strona 20 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Stop ryan / 2021-12-20 18:03
Tragedia, 1/3 samolotu wypełniona, wszyscy na samolocie przed czasem a samolot spóźniony 20min, jeszcze pilot nam mówi że wolniej leci niż normalnie,
. Autobus mi uciekł przed oczami a miałem mieć 35min czasu na autobus -
-
~teanshin / 2023-01-10 21:05
Ja się pytam kiedy jakaś instytucja zainteresuje się ich oszukańczymi praktykami? Jak to możliwe że ceny pokazywane w PLN, płatność w PLN a potem doliczanie jakiegoś przewalutowania na koszt klienta? Płacisz 500zł za bilet a z konta ściągnięte 620zł.
Nie wspomnę już o naciąganiu na wykupowanie miejsc koło siebie, horrendalne ceny za bagaż czy jakiekolwiek zmiany -
~Tomasz / 2021-08-31 12:57
Lecieliśmy z Berlina na Fuertawenture aplikacja do pobrania karty pokładowej nie działała i przy odprawie pani poinformowała nas ze prawdopodobnie biuro podróży podało zły kod rezerwacji wiec musimy zapłacić dodatkowo 165 euro za karty pokładowe po zapłaceniu i wydrukowaniu przez panią kart pokładowych okazało się ze numer rezerwacji jest poprawny ale pieniądze zostały skasowane przy powrocie sytuacja się powtórzyła i nie było Tlumaczenia ze nie można pobrać karty pokładowej nic nie dały wiec musieliśmy zapłacić jeszcze raz 165 euro w skrycie urlop kosztował nas o 330 euro więcej
Ogólne zamieszanie przy odprawie bagażowej
Latamy od 20 lat ale cis takiego jak w tej lini lotniczej to jakiś dramat.Napewno nie skusimy się już więcej na lot tymi liniami.I na koniec zacięły się drzwi w samolocie i naprawa trwała 40 minWadyWszystkie -
~Tomasz / 2021-11-13 22:32
1-10-2021 Kraków - Balice
Po podejściu do stanowiska Ryanair obsługa stwierdziła ze jestem spóźniony 3 min wiec należy się oplata dodatkowa za brak odprawy o czasie ...,a stałem tyle w kolejce
Szok!!!
Wielokrotne próby złożenia reklamacji na stronie firmy pozostały bez echa następny ... szok!!!!
Po co dziesiątki razy ktoś z tej firmy pyta mailem o opinie skoro nie reaguje na skargi Żenująca sytuacjaZaletyBrakWadyObsługa nastawiona na rzeźbienie -
~Tomasz / 2022-03-07 11:16
Nigdy już nie skorzystam z usług Ryanair, 552 zł za zmianę nazwiska pasażera, rezerwacja zrobiona wczoraj, lot za 3 tygodnie, pomyliłem się, wpisałem jedno z nazwisk dwa razy. Jakie Ryanair poniesie koszty w związku z tą zmianą? A cena tej zmiany to 3/4 ceny biletu w obie strony. To jest oburzające. Oczywiście biletu zwrócić nie można. Takim działaniem firma odbiera mnie jako klientowi godność. Czuję się okradziony. Oczywiście żadnej infolinii, najpierw rozmowa z botem, potem z konsultantem na czat. Nigdy już nie skorzystam usług Ryanair. Wolę zapłacić więcej innemu przewoźnikowi, ale przynajmniej nie bać się, że jakaś głupia pomyłka będzie mnie kosztować drugie tyle co bilet. ZaletybrakWadycennnik, brak postawu pro-klient -
~Tomnow2720 / 2017-10-10 20:10
