Bilet kosztował 1 zl (kupiony trzy miesiące wcześniej), no i tak okazało się, że za odprawę bagażową płacę SAM, kazali mi jak jakiemuś szmaciarzowi samemu ostęplować walizkę, samemu ją wrzucać do luku i jeszcze za to zapłacić... Później w samolocie okazało się, że za trzeba płacić za toaletę :(((((((((( DNO TOTALNE, jakieś grube babsko "puściła pawia" bo nażarła się przeterminowanych chipsów w promocji za 2,4 EURO!!!!!!!!!!!! Przyszli posprzątać,baba zamknęła się w toalecie ze wstydu. Podchmieleni robotnicy, lecący i do pracy (nasikali do wiadra z wodą którą myli podłogę). Jezus MARIA!!!!!!!
NIGDY WIĘCEJ TAKICH LOTÓW.
Jakiś człowiek na koniec kłócił się o koszty pralni z obsługą, stwierdził że najpierw kobieta a później "robotnicy" pobrudzili jemu i jego zonie ubranie. Miał pecha... Nie wiem czy mu oddadzą za ubrania, uciekłem jak najszybciej ....
Zaletychipsy na przeczyszczenie
Wadypłatna toaleta!!!!!!!!!!!!!
1miesiąc - 10 zł + koszty dodatkowe 750 zł
~Sylwia / 2024-04-06 09:08
Ocena: 1.33 / 5
Witam pracownik o numerze przepustki 1414 nie powinien pracować z ludźmi jest złośliwy i nie kompetentny przepuszcza duże torby w podręcznym bagażu tylko dlatego że są materiałowe i wie że i tak zmieszczą się do pojemnika mierząc ego a osoby które mają wymiarowy bagaż ale z tworzywa które się nie ugina specjalnie łowi z kolejki i robi problemy TACY LUDZIE NIE POWINNI PRACOWAĆ JAKO PERSONEL!!!!!
~Adam / 2022-11-15 07:35
Ocena: 1.25 / 5
Brud i syf a do tego mało miejsca na nogi - jedne z najgorszych linii lotniczych jakie znam
ZaletyBrak
WadyBrak zalet
~Adam / 2025-06-07 18:22
Ocena: 1.25 / 5
Boarding to porażka. Dzieci losują miejsca przy wyjściu awaryjnym a matki w drugim końcu samolotu. Dziadek nie leci z babcią itp. A ludzie mokną na zewnątrz bo nie mogą wejść. Dwa loty i za każdym razem to samo. Setki lotów innymi liniami i tam nic podobnego. Organizacja 0, samoloty?
~Agnieszka / 2019-06-06 21:12
Ocena: 1.25 / 5
Prawie 3 godz opóźnienia. Male dzieci placza.. Maskara
~Angelika / 2022-09-10 07:11
Ocena: 1.25 / 5
Lot Mediolan- Gdańsk. Zakończył się na lądowaniu we Wrocławiu. Stewardesy w samolocie ściemniały nas, ze zrekompensują nam to i dostaniemy nocleg i transport do Gdańska. Nie dostaliśmy nawet butelki wody. Na lotnisku powiedzieli, ze mamy działać na własna rękę ????. Po jakiejś godzinie lotnisko sie lituje (to nie ryainar- on do końca miał nas gdzieś) za co dziękujemy i zamawia nam busy, ale to nie był ich obowiązek. Nigdy już nie polecę to linia !!!! Dno
WadyWad tyle, ze szkoda słów
~Astal / 2018-07-26 12:03
Ocena: 1.25 / 5
Zawsze spóźnienia, siedzimy znowu godzinę w samolocie przed startem i tak ciągle.
ZaletyTanio
WadyOpóźnienia, kosmiczne ceny na pokladzie
~Darek / 2023-06-30 12:05
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia nigdy więcej dwa loty przesiadkowe i oba spóźnione około 2 godziny każdy prze co doszło do spóźnienia na następny samolot obsługa nie chciała pomóc w żaden sposób w kontakcie z lotniskiem centrala . Jak usłyszałem jak płacą tak latają dno i wodorosty plus syf na pokładzie przez spóźnienia nie ma czasu na sprzątanie
poprostu . Nie wybierajcie połączeń z przesiadka na tą linie no chyba że będzie zapas 5 godzinny
ZaletyZero
WadyMnóstwo
~Dd82b / 2016-02-29 12:10
Ocena: 1.25 / 5
Witam, w sobotę w gdańsku miały odbyć się zawody levrone pro classic + fit festiwal oraz debiuty . 3-4 miesiące temu z wójkiem kupiliśmy bilety na zawody 1bilet 200 zł. Mieliśmy wylecieć z Modlina o godzinie 7 50. O godzinie 7 35 zostaliśmy poinformowani że samolot z powodu złych warunków atmosferycznych, przybędzie z pół godzinnym opóźnieniem. Za 45 minut znów pojawiła się informacja że samolot z powodu złych warunków atmosferycznych nie wyląduje w Modlinie, zostanie przekierowany na lotnisko Chopina. Obsługa kazała czekać 30 minut na dalsze informacje. Później zostaliśmy poinformowani że lot został odwołany i kto chce ubiegać się o zwrot biletów proszony jest o udanie się do kasy. Obok na Gate 4b samolot który miał lecieć do Wrocławia, został przekierowany na lotnisko Chopina, lotnisko Modlin podstawiło autobusy dla pasażerów z lotu do Wrocławia które miały ich dowieźć na lotnisko Chopina skąd mieli wylecieć do Wrocławia. Pasażerowie którzy mieli lecieć do Gdańska zostali potraktowani jak śmiecie i zostali zostawieni w polu 50 km od Warszawy. Nie zostały podstawione żadne autobusy, choćby które dowiozły by nas do centrum. Każdy musiał wrócić na własny koszt, na własną rękę, dziewczyna która miała wystąpić na tych zawodach, zapewne przygotowywała się kupę czasu, a przez tak bezinteresowne zachowanie obsługi jej występ stał pod znakiem zapytania. Nie zdążyliśmy na zawody wydaliśmy 600 zł żeby dowiedzieć się że samolotu nie będzie i mamy robić co chcemy, zostaliśmy potraktowani chamsko i beszczelnie. Nie polecam tego przewoźnika, oraz proszę trzymać się od lotniska Modlin jak najdalej.
Zaletybrak zalet
WadyNie wyszkolona obsługa, brak szacunku dla pasażerów, brak jakich kolwiek porad, 0 współpraca z pasażerami
~Edyta / 2025-07-22 22:34
Ocena: 1.25 / 5
Katastrofa. Obsługa klienta nie istnieje. Skontaktować można się jedynie z botem który nie odpowie na proste pytanie. Nie można dokonać zmian w danych do rezerwacji. Instrukcje mówią o jednym a system wylicza co innego. Tragedia to były moje ostatnie rezerwację. Z wcześniejszymi również były problemy ale wtedy jeszcze był kontakt z człowiekiem.
ZaletyBrak
~elto / 2017-12-20 20:38
Ocena: 1.25 / 5
Przy odprawie moja żona dostała miejsce 25 rzędów do tyłu. W czacie z konsultantem Ryanair otrzymałem odpowiedź: Teraz aby siedzieć obok siebie to trzeba zakupić takie miejsca.
Ciekaw jestem czy matce z dzieckiem też takiego psikusa robią. Dodatkowo na maila nękany jestem ostrzeżeniami o obostrzeniach i karach za byle g.... Niedługo ze swoich samolotów wyjmą siedzenia, a pasażerowie polecą bez bagażu i być może nago. Żenada - niech ta firma się zwija z NASZYCH lotnisk.
ZaletyPrzestały istnieć
~ewa / 2018-08-27 17:21
Ocena: 1.25 / 5
Bilet na trasie Oslo Torp nie przybył, pieniądze ściągnięto z konta. Nie istnieje droga mejlowa do reklamacji, tylko telefoniczna, czyli dalsze koszty. Po dodzwonieniu się pytają po angielsku o trasę, dzień wyjazdu, adres e/mail, stronę zamówienia, ostatnie cyfry karty płatniczej, z czego nic nie wynika. Nie polecam. Łamią prawa konsumenta na każdym kroku.
Zaletyżadne
Wadybrak możliwości załatwienia reklamacji
~Ggggg / 2025-09-17 10:12
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam lini lotniczych Rayaner podstawowym problem tych lini jest brak infolini a pisanie na czacie mija się z celem ponieważ odpowiedzi są systemowe pisząc na temat swojej sprawy system odp na zupełnie inny temat !!!
ZaletyBrak
WadyNajwiększą wadą jest brak kontaktu z firmą !!!to powinno być priorytetem szanującej się firmy nie skorzystam już z usług tej firmy !!!
~herku / 2019-03-15 13:55
Ocena: 1.25 / 5
Przestrzegam przed tymi oszustami. Kolejny lot i kolejny problem. Wykupiłem dodatkowy bagaż, w dzień przed lotem dokonuję odprawy, a tu proszę, brak bagażu! Debil z infolinii mi mówi - ma pan printscreeny? Zero zainteresowania tematem - jak pajac miał i nie ma to niech on się martwi... Ręce opadają! Od poważnej firmy traktuje się, że będzie się traktowany poważnie! Czy ja muszę wiecznie dopatrywać się oszustwa i zawsze dokumentować każdy krok zakupów?!
