Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Tomasz / 2021-08-31 12:57
    Ocena: 1.25 / 5
    Lecieliśmy z Berlina na Fuertawenture aplikacja do pobrania karty pokładowej nie działała i przy odprawie pani poinformowała nas ze prawdopodobnie biuro podróży podało zły kod rezerwacji wiec musimy zapłacić dodatkowo 165 euro za karty pokładowe po zapłaceniu i wydrukowaniu przez panią kart pokładowych okazało się ze numer rezerwacji jest poprawny ale pieniądze zostały skasowane przy powrocie sytuacja się powtórzyła i nie było Tlumaczenia ze nie można pobrać karty pokładowej nic nie dały wiec musieliśmy zapłacić jeszcze raz 165 euro w skrycie urlop kosztował nas o 330 euro więcej
    Ogólne zamieszanie przy odprawie bagażowej
    Latamy od 20 lat ale cis takiego jak w tej lini lotniczej to jakiś dramat.Napewno nie skusimy się już więcej na lot tymi liniami.I na koniec zacięły się drzwi w samolocie i naprawa trwała 40 min
    WadyWszystkie
  • ~Joanna / 2021-08-29 15:41
    Ocena: 2.50 / 5
    Szefowa rejsu nr FR1426 z Alicante do Gdańska w dniu 29.08.2021 przed zakończeniem bordingu pozwoliła dwóm pasażerom na zajęcie naszych miejsc. Gdy przyszliśmy z mężem oznajmiła cytuję „muszą wrócić na swoje miejsca ponieważ niestety państwo przyszli”. Gdy spytałam dlaczego „niestety” odpowiedziała ze nie mówiła do mnie. Uważam takie zachowanie za niekulturalne a przede wszystkim nieprofesjonalne.
  • ~Oksi / 2021-08-28 11:19
    Ocena: 3.75 / 5
    Załoga Ryanair mogła by być bardziej pomocna i wyrozumiała. Przez to że lotnisko na Majorce jest dosyć wielkie, dotarliśmy do bramek po zamknięciu bramek, ale przed wylotem samolotu, ale pani od ryanair nie próbowała nawet nic tym zrobić, prosiliśmy by zadzwoniła na pokład, ale kobieta z obojętnym wyrazem twarzy powiedziała że to nasza wina i nasz problem. Później się okazało że nie tylko my nie zdążyliśmy na swój lot. Następny lot, na który kupiliśmy bilety był opóźniony o 15 minut. I to o czymś mówi - firma Ryanair robi biznes i tylko o to jej chodzi, a nie o dostarczenie dobrej jakości usług i sprawienia przyjemnego wrażenia na swoich klientów.
    ZaletyTanie bilety, przeważnie uprzejma załoga
    WadyBrak elastyczności na korzyść klienta, brak chęci pomóc klientowi i traktowanie go jako przedmiotu z kupy gratów
  • ~lara / 2021-08-26 10:00
    Ocena: 1.25 / 5
    Oszukują na hajs, byle jak najwiecej wyciągnąć. Spóźnienia, słaba jakość, traktowanie pasażerów jak przedmiotów
  • ~Keysor / 2021-08-21 12:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, zero dbania o bezpieczeństwo ani o zdrowie klienta. Samolot ledwo ląduje ludzie wyciadają i wsiadają od razu kolejni, pasy często nie działają. Na stronie napisane że zaświadczenie od lekarza potrzebne żeby nie mieć maseczki, w samolocie już potrzebne inne zaświadczenie ryanair z dupy o którym nigdzie nic nie jest napisane co od razu mówie to kazali mi dzwonić do obsługi klienta i zgłaszać. Szkoda że nigdy ta obsługa nie odbiera swoją drogą. Cena podsumowując wszystkie kroki niekiedy dorównuje z Emiratami.
    ZaletyBrak
  • ~Konrad / 2021-08-19 19:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia po prostu ładowanie awaryjnie 20 km od docelowego lotniska bardzo mało miejsca fatalna obsługa 2 godziny czekania w samolocie na busa
    ZaletyNic
    WadyWszystkie
  • ~Zenek / 2021-08-10 21:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Poieram opinię innych nie liczy się dlanich klient tylko kasa raz nie puścimy drugi raz przyjdzie kupić bilet. Jeszcze przyjdzie czas że to oni będą prosić klienta aby zechciał skorzystac z ich uslugi. Dla mnie to porażka jak firma rajaner traktuje swoich klientów!!!!!!!!!
    ZaletyNie znam
    WadyJest ich mnóstwo
  • ~Fred / 2021-08-09 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Robią z ludzi debili dokumenty sprawdzają 5 minut przed wylotem po czym osoby podróżujące nie maja czasu na ich uzupełnienie ponieważ zamykają bramki… żerują na tym żeby po raz drugi kupić bilet ! Pandemia im sprzyja! Nie polecam!!!!!!….
  • ~Radek / 2021-08-04 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza lina lotnisza . Nie polecam tragedia Don w liniach lotniczych najgorszy przewoźnik.
    ZaletyBrak zalet to najgorsza linia lotnicza
  • ~BOB / 2021-08-04 00:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Po dowołaniu terminu wylotu przez Ryanair pracownicy odmawiali podania informacji o rezerwacji mimo, iż posiadałem wszystkie dane osób lecących. Mimo pism o zwrot pieniędzy cisza. To JUŻ KOLEJNY TAKI PRZYPADEK Z TYM „przewoźnikiem”. Poprzedni incydent załatwiałem przez znajomego IRLANDCZYKA i oddali pieniądze. Wygląda to na pazerność polskiej obsługi lub przewoźnika, bezczelna dyskryminującego POLSKIEGO pasażera !!!
