WadyNie da rady dogadać się z obsługą, przy próbie zakupu dodatkowego bagażu obsługa ma to gdzieś odpowiadając że nie ma czasu podejść do okienka
strona 20 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2021-07-22 11:36
Obsługa lotniskowa tragedia!!!!! Tragedia, tragedia -
-
~Giorgo / 2021-07-18 18:43
???? ????✌️???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? -
~Beata / 2021-07-17 13:23
Oszukują z bagażem . Jak się wylatuje to nie zwracają uwagi na bagaż podręczny chyba celowo , przy powrocie stoją z koszykiem do mierzenia i każą płacić 45 euro . Pierwszy raz moja walizka podręczna nie przeszła wytycznych linii . Ostatni raz z nimi leciałam . Uważam że jest to celowe zagranie . Jesteś w obcym kraju to zapłacisz i uszy po sobie. -
~Agnieszka / 2021-07-13 06:06
Od marca 2020r czekam na zwrot za, odwołany lot!!! Masakra -
~GR / 2021-07-09 14:59
Czas oczekiwania na połączenie ponad pół godziny, agent nie ma żadnych kompetencji i ze wszystkim biega do przełożonego, rozmowa w połowie przerwana a pomoc praktycznie żadna. ZaletyBrak -
~Grzegorz / 2021-07-08 11:48
Rozumiem nastawienie na zysk, ale jak można posadzić 13 letnie dziecko cztery rzędy dalej od rodziców? W samolocie okazuje się, że wszystkie rodziny są w dziwny sposób przemieszane. Jest to szczególnie dziwne w czasach kiedy mamy cowid. Jak można celowo zwiększać ryzyko zarażenia. -
~Jacek / 2021-07-07 13:45
Nastawienie na zysk bez indywidualnego podejścia do klienta. Rezerwacja w listopadzie 2019 na wylot w lipcu 2020. Ze względu na covid próbowałem odwołać rezerwację w marcu. Zero zwrotu pieniędzy , pobrana opłata za nadbagaż , ubezpieczenie chociaż dobrze wiedzieli że nikt nie poleci. Jedyna firma która nie zwróciła kosztów w związku z tą sytuacją. Nawet prywatna osoba w Irlandii u której miałem zarezerwowane miejsca na czas szkolenia, które zostało odwołane bez problemu o zrobiła a Ryanair odpowiedział że nie widzi podstaw. -
~Tomasz / 2021-07-01 04:52
Masakra. W Balicach Pani stwierdziła że nietrzeźwy jestem. Przy odprawie bagażowej. Ciekawe jak to zrobiła.... -
-
~Judwro / 2021-06-28 11:36
Zero profesjonalizmu. Bylam na wakacjach w czasie covid zadzwonilam na infolinie zapytac czy potrzebny mi test PCR po powrocie do kraju na co pani z infolinii odp ZE ONA NIE WIE!!! Serio w czasie , gdzie temat jest na topie oni nie wiedza tak podstawowych informacji?
O pieniadze za odwolany lot z kwietnia 20219 roku juz przestałam walczyc bo te zwroty to jedna wielka sciema.
Jedyny plus to mila obsluga na pokladzie samolotu za to daje dwie gwiazdki , bo cala reszta to porazkaZaletyMiła obsluga na pokladzie samolotuWadyniedoinformowany personel,
oplaty za wszystko,
brak zwrotu kasy na odwolany lot,
ciezki kontakt,
niewygodne fotele w samolotach, -
~Dawid / 2021-06-25 08:15
Niestety moja walizka przekroczyła 1.5 cm i kazali mi dopłacić 46 euro, niestety miałem tylko gotówkę, która nie można płacić, bo only karta ;/ WadyObsługa -
~Harry / 2021-06-18 17:46
I request to everyone, avoid this air line, they are cheater n just taking out your money, i bought ticket n at my ticket they allowed me bag with sizes, ok i got luggage bag accirding to airline, at last moment when i m going to plane they said it's nt Allowed n i have to pay extra 50 euro, ok i paid bcoz there is no option, i got return ticket by same Airline n i tried 3 days before my Flight on-line Immigration which one i was nt able to make on Ryanair website, what was more curious for me i bought this ticket from Modlin to Rome by 55 Euro n i totally paid for this airline 220 Euro, please i reauest to everyone beware from these lier, they just getting out your money in covid time and Making your trip so UNCOMFORTABLE, Avoid this airline ???????? -
~Magda / 2021-06-17 14:06
Leciałam ostatnio do Pafos z Pyrzowic, dokładnie lot w dniu 6 czerwca br. Lot wyglądał jakbym jechała na szkolną wycieczkę. Stewardzi kompletnie nie reagowali na zachowanie ludzi w samolocie, głośno wypowiadali się, że nie widzą jak ktoś nie ma ubranej maseczki. Zero jakichkolwiek informacji o tym, że na pokładzie samolotu obowiązuje noszenie maseczek. Zero profesjonalizmu. Sam samolot - plastik, fotele niewygodne, nie rozkładają się. Nawet zaoszczędzili na małej kieszonce w fotelach, żeby było gdzie włożyć telefon na czas lotu czy książkę. Lot trwał 3 godziny i nawet szklanki wody nie dadzą. Oszczędności tam gdzie nie powinni! Generalnie 1 punkt na 10. Ten jeden za punktualność bo udało się o czasie wylecieć i powrócić. -
~Maciek / 2021-06-16 17:41
Opłata 552 zł za dodanie litery do imienia. Prawie nieistniejąca obsługa. Masa innych ukrytych opłat. Wciskanie szajsu na każdym kroku. Często niestety monopolista jeśli chodzi o pewne kierunki - powinien być lepiej uregulowany. Straszna firma. -
~K / 2021-06-16 11:18
Odrażająca jest firma. Zwrot środków nie dostałem od czasu za nieodbyty lot. Już minęło 2 lata. 3 razy złożyłem do Ryanair wymagane dokumenty potwierdzające tożsamość i nic z tego. Cały czas piszą dosłać dokumenty. To ile razy mam to samo dosłać!? Nigdy więcej nie skorzystam z usługi tego coś. To jest nie firma a banda złodzieje. -
~Mimo / 2021-06-14 11:27
Z firmą zwaną Ryanair wszystko jest możliwe. Przede wszystkim brak kompetencji, wykształconej na poziomie podstawowym pracowników (umiejętność czytania ze zrozumieniem) , totalny bałagan brak jakiejkolwiek organizacji itd. Prostą prymitywna reklamację (uszkodzenie bagażu) załatwiają już 10 miesięcy. Ponad 40 maili napisanych do nich i nagle okazuje się po 10 miesiącach że nie mają moich danych osobowe (dane osobowe + skan reklamacji wysłane były trzy razy) W sumie dane osobowe skany wyszłam SZEŚĆ RAZY . Ryanair odpisał mi w angielskim iż mnie nie było na liście pasażerów a w ogóle to tego lotu nie było, jednym słowem totalny chaos, brak nadzoru nad systemem komputerowym, brak kompetentnych pracowników. Nie muszę chyba mówić co oznacza brak nadzoru nad system komputerowym , które ma nasze dane nr. dowodu, nr konta łatwy kąsek dla hakerów. Zadałam im pytanie czy aby ich piloci mają odpowiednie uprawnienia, licencje . Nie odpowiedzieli bo słowo licencja jest dla nich nie zrozumiałe, za trudne. Jak musisz lecieć tymi liniami to pamiętaj: 1) tylko bagaż podręczny bo walizka luku bagażowym może zwyczajnie być ukradziona, zniszczona tak jak to zrobiono z moją a Ryanair nie odda pieniędzy czyli po prostu Ciebie okradnie. Bagaż podręczny też pilnuj bo jak lecisz z Ryanair to może też zniknąć w myśl zasady: "jak ktoś urodził złodziejem to Matka Teresą nie umrze". 2) z pracownikami firmy zwanej Ryanair komunikuj się prostymi prymitywnymi zdaniami bo Ciebie inaczej nie rozszumią. 3) Płać z a bilet z konta na którym jest znikoma kas bo musisz się liczyć iż Twoje dane mogą mieć hakerzy. 4) kseruj , skanuj wszystko co dotyczy kontaktu z firmą zwaną Ryanair ale nawet jak im to wszystko prześlesz to i tak odpiszą że Ciebie w ich samolocie nie było. Szczerze radzę omijać szerokim łukiem Ryanair. Szczerze polecam Moja przyjaciółka tez miała pecha jak ja , uszkodzono jej walizkę. W ciągu tygodnia kurier od EasyJet przywiózł jej nową do domu. A pracownik z EasyJet dzwonił i przepraszał że dopiero po tygodniu ale mieli problem z zakupem walizki tej samej firmy. Od razu widać przepaść pomiędzy prymitywną obsługą Ryanair a doskonałą pod względem jakości obsługą EasyJet. Zaletymiła obsługa na pokładzie samolotuWady Działanie na szkodę klienta, brak kompetencji, wykształconej na poziomie podstawowym pracowników (umiejętność czytania ze zrozumieniem) , totalny bałagan brak jakiejkolwiek organizacji itd. Ne ponoszenie konsekwencji za własne nieprawidłowości linii lotniczych Ryanair. -
~wk / 2021-06-02 17:35
Pisza,że można bezpłatnie zmienić termin lotu. chciałem przesunąć o 14 dni.Nie znalazłem możliwości napisania maila. Po ponad godzinnym czekaniu na chacie dowiedziałem się, że ich tajne wewnętrzne przepisy przewidują tylko przesunięcie o 1 dzień. Po prosu kłamcy, oszuści, kontakt utrudniony. ZaletyNie znamWadyKłamcy. Trudny kontakt, brak komunikacji mailowej -
-
~Jan / 2021-05-31 19:04
Tragedia. Czekam 2 godziny na czasie i w końcu pani Elwira K. Zglasza sie. Nie umie odpowiedzieć na podstawowe pytania. Nie jest q stanie pomóc po czym rozłącza się. Okropne. Pania Elwirę pozdrawiam i życzę szybkiej zmiany pracy. Wyrzycenia przez pracodawcę. Służę pomocą w usunięciu pracownika. ZaletyZadnychWadyObsluga tragiczna -
~Adr / 2021-05-26 14:43
Dzwoniłem na infolinię aby zmienić status biletu i podpiąć jedna rezerwacje pod drugą. Obsługiwała mnie miła Pani i wszystko załatwiłem bez problemu. Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem to było ok 7 min. Zalety- miła obsługa
- rozwiązany problem w ciągu kilku minutWady- przy pierwszym połączeniu z konsultantem słaba jakość dźwięku -
~Berni / 2021-05-23 17:54
Już minęło rok od czasu odwołanego lotu i ani widu ani słychu o zwrocie za biletu za niewykorzystany lot.Firma to porażka!!!! -
~nik / 2021-05-09 16:03
TO JEST NIEODPOWIEDZIALNA FIRMA.
OMIJAC SZEROKI LUKIEM...
strona 20 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »