strona 17 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Iryna / 2022-01-08 14:03
Opóźniony lot na 1,5 godziny w obie strony, niestety i nie było żadnej informacji wcześniej, a o zatrzymaniu rejsu dowiadujesz się przed rozpoczęciem onbordingu tylko z tablicy informacyjnej -
-
~Janek / 2022-01-01 12:56
Tania linia lotnicza, niestety odbijająca sobie ceny na nieświadomych klientach. Dokonałem odprawy internetowej przez aplikację, jak się niestety okazało, pomyłka ta kosztowała mnie 300 złotych, taki jest koszt wydrukowania papierku z moim nazwiskiem. Pani przy kasie z nieskrywaną, wręcz psychopatyczną radością indormowała mnie o konieczności dopłacenia 1200 złotych (4x300zł). To był mój trzeci lot Ryanairem, jeden się nie odbył, drugi miał opóźnienie 5 godzin, za trzeci musiałem dopłacić 3 krotność ceny, a i tak wylądowałem na innym lotnisku. Ryanair nie poczuwał się do odpowiedzialności zapewnienia transportu do miejsca docelowego, więc musieliśmy wydać kolejne 20 euro na osobę. Pani z infolini że sztuczną uprzejmością poinformowała mnie że należy złożyć zażalenie i czekać. ZaletyTanie lotyWadyWszystko inne -
~MSDill / 2021-12-31 11:15
Okazalo sie ze musi byc test covid przed wylotem.
Pobieglem z kolejki go zrobic, wpuscili mnie na test jako pierwszego, wrocilem spozniony 7 minut i pomimo ze wiedzieli ze robie test to juz nie pozwolili wejsc na poklad, a schody nadal byly i samolot odlecial spozniony 20 minut.
Takie h..j..!!!
Ryanair, oprocz tanich biletow, g... serwis oferuje i reprezentuje!ZaletyTylko cena biletuWadyZaden. Znieczulica i kasa sie liczy -
~Marcel / 2021-12-29 08:15
Wszystko nawet ok ,ale oszukują na bagażach.
Myślałem że mogę nadać mały lekki bagaż , jednak nie.ZaletyDobry personel pokładowyWadyOszustwo na bagażach -
~Tomasz / 2021-12-26 20:44
Zachowanie obsługi na lotnisku żenujące. Brak jakiejkolwiek pomocy. Brak wiadomości przed odlotem i brak empatii do człowieka. Chaos jaki był dziś 26.12.2021 na lotnisku w Modlinie spowodował że bardzo dużo podróżujących nie zdażyło na swoje samoloty. Byli zmuszeni do poniesienie dodatkowych kosztów i zakupu nowych biletów. A to wszystko przez brak dobrej organizacji przy testach. Ludzie czekali po 4h na mrozie. A tym którym się udało zamknięto bramki i pomimo próśb kapitan nie zgodził się nikogo więcej wpuścić na pokład samolotu.
