Ludzie!!!
Koniec świata się chyba zbliża!!!
Ryanair zwrócił mi pięniądze za odwołany lot (z sierpnia 2020).
Ciężko mi pisać, bo obiema rękami trzymam za szczękę,
bo mi cały czas opada...
-pozdrawiam
-i życzę tego samego wszystkim ich klientom
Piotr
Zaletymiłe wspomnienia z wakacji na które udało się polecieć
Wadywięcej nie skorzystam
~Piotr / 2021-11-17 19:40
Ocena: 1.50 / 5
Wczoraj mielismy przekierowany lot z Krakowa do Katowic zapakowli nas w jakies autobusy bez dystansu jak jakies worki ziemniakow .Obsluga na poziomie dna slamazarna,zapytasz o cos to uslyszysz arogancka odpowiedz:NIE MUSI PAN LECIEC,woli posmiac sie z jakis glupot niz porozmawiac i udzielic informacji gdzie sie udac i co robic , kompletny brak powagi i profesjonalizmu jak dzieci.
STANOWCZO odradzam i lepiej poszukac czegos innego .
ZaletyZadnych
WadyBrak kompetencji i zrozumienia
~Piotrek / 2018-08-20 06:09
Ocena: 1.50 / 5
Omijać takie linie lotnicze szerokim łukiem, na wszystkim chcą zarobić a kwintesencją ich bezczelności był nakaz zabrania torby bagazowej jako bagaz podręczny. Dno
ZaletyNie ma
WadyNie miła obsługa, złodzieje, opoznione loty
~Raf / 2024-04-13 23:52
Ocena: 1.50 / 5
Naciagacze i oszuści to tak w duzym skrócie.
Firma rozwaliła walizkę i nadal po dwoch miesiac brak zadnej odpowiedzi oraz rekompesaty za zniszczenia.
ZaletyBrak
WadyOd momentu pierwszego kontaktu z obsługą i linią az po wyjscie z samolotu
~Rafal / 2023-04-19 11:25
Ocena: 1.50 / 5
Kompletnie chaotyczne zarzadzanie. Fatalna logistyka i zlewanie klienta. Dokonalem rezerwacji biletu z potwierdzenie na moim profilu u Ryanair a dzien przed odprawa rezerwacja sie blokuje i nie pozwala mi przejsc do odprawy. Okazalo sie dopiero po telefonach do oslugi ze nie pobrali mi pieniedzy z karty. Na ten lot juz wyprzedali moje miejsca i mozecie sie walic.
~Robert / 2025-08-05 19:17
Ocena: 1.50 / 5
I rate Ryanair extremely critically
Oceniam firmę Ryanair jak najbardziej krytycznie. Aplikacja, którą firma udostępnia pasażerom, nie jest aktualizowana w czasie rzeczywistym. W wyniku tego spóźniłem się na lot, ponieważ zmieniono bramkę, a informacja o tym nie pojawiła się w aplikacji. Nie otrzymałem żadnego SMS-a, maila ani żadnego innego powiadomienia. Na lotnisku byłem około dwóch i pół godziny przed odlotem, a przy wskazanej bramce czekałem półtorej godziny. Gdyby aplikacja pokazała nową bramkę — jak powinna — bez problemu zdążyłbym dojść do właściwego miejsca. Czekałem pod niewłaściwą bramką tylko dlatego, że taką informację podawała aplikacja Ryanair.
Na moją skargę otrzymałem odpowiedź, że to pasażer jest odpowiedzialny za śledzenie wszystkich źródeł informacji. Firma całkowicie pominęła jednak temat aplikacji, mimo że wysłałem zrzut ekranu z godziny 20:55 pokazujący błędną informację o bramce — na 30 minut przed odlotem zaplanowanym na 21:25. To byłby wystarczający czas, aby dotrzeć do właściwej bramki, gdyby tylko aplikacja działała prawidłowo.
Ogłoszenia przez megafony są często trudne do wychwycenia, zwłaszcza że jest ich bardzo dużo, a pasażerowie często skupiają się na telefonach albo odpoczywają. Jeżeli Ryanair oferuje aplikację do informacji o locie i nie ostrzega o możliwych opóźnieniach aktualizacji, to ignorowanie tego problemu w odpowiedzi na skargę uważam za nieprofesjonalne i wprowadzające w błąd.
