Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Krzysztof / 2021-07-22 11:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsługa lotniskowa tragedia!!!!! Tragedia, tragedia
    WadyNie da rady dogadać się z obsługą, przy próbie zakupu dodatkowego bagażu obsługa ma to gdzieś odpowiadając że nie ma czasu podejść do okienka
  • ~Giorgo / 2021-07-18 18:43
    Ocena: 1.00 / 5
    ???? ????✌️????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????
  • ~Beata / 2021-07-17 13:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszukują z bagażem . Jak się wylatuje to nie zwracają uwagi na bagaż podręczny chyba celowo , przy powrocie stoją z koszykiem do mierzenia i każą płacić 45 euro . Pierwszy raz moja walizka podręczna nie przeszła wytycznych linii . Ostatni raz z nimi leciałam . Uważam że jest to celowe zagranie . Jesteś w obcym kraju to zapłacisz i uszy po sobie.
  • ~Agnieszka / 2021-07-13 06:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Od marca 2020r czekam na zwrot za, odwołany lot!!! Masakra
  • ~GR / 2021-07-09 14:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Czas oczekiwania na połączenie ponad pół godziny, agent nie ma żadnych kompetencji i ze wszystkim biega do przełożonego, rozmowa w połowie przerwana a pomoc praktycznie żadna.
    ZaletyBrak
  • ~Grzegorz / 2021-07-08 11:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Rozumiem nastawienie na zysk, ale jak można posadzić 13 letnie dziecko cztery rzędy dalej od rodziców? W samolocie okazuje się, że wszystkie rodziny są w dziwny sposób przemieszane. Jest to szczególnie dziwne w czasach kiedy mamy cowid. Jak można celowo zwiększać ryzyko zarażenia.
  • ~Jacek / 2021-07-07 13:45
    Ocena: 2.50 / 5
    Nastawienie na zysk bez indywidualnego podejścia do klienta. Rezerwacja w listopadzie 2019 na wylot w lipcu 2020. Ze względu na covid próbowałem odwołać rezerwację w marcu. Zero zwrotu pieniędzy , pobrana opłata za nadbagaż , ubezpieczenie chociaż dobrze wiedzieli że nikt nie poleci. Jedyna firma która nie zwróciła kosztów w związku z tą sytuacją. Nawet prywatna osoba w Irlandii u której miałem zarezerwowane miejsca na czas szkolenia, które zostało odwołane bez problemu o zrobiła a Ryanair odpowiedział że nie widzi podstaw.
  • ~Tomasz / 2021-07-01 04:52
    Ocena: 2.50 / 5
    Masakra. W Balicach Pani stwierdziła że nietrzeźwy jestem. Przy odprawie bagażowej. Ciekawe jak to zrobiła....
  • ~Judwro / 2021-06-28 11:36
    Ocena: 2.25 / 5
    Zero profesjonalizmu. Bylam na wakacjach w czasie covid zadzwonilam na infolinie zapytac czy potrzebny mi test PCR po powrocie do kraju na co pani z infolinii odp ZE ONA NIE WIE!!! Serio w czasie , gdzie temat jest na topie oni nie wiedza tak podstawowych informacji?
    O pieniadze za odwolany lot z kwietnia 20219 roku juz przestałam walczyc bo te zwroty to jedna wielka sciema.

