Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 753 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.48
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~MAWOJ / 2016-03-29 09:29
    Ocena: 1.25 / 5
    Właśnie siedzę trzecią godzinę na lotnisku w Modlinie i czekam na naprawę oświetlenia samolotu do Londynu. Nikt nic nie wie. Rysnair miał wydawać bony na posiłki i napoje, ale po zadaniu pytania obsługa zniknęła i nie ma nikogo. Siedzimy na brudnej posadzce bo krzeseł wystarcza dla kilu osób a pasażerów komplet.
    ZaletyNie ma
    WadyWszelkie możliwe. Nigdy wiecej Ryznair. Dla tej linii obowiązuje zasada: klient nasz wróg
    Internet, czego ogromnie żałuje
  • ~Meg / 2019-07-15 12:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Zdecydowanie odradzam. Komfort lotu-porażka, jak w puszce. Obsługa hmmm pozostawia wiele do życzenia, co chwilę coś sprzedają, rozumiem żywność, ale zdrapki już były przesadą. Zniszczono mi walizkę, a była pierwszy raz użyta. Za bagaż rejestrowany dopłacałam 300zl. Nie uznali szkody ponieważ nie zgłosiłam na lotnisku (poprostu z własnej niewiedzy). Wydaje mi się, że lepiej wybrać droższe linie. Latalam LOTEM, LUFTHANSA, a nawet jakimis tunezyjskimi liniami i było wszystko w porzadku. Malo tego, napoje, obiad, ciastko było w cenie. W Ryanair 0,5 l Primavera 3euro... ŻENADA
    ZaletyZERO ZALET
    WadySAME WADY
  • ~Michal / 2022-07-06 11:37
    Ocena: 1.25 / 5
    Bilety tanie, natomiast później za każda rzecz trzeba płacić. Przykładowo za odprawę ba lotnisku we dwie osoby 528zl. Nigdy więcej nie polecę, bo nie lubie jak traktuje się mnie jak śmiecia.
  • ~mocny / 2021-09-23 17:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Po raz trzeci po lądowaniu w Pyrzowicach, czekałem 2h40min na bagaże, czas po odprawie celnej do odebrania walizki z taśmy. Poprzednio było ponad 3h, więc jest progres. Samoloty i obsługa w trakcie lotu OK
  • ~Niezadowolony pasażer / 2024-07-15 09:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Fatalna organizacja podróży. Brak informacji. Zamieszanie. Lot odwołany po tym jak pasażerowie byli już w samolocie.
    ZaletyLoty bezpośrednie
    WadyCeny, organizacja - wykorzystywanie sytuacji, że to jedna z niewielu linii oferujących połączenia bezpośrednie.
  • ~Oliwia / 2023-06-09 12:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie polecam, straszne opoznienia, słaba organizacja, brak doinformowania pasazerow
  • ~Pasażer / 2023-10-01 06:25
    Ocena: 1.25 / 5
    Pobrano opłatę dodatkową. Pierwszy raz korzystaliśmy, informacja nieczytelna. Cwaniactwo.
  • ~Paulaerr / 2018-06-18 05:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsza firma z która miałam odczynienia lecieć. Szczerze nie polecam
  • ~Piotr / 2020-02-16 16:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Właśnie zostałem zmuszony dopłacić 220 euro za check-in ...za 4 osoby ...coś było celowo napisane małymi literkami żeby można mnie było okraść. Pierwszy i ostatni raz korzystam z usług kogoś kto zastawia pułapki na klienta i liczy na jego blad.
    ZaletyZadne
    WadyPotrzeba prawnika do omijania min w regulaminie podróży
  • ~Pswelb / 2022-04-20 22:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsze linie lotnicze jakie istnieją ostatnie gówno !!!!
  • ~Pswelb / 2022-04-20 22:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorsze linie lotnicze jakie istnieją ostatnie gówno !!!!
  • ~Ryszard / 2018-08-13 17:07
    Ocena: 1.25 / 5
    Niewygodne samoloty, niemiła obsługa, brak szacunku do klientów
    WadyNiesmpatyczna obsługa, opóźnione loty, niewygodne samoloty.KATASTROFA
  • ~Skowytooo / 2022-07-19 09:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Utrudnianie dokonywania rezerwacji, brak kompetentnej pomocy
    Zaletyładne kolory
    Wadybardzo wiele
  • ~Stop ryan / 2021-12-20 18:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, 1/3 samolotu wypełniona, wszyscy na samolocie przed czasem a samolot spóźniony 20min, jeszcze pilot nam mówi że wolniej leci niż normalnie,
    . Autobus mi uciekł przed oczami a miałem mieć 35min czasu na autobus
  • ~teanshin / 2023-01-10 21:05
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja się pytam kiedy jakaś instytucja zainteresuje się ich oszukańczymi praktykami? Jak to możliwe że ceny pokazywane w PLN, płatność w PLN a potem doliczanie jakiegoś przewalutowania na koszt klienta? Płacisz 500zł za bilet a z konta ściągnięte 620zł.
    Nie wspomnę już o naciąganiu na wykupowanie miejsc koło siebie, horrendalne ceny za bagaż czy jakiekolwiek zmiany
  • ~Tomasz / 2021-08-31 12:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Lecieliśmy z Berlina na Fuertawenture aplikacja do pobrania karty pokładowej nie działała i przy odprawie pani poinformowała nas ze prawdopodobnie biuro podróży podało zły kod rezerwacji wiec musimy zapłacić dodatkowo 165 euro za karty pokładowe po zapłaceniu i wydrukowaniu przez panią kart pokładowych okazało się ze numer rezerwacji jest poprawny ale pieniądze zostały skasowane przy powrocie sytuacja się powtórzyła i nie było Tlumaczenia ze nie można pobrać karty pokładowej nic nie dały wiec musieliśmy zapłacić jeszcze raz 165 euro w skrycie urlop kosztował nas o 330 euro więcej
    Ogólne zamieszanie przy odprawie bagażowej
    Latamy od 20 lat ale cis takiego jak w tej lini lotniczej to jakiś dramat.Napewno nie skusimy się już więcej na lot tymi liniami.I na koniec zacięły się drzwi w samolocie i naprawa trwała 40 min
    WadyWszystkie
  • ~Tomasz / 2021-11-13 22:32
    Ocena: 1.25 / 5
    1-10-2021 Kraków - Balice
    Po podejściu do stanowiska Ryanair obsługa stwierdziła ze jestem spóźniony 3 min wiec należy się oplata dodatkowa za brak odprawy o czasie ...,a stałem tyle w kolejce
    Szok!!!
    Wielokrotne próby złożenia reklamacji na stronie firmy pozostały bez echa następny ... szok!!!!
    Po co dziesiątki razy ktoś z tej firmy pyta mailem o opinie skoro nie reaguje na skargi Żenująca sytuacja
    ZaletyBrak
    WadyObsługa nastawiona na rzeźbienie
  • ~Tomasz / 2022-03-07 11:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy już nie skorzystam z usług Ryanair, 552 zł za zmianę nazwiska pasażera, rezerwacja zrobiona wczoraj, lot za 3 tygodnie, pomyliłem się, wpisałem jedno z nazwisk dwa razy. Jakie Ryanair poniesie koszty w związku z tą zmianą? A cena tej zmiany to 3/4 ceny biletu w obie strony. To jest oburzające. Oczywiście biletu zwrócić nie można. Takim działaniem firma odbiera mnie jako klientowi godność. Czuję się okradziony. Oczywiście żadnej infolinii, najpierw rozmowa z botem, potem z konsultantem na czat. Nigdy już nie skorzystam usług Ryanair. Wolę zapłacić więcej innemu przewoźnikowi, ale przynajmniej nie bać się, że jakaś głupia pomyłka będzie mnie kosztować drugie tyle co bilet.
    Zaletybrak
    Wadycennnik, brak postawu pro-klient
  • ~Tomnow2720 / 2017-10-10 20:10
    Ocena: 1.25 / 5
    Pierwszy i ostatni raz! Niby bilet tani, ale jeśli chcesz siedzieć razem, plac, chcesz mieć bagaż rejestrowany, płać, fotele nierozkladane A miejsca między rzedami tyle, że średniej wysokości mężczyzna z trudem się mieści, w toaletsch brak mydła i brud.
  • ~Ula / 2023-02-21 04:44
    Ocena: 1.25 / 5
    Niemiła obsługa naziemna, sprawiająca wrażenie że robi mi wielką łaskę wydając bilet o 4 rano.Nie było opcji abym siedziała ze starszą mamą-sama wybiorę miejsca odburknęła niemiła baba w okienku
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 753
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 396
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4838
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4587
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4048
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3512
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3130