Ponieważ był to ostatni lot tego dnia, byłem zmuszony kupić bilet na kolejny poranny lot, żeby w ogóle dotrzeć do celu. Odpowiedź Ryanair była lekceważąca i nie na temat. Czuję, że zostałem wprowadzony w błąd i pozostawiony sam z konsekwencjami błędu w systemie.
I rate Ryanair extremely critically. The app provided to passengers is not updated in real time. As a result, I missed my flight because the gate was changed without any update appearing in the app. I received no SMS, no email, and no other notification. I arrived at the airport about two and a half hours before departure and waited at the indicated gate for one and a half hours. If the app had shown the updated gate — as it should — I would have had plenty of time to reach the correct one. I only waited at the wrong gate because that was the information given in the Ryanair app.
Ryanair responded to my complaint by saying that it’s the passenger’s responsibility to monitor all sources of information. However, they completely ignored the issue with the app, even though I sent a screenshot showing the outdated gate info at 20:55 — thirty minutes before the scheduled departure at 21:25. That would’ve been enough time to get to the correct gate, if the app had been accurate.
The loudspeaker announcements at airports are often hard to notice, especially since there are many of them and passengers are usually focused on their phones or simply resting. If Ryanair offers an app for travel information and doesn’t warn about possible update delays, then it’s misleading and unprofessional to ignore this in their response.
This was the last flight of the day, so I was forced to buy a new ticket for the next morning just to reach my destination. I find the reply I received dismissive and off-topic. I feel I was misled and left alone with the consequences of a system error
WadyBrak odpowiedzialnosci za swoje zaniedbania!
~Shad / 2021-04-22 12:18
Ocena: 1.50 / 5
Oszuści, zwrot tylko za bilet a cała reszta w dup... Lot odwołany od razu po zabookowaniu!
Nie można było poinformować w czasie kupna biletu że się nie odbędzie a nie 10 minut po tym? Tak chcecie sobie odrobić straty? NIGDY WIĘCEJ
ZaletyBrak zalet
WadyZabraknie tabelki na wpisanie wad.
~Slawek / 2019-08-14 21:14
Ocena: 1.50 / 5
Lot modlin- żym zamówiłem jeden bilet na cztery osoby po odprawie wszyscy siedzą gdzie indziej porażka. Lot w obie strony opóźniony. Najgorsze to to że nie siedzi się z rodziną. Ze mną leciała córka 10 lat i siedziała oddzielnie. Dla mnie to są to oszuści i nigdy więcej nie polecę tymi liniami.
ZaletyBrak
~Stanisław / 2022-08-05 09:54
Ocena: 1.50 / 5
Ryanem nie realizuje usług poprzez polecanych przez siebie podwykonawców.Jak oszukuje na tzw. słupy to mysli, że jest niewinny.
~Szihom / 2018-09-01 22:30
Ocena: 1.50 / 5
1) system specjalnie roZdziela osoby odprawiającego się razem aby wymusić zakup pierwszeństwa wejścia i wybór miejsca
2) brak możliwości oddania bagażu przy odprawie na lotnisku trzeba z nim biegac po schodach (Balice) ii oddawać przy samolocie
3) wiecznie opóźnione loty
ZaletyMiły staff w samolocie
~Tomek / 2022-04-04 19:20
Ocena: 1.50 / 5
Traktowanie pasażerów jak bydło, brak jakiejkolwiek pomocy, kobieta znosząca wózek dziecięcy z dzieckiem po schodach na lotnisku w Londynie, nikt nie pomógł, stali się patrzyli. Spóźniony samolot i nerwem zachowanie załogi która pośpiszala pasażerów. Nigdy więcej, chyba tylko w Afryce może być gorzej.
ZaletyBezproblemowy start i londowanie samolotu.
WadyObsługa, dopłaty, traktowanie ludzi jak bydło.
~Totalnie niezadowoleni / 2022-01-11 20:22
Ocena: 1.50 / 5
Masakra, wybraliśmy losowe miejsca pracy,y kupnie biletów żeby nie dopłacać.
Okazało się, że ja mam 33c a mąż 9c . Q samolocie okazało się że było ok 10 wolnych miejsc w tym nawet rząd 3wolnych obok siebie i równie głupie system nie posadził nas obok siebie tylko w odległych miejscach. Masakra. Nigdy więcej nie lecę tymi głupimi liniami!!!