    WadyNiepomocna polska infolinia. Nie znają definicji danych osobowych. Utrudniają podanie informacji o rezerwacji.
    To samo dotyczy reklamacji.
  • ~Grzesiek / 2021-08-03 12:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Linia olewa pasażerów.
    Wykupiłem lot do Brukseli w lutym 2020 na kwiecień 2020. Niestety COVID-19. Odwołano loty.
    Zapłaciłem za lot dla 2 osób. Nie można odzyskać pieniędzy ani nie można było przełożyć lotu na inne terminy. Całkowity brak kontaktu (infolinia płatna), brak odpowiedzi na maile.
    W Wizzair dużo lepsza obsługa. Mogłem w ramach odwołanego lotu wziąć inny i do tego z 20% bonifkatą.
    Ryanair - kompletne dno obsługowe.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentna obsługa i cwaniactwo przewoźnika
  • ~Pasażer / 2021-08-03 09:12
    Ocena: 1.00 / 5
    To co wyprawiają Ci ludzie z obsługi jest poniżej godności , właśnie zostawili ileś ludzi na lotnisku , nie martwiąc się że zostawiają małe dzieci ,starszych ludzi chociaż są w pełni zaszczepieni, mieli negatywne testy. Tak właśnie było dzisiaj na lotnisku w Poznaniu lot do Bristolu . Linie straszne nie dbają o swoich klientów, trzeba nie mieć serca żeby zostawić ojca z małym dzieckiem, zwykłe chamstwo strach korzystać z tych linii.
  • ~Aleksandra / 2021-08-02 23:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Leciałam w lipcu. Obsługa nie reaguje na brak masek podczas lotu. Przestrzegaliśmy restrykcji w czasie urlopu i taki lot mógł wszystko schrzanić. Gdzie tu sens?
  • ~Krzysztof / 2021-08-01 19:39
    Ocena: 1.00 / 5
    W dniu dziejszym 1.08.2021 samolot raynira odleciał bez 27 osób.odprawa trwała od 18.10 do godz 19. Wpuścili nas di strefy samolot stał ale nie wpuścili nas na pokład. Po chwili odleciał. Skandal.
    ZaletyŻadnych
  • ~Jolanta / 2021-08-01 19:08
    Ocena: 4.50 / 5
    Congratulations ! super flight 737 Bristol-Poznań 07/31/2021, the best on-board service and the best landing. Pilots are the best!
  • ~Elka / 2021-08-01 18:11
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem mocno oburzona, zdegustowana i rozczarowana odprawą bagażową na lotnisku w Balicach. Odprawa bagażowa wszystkich lotów Ryanair miała odbywać się przy kilku stanowiskach, liczba stanowisk zmieniała się co chwilę, przy czym najczęściej były to trzy działające. Po 1,5 godzinie stania w kolejce pracownik lotniska wezwał do odprawy bagażowej pasażerów lecących na jeden z trzech zbliżających się i odlatujących w tym samym czasie lotów. Zrobił się istny młyn. Po 15 minutach wezwano pasażerów na drugi i trzeci lot z tej samej godziny. Ludzie mocno zdenerwowani przepychali i wpychali się. Nikt z obsługi nie raczył zapanować nad tym bałaganem. Pomimo pośpiechu pracownica przy odprawie bagażowej komentowała całą sytuacją stwierdzeniem, że do odprawy bagażowej przychodzi się dwie godziny przed lotem. Na lotnisko w Balicach trzeba przychodzić 4 godziny przed lotem, bo do samej odprawy bagażowej stoi się od 2,5 do 3 godzin.
    Zaletybrak
    WadyObsługa na lotnisku
  • ~KubaAbuk / 2021-07-29 17:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Jakość obsługi telefonicznej pozostawia naprawdę wiele do życzenia. W innych konkurencyjnych liniach wygląda to zupełnie inaczej. Podczas rozmowy telefonicznej Pani obsługująca była totalnie niekompetentna. Jakoś obsługi była żenująca i Pani po prostu nie chciała pomóc. Następnym razem zdecyduje się na Państwa konkurencję. Pozdrawiam
    Zaletybrak
    WadyJakoś obsługi klienta (infolinia,chat)
  • ~Jarosław / 2021-07-25 12:51
    Ocena: 1.00 / 5
    K**wy nie ludzie, te świnie specjalnie robią pod górę. Najgorsza linia lotnicza . Nie polecam !!!
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
  • ~Marek / 2021-07-22 22:13
    Ocena: 5.00 / 5
    Lot FR2336 london poznan... 22.07.2021 departure from london stansted 19:20 .....
    The best service ever! Nice... smooth and pleasure!
    All crews very helpful and kind! THANK YOU LADIES AND GENTLEMEN!!
    Even Grant testing better :)) because of great service!!
    Keep doing guys ????????????????
    ZaletyGreat service ????????????
    WadyNot at all!!!!!
  • ~Lolllllllka / 2021-07-22 11:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie miła obsługa, zero pomocy dla pasażera. Tak samo jak próba dodzwonienia się na infolinie ponad godzinę i nic tak samo jak na chacie czekać w kolejce pół godziny po rozpisaniu problemu zero odpowiedzi od obsługi klienta. W życiu nie leciałam tak problematyczna linia lotnicza. Nie polecam nikomu latanie tym syfem. Pracownicy raynair są najgorsza obsługa z jaka się spotkałam w prze różnych liniach lotniczych. Nie pozdrawiam nie polecam !!!!!!!!
    ZaletyTani bilet jedyny plus
    WadyWszystko !!! Brak szacunku i pomocy dla klienta.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960