strona 21 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »
-
~K / 2021-06-16 11:18
Odrażająca jest firma. Zwrot środków nie dostałem od czasu za nieodbyty lot. Już minęło 2 lata. 3 razy złożyłem do Ryanair wymagane dokumenty potwierdzające tożsamość i nic z tego. Cały czas piszą dosłać dokumenty. To ile razy mam to samo dosłać!? Nigdy więcej nie skorzystam z usługi tego coś. To jest nie firma a banda złodzieje. -
-
~Mimo / 2021-06-14 11:27
Z firmą zwaną Ryanair wszystko jest możliwe. Przede wszystkim brak kompetencji, wykształconej na poziomie podstawowym pracowników (umiejętność czytania ze zrozumieniem) , totalny bałagan brak jakiejkolwiek organizacji itd. Prostą prymitywna reklamację (uszkodzenie bagażu) załatwiają już 10 miesięcy. Ponad 40 maili napisanych do nich i nagle okazuje się po 10 miesiącach że nie mają moich danych osobowe (dane osobowe + skan reklamacji wysłane były trzy razy) W sumie dane osobowe skany wyszłam SZEŚĆ RAZY . Ryanair odpisał mi w angielskim iż mnie nie było na liście pasażerów a w ogóle to tego lotu nie było, jednym słowem totalny chaos, brak nadzoru nad systemem komputerowym, brak kompetentnych pracowników. Nie muszę chyba mówić co oznacza brak nadzoru nad system komputerowym , które ma nasze dane nr. dowodu, nr konta łatwy kąsek dla hakerów. Zadałam im pytanie czy aby ich piloci mają odpowiednie uprawnienia, licencje . Nie odpowiedzieli bo słowo licencja jest dla nich nie zrozumiałe, za trudne. Jak musisz lecieć tymi liniami to pamiętaj: 1) tylko bagaż podręczny bo walizka luku bagażowym może zwyczajnie być ukradziona, zniszczona tak jak to zrobiono z moją a Ryanair nie odda pieniędzy czyli po prostu Ciebie okradnie. Bagaż podręczny też pilnuj bo jak lecisz z Ryanair to może też zniknąć w myśl zasady: "jak ktoś urodził złodziejem to Matka Teresą nie umrze". 2) z pracownikami firmy zwanej Ryanair komunikuj się prostymi prymitywnymi zdaniami bo Ciebie inaczej nie rozszumią. 3) Płać z a bilet z konta na którym jest znikoma kas bo musisz się liczyć iż Twoje dane mogą mieć hakerzy. 4) kseruj , skanuj wszystko co dotyczy kontaktu z firmą zwaną Ryanair ale nawet jak im to wszystko prześlesz to i tak odpiszą że Ciebie w ich samolocie nie było. Szczerze radzę omijać szerokim łukiem Ryanair. Szczerze polecam Moja przyjaciółka tez miała pecha jak ja , uszkodzono jej walizkę. W ciągu tygodnia kurier od EasyJet przywiózł jej nową do domu. A pracownik z EasyJet dzwonił i przepraszał że dopiero po tygodniu ale mieli problem z zakupem walizki tej samej firmy. Od razu widać przepaść pomiędzy prymitywną obsługą Ryanair a doskonałą pod względem jakości obsługą EasyJet. Zaletymiła obsługa na pokładzie samolotuWady Działanie na szkodę klienta, brak kompetencji, wykształconej na poziomie podstawowym pracowników (umiejętność czytania ze zrozumieniem) , totalny bałagan brak jakiejkolwiek organizacji itd. Ne ponoszenie konsekwencji za własne nieprawidłowości linii lotniczych Ryanair. -
~wk / 2021-06-02 17:35
Pisza,że można bezpłatnie zmienić termin lotu. chciałem przesunąć o 14 dni.Nie znalazłem możliwości napisania maila. Po ponad godzinnym czekaniu na chacie dowiedziałem się, że ich tajne wewnętrzne przepisy przewidują tylko przesunięcie o 1 dzień. Po prosu kłamcy, oszuści, kontakt utrudniony. ZaletyNie znamWadyKłamcy. Trudny kontakt, brak komunikacji mailowej -
~Jan / 2021-05-31 19:04
Tragedia. Czekam 2 godziny na czasie i w końcu pani Elwira K. Zglasza sie. Nie umie odpowiedzieć na podstawowe pytania. Nie jest q stanie pomóc po czym rozłącza się. Okropne. Pania Elwirę pozdrawiam i życzę szybkiej zmiany pracy. Wyrzycenia przez pracodawcę. Służę pomocą w usunięciu pracownika. ZaletyZadnychWadyObsluga tragiczna -
~Adr / 2021-05-26 14:43
Dzwoniłem na infolinię aby zmienić status biletu i podpiąć jedna rezerwacje pod drugą. Obsługiwała mnie miła Pani i wszystko załatwiłem bez problemu. Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem to było ok 7 min. Zalety- miła obsługa
- rozwiązany problem w ciągu kilku minutWady- przy pierwszym połączeniu z konsultantem słaba jakość dźwięku -
~Berni / 2021-05-23 17:54
Już minęło rok od czasu odwołanego lotu i ani widu ani słychu o zwrocie za biletu za niewykorzystany lot.Firma to porażka!!!! -
~nik / 2021-05-09 16:03
TO JEST NIEODPOWIEDZIALNA FIRMA.
OMIJAC SZEROKI LUKIEM... -
~Marcin / 2021-04-27 22:16
Uważajcie bo jeśli dacie sie złapać na zakup biletu z możliwością zmiany terminu lotu to jest jedynie teoretyczna. Ryanair zrobi wszystkoaby tych pieniędzy nie zwrócić. WadyOszukują -
-
~Shad / 2021-04-22 12:18
Oszuści, zwrot tylko za bilet a cała reszta w dup... Lot odwołany od razu po zabookowaniu!
Nie można było poinformować w czasie kupna biletu że się nie odbędzie a nie 10 minut po tym? Tak chcecie sobie odrobić straty? NIGDY WIĘCEJZaletyBrak zaletWadyZabraknie tabelki na wpisanie wad. -
~Maxx / 2021-04-15 15:16
Bilet flexi płacisz za fleksi i nie można zmienić opcji bagażu na iny bagaż oszustwo piszą że przykro im jest co to za opcją za którą zapłaciłem więcej -
~marz77 / 2021-04-08 16:54
Jakość rozmowy kiepska, przerywa, trzaski. Komentarz pracownika infolini, że się wydzieram, bo kiedy mówiłam ciszej kilka razy pytał mnie o numer rezerwacji. Tego typu uwagi mógłby sobie darować tym bardziej, że bilety kupiłam w lutym 2020 a do dzisiaj zwrotu pieniędzy nie ma. Wciąż wysyłają pieniądze na konto które od kilku miesięcy jest zamknięte. Bank z tym nic nie zrobi a Ryanair również, chcę podać moje nowe konto, ale nie ma takiej opcji brawo dla Ryanair. I każdy z kim dzisiaj się łączyłam z infolini Ryanair mówił coś zupełnie innego tylko aby się mnie pozbyć. ZaletybrakWadyzbywanie klienta -
~Piotr / 2021-03-24 17:32
Ludzie!!!
Koniec świata się chyba zbliża!!!
Ryanair zwrócił mi pięniądze za odwołany lot (z sierpnia 2020).
Ciężko mi pisać, bo obiema rękami trzymam za szczękę,
bo mi cały czas opada...
-pozdrawiam
-i życzę tego samego wszystkim ich klientom
PiotrZaletymiłe wspomnienia z wakacji na które udało się poleciećWadywięcej nie skorzystam -
~Sprawiedliwośc / 2021-03-14 12:58
Bez nadziejna śmiećiowa firma lotnicza! Złodzieje! Nie komu nie polecam! Złożyłem wszystkie papiery o zwrot środków o nie odbyty lot nic mi nie zwrócziły. Gdy jeszcze raz zapytałem się kiedy dostanę zwrot, to znów mam powtórnie złożyć te same papierki! Knują głupa rżną niby nic nie wiedzą na teń temat! Oszusty! Niech te pieniądze zostaną im na zdrowie! -
~Lucas / 2021-02-21 11:14
Sluchajcie ludziska uwazajcie na tego ryanaira bo znowu wprowadza ludzi w blad. Pisza ze w kazdej chwili mozna zmienic rezerwacje za darmo a to kolejna sciema z ich strony. Ja prubowalem I ze 150 funi za bilety po przebukowaniu wyszlo prawie 215 choc cena biletu roznila sie tylko 3 funtani na nowa date. Oni tak pieknie umieja klamalac ze powinni stworzyc nowa partie w naszym rzadzie. Pewnie by wygrali ZaletyNie maWadyBardzo duzo -
~Edward / 2021-02-02 23:55
Duży dyktuje warunki ale jest nieuczciwy. Sprzedają bilety wiedząc że rezygnują z połączeń. Czyli wyłudzają pieniądze którymi potem obracają. A zwrot w 7 dni roboczych to zwykła lipa. Oby upadli. Na ich miejsce powstanie może coś uczciwszego. ZaletyBrak.WadyDuzo -
~Charlie / 2021-02-01 19:57
Przebookowali mi lot tak, że zamiast na weekend miałem przylecieć na 40 minut. Po rezygnacji oczywiście nie oddali pieniędzy. Brak kontaktu z żywym człowiekiem, kiedy próbuję zrobić coś na stronie w sprawie refundacji wyświetla się error. -
-
~Urszula / 2021-01-09 14:43
Odwołują loty i nie oddają pieniędzy a na wiadomości nie odpisują. Lot z 17.01łali a po przebukowniu na 7 luty musiałam dopłacić kwotę większą niż wcześniej zakupiony bilet. Dziś 9.01.2021r. odwołali lot z 7 lutego a najbliższy lot u nich to data 28 marca br. O zwrot za bilet trudno się doprosić bo aplikacja nie działa jak trzeba. Z ludzi robią idiotów. Czas zmienić linię. ZaletyżadneWadyaż za dużo -
~Aga / 2021-01-08 20:13
To co wyprawią z lotami to jakaś kpina. Odwołują lot powrotny - proponowaliśmy z 10 różnych zmian - żadna niedostępne według obsługi na krakowskim lotnisku, chociaż na stronie online była możliwość zakupu biletów. Wkońcu zdecydowaliśmy się na zwrot kosztów, ale obsługa wpisała zwrot tylko za lot powrotny a za pierwszy lot pieniądze przepadły. Żenujący poziom obsługi - lotnisko Balice dnia 7 stycznia 2021 roku godziny popołudniowe. -
~Lucas / 2020-12-31 09:54
To ze sa oszostami to juz kazdy wie tylko dziwi mnie jedna zecz czemu ludzie widzac jakas nastepna oferte dalej sie nabieraja kupuja bilety z tej firmy. Tez z nimi walczylem przez prawie 3 miesiace, dzwonilem minimum raz w tygodniu I chyba juz mineli mnie dosyc bo wreszcie oddali kaske. I win ????. Wszystkim tym co zostali oszukani zycze wytrwalosci I walczcie o swoje. I przede wszystkim Nie Kupujcie Od Nich Biletow!!!!!!! ZaletyLatwosc oszukiwania klijentaWadyJest ich tak duzo ze nie warto wymieniac -
~Olek / 2020-12-01 08:26
Oszuści mi już drugi bilet przepadł łączną suma £300
Pierwszy mój bilet przepadł w kwietniu pisałem do nich o zwrot pieniędzy nie oddali, teraz sytuacja się powtórzyła kupiłem bilet na 11 grudnia i dostałem e-mail że lot odwołany staram się o odzyskanie kosztów wypełniając formularz wyświetla się informacja ,,•wybrany kod lini lotniczej nie pasuje do lini lotniczej żadnego z lotów objętych tą rezerwacją"
LUDZIE TO SĄ NORMALNIE OSZUŚCI NIE KUPUJCIE TAM BILETÓW!!!WadyNajgorsza linia lotnicza, oszuści i złodzieje!!!
strona 21 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 19
- 20
- 21
- 22
- 23
- nastepna »