Mamy przecież Święta. A ludzie teraz utknęli na lotnisku.ZaletyNa tą chwile brakWadyAż za dużo -
~Ola / 2021-12-25 10:53
Z kwietnia 2020 r. nie mogę odebrać pieniędzy za odwołany lot. Pisanie e-maili nic nie dało. Mam pilny wyjazd i na powrót znów trafił się bilet z ryanair. Miałam nadzieję że coś się zmieniło w tej firmie. Nic. Kolejny raz kombinacje. Zarezerwowałam bilet, wszystko OK. Po dwóch dniach otrzymałam e-mail ze zmianą lotu na 2 dni póżniej. Nie wiem czy dostane zwrot. Firma - beznadzieja. ZaletyżadnychWadyNie rzetelna firma, pieniędzy nie oddają -
~Mrs.liv / 2021-12-23 11:48
Fatalna obsluga!!!!!! Mam juz dosyc ubiegac sie 2 lata o zwrot pieniedzy, to jest jakis zart ze tak powiem. Niemila obsluga rozlaczyla sie po tym jak spytalam po raz kolejny co mam dalej zrobic bo juz sama nie wiem, caly czas wysylalam maile i formularze jak prosili a nie odpisywali na nie. Latalam do banku i prosilam o jakies potwierdzenia mojego konta. Teraz znowu wymyslaja co innego. Co to ma znaczyc ?? ZaletyŻadnych. -
~Lego / 2021-12-23 10:43
Dno i 7 metrów mułu. Każą stać na mrozie pół godziny ZaletyŻadneWadyWszystkie -
-
~rotor / 2021-12-21 09:16
Pilot to wcześniej chyba transportowcem latał. Tak lądował w Goleniowie że gdyby nie pasy to z foteli wszyscy pospadaliby. Potem leciałem z inna linią - Pilot starszy gość - lądował jak na poduszce, niezauważalnie. Taki to fachowiec Rayanairem wozi ludzi. Wadycięcie kosztów do granic mozliwości -
~Stop ryan / 2021-12-20 18:03
Tragedia, 1/3 samolotu wypełniona, wszyscy na samolocie przed czasem a samolot spóźniony 20min, jeszcze pilot nam mówi że wolniej leci niż normalnie,
. Autobus mi uciekł przed oczami a miałem mieć 35min czasu na autobus -
~Polish / 2021-12-19 20:04
you dog's dick: my body my choosing - kiss my ass Zaletyhe has a small brain and dickWadymały ptak -
~Były pasażer / 2021-12-13 17:25
Najgorsza linia lotnicza.
W listopadzie kupiłem bilety na grudniowy weekend do Wlk Brytanii. W międzyczasie został nałożony rygor covidowy, który nakazuje wszystkim przyjeżdżającym wykonanie test PCR na miejscu w Anglii. Z uwagi, że termin przylotu to piątek, a wylotu poniedziałek nie ma technicznej możliwości wykonania testu i odebrania wyników przed terminem wylotu do Polski. Brak wyniku spowodowałby nałożenie na nas karnego mandatu oraz zatrzymanie nas na lotnisku w Anglii. Zwróciłem się do linii lotniczej Ryanair, żeby móc bezkosztowo przełożyć lot, gdyż nie mam możliwości odbycia podrozy. Odpowiedz była bezlitosna i ostateczna. NIE JESTEŚMY W STANIE ODSTĄPIĆ OD OBOWIĄZUJĄCEGO REGULAMINU, który nie przewiduje bezkosztowego przebookowania biletów.
NIE POLECAM TEJ LINII, nigdy już nie zdecyduję sie na zakup biletu u nich. Traktowanie pasażerów pózniej moich oczekiwań!!!ZaletyBrakWadySame wady -
~pasażer96 / 2021-12-10 16:12
Nigdy ponownie nie skorzystam z usług tej linii lotniczej. Zakupiliśmy bilety w obie strony do Wiednia za 76 zł od osoby. Niestety w międzyczasie Austria nałożyła na cały kraj lockdown, która zakazuje opuszczania domu czy hotelu. W związku z tym chciałem wymienić lot na inny, otrzymać kupon lub otrzymać zwrot pieniędzy. Okazało się, że o zwrocie nie mam w ogóle co marzyć, bo usługi Ryanaira są bezzwrotne. Jest możliwość zmiany loty, za kwotę 216 zł za każdy lot od osoby + różnicę ceny w bilecie. Czyli mając bilet w obie strony za 76 zł, musiałbym jeszcze dopłacić ok. 450 zł za samą zmianę i dodatkowo ewentualną różnicę w cenie. Nikogo nie interesuje fakt, że w Austrii nie można nawet wyjść na powietrze, że jest pandemia itp... Na koniec usłyszałem, że Ryanairowi jest przykro, a właśnie, że nie jest. Takie postępowanie to normalne złodziejstwa, ale patrząc po opinii innych widocznie właśnie na tym zarabiają. Nie polecam. ZaletyBrakWadyObsługa klienta -
~Niemka / 2021-11-27 20:55
Leciałam ostatnio z rodzina i kilkoma innymi osobami do Dortmundu z Katowic,oj przepraszam, mieliśmy jechać. Fakt, na odprawie bezpieczeństwa były otwarte tylko dwie bramki wiec odprawa szła powoli ale pracownicy uwijali się próbując wszystkich przepuścić. Z tego co wiemy leciały w tym samym czasie 3 samoloty różnych przewodniki. Panie z Wizzaira czekały na pasażerów, Lufthansa również a ryanair zamknął nam przed nosem bramki z wytłumaczeniem „proszę pisać skargę na pocztę Polska” pytam jak? Skoro każdy inny Przewoznik poczekał tylko nie ryanair. Żałuje ze nie spojrzałam na imię Pani w blond włosach która tak „wspaniale” nas obsłużyła, olewając nas totalnie i ciesząc się nam w twarz mówiąc ze gate został zamknięty. Takich ludzi powinno się zwalniać od razu, pracują z innym człowiekiem i rozumiem ze pasażerowie są różni i różnych rzeczy mzona się nasluchac ale w takim układzie radzę zmienić prace w odosobnieniu. Zero pomocy, zero wsparcia, zero zrozumienia. Lot był 21.11.2021 o 6:35. ZaletyZeroWadyObsługa ordynarna. Małolaty bez szacunku do człowieka -
~Aga / 2021-11-26 22:16
Całkowita żenada. Locdawn w Austrii, brak mozliwisci wjazdu turystycznego, nie mam gdzie nicować a oni twierdzą, ze lotu nie odwołuja i nue przysługuje mi zwrot kosztow czy zmiana bezplatna lotu. Przecież mogę leciec i np zanocować w kartonie!
Dzwonię na. Infolinie a tam opryskliwa Pani jak zdarta plyta, ze jie odwołali lotu, wiec moge leciec. Moge zlozyc reklamację przez formukarz, ktory id 2 dni nie działa! Pani na nfolinii bezczelnie sie rozłączyła. To jest jakas porażka. Cena to nie wszystko, czasem warto zadbac o klienta, zeby byl zadowolony, bo zadowolony sam skorzysta po raz kolejny i poleci znajomym!!!!ZaletyBrakWadySame wady -
~Adrian / 2021-11-24 20:23
Panie stiłardesy lotu Fr 5087 zapominały podać zamówienia, kasując nie podając ile do zapłaty. Mało pomocne ZaletyBrakWadyNiekompetentne -
-
~Piotr / 2021-11-22 15:08
Bagaz zniszczony reklamacja od pol roku ani rusz infolinia nie ma szans dodzwonic slowem badziew ZaletybrakWadysame -
~piotr / 2021-11-18 22:35
jeba.i złodzieje
Postaraj się napisać trochę dłuższą opinię. Podaj więcej szczegółów dotyczących Twoich własnych doświadczeń z tą usługą / tym produktem.
Oceń parametry produktu / usługi wybierając odpowiednią liczbę gwiazdek w przynajmniej jednej kategorii.Zaletyhehe -
~Piotr / 2021-11-17 19:40
Wczoraj mielismy przekierowany lot z Krakowa do Katowic zapakowli nas w jakies autobusy bez dystansu jak jakies worki ziemniakow .Obsluga na poziomie dna slamazarna,zapytasz o cos to uslyszysz arogancka odpowiedz:NIE MUSI PAN LECIEC,woli posmiac sie z jakis glupot niz porozmawiac i udzielic informacji gdzie sie udac i co robic , kompletny brak powagi i profesjonalizmu jak dzieci.
STANOWCZO odradzam i lepiej poszukac czegos innego .ZaletyZadnychWadyBrak kompetencji i zrozumienia -
~kASA / 2021-11-14 11:08
Odprawa na lotnisku odpłatna, nie informują o tym w mailu z potwierdzeniem rezerwacji biletów. Bagaże pokładowe dużo mniejsze niż standardowo. Obsługa klienta dramat, brak kontaktu.
NIE POLECAM!!!
strona 17 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »