strona 15 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Weronika / 2019-05-20 06:11
Lot odwołany tusz przed wylotem , brak możliwości prze bukowania na następny dzień . Jak dla mnie tragedia , musiałam jechać w nich do innego miasta , aby wrócić do kraju . Nie polecam !!! -
-
~Wkurzony / 2020-07-04 15:58
Czekałem od kwietnia na zwrot pieniędzy za odwołany lot, w końcu się doczekałem, ale dostałem o 126 zł mniej niż zapłaciłem!!!!! Od dwóch dni próbuję się z nimi skontaktować i nic, zero odzewu!!?? Złodzieje -
~Wściekły klient / 2020-01-24 12:00
Ryanair.
Ta firma ma za nic klientów. Nie raczą poinformować o opóźnionym locie. Ja byłem przy odprawie o 3 min za późno i pani powiedziała że już mnie nie odprawi bo odprawa zamknięta.nie informując mnie o opóźnieniu.powiedziała że muszę wziąć bagaże do odprawy osobistej. Na odprawie zabrali mi oczywiście wszystkie rzeczy których nie mogłam przewozić. Potem biegiem przez całe lotnisko do bramki, by na miejscu okazało się że samolot którym miałem lecieć jest opóźnionym o 4 godziny !!!! Lot miał być 10.05 informacje o opóźnieniu łaskawie ryanair wysłał o 10.02. skandal. żadnej informacji na aplikacji!!!
Jeśli możecie omijajcie tą firmę z daleka.
A wystarczyło by trochę zrozumienia i lepszej komunikacji, przede wszystkim z klientamiWadyZero informacji
Niekompetencja pracowników którzy nawet nie wiedzą że samolot jest tyle opóźniony -
~zielematt / 2019-05-18 17:43
Lot 9 mają 2019 z Krakowa na Gran Canaria opóźniony o 3,5 godziny; pasażerowie zostawieni bez kropli wody, bez informacji, bez dostępu do świeżego powietrza, zamknięci w samolocie 8,5 godziny. Przewoźnik nie poczuwa się odpowiedzialności, mimo że spóźnił się do miejsca docelowego niemal 4 godziny. Handel na pokładzie wszystkim czym się da, niewygodnie, miejsca wydawane losowo, rodziny umieszczone na dwóch różnych końcach samolotu. Generalnie DRAMAT. Najgorszy przewoźnik, z jakim odbywałem podróż. Zawstydził nawet PKP. ZaletyBrakWadyZa dużo -
~Zły Bob / 2019-12-15 11:42
kosmiczne koszty dodatkowe przekraczające wielokrotnie koszt biletów. WadyRyanair - to jedna wielka wada -
~Matka / 2014-04-20 16:04
W wielka sobote lot z Waeszawy Modlin do Glasgow zamiast planowanej 14"00 wylecial dopiero po godz. 21"00. Pasazerowie byli przetrzymywani w hali odlowtow przez 9 godzin bez mozliwosci wyjscia na zewnatrz. rayanair nie informowal pasazerow o tym co sie dzieje i kiedy bedzie wylot. Jesli ktos chcial wyjsc na zewnatrz, musial zrezygnowac z biletu. tak tez zrobilismy po kilku godzinach oczekiwania. Nie mielismy zadnej pewnosci, czy samolot w koncu wyleci. Rayanair zachowal sie wobec pasazerow skandalicznie.
rowniez obsluga sluzb granicznych na lotnisku w Modlinie to kompletna pomylka. Nigdy wiecej wylotow z Modlina!!!!ZaletyZadneWadyNie zrealizowany lot -
~mikolanik / 2015-01-19 23:45
Wolę latać wszystkimi innymi liniami Ale nie rayanair .. broń Boże żebym wsiadł do ich samolotu . Pracownicy są tam wykorzystywani do maksimum w tym także piloci którzy są przemeczeni ... Kto ma ochotę wsiąść w taki samolot ... Jeszcze komfort jest tam taki ze nawalone jest siedzeń żeby jak najwięcej ludzi upchac ... Żenada nie polecam Zaletyzadnych zaletWadynie da sie tego skomentowac -
~zibi / 2021-09-26 21:38
Chamska, prostacka kelnerka pokladowa jest najslabszym elenentem podrozy z Warszawy do Wiednia a doswiadczylem tego jej prymitywnego zachowania gdy wychodzac z WC a bedac jeszcze w srodku wybuchnela jadem a z jej paszczy wydobylo sie nienawistne.....A GDZIE MASKA?....juz chcialem odpowiedziec w podobnym tonie....W DUPIE....lecz pomyslalem sobie, po co znizac sie do poziomu tego nie wychowanego dziwolaga...zamilklem Zaletytylko jedno slabe ogniwo ludzkie...Wadydo zwolnienia, nie da sie naprawic, kulture wynosi sie z domu.... -
-
~alice / 2023-09-23 23:26
Zamówiłam bilet z bagażem podręcznym. katowice -dortmund Bagaż przystosowany do samolotu. Ryanaira poprosila abym umieściłam w pojemniku w celu sprawdzenia. Podręczny bez problemu jak zawsze zmieścił się do pojemnika. Jednak stwierdziła że jest za duży bo wszedł na wcisk?! Po odpięciu kółek wszedł bez problemu, ale pi*da stwierdziła że jest za duży i albo płacę 209zł za rejestrowany i idzie do luku bagażowego albo bagaż zostaje!! Właśnie w ten sposób kolejnych kilka osób z mojego otoczenia będzie omijało tę wydmuszkę firmy lotniczej szerokim łukiem z dortmundu do katowic nie bylo problemu ????chamstwo chamstwo i oszustwo -
~Alicja / 2020-03-19 15:08
W obecnej sytuacji rozumiem, że jest kryzys. Ale po co wysyłać emaile do klientów, że jest możliwa zmiana daty lotu lub zwrot kosztów?????Skoro od samego początku jest coś ustawione tak, że nic nie działa. Zaraz minie termin lotów i nie będzie możliwości odzyskać pieniędzy za odwołany lot. Zaletywielkie zerooooWadyBrak szacunku do klienta!!!!!!!!!!!!! -
~Aneta / 2019-11-05 18:15
Dobry wieczor chciałam napisac opinie na temat lini Ryanair a dokładnie na temat pracownikow z ktorymi miałam stycznosć 03.11 .19 na lotnisku w Krakowie ,moj błąd ,ze nie popatrzyłam imie i nazwisko dwoch panòw ,ktorzy byli na obsluce tego dnia ,lot był o 6 : 30 ,spoźniłam sie 5 minut ,ludzie nie weszli jeszcze do samolotu ,zamkneły sie tylko drzwi ,a ludzie przemieszczali sie jeszcze pomału do samolotu ,a zlosliwosc panow ,była na tyle ,że nie chcieli mnie już puscic ,załuje ,że nie zrobiłam afery i odrazu tego nie zglosiłam tam gdzie trzeba ,niestety ,czasu nie cowne ,byli bardzo nie przyjemniji ,byłam w ciaży ,musiałam isc na toalete ,ktora na moj pech była zajenta ,a nie mysłalam,ze tak akurat sie wydarzy ,oczywiscie, czas sie konczył o 6 na przejscie ,ale tyle razy ,bylo tak ,ze było pa czasie ,a my czekaĺismy itd ,niestety trawiłam na bardzo hamska obsługe ,szkoda ,ale sa ludzie i ludziska ,życze pana wszystkiego dobrego ,bo nie życzy sie zlego ,ale czasami tak bywa że wraca do ludzi ,życie takie jest ..... ZaletyNie mamWadyMam -
~ARCADIAN / 2022-06-29 23:34
TE LINIE POWINNI ZAMKNAC NATYCHMIAST !!! JAK SIE CZLOWIEK O COS ZAPYTA TO TE GNOJE CO TAM STOJA SMIEJA SIE CZLOWIEKOWI W TWARZ BO TRAKTUJA CZLOWIEKA JAK GOWNO ! NIE ROZUMIM DLACZEGO TO SCIERWO JESZCE LATA I OSZUKUJE CALY CZAS LUDZI...JEBAN.Y WIZZAIR NIE JEST LEPSZY,OSTATNIO SPEDZILEM 12 GODZIN AN LOTNISKU W PARYZU I TEZ NIKT NIC NIE POWIEDZIAL ANI NIKT NIE PRZYSZEDL SIE WYTLUMACZYC,TE CHLOPKI W SAMOLOCIE NIE MAJA ZADNEGO SZZACUNKU DLA LUDZI,K A T A S T R O F A !!!!!! NAJGORSZE CO MOZE BYC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyNIE MA ZALETWadySRAJA NA KLIENTA A TE PANIE W SAMOLOCIE TO SA NAJMADRZEJSZE NA SWIECIE...GOWNIARY PO 20 LAT,,,Z E N A D A !! -
~Ares / 2021-10-09 20:33
Najgorsza linia lotnicza, obsługa klienta ponizej jakiej kolwiek skali, po odwołaniu lotu nie zapewnili nic i wyłączyli infolnie, dramat -
~AS / 2023-04-13 20:31
Uważajcie na Ryanair wyloty z Gdańska!
Wyjątkowo nieuprzejma obsługa wpuszczająca na pokład, szukająca tylko okazji by "okraść" pasażerów.
Zawsze latam z tym samym bagażem, małym plecakiem, który mieści się pod siedzeniem w samolocie.
Latam z różnych lotnisk, z rożnych krajów ponieważ taką mam pracę. Pani Laluni się dziś, jednak nie spodobał mój plecak i kazała mi zapłacić 45 euro bym mogła wejść na pokład. Naturalnie po wejściu plecak jak zawsze zmieścił się bez problemu pod siedzeniem.
Wzięli również pieniądze od dziewczyny, która z tym samym plecakiem, tą samą linią przyleciała godzinę wcześniej z Amsterdamu, mając międzylądowanie w Gdańsku. W Amsterdamie plecak był ok dla obsługi tej samej firmy. W Gdańsku już nie. Jak można w ten sposób traktować własnych klientów…
-
~Atiuszb / 2016-07-12 20:19
Trudną do zaakceptowania wadą są regularne opóźnienia lotów. Bardzo często (2-3 razy w miesiącu) latam do Niemiec od prawie roku. Początkowo opóźnienia były niewielkie (do 30 min) i sporadyczne. Od 3 miesięcy nie udało mi się ani razu dolecieć w zaplanowanym czasie. Minimalne opóźnienie to 1 godzina, a maksymalne to 3 godziny. Piloci nie próbują minimalizować opóźnień wynikających z późnego przylotu z poprzedniego rejsu, a wręcz dokładają kolejne czekając z pasażerami prawie godzinę nie wiadomo na co na płycie lotniska, czy też bez sensu wydłużając lot który zazwyczaj trwa 1 godz 30 min. do prawie 2 godzin przy dobrej pogodzie (bez turbulencji). ZaletyPrzystępna cenaWadyOpóźnienia lotów -
~Bartek / 2018-06-17 20:32
Obsługa lotniska powolna. Brak ludzi przy odprawie. (Jeden ślepy dziadzia) ZaletyNie dostrzegamWadyBrak zalet -
-
~Beata / 2021-07-17 13:23
Oszukują z bagażem . Jak się wylatuje to nie zwracają uwagi na bagaż podręczny chyba celowo , przy powrocie stoją z koszykiem do mierzenia i każą płacić 45 euro . Pierwszy raz moja walizka podręczna nie przeszła wytycznych linii . Ostatni raz z nimi leciałam . Uważam że jest to celowe zagranie . Jesteś w obcym kraju to zapłacisz i uszy po sobie. -
~BOB / 2021-08-04 00:43
Po dowołaniu terminu wylotu przez Ryanair pracownicy odmawiali podania informacji o rezerwacji mimo, iż posiadałem wszystkie dane osób lecących. Mimo pism o zwrot pieniędzy cisza. To JUŻ KOLEJNY TAKI PRZYPADEK Z TYM „przewoźnikiem”. Poprzedni incydent załatwiałem przez znajomego IRLANDCZYKA i oddali pieniądze. Wygląda to na pazerność polskiej obsługi lub przewoźnika, bezczelna dyskryminującego POLSKIEGO pasażera !!! WadyNiepomocna polska infolinia. Nie znają definicji danych osobowych. Utrudniają podanie informacji o rezerwacji.
To samo dotyczy reklamacji. -
~D310 / 2018-01-24 23:59
Bilet który kosztował 60zl po błędzie na stronie i odświerzenia nagle kosztuje 140zl. Mimo ze wiem ze takie numery odwalają czuje się oszukany. Dużo podróżuje po Europie i postanowiłem ze jeśli tylko będę miał alternatywę to nie będę latał ta linia. -
~Damiano / 2018-09-26 20:15
Tragedia,jak można odwołać lot na 6 godzin przed wylotem,nie podając przyczyny??!!
strona 15 z 37
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »