Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 730 opinii

1.75 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.85
  • Poziom cen
    2.11

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Danielix / 2022-10-20 18:13
    Ocena: 1.50 / 5
    TRAGEDNIA ,DNO,ZENADA najpierw że kot opóźniony ile nie powiedzieli okazało się że z 22.30 na 1:55 sami znaleźliśmy te informacje na aplikacji o 1 powiedzieli ze lot odwołalny.Jest 3 w nocy wychodzimy z lotniska po odebraniu bagażu i sprawdzeniu paszportow TAK 2H trwało odbieranie bagażu.Wychodzimy na zewnątrz jest -2 stopnie 3 w nocy a my beż noclegu i 200 km od domu.Kobiety z dziećmi siedziały na walizkach i płakały.Okazlo się że wszystkie inne samoloty odleciały a w Edynburgu normalnie też lądują i to jest 3 taka sytuacja w tym miesiącu.NiGDY WIECEJ UNIKAJCIE JAK OGNIA.Ciekawe czy chociaż łaskawie wrócą pieniądze za bilety.
    ZaletyBrak
    WadyKpina z ludzi.
  • ~Darek / 2019-04-02 13:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Jak długo latam ryanair tak nie spotkałam się z tym, zeby za torbę, której kółka nie mieszczą się we wzorniku trzeba płacić. Zawsze zabieram jedna i tą samą torbę i nagle 20 f kary za kółka absurd. Poza tym ceny i dodatkowe opłaty są nieadekwatne do poziomu i obsługi pasażerów. Kpina
  • ~Dawid / 2021-06-25 08:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety moja walizka przekroczyła 1.5 cm i kazali mi dopłacić 46 euro, niestety miałem tylko gotówkę, która nie można płacić, bo only karta ;/
    WadyObsługa
  • ~Edward / 2021-02-02 23:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Duży dyktuje warunki ale jest nieuczciwy. Sprzedają bilety wiedząc że rezygnują z połączeń. Czyli wyłudzają pieniądze którymi potem obracają. A zwrot w 7 dni roboczych to zwykła lipa. Oby upadli. Na ich miejsce powstanie może coś uczciwszego.
    ZaletyBrak.
    WadyDuzo
  • ~Greg / 2019-07-10 21:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Wiele słyszałem, że Ryanair to firma szukająca każdej luki na zarobek, nieprzyjazna klientowi a obsługa lotniskowa na najniższym poziomie. Nie zwracałem może na to uwagi, do czasu kiedy bezpośrednio sytuacja dotknęła mojej osoby.
    Przed wylotem oczywiście należy się internetowo odprawić. Niestety po przejściu całej procedury przy ostatnim członku rodziny (kolejność nie miała wpływu), system wyrzucał błąd UPSSS PROBLEM. Procedurę powtórzyłem kilkukrotnie przez kilka dni, zarówno za pośrednictwem aplikacji jak i strony internetowej. Niestety bezskutecznie a system nie prowadził dalej do rozwiązania problemu lub nie dawał informacji jakie kroki należy podjąć. Postanowiłem udać się wcześniej na lotnisko i zgłosiłem się do biura obsługi (agent Ryanair), wyjaśniłem problem. Agent przeszedł również przez procedurę używając mojego telefonu i aplikacji. Również bezskutecznie. Poinformował mnie, że muszę zapłacić za odprawę 1050 zł za całą rodzinę i dopiero Ryanair może mi oddać kwotę po złożeniu reklamacji. Agent wypełnił raport, opisał sprawę, podpisał się, wysłał do Ryanair i kopie mi przekazał.
    Po wielu mailach Ryanair stwierdził, że zwrot mi się nie należy. W każdym mailu słyszałem WE NEED STRONG EVIDENT. Raport w systemie podpisany przez ich agenta nie liczył się.
    Ryanair to banda naciągaczy, nawet linia info jest dodatkowo płatna z minutami informacji formalnych, które są naliczane. Chyba jako jedyni zaczynają boarding prawie godzinę przed odlotem, żeby mieć pewność że wszyscy są na miejscu i tłoczą pasażerów w korytarzach, klatkach jak świnie w transporcie.
    ZaletyTrudne pytanie
    WadyOpis
  • ~Grzegorz / 2019-07-16 14:05
    Ocena: 1.50 / 5
    Ceny za sam lot są dobre, ale za dosłownie wszystko trzeba dopłacać i to sporo. Aplikacja mobilna co chwilę zwraca błędy, podobnie jak strona (przez jeden błąd musiałem dopłacać za bagaż). Helpdesk nie potrafi rozwiązać żadnej sprawy, zaś zapewnienia że podchodzą indywidualnie do każdej sprawy można włożyć miedzy bajki (potrafili pomylić moje imię w pierwszej linijce maila). Podróż w samolocie jak w puszce z sardynkami - ścisk i niewygodnie.

    Ogólnie nie polecam, no chyba że na wypad na jeden dzień bez bagażu, ale i tak wtedy trzeba mieć nadzieję żeby żaden dodatkowy problem się nie pojawił.
    ZaletyCena lotu (jeśli się leci tylko z bagażem podręcznym)
    WadyDodatkowe opłaty, wygoda (a raczej brak), niekompetentna obsługa helpdesk, słabo działająca aplikacja i błędy na stronie.
  • ~J*s / 2020-01-28 21:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Bagaż 1 cm za duży i kazano 100 zł dopłacić !! Naprawdę NIE polecam latać ta linia ! Pozdrawiam
  • ~Kacper / 2023-08-10 15:36
    Ocena: 1.50 / 5
    RyanAir wie o planowanym strajku na terenie Belgii, a mimo to sprzedaje bilety na ten termin. Następnie lot odwołuje na 4 dni przed wylotem. Zaznaczam , że wiedzieli o planowanym strajku wcześniej, a i tak sprzedawali na ten dzień bilety.
    ZaletyBrak, nie przesadzajmy nie jest tu aż tak tanio.
    WadyFatalna obsługa, odwoływanie lotów na ostatni moment
  • ~Kasia / 2018-07-02 20:39
    Ocena: 1.50 / 5
    Tragedia!!!i totalna porażka. Opóźniony wiele godzin lot, nikt nie raczy podróżnych o czymkolwiek powiadomić. Samolot mały i ciasny, na samym początku dowiadujemy się ze klimatyzacja nie działa( środek lata, upaly ponad 30 st), człowiek po wielu godz czekania na lotnisku chce kupić dziecku bułkę w samolocie to słyszymy ze prawie nic nie ma w ofercie bo wszystko pokonczylo się w poprzednich lotach!! Tylko pieprzone zdrapki po 2 euro jakoś się nie kończą i stewardessy wciskają je wkurzony ludziom z uporem maniaka. Piloci niedouczeni, tak zle sie jeszcze nigdy nie czulam, nie ryljo zreszta ja, ludzie wymiotowali. Dodam że leciała sama z 4 dzieci i miałam ochotę komuś z załogi przyłożyć. Nigdy więcej! !!
    ZaletyZadnych
    WadySame
  • ~Klient / 2023-03-09 17:10
    Ocena: 1.50 / 5
    Pracowałem w miejscu bez zasięgu. W drodze na lotnisko zasieg się pojawił więc chciałem się odprawić i tu zdziwienie. Za późno. Na lotnisku 55 euro za wydrukowanie małego świstka. Złodziejska praktyka. Następnym razem polecę nie mając wyborów. Mając, zapłacę więcej innej firmie
    ZaletyBrak
    WadyBrak miejsca na wypisanie wszystkich
  • ~LL / 2022-02-12 19:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam został zmieniony lot na godziny w których pracuję a teraz nawet nie mam jak odzyskać środków płatniczych, nr telefonów nie działają a robot nie odpowiada na moje pytania tylko sam swoje narzuca, a jak chcę zmienić lot to cena wzrasta od 40 euro-do 100 euro za bilet więc muszę dopłacić , a jak chcę zarezerwować zupełnie incognito lot to cena jest 5 euro czegoś nie rozumiem
    Wadyza wszystko trzeba płacić
  • ~Maciej / 2019-02-22 13:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Zniszczyli mi walizkę i nie chcą zwrócić pieniędzy, ponieważ była "za stara"
  • ~Magda / 2021-06-17 14:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Leciałam ostatnio do Pafos z Pyrzowic, dokładnie lot w dniu 6 czerwca br. Lot wyglądał jakbym jechała na szkolną wycieczkę. Stewardzi kompletnie nie reagowali na zachowanie ludzi w samolocie, głośno wypowiadali się, że nie widzą jak ktoś nie ma ubranej maseczki. Zero jakichkolwiek informacji o tym, że na pokładzie samolotu obowiązuje noszenie maseczek. Zero profesjonalizmu. Sam samolot - plastik, fotele niewygodne, nie rozkładają się. Nawet zaoszczędzili na małej kieszonce w fotelach, żeby było gdzie włożyć telefon na czas lotu czy książkę. Lot trwał 3 godziny i nawet szklanki wody nie dadzą. Oszczędności tam gdzie nie powinni! Generalnie 1 punkt na 10. Ten jeden za punktualność bo udało się o czasie wylecieć i powrócić.
