ZaletyŻadnych
strona 20 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »
-
~Krzysztof / 2021-08-01 19:39
W dniu dziejszym 1.08.2021 samolot raynira odleciał bez 27 osób.odprawa trwała od 18.10 do godz 19. Wpuścili nas di strefy samolot stał ale nie wpuścili nas na pokład. Po chwili odleciał. Skandal. -
-
~Jolanta / 2021-08-01 19:08
Congratulations ! super flight 737 Bristol-Poznań 07/31/2021, the best on-board service and the best landing. Pilots are the best! -
~Elka / 2021-08-01 18:11
Jestem mocno oburzona, zdegustowana i rozczarowana odprawą bagażową na lotnisku w Balicach. Odprawa bagażowa wszystkich lotów Ryanair miała odbywać się przy kilku stanowiskach, liczba stanowisk zmieniała się co chwilę, przy czym najczęściej były to trzy działające. Po 1,5 godzinie stania w kolejce pracownik lotniska wezwał do odprawy bagażowej pasażerów lecących na jeden z trzech zbliżających się i odlatujących w tym samym czasie lotów. Zrobił się istny młyn. Po 15 minutach wezwano pasażerów na drugi i trzeci lot z tej samej godziny. Ludzie mocno zdenerwowani przepychali i wpychali się. Nikt z obsługi nie raczył zapanować nad tym bałaganem. Pomimo pośpiechu pracownica przy odprawie bagażowej komentowała całą sytuacją stwierdzeniem, że do odprawy bagażowej przychodzi się dwie godziny przed lotem. Na lotnisko w Balicach trzeba przychodzić 4 godziny przed lotem, bo do samej odprawy bagażowej stoi się od 2,5 do 3 godzin. ZaletybrakWadyObsługa na lotnisku -
~KubaAbuk / 2021-07-29 17:46
Jakość obsługi telefonicznej pozostawia naprawdę wiele do życzenia. W innych konkurencyjnych liniach wygląda to zupełnie inaczej. Podczas rozmowy telefonicznej Pani obsługująca była totalnie niekompetentna. Jakoś obsługi była żenująca i Pani po prostu nie chciała pomóc. Następnym razem zdecyduje się na Państwa konkurencję. Pozdrawiam ZaletybrakWadyJakoś obsługi klienta (infolinia,chat) -
~Jarosław / 2021-07-25 12:51
K**wy nie ludzie, te świnie specjalnie robią pod górę. Najgorsza linia lotnicza . Nie polecam !!! ZaletyŻadnychWadySame wady -
~Marek / 2021-07-22 22:13
Lot FR2336 london poznan... 22.07.2021 departure from london stansted 19:20 .....
The best service ever! Nice... smooth and pleasure!
All crews very helpful and kind! THANK YOU LADIES AND GENTLEMEN!!
Even Grant testing better :)) because of great service!!
Keep doing guys ????????????????ZaletyGreat service ????????????WadyNot at all!!!!! -
~Lolllllllka / 2021-07-22 11:57
Nie miła obsługa, zero pomocy dla pasażera. Tak samo jak próba dodzwonienia się na infolinie ponad godzinę i nic tak samo jak na chacie czekać w kolejce pół godziny po rozpisaniu problemu zero odpowiedzi od obsługi klienta. W życiu nie leciałam tak problematyczna linia lotnicza. Nie polecam nikomu latanie tym syfem. Pracownicy raynair są najgorsza obsługa z jaka się spotkałam w prze różnych liniach lotniczych. Nie pozdrawiam nie polecam !!!!!!!! ZaletyTani bilet jedyny plusWadyWszystko !!! Brak szacunku i pomocy dla klienta. -
~Krzysztof / 2021-07-22 11:36
Obsługa lotniskowa tragedia!!!!! Tragedia, tragedia WadyNie da rady dogadać się z obsługą, przy próbie zakupu dodatkowego bagażu obsługa ma to gdzieś odpowiadając że nie ma czasu podejść do okienka -
-
~Giorgo / 2021-07-18 18:43
???? ????✌️???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????? -
~Beata / 2021-07-17 13:23
Oszukują z bagażem . Jak się wylatuje to nie zwracają uwagi na bagaż podręczny chyba celowo , przy powrocie stoją z koszykiem do mierzenia i każą płacić 45 euro . Pierwszy raz moja walizka podręczna nie przeszła wytycznych linii . Ostatni raz z nimi leciałam . Uważam że jest to celowe zagranie . Jesteś w obcym kraju to zapłacisz i uszy po sobie. -
~Agnieszka / 2021-07-13 06:06
Od marca 2020r czekam na zwrot za, odwołany lot!!! Masakra -
~GR / 2021-07-09 14:59
