Porażka z rozdzielaniem miejsc podczas gdy odprawiam w jednym czasie wszystkich pasażerów . Później robi się haos bo w czasie lotu ludzie zamieniają się aby razem siedziec. Ale przecież Ryanair chce zarobić na wszystkim nawet na niewygodnych siedzeniach . Najgorsza linia lotnicza
ZaletyŻadnych
WadyLosowane przydzielanie miejsc i rozdzielanie rodziny która raz leci . Brak podręcznych bagaży w cenie .
~Patka / 2023-11-20 01:19
Ocena: 1.75 / 5
Po przejściu przez bramki wszyscy pasażerowie utknęli zgnieceni w rękawie, czekając aż pracownicy otworzą przejście do samolotu. Gdy udało nam się dostać do środka a samolot wystartował zamówiłam kanapkę na ciepło, na którą cierpliwe czekałam podczas gdy pracownicy Obslugi dobrze bawili się w samolocie, okazało się za na pokładzie samolotu znajdują się znajomi Pani która przyjęła zamówienie w związku z tym razem z nimi udała się na tył samolotu. Dzięki nim poznałam nowe śmieszne żarty a podróż umiliły mi głośne śmiechu Obslugi. Poznałam też wiele gorących ploteczek o innych pracownikach Rayanair, którzy nie uczestniczyli w locie. Gdy padło hasło aby zapiąć pasy ponieważ będziemy lądować, miły Pan spytał się czy otrzymałam swoje zamówienie, gdy powiedziałam że nie natychmiast przyniósł mi zamówioną kanapkę, której jednak nie pozwolono mi zjeść, ponieważ zaczęliśmy lądować.
ZaletyPrzystępna cena
WadyCała reszta
~Podróżniczka / 2022-09-17 13:35
Ocena: 1.75 / 5
Lot został opóźniony, co nie jest niczym dziwnym, bo to się zdarza, ale bardzo nieprzyjemna była relacja obsługi lotu. Mimo ze wybiła godzina o której mieliśmy wylecieć, nie bylo zadnej informacji o opóźnieniu - ile wynosi i ze wg jest.
Jedyny komunikat pilota był taki, że za wolno wchodzimy i blokujemy przejście oraz ze mamy sie pospieszyć. Ani słowa o opóźnieniu - że jest, ile wynosi , ani tym bardziej przeprosin.
Wybierając tę linię lotniczą nie oczekiwałam luksusów, ale kultury już tak.
Niesmak pozostał.
~Skri1903 / 2017-07-12 22:03
Ocena: 1.75 / 5
Ceny nie są wcale takie niskie. Zarabiają na Nas - Polakach pracujących za granicą krocie. Porównywałem w okresie przedświątecznym loty z miejsc gdzie Polacy pracują i jadą do Polski na święta. Nie znalazłem tańszego bilety niż 250 euro. Natomiast loty np z Dublina do Madrytu - 25 euro. Z Londynu do Rzymu 20 euro. Czy nie jest oto chamstwo!!!!
Zaletyduża siatka połączeń - ale mam nadzieje, ze bedą miec większa konkurencję. Zaczynają obrastac w piórka i być aroganccy. Nie szanują klienta. Zarobek przede wszystkim a potem dopiero klient. Ale takie podjeście żle się na ogól kończy.
WadyBandycki system rozdzielania rodzin przy przydzielaniu losowym miejsc. Jest to próba wyłudzenia dodatkowych pieniędzy by rodzina była razem. CHAMSTWO!!!!!
