Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Ryanair opinie

Ocena na podstawie 744 opinii

1.74 / 5

  • Wygoda
    1.47
  • Jakość obsługi
    1.51
  • Oferta
    1.84
  • Poziom cen
    2.10

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sok / 2018-06-07 00:09
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot Stansted-Rzeszów 05.06.18, godz.11.45-15.20, to jedna wielka porażka. Tzn. sam lot ujdzie. Problem w tym że zamiast wylądować w Rzeszowie o 15.20, przekierowano nas do Warszawa-Modlin ze wzgledu na burzę. To jeszcze zrozumiem ale to ze koczowałam tam z maleńkim dzieckiem do godz.22.00 nie mieści się w głowie. Nikt pasażerów o niczym nie informował, dopiero po ostej wymianie zdań z pracownikami Ryanair o godz.19.00 zaczęto organizować taksówki do Rzeszowa. Dzieci miały mieć pierwszeństwo a jednak wyjechały jako ostatnie ponieważ panie z obsługi ogarnęła ciemnota i nie pomyślały że potrzebne są foteliki. Nie zapewniono podróżnym nawet butelki wody a pracownicy biura zdawało sie że mają niezły ubaw z calej sytuacji. Docinki typu "ja bym już dawno pojechała pociagiem" podnosiły ciśnienie zdenerwowamyn na maksa ludziom.Na kazde pytanie rozkladali ręce i nie umieli odpowiedziec. Zdaje sobie sprawe ze to nie ich wina ze tam trafilismy ale jednak takie zachowanie bylo skandaliczne. Powinny tam pracowac osoby umiejace porowadzic jakis dialog z ludzmi i choc troche empatyczne i zainteresowane sytuacja. Aż sie we mnie gotuje na wspomnienie tej podróży. Dodam jeszcze ze w domu bylam po 3 w nocy, a mieszkam 70km od Rzeszowa.
    ZaletyObsługa samolotu-bo chociaż te panie szeptaly do siebie "szkoda mi tych dzieci"
    WadyLinia Ryanair to jedna wielka wada.
  • ~Stefan / 2018-06-02 20:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot 6945 Barceloma Opóźnienie 1 godzina jak sie to ma do Waszej reklamy zawsze na czas. Poza tym lotnisko Modlin to gorzej niz dworzec PKS w Pcimu.....
    ZaletyBrak
    WadySame wady
  • ~Volvak / 2023-03-08 23:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Oszuści. Napiszę krótko bo tylko tak można napisać. Kto kupuje to widzi jak działa ich strona internetowa. Szukasz lotu... cena X .... po zaakceptowaniu cena x+ coś co podwyższa cenę z księżyca. Bardzo ciekawe kupowanie klienta. Napiszcie od razu że cena za lot na wejściu to fikcja. Kliencie zobaczysz ją dopiero jak będziesz płacił.
    A co najlepsze jak będziesz kupować to w informacji uzyskasz że to ostatnie miejsca "hehe". Dopiero jak jesteś już przy ewentualnym wyborze miejsca widać jak kłamią. Samolot prawie pusty, a piszą że jest już właściwie Full. Żenada. Bilet "300zł" a zaraz robi się "700" z znikąd! Myślałem, że to co piszą na różnych portalach to wymyślone rzeczy przez konkurencję form lotniczych. Niestety to prawda.
    ZaletyPuki co brak
    WadyCygaństwo.
  • ~Weronika / 2019-05-20 06:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot odwołany tusz przed wylotem , brak możliwości prze bukowania na następny dzień . Jak dla mnie tragedia , musiałam jechać w nich do innego miasta , aby wrócić do kraju . Nie polecam !!!
  • ~Wkurzony / 2020-07-04 15:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Czekałem od kwietnia na zwrot pieniędzy za odwołany lot, w końcu się doczekałem, ale dostałem o 126 zł mniej niż zapłaciłem!!!!! Od dwóch dni próbuję się z nimi skontaktować i nic, zero odzewu!!?? Złodzieje
  • ~Wściekły klient / 2020-01-24 12:00
    Ocena: 1.75 / 5
    Ryanair.
    Ta firma ma za nic klientów. Nie raczą poinformować o opóźnionym locie. Ja byłem przy odprawie o 3 min za późno i pani powiedziała że już mnie nie odprawi bo odprawa zamknięta.nie informując mnie o opóźnieniu.powiedziała że muszę wziąć bagaże do odprawy osobistej. Na odprawie zabrali mi oczywiście wszystkie rzeczy których nie mogłam przewozić. Potem biegiem przez całe lotnisko do bramki, by na miejscu okazało się że samolot którym miałem lecieć jest opóźnionym o 4 godziny !!!! Lot miał być 10.05 informacje o opóźnieniu łaskawie ryanair wysłał o 10.02. skandal. żadnej informacji na aplikacji!!!
    Jeśli możecie omijajcie tą firmę z daleka.
    A wystarczyło by trochę zrozumienia i lepszej komunikacji, przede wszystkim z klientami
    WadyZero informacji
    Niekompetencja pracowników którzy nawet nie wiedzą że samolot jest tyle opóźniony
  • ~zielematt / 2019-05-18 17:43
    Ocena: 1.75 / 5
    Lot 9 mają 2019 z Krakowa na Gran Canaria opóźniony o 3,5 godziny; pasażerowie zostawieni bez kropli wody, bez informacji, bez dostępu do świeżego powietrza, zamknięci w samolocie 8,5 godziny. Przewoźnik nie poczuwa się odpowiedzialności, mimo że spóźnił się do miejsca docelowego niemal 4 godziny. Handel na pokładzie wszystkim czym się da, niewygodnie, miejsca wydawane losowo, rodziny umieszczone na dwóch różnych końcach samolotu. Generalnie DRAMAT. Najgorszy przewoźnik, z jakim odbywałem podróż. Zawstydził nawet PKP.
    ZaletyBrak
    WadyZa dużo
  • ~Zły Bob / 2019-12-15 11:42
    Ocena: 1.75 / 5
    kosmiczne koszty dodatkowe przekraczające wielokrotnie koszt biletów.
    WadyRyanair - to jedna wielka wada
  • ~Matka / 2014-04-20 16:04
    Ocena: 1.67 / 5
    W wielka sobote lot z Waeszawy Modlin do Glasgow zamiast planowanej 14"00 wylecial dopiero po godz. 21"00. Pasazerowie byli przetrzymywani w hali odlowtow przez 9 godzin bez mozliwosci wyjscia na zewnatrz. rayanair nie informowal pasazerow o tym co sie dzieje i kiedy bedzie wylot. Jesli ktos chcial wyjsc na zewnatrz, musial zrezygnowac z biletu. tak tez zrobilismy po kilku godzinach oczekiwania. Nie mielismy zadnej pewnosci, czy samolot w koncu wyleci. Rayanair zachowal sie wobec pasazerow skandalicznie.
    rowniez obsluga sluzb granicznych na lotnisku w Modlinie to kompletna pomylka. Nigdy wiecej wylotow z Modlina!!!!
    ZaletyZadne
    WadyNie zrealizowany lot
  • ~mikolanik / 2015-01-19 23:45
    Ocena: 1.67 / 5
    Wolę latać wszystkimi innymi liniami Ale nie rayanair .. broń Boże żebym wsiadł do ich samolotu . Pracownicy są tam wykorzystywani do maksimum w tym także piloci którzy są przemeczeni ... Kto ma ochotę wsiąść w taki samolot ... Jeszcze komfort jest tam taki ze nawalone jest siedzeń żeby jak najwięcej ludzi upchac ... Żenada nie polecam
    Zaletyzadnych zalet
    Wadynie da sie tego skomentowac
  • ~zibi / 2021-09-26 21:38
    Ocena: 1.67 / 5
    Chamska, prostacka kelnerka pokladowa jest najslabszym elenentem podrozy z Warszawy do Wiednia a doswiadczylem tego jej prymitywnego zachowania gdy wychodzac z WC a bedac jeszcze w srodku wybuchnela jadem a z jej paszczy wydobylo sie nienawistne.....A GDZIE MASKA?....juz chcialem odpowiedziec w podobnym tonie....W DUPIE....lecz pomyslalem sobie, po co znizac sie do poziomu tego nie wychowanego dziwolaga...zamilklem
    Zaletytylko jedno slabe ogniwo ludzkie...
    Wadydo zwolnienia, nie da sie naprawic, kulture wynosi sie z domu....
  • ~alice / 2023-09-23 23:26
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamówiłam bilet z bagażem podręcznym. katowice -dortmund Bagaż przystosowany do samolotu. Ryanaira poprosila abym umieściłam w pojemniku w celu sprawdzenia. Podręczny bez problemu jak zawsze zmieścił się do pojemnika. Jednak stwierdziła że jest za duży bo wszedł na wcisk?! Po odpięciu kółek wszedł bez problemu, ale pi*da stwierdziła że jest za duży i albo płacę 209zł za rejestrowany i idzie do luku bagażowego albo bagaż zostaje!! Właśnie w ten sposób kolejnych kilka osób z mojego otoczenia będzie omijało tę wydmuszkę firmy lotniczej szerokim łukiem z dortmundu do katowic nie bylo problemu ????chamstwo chamstwo i oszustwo
  • ~Alicja / 2020-03-19 15:08
    Ocena: 1.50 / 5
    W obecnej sytuacji rozumiem, że jest kryzys. Ale po co wysyłać emaile do klientów, że jest możliwa zmiana daty lotu lub zwrot kosztów?????Skoro od samego początku jest coś ustawione tak, że nic nie działa. Zaraz minie termin lotów i nie będzie możliwości odzyskać pieniędzy za odwołany lot.
    Zaletywielkie zeroooo
    WadyBrak szacunku do klienta!!!!!!!!!!!!!
  • ~Aneta / 2019-11-05 18:15
    Ocena: 1.50 / 5
    Dobry wieczor chciałam napisac opinie na temat lini Ryanair a dokładnie na temat pracownikow z ktorymi miałam stycznosć 03.11 .19 na lotnisku w Krakowie ,moj błąd ,ze nie popatrzyłam imie i nazwisko dwoch panòw ,ktorzy byli na obsluce tego dnia ,lot był o 6 : 30 ,spoźniłam sie 5 minut ,ludzie nie weszli jeszcze do samolotu ,zamkneły sie tylko drzwi ,a ludzie przemieszczali sie jeszcze pomału do samolotu ,a zlosliwosc panow ,była na tyle ,że nie chcieli mnie już puscic ,załuje ,że nie zrobiłam afery i odrazu tego nie zglosiłam tam gdzie trzeba ,niestety ,czasu nie cowne ,byli bardzo nie przyjemniji ,byłam w ciaży ,musiałam isc na toalete ,ktora na moj pech była zajenta ,a nie mysłalam,ze tak akurat sie wydarzy ,oczywiscie, czas sie konczył o 6 na przejscie ,ale tyle razy ,bylo tak ,ze było pa czasie ,a my czekaĺismy itd ,niestety trawiłam na bardzo hamska obsługe ,szkoda ,ale sa ludzie i ludziska ,życze pana wszystkiego dobrego ,bo nie życzy sie zlego ,ale czasami tak bywa że wraca do ludzi ,życie takie jest .....
    ZaletyNie mam
    WadyMam
  • ~ARCADIAN / 2022-06-29 23:34
    Ocena: 1.50 / 5
    TE LINIE POWINNI ZAMKNAC NATYCHMIAST !!! JAK SIE CZLOWIEK O COS ZAPYTA TO TE GNOJE CO TAM STOJA SMIEJA SIE CZLOWIEKOWI W TWARZ BO TRAKTUJA CZLOWIEKA JAK GOWNO ! NIE ROZUMIM DLACZEGO TO SCIERWO JESZCE LATA I OSZUKUJE CALY CZAS LUDZI...JEBAN.Y WIZZAIR NIE JEST LEPSZY,OSTATNIO SPEDZILEM 12 GODZIN AN LOTNISKU W PARYZU I TEZ NIKT NIC NIE POWIEDZIAL ANI NIKT NIE PRZYSZEDL SIE WYTLUMACZYC,TE CHLOPKI W SAMOLOCIE NIE MAJA ZADNEGO SZZACUNKU DLA LUDZI,K A T A S T R O F A !!!!!! NAJGORSZE CO MOZE BYC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyNIE MA ZALET
    WadySRAJA NA KLIENTA A TE PANIE W SAMOLOCIE TO SA NAJMADRZEJSZE NA SWIECIE...GOWNIARY PO 20 LAT,,,Z E N A D A !!
  • ~Ares / 2021-10-09 20:33
    Ocena: 1.50 / 5
    Najgorsza linia lotnicza, obsługa klienta ponizej jakiej kolwiek skali, po odwołaniu lotu nie zapewnili nic i wyłączyli infolnie, dramat
  • ~AS / 2023-04-13 20:31
    Ocena: 1.50 / 5
    Uważajcie na Ryanair wyloty z Gdańska!
    Wyjątkowo nieuprzejma obsługa wpuszczająca na pokład, szukająca tylko okazji by "okraść" pasażerów.
    Zawsze latam z tym samym bagażem, małym plecakiem, który mieści się pod siedzeniem w samolocie.
    Latam z różnych lotnisk, z rożnych krajów ponieważ taką mam pracę. Pani Laluni się dziś, jednak nie spodobał mój plecak i kazała mi zapłacić 45 euro bym mogła wejść na pokład. Naturalnie po wejściu plecak jak zawsze zmieścił się bez problemu pod siedzeniem.
    Wzięli również pieniądze od dziewczyny, która z tym samym plecakiem, tą samą linią przyleciała godzinę wcześniej z Amsterdamu, mając międzylądowanie w Gdańsku. W Amsterdamie plecak był ok dla obsługi tej samej firmy. W Gdańsku już nie. Jak można w ten sposób traktować własnych klientów…
  • ~Atiuszb / 2016-07-12 20:19
    Ocena: 1.50 / 5
    Trudną do zaakceptowania wadą są regularne opóźnienia lotów. Bardzo często (2-3 razy w miesiącu) latam do Niemiec od prawie roku. Początkowo opóźnienia były niewielkie (do 30 min) i sporadyczne. Od 3 miesięcy nie udało mi się ani razu dolecieć w zaplanowanym czasie. Minimalne opóźnienie to 1 godzina, a maksymalne to 3 godziny. Piloci nie próbują minimalizować opóźnień wynikających z późnego przylotu z poprzedniego rejsu, a wręcz dokładają kolejne czekając z pasażerami prawie godzinę nie wiadomo na co na płycie lotniska, czy też bez sensu wydłużając lot który zazwyczaj trwa 1 godz 30 min. do prawie 2 godzin przy dobrej pogodzie (bez turbulencji).
    ZaletyPrzystępna cena
    WadyOpóźnienia lotów
  • ~Bartek / 2018-06-17 20:32
    Ocena: 1.50 / 5
    Obsługa lotniska powolna. Brak ludzi przy odprawie. (Jeden ślepy dziadzia)
    ZaletyNie dostrzegam
    WadyBrak zalet
  • ~Beata / 2021-07-17 13:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Oszukują z bagażem . Jak się wylatuje to nie zwracają uwagi na bagaż podręczny chyba celowo , przy powrocie stoją z koszykiem do mierzenia i każą płacić 45 euro . Pierwszy raz moja walizka podręczna nie przeszła wytycznych linii . Ostatni raz z nimi leciałam . Uważam że jest to celowe zagranie . Jesteś w obcym kraju to zapłacisz i uszy po sobie.
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

Ryanair
Ocena: 1.74, ilość opinii: 744
Wizzair
Ocena: 1.53, ilość opinii: 390
Lufthansa
Ocena: 3.25, ilość opinii: 1
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4693
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4500
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3963
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3027