Czas oczekiwania na połączenie ponad pół godziny, agent nie ma żadnych kompetencji i ze wszystkim biega do przełożonego, rozmowa w połowie przerwana a pomoc praktycznie żadna. ZaletyBrak -
~Grzegorz / 2021-07-08 11:48
Rozumiem nastawienie na zysk, ale jak można posadzić 13 letnie dziecko cztery rzędy dalej od rodziców? W samolocie okazuje się, że wszystkie rodziny są w dziwny sposób przemieszane. Jest to szczególnie dziwne w czasach kiedy mamy cowid. Jak można celowo zwiększać ryzyko zarażenia. -
~Jacek / 2021-07-07 13:45
Nastawienie na zysk bez indywidualnego podejścia do klienta. Rezerwacja w listopadzie 2019 na wylot w lipcu 2020. Ze względu na covid próbowałem odwołać rezerwację w marcu. Zero zwrotu pieniędzy , pobrana opłata za nadbagaż , ubezpieczenie chociaż dobrze wiedzieli że nikt nie poleci. Jedyna firma która nie zwróciła kosztów w związku z tą sytuacją. Nawet prywatna osoba w Irlandii u której miałem zarezerwowane miejsca na czas szkolenia, które zostało odwołane bez problemu o zrobiła a Ryanair odpowiedział że nie widzi podstaw. -
~Tomasz / 2021-07-01 04:52
Masakra. W Balicach Pani stwierdziła że nietrzeźwy jestem. Przy odprawie bagażowej. Ciekawe jak to zrobiła.... -
~Judwro / 2021-06-28 11:36
Zero profesjonalizmu. Bylam na wakacjach w czasie covid zadzwonilam na infolinie zapytac czy potrzebny mi test PCR po powrocie do kraju na co pani z infolinii odp ZE ONA NIE WIE!!! Serio w czasie , gdzie temat jest na topie oni nie wiedza tak podstawowych informacji?
O pieniadze za odwolany lot z kwietnia 20219 roku juz przestałam walczyc bo te zwroty to jedna wielka sciema.
Jedyny plus to mila obsluga na pokladzie samolotu za to daje dwie gwiazdki , bo cala reszta to porazkaZaletyMiła obsluga na pokladzie samolotuWadyniedoinformowany personel,
oplaty za wszystko,
brak zwrotu kasy na odwolany lot,
ciezki kontakt,
niewygodne fotele w samolotach, -
-
~Dawid / 2021-06-25 08:15
Niestety moja walizka przekroczyła 1.5 cm i kazali mi dopłacić 46 euro, niestety miałem tylko gotówkę, która nie można płacić, bo only karta ;/ WadyObsługa -
~Harry / 2021-06-18 17:46
I request to everyone, avoid this air line, they are cheater n just taking out your money, i bought ticket n at my ticket they allowed me bag with sizes, ok i got luggage bag accirding to airline, at last moment when i m going to plane they said it's nt Allowed n i have to pay extra 50 euro, ok i paid bcoz there is no option, i got return ticket by same Airline n i tried 3 days before my Flight on-line Immigration which one i was nt able to make on Ryanair website, what was more curious for me i bought this ticket from Modlin to Rome by 55 Euro n i totally paid for this airline 220 Euro, please i reauest to everyone beware from these lier, they just getting out your money in covid time and Making your trip so UNCOMFORTABLE, Avoid this airline ???????? -
~Magda / 2021-06-17 14:06
Leciałam ostatnio do Pafos z Pyrzowic, dokładnie lot w dniu 6 czerwca br. Lot wyglądał jakbym jechała na szkolną wycieczkę. Stewardzi kompletnie nie reagowali na zachowanie ludzi w samolocie, głośno wypowiadali się, że nie widzą jak ktoś nie ma ubranej maseczki. Zero jakichkolwiek informacji o tym, że na pokładzie samolotu obowiązuje noszenie maseczek. Zero profesjonalizmu. Sam samolot - plastik, fotele niewygodne, nie rozkładają się. Nawet zaoszczędzili na małej kieszonce w fotelach, żeby było gdzie włożyć telefon na czas lotu czy książkę. Lot trwał 3 godziny i nawet szklanki wody nie dadzą. Oszczędności tam gdzie nie powinni! Generalnie 1 punkt na 10. Ten jeden za punktualność bo udało się o czasie wylecieć i powrócić. -
~Maciek / 2021-06-16 17:41
Opłata 552 zł za dodanie litery do imienia. Prawie nieistniejąca obsługa. Masa innych ukrytych opłat. Wciskanie szajsu na każdym kroku. Często niestety monopolista jeśli chodzi o pewne kierunki - powinien być lepiej uregulowany. Straszna firma.
strona 20 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 18
- 19
- 20
- 21
- 22
- nastepna »