Pierwszy i ostatni raz! Niby bilet tani, ale jeśli chcesz siedzieć razem, plac, chcesz mieć bagaż rejestrowany, płać, fotele nierozkladane A miejsca między rzedami tyle, że średniej wysokości mężczyzna z trudem się mieści, w toaletsch brak mydła i brud. -
~Ula / 2023-02-21 04:44
Niemiła obsługa naziemna, sprawiająca wrażenie że robi mi wielką łaskę wydając bilet o 4 rano.Nie było opcji abym siedziała ze starszą mamą-sama wybiorę miejsca odburknęła niemiła baba w okienku -
~Wiktoria / 2022-07-06 07:55
Podczaszy kontowania omal nie umarłam, pilot podczas lotu robił tak gwałtowne ruchy podczas gdy warunki pogodowe były idealne, gdy lądował miałam wrażenie że nie prowadzi on prawdziwego samolotu a bawi się jakąś zabawką, wylądował tak gwałtownie że do tej pory boli mnie szyja, kręgosłup i cała linia szczęki. Nie polecam ZaletyBRAKWadyMilion wad -
-
~yebacrajanera / 2023-07-26 22:32
Najgorsza linia lotnicza! W samolocie jest mało miejsca, nie dba się o pasażera przesadzając go lub zmieniając miejsce położenia bagażu. Obsługa jest dramatyczna, często nie potrafią mówić po polsku lecąc do Polski. Szum, brud i dramat. ZaletybrakWadymało miejsca, niemiła obsługa, brak znajomości języka, wciskanie głupich zdrapek -
~Zlyklient / 2019-05-01 01:04
Fatalna obsługa, pilot z łapanki.
Cisza nocna gdzie powinny być światła nocne to chodzą i sprzedają jakieś j.b.ne perfumy.ZaletyBrakWadyOd samego geita -
~zostawiony na Malcie / 2020-01-20 13:22
Dno i 3m mułu. Zostawiają ludzi, odwołują lot w kraju gdzie kursują co 4 dni. Odwołano z powodu mgły na Balicach, przekierować nie można było na Rzeszów czy Katowice? Lot miał być o 20, poinformowano o 23 że lot odwołany. O 3 załatwili hotel dla ludzi. Żenada. Dzieci śpiące na lotnisku. Syf i kiła. Ostatni raz. -
~1212 / 2023-03-21 16:50
Tragedia. Beznadziejny kontakt z klientem po odwołaniu lotu przez linie lotnicze. Lot miał się odbyć 30.12.2022 r. Kilkakrotnie dzwoniłam na infolinię i za każdym razem otrzymywałam inną informację, co do tego jak mam postąpić. Pomimo realizacji i przesłania wniosku o zwrot kosztów biletu z powodu odwołanego lotu do dnia dzisiejszego tj. 21.03.2023 r. nie otrzymałam zwrotu kosztów (podobno wnioski rozpatrują w ciągu 7 dni taką informację usłyszysz na infolinii). Dziś po raz kolejny tam zadzwoniłam i znowu otrzymałam informację, że muszę coś zrobić, pomimo tego, iż we wcześniejszych rozmowach zapewniano mnie, że już nic nie muszę i że moja sprawa zostanie potraktowana priorytetowo. Nie polecam korzystania z usług linii Ryanair. ZaletybrakWadyoszujkiwanie klienta -
~12345 / 2022-06-13 12:27
Brudno, opóźnienie, dodatkowe koszty za odprawę o których nie było mowy.Niewyraźne komunikaty w samym samolocie .Jednym słowom MASAKRA nigdy więcej ryanairem -
~1q2w3e / 2019-02-22 17:01
Fatalnie, bardzo źle zorganizowane,3 godziny czekania by wyjść z powrotem WadySame wady -
~ABD / 2023-08-06 18:40
Witam,
Moja opinia nie dotyczy samego lotu, ale obsługi linii lotniczych. Strona internetowa szwankuje, nie wyświetla się kalendarz w sposób prawidłowy, nie można wybrać dat.
Skandaliczny brak kontaktu z infolinią, szczególnie dotyczącą pomocy specjalnej. Po kilku godzinach dzwonienia pani odsyła do napisania maila- według jej wskazówek w okreslonych zakładkach. Odpowiedź, że nigdzie go automat nie może zakwalifikować, kolejne próby dodzwaniania się. Owszem, miła pani na ogólnej infolinii, próbuje przełączyć do agenta od pomocy specjalnej. Ten niestety znów nie odbiera. Kolejne próby dodzwonienia się spełzają na niczym.
TRAGEDIA !!!!! a cała sprawa dotyczy banalnego dopisania koncentratora tlenu do biletu, bo po wysłaniu formularza ze strony brak jakiejkolwiek odpowiedzi przez ponad miesiąc!!!!!!
Najgorsza loinia lotnicza, z jaką kiedykolwiek miałam kontakt.Zaletyniestety brakWadytotalne lekceważenie klientów! Brak możłiwości kontaktu, wadliwie działająca strona, możliwości dodania do biletu jedynie usług , za które trzeba zapłacić, innych się nie doda, pomimo, że teoretycznie dodaje się do biletu -
~Adam / 2019-09-28 19:45
Właśnie się dowiedziałem.ze ryanair skrócil mój pobyt w Portugalii o 3 dni nie informując mnie stosownie o tym. Poobno wysłali maila dzień przed wylotem tyle że był on tak ukryty że nikt bo nie zauwazyl A w dodatku składał się z 2 części pierwsza to jakieś bzdury A druga malym druczkiem info o zmianie dary odloru.Dzwonilem na infolinię ale oczywiście mnie olali. Trzeba czytac wszystko i koniec Tak powiedział tylko kto ma na to czas dzień przed wylotem..Dla mnie to ratalne skurwy.... ZaletyŻadnychWadyNieodpowiedzialne zachowanie niuczciwosc nierzetelnosc brak współpracy z klientem -
-
~adrzej452 / 2022-04-26 11:38
Gorszego chamstwa niż w waszych "liniach" nie spotkałem. Wylot z paryż beauvais do modlina 13 kwietnia był spóźniony o ponad godzinę. Waszym obowiązkiem i uśmiechem w stronę klienta powinno być zapewnienie przynajmniej jakiejś bezpłatnej przekąski i napoju dla każdego pasażera, który sobie tego życzy. A wasi pracownicy podczas lotu bezczelnie przechadzali się z wózkami barowymi, proponując zakup przekąsek i napojów w kilkukrotnie zawyżonej cenie. Przez opóźnienie część naiwnych pasażerów (więcej niż zwykle) skorzystała z tej oferty, bo byli głodni i spragnieni, przez co niestety pozwolili się okraść i oszukać. Wstyd! Wadychamstwo -
~Adx / 2019-03-01 02:08
Tragiczna linia. Działająca na granicy oszukiwania Klientów. Wymuszają bezsensowne dopłaty. Odradzam. ZaletyBrakWadyCały zestaw -
~Aga / 2021-11-26 22:16
Całkowita żenada. Locdawn w Austrii, brak mozliwisci wjazdu turystycznego, nie mam gdzie nicować a oni twierdzą, ze lotu nie odwołuja i nue przysługuje mi zwrot kosztow czy zmiana bezplatna lotu. Przecież mogę leciec i np zanocować w kartonie!
Dzwonię na. Infolinie a tam opryskliwa Pani jak zdarta plyta, ze jie odwołali lotu, wiec moge leciec. Moge zlozyc reklamację przez formukarz, ktory id 2 dni nie działa! Pani na nfolinii bezczelnie sie rozłączyła. To jest jakas porażka. Cena to nie wszystko, czasem warto zadbac o klienta, zeby byl zadowolony, bo zadowolony sam skorzysta po raz kolejny i poleci znajomym!!!!ZaletyBrakWadySame wady -
~Aga / 2022-07-11 16:15
Oszuści i zlodzieje ,nigdy więcej nie skorzystam z tych linii .
strona 20 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »