Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 737 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Paweł / 2022-03-18 07:27
    Ocena: 3.67 / 5
    Im shoct thats this rude staff can work in people service. One old lady on stansted ask me to put mask on . I said i havant got one i lost it on the way if she can give me one off hers she said no . and i will miss the fly without it. Good other passanger help me with one but i will avoid that fucking ryiener
    ZaletyNic
    WadyStaff verry rude
  • ~Krystian / 2022-03-13 10:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia! Podczas mojej pierwszej podróży RyanAirem(pierwsze 2 loty) całkowicie zniszczyli jedną z walizek, rzucają jak popadnie, a podczas 2 podróży... No właśnie, do niej nawet nie doszło! Zmienili całkowicie termin obu lotów zaledwie 2tyg przed, żałosne!
    Zaletybrak
    Wadysamowolka
  • ~Bas / 2022-03-12 21:46
    Ocena: 1.33 / 5
    Na początku dowiedziałam się, że jeżeli się tak będę denerwować, a uwierzcie miałam powód, to ta osoba, która segreguje ludzi, nie wpuści mnie na pokład, to jest poniżej wszelkiego poziomu obsługi klienta. Zamiast widzieć że to ich wina, to jeszcze grożą. Bardzo niegrzeczna i nieprofesjonalna obsługa naziemna na lotnisku Pyrzowice. Z powidu covida robią z nami co chcą, godność mając za nic, ale to my im płacimy, a nie odwrotnie. Pijaków na pokładzie lepiej traktują, niż ludzi z kłopotami.
    ZaletyNie ma
    WadyCała obsługa naziemna
  • ~Tomasz / 2022-03-07 11:16
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy już nie skorzystam z usług Ryanair, 552 zł za zmianę nazwiska pasażera, rezerwacja zrobiona wczoraj, lot za 3 tygodnie, pomyliłem się, wpisałem jedno z nazwisk dwa razy. Jakie Ryanair poniesie koszty w związku z tą zmianą? A cena tej zmiany to 3/4 ceny biletu w obie strony. To jest oburzające. Oczywiście biletu zwrócić nie można. Takim działaniem firma odbiera mnie jako klientowi godność. Czuję się okradziony. Oczywiście żadnej infolinii, najpierw rozmowa z botem, potem z konsultantem na czat. Nigdy już nie skorzystam usług Ryanair. Wolę zapłacić więcej innemu przewoźnikowi, ale przynajmniej nie bać się, że jakaś głupia pomyłka będzie mnie kosztować drugie tyle co bilet.
    Zaletybrak
    Wadycennnik, brak postawu pro-klient
  • ~Michael O'Realy / 2022-03-05 21:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Ryanair to najwieksze dno jesli chodzi o Europejskich przewoznikow! Jesli mozesz wybierz cokolwiek innego np LOT lub AERLINGUS! Z dala od tego twora co traktuje ludzi jak bydlo i przegania pasazerow od zagrody do zagrody i sciska jak swinie w malych pomieszczeniach, na domiar czasem przetrzyma na zewnatrz terminala przed samolotem tylko dlatego ze mozna! Dno i 5metrow mulu.
    ZaletyBRAK -
    WadyIstnienie takiego badziewia!
  • ~Pawulon / 2022-03-04 06:48
    Ocena: 1.00 / 5
    Okropna linia, nigdy więcej nie skorzystam z usług tej oszukańczej i podstępnej firmie
    ZaletyBrak
    WadySame
  • ~Alex / 2022-03-03 23:12
    Ocena: 2.50 / 5
    Niestety wszelkie negatywne opinie znajdują potwierdzenie w faktach kontakt na chacie to fikcja
  • ~J-F / 2022-03-02 19:41
    Ocena: 1.00 / 5
    armia oszustów, a w szczególności na bagażach. szukają pieniędzy w kieszeniach klientów posługując się ich kartami płatniczymi bez zgody pasażera. szczególną uwagę należy zwrócić na agentkę w Poznaniu, która straszy klienta strażą graniczną i pobiera pieniądze z jego rachunku bankowego. Tą agentką jest nan 0220. Chamstwo na niespotykaną dotychczas skalę. Pobranych z rachunku bankowewgo klienta nie chcą zwracać. Ustalić też należy kim jest również agentka Teresa S. Nie radzę latać tymi liniami.

















    Zaletyżadnych
    WadyNIE LATAJCIE TYMI LINIAMI
  • ~E / 2022-02-25 16:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat!!!! Nie polecam !!! Od września czekam na zwrot należnego odszkodowania za opóźniony o 8 godzin lot Pisałam 4 skargi , infolinia już w Polsce nie działa ….. żenada!0
  • ~tjoiy / 2022-02-22 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Mega źle, oszuści niesamowici tyle w temacie. mega porazka
    Zaletyzoe
  • ~Dante / 2022-02-17 10:07
    Ocena: 1.75 / 5
    Strasznie gorąco w kabinach, samolot przepełniony podczas 1h lotu 35min było zajęte sprzedażą produktów typu perfumy, zdrapki, przekąski. Brak możliwości płacenia gotówką tylko karta, nic nie szkodziło by obsługa bez rękawiczek dotykała plastikowych kubków i jedzenia. Niby covid, ... ale jednak są inne zasady bo na wysokości przelotowej nikt nie zaraża.
    ZaletyŚrednia cena lotów
    WadyBrak przestrzegania zasad higieny
    Cały czas podczas lotu wciskanie produktów
    Brak ergonomii siedzeń, czekam jak tylko wprowadzą miejsca stojące
    Wszędzie są ukryte koszty
  • ~Gg / 2022-02-14 19:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenująco niski poziom obsługi klienta zarówno w miedzynarodowym zespole reklamacji jak też polskim zespole odpowiedzialnym za customer care. Ignrorwanie pytań, brak możliwości kontaktu telefonicznego i ignorowanie prośby obtaki aby usprawnić wyjaśnienie sprawy.
  • ~Tomasz / 2022-02-13 23:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego przewoźnika .brak kontaktu z infolinią , zle podejście do klienta .
  • ~LL / 2022-02-12 19:44
    Ocena: 1.50 / 5
    Witam został zmieniony lot na godziny w których pracuję a teraz nawet nie mam jak odzyskać środków płatniczych, nr telefonów nie działają a robot nie odpowiada na moje pytania tylko sam swoje narzuca, a jak chcę zmienić lot to cena wzrasta od 40 euro-do 100 euro za bilet więc muszę dopłacić , a jak chcę zarezerwować zupełnie incognito lot to cena jest 5 euro czegoś nie rozumiem
    Wadyza wszystko trzeba płacić
  • ~violet_evergarden / 2022-02-12 17:39
    Ocena: 3.25 / 5
    Brak jakiegokolwiek sensownego kontaktu z Biurem Obsługi klienta. Mam problem z zalogowaniem się do konta, nie mogę zakończyć transakcji zakupu biletów. Na stronie internetowej nie ma nr tel na infolinię ani adresu mailowego do kontaktu. Nr na infolinię znaleziony w internecie jest nieaktywny. Zgłoszenie/skargę można wysłać tylko po zalogowaniu do konta więc też nie mogę tego zrobić. Jedyną opcją jest chatbot, który zamiast skontaktować mnie z człowiekiem cały czas zadaje takie same pytania, które nie mają związku z moim problemem.
    ZaletyW kwestii obsługi klienta - brak zalet
    WadyNiefunkcjonalny system obsługi klienta, składania skarg/reklamacji
  • ~Jola / 2022-02-08 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    KATASTROFA!!! Dzięki "uprzejmości" pracowników nie dostaliśmy się na pokład. Kazali nam wypełnić jakiś papierek w internecie (mimo posiadania paszportów covidowych). Internet się wieszał, wszystko było po hiszpańsku, nikt nie zaproponował opcji papierowej, potem okazało się że taka była, po wypełnieniu jednego, na drugi brakło kilku minut, bramki zamknęli pół godziny przed wylotem. Straciliśmy ok. 10 000 zł, wystarczyła mała pomoc ze strony przewoźnika. Sprawa idzie do sądu. Omijać tę linię szerokim łukiem, bo można stracić dużą kasę. Niskie ceny samego lotu rekompensują sobie czym innym : wysoką ceną bagażu rejestrowanego (można dokupić dodatkowy podręczny), przydzielaniem miejsc osobno (można dokupić wybór miejsca) itp.
    ZaletyBRAK
  • ~Antoni / 2022-02-03 19:43
    Ocena: 2.00 / 5
    Katastrofa. Podają ceny proponowane inne niż te podczas dokonywania rezerwacji. Różnica 100 procent. Jednym slowem oszustwo. Nie polecam firmy Dziad Lot.
  • ~Bela / 2022-01-20 22:25
    Ocena: 1.33 / 5
    Porazka co za firma bylismy z zona i dzieckiem na lotnisku 2 h przed czasem w krakowie czekajac na koniec kolejki 30 sekund przed ostatnim klijentem pani co ledwo ma 20 lat stwerdzila ze system sie zamknal i nie mozna wejsc na poklad a ludzie dopiero co byli za szklanymi dzwiami obsluga katastrofa jak w chlewiku nie polecam ryniar .jak kase maja na koncie maja ludzi za Smieci
    ZaletyZadnych
    WadySzok
  • ~Totalnie niezadowoleni / 2022-01-11 20:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Masakra, wybraliśmy losowe miejsca pracy,y kupnie biletów żeby nie dopłacać.
    Okazało się, że ja mam 33c a mąż 9c . Q samolocie okazało się że było ok 10 wolnych miejsc w tym nawet rząd 3wolnych obok siebie i równie głupie system nie posadził nas obok siebie tylko w odległych miejscach. Masakra. Nigdy więcej nie lecę tymi głupimi liniami!!!
    Współczuję poziomu inteligencji!
    ZaletyTotalne zero
    WadyMultum.
  • ~Rozczarowani kolejny raz / 2022-01-11 20:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Kolejny lot Ryanair, ale na pewno ostatni, jednogłośnie dziś to przyznaliśmy z mężem.
    Kolejny bo względnie tani, ostatni bo znów opóźnienia. .pierwsze opóźnienie podczas wylotu z gdańska o 1h czasu, o czym dowiedzieliśmy się dopiero stojąc już przy odprawie do wejścia do samolotu. Ok 30 minut opóźnienia w drodze powrotnej...
    Obsługa średnio uprzejmą. Chcieliśmy kupić przekąski za gotówkę, pan odmówił, płatność tylko kartą bo pandemia.... kasy nie weźmie do ręki bo pandemia bo ostrożność, ale produkt wyda jak zapłacisz kartą, produkt czyli np chipsy, które dotykało już z kilka osób obsługi. Gdzie tu logika. Jak robicie ograniczenia to logicznie chociaż.
    Siedzenia kleiły się do rąk. Nie chcę myśleć kiedy ostatni raz ktokolwiek porządnie umył "stoliki" w siedzeniach nie wspomnę o jakiejś dezynfekcji bo przecież pandemia...
    ZaletyBrak
    WadyW opinii
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 737
Wizzair
Ocena: 1.52, ilość opinii: 387
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4620
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4466
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3935
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3503
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3204
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2992