    Jedyny plus to mila obsluga na pokladzie samolotu za to daje dwie gwiazdki , bo cala reszta to porazka
    ZaletyMiła obsluga na pokladzie samolotu
    Wadyniedoinformowany personel,
    oplaty za wszystko,
    brak zwrotu kasy na odwolany lot,
    ciezki kontakt,
    niewygodne fotele w samolotach,
  • ~Dawid / 2021-06-25 08:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety moja walizka przekroczyła 1.5 cm i kazali mi dopłacić 46 euro, niestety miałem tylko gotówkę, która nie można płacić, bo only karta ;/
    WadyObsługa
  • ~Harry / 2021-06-18 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    I request to everyone, avoid this air line, they are cheater n just taking out your money, i bought ticket n at my ticket they allowed me bag with sizes, ok i got luggage bag accirding to airline, at last moment when i m going to plane they said it's nt Allowed n i have to pay extra 50 euro, ok i paid bcoz there is no option, i got return ticket by same Airline n i tried 3 days before my Flight on-line Immigration which one i was nt able to make on Ryanair website, what was more curious for me i bought this ticket from Modlin to Rome by 55 Euro n i totally paid for this airline 220 Euro, please i reauest to everyone beware from these lier, they just getting out your money in covid time and Making your trip so UNCOMFORTABLE, Avoid this airline ????????
  • ~Magda / 2021-06-17 14:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Leciałam ostatnio do Pafos z Pyrzowic, dokładnie lot w dniu 6 czerwca br. Lot wyglądał jakbym jechała na szkolną wycieczkę. Stewardzi kompletnie nie reagowali na zachowanie ludzi w samolocie, głośno wypowiadali się, że nie widzą jak ktoś nie ma ubranej maseczki. Zero jakichkolwiek informacji o tym, że na pokładzie samolotu obowiązuje noszenie maseczek. Zero profesjonalizmu. Sam samolot - plastik, fotele niewygodne, nie rozkładają się. Nawet zaoszczędzili na małej kieszonce w fotelach, żeby było gdzie włożyć telefon na czas lotu czy książkę. Lot trwał 3 godziny i nawet szklanki wody nie dadzą. Oszczędności tam gdzie nie powinni! Generalnie 1 punkt na 10. Ten jeden za punktualność bo udało się o czasie wylecieć i powrócić.
  • ~Maciek / 2021-06-16 17:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Opłata 552 zł za dodanie litery do imienia. Prawie nieistniejąca obsługa. Masa innych ukrytych opłat. Wciskanie szajsu na każdym kroku. Często niestety monopolista jeśli chodzi o pewne kierunki - powinien być lepiej uregulowany. Straszna firma.
  • ~K / 2021-06-16 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Odrażająca jest firma. Zwrot środków nie dostałem od czasu za nieodbyty lot. Już minęło 2 lata. 3 razy złożyłem do Ryanair wymagane dokumenty potwierdzające tożsamość i nic z tego. Cały czas piszą dosłać dokumenty. To ile razy mam to samo dosłać!? Nigdy więcej nie skorzystam z usługi tego coś. To jest nie firma a banda złodzieje.
  • ~Mimo / 2021-06-14 11:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Z firmą zwaną Ryanair wszystko jest możliwe. Przede wszystkim brak kompetencji, wykształconej na poziomie podstawowym pracowników (umiejętność czytania ze zrozumieniem) , totalny bałagan brak jakiejkolwiek organizacji itd. Prostą prymitywna reklamację (uszkodzenie bagażu) załatwiają już 10 miesięcy. Ponad 40 maili napisanych do nich i nagle okazuje się po 10 miesiącach że nie mają moich danych osobowe (dane osobowe + skan reklamacji wysłane były trzy razy) W sumie dane osobowe skany wyszłam SZEŚĆ RAZY . Ryanair odpisał mi w angielskim iż mnie nie było na liście pasażerów a w ogóle to tego lotu nie było, jednym słowem totalny chaos, brak nadzoru nad systemem komputerowym, brak kompetentnych pracowników. Nie muszę chyba mówić co oznacza brak nadzoru nad system komputerowym , które ma nasze dane nr. dowodu, nr konta łatwy kąsek dla hakerów. Zadałam im pytanie czy aby ich piloci mają odpowiednie uprawnienia, licencje . Nie odpowiedzieli bo słowo licencja jest dla nich nie zrozumiałe, za trudne. Jak musisz lecieć tymi liniami to pamiętaj: 1) tylko bagaż podręczny bo walizka luku bagażowym może zwyczajnie być ukradziona, zniszczona tak jak to zrobiono z moją a Ryanair nie odda pieniędzy czyli po prostu Ciebie okradnie. Bagaż podręczny też pilnuj bo jak lecisz z Ryanair to może też zniknąć w myśl zasady: "jak ktoś urodził złodziejem to Matka Teresą nie umrze". 2) z pracownikami firmy zwanej Ryanair komunikuj się prostymi prymitywnymi zdaniami bo Ciebie inaczej nie rozszumią. 3) Płać z a bilet z konta na którym jest znikoma kas bo musisz się liczyć iż Twoje dane mogą mieć hakerzy. 4) kseruj , skanuj wszystko co dotyczy kontaktu z firmą zwaną Ryanair ale nawet jak im to wszystko prześlesz to i tak odpiszą że Ciebie w ich samolocie nie było. Szczerze radzę omijać szerokim łukiem Ryanair. Szczerze polecam Moja przyjaciółka tez miała pecha jak ja , uszkodzono jej walizkę. W ciągu tygodnia kurier od EasyJet przywiózł jej nową do domu. A pracownik z EasyJet dzwonił i przepraszał że dopiero po tygodniu ale mieli problem z zakupem walizki tej samej firmy. Od razu widać przepaść pomiędzy prymitywną obsługą Ryanair a doskonałą pod względem jakości obsługą EasyJet.
    Zaletymiła obsługa na pokładzie samolotu
    Wady Działanie na szkodę klienta, brak kompetencji, wykształconej na poziomie podstawowym pracowników (umiejętność czytania ze zrozumieniem) , totalny bałagan brak jakiejkolwiek organizacji itd. Ne ponoszenie konsekwencji za własne nieprawidłowości linii lotniczych Ryanair.
  • ~wk / 2021-06-02 17:35
    Ocena: 2.00 / 5
    Pisza,że można bezpłatnie zmienić termin lotu. chciałem przesunąć o 14 dni.Nie znalazłem możliwości napisania maila. Po ponad godzinnym czekaniu na chacie dowiedziałem się, że ich tajne wewnętrzne przepisy przewidują tylko przesunięcie o 1 dzień. Po prosu kłamcy, oszuści, kontakt utrudniony.
    ZaletyNie znam
    WadyKłamcy. Trudny kontakt, brak komunikacji mailowej
  • ~Jan / 2021-05-31 19:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia. Czekam 2 godziny na czasie i w końcu pani Elwira K. Zglasza sie. Nie umie odpowiedzieć na podstawowe pytania. Nie jest q stanie pomóc po czym rozłącza się. Okropne. Pania Elwirę pozdrawiam i życzę szybkiej zmiany pracy. Wyrzycenia przez pracodawcę. Służę pomocą w usunięciu pracownika.
    ZaletyZadnych
    WadyObsluga tragiczna
  • ~Adr / 2021-05-26 14:43
    Ocena: 5.00 / 5
    Dzwoniłem na infolinię aby zmienić status biletu i podpiąć jedna rezerwacje pod drugą. Obsługiwała mnie miła Pani i wszystko załatwiłem bez problemu. Czas oczekiwania na rozmowę z konsultantem to było ok 7 min.
    Zalety- miła obsługa
    - rozwiązany problem w ciągu kilku minut
    Wady- przy pierwszym połączeniu z konsultantem słaba jakość dźwięku
  • ~Berni / 2021-05-23 17:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Już minęło rok od czasu odwołanego lotu i ani widu ani słychu o zwrocie za biletu za niewykorzystany lot.Firma to porażka!!!!
  • ~nik / 2021-05-09 16:03
    Ocena: 1.00 / 5
    TO JEST NIEODPOWIEDZIALNA FIRMA.
    OMIJAC SZEROKI LUKIEM...
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960