pasażerów samolotu.
    Straciliśmy pieniądze,
    ludzie brali na bramki duże bagaże ,
    pozabierali rzeczy z nich i nowe bilety mowią żeby kupić.

    Skandal jakich mało,
    historia nie do uwierzenia nadająca się do telewizji,
    mają ludzi za nic!
    Rozumiem 1-2 osoby,ale nie pół samolotu...
    ZaletyŻadne!
    WadyNiezliczona ilość ,brak słów.
  • ~Wkurzony / 2020-07-04 15:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Czekałem od kwietnia na zwrot pieniędzy za odwołany lot, w końcu się doczekałem, ale dostałem o 126 zł mniej niż zapłaciłem!!!!! Od dwóch dni próbuję się z nimi skontaktować i nic, zero odzewu!!?? Złodzieje
  • ~Monika / 2020-06-19 14:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad 3 miesiace czekam na zwrot pieniadzy za bilet. PORAŻKA I NIEPOROZUMIENIE. Do tej pory latałam do GRecji do rodziny tylko RYanairem bo wiadomo, taniej. Teraz nawet nie popatrze w ich kierunku. ZŁODZIEJE!!!!!!!! Na inforlinii opczywiście nikt nic nie wie, wiec po co tam są>? Od ryanaira dostałam juz oko 5 maili ze zwrot jest w trakcie, ale jest tak duzo wnioskow ze zajmuje to wiecej niz zwykle. Pomijam info z pierwszego maila ze zwrot kosztów nastąpi w ciągu 14 dni od odwołania lotu.....
    Zaletytotalne zero
    Wadybrak szacunku do klienta, bycie oszustem, NIEPOROZUMIENIE
  • ~Jeba..c ich / 2020-06-17 15:43
    Ocena: 1.00 / 5
    UWAGA Ryanair to zlodzieje
    Tanie gowniane linie ile już ludzi oszukali to głowa mała
    Walczę z nimi już od 3 miesięcy ale maja gdzieś
    ZaletyNie ma
    WadyWszystkie
  • ~Tamii / 2020-06-05 19:30
    Ocena: 1.00 / 5
    Zakupiony był bilet do Szwecji na 02.04.2020 powrót 07.04.2020 do tej pory czekam na zwrot pieniedzy. 01.06.2020 miały wpłynąć na moje konto do tej pory nie ma. Porażka to mało powiedziane. Nigdy nie zakupie żadnego lotu z tą firmą.OSZUŚCI!!!!*
    ZaletyZADNYCH
    WadyBRAK SZACUNKU DO KLIENTÓW!!
  • ~Oszukany / 2020-05-22 17:29
    Ocena: 2.33 / 5
    Pieniędzmi za odwołane loty w kwietniu i maju obracają od pażdziernika 2019. A po żądaniu zwrotu odpisują, że w pierwszej kolejności zwracają pieniądze "klientom najbardziej wrażliwym". Czyli Polacy należą wg nich do podklientów. Żadnej konkretnej daty zwrotua bank ING odmawia wszęcia procedury charge back. Dlaczego polski ULC i rząd PIS pozwalają od lat latać takiemu oszustowi z polskich lotnisk. Nie głosuję za żadnego z PISu. Ryanair uważa mnie za podczłowieka, ING za idiotę a PIS za mięso wyborcze.
    ZaletyŻadnych
    WadyCelowa poltyka zaniechań korespondencji i braku komunikacji mailowej wraz z potwierdzeniami. W skrajych przypadkach nie ma żadnego dowodu na przeprowadzoną wymianę korespondecji. Typ działania pospolitego oszusta. Zalecam totalny bojkot Ryanair'a.
  • ~Luki / 2020-05-19 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj kolejny raz probowalem ozyskac kaske za odwolany lot juz prawie 2 miesiace temu I lipa. Zeby wogole skontaktowac sie z numerem kontaktowym ryanair to min 30 min a jak ktos juz odbierze to poprostu dalsza strata czasu bo oni I tak nic nie wiedza albo poprostu tak mowia bo im karza. Frajerstwo na maxa. Czemu np taka Firma jak Wizzair oddali kaske I nie bawili sie w jakies podchody. Oczywiscie powodem jest to ze chca nasza kase zatrzymac na ich koncie ale z mojej strony napewno tak sie nie stanie. Mam nadzieje ze dni tej firmy juz sa policzone I niedlugo zniknie bo wspolpraca z takimi oszukancami i tak by sie nie ukladala. Zycze bankruta najszybciej jak to mozliwe.
    ZaletyZadnych
    WadyCzeste wprowadzanie klienta w blad
  • ~Peter / 2020-05-19 09:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Napiszę tylko tyle Szefie Ryanaira to do ciebie to jak zdechniesz to bende co dziennie pezychodzil na cmentarz i bende srał na twój grób obiecuje ci to
    ZaletySame wady
    WadySame wady
  • ~Jarek / 2020-05-16 11:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Jeśli nie zamierzacie latać nie wystawiajcie biletów na sprzedaż i nie oszukujcie ludzi naciagacze!
  • ~Slo / 2020-04-29 20:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Złodzieje .proponują oddać pieniądze za odwołanie lotów a pieniądzy i tak nie oddali
    ZaletyŻadnych
    WadyWszystkiego
  • ~wojciech / 2020-04-23 09:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Próbuję odzyskać koszty odwołanego lotu do Lizbony.Wypełniam formularz i wciąż mi wyskakuje komunikat ,że błędny numer lotu...to naprawdę bardzo nieuczciwe zagrywki.
  • ~Benson / 2020-04-07 01:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Korporacyjny System obsługi klienta na stronie www jak i na aplikacji telefonicznej utrudnia kontakt w sprawie odzyskania pieniędzy za lot odwołany - koronaworus wiadomo. Oddajcie pieniedze za bilety gda - odessa - gda (odwołany lot). Wszystko przekierowuje w nieskończoność. Dzwonię - czas oczekiwania dwa lata. Precz z takimi praktykami obsługi klienta!!!
    WadyOd lat kiepskie praktyki obsługi posprzedażowej. Typowe. Buy US an F...u..
  • ~Maria / 2020-03-25 00:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Od wielu dni próbuje odzyskać pieniądze za cztery bilety zakupione w tej fimie, z powodu odwołanie lotu..
    NIEMOŻLIWE ani przez formularz, ani przez chat!! O żadnej porze dnia ani nocy !!

    Żenada!!

  • ~WERKA / 2020-03-24 03:08
    Ocena: 2.50 / 5
    Ryanair, to najgorsza i nieżetelna firma. Od kiedy próbowałam się z nimi skontaktować w sprawie cofnięcia mi odprawy, gdyż chciałam zmienić datę lotu, nawet nie odpowiedzieli mi na maila. Kilka razy pisałam i nic. Wypełniając wniosek o zwrot kosztów za opóźniony i odwołany lot tez stwarzali problemy, że np. nr rezerwacji jest za długi i przez to nie można było dokończyć wniosku. Cały czas utrudniają i zamiast pomagać to tylko zniechęcają.
    ZaletyMiła obsługa w samolocie.
    WadyCeny biletów są do przesady za drogie. Jestem z Mazur i do domu latam zazwyczaj przez Poznań albo inne miasta bo jest dużo taniej.
  • ~Grażyna / 2020-03-21 17:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzisiaj otrzymałam informację, że mój lot w wakacje - 05.08.2020 z Zadaru do Krakowa jest odwołany. Rzeczywiście, ten kierunek został całkowicie usunięty. Próbuję wypełnić formularz o zwrot pieniędzy i otrzymuję informację, że jest to niemożliwe, bo mój lot nie jest odwołany i nie jest opóźniony powyżej 3 godzin.
    Zaletyżadnych
    Wadykażdy widzi
  • ~maro / 2020-03-20 11:04
    Ocena: 1.00 / 5
    hello

    I cannot get refund for my flight FR2201 which was cancelled, RYANAIR says please try again later and refund form is not working..
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960