strona 21 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~Aga / 2023-09-27 13:05
Lot z koszmarow opozniony o 2 godziny. Z tylu ziemniaki rycza i wyja jakby je ze skory obdzierali... Ciasno... Nigdy wiecej.. Oty dla 500plusow i ich purchli.. Stera ciszy i adult only wprowadzcie. Nawet za doplata... -
-
~Agnieszka / 2015-08-01 09:25
Wykupilam synowi bilet rozmawiam z konsultantem online zapewniał mnie ze nie ma żadnych opłat lotniskowych wszystko w cenie biletów 2godziny przed lotem okazało się że odprawa miała być zrobona online kazano synowi dopłacić 240 zł wracał z wakacji i zabrakło pieniędzy został jak bezdomny na lotnisku nie dało się nic zrobić Żenada ZaletyZero -
~Agnieszka / 2021-07-13 06:06
Od marca 2020r czekam na zwrot za, odwołany lot!!! Masakra -
~alex / 2022-03-18 11:20
the stuff was very rude. the trip was a nightmare. i will never go again with Ryanair airplane! ZaletynothingWadyeverything -
~Alicja / 2018-04-03 18:36
Straszna kicha zawsze spozniony drogi i w samolotach nie da sie godziny usiedziec tak ciasno ZaletyHmmmm i tyle w temacieWadyJak wyzej juz napisalam -
~AM / 2023-06-27 20:20
Najgorsza firma świata. Lot się nie odbył, mimo ,że już siedzieliśmy w samolocie, nie było zgody na lot, nakazano nam wyjście z samolotu, zero kompetentnej obsługi, kilka godzin na lotnisku, zaproponowano nam lot -.... za tydzień , czyli wtedy kiedy już mieliśmy powrotny lot. Ponad rok czasu już się z nimi szarpię.Dziadoska, nierzetelna firma, oszustwo goni oszustwo. ZaletyZero zaletWadyJW -
~Andrzej / 2025-02-08 14:18
Nie polecam tej bandyckiej lini nikomu w czwartek miałem wylot z Gdańska do Belfastu a we wtorek miałem zawał serca ,powielokrotnych próbach dogadania się na infolini, czacie jednoznacznie odpowiedź była że nie należy się zwrot za bilet ani chociażby voucher do wykorzystania na kolejny wyjlot ZaletyBrak -
~Andzia / 2020-11-04 20:41
Lot z rayanera miałam odwołany w maju..odrazu zrobiłam formularz zwrotu..do tej pory niemam pieniędzy a jest 4 listopad.I w mediach piszą że już zwroty oddali.Jak tak można robić i oszukiwać ludzi!!!Nawet kontaku normalnego do nich niema.
-
-
~Aneta / 2022-04-26 10:28
Nie oddają pieniędzy za odwołany lot z ich powodu!!! . Otrzymałam e mail że zwrot nastąpi po 5 dniach a dzisiaj mijają już dwa miesiące i co najgorsze nie odpowiadają na moje e mail Pisze z robotem, żadnych numerów do konsultanta. Widzę że nie jestem sama w tym oszustwie ZaletyZadneWadyNie wywiązują się z umowy. -
~anetakulig / 2017-06-30 22:49
niemiła obsługa, brak elastyczności, brak odpowiedniego podejścia do klienta, brak wyrozumiałości, niechęć rozwiązania problemu, najlepiej nie wpuścić na pokład ( tak też się stało) a przy tym nie zwrócić pieniążków za lot, i co z tego, ze posiadam Kartę Dużej Rodziny, wczasy wykupione, na nic zdały się moje prośby, syn zrozpaczony... jak dziecku wytłumaczyć, że Ryanair nie zamierza pozwolić nam wejść do samolotu, skandal!!! ZaletytanioWadyniemiła obsługa, brak elastyczności, brak odpowiedniego podejścia do klienta, brak wyrozumiałości, niechęć rozwiązania problemu, najlepiej nie wpuścić na pokład ( tak też się stało) a przy tym nie zwrócić pieniążków za lot, i co z tego, ze posiadam Kartę Dużej Rodziny, wczasy wykupione, na nic zdały się moje prośby, syn zrozpaczony... jak dziecku wytłumaczyć, że Ryanair nie zamierza pozwolić nam wejść do samolotu, skandal!!! -
~Ania / 2019-04-28 21:39
Szukasz lotu jest za dana cene otwierasz nowe okno cenna juz jest inna. Zaletynie maWadyoszusci -
~Anka / 2022-08-22 18:38
Leciałam tą linią pierwszy i zarazem ostatni raz. Dno. Dobrze że chociaż papier toaletowy jest bez dopłaty. ZaletyBrakWadySame wady. Żałosna tandetna linia nastawiona na zysk. W prymitywny sposób żerująca na ludziach. -
~anna / 2018-07-24 10:04
Poziom Ryanaira schodzi szybko w dół. Ta linia nigdy nie była rewelacyjna, ale ostatnio to przesadza.
Ceny są astronomiczne, jeśli ktoś chce kupić bilet z dwu-tygodniowym wyprzedzeniem. Często loty są kierowane na inne lotniska, albo kasowane dosłownie kilka godzin przed odlotem. Nigdy więcej Ryanair. -
~Anna / 2019-01-21 00:05
Kupowałam bilet w listopadzie 2018 i z możliwością wzięcia bagażu na pokład. W dzień wylotu dowiaduje się, że nie mam priorytetu i nie mogę wziąć bagażu na pokład, dopóki nie jeszcze opłaty nadania bagażu!!! Skasowano mnie za 2 bagaże na 200 zł. Zostałam na lotnisku we Wrocławiu potraktowana jak intruza, gdyż w informacji gdzie skasowano mi za 2 bagaże kasę, pan pozwolił mi 3 bagaże wziąć na pokład. Przy odprawie już do samolotu Pani stwierdziła, że bagażu nie mogę wziąć bo nie mam priorytety i kto mi na to pozwolił. Powiem tak, nie otrzymałam info na maila, że muszę nadać bagaże bo się zmieniły przepisy to raz a dwa na lotnisku info że w 1 listopada się zmieniły przepisy, A bilet kupiony był 10 listopada i żadnej informacji nie było. -
~Anna / 2019-12-12 14:56
Nigdy więcej !!! Nie dosyć że rodzina rozrzucona po całym samolocie , to co 40 min. Ogłaszali większe opróżnienie ???? nigdy więcej!!! ZaletyNie ma -
~Anna / 2019-12-12 14:56
Nigdy więcej !!! Nie dosyć że rodzina rozrzucona po całym samolocie , to co 40 min. Ogłaszali większe opróżnienie ???? nigdy więcej!!! ZaletyNie ma -
-
~Anna / 2024-06-08 14:19
Tragiczna linia lotnicza która nie umie wystartować w czas . Zero voucherów przy długich opóźnieniach. Bardzo źle wspominam -
~Anonim / 2019-08-20 21:35
Nie wpuścili nas na samolot z 3 dzieci bo ponoć byliśmy za późno ZaletyBrakWadyW szczególności obsługa stracone 1300 złotych zenada -
~Anty Rayaner / 2022-10-20 20:34
Wielki cyganski hu... wam q du... przenosicie lot do Mediolanu i w ostatniej chwili się dowiadujemy o tym wylot o 7 a prze liście na 16 30... obyście zbankrutowali ???????? ZaletyBrakWadyWszystko -
~Anutemix / 2022-08-12 21:02
Gówniana linia w kółko opóźnienia lub odwołane loty
strona 21 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »