Traktowanie pasażerów jak bydło, brak jakiejkolwiek pomocy, kobieta znosząca wózek dziecięcy z dzieckiem po schodach na lotnisku w Londynie, nikt nie pomógł, stali się patrzyli. Spóźniony samolot i nerwem zachowanie załogi która pośpiszala pasażerów. Nigdy więcej, chyba tylko w Afryce może być gorzej.
ZaletyBezproblemowy start i londowanie samolotu.
WadyObsługa, dopłaty, traktowanie ludzi jak bydło.
~Totalnie niezadowoleni / 2022-01-11 20:22
Ocena: 1.50 / 5
Masakra, wybraliśmy losowe miejsca pracy,y kupnie biletów żeby nie dopłacać.
Okazało się, że ja mam 33c a mąż 9c . Q samolocie okazało się że było ok 10 wolnych miejsc w tym nawet rząd 3wolnych obok siebie i równie głupie system nie posadził nas obok siebie tylko w odległych miejscach. Masakra. Nigdy więcej nie lecę tymi głupimi liniami!!!
Współczuję poziomu inteligencji!
ZaletyTotalne zero
WadyMultum.
~Urszula / 2022-04-07 19:30
Ocena: 1.50 / 5
Jak im pasowało przełożyłem lot jak Angole wymyślili 10 dni kwarantanny i chciałem miesiąc wcześniej przełożyć lot to mi wylot przepadł. Bo nie z ich winy słaba firma i słabe podejście do klienta.
ZaletyBrak
WadySłabe beznadziejne podejście do klienta
~Valdemar / 2022-06-01 08:43
Ocena: 1.50 / 5
Wyjątkowe draństwo z przydzielaniem miejsc, gdy kupujemy bilet dla dwóch osób jednocześnie: żeby dostać miejsca koło siebie trzeba zapłacić specjalny haracz, jeżeli nie, to złośliwie nas rozsadzają. Unikam tej linii jak tylko się da.
~Wiesiek / 2018-10-28 21:10
Ocena: 1.50 / 5
Najgorsze linie lotnicze, brak rzetelnej informacji co do opoznien. Niby ich maja malo, bo ich loty na danej trasie trwaja dlyzej niz innych firm. Ceny wcale nie niskie.
ZaletyNjby tanie
WadyCiasno, brak rzetelnej obslugi, brak rzetelnej informacji na temat opoznien personel klamie zwyczajnir.
~Wiewiur / 2023-12-10 19:10
Ocena: 1.50 / 5
Parę spraw przypieprzanie się o bagaż rozje... walizki ladowanie nie na tym lotnisku co trzeba i wyjeb... zero odszkodowań itd życzę wam kur.. zagłady życie nie lubi próżni może coś was zastąpi normalnego może być nawet droższe a nie takie zje..
ZaletyPrzyjebanie o pas Lotniczy przy ladowaniu
WadyWszelkie
~Yaro / 2023-08-13 14:18
Ocena: 1.50 / 5
Opóźnienie wylotu z Amsterdamu do Dublina ponad godzinę, lot był 7 sierpnia, ja dostałem info od ryanair 8 sierpnia o 4.20 rano, że jest opóźnienie mojego lotu. Wszyscy pasażerowie stłoczeni w małym pomieszczeniu, bez info o opóźnieniu, bez toalety i w duchocie. Latam tymi liniami kilka lat i jeszcze nie zdarzyło się, aby lot był o czasie.
~Zawiedziony pasażer / 2024-03-23 16:38
Ocena: 1.50 / 5
Kpina, trzeba było dopłacić kilkaset złotych za odprawę na lotnisku 2h przed lotem, bo nie zrobiło się jej online. 250 złotych od osoby za pokazanie dowodu osobistego i wydrukowanie biletu. Złodziejstwo i kpina z pasażerów! Z tak nienormalną polityką linii lotniczych się nie spotkałam, kompletny brak szacunku. Człowiek zapłacił uczciwie za bilet i na każdym kroku chcą go jeszcze dodatkowo wydoić. Zdecydowanie nie polecam.
~Bas / 2022-03-12 21:46
Ocena: 1.33 / 5
Na początku dowiedziałam się, że jeżeli się tak będę denerwować, a uwierzcie miałam powód, to ta osoba, która segreguje ludzi, nie wpuści mnie na pokład, to jest poniżej wszelkiego poziomu obsługi klienta. Zamiast widzieć że to ich wina, to jeszcze grożą. Bardzo niegrzeczna i nieprofesjonalna obsługa naziemna na lotnisku Pyrzowice. Z powidu covida robią z nami co chcą, godność mając za nic, ale to my im płacimy, a nie odwrotnie. Pijaków na pokładzie lepiej traktują, niż ludzi z kłopotami.
ZaletyNie ma
WadyCała obsługa naziemna
~Bela / 2022-01-20 22:25
Ocena: 1.33 / 5
Porazka co za firma bylismy z zona i dzieckiem na lotnisku 2 h przed czasem w krakowie czekajac na koniec kolejki 30 sekund przed ostatnim klijentem pani co ledwo ma 20 lat stwerdzila ze system sie zamknal i nie mozna wejsc na poklad a ludzie dopiero co byli za szklanymi dzwiami obsluga katastrofa jak w chlewiku nie polecam ryniar .jak kase maja na koncie maja ludzi za Smieci
ZaletyZadnych
WadySzok
~latający / 2009-03-05 21:32
Ocena: 1.33 / 5
Bilet kosztował 1 zl (kupiony trzy miesiące wcześniej), no i tak okazało się, że za odprawę bagażową płacę SAM, kazali mi jak jakiemuś szmaciarzowi samemu ostęplować walizkę, samemu ją wrzucać do luku i jeszcze za to zapłacić... Później w samolocie okazało się, że za trzeba płacić za toaletę :(((((((((( DNO TOTALNE, jakieś grube babsko "puściła pawia" bo nażarła się przeterminowanych chipsów w promocji za 2,4 EURO!!!!!!!!!!!! Przyszli posprzątać,baba zamknęła się w toalecie ze wstydu. Podchmieleni robotnicy, lecący i do pracy (nasikali do wiadra z wodą którą myli podłogę). Jezus MARIA!!!!!!!
NIGDY WIĘCEJ TAKICH LOTÓW.
Jakiś człowiek na koniec kłócił się o koszty pralni z obsługą, stwierdził że najpierw kobieta a później "robotnicy" pobrudzili jemu i jego zonie ubranie. Miał pecha... Nie wiem czy mu oddadzą za ubrania, uciekłem jak najszybciej ....
Zaletychipsy na przeczyszczenie
Wadypłatna toaleta!!!!!!!!!!!!!
1miesiąc - 10 zł + koszty dodatkowe 750 zł
~Sylwia / 2024-04-06 09:08
Ocena: 1.33 / 5
Witam pracownik o numerze przepustki 1414 nie powinien pracować z ludźmi jest złośliwy i nie kompetentny przepuszcza duże torby w podręcznym bagażu tylko dlatego że są materiałowe i wie że i tak zmieszczą się do pojemnika mierząc ego a osoby które mają wymiarowy bagaż ale z tworzywa które się nie ugina specjalnie łowi z kolejki i robi problemy TACY LUDZIE NIE POWINNI PRACOWAĆ JAKO PERSONEL!!!!!
~Adam / 2022-11-15 07:35
Ocena: 1.25 / 5
Brud i syf a do tego mało miejsca na nogi - jedne z najgorszych linii lotniczych jakie znam
ZaletyBrak
WadyBrak zalet
~Agnieszka / 2019-06-06 21:12
Ocena: 1.25 / 5
Prawie 3 godz opóźnienia. Male dzieci placza.. Maskara
~Angelika / 2022-09-10 07:11
Ocena: 1.25 / 5
Lot Mediolan- Gdańsk. Zakończył się na lądowaniu we Wrocławiu. Stewardesy w samolocie ściemniały nas, ze zrekompensują nam to i dostaniemy nocleg i transport do Gdańska. Nie dostaliśmy nawet butelki wody. Na lotnisku powiedzieli, ze mamy działać na własna rękę ????. Po jakiejś godzinie lotnisko sie lituje (to nie ryainar- on do końca miał nas gdzieś) za co dziękujemy i zamawia nam busy, ale to nie był ich obowiązek. Nigdy już nie polecę to linia !!!! Dno
WadyWad tyle, ze szkoda słów
~Astal / 2018-07-26 12:03
Ocena: 1.25 / 5
Zawsze spóźnienia, siedzimy znowu godzinę w samolocie przed startem i tak ciągle.
ZaletyTanio
WadyOpóźnienia, kosmiczne ceny na pokladzie
~Darek / 2023-06-30 12:05
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia nigdy więcej dwa loty przesiadkowe i oba spóźnione około 2 godziny każdy prze co doszło do spóźnienia na następny samolot obsługa nie chciała pomóc w żaden sposób w kontakcie z lotniskiem centrala . Jak usłyszałem jak płacą tak latają dno i wodorosty plus syf na pokładzie przez spóźnienia nie ma czasu na sprzątanie
poprostu . Nie wybierajcie połączeń z przesiadka na tą linie no chyba że będzie zapas 5 godzinny
ZaletyZero
WadyMnóstwo
~Dd82b / 2016-02-29 12:10
Ocena: 1.25 / 5
Witam, w sobotę w gdańsku miały odbyć się zawody levrone pro classic + fit festiwal oraz debiuty . 3-4 miesiące temu z wójkiem kupiliśmy bilety na zawody 1bilet 200 zł. Mieliśmy wylecieć z Modlina o godzinie 7 50. O godzinie 7 35 zostaliśmy poinformowani że samolot z powodu złych warunków atmosferycznych, przybędzie z pół godzinnym opóźnieniem. Za 45 minut znów pojawiła się informacja że samolot z powodu złych warunków atmosferycznych nie wyląduje w Modlinie, zostanie przekierowany na lotnisko Chopina. Obsługa kazała czekać 30 minut na dalsze informacje. Później zostaliśmy poinformowani że lot został odwołany i kto chce ubiegać się o zwrot biletów proszony jest o udanie się do kasy. Obok na Gate 4b samolot który miał lecieć do Wrocławia, został przekierowany na lotnisko Chopina, lotnisko Modlin podstawiło autobusy dla pasażerów z lotu do Wrocławia które miały ich dowieźć na lotnisko Chopina skąd mieli wylecieć do Wrocławia. Pasażerowie którzy mieli lecieć do Gdańska zostali potraktowani jak śmiecie i zostali zostawieni w polu 50 km od Warszawy. Nie zostały podstawione żadne autobusy, choćby które dowiozły by nas do centrum. Każdy musiał wrócić na własny koszt, na własną rękę, dziewczyna która miała wystąpić na tych zawodach, zapewne przygotowywała się kupę czasu, a przez tak bezinteresowne zachowanie obsługi jej występ stał pod znakiem zapytania. Nie zdążyliśmy na zawody wydaliśmy 600 zł żeby dowiedzieć się że samolotu nie będzie i mamy robić co chcemy, zostaliśmy potraktowani chamsko i beszczelnie. Nie polecam tego przewoźnika, oraz proszę trzymać się od lotniska Modlin jak najdalej.
Zaletybrak zalet
WadyNie wyszkolona obsługa, brak szacunku dla pasażerów, brak jakich kolwiek porad, 0 współpraca z pasażerami
~elto / 2017-12-20 20:38
Ocena: 1.25 / 5
Przy odprawie moja żona dostała miejsce 25 rzędów do tyłu. W czacie z konsultantem Ryanair otrzymałem odpowiedź: Teraz aby siedzieć obok siebie to trzeba zakupić takie miejsca.
Ciekaw jestem czy matce z dzieckiem też takiego psikusa robią. Dodatkowo na maila nękany jestem ostrzeżeniami o obostrzeniach i karach za byle g.... Niedługo ze swoich samolotów wyjmą siedzenia, a pasażerowie polecą bez bagażu i być może nago. Żenada - niech ta firma się zwija z NASZYCH lotnisk.
ZaletyPrzestały istnieć
~ewa / 2018-08-27 17:21
Ocena: 1.25 / 5
Bilet na trasie Oslo Torp nie przybył, pieniądze ściągnięto z konta. Nie istnieje droga mejlowa do reklamacji, tylko telefoniczna, czyli dalsze koszty. Po dodzwonieniu się pytają po angielsku o trasę, dzień wyjazdu, adres e/mail, stronę zamówienia, ostatnie cyfry karty płatniczej, z czego nic nie wynika. Nie polecam. Łamią prawa konsumenta na każdym kroku.