KATOWICE
~sok / 2018-06-07 00:09
Ocena: 1.75 / 5
Lot Stansted-Rzeszów 05.06.18, godz.11.45-15.20, to jedna wielka porażka. Tzn. sam lot ujdzie. Problem w tym że zamiast wylądować w Rzeszowie o 15.20, przekierowano nas do Warszawa-Modlin ze wzgledu na burzę. To jeszcze zrozumiem ale to ze koczowałam tam z maleńkim dzieckiem do godz.22.00 nie mieści się w głowie. Nikt pasażerów o niczym nie informował, dopiero po ostej wymianie zdań z pracownikami Ryanair o godz.19.00 zaczęto organizować taksówki do Rzeszowa. Dzieci miały mieć pierwszeństwo a jednak wyjechały jako ostatnie ponieważ panie z obsługi ogarnęła ciemnota i nie pomyślały że potrzebne są foteliki. Nie zapewniono podróżnym nawet butelki wody a pracownicy biura zdawało sie że mają niezły ubaw z calej sytuacji. Docinki typu "ja bym już dawno pojechała pociagiem" podnosiły ciśnienie zdenerwowamyn na maksa ludziom.Na kazde pytanie rozkladali ręce i nie umieli odpowiedziec. Zdaje sobie sprawe ze to nie ich wina ze tam trafilismy ale jednak takie zachowanie bylo skandaliczne. Powinny tam pracowac osoby umiejace porowadzic jakis dialog z ludzmi i choc troche empatyczne i zainteresowane sytuacja. Aż sie we mnie gotuje na wspomnienie tej podróży. Dodam jeszcze ze w domu bylam po 3 w nocy, a mieszkam 70km od Rzeszowa.
ZaletyObsługa samolotu-bo chociaż te panie szeptaly do siebie "szkoda mi tych dzieci"
WadyLinia Ryanair to jedna wielka wada.
~Stefan / 2018-06-02 20:15
Ocena: 1.75 / 5
Lot 6945 Barceloma Opóźnienie 1 godzina jak sie to ma do Waszej reklamy zawsze na czas. Poza tym lotnisko Modlin to gorzej niz dworzec PKS w Pcimu.....
ZaletyBrak
WadySame wady
~Volvak / 2023-03-08 23:20
Ocena: 1.75 / 5
Oszuści. Napiszę krótko bo tylko tak można napisać. Kto kupuje to widzi jak działa ich strona internetowa. Szukasz lotu... cena X .... po zaakceptowaniu cena x+ coś co podwyższa cenę z księżyca. Bardzo ciekawe kupowanie klienta. Napiszcie od razu że cena za lot na wejściu to fikcja. Kliencie zobaczysz ją dopiero jak będziesz płacił.
A co najlepsze jak będziesz kupować to w informacji uzyskasz że to ostatnie miejsca "hehe". Dopiero jak jesteś już przy ewentualnym wyborze miejsca widać jak kłamią. Samolot prawie pusty, a piszą że jest już właściwie Full. Żenada. Bilet "300zł" a zaraz robi się "700" z znikąd! Myślałem, że to co piszą na różnych portalach to wymyślone rzeczy przez konkurencję form lotniczych. Niestety to prawda.
ZaletyPuki co brak
WadyCygaństwo.
~Weronika / 2019-05-20 06:11
Ocena: 1.75 / 5
Lot odwołany tusz przed wylotem , brak możliwości prze bukowania na następny dzień . Jak dla mnie tragedia , musiałam jechać w nich do innego miasta , aby wrócić do kraju . Nie polecam !!!
~Wkurzony / 2020-07-04 15:58
Ocena: 1.75 / 5
Czekałem od kwietnia na zwrot pieniędzy za odwołany lot, w końcu się doczekałem, ale dostałem o 126 zł mniej niż zapłaciłem!!!!! Od dwóch dni próbuję się z nimi skontaktować i nic, zero odzewu!!?? Złodzieje
~Wściekły klient / 2020-01-24 12:00
Ocena: 1.75 / 5
Ryanair.
Ta firma ma za nic klientów. Nie raczą poinformować o opóźnionym locie. Ja byłem przy odprawie o 3 min za późno i pani powiedziała że już mnie nie odprawi bo odprawa zamknięta.nie informując mnie o opóźnieniu.powiedziała że muszę wziąć bagaże do odprawy osobistej. Na odprawie zabrali mi oczywiście wszystkie rzeczy których nie mogłam przewozić. Potem biegiem przez całe lotnisko do bramki, by na miejscu okazało się że samolot którym miałem lecieć jest opóźnionym o 4 godziny !!!! Lot miał być 10.05 informacje o opóźnieniu łaskawie ryanair wysłał o 10.02. skandal. żadnej informacji na aplikacji!!!
Jeśli możecie omijajcie tą firmę z daleka.
A wystarczyło by trochę zrozumienia i lepszej komunikacji, przede wszystkim z klientami
WadyZero informacji
Niekompetencja pracowników którzy nawet nie wiedzą że samolot jest tyle opóźniony
~zielematt / 2019-05-18 17:43
Ocena: 1.75 / 5
Lot 9 mają 2019 z Krakowa na Gran Canaria opóźniony o 3,5 godziny; pasażerowie zostawieni bez kropli wody, bez informacji, bez dostępu do świeżego powietrza, zamknięci w samolocie 8,5 godziny. Przewoźnik nie poczuwa się odpowiedzialności, mimo że spóźnił się do miejsca docelowego niemal 4 godziny. Handel na pokładzie wszystkim czym się da, niewygodnie, miejsca wydawane losowo, rodziny umieszczone na dwóch różnych końcach samolotu. Generalnie DRAMAT. Najgorszy przewoźnik, z jakim odbywałem podróż. Zawstydził nawet PKP.
ZaletyBrak
WadyZa dużo
~Zły Bob / 2019-12-15 11:42
Ocena: 1.75 / 5
kosmiczne koszty dodatkowe przekraczające wielokrotnie koszt biletów.
WadyRyanair - to jedna wielka wada
~Matka / 2014-04-20 16:04
Ocena: 1.67 / 5
W wielka sobote lot z Waeszawy Modlin do Glasgow zamiast planowanej 14"00 wylecial dopiero po godz. 21"00. Pasazerowie byli przetrzymywani w hali odlowtow przez 9 godzin bez mozliwosci wyjscia na zewnatrz. rayanair nie informowal pasazerow o tym co sie dzieje i kiedy bedzie wylot. Jesli ktos chcial wyjsc na zewnatrz, musial zrezygnowac z biletu. tak tez zrobilismy po kilku godzinach oczekiwania. Nie mielismy zadnej pewnosci, czy samolot w koncu wyleci. Rayanair zachowal sie wobec pasazerow skandalicznie. rowniez obsluga sluzb granicznych na lotnisku w Modlinie to kompletna pomylka. Nigdy wiecej wylotow z Modlina!!!!
ZaletyZadne
WadyNie zrealizowany lot
~mikolanik / 2015-01-19 23:45
Ocena: 1.67 / 5
Wolę latać wszystkimi innymi liniami Ale nie rayanair .. broń Boże żebym wsiadł do ich samolotu . Pracownicy są tam wykorzystywani do maksimum w tym także piloci którzy są przemeczeni ... Kto ma ochotę wsiąść w taki samolot ... Jeszcze komfort jest tam taki ze nawalone jest siedzeń żeby jak najwięcej ludzi upchac ... Żenada nie polecam
Zaletyzadnych zalet
Wadynie da sie tego skomentowac
~zibi / 2021-09-26 21:38
Ocena: 1.67 / 5
Chamska, prostacka kelnerka pokladowa jest najslabszym elenentem podrozy z Warszawy do Wiednia a doswiadczylem tego jej prymitywnego zachowania gdy wychodzac z WC a bedac jeszcze w srodku wybuchnela jadem a z jej paszczy wydobylo sie nienawistne.....A GDZIE MASKA?....juz chcialem odpowiedziec w podobnym tonie....W DUPIE....lecz pomyslalem sobie, po co znizac sie do poziomu tego nie wychowanego dziwolaga...zamilklem
Zaletytylko jedno slabe ogniwo ludzkie...
Wadydo zwolnienia, nie da sie naprawic, kulture wynosi sie z domu....
