Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Lego / 2021-12-23 10:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno i 7 metrów mułu. Każą stać na mrozie pół godziny
    ZaletyŻadne
    WadyWszystkie
  • ~rotor / 2021-12-21 09:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Pilot to wcześniej chyba transportowcem latał. Tak lądował w Goleniowie że gdyby nie pasy to z foteli wszyscy pospadaliby. Potem leciałem z inna linią - Pilot starszy gość - lądował jak na poduszce, niezauważalnie. Taki to fachowiec Rayanairem wozi ludzi.
    Wadycięcie kosztów do granic mozliwości
  • ~Stop ryan / 2021-12-20 18:03
    Ocena: 1.25 / 5
    Tragedia, 1/3 samolotu wypełniona, wszyscy na samolocie przed czasem a samolot spóźniony 20min, jeszcze pilot nam mówi że wolniej leci niż normalnie,
    . Autobus mi uciekł przed oczami a miałem mieć 35min czasu na autobus
  • ~Polish / 2021-12-19 20:04
    Ocena: 1.00 / 5
    you dog's dick: my body my choosing - kiss my ass
    Zaletyhe has a small brain and dick
    Wadymały ptak
  • ~Były pasażer / 2021-12-13 17:25
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsza linia lotnicza.
    W listopadzie kupiłem bilety na grudniowy weekend do Wlk Brytanii. W międzyczasie został nałożony rygor covidowy, który nakazuje wszystkim przyjeżdżającym wykonanie test PCR na miejscu w Anglii. Z uwagi, że termin przylotu to piątek, a wylotu poniedziałek nie ma technicznej możliwości wykonania testu i odebrania wyników przed terminem wylotu do Polski. Brak wyniku spowodowałby nałożenie na nas karnego mandatu oraz zatrzymanie nas na lotnisku w Anglii. Zwróciłem się do linii lotniczej Ryanair, żeby móc bezkosztowo przełożyć lot, gdyż nie mam możliwości odbycia podrozy. Odpowiedz była bezlitosna i ostateczna. NIE JESTEŚMY W STANIE ODSTĄPIĆ OD OBOWIĄZUJĄCEGO REGULAMINU, który nie przewiduje bezkosztowego przebookowania biletów.

    NIE POLECAM TEJ LINII, nigdy już nie zdecyduję sie na zakup biletu u nich. Traktowanie pasażerów pózniej moich oczekiwań!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~pasażer96 / 2021-12-10 16:12
    Ocena: 2.00 / 5
    Nigdy ponownie nie skorzystam z usług tej linii lotniczej. Zakupiliśmy bilety w obie strony do Wiednia za 76 zł od osoby. Niestety w międzyczasie Austria nałożyła na cały kraj lockdown, która zakazuje opuszczania domu czy hotelu. W związku z tym chciałem wymienić lot na inny, otrzymać kupon lub otrzymać zwrot pieniędzy. Okazało się, że o zwrocie nie mam w ogóle co marzyć, bo usługi Ryanaira są bezzwrotne. Jest możliwość zmiany loty, za kwotę 216 zł za każdy lot od osoby + różnicę ceny w bilecie. Czyli mając bilet w obie strony za 76 zł, musiałbym jeszcze dopłacić ok. 450 zł za samą zmianę i dodatkowo ewentualną różnicę w cenie. Nikogo nie interesuje fakt, że w Austrii nie można nawet wyjść na powietrze, że jest pandemia itp... Na koniec usłyszałem, że Ryanairowi jest przykro, a właśnie, że nie jest. Takie postępowanie to normalne złodziejstwa, ale patrząc po opinii innych widocznie właśnie na tym zarabiają. Nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
  • ~Niemka / 2021-11-27 20:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Leciałam ostatnio z rodzina i kilkoma innymi osobami do Dortmundu z Katowic,oj przepraszam, mieliśmy jechać. Fakt, na odprawie bezpieczeństwa były otwarte tylko dwie bramki wiec odprawa szła powoli ale pracownicy uwijali się próbując wszystkich przepuścić. Z tego co wiemy leciały w tym samym czasie 3 samoloty różnych przewodniki. Panie z Wizzaira czekały na pasażerów, Lufthansa również a ryanair zamknął nam przed nosem bramki z wytłumaczeniem „proszę pisać skargę na pocztę Polska” pytam jak? Skoro każdy inny Przewoznik poczekał tylko nie ryanair. Żałuje ze nie spojrzałam na imię Pani w blond włosach która tak „wspaniale” nas obsłużyła, olewając nas totalnie i ciesząc się nam w twarz mówiąc ze gate został zamknięty. Takich ludzi powinno się zwalniać od razu, pracują z innym człowiekiem i rozumiem ze pasażerowie są różni i różnych rzeczy mzona się nasluchac ale w takim układzie radzę zmienić prace w odosobnieniu. Zero pomocy, zero wsparcia, zero zrozumienia. Lot był 21.11.2021 o 6:35.
    ZaletyZero
    WadyObsługa ordynarna. Małolaty bez szacunku do człowieka
  • ~Aga / 2021-11-26 22:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Całkowita żenada. Locdawn w Austrii, brak mozliwisci wjazdu turystycznego, nie mam gdzie nicować a oni twierdzą, ze lotu nie odwołuja i nue przysługuje mi zwrot kosztow czy zmiana bezplatna lotu. Przecież mogę leciec i np zanocować w kartonie!
    Dzwonię na. Infolinie a tam opryskliwa Pani jak zdarta plyta, ze jie odwołali lotu, wiec moge leciec. Moge zlozyc reklamację przez formukarz, ktory id 2 dni nie działa! Pani na nfolinii bezczelnie sie rozłączyła. To jest jakas porażka. Cena to nie wszystko, czasem warto zadbac o klienta, zeby byl zadowolony, bo zadowolony sam skorzysta po raz kolejny i poleci znajomym!!!!
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Adrian / 2021-11-24 20:23
    Ocena: 2.00 / 5
    Panie stiłardesy lotu Fr 5087 zapominały podać zamówienia, kasując nie podając ile do zapłaty. Mało pomocne
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentne
  • ~Piotr / 2021-11-22 15:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Bagaz zniszczony reklamacja od pol roku ani rusz infolinia nie ma szans dodzwonic slowem badziew
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~piotr / 2021-11-18 22:35
    Ocena: 2.25 / 5
    jeba.i złodzieje
    Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem.

    Oceń parametry produktu / usługi wybierając odpowiednią liczbę gwiazdek w przynajmniej jednej kategorii.
    Zaletyhehe
  • ~Piotr / 2021-11-17 19:40
    Ocena: 1.50 / 5
    Wczoraj mielismy przekierowany lot z Krakowa do Katowic zapakowli nas w jakies autobusy bez dystansu jak jakies worki ziemniakow .Obsluga na poziomie dna slamazarna,zapytasz o cos to uslyszysz arogancka odpowiedz:NIE MUSI PAN LECIEC,woli posmiac sie z jakis glupot niz porozmawiac i udzielic informacji gdzie sie udac i co robic , kompletny brak powagi i profesjonalizmu jak dzieci.
    STANOWCZO odradzam i lepiej poszukac czegos innego .
    ZaletyZadnych
    WadyBrak kompetencji i zrozumienia
  • ~kASA / 2021-11-14 11:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Odprawa na lotnisku odpłatna, nie informują o tym w mailu z potwierdzeniem rezerwacji biletów. Bagaże pokładowe dużo mniejsze niż standardowo. Obsługa klienta dramat, brak kontaktu.
    NIE POLECAM!!!
  • ~Tomasz / 2021-11-13 22:32
    Ocena: 1.25 / 5
    1-10-2021 Kraków - Balice
    Po podejściu do stanowiska Ryanair obsługa stwierdziła ze jestem spóźniony 3 min wiec należy się oplata dodatkowa za brak odprawy o czasie ...,a stałem tyle w kolejce
    Szok!!!
    Wielokrotne próby złożenia reklamacji na stronie firmy pozostały bez echa następny ... szok!!!!
    Po co dziesiątki razy ktoś z tej firmy pyta mailem o opinie skoro nie reaguje na skargi Żenująca sytuacja
    ZaletyBrak
    WadyObsługa nastawiona na rzeźbienie
  • ~Miro / 2021-11-12 21:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Lot przekierowany z Olsztyna do Gdańska. Obsługa lotniska nic niewie chyba czeka aż pasażerowie udzielom jakiś informacje im
  • ~LOTY / 2021-11-10 09:52
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAŻKA ! Nie polecam. Latam cały czas z jedną małą podręczną walizką i nigdy nie miałam problemu a teraz musiałam zapłacić 220 zł bo to walizka ! Gdyby to była torba, która jest o wiele wiesza to byłoby OK ! NIGDY WIĘCEJ od Was nie polecę złodzieje!!!!! Za odprawę 300 zł bo strona nie działała i zero odzewu jak złożyłam skargę ! Trzymajcie się z dala od tych "tanich" lini która tylko patrzy jak zabrać Wam pieniądze
  • ~Luk / 2021-11-08 07:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Największe gó..o jakie może być!!!!
    Stewardzi to chyba z du.y wyciągnieci zje.y którzy zaszczuci przez firmę robią siebie idiotów upominając ludzi o maski.
    ZaletyZero!
    WadyPełen zakuty zamordyzm covidiotów!!!
  • ~Szymon / 2021-11-07 17:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorsze linie lotnicze jakie są na rynku. W jednym przypadku nie umiejąca wpuścić na pokład samolotu po zamknięciu bramek a w innym mogą. Totalnie nie polecam. Najgorsze linie lotnicze. Spóźnienia nie są najważniejsze mimo kolejnych 55e za odprawę.
    ZaletyBrak
    WadySame wady poza wątpliwie niską ceną
  • ~Ot, co! / 2021-10-27 16:14
    Ocena: 2.50 / 5
    Zazwyczaj loty nie są aż o tyle tańsze niż w innych liniach, żeby zrekompensować stracony dzień na dojazdy do lotnisk czy fatalne pory dotarcia do destynacji (płacisz za nocleg praktycznie nie korzystając z pierwszego dnia pobytu). Faktem jednak jest, że Ryanair ma w ofercie miejsca, do których nie dolecimy z konkurencją. Z profesjonalizmem obsługi jest różnie, dwa razy już mi się zdarzyło mieć opóźniony lot że względu na problemy techniczne.
  • ~Greg / 2021-10-26 11:04
    Ocena: 2.50 / 5
    Obsługa klienta to jakiś joke!
    Odzyskanie pieniędzy graniczy z cudem. Bujamy się z nimi ponad 1,5 roku i nadal nic.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3913
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3496
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960