  • ~Magggy / 2018-07-18 17:48
    Ocena: 1.50 / 5
    Z powodu awarii oprogramowania na lotnisku nie mieliśmy wydanych dokładnych numerów miejsc siedzących. Najpierw wchodziły rodziny z dziećmi potem dopiero reszta do której zaliczałam się ja z moja osoba z która podróżowałam. Zajęliśmy pierwsze lepsze dwa wolne miejsca tak jak kazała nam stewardesa. Po czym gdy inna stewardesa koniecznie chciała mnie przesiąść i rozdzielić i na moim miejscu posadzić innego pasażera. Nie dosyć że była bardzo nieuprzejma to jeszcze na cały głos przy wszystkich pasażerach zaczęła na mnie wręcz krzyczeć. Korzystałam już wcześniej z tych linii lotniczych ale z każdym kolejnym lotem mam coraz gorsze wrażenia.
    ZaletyZnikome
    WadyBardzo dużo
  • ~Maniek75 / 2018-07-17 12:55
    Ocena: 1.50 / 5
    Kiedy mój znajomy wracał z Włoch, dwójka dzieci wieku 9 i 5 lat , trochę się spóźnili na odprawę ,duże lotnisko można sie zgubić.zamkneli im wejście na pokład tuż przed nosem,Ogromny stres dla dzieci.Nie pomogło tłumaczenie że na bilecie jest terminal A a odlot z terminalu B.Nie pomógł płacz 5 letniej dziewczynki,znieczulica , nigdy więcej Ryanair. na
    ZaletyBrak
    WadyDuże
  • ~Marcin / 2023-09-30 21:51
    Ocena: 1.50 / 5
    Odradzam jakiekolwiek dodatkowe usługi zakupione przez tego pośrednika. Wynająłem samochód wraz z ubezpieczeniem. Na miejscu okazało się,ze moje ubezpieczenie nie jest respektowane przez wypożyczalnie. Musiałem zapłacić za ich (wypozyczalni) ubezpieczenie didatkowe 250€ albo przepada mi cala kasa, która zapłaciłem za wynajem (w przypadku rezygnacji z wypozyczenia). Oszustwo w białych rękawiczkach i obrzydliwe naciąganie klientow!!! Złodziejeair zamiast Ryanair.
  • ~Maria / 2018-05-10 16:13
    Ocena: 1.50 / 5
    Nikomu nie polecam. Tłum, bałagan, opóźnienia. Ile razy nie leciałąm tak było.Ostatni nie miałam karty pokładowej, bo nie były w internecie dostępne. Musiałąm zapłacić za jedną 55 euro plus koszty manipulacyjne.
    Radzę wystrzegać się Ryanaira.
    ZaletyNietety nie wiem.
    WadyBałagan, opóźnienia, ukryte koszty.
  • ~Mariusz / 2021-10-02 23:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Niestety zerowa pomoc przy obsłudze klienta. Brak jednolitej strategii odnośnie wymagań od pasażeru co do koronawirusa. Ogólnie tragedia.
  • ~Mariusz / 2022-06-29 13:46
    Ocena: 1.50 / 5
    Jest to najbardziej niekompetentna i nie odpowiedzialna firma lotnicza z którą miałem doczynienia. Po trzydniowej próbie zamówienia biletów, i próbie kontaktu z firmą zostałem totalnie zlekceważony. Dzwoniąc za pierwszym razem oczekiwałem conajmniej 15 minut po czym odbiorca prosząc mnie o cierpliwość odrzucił mnie po 5 minutach, po tym incydencie próbowałem zadzwonić drugi raz i czekałem 30 minut na połączenie, stwierdziłem że nie warto czekać i nigdy więcej nie chce mieć z ta firma nic do czynienia, nie zważając na to, że zawsze gdy podróżowałem tą linią samoloty były opóźnione a jakość obsługi była fatalna, z pozdrowieniami dla wszystkich podróżujących.
    ZaletyBrak
    WadyMnóstwo
  • ~Martas / 2023-07-26 16:43
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra. Gdyby nie to, że są ja wielu trasach praktycznie bezkonkurencyjni to nigdy bym nie skorzystala z tego bydlolotu.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.75, ilość opinii: 730
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 386
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4543
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2960