~Kinga / 2018-08-08 14:21
Ocena: 1.25 / 5
Nie polecam!!:/ w piątek piszą sms-a żeby sprawdzić swój lot- okazuje się, że został odwołany. We wtorek idę do biura podróży po zwrot pieniędzy- jednak lot będzie planowo. Środa ponownie dostaje sms-a, że lot jest odwołany. Nie wiem co za głąby tam pracują... Co z tego, że dostane zwrot za bilety, jak kasa za odprawę przepadnie...
~lara / 2021-08-26 10:00
Ocena: 1.25 / 5
Oszukują na hajs, byle jak najwiecej wyciągnąć. Spóźnienia, słaba jakość, traktowanie pasażerów jak przedmiotów
~Łukasz / 2023-04-27 00:32
Ocena: 1.25 / 5
Mnóstwo ukrytych opłat, przycięte bagaże podręczne w nienajtańszej taryfie do wymiarów małego plecaka, płatna odprawa. Masakra, korzystam e ostateczności.
~Marek Barubar / 2023-09-19 21:20
Ocena: 1.25 / 5
Nie wiem skąd Ryanair ma dobrą opinię, ale tyle komplikowania życia, wyciągania pieniędzy i biurokracji nie widziałem nigdzie indziej. Wizzair niby taki "tani", a o wiele szybciej, wygodnie i bez nerwów weryfikuje pasażerów. Tu natomiast weryfikacja za każdym razem, tu pakiecik za 30€, tam weryfikacja za 10€, tu jeszcze może gwarancja miejsca, by nikt się nie z*srał za 2,5€? Najśmieszniejsza to i tak weryfikacja, gdzie trzeba zeskanować twarz 5 razy i przy okazji dosłać skan 3D swojego przyrodzenia w blenderze xDD nigdy więcej
Wadywysokie ceny, komplikacja procesu weryfikacji, tragiczna aplikacja jak i strona, totalny overhype
~Maria / 2022-11-05 12:38
Ocena: 1.25 / 5
Linia lotnicza odmawia odszkodowania i zwrotu kosztów transportu za lot opóźniony o 11 godzin.
Lot ze Szczecina (Port Lotniczy Szczecin-Goleniów im. NSZZ Solidarność) do Krakowa (Międzynarodowy Port Lotniczy im. Jana Pawła II Kraków-Balice). Z powodu mgły lot został przełożony z 22:40 dnia 01.11 na 9:30 dnia 02.11.
Lotnisko znajduje się w odległości 60 km od Szczecina, transport na lotnisko oraz z lotniska jest więc bardzo trudny i kosztowny.
Ze względu na duży dystans od centrum na lotnisko zostaliśmy przywiezieni przez rodziców. Na lotnisko przyjechaliśmy ok. godziny 21:15, od razu po przyjechaniu poszliśmy zapytać się, czy lot się odbędzie. Dostaliśmy informację twierdzącą. O 22:15 poinformowano nas, że samolot z Krakowa do Szczecina nie moze wylądować, ok. godziny 22:50 dostaliśmy informację, że lot jest przełożony na następny dzień. Z lotniska odebrali nas rodzice, przenocowaliśmy w domu, i następnego dnia przyjechaliśmy samochodem na lotnisko (łącznie 120 km, w bardzo złych warunkach pogodowych w dniu 01.11 oraz 120 km w dniu 02.11). Za przejazd samochodem prywanym oraz nocleg w domu nie posiadamy paragonu, który możnaby umieścić w standardowym formularzu zwrotów kosztów, zaś lotnisko odmawia przyjęcia wniowisku o zwrot kosztów bez paragonu.
Pomijając straty związane z samym opóźnieniem, nieoobecnością w pracy i nieprzespaną nocą , jeżdzenie samochodem z lotniska do domu oraz z domu i na lotnisko wyceniam na ok. 120 zł (koszt paliwa) które lotnisko odmawia zwrócić
ZaletyBRAK
WadyLinia odmawia wypłacenia odszkodowania / zwrotu kosztu transportu za lot opóźniony o 11 godzin
~Mariola / 2023-03-05 17:45
Ocena: 1.25 / 5
Ciasno jak w beczce śledzi, nawet oparcia nie można odchylić, bo udusisz pasażera z tyłu! Brak jakichkolwiek pojemników lub siatek na śmieci. Twarde, wysiedziane fotele (lot do Las Palmas trwający ponad 5 godzin) masakra!!! Ohydne, nienadające się do jedzenia kanapki! Oczekiwanie na bagaż w Katowicach - po 65 minutach pojawiły się pierwsze walizki na taśmie!!! Nigdy więcej takiego przewoźnika!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletybrak
WadyCiasnota. Brak pojemnika na śmieci. Stare, wysiedziane fotele. Ohydne jedzenie na pokładzie, nic gorszego nigdy nie kupiłam. Jedna wielka porażka!