Zawsze spóźnienia, siedzimy znowu godzinę w samolocie przed startem i tak ciągle.
ZaletyTanio
WadyOpóźnienia, kosmiczne ceny na pokladzie
~Darek / 2023-06-30 12:05
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia nigdy więcej dwa loty przesiadkowe i oba spóźnione około 2 godziny każdy prze co doszło do spóźnienia na następny samolot obsługa nie chciała pomóc w żaden sposób w kontakcie z lotniskiem centrala . Jak usłyszałem jak płacą tak latają dno i wodorosty plus syf na pokładzie przez spóźnienia nie ma czasu na sprzątanie
poprostu . Nie wybierajcie połączeń z przesiadka na tą linie no chyba że będzie zapas 5 godzinny
ZaletyZero
WadyMnóstwo
~Dd82b / 2016-02-29 12:10
Ocena: 1.25 / 5
Witam, w sobotę w gdańsku miały odbyć się zawody levrone pro classic + fit festiwal oraz debiuty . 3-4 miesiące temu z wójkiem kupiliśmy bilety na zawody 1bilet 200 zł. Mieliśmy wylecieć z Modlina o godzinie 7 50. O godzinie 7 35 zostaliśmy poinformowani że samolot z powodu złych warunków atmosferycznych, przybędzie z pół godzinnym opóźnieniem. Za 45 minut znów pojawiła się informacja że samolot z powodu złych warunków atmosferycznych nie wyląduje w Modlinie, zostanie przekierowany na lotnisko Chopina. Obsługa kazała czekać 30 minut na dalsze informacje. Później zostaliśmy poinformowani że lot został odwołany i kto chce ubiegać się o zwrot biletów proszony jest o udanie się do kasy. Obok na Gate 4b samolot który miał lecieć do Wrocławia, został przekierowany na lotnisko Chopina, lotnisko Modlin podstawiło autobusy dla pasażerów z lotu do Wrocławia które miały ich dowieźć na lotnisko Chopina skąd mieli wylecieć do Wrocławia. Pasażerowie którzy mieli lecieć do Gdańska zostali potraktowani jak śmiecie i zostali zostawieni w polu 50 km od Warszawy. Nie zostały podstawione żadne autobusy, choćby które dowiozły by nas do centrum. Każdy musiał wrócić na własny koszt, na własną rękę, dziewczyna która miała wystąpić na tych zawodach, zapewne przygotowywała się kupę czasu, a przez tak bezinteresowne zachowanie obsługi jej występ stał pod znakiem zapytania. Nie zdążyliśmy na zawody wydaliśmy 600 zł żeby dowiedzieć się że samolotu nie będzie i mamy robić co chcemy, zostaliśmy potraktowani chamsko i beszczelnie. Nie polecam tego przewoźnika, oraz proszę trzymać się od lotniska Modlin jak najdalej.
Zaletybrak zalet
WadyNie wyszkolona obsługa, brak szacunku dla pasażerów, brak jakich kolwiek porad, 0 współpraca z pasażerami
~elto / 2017-12-20 20:38
Ocena: 1.25 / 5
Przy odprawie moja żona dostała miejsce 25 rzędów do tyłu. W czacie z konsultantem Ryanair otrzymałem odpowiedź: Teraz aby siedzieć obok siebie to trzeba zakupić takie miejsca.
Ciekaw jestem czy matce z dzieckiem też takiego psikusa robią. Dodatkowo na maila nękany jestem ostrzeżeniami o obostrzeniach i karach za byle g.... Niedługo ze swoich samolotów wyjmą siedzenia, a pasażerowie polecą bez bagażu i być może nago. Żenada - niech ta firma się zwija z NASZYCH lotnisk.
ZaletyPrzestały istnieć
~ewa / 2018-08-27 17:21
Ocena: 1.25 / 5
Bilet na trasie Oslo Torp nie przybył, pieniądze ściągnięto z konta. Nie istnieje droga mejlowa do reklamacji, tylko telefoniczna, czyli dalsze koszty. Po dodzwonieniu się pytają po angielsku o trasę, dzień wyjazdu, adres e/mail, stronę zamówienia, ostatnie cyfry karty płatniczej, z czego nic nie wynika. Nie polecam. Łamią prawa konsumenta na każdym kroku.
Zaletyżadne
Wadybrak możliwości załatwienia reklamacji
~herku / 2019-03-15 13:55
Ocena: 1.25 / 5
Przestrzegam przed tymi oszustami. Kolejny lot i kolejny problem. Wykupiłem dodatkowy bagaż, w dzień przed lotem dokonuję odprawy, a tu proszę, brak bagażu! Debil z infolinii mi mówi - ma pan printscreeny? Zero zainteresowania tematem - jak pajac miał i nie ma to niech on się martwi... Ręce opadają! Od poważnej firmy traktuje się, że będzie się traktowany poważnie! Czy ja muszę wiecznie dopatrywać się oszustwa i zawsze dokumentować każdy krok zakupów?!
~Kinga / 2018-08-08 14:21
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam!!:/ w piątek piszą sms-a żeby sprawdzić swój lot- okazuje się, że został odwołany. We wtorek idę do biura podróży po zwrot pieniędzy- jednak lot będzie planowo. Środa ponownie dostaje sms-a, że lot jest odwołany. Nie wiem co za głąby tam pracują... Co z tego, że dostane zwrot za bilety, jak kasa za odprawę przepadnie...
~lara / 2021-08-26 10:00
Ocena: 1.25 / 5
Oszukują na hajs, byle jak najwiecej wyciągnąć. Spóźnienia, słaba jakość, traktowanie pasażerów jak przedmiotów
~Łukasz / 2023-04-27 00:32
Ocena: 1.25 / 5
Mnóstwo ukrytych opłat, przycięte bagaże podręczne w nienajtańszej taryfie do wymiarów małego plecaka, płatna odprawa. Masakra, korzystam e ostateczności.
~Marek Barubar / 2023-09-19 21:20
Ocena: 1.25 / 5
Nie wiem skąd Ryanair ma dobrą opinię, ale tyle komplikowania życia, wyciągania pieniędzy i biurokracji nie widziałem nigdzie indziej. Wizzair niby taki "tani", a o wiele szybciej, wygodnie i bez nerwów weryfikuje pasażerów. Tu natomiast weryfikacja za każdym razem, tu pakiecik za 30€, tam weryfikacja za 10€, tu jeszcze może gwarancja miejsca, by nikt się nie z*srał za 2,5€? Najśmieszniejsza to i tak weryfikacja, gdzie trzeba zeskanować twarz 5 razy i przy okazji dosłać skan 3D swojego przyrodzenia w blenderze xDD nigdy więcej
Wadywysokie ceny, komplikacja procesu weryfikacji, tragiczna aplikacja jak i strona, totalny overhype
~Maria / 2022-11-05 12:38
Ocena: 1.25 / 5
Linia lotnicza odmawia odszkodowania i zwrotu kosztów transportu za lot opóźniony o 11 godzin.
Lot ze Szczecina (Port Lotniczy Szczecin-Goleniów im. NSZZ Solidarność) do Krakowa (Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice). Z powodu mgły lot został przełożony z 22:40 dnia 01.11 na 9:30 dnia 02.11.
Lotnisko znajduje się w odległości 60 km od Szczecina, transport na lotnisko oraz z lotniska jest więc bardzo trudny i kosztowny.
Ze względu na duży dystans od centrum na lotnisko zostaliśmy przywiezieni przez rodziców. Na lotnisko przyjechaliśmy ok. godziny 21:15, od razu po przyjechaniu poszliśmy zapytać się, czy lot się odbędzie. Dostaliśmy informację twierdzącą. O 22:15 poinformowano nas, że samolot z Krakowa do Szczecina nie moze wylądować, ok. godziny 22:50 dostaliśmy informację, że lot jest przełożony na następny dzień. Z lotniska odebrali nas rodzice, przenocowaliśmy w domu, i następnego dnia przyjechaliśmy samochodem na lotnisko (łącznie 120 km, w bardzo złych warunkach pogodowych w dniu 01.11 oraz 120 km w dniu 02.11). Za przejazd samochodem prywanym oraz nocleg w domu nie posiadamy paragonu, który możnaby umieścić w standardowym formularzu zwrotów kosztów, zaś lotnisko odmawia przyjęcia wniowisku o zwrot kosztów bez paragonu.
Pomijając straty związane z samym opóźnieniem, nieoobecnością w pracy i nieprzespaną nocą , jeżdzenie samochodem z lotniska do domu oraz z domu i na lotnisko wyceniam na ok. 120 zł (koszt paliwa) które lotnisko odmawia zwrócić
ZaletyBRAK
WadyLinia odmawia wypłacenia odszkodowania / zwrotu kosztu transportu za lot opóźniony o 11 godzin
~Mariola / 2023-03-05 17:45
Ocena: 1.25 / 5
Ciasno jak w beczce śledzi, nawet oparcia nie można odchylić, bo udusisz pasażera z tyłu! Brak jakichkolwiek pojemników lub siatek na śmieci. Twarde, wysiedziane fotele (lot do Las Palmas trwający ponad 5 godzin) masakra!!! Ohydne, nienadające się do jedzenia kanapki! Oczekiwanie na bagaż w Katowicach - po 65 minutach pojawiły się pierwsze walizki na taśmie!!! Nigdy więcej takiego przewoźnika!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
WadyCiasnota. Brak pojemnika na śmieci. Stare, wysiedziane fotele. Ohydne jedzenie na pokładzie, nic gorszego nigdy nie kupiłam. Jedna wielka porażka!
~MAWOJ / 2016-03-29 09:29
Ocena: 1.25 / 5
Właśnie siedzę trzecią godzinę na lotnisku w Modlinie i czekam na naprawę oświetlenia samolotu do Londynu. Nikt nic nie wie. Rysnair miał wydawać bony na posiłki i napoje, ale po zadaniu pytania obsługa zniknęła i nie ma nikogo. Siedzimy na brudnej posadzce bo krzeseł wystarcza dla kilu osób a pasażerów komplet.
ZaletyNie ma
WadyWszelkie możliwe. Nigdy wiecej Ryznair. Dla tej linii obowiązuje zasada: klient nasz wróg
Internet, czego ogromnie żałuje
~Meg / 2019-07-15 12:44
Ocena: 1.25 / 5
Zdecydowanie odradzam. Komfort lotu-porażka, jak w puszce. Obsługa hmmm pozostawia wiele do życzenia, co chwilę coś sprzedają, rozumiem żywność, ale zdrapki już były przesadą. Zniszczono mi walizkę, a była pierwszy raz użyta. Za bagaż rejestrowany dopłacałam 300zl. Nie uznali szkody ponieważ nie zgłosiłam na lotnisku (poprostu z własnej niewiedzy). Wydaje mi się, że lepiej wybrać droższe linie. Latalam LOTEM, LUFTHANSA, a nawet jakimis tunezyjskimi liniami i było wszystko w porzadku. Malo tego, napoje, obiad, ciastko było w cenie. W Ryanair 0,5 l Primavera 3euro... ŻENADA
ZaletyZERO ZALET
WadySAME WADY
~Michal / 2022-07-06 11:37
Ocena: 1.25 / 5
Bilety tanie, natomiast później za każda rzecz trzeba płacić. Przykładowo za odprawę ba lotnisku we dwie osoby 528zl. Nigdy więcej nie polecę, bo nie lubie jak traktuje się mnie jak śmiecia.
~mocny / 2021-09-23 17:59
Ocena: 1.25 / 5
Po raz trzeci po lądowaniu w Pyrzowicach, czekałem 2h40min na bagaże, czas po odprawie celnej do odebrania walizki z taśmy. Poprzednio było ponad 3h, więc jest progres. Samoloty i obsługa w trakcie lotu OK
~Niezadowolony pasażer / 2024-07-15 09:54
Ocena: 1.25 / 5
Fatalna organizacja podróży. Brak informacji. Zamieszanie. Lot odwołany po tym jak pasażerowie byli już w samolocie.
ZaletyLoty bezpośrednie
WadyCeny, organizacja - wykorzystywanie sytuacji, że to jedna z niewielu linii oferujących połączenia bezpośrednie.
~Oliwia / 2023-06-09 12:00
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam, straszne opoznienia, słaba organizacja, brak doinformowania pasazerow
~Pasażer / 2023-10-01 06:25
Ocena: 1.25 / 5
Pobrano opłatę dodatkową. Pierwszy raz korzystaliśmy, informacja nieczytelna. Cwaniactwo.
~Paulaerr / 2018-06-18 05:00
Ocena: 1.25 / 5
Najgorsza firma z która miałam odczynienia lecieć. Szczerze nie polecam