~alice / 2023-09-23 23:26
Ocena: 1.50 / 5
Zamówiłam bilet z bagażem podręcznym. katowice -dortmund Bagaż przystosowany do samolotu. Ryanaira poprosila abym umieściłam w pojemniku w celu sprawdzenia. Podręczny bez problemu jak zawsze zmieścił się do pojemnika. Jednak stwierdziła że jest za duży bo wszedł na wcisk?! Po odpięciu kółek wszedł bez problemu, ale pi*da stwierdziła że jest za duży i albo płacę 209zł za rejestrowany i idzie do luku bagażowego albo bagaż zostaje!! Właśnie w ten sposób kolejnych kilka osób z mojego otoczenia będzie omijało tę wydmuszkę firmy lotniczej szerokim łukiem z dortmundu do katowic nie bylo problemu ????chamstwo chamstwo i oszustwo
~Alicja / 2020-03-19 15:08
Ocena: 1.50 / 5
W obecnej sytuacji rozumiem, że jest kryzys. Ale po co wysyłać emaile do klientów, że jest możliwa zmiana daty lotu lub zwrot kosztów?????Skoro od samego początku jest coś ustawione tak, że nic nie działa. Zaraz minie termin lotów i nie będzie możliwości odzyskać pieniędzy za odwołany lot.
Zaletywielkie zeroooo
WadyBrak szacunku do klienta!!!!!!!!!!!!!
~Aneta / 2019-11-05 18:15
Ocena: 1.50 / 5
Dobry wieczor chciałam napisac opinie na temat lini Ryanair a dokładnie na temat pracownikow z ktorymi miałam stycznosć 03.11 .19 na lotnisku w Krakowie ,moj błąd ,ze nie popatrzyłam imie i nazwisko dwoch panòw ,ktorzy byli na obsluce tego dnia ,lot był o 6 : 30 ,spoźniłam sie 5 minut ,ludzie nie weszli jeszcze do samolotu ,zamkneły sie tylko drzwi ,a ludzie przemieszczali sie jeszcze pomału do samolotu ,a zlosliwosc panow ,była na tyle ,że nie chcieli mnie już puscic ,załuje ,że nie zrobiłam afery i odrazu tego nie zglosiłam tam gdzie trzeba ,niestety ,czasu nie cowne ,byli bardzo nie przyjemniji ,byłam w ciaży ,musiałam isc na toalete ,ktora na moj pech była zajenta ,a nie mysłalam,ze tak akurat sie wydarzy ,oczywiscie, czas sie konczył o 6 na przejscie ,ale tyle razy ,bylo tak ,ze było pa czasie ,a my czekaĺismy itd ,niestety trawiłam na bardzo hamska obsługe ,szkoda ,ale sa ludzie i ludziska ,życze pana wszystkiego dobrego ,bo nie życzy sie zlego ,ale czasami tak bywa że wraca do ludzi ,życie takie jest .....
ZaletyNie mam
WadyMam
~ARCADIAN / 2022-06-29 23:34
Ocena: 1.50 / 5
TE LINIE POWINNI ZAMKNAC NATYCHMIAST !!! JAK SIE CZLOWIEK O COS ZAPYTA TO TE GNOJE CO TAM STOJA SMIEJA SIE CZLOWIEKOWI W TWARZ BO TRAKTUJA CZLOWIEKA JAK GOWNO ! NIE ROZUMIM DLACZEGO TO SCIERWO JESZCE LATA I OSZUKUJE CALY CZAS LUDZI...JEBAN.Y WIZZAIR NIE JEST LEPSZY,OSTATNIO SPEDZILEM 12 GODZIN AN LOTNISKU W PARYZU I TEZ NIKT NIC NIE POWIEDZIAL ANI NIKT NIE PRZYSZEDL SIE WYTLUMACZYC,TE CHLOPKI W SAMOLOCIE NIE MAJA ZADNEGO SZZACUNKU DLA LUDZI,K A T A S T R O F A !!!!!! NAJGORSZE CO MOZE BYC !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ZaletyNIE MA ZALET
WadySRAJA NA KLIENTA A TE PANIE W SAMOLOCIE TO SA NAJMADRZEJSZE NA SWIECIE...GOWNIARY PO 20 LAT,,,Z E N A D A !!
~Ares / 2021-10-09 20:33
Ocena: 1.50 / 5
Najgorsza linia lotnicza, obsługa klienta ponizej jakiej kolwiek skali, po odwołaniu lotu nie zapewnili nic i wyłączyli infolnie, dramat