Współczuję poziomu inteligencji!
ZaletyTotalne zero
WadyMultum.
~Urszula / 2022-04-07 19:30
Ocena: 1.50 / 5
Jak im pasowało przełożyłem lot jak Angole wymyślili 10 dni kwarantanny i chciałem miesiąc wcześniej przełożyć lot to mi wylot przepadł. Bo nie z ich winy słaba firma i słabe podejście do klienta.
ZaletyBrak
WadySłabe beznadziejne podejście do klienta
~Valdemar / 2022-06-01 08:43
Ocena: 1.50 / 5
Wyjątkowe draństwo z przydzielaniem miejsc, gdy kupujemy bilet dla dwóch osób jednocześnie: żeby dostać miejsca koło siebie trzeba zapłacić specjalny haracz, jeżeli nie, to złośliwie nas rozsadzają. Unikam tej linii jak tylko się da.
~Wiesiek / 2018-10-28 21:10
Ocena: 1.50 / 5
Najgorsze linie lotnicze, brak rzetelnej informacji co do opoznien. Niby ich maja malo, bo ich loty na danej trasie trwaja dlyzej niz innych firm. Ceny wcale nie niskie.
ZaletyNjby tanie
WadyCiasno, brak rzetelnej obslugi, brak rzetelnej informacji na temat opoznien personel klamie zwyczajnir.
~Wiewiur / 2023-12-10 19:10
Ocena: 1.50 / 5
Parę spraw przypieprzanie się o bagaż rozje... walizki ladowanie nie na tym lotnisku co trzeba i wyjeb... zero odszkodowań itd życzę wam kur.. zagłady życie nie lubi próżni może coś was zastąpi normalnego może być nawet droższe a nie takie zje..
ZaletyPrzyjebanie o pas Lotniczy przy ladowaniu
WadyWszelkie
~Yaro / 2023-08-13 14:18
Ocena: 1.50 / 5
Opóźnienie wylotu z Amsterdamu do Dublina ponad godzinę, lot był 7 sierpnia, ja dostałem info od ryanair 8 sierpnia o 4.20 rano, że jest opóźnienie mojego lotu. Wszyscy pasażerowie stłoczeni w małym pomieszczeniu, bez info o opóźnieniu, bez toalety i w duchocie. Latam tymi liniami kilka lat i jeszcze nie zdarzyło się, aby lot był o czasie.
~Zawiedziony pasażer / 2024-03-23 16:38
Ocena: 1.50 / 5
Kpina, trzeba było dopłacić kilkaset złotych za odprawę na lotnisku 2h przed lotem, bo nie zrobiło się jej online. 250 złotych od osoby za pokazanie dowodu osobistego i wydrukowanie biletu. Złodziejstwo i kpina z pasażerów! Z tak nienormalną polityką linii lotniczych się nie spotkałam, kompletny brak szacunku. Człowiek zapłacił uczciwie za bilet i na każdym kroku chcą go jeszcze dodatkowo wydoić. Zdecydowanie nie polecam.
~Bas / 2022-03-12 21:46
Ocena: 1.33 / 5
Na początku dowiedziałam się, że jeżeli się tak będę denerwować, a uwierzcie miałam powód, to ta osoba, która segreguje ludzi, nie wpuści mnie na pokład, to jest poniżej wszelkiego poziomu obsługi klienta. Zamiast widzieć że to ich wina, to jeszcze grożą. Bardzo niegrzeczna i nieprofesjonalna obsługa naziemna na lotnisku Pyrzowice. Z powidu covida robią z nami co chcą, godność mając za nic, ale to my im płacimy, a nie odwrotnie. Pijaków na pokładzie lepiej traktują, niż ludzi z kłopotami.
ZaletyNie ma
WadyCała obsługa naziemna
~Bela / 2022-01-20 22:25
Ocena: 1.33 / 5
Porazka co za firma bylismy z zona i dzieckiem na lotnisku 2 h przed czasem w krakowie czekajac na koniec kolejki 30 sekund przed ostatnim klijentem pani co ledwo ma 20 lat stwerdzila ze system sie zamknal i nie mozna wejsc na poklad a ludzie dopiero co byli za szklanymi dzwiami obsluga katastrofa jak w chlewiku nie polecam ryniar .jak kase maja na koncie maja ludzi za Smieci