Dno i 7 metrów mułu. Każą stać na mrozie pół godziny
ZaletyŻadne
WadyWszystkie
~rotor / 2021-12-21 09:16
Ocena: 1.00 / 5
Pilot to wcześniej chyba transportowcem latał. Tak lądował w Goleniowie że gdyby nie pasy to z foteli wszyscy pospadaliby. Potem leciałem z inna linią - Pilot starszy gość - lądował jak na poduszce, niezauważalnie. Taki to fachowiec Rayanairem wozi ludzi.
Wadycięcie kosztów do granic mozliwości
~Stop ryan / 2021-12-20 18:03
Ocena: 1.25 / 5
Tragedia, 1/3 samolotu wypełniona, wszyscy na samolocie przed czasem a samolot spóźniony 20min, jeszcze pilot nam mówi że wolniej leci niż normalnie,
. Autobus mi uciekł przed oczami a miałem mieć 35min czasu na autobus
~Polish / 2021-12-19 20:04
Ocena: 1.00 / 5
you dog's dick: my body my choosing - kiss my ass
Zaletyhe has a small brain and dick
Wadymały ptak
~Były pasażer / 2021-12-13 17:25
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsza linia lotnicza.
W listopadzie kupiłem bilety na grudniowy weekend do Wlk Brytanii. W międzyczasie został nałożony rygor covidowy, który nakazuje wszystkim przyjeżdżającym wykonanie test PCR na miejscu w Anglii. Z uwagi, że termin przylotu to piątek, a wylotu poniedziałek nie ma technicznej możliwości wykonania testu i odebrania wyników przed terminem wylotu do Polski. Brak wyniku spowodowałby nałożenie na nas karnego mandatu oraz zatrzymanie nas na lotnisku w Anglii. Zwróciłem się do linii lotniczej Ryanair, żeby móc bezkosztowo przełożyć lot, gdyż nie mam możliwości odbycia podrozy. Odpowiedz była bezlitosna i ostateczna. NIE JESTEŚMY W STANIE ODSTĄPIĆ OD OBOWIĄZUJĄCEGO REGULAMINU, który nie przewiduje bezkosztowego przebookowania biletów.
NIE POLECAM TEJ LINII, nigdy już nie zdecyduję sie na zakup biletu u nich. Traktowanie pasażerów pózniej moich oczekiwań!!!
ZaletyBrak
WadySame wady
~pasażer96 / 2021-12-10 16:12
Ocena: 2.00 / 5
Nigdy ponownie nie skorzystam z usług tej linii lotniczej. Zakupiliśmy bilety w obie strony do Wiednia za 76 zł od osoby. Niestety w międzyczasie Austria nałożyła na cały kraj lockdown, która zakazuje opuszczania domu czy hotelu. W związku z tym chciałem wymienić lot na inny, otrzymać kupon lub otrzymać zwrot pieniędzy. Okazało się, że o zwrocie nie mam w ogóle co marzyć, bo usługi Ryanaira są bezzwrotne. Jest możliwość zmiany loty, za kwotę 216 zł za każdy lot od osoby + różnicę ceny w bilecie. Czyli mając bilet w obie strony za 76 zł, musiałbym jeszcze dopłacić ok. 450 zł za samą zmianę i dodatkowo ewentualną różnicę w cenie. Nikogo nie interesuje fakt, że w Austrii nie można nawet wyjść na powietrze, że jest pandemia itp... Na koniec usłyszałem, że Ryanairowi jest przykro, a właśnie, że nie jest. Takie postępowanie to normalne złodziejstwa, ale patrząc po opinii innych widocznie właśnie na tym zarabiają. Nie polecam.
ZaletyBrak
WadyObsługa klienta
~Niemka / 2021-11-27 20:55
Ocena: 1.00 / 5
Leciałam ostatnio z rodzina i kilkoma innymi osobami do Dortmundu z Katowic,oj przepraszam, mieliśmy jechać. Fakt, na odprawie bezpieczeństwa były otwarte tylko dwie bramki wiec odprawa szła powoli ale pracownicy uwijali się próbując wszystkich przepuścić. Z tego co wiemy leciały w tym samym czasie 3 samoloty różnych przewodniki. Panie z Wizzaira czekały na pasażerów, Lufthansa również a ryanair zamknął nam przed nosem bramki z wytłumaczeniem „proszę pisać skargę na pocztę Polska” pytam jak? Skoro każdy inny Przewoznik poczekał tylko nie ryanair. Żałuje ze nie spojrzałam na imię Pani w blond włosach która tak „wspaniale” nas obsłużyła, olewając nas totalnie i ciesząc się nam w twarz mówiąc ze gate został zamknięty. Takich ludzi powinno się zwalniać od razu, pracują z innym człowiekiem i rozumiem ze pasażerowie są różni i różnych rzeczy mzona się nasluchac ale w takim układzie radzę zmienić prace w odosobnieniu. Zero pomocy, zero wsparcia, zero zrozumienia. Lot był 21.11.2021 o 6:35.
ZaletyZero
WadyObsługa ordynarna. Małolaty bez szacunku do człowieka
~Aga / 2021-11-26 22:16
Ocena: 1.00 / 5
Całkowita żenada. Locdawn w Austrii, brak mozliwisci wjazdu turystycznego, nie mam gdzie nicować a oni twierdzą, ze lotu nie odwołuja i nue przysługuje mi zwrot kosztow czy zmiana bezplatna lotu. Przecież mogę leciec i np zanocować w kartonie!
Dzwonię na. Infolinie a tam opryskliwa Pani jak zdarta plyta, ze jie odwołali lotu, wiec moge leciec. Moge zlozyc reklamację przez formukarz, ktory id 2 dni nie działa! Pani na nfolinii bezczelnie sie rozłączyła. To jest jakas porażka. Cena to nie wszystko, czasem warto zadbac o klienta, zeby byl zadowolony, bo zadowolony sam skorzysta po raz kolejny i poleci znajomym!!!!
ZaletyBrak
WadySame wady
~Adrian / 2021-11-24 20:23
Ocena: 2.00 / 5
Panie stiłardesy lotu Fr 5087 zapominały podać zamówienia, kasując nie podając ile do zapłaty. Mało pomocne
ZaletyBrak
WadyNiekompetentne
~Piotr / 2021-11-22 15:08
Ocena: 1.00 / 5
Bagaz zniszczony reklamacja od pol roku ani rusz infolinia nie ma szans dodzwonic slowem badziew
Zaletybrak
Wadysame
~piotr / 2021-11-18 22:35
Ocena: 2.25 / 5
jeba.i złodzieje
Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem.
Oceń parametry produktu / usługi wybierając odpowiednią liczbę gwiazdek w przynajmniej jednej kategorii.
Zaletyhehe
~Piotr / 2021-11-17 19:40
Ocena: 1.50 / 5
Wczoraj mielismy przekierowany lot z Krakowa do Katowic zapakowli nas w jakies autobusy bez dystansu jak jakies worki ziemniakow .Obsluga na poziomie dna slamazarna,zapytasz o cos to uslyszysz arogancka odpowiedz:NIE MUSI PAN LECIEC,woli posmiac sie z jakis glupot niz porozmawiac i udzielic informacji gdzie sie udac i co robic , kompletny brak powagi i profesjonalizmu jak dzieci.
STANOWCZO odradzam i lepiej poszukac czegos innego .
ZaletyZadnych
WadyBrak kompetencji i zrozumienia
~kASA / 2021-11-14 11:08
Ocena: 1.00 / 5
Odprawa na lotnisku odpłatna, nie informują o tym w mailu z potwierdzeniem rezerwacji biletów. Bagaże pokładowe dużo mniejsze niż standardowo. Obsługa klienta dramat, brak kontaktu.
NIE POLECAM!!!
~Tomasz / 2021-11-13 22:32
Ocena: 1.25 / 5
1-10-2021 Kraków - Balice
Po podejściu do stanowiska Ryanair obsługa stwierdziła ze jestem spóźniony 3 min wiec należy się oplata dodatkowa za brak odprawy o czasie ...,a stałem tyle w kolejce
Szok!!!
Wielokrotne próby złożenia reklamacji na stronie firmy pozostały bez echa następny ... szok!!!!
Po co dziesiątki razy ktoś z tej firmy pyta mailem o opinie skoro nie reaguje na skargi Żenująca sytuacja
ZaletyBrak
WadyObsługa nastawiona na rzeźbienie
~Miro / 2021-11-12 21:20
Ocena: 3.00 / 5
Lot przekierowany z Olsztyna do Gdańska. Obsługa lotniska nic niewie chyba czeka aż pasażerowie udzielom jakiś informacje im
~LOTY / 2021-11-10 09:52
Ocena: 1.00 / 5
PORAŻKA ! Nie polecam. Latam cały czas z jedną małą podręczną walizką i nigdy nie miałam problemu a teraz musiałam zapłacić 220 zł bo to walizka ! Gdyby to była torba, która jest o wiele wiesza to byłoby OK ! NIGDY WIĘCEJ od Was nie polecę złodzieje!!!!! Za odprawę 300 zł bo strona nie działała i zero odzewu jak złożyłam skargę ! Trzymajcie się z dala od tych "tanich" lini która tylko patrzy jak zabrać Wam pieniądze
~Luk / 2021-11-08 07:19
Ocena: 1.00 / 5
Największe gó..o jakie może być!!!!
Stewardzi to chyba z du.y wyciągnieci zje.y którzy zaszczuci przez firmę robią siebie idiotów upominając ludzi o maski.
ZaletyZero!
WadyPełen zakuty zamordyzm covidiotów!!!
~Szymon / 2021-11-07 17:16
Ocena: 1.00 / 5
Najgorsze linie lotnicze jakie są na rynku. W jednym przypadku nie umiejąca wpuścić na pokład samolotu po zamknięciu bramek a w innym mogą. Totalnie nie polecam. Najgorsze linie lotnicze. Spóźnienia nie są najważniejsze mimo kolejnych 55e za odprawę.
ZaletyBrak
WadySame wady poza wątpliwie niską ceną
~Ot, co! / 2021-10-27 16:14
Ocena: 2.50 / 5
Zazwyczaj loty nie są aż o tyle tańsze niż w innych liniach, żeby zrekompensować stracony dzień na dojazdy do lotnisk czy fatalne pory dotarcia do destynacji (płacisz za nocleg praktycznie nie korzystając z pierwszego dnia pobytu). Faktem jednak jest, że Ryanair ma w ofercie miejsca, do których nie dolecimy z konkurencją. Z profesjonalizmem obsługi jest różnie, dwa razy już mi się zdarzyło mieć opóźniony lot że względu na problemy techniczne.
~Greg / 2021-10-26 11:04
Ocena: 2.50 / 5
Obsługa klienta to jakiś joke!
Odzyskanie pieniędzy graniczy z cudem. Bujamy się z nimi ponad 1,5